Online

Pašreiz BMWPower skatās 246 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
desadesa
12. May 2023, 12:22 #6681

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


Nu tās gan ir pilnīgas šausmas. Tur ir mazliet jāienīst sevi, lai tādu iegādātos



Vienu no viņiem jau pie 2k km nevarēja iedarbināt, jo rūpnīcā kaut kāds vads relejam nebija līdz galam iesprausts



Vēl vienam bija gļuki ar aizmugures lukturi, kurš tad deg, tad nedeg. Tas arī bija pie kaut kāda 5k km nobraukuma.


Ak šausmas diez par ko jābrīnas, ja Taigo lētāks par bāzes golfu
Offline
Mizx
13. May 2023, 11:43 #6682

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


12 May 2023, 08:16:52 @Samsasi rakstīja:

12 May 2023, 00:37:11 @Mizx rakstīja:

11 May 2023, 23:38:52 @Samsasi rakstīja:

11 May 2023, 23:02:47 @Mizx rakstīja:

11 May 2023, 19:07:43 @Samsasi rakstīja:

11 May 2023, 18:35:14 @Arsmens rakstīja:

11 May 2023, 18:31:58 @Samsasi rakstīja:
Tikpat reals, kā jebkurai karbai nobrukt. Jebkuram auto...izvēlies velo.
nepiekrist. Ar standarta automātu pirmie 150k ir absolūti drošs pasākums. Cvt nav dāvana + kaķis maisā.


te tev nepiekrītīs visi tiek, kuri savus automātus ir remontējuši pirms 80k km robežas
1 no 1000000? OK, varbūt kādiem DaiHaču biežāk gadās. Ja arī kādam tā bijis, tad tāpat ir citi kam motors pie 10k km beidzas — ražošanas defekti ir iespējami, sen vairs visu pirms pārdošanas netestē, tā ka vienmēr var kaut kas neveikties.



Nu tieš tā, piēc viena guktna nebar izdarit secinajumus oar to ka karba masveida sūc
Kā to ņem. Zinu uzņēmumu, kurā Audi A6 nomainīja (nevis remontēja vai ņēma lietotas no šrota) 4 kārbas. Man ar tām lietām bija jākrāmējas. Nē, nobraukums nebija miljons + km, auto tika ņemts jauns un kārbas vajadzēja mainīt apmēram tikpat bieži cik zobsiksanas, tikai neprognozējamos intervālos.


Nu tur 99,9% brauceja vaina
Internetā visi gudri. Ar tādu auto parasti mazākos uzņēmumos brauc īpašnieku līmeņa cilvēki. Šajā gadījumā vīrs stipri gados. Ar automātiskām kārbām viņam ne pirms tam, ne pēc pilnīgi nekādu problēmu nav bijis. Pirms tam brauca ar citu Audi, bet parastu automātu, pēc tam ar Subaru automātu. Tātad 0,1% nostrādāja uz 4 jaunām kārbām. Laikam mūsu dīleri tajās speciāli naglas saber, lai viņiem vairāk darba. Un, nē, pie krustojumiem viņš kārbu neslēgāja un citus tādus brīnumus nepraktizēja, nobraukumu vāca dzīvodams ārpus Rīgas, bet darbs centrā plus regulāri braucieni uz Vāciju.
Offline
Samsasi
14. May 2023, 19:17 #6683

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4576

Braucu ar:

Tu tā ir runā, itkā butu ar vinu kopā tos visus km nobraucis. Zin cik daudz uz remontu atnes telefonus un datorus, kur "laikam berni kautko sasoaidijuši"?
Offline
Mizx
15. May 2023, 00:26 #6684

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


14 May 2023, 19:17:28 @Samsasi rakstīja:
Tu tā ir runā, itkā butu ar vinu kopā tos visus km nobraucis. Zin cik daudz uz remontu atnes telefonus un datorus, kur "laikam berni kautko sasoaidijuši"?
Es runāju tā kā tā tolaik bija mana problēma, ja viņš palika bez auto. Piemērs bija par to, ka ar klasiskiem automātiem viņam viss bija OK, bet variatorus mainīja "kopā ar zobsiksnām". Ja ir kaut kas tāds, ko ar vienu drīkst, bet ar otru nedrīkst darīt un tas kaut kādu iemeslu dēļ nebija pamanīts ierakstīts grāmatiņā lieliem sarkaniem burtiem, tad varētu būt, ka pats salauza. Bet ja ar variatoru drīkst braukt tāpat kā automātu (neripinoties brīvgaitā, neslēdzot neitrālo krustojumos un līdzīgas dīvainības), tad vienīgais secinājums ir par problēmām ar izturību. Tā bija pirmā viņu CVT paaudze līdz 2006. gadam un par to sūdzību netrūka, ASV piespieda šiem 10 gadu garantiju jeb tur visiem šīs beigtās kārbas mainīja bez maksas līdz auto kļuva 10 gadus vecs.
Offline
desadesa
15. May 2023, 07:50 #6685

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Eļļas intervāls kārbā ir 60tkm pilsēta un līdz 90tkm ārpus. Pirmo eļļas intervālu es jebkurā gadījumā taisītu pie 60 tkm. Visa problēma ir lietotāju nemākulībā un šokā, ka 100+ pēkšņi noklājas automāts...
Offline
karro
15. May 2023, 08:14 #6686

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4617

Braucu ar: studentu variantu

Ko šai kontekstā nozīmē "ripināšanās brīvgaitā" - gaitā ielikt N vai bremzēt ar motoru (es nezinu, kas tai brīdī notiek "klasiskā automātā"?
Ja tā ir bremzēšana ar motoru, kāds sliktums no tā ceļas?
Offline
Samsasi
15. May 2023, 08:27 #6687

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4576

Braucu ar:


15 May 2023, 08:14:15 @karro rakstīja:
Ko šai kontekstā nozīmē "ripināšanās brīvgaitā" - gaitā ielikt N vai bremzēt ar motoru (es nezinu, kas tai brīdī notiek "klasiskā automātā"?
Ja tā ir bremzēšana ar motoru, kāds sliktums no tā ceļas?


Ieliek N
Offline
rihardsv
15. May 2023, 08:31 #6688

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


15 May 2023, 08:14:15 @karro rakstīja:
Ko šai kontekstā nozīmē "ripināšanās brīvgaitā" - gaitā ielikt N vai bremzēt ar motoru (es nezinu, kas tai brīdī notiek "klasiskā automātā"?
Ja tā ir bremzēšana ar motoru, kāds sliktums no tā ceļas?


Bremzēt ar motoru klasiskajam AT nemaz īsti nesanāk. Tur kārba atvienojas un auto ripinās brīvgaitā. Slēgalēt ātrumus braucot gan nav vēlams.
Offline
mrc
15. May 2023, 10:41 #6689

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti

Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma.
Offline
Tune-L
15. May 2023, 10:46 #6690

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


15 May 2023, 08:47:05 @bertons rakstīja:

15 May 2023, 07:50:20 @desadesa rakstīja:
Eļļas intervāls kārbā ir 60tkm pilsēta un līdz 90tkm ārpus. Pirmo eļļas intervālu es jebkurā gadījumā taisītu pie 60 tkm. Visa problēma ir lietotāju nemākulībā un šokā, ka 100+ pēkšņi noklājas automāts...


Beidz sapnot bomzi tev mashinaa ar 60k nekad nebuus. Driizaak 60 pipeles atsuukaat.


Iedomība, augstprātība jeb uzpūtība ir rakstura īpašība. Tā izpaužas kā nekritiska attieksme pret sevi, savu spēju, tikumu, ietekmes pārspīlēšanā. Iedomīgiem cilvēkiem ir neadekvāti paaugstināts pretenziju līmenis, nepamatoti noraidoša attieksme pret citu cilvēku ierosinājumiem, priekšstatiem, zināšanām, darbību. Par iedomīgiem cilvēkiem mēdz teikt, ka viņiem deguns ir gaisā. Pēc aptauju rezultātiem iedomība bieži vien ir īpašība, kuras dēļ darba devējs nevēlas pieņemt darbā konkrētu darba ņēmēju.[1]

Par iedomīgiem cilvēkiem ir arī dažādi sakāmvārdi, piemēram, "Kas savā prātā ieperinājis iedomību, lai nedomā, ka kādreiz dzirdēs patiesību."[2]

edomīgs
iedomīgs īpašības vārdsLocīšana
iedomīgi apstākļa vārds
1.Tāds, kas jūtas pārāks par citiem un izrāda to.
Stabili vārdu savienojumiIedomīgs kā pāvs. Iedomīgs kā pūslis.
1.1.Tāds, kurā izpaužas šāda īpašība.

Augstprātība attīstās bērnībā, kad bērniem māca lepoties ar saviem sasniegumiem, un kad notiek bērnu salīdzināšana savā starpā. Augstprātība ir lepnības augstākā pakāpe. Tam, kam veicas labāk nekā citiem, tas jūtas pārāks par citiem, nezinot Dievišķo likumu, ka neviens uz pasaules nav labāks vai sliktāks par tevi, ka katrs cilvēks ir unikāls ar saviem īpašiem talantiem un tieši tāpēc nevajag nevienu mērīt pēc sevis, jo nav pilnīgi vienādu cilvēku uz pasaules. Augstprātība demonstrē pārākumu pār citiem.

Kad cilvēks ir pieaudzis, viņš turpina vēlēties lepoties ar saviem sasniegumiem vai materiālajiem labumiem, uzskata sevi par labāku par citiem līdz brīdim, kad Dievs to apstādina caur dzīves pārbaudījumu, kas liek cilvēkam izprast, ka tieši augstprātība ir novedusi viņu pie nelaimes vai neveiksmes. Visbiežāk augstprātība ietekmē attiecības. Bieži attiecības mēdz izjukt tieši augstprātības dēļ, jo partneri viens otram nepiekāpjas un savu taisnību uzskata par vienīgo pareizo, nepiedodot pāridarījumus un viedokļu nesakritību.



-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Mizx
15. May 2023, 11:31 #6691

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


15 May 2023, 08:31:57 @rihardsv rakstīja:

15 May 2023, 08:14:15 @karro rakstīja:
Ko šai kontekstā nozīmē "ripināšanās brīvgaitā" - gaitā ielikt N vai bremzēt ar motoru (es nezinu, kas tai brīdī notiek "klasiskā automātā"?
Ja tā ir bremzēšana ar motoru, kāds sliktums no tā ceļas?


Bremzēt ar motoru klasiskajam AT nemaz īsti nesanāk. Tur kārba atvienojas un auto ripinās brīvgaitā. Slēgalēt ātrumus braucot gan nav vēlams.
Ir AT bremzēšana ar motoru, jābūt, jo citādi kalnos ar tādām nevarētu braukt. Zinu droši par MB kārbām, ka strauji atlaižot gāzes pedāli kārbai būtu pašai uzreiz jāpārslēdzas par 1 robu uz leju, vismaz teorētiski. Bet ja braukā pa kalniem un gariem slīpumiem, tad kārbām parasti ir vēl citi "pazeminātie" režīmi, kas vienkārši neļauj kārbai slēgties augstāk par kādu noteiktu pārnesumu un tā izmantot iespēju bremzēt ar motoru. Un tas pats pretējam virzienam — daudzām kārbām ir iespēja saudzēšanas nolūkos nevis lietot kick-down, kas ir palielināta slodze, bet vienkārši manuāli pāslēgt 1 pārnesumu zemāk drošai apdzīšanai.
Offline
maris333
15. May 2023, 11:39 #6692

Kopš: 05. May 2016

Ziņojumi: 97

Braucu ar: e46 330d, f31 320d

Es savam vecajam e46 330d automātam testēju šo. Vienkārši pārmeta vienu robu zemāk un turēja to.
Offline
rihardsv
15. May 2023, 12:23 #6693

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


15 May 2023, 11:31:17 @Mizx rakstīja:

15 May 2023, 08:31:57 @rihardsv rakstīja:

15 May 2023, 08:14:15 @karro rakstīja:
Ko šai kontekstā nozīmē "ripināšanās brīvgaitā" - gaitā ielikt N vai bremzēt ar motoru (es nezinu, kas tai brīdī notiek "klasiskā automātā"?
Ja tā ir bremzēšana ar motoru, kāds sliktums no tā ceļas?


Bremzēt ar motoru klasiskajam AT nemaz īsti nesanāk. Tur kārba atvienojas un auto ripinās brīvgaitā. Slēgalēt ātrumus braucot gan nav vēlams.
Ir AT bremzēšana ar motoru, jābūt, jo citādi kalnos ar tādām nevarētu braukt. Zinu droši par MB kārbām, ka strauji atlaižot gāzes pedāli kārbai būtu pašai uzreiz jāpārslēdzas par 1 robu uz leju, vismaz teorētiski. Bet ja braukā pa kalniem un gariem slīpumiem, tad kārbām parasti ir vēl citi "pazeminātie" režīmi, kas vienkārši neļauj kārbai slēgties augstāk par kādu noteiktu pārnesumu un tā izmantot iespēju bremzēt ar motoru. Un tas pats pretējam virzienam — daudzām kārbām ir iespēja saudzēšanas nolūkos nevis lietot kick-down, kas ir palielināta slodze, bet vienkārši manuāli pāslēgt 1 pārnesumu zemāk drošai apdzīšanai.


Nu ja lieto Manual režīmu, tad jā. Var neļaut slēgties augstāk par kādu pārnesumu. Bet normālā D režīmā nekas nesanāks. Protams, tā nav 100% brīvgaita, bet nu nekāda bremzēšana arī nesanāks salīdzinot ar manuāli vai kaut kādu motorbremzi smagajiem etc...
Offline
rihardsv
15. May 2023, 12:24 #6694

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


15 May 2023, 10:41:56 @mrc rakstīja:
Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma.


1k eur par parking sensoru
Offline
kexxx
15. May 2023, 12:26 #6695

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


15 May 2023, 12:24:28 @rihardsv rakstīja:

15 May 2023, 10:41:56 @mrc rakstīja:
Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma.


1k eur par parking sensoru


aklās zonas radars nu nekādi nav tas pats, kas parking sensors
Offline
rihardsv
15. May 2023, 12:29 #6696

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


15 May 2023, 12:26:08 @kexxx rakstīja:

15 May 2023, 12:24:28 @rihardsv rakstīja:

15 May 2023, 10:41:56 @mrc rakstīja:
Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma.


1k eur par parking sensoru


aklās zonas radars nu nekādi nav tas pats, kas parking sensors


Nu davaj...stāsti uz kāda principa viņš strādā....

Volvo sākumā lietoja sensoru spoguļos(kameru), kas maksāja kosmosu. Šobrīd visi lieto parkošanās sensorus, kas ir auto stūros un pēc viņu rādījumiem arī filtrē aklo zonu. Protams, tur ir papildus bloks un iepējams tas sensors ir ar lielāku darbību utt, bet nu ne jau 1k eur
Offline
kexxx
15. May 2023, 12:36 #6697

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


15 May 2023, 12:29:17 @rihardsv rakstīja:

15 May 2023, 12:26:08 @kexxx rakstīja:

15 May 2023, 12:24:28 @rihardsv rakstīja:

15 May 2023, 10:41:56 @mrc rakstīja:
Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma.


1k eur par parking sensoru


aklās zonas radars nu nekādi nav tas pats, kas parking sensors


Nu davaj...stāsti uz kāda principa viņš strādā....

Volvo sākumā lietoja sensoru spoguļos(kameru), kas maksāja kosmosu. Šobrīd visi lieto parkošanās sensorus, kas ir auto stūros un pēc viņu rādījumiem arī filtrē aklo zonu. Protams, tur ir papildus bloks un iepējams tas sensors ir ar lielāku darbību utt, bet nu ne jau 1k eur


sāku saprast, dēļ kādiem cilvēkiem radās teiciens par pinpi un pirkstu
paskaties kaut vai, kāds tas radars bildē izskatās un kur montējas

p.s. vēl jau varētu pieminēt radioviļņus un ultraskaņas, bet laJKam naU vērC

[ Šo ziņu laboja kexxx, 15 May 2023, 12:39:14 ]

Offline
mrc
15. May 2023, 12:37 #6698

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


15 May 2023, 12:24:28 @rihardsv rakstīja:

15 May 2023, 10:41:56 @mrc rakstīja:
Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma.


1k eur par parking sensoru


Tur kaut kāds bloks bija aizgājis pa pipelēm laikam, tā kā par to pašu hlamu jāmaksā nebija, baigi neiedziļinājos.
Tik vien ka vajadzēja ar pilnu bāku atstāt servisā, jo tā vajagot kaut kādai kalibrācijai.

Parking sensori strādāja normāli, tikai tieši aklās zonas funkcija nedarbojās un panelī kkāds "system fault"

[ Šo ziņu laboja mrc, 15 May 2023, 12:38:46 ]

Offline
rihardsv
15. May 2023, 12:44 #6699

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


15 May 2023, 12:36:25 @kexxx rakstīja:

15 May 2023, 12:29:17 @rihardsv rakstīja:

15 May 2023, 12:26:08 @kexxx rakstīja:

15 May 2023, 12:24:28 @rihardsv rakstīja:

15 May 2023, 10:41:56 @mrc rakstīja:
Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma.


1k eur par parking sensoru


aklās zonas radars nu nekādi nav tas pats, kas parking sensors


Nu davaj...stāsti uz kāda principa viņš strādā....

Volvo sākumā lietoja sensoru spoguļos(kameru), kas maksāja kosmosu. Šobrīd visi lieto parkošanās sensorus, kas ir auto stūros un pēc viņu rādījumiem arī filtrē aklo zonu. Protams, tur ir papildus bloks un iepējams tas sensors ir ar lielāku darbību utt, bet nu ne jau 1k eur


sāku saprast, dēļ kādiem cilvēkiem radās teiciens par pinpi un pirkstu
paskaties kaut vai, kāds tas radars bildē izskatās un kur montējas

p.s. vēl jau varētu pieminēt radioviļņus un ultraskaņas, bet laJKam naU vērC


Ok, mana vaina, ka nepierakstīju, ka risinājumi ir dažādi. Šajā gadījumā vaina blokā, līdz ar to tas ir kas cits, bet nu sensors ir un paliek sensors.

PS: Tas ka nemāki pareizi rakstīt "bet laJKam naU vērC" daudz ko liecina par intelektu.
Offline
kexxx
15. May 2023, 12:49 #6700

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


15 May 2023, 12:44:00 @rihardsv rakstīja:

15 May 2023, 12:36:25 @kexxx rakstīja:

15 May 2023, 12:29:17 @rihardsv rakstīja:

15 May 2023, 12:26:08 @kexxx rakstīja:

15 May 2023, 12:24:28 @rihardsv rakstīja:

15 May 2023, 10:41:56 @mrc rakstīja:
Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma.


1k eur par parking sensoru


aklās zonas radars nu nekādi nav tas pats, kas parking sensors


Nu davaj...stāsti uz kāda principa viņš strādā....

Volvo sākumā lietoja sensoru spoguļos(kameru), kas maksāja kosmosu. Šobrīd visi lieto parkošanās sensorus, kas ir auto stūros un pēc viņu rādījumiem arī filtrē aklo zonu. Protams, tur ir papildus bloks un iepējams tas sensors ir ar lielāku darbību utt, bet nu ne jau 1k eur


sāku saprast, dēļ kādiem cilvēkiem radās teiciens par pinpi un pirkstu
paskaties kaut vai, kāds tas radars bildē izskatās un kur montējas

p.s. vēl jau varētu pieminēt radioviļņus un ultraskaņas, bet laJKam naU vērC


Ok, mana vaina, ka nepierakstīju, ka risinājumi ir dažādi. Šajā gadījumā vaina blokā, līdz ar to tas ir kas cits, bet nu sensors ir un paliek sensors.

PS: Tas ka nemāki pareizi rakstīt "bet laJKam naU vērC" daudz ko liecina par intelektu.


nespēja uztvert sarkasmu tiešām liecina par intelektu, precīzāk sakot- tā trūkumu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo