Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Driver
11. Oct 2012, 12:38 #6661

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Oct 2012, 10:21:27 Melvins rakstīja:
Tā vīri!...
Būtu pateicīgs par nelielu konsultāciju un viedokli.

e36, M44 dzīvnieciņš (1.9l) = tika nedaudz pārkarsēts motorītis
It kā ne traģiski - t mērītājs sarkanajā netika laists + kaut kā līdz servisa vīram tikts, n-reizes apstājoties, pielejot ūdeni, visādi dzesējot utt.

Manas prognozes bija, ka termostats vesels, radiators arī - ka noklājies ūdenssūknis, un visdrīzāk arī kāda trubele.
Rezultāts samērā skarbs - ūdenssūknis iekusis blokā (nācās pa gabaliem lauzt laukā), nu un viens patruboks.
Mans meistars man apgalvo, ka eļa (tika mainīta pie viena) - esot brūna sadegusi + ka iespējams, gaidāma galvas, vai pat motora (??) maiņa. Dzīvnieciņš dabūjis trūkties pēc pilnas programmas, praktiski pārkarsēts.
Apgalvo, ka tas t datčiks salonā neko īpaši neuzrādot

Jautājumi:
1) kā var būt?, ka M44 motoram t devējs nerāda pārkaršanu?, jo esot kaut kur bloka malā (devējs vesels)... Nu kā tā var būt? - man liekas, ka man kaut kādu tuftu karina uz ausīm,
2) pēc kā ta man tagad noteikt? - vai t motoram normāla? - ne jau visu laiku krāsniņu salonā kurināt + sajust, vai siltums zūd/nezūd?...
3) un ko tagad nozīmē meistara teiktais? - 2 nedēļas pabraukā, paskatīsimies, kas notiks
Sviests kaut kāds.
Svaigs antifrīzelis arī vēl nav ieliets.
(pirms gada mainītas visas blīves, tas gan pašlaik neko nemaina...).

1) nu temp devejs stav perfekti pa vidu jau no 80' un trupina stavet lidz pat 110' (simts tochna) tad tikai atkal parvietojas uz priekshu - softiska panelja nianse, kas katrai virsbuvei un motoam var atskirties.
2) saremontet visu kaa nakas un viss
3) taa ari saproti - salej skirumu sistema, saliec jaunu sudensuukni un termostatu un pabrauka un skaties kas bus, ja esi nokavis, tad sudi izlidis nedlas laika, ja viss ok, tad problemas vairs nebus

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Staris
11. Oct 2012, 12:51 #6662

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


10 Oct 2012, 23:11:29 Driver rakstīja:

10 Oct 2012, 21:01:37 Staris rakstīja:
m50B25 motora apgriezieni stāv uz ~1500rpm. Kā norauju nost gaisa mērītājam štepseli tā nokrīt uz tiem 600rpm. Gaisa masas mērītājs vainīgs vai tukšgaitas regulators? Ar ko sākt? kā pārbaudīt?

nav viennozimigas atbildes, bet tuksgaitas regulators ir tikai izpildmehanisms, kas dara to, ko DME vinjam liek darit, ja esi spejigs ar "laukju metodem" dabut zemus rpm, tad attiecigi tuksgaitas regulators spej ienjemt tadu stavokli un problema visdrizak nebus vinjaa :viela_tev_pardomam:

nojaucu nost gaisa filtra kasti, mērītāju trubas un sapratu, ka bez papildus rīkiem laukos nevar noņemt to brīvgaitas vārstu
Saliku visu atpakaļ un tagad viss normāli
Jautājums gan cits: Vai pēc lauķu metodes vadu raustīšanas tas vecais kompis nebrauc tagad kaut kādā avārijas režīmā bez pilnvērtīgas gaisa masas mērītāja vērā ņemšanas? Man vajag obligāti braukt meklēt servisu, kur nomest kļūdu?
Offline
Driver
11. Oct 2012, 12:55 #6663

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Oct 2012, 12:51:32 Staris rakstīja:

10 Oct 2012, 23:11:29 Driver rakstīja:

10 Oct 2012, 21:01:37 Staris rakstīja:
m50B25 motora apgriezieni stāv uz ~1500rpm. Kā norauju nost gaisa mērītājam štepseli tā nokrīt uz tiem 600rpm. Gaisa masas mērītājs vainīgs vai tukšgaitas regulators? Ar ko sākt? kā pārbaudīt?

nav viennozimigas atbildes, bet tuksgaitas regulators ir tikai izpildmehanisms, kas dara to, ko DME vinjam liek darit, ja esi spejigs ar "laukju metodem" dabut zemus rpm, tad attiecigi tuksgaitas regulators spej ienjemt tadu stavokli un problema visdrizak nebus vinjaa :viela_tev_pardomam:

nojaucu nost gaisa filtra kasti, mērītāju trubas un sapratu, ka bez papildus rīkiem laukos nevar noņemt to brīvgaitas vārstu
Saliku visu atpakaļ un tagad viss normāli
Jautājums gan cits: Vai pēc lauķu metodes vadu raustīšanas tas vecais kompis nebrauc tagad kaut kādā avārijas režīmā bez pilnvērtīgas gaisa masas mērītāja vērā ņemšanas? Man vajag obligāti braukt meklēt servisu, kur nomest kļūdu?


vainu kautko nesaliki atpakal kaa bija, vai pirms jauksanas kautkas pats bija kautkur atkritis nost, utt

...vai ari atkal gaidi to gljuku, driz bus.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Staris
11. Oct 2012, 12:59 #6664

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

saliku atpakaļ kā vajag, jo tik daudz jau tur arī nebija nekas jādara.
Bet tad kā ar to gaisa masas mērītāja kļūdu? Viņa kompja darbību ietekmē šobrīd? Es esmu vārda tiešākajā nozīmē laukos un laikam vienīgā versija ir aķi noņemt, lai nodzēšas kļūdas?
Offline
Driver
11. Oct 2012, 13:01 #6665

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Oct 2012, 12:59:22 Staris rakstīja:
saliku atpakaļ kā vajag, jo tik daudz jau tur arī nebija nekas jādara.
Bet tad kā ar to gaisa masas mērītāja kļūdu? Viņa kompja darbību ietekmē šobrīd? Es esmu vārda tiešākajā nozīmē laukos un laikam vienīgā versija ir aķi noņemt, lai nodzēšas kļūdas?

nu tavam vel kljudas un adaptacijas dzeshas nost, ja nonem akji, javien auto nav 95 gada pasha beigas vai jaunaks

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mikels
11. Oct 2012, 13:10 #6666

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4942

Braucu ar: cieņu

Izlūza ārā gaisa masas mērītājam šī daļa....kaut ko ietekmē vai brauc tālāk
[IMG][URL=http://failiem.lv/viewer.php?i=ivjyruy&n=2-500x500.PNG/]
[/URL][/IMG]
Offline
dust
11. Oct 2012, 13:12 #6667

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2

Principā neko. Tā kā norādījis esi izplūdes pusi, vienīgais, ko dari, paskaties vai pārējā konstrukcija turas stigri.

-----------------

Offline
Driver
11. Oct 2012, 13:12 #6668

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Oct 2012, 13:10:39 Mikels rakstīja:
Izlūza ārā gaisa masas mērītājam šī daļa....kaut ko ietekmē vai brauc tālāk
[IMG][URL=http://failiem.lv/viewer.php?i=ivjyruy&n=2-500x500.PNG/]
[/URL][/IMG]

ietekme tik to, lai SCT firmas gaisa filtrs un zvirbulis neielido motora!



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mikels
11. Oct 2012, 13:17 #6669

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4942

Braucu ar: cieņu

Skaidrs, paldies
Offline
Driver
11. Oct 2012, 13:20 #6670

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Oct 2012, 13:17:33 Mikels rakstīja:
Skaidrs, paldies

ir ari sastopami tjuuneri, kas vinjus pashi lauz ara un ar putam uz lupam apgalvo, kad tad auto iet jutami labak, jo netiek piebremzeta gaisa plusma

izples ari otra pusee un pastasti vai taa ir

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Laoshi
11. Oct 2012, 13:23 #6671

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


11 Oct 2012, 13:20:18 Driver rakstīja:

11 Oct 2012, 13:17:33 Mikels rakstīja:
Skaidrs, paldies

ir ari sastopami tjuuneri, kas vinjus pashi lauz ara un ar putam uz lupam apgalvo, kad tad auto iet jutami labak, jo netiek piebremzeta gaisa plusma

izples ari otra pusee un pastasti vai taa ir


Es ieteiktu likvidēt gaisa filtru un kasti, bet GMM ienākošo galu aptīt ar marli, lai lapas un zari nelido motorā, ies vēl labāk. Ā, to visu uzparikti izvadīt kkur auto priekšā, lai braucot ar spiedienu gaisu spiež iekšā, būs kā turbo
Offline
Mikels
11. Oct 2012, 13:25 #6672

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4942

Braucu ar: cieņu


11 Oct 2012, 13:20:18 Driver rakstīja:

11 Oct 2012, 13:17:33 Mikels rakstīja:
Skaidrs, paldies

ir ari sastopami tjuuneri, kas vinjus pashi lauz ara un ar putam uz lupam apgalvo, kad tad auto iet jutami labak, jo netiek piebremzeta gaisa plusma

izples ari otra pusee un pastasti vai taa ir

Neko ārā nelauzu, liekot atpakaļ gaisa gofru sanāca nedaudz tizli , nekas tāpat ir aizdomas, ka šis MAF ir izbeidzies
Offline
Driver
11. Oct 2012, 13:27 #6673

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Oct 2012, 13:23:43 Laoshi rakstīja:

11 Oct 2012, 13:20:18 Driver rakstīja:

11 Oct 2012, 13:17:33 Mikels rakstīja:
Skaidrs, paldies

ir ari sastopami tjuuneri, kas vinjus pashi lauz ara un ar putam uz lupam apgalvo, kad tad auto iet jutami labak, jo netiek piebremzeta gaisa plusma

izples ari otra pusee un pastasti vai taa ir


Es ieteiktu likvidēt gaisa filtru un kasti, bet GMM ienākošo galu aptīt ar marli, lai lapas un zari nelido motorā, ies vēl labāk. Ā, to visu uzparikti izvadīt kkur auto priekšā, lai braucot ar spiedienu gaisu spiež iekšā, būs kā turbo

meritajs ir jaieliek salona peckas gaisab trubaas un tad bus reims "normals", turbo1, turbo2, turbo3 un turbo4 !

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Laoshi
11. Oct 2012, 13:30 #6674

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


11 Oct 2012, 13:27:48 Driver rakstīja:

11 Oct 2012, 13:23:43 Laoshi rakstīja:

11 Oct 2012, 13:20:18 Driver rakstīja:

11 Oct 2012, 13:17:33 Mikels rakstīja:
Skaidrs, paldies

ir ari sastopami tjuuneri, kas vinjus pashi lauz ara un ar putam uz lupam apgalvo, kad tad auto iet jutami labak, jo netiek piebremzeta gaisa plusma

izples ari otra pusee un pastasti vai taa ir


Es ieteiktu likvidēt gaisa filtru un kasti, bet GMM ienākošo galu aptīt ar marli, lai lapas un zari nelido motorā, ies vēl labāk. Ā, to visu uzparikti izvadīt kkur auto priekšā, lai braucot ar spiedienu gaisu spiež iekšā, būs kā turbo

meritajs ir jaieliek salona peckas gaisab trubaas un tad bus reims "normals", turbo1, turbo2, turbo3 un turbo4 !


Un pečkas radiators darbosies kā interkūlers, tikai trubas jāsalaiž pa taisno!

Principā sanāk auto ar elektrisku kompresoru

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 11 Oct 2012, 13:31:29 ]

Offline
hasans
11. Oct 2012, 14:37 #6675

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


11 Oct 2012, 13:30:23 Laoshi rakstīja:

11 Oct 2012, 13:27:48 Driver rakstīja:

11 Oct 2012, 13:23:43 Laoshi rakstīja:

11 Oct 2012, 13:20:18 Driver rakstīja:

11 Oct 2012, 13:17:33 Mikels rakstīja:
Skaidrs, paldies

ir ari sastopami tjuuneri, kas vinjus pashi lauz ara un ar putam uz lupam apgalvo, kad tad auto iet jutami labak, jo netiek piebremzeta gaisa plusma

izples ari otra pusee un pastasti vai taa ir


Es ieteiktu likvidēt gaisa filtru un kasti, bet GMM ienākošo galu aptīt ar marli, lai lapas un zari nelido motorā, ies vēl labāk. Ā, to visu uzparikti izvadīt kkur auto priekšā, lai braucot ar spiedienu gaisu spiež iekšā, būs kā turbo

meritajs ir jaieliek salona peckas gaisab trubaas un tad bus reims "normals", turbo1, turbo2, turbo3 un turbo4 !


Un pečkas radiators darbosies kā interkūlers, tikai trubas jāsalaiž pa taisno!

Principā sanāk auto ar elektrisku kompresoru

Es ieteiktu steidzami abiem iet uz patentu biroju un zvanit uz BMW AG

[ Šo ziņu laboja hasans, 11 Oct 2012, 14:37:43 ]

Offline
Melvins
11. Oct 2012, 17:53 #6676

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


11 Oct 2012, 12:38:07 Driver rakstīja:
1) nu temp devejs stav perfekti pa vidu jau no 80' un trupina stavet lidz pat 110' (simts tochna) tad tikai atkal parvietojas uz priekshu - softiska panelja nianse, kas katrai virsbuvei un motoam var atskirties.
2) saremontet visu kaa nakas un viss
3) taa ari saproti - salej skirumu sistema, saliec jaunu sudensuukni un termostatu un pabrauka un skaties kas bus, ja esi nokavis, tad sudi izlidis nedlas laika, ja viss ok, tad problemas vairs nebus


Driver,
Paldies par komentāru

Katru dienu uzzinu ko jaunu... nezināju par šādām softiskām paneļa niansēm - principā, pat loģiski. Kāds pedantiskāks bultiņu vērotājs sajuktu prātā, ja tur t panelī visu laiku pa pus-iedaļu klejotu

Par to termostatu gan man vēl īsti nepielec
Kāpēc viņš ir 100% jāmaina, ja viņš man liekas vēl Ok.
Offline
edzhaans
11. Oct 2012, 18:33 #6677

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


10 Oct 2012, 21:53:36 agaFU rakstīja:
paldies.
m42 bloks, m47 klokene m3 virzuli. kuriem motoriem naak 135mm klani un kurus varees uzstuteet klokenei.


Nu tak palīdziet cilvēkam
Offline
Ekimons
11. Oct 2012, 20:07 #6678

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

ir kādam komenti par šādu braucamo?
Kā ar dzinējiem? Kādu labāk izvēlēties, kādu nē?
...pa ausu galam - kkādā gadā mainījās uz jaunākiem/sūdīgākiem... kas/ko/kā?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/movano/ikkob.html


Kuru? movano, boxer, master? No kura līdz kuram gadam, kuru dzinēju - kāpēc?
Nepieciešams uzticams (kravinieks) darba zirgs.
Vajag L2H2. Ja kādam ir kas labs, ko piedāvāt - PM

[ Šo ziņu laboja Ekimons, 11 Oct 2012, 20:15:19 ]

Offline
agaFU
11. Oct 2012, 20:10 #6679

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo


11 Oct 2012, 18:33:59 edzhaans rakstīja:

10 Oct 2012, 21:53:36 agaFU rakstīja:
paldies.
m42 bloks, m47 klokene m3 virzuli. kuriem motoriem naak 135mm klani un kurus varees uzstuteet klokenei.


Nu tak palīdziet cilvēkam

viss jau ir noskaidrots
Offline
rookie
11. Oct 2012, 20:12 #6680

Kopš: 29. Nov 2008

Ziņojumi: 126

Braucu ar: MB

Piešķiļot, kādu brīdi ir tikšķoša skaņa no motora, kas par joku? Eļļa līmenī, motoram nobraukums zem 200k, dzīts netiek. Kaut kādas vārstu atsperes iet uz beigām, vai kas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo