Online
Pašreiz BMWPower skatās 170 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
Samsasi | 11. May 2023, 22:18 |
#6661
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4576
Braucu ar:
|
11 May 2023, 21:39:30 @kvatra rakstīja:
Man kantorī divi foresteri ar cvt jau 250k nogājuši, viss ok Un nav tā, ka baigi saudzīgi tiek lietoti. Vienam no tiem dzinējs pirmais izbeidzās pie 200
trīs cvt, nulle problēmu. ar visiem auto tiek braukts, ja vajag - iesip redlainā, nevajag - neiesip redlainā. hvz vai tas ir saudzīgi vai nē... kāds teiks, ka tā ir auto pišana | Offline | | |
DeeCee | 11. May 2023, 22:38 |
#6662
|
| Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| par subāra cvt
The Subaru WRX Proves Everyone Wrong About CVT Transmissions
Spied "Play", lai skatītos video!
| Offline | | |
Mizx | 11. May 2023, 23:02 |
#6663
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
11 May 2023, 19:07:43 @Samsasi rakstīja:
11 May 2023, 18:35:14 @Arsmens rakstīja:
11 May 2023, 18:31:58 @Samsasi rakstīja:
Tikpat reals, kā jebkurai karbai nobrukt. Jebkuram auto...izvēlies velo.
nepiekrist. Ar standarta automātu pirmie 150k ir absolūti drošs pasākums. Cvt nav dāvana + kaķis maisā.
te tev nepiekrītīs visi tiek, kuri savus automātus ir remontējuši pirms 80k km robežas
1 no 1000000? OK, varbūt kādiem DaiHaču biežāk gadās. Ja arī kādam tā bijis, tad tāpat ir citi kam motors pie 10k km beidzas — ražošanas defekti ir iespējami, sen vairs visu pirms pārdošanas netestē, tā ka vienmēr var kaut kas neveikties. | Offline | | |
smudo | 11. May 2023, 23:13 |
#6664
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
11 May 2023, 18:35:14 @Arsmens rakstīja:
11 May 2023, 18:31:58 @Samsasi rakstīja:
Tikpat reals, kā jebkurai karbai nobrukt. Jebkuram auto...izvēlies velo.
nepiekrist. Ar standarta automātu pirmie 150k ir absolūti drošs pasākums. Cvt nav dāvana + kaķis maisā.
Pirms 6 gadi kolēģei X3 25. mēnesī uzreiz pēc garantijas beigām pie 40k km noklājās ZF automāts. Dīleris pēc ilgākām diskusijām salaboja pa garantiju. | Offline | | |
smudo | 11. May 2023, 23:16 |
#6665
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
11 May 2023, 18:42:50 @Deivid rakstīja:
Sajūtas braucot ar variatoru ir briesmīgas . Nu kādam īres auto uz to var pievērt acis un pasmieties īstermiņā, bet pašam lietot tādu ikdienā komplektā ar kādu nepatīkami rēcošu motoru liekas tīrais mazohisms. Nu tad ir jābūt īpaši vienaldzīgam uz auto.
Sencis visu mūžu brauca ar manuāliem un pirms gada paņēma Outlander ar 2,0l NA benzīnu un Variatoru (kurš imitē pārnesumus). Nesūdzas. Neskrienot, nav lielas atšķirības no parasta automāta (es gan izmetu max 10km līkumu pagājušo gadu un atmiņas tādas miglainas, bet nekas crazy traks nebija). | Offline | | |
Samsasi | 11. May 2023, 23:38 |
#6666
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4576
Braucu ar:
|
11 May 2023, 23:02:47 @Mizx rakstīja:
11 May 2023, 19:07:43 @Samsasi rakstīja:
11 May 2023, 18:35:14 @Arsmens rakstīja:
11 May 2023, 18:31:58 @Samsasi rakstīja:
Tikpat reals, kā jebkurai karbai nobrukt. Jebkuram auto...izvēlies velo.
nepiekrist. Ar standarta automātu pirmie 150k ir absolūti drošs pasākums. Cvt nav dāvana + kaķis maisā.
te tev nepiekrītīs visi tiek, kuri savus automātus ir remontējuši pirms 80k km robežas
1 no 1000000? OK, varbūt kādiem DaiHaču biežāk gadās. Ja arī kādam tā bijis, tad tāpat ir citi kam motors pie 10k km beidzas — ražošanas defekti ir iespējami, sen vairs visu pirms pārdošanas netestē, tā ka vienmēr var kaut kas neveikties.
Nu tieš tā, piēc viena guktna nebar izdarit secinajumus oar to ka karba masveida sūc | Offline | | |
Celtnieks7 | 11. May 2023, 23:41 |
#6667
|
| Kopš: 08. Jul 2016
Ziņojumi: 190
Braucu ar:
|
11 May 2023, 18:29:24 @Arsmens rakstīja:
11 May 2023, 11:45:27 @Samsasi rakstīja:
21 Apr 2023, 23:08:03 @Arsmens rakstīja:
Ja vēl auto savā īpašumā ar cvt, tad vēl garantēti padārgais remonts.. Jautājums, vai tev to vajag.
pag, te ir topiks jauniem auto, nevis 300k+ km nobrauktām miskastēm...
cvt nobrukt zem 80k ir ļoti reāls pasākums. Pats saskāros arī ar gultņa tupu brāķi. Kārbu izjaucot, viss kā jauns, eļļa kā tikko lieta, centrālajam gultnim kirdik.
Par kādiem CVT runā? Hondai un Toyotai tur viss kārtībā, iet vismaz 200-300k bez problēmām. | Offline | | |
Mizx | 12. May 2023, 00:37 |
#6668
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
11 May 2023, 23:38:52 @Samsasi rakstīja:
11 May 2023, 23:02:47 @Mizx rakstīja:
11 May 2023, 19:07:43 @Samsasi rakstīja:
11 May 2023, 18:35:14 @Arsmens rakstīja:
11 May 2023, 18:31:58 @Samsasi rakstīja:
Tikpat reals, kā jebkurai karbai nobrukt. Jebkuram auto...izvēlies velo.
nepiekrist. Ar standarta automātu pirmie 150k ir absolūti drošs pasākums. Cvt nav dāvana + kaķis maisā.
te tev nepiekrītīs visi tiek, kuri savus automātus ir remontējuši pirms 80k km robežas
1 no 1000000? OK, varbūt kādiem DaiHaču biežāk gadās. Ja arī kādam tā bijis, tad tāpat ir citi kam motors pie 10k km beidzas — ražošanas defekti ir iespējami, sen vairs visu pirms pārdošanas netestē, tā ka vienmēr var kaut kas neveikties.
Nu tieš tā, piēc viena guktna nebar izdarit secinajumus oar to ka karba masveida sūc
Kā to ņem. Zinu uzņēmumu, kurā Audi A6 nomainīja (nevis remontēja vai ņēma lietotas no šrota) 4 kārbas. Man ar tām lietām bija jākrāmējas. Nē, nobraukums nebija miljons + km, auto tika ņemts jauns un kārbas vajadzēja mainīt apmēram tikpat bieži cik zobsiksanas, tikai neprognozējamos intervālos. | Offline | | |
|
kvatra | 12. May 2023, 07:24 |
#6669
|
| Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
|
11 May 2023, 22:10:10 @Amphiney rakstīja:
11 May 2023, 21:39:30 @kvatra rakstīja:
Man kantorī divi foresteri ar cvt jau 250k nogājuši, viss ok Un nav tā, ka baigi saudzīgi tiek lietoti. Vienam no tiem dzinējs pirmais izbeidzās pie 200
Divnieks benzīns? Un likāt jaunu dzinēju vai remontējāt esošo. Kādas izmaksas?
Jā, 2.0 bendža. Pirkām jaunu dzinēju, kaut kas ap 2500 bez pvn bija divi gadi atpakaļ, nu tikai apakša. Bet tur vēl skaidas no šālēm vanosus sajāja un tos vēl dabūja mainīt.[ Šo ziņu laboja kvatra, 12 May 2023, 07:30:01 ] | Offline | | |
michals1 | 12. May 2023, 07:51 |
#6670
|
| Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Kādus 4 gadus tika lietots ForestersXT ar variatoru. Salīdzinoši atšķirību pret klasisko automātu nejutu vispār nekādu.
Vienīgā sūdīgā pieredze kādreiz bija ar toijotu carolu. Tur bija kaut kāda automāta parodija,divsajūgu hvz kas.
Ja strauji uzspieda pedāli,radās iespaids ka toijota nevis brauc,bet gan lec | Offline | | |
Samsasi | 12. May 2023, 08:16 |
#6671
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4576
Braucu ar:
|
12 May 2023, 00:37:11 @Mizx rakstīja:
11 May 2023, 23:38:52 @Samsasi rakstīja:
11 May 2023, 23:02:47 @Mizx rakstīja:
11 May 2023, 19:07:43 @Samsasi rakstīja:
11 May 2023, 18:35:14 @Arsmens rakstīja:
11 May 2023, 18:31:58 @Samsasi rakstīja:
Tikpat reals, kā jebkurai karbai nobrukt. Jebkuram auto...izvēlies velo.
nepiekrist. Ar standarta automātu pirmie 150k ir absolūti drošs pasākums. Cvt nav dāvana + kaķis maisā.
te tev nepiekrītīs visi tiek, kuri savus automātus ir remontējuši pirms 80k km robežas
1 no 1000000? OK, varbūt kādiem DaiHaču biežāk gadās. Ja arī kādam tā bijis, tad tāpat ir citi kam motors pie 10k km beidzas — ražošanas defekti ir iespējami, sen vairs visu pirms pārdošanas netestē, tā ka vienmēr var kaut kas neveikties.
Nu tieš tā, piēc viena guktna nebar izdarit secinajumus oar to ka karba masveida sūc
Kā to ņem. Zinu uzņēmumu, kurā Audi A6 nomainīja (nevis remontēja vai ņēma lietotas no šrota) 4 kārbas. Man ar tām lietām bija jākrāmējas. Nē, nobraukums nebija miljons + km, auto tika ņemts jauns un kārbas vajadzēja mainīt apmēram tikpat bieži cik zobsiksanas, tikai neprognozējamos intervālos.
Nu tur 99,9% brauceja vaina | Offline | | |
Arsmens | 12. May 2023, 08:53 |
#6672
|
| Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
11 May 2023, 23:41:38 @Celtnieks7 rakstīja:
11 May 2023, 18:29:24 @Arsmens rakstīja:
11 May 2023, 11:45:27 @Samsasi rakstīja:
21 Apr 2023, 23:08:03 @Arsmens rakstīja:
Ja vēl auto savā īpašumā ar cvt, tad vēl garantēti padārgais remonts.. Jautājums, vai tev to vajag.
pag, te ir topiks jauniem auto, nevis 300k+ km nobrauktām miskastēm...
cvt nobrukt zem 80k ir ļoti reāls pasākums. Pats saskāros arī ar gultņa tupu brāķi. Kārbu izjaucot, viss kā jauns, eļļa kā tikko lieta, centrālajam gultnim kirdik.
Par kādiem CVT runā? Hondai un Toyotai tur viss kārtībā, iet vismaz 200-300k bez problēmām.
ar kārbu labotāju runāju. Visikdienišķākais labojamais cvt ir nissanu kaščejs ar džukīti. | Offline | | |
karro | 12. May 2023, 09:22 |
#6673
|
| Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4617
Braucu ar: studentu variantu
|
12 May 2023, 08:16:52 @Samsasi rakstīja:
12 May 2023, 00:37:11 @Mizx rakstīja:
Kā to ņem. Zinu uzņēmumu, kurā Audi A6 nomainīja (nevis remontēja vai ņēma lietotas no šrota) 4 kārbas. Man ar tām lietām bija jākrāmējas. Nē, nobraukums nebija miljons + km, auto tika ņemts jauns un kārbas vajadzēja mainīt apmēram tikpat bieži cik zobsiksanas, tikai neprognozējamos intervālos.
Nu tur 99,9% brauceja vaina
Nesaku, ka tā nav, bet ko braucējs var tādu nodarīt kārbām? (Jautāju, patiesībā, savtīgu iemeslu vadīts, lai pats tā nezināšanas pēc neizdarītu ) | Offline | | |
Arsmens | 12. May 2023, 09:24 |
#6674
|
| Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
12 May 2023, 09:22:46 @karro rakstīja:
12 May 2023, 08:16:52 @Samsasi rakstīja:
12 May 2023, 00:37:11 @Mizx rakstīja:
Kā to ņem. Zinu uzņēmumu, kurā Audi A6 nomainīja (nevis remontēja vai ņēma lietotas no šrota) 4 kārbas. Man ar tām lietām bija jākrāmējas. Nē, nobraukums nebija miljons + km, auto tika ņemts jauns un kārbas vajadzēja mainīt apmēram tikpat bieži cik zobsiksanas, tikai neprognozējamos intervālos.
Nu tur 99,9% brauceja vaina
Nesaku, ka tā nav, bet ko braucējs var tādu nodarīt kārbām? (Jautāju, patiesībā, savtīgu iemeslu vadīts, lai pats tā nezināšanas pēc neizdarītu )
droši vien gribot ieskrieties ātrāk, liek R raketa robā | Offline | | |
wanksta | 12. May 2023, 10:31 |
#6675
|
| Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7364
Braucu ar: muti
| Sievai bija niķis, brauc ārā no parkinga atpakaļgaitā, knapi piebremzē un jau liek D, vai otrādi - vēl nav apstājusies, bet liek R
Tad kādreiz ieliek krustojumā N, iedegas zaļais, aizmirst, sagāzē, atcerās, ka N un jau apgriezienos met D lai ātrāk izkustētos. Vai tas pats uz vietas parkojoties, it kā ieslēd pārnesumu, nenostrādā, bet jau ir sagāzēts un tajā brīdī vēlreiz slēdz un aiziet ar cirtienu
Agrāk bija dažiem niķis no kalna ripinoties likt N, cerams tas ir aizmirsts
Nu un noteikti ir vēl kādas entās situācijas kuraa loģiski domājošiem cilvēkiem vispār nevar atgadīties
| Offline | | |
MartinsFR | 12. May 2023, 10:44 |
#6676
|
| Kopš: 13. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1387
Braucu ar: Ragaviņām no kalna.
| Kādreiz man bija Outlander’s ar variatoru, it kā jau gāja ok, bet komplektā ar Outlandera slikto skaņas izolāciju, pie apdzīšanām, kad iemina grīdā, likās, ka motors salonā ieleks. Vēl variatoram man personīgi nepatīk, ka nevar sajust paātrinājumu, jāskatās spidometrā, lai saprastu, ka tiešām paātrinies
Bet tas jau katram individuāli, pēc sajūtām. Tā teikt - vienam māte, otram meita un trešam kleita. [ Šo ziņu laboja MartinsFR, 12 May 2023, 10:44:35 ] | Offline | | |
|
desadesa | 12. May 2023, 10:48 |
#6677
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
12 May 2023, 09:22:46 @karro rakstīja:
12 May 2023, 08:16:52 @Samsasi rakstīja:
12 May 2023, 00:37:11 @Mizx rakstīja:
Kā to ņem. Zinu uzņēmumu, kurā Audi A6 nomainīja (nevis remontēja vai ņēma lietotas no šrota) 4 kārbas. Man ar tām lietām bija jākrāmējas. Nē, nobraukums nebija miljons + km, auto tika ņemts jauns un kārbas vajadzēja mainīt apmēram tikpat bieži cik zobsiksanas, tikai neprognozējamos intervālos.
Nu tur 99,9% brauceja vaina
Nesaku, ka tā nav, bet ko braucējs var tādu nodarīt kārbām? (Jautāju, patiesībā, savtīgu iemeslu vadīts, lai pats tā nezināšanas pēc neizdarītu )
https://www.youtube.com/@korbendallashpc/videos
Parasti tā ir beigta eļļa un pedal-to-grīda
8HP95A šis bija labs:
https://www.youtube.com/watch?v=RYdugIE094c | Offline | | |
Arsmens | 12. May 2023, 10:54 |
#6678
|
| Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
12 May 2023, 10:44:05 @MartinsFR rakstīja:
Kādreiz man bija Outlander’s ar variatoru, it kā jau gāja ok, bet komplektā ar Outlandera slikto skaņas izolāciju, pie apdzīšanām, kad iemina grīdā, likās, ka motors salonā ieleks. Vēl variatoram man personīgi nepatīk, ka nevar sajust paātrinājumu, jāskatās spidometrā, lai saprastu, ka tiešām paātrinies
Bet tas jau katram individuāli, pēc sajūtām. Tā teikt - vienam māte, otram meita un trešam kleita.
ojā, par ātruma jušanu toč, ja neskaties spidometrā kā bultiņa ceļās, tad sajūta, ka nekas nenotiek, tikai brēciens lielāks | Offline | | |
yo_G | 12. May 2023, 11:30 |
#6679
|
| Kopš: 27. Oct 2008
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: GTI
| Mums darba auto parks sastāv tikai no Toyotām ar automātiem. Tie auto ir domāti noklūšanai no A uz B un braukšanas prieks tur ir precīzi 0. Bet toties, līdz 100k km viņas visas brauc tikai ar standarta apkopēm ik pa 15k km. Lai arī kārbas ir tiešām drausmīgas, nekādas problēmas līdz 100k km nav bijušas. Kas ar viņām ir pie 300k km, to es nezinu.
Nesen ienāca daži VW Taigo 1.0 benzīni ar dsg. Nu tās gan ir pilnīgas šausmas. Tur ir mazliet jāienīst sevi, lai tādu iegādātos Vienu no viņiem jau pie 2k km nevarēja iedarbināt, jo rūpnīcā kaut kāds vads relejam nebija līdz galam iesprausts Vēl vienam bija gļuki ar aizmugures lukturi, kurš tad deg, tad nedeg. Tas arī bija pie kaut kāda 5k km nobraukuma.
| Offline | | |
Asch | 12. May 2023, 11:50 |
#6680
|
| Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4292
Braucu ar:
| Mums darba kabluka Citroen Berlingo dizelim pie 35kkm sogad nevareja iziet tehnisko del atgazem. Tas ar visu DPF, adblue un parejiem asistentiem
Dileris neko netrada, kko pacakarejas ar testa planiem un knapi ieklavas limtios atkartotaj parbaude. Tagad jagaidot, lai izlec kada kluda, lai varetu garantijas ietvaros fiziski kko mainit/remontet. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|