Online
Pašreiz BMWPower skatās 246 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
desadesa | 12. May 2023, 12:22 |
#6681
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
Nu tās gan ir pilnīgas šausmas. Tur ir mazliet jāienīst sevi, lai tādu iegādātos
Vienu no viņiem jau pie 2k km nevarēja iedarbināt, jo rūpnīcā kaut kāds vads relejam nebija līdz galam iesprausts
Vēl vienam bija gļuki ar aizmugures lukturi, kurš tad deg, tad nedeg. Tas arī bija pie kaut kāda 5k km nobraukuma.
Ak šausmas diez par ko jābrīnas, ja Taigo lētāks par bāzes golfu | Offline | | |
Mizx | 13. May 2023, 11:43 |
#6682
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
12 May 2023, 08:16:52 @Samsasi rakstīja:
12 May 2023, 00:37:11 @Mizx rakstīja:
11 May 2023, 23:38:52 @Samsasi rakstīja:
11 May 2023, 23:02:47 @Mizx rakstīja:
11 May 2023, 19:07:43 @Samsasi rakstīja:
11 May 2023, 18:35:14 @Arsmens rakstīja:
11 May 2023, 18:31:58 @Samsasi rakstīja:
Tikpat reals, kā jebkurai karbai nobrukt. Jebkuram auto...izvēlies velo.
nepiekrist. Ar standarta automātu pirmie 150k ir absolūti drošs pasākums. Cvt nav dāvana + kaķis maisā.
te tev nepiekrītīs visi tiek, kuri savus automātus ir remontējuši pirms 80k km robežas
1 no 1000000? OK, varbūt kādiem DaiHaču biežāk gadās. Ja arī kādam tā bijis, tad tāpat ir citi kam motors pie 10k km beidzas — ražošanas defekti ir iespējami, sen vairs visu pirms pārdošanas netestē, tā ka vienmēr var kaut kas neveikties.
Nu tieš tā, piēc viena guktna nebar izdarit secinajumus oar to ka karba masveida sūc
Kā to ņem. Zinu uzņēmumu, kurā Audi A6 nomainīja (nevis remontēja vai ņēma lietotas no šrota) 4 kārbas. Man ar tām lietām bija jākrāmējas. Nē, nobraukums nebija miljons + km, auto tika ņemts jauns un kārbas vajadzēja mainīt apmēram tikpat bieži cik zobsiksanas, tikai neprognozējamos intervālos.
Nu tur 99,9% brauceja vaina
Internetā visi gudri. Ar tādu auto parasti mazākos uzņēmumos brauc īpašnieku līmeņa cilvēki. Šajā gadījumā vīrs stipri gados. Ar automātiskām kārbām viņam ne pirms tam, ne pēc pilnīgi nekādu problēmu nav bijis. Pirms tam brauca ar citu Audi, bet parastu automātu, pēc tam ar Subaru automātu. Tātad 0,1% nostrādāja uz 4 jaunām kārbām. Laikam mūsu dīleri tajās speciāli naglas saber, lai viņiem vairāk darba. Un, nē, pie krustojumiem viņš kārbu neslēgāja un citus tādus brīnumus nepraktizēja, nobraukumu vāca dzīvodams ārpus Rīgas, bet darbs centrā plus regulāri braucieni uz Vāciju. | Offline | | |
Samsasi | 14. May 2023, 19:17 |
#6683
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4576
Braucu ar:
| Tu tā ir runā, itkā butu ar vinu kopā tos visus km nobraucis. Zin cik daudz uz remontu atnes telefonus un datorus, kur "laikam berni kautko sasoaidijuši"? | Offline | | |
Mizx | 15. May 2023, 00:26 |
#6684
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
14 May 2023, 19:17:28 @Samsasi rakstīja:
Tu tā ir runā, itkā butu ar vinu kopā tos visus km nobraucis. Zin cik daudz uz remontu atnes telefonus un datorus, kur "laikam berni kautko sasoaidijuši"?
Es runāju tā kā tā tolaik bija mana problēma, ja viņš palika bez auto. Piemērs bija par to, ka ar klasiskiem automātiem viņam viss bija OK, bet variatorus mainīja "kopā ar zobsiksnām". Ja ir kaut kas tāds, ko ar vienu drīkst, bet ar otru nedrīkst darīt un tas kaut kādu iemeslu dēļ nebija pamanīts ierakstīts grāmatiņā lieliem sarkaniem burtiem, tad varētu būt, ka pats salauza. Bet ja ar variatoru drīkst braukt tāpat kā automātu (neripinoties brīvgaitā, neslēdzot neitrālo krustojumos un līdzīgas dīvainības), tad vienīgais secinājums ir par problēmām ar izturību. Tā bija pirmā viņu CVT paaudze līdz 2006. gadam un par to sūdzību netrūka, ASV piespieda šiem 10 gadu garantiju jeb tur visiem šīs beigtās kārbas mainīja bez maksas līdz auto kļuva 10 gadus vecs. | Offline | | |
desadesa | 15. May 2023, 07:50 |
#6685
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| Eļļas intervāls kārbā ir 60tkm pilsēta un līdz 90tkm ārpus. Pirmo eļļas intervālu es jebkurā gadījumā taisītu pie 60 tkm. Visa problēma ir lietotāju nemākulībā un šokā, ka 100+ pēkšņi noklājas automāts... | Offline | | |
karro | 15. May 2023, 08:14 |
#6686
|
| Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4617
Braucu ar: studentu variantu
| Ko šai kontekstā nozīmē "ripināšanās brīvgaitā" - gaitā ielikt N vai bremzēt ar motoru (es nezinu, kas tai brīdī notiek "klasiskā automātā"?
Ja tā ir bremzēšana ar motoru, kāds sliktums no tā ceļas? | Offline | | |
Samsasi | 15. May 2023, 08:27 |
#6687
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4576
Braucu ar:
|
15 May 2023, 08:14:15 @karro rakstīja:
Ko šai kontekstā nozīmē "ripināšanās brīvgaitā" - gaitā ielikt N vai bremzēt ar motoru (es nezinu, kas tai brīdī notiek "klasiskā automātā"?
Ja tā ir bremzēšana ar motoru, kāds sliktums no tā ceļas?
Ieliek N | Offline | | |
rihardsv | 15. May 2023, 08:31 |
#6688
|
| Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
15 May 2023, 08:14:15 @karro rakstīja:
Ko šai kontekstā nozīmē "ripināšanās brīvgaitā" - gaitā ielikt N vai bremzēt ar motoru (es nezinu, kas tai brīdī notiek "klasiskā automātā"?
Ja tā ir bremzēšana ar motoru, kāds sliktums no tā ceļas?
Bremzēt ar motoru klasiskajam AT nemaz īsti nesanāk. Tur kārba atvienojas un auto ripinās brīvgaitā. Slēgalēt ātrumus braucot gan nav vēlams. | Offline | | |
|
mrc | 15. May 2023, 10:41 |
#6689
|
| Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
| Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma. | Offline | | |
Tune-L | 15. May 2023, 10:46 |
#6690
|
| Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
15 May 2023, 08:47:05 @bertons rakstīja:
15 May 2023, 07:50:20 @desadesa rakstīja:
Eļļas intervāls kārbā ir 60tkm pilsēta un līdz 90tkm ārpus. Pirmo eļļas intervālu es jebkurā gadījumā taisītu pie 60 tkm. Visa problēma ir lietotāju nemākulībā un šokā, ka 100+ pēkšņi noklājas automāts...
Beidz sapnot bomzi tev mashinaa ar 60k nekad nebuus. Driizaak 60 pipeles atsuukaat.
Iedomība, augstprātība jeb uzpūtība ir rakstura īpašība. Tā izpaužas kā nekritiska attieksme pret sevi, savu spēju, tikumu, ietekmes pārspīlēšanā. Iedomīgiem cilvēkiem ir neadekvāti paaugstināts pretenziju līmenis, nepamatoti noraidoša attieksme pret citu cilvēku ierosinājumiem, priekšstatiem, zināšanām, darbību. Par iedomīgiem cilvēkiem mēdz teikt, ka viņiem deguns ir gaisā. Pēc aptauju rezultātiem iedomība bieži vien ir īpašība, kuras dēļ darba devējs nevēlas pieņemt darbā konkrētu darba ņēmēju.[1]
Par iedomīgiem cilvēkiem ir arī dažādi sakāmvārdi, piemēram, "Kas savā prātā ieperinājis iedomību, lai nedomā, ka kādreiz dzirdēs patiesību."[2]
edomīgs
iedomīgs īpašības vārdsLocīšana
iedomīgi apstākļa vārds
1.Tāds, kas jūtas pārāks par citiem un izrāda to.
Stabili vārdu savienojumiIedomīgs kā pāvs. Iedomīgs kā pūslis.
1.1.Tāds, kurā izpaužas šāda īpašība.
Augstprātība attīstās bērnībā, kad bērniem māca lepoties ar saviem sasniegumiem, un kad notiek bērnu salīdzināšana savā starpā. Augstprātība ir lepnības augstākā pakāpe. Tam, kam veicas labāk nekā citiem, tas jūtas pārāks par citiem, nezinot Dievišķo likumu, ka neviens uz pasaules nav labāks vai sliktāks par tevi, ka katrs cilvēks ir unikāls ar saviem īpašiem talantiem un tieši tāpēc nevajag nevienu mērīt pēc sevis, jo nav pilnīgi vienādu cilvēku uz pasaules. Augstprātība demonstrē pārākumu pār citiem.
Kad cilvēks ir pieaudzis, viņš turpina vēlēties lepoties ar saviem sasniegumiem vai materiālajiem labumiem, uzskata sevi par labāku par citiem līdz brīdim, kad Dievs to apstādina caur dzīves pārbaudījumu, kas liek cilvēkam izprast, ka tieši augstprātība ir novedusi viņu pie nelaimes vai neveiksmes. Visbiežāk augstprātība ietekmē attiecības. Bieži attiecības mēdz izjukt tieši augstprātības dēļ, jo partneri viens otram nepiekāpjas un savu taisnību uzskata par vienīgo pareizo, nepiedodot pāridarījumus un viedokļu nesakritību.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Mizx | 15. May 2023, 11:31 |
#6691
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
15 May 2023, 08:31:57 @rihardsv rakstīja:
15 May 2023, 08:14:15 @karro rakstīja:
Ko šai kontekstā nozīmē "ripināšanās brīvgaitā" - gaitā ielikt N vai bremzēt ar motoru (es nezinu, kas tai brīdī notiek "klasiskā automātā"?
Ja tā ir bremzēšana ar motoru, kāds sliktums no tā ceļas?
Bremzēt ar motoru klasiskajam AT nemaz īsti nesanāk. Tur kārba atvienojas un auto ripinās brīvgaitā. Slēgalēt ātrumus braucot gan nav vēlams.
Ir AT bremzēšana ar motoru, jābūt, jo citādi kalnos ar tādām nevarētu braukt. Zinu droši par MB kārbām, ka strauji atlaižot gāzes pedāli kārbai būtu pašai uzreiz jāpārslēdzas par 1 robu uz leju, vismaz teorētiski. Bet ja braukā pa kalniem un gariem slīpumiem, tad kārbām parasti ir vēl citi "pazeminātie" režīmi, kas vienkārši neļauj kārbai slēgties augstāk par kādu noteiktu pārnesumu un tā izmantot iespēju bremzēt ar motoru. Un tas pats pretējam virzienam — daudzām kārbām ir iespēja saudzēšanas nolūkos nevis lietot kick-down, kas ir palielināta slodze, bet vienkārši manuāli pāslēgt 1 pārnesumu zemāk drošai apdzīšanai. | Offline | | |
maris333 | 15. May 2023, 11:39 |
#6692
|
| Kopš: 05. May 2016
Ziņojumi: 97
Braucu ar: e46 330d, f31 320d
| Es savam vecajam e46 330d automātam testēju šo. Vienkārši pārmeta vienu robu zemāk un turēja to. | Offline | | |
rihardsv | 15. May 2023, 12:23 |
#6693
|
| Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
15 May 2023, 11:31:17 @Mizx rakstīja:
15 May 2023, 08:31:57 @rihardsv rakstīja:
15 May 2023, 08:14:15 @karro rakstīja:
Ko šai kontekstā nozīmē "ripināšanās brīvgaitā" - gaitā ielikt N vai bremzēt ar motoru (es nezinu, kas tai brīdī notiek "klasiskā automātā"?
Ja tā ir bremzēšana ar motoru, kāds sliktums no tā ceļas?
Bremzēt ar motoru klasiskajam AT nemaz īsti nesanāk. Tur kārba atvienojas un auto ripinās brīvgaitā. Slēgalēt ātrumus braucot gan nav vēlams.
Ir AT bremzēšana ar motoru, jābūt, jo citādi kalnos ar tādām nevarētu braukt. Zinu droši par MB kārbām, ka strauji atlaižot gāzes pedāli kārbai būtu pašai uzreiz jāpārslēdzas par 1 robu uz leju, vismaz teorētiski. Bet ja braukā pa kalniem un gariem slīpumiem, tad kārbām parasti ir vēl citi "pazeminātie" režīmi, kas vienkārši neļauj kārbai slēgties augstāk par kādu noteiktu pārnesumu un tā izmantot iespēju bremzēt ar motoru. Un tas pats pretējam virzienam — daudzām kārbām ir iespēja saudzēšanas nolūkos nevis lietot kick-down, kas ir palielināta slodze, bet vienkārši manuāli pāslēgt 1 pārnesumu zemāk drošai apdzīšanai.
Nu ja lieto Manual režīmu, tad jā. Var neļaut slēgties augstāk par kādu pārnesumu. Bet normālā D režīmā nekas nesanāks. Protams, tā nav 100% brīvgaita, bet nu nekāda bremzēšana arī nesanāks salīdzinot ar manuāli vai kaut kādu motorbremzi smagajiem etc... | Offline | | |
rihardsv | 15. May 2023, 12:24 |
#6694
|
| Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
15 May 2023, 10:41:56 @mrc rakstīja:
Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma.
1k eur par parking sensoru | Offline | | |
kexxx | 15. May 2023, 12:26 |
#6695
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
15 May 2023, 12:24:28 @rihardsv rakstīja:
15 May 2023, 10:41:56 @mrc rakstīja:
Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma.
1k eur par parking sensoru
aklās zonas radars nu nekādi nav tas pats, kas parking sensors | Offline | | |
rihardsv | 15. May 2023, 12:29 |
#6696
|
| Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
15 May 2023, 12:26:08 @kexxx rakstīja:
15 May 2023, 12:24:28 @rihardsv rakstīja:
15 May 2023, 10:41:56 @mrc rakstīja:
Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma.
1k eur par parking sensoru
aklās zonas radars nu nekādi nav tas pats, kas parking sensors
Nu davaj...stāsti uz kāda principa viņš strādā....
Volvo sākumā lietoja sensoru spoguļos(kameru), kas maksāja kosmosu. Šobrīd visi lieto parkošanās sensorus, kas ir auto stūros un pēc viņu rādījumiem arī filtrē aklo zonu. Protams, tur ir papildus bloks un iepējams tas sensors ir ar lielāku darbību utt, bet nu ne jau 1k eur | Offline | | |
|
kexxx | 15. May 2023, 12:36 |
#6697
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
15 May 2023, 12:29:17 @rihardsv rakstīja:
15 May 2023, 12:26:08 @kexxx rakstīja:
15 May 2023, 12:24:28 @rihardsv rakstīja:
15 May 2023, 10:41:56 @mrc rakstīja:
Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma.
1k eur par parking sensoru
aklās zonas radars nu nekādi nav tas pats, kas parking sensors
Nu davaj...stāsti uz kāda principa viņš strādā....
Volvo sākumā lietoja sensoru spoguļos(kameru), kas maksāja kosmosu. Šobrīd visi lieto parkošanās sensorus, kas ir auto stūros un pēc viņu rādījumiem arī filtrē aklo zonu. Protams, tur ir papildus bloks un iepējams tas sensors ir ar lielāku darbību utt, bet nu ne jau 1k eur
sāku saprast, dēļ kādiem cilvēkiem radās teiciens par pinpi un pirkstu
paskaties kaut vai, kāds tas radars bildē izskatās un kur montējas
p.s. vēl jau varētu pieminēt radioviļņus un ultraskaņas, bet laJKam naU vērC[ Šo ziņu laboja kexxx, 15 May 2023, 12:39:14 ] | Offline | | |
mrc | 15. May 2023, 12:37 |
#6698
|
| Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
15 May 2023, 12:24:28 @rihardsv rakstīja:
15 May 2023, 10:41:56 @mrc rakstīja:
Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma.
1k eur par parking sensoru
Tur kaut kāds bloks bija aizgājis pa pipelēm laikam, tā kā par to pašu hlamu jāmaksā nebija, baigi neiedziļinājos.
Tik vien ka vajadzēja ar pilnu bāku atstāt servisā, jo tā vajagot kaut kādai kalibrācijai.
Parking sensori strādāja normāli, tikai tieši aklās zonas funkcija nedarbojās un panelī kkāds "system fault"[ Šo ziņu laboja mrc, 15 May 2023, 12:38:46 ] | Offline | | |
rihardsv | 15. May 2023, 12:44 |
#6699
|
| Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
15 May 2023, 12:36:25 @kexxx rakstīja:
15 May 2023, 12:29:17 @rihardsv rakstīja:
15 May 2023, 12:26:08 @kexxx rakstīja:
15 May 2023, 12:24:28 @rihardsv rakstīja:
15 May 2023, 10:41:56 @mrc rakstīja:
Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma.
1k eur par parking sensoru
aklās zonas radars nu nekādi nav tas pats, kas parking sensors
Nu davaj...stāsti uz kāda principa viņš strādā....
Volvo sākumā lietoja sensoru spoguļos(kameru), kas maksāja kosmosu. Šobrīd visi lieto parkošanās sensorus, kas ir auto stūros un pēc viņu rādījumiem arī filtrē aklo zonu. Protams, tur ir papildus bloks un iepējams tas sensors ir ar lielāku darbību utt, bet nu ne jau 1k eur
sāku saprast, dēļ kādiem cilvēkiem radās teiciens par pinpi un pirkstu
paskaties kaut vai, kāds tas radars bildē izskatās un kur montējas
p.s. vēl jau varētu pieminēt radioviļņus un ultraskaņas, bet laJKam naU vērC
Ok, mana vaina, ka nepierakstīju, ka risinājumi ir dažādi. Šajā gadījumā vaina blokā, līdz ar to tas ir kas cits, bet nu sensors ir un paliek sensors.
PS: Tas ka nemāki pareizi rakstīt "bet laJKam naU vērC" daudz ko liecina par intelektu. | Offline | | |
kexxx | 15. May 2023, 12:49 |
#6700
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
15 May 2023, 12:44:00 @rihardsv rakstīja:
15 May 2023, 12:36:25 @kexxx rakstīja:
15 May 2023, 12:29:17 @rihardsv rakstīja:
15 May 2023, 12:26:08 @kexxx rakstīja:
15 May 2023, 12:24:28 @rihardsv rakstīja:
15 May 2023, 10:41:56 @mrc rakstīja:
Qashqai 2019
80k km
kkāds aklās zonas radars nosprāga
Maksājot ap 1k eur, bet samainīja par goodwill, pašam tikai darbs jāmaksā bija - ~200 eur
pa lielam pirmā "nopietnā" problēma.
1k eur par parking sensoru
aklās zonas radars nu nekādi nav tas pats, kas parking sensors
Nu davaj...stāsti uz kāda principa viņš strādā....
Volvo sākumā lietoja sensoru spoguļos(kameru), kas maksāja kosmosu. Šobrīd visi lieto parkošanās sensorus, kas ir auto stūros un pēc viņu rādījumiem arī filtrē aklo zonu. Protams, tur ir papildus bloks un iepējams tas sensors ir ar lielāku darbību utt, bet nu ne jau 1k eur
sāku saprast, dēļ kādiem cilvēkiem radās teiciens par pinpi un pirkstu
paskaties kaut vai, kāds tas radars bildē izskatās un kur montējas
p.s. vēl jau varētu pieminēt radioviļņus un ultraskaņas, bet laJKam naU vērC
Ok, mana vaina, ka nepierakstīju, ka risinājumi ir dažādi. Šajā gadījumā vaina blokā, līdz ar to tas ir kas cits, bet nu sensors ir un paliek sensors.
PS: Tas ka nemāki pareizi rakstīt "bet laJKam naU vērC" daudz ko liecina par intelektu.
nespēja uztvert sarkasmu tiešām liecina par intelektu, precīzāk sakot- tā trūkumu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|