Online
Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Driver | 11. Oct 2012, 12:38 |
#6661
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Oct 2012, 10:21:27 Melvins rakstīja:
Tā vīri!...
Būtu pateicīgs par nelielu konsultāciju un viedokli.
e36, M44 dzīvnieciņš (1.9l) = tika nedaudz pārkarsēts motorītis
It kā ne traģiski - t mērītājs sarkanajā netika laists + kaut kā līdz servisa vīram tikts, n-reizes apstājoties, pielejot ūdeni, visādi dzesējot utt.
Manas prognozes bija, ka termostats vesels, radiators arī - ka noklājies ūdenssūknis, un visdrīzāk arī kāda trubele.
Rezultāts samērā skarbs - ūdenssūknis iekusis blokā (nācās pa gabaliem lauzt laukā), nu un viens patruboks.
Mans meistars man apgalvo, ka eļa (tika mainīta pie viena) - esot brūna sadegusi + ka iespējams, gaidāma galvas, vai pat motora (??) maiņa. Dzīvnieciņš dabūjis trūkties pēc pilnas programmas, praktiski pārkarsēts.
Apgalvo, ka tas t datčiks salonā neko īpaši neuzrādot
Jautājumi:
1) kā var būt?, ka M44 motoram t devējs nerāda pārkaršanu?, jo esot kaut kur bloka malā (devējs vesels)... Nu kā tā var būt? - man liekas, ka man kaut kādu tuftu karina uz ausīm,
2) pēc kā ta man tagad noteikt? - vai t motoram normāla? - ne jau visu laiku krāsniņu salonā kurināt + sajust, vai siltums zūd/nezūd?...
3) un ko tagad nozīmē meistara teiktais? - 2 nedēļas pabraukā, paskatīsimies, kas notiks
Sviests kaut kāds.
Svaigs antifrīzelis arī vēl nav ieliets.
(pirms gada mainītas visas blīves, tas gan pašlaik neko nemaina...).
1) nu temp devejs stav perfekti pa vidu jau no 80' un trupina stavet lidz pat 110' (simts tochna) tad tikai atkal parvietojas uz priekshu - softiska panelja nianse, kas katrai virsbuvei un motoam var atskirties.
2) saremontet visu kaa nakas un viss
3) taa ari saproti - salej skirumu sistema, saliec jaunu sudensuukni un termostatu un pabrauka un skaties kas bus, ja esi nokavis, tad sudi izlidis nedlas laika, ja viss ok, tad problemas vairs nebus
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Staris | 11. Oct 2012, 12:51 |
#6662
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
10 Oct 2012, 23:11:29 Driver rakstīja:
10 Oct 2012, 21:01:37 Staris rakstīja:
m50B25 motora apgriezieni stāv uz ~1500rpm. Kā norauju nost gaisa mērītājam štepseli tā nokrīt uz tiem 600rpm. Gaisa masas mērītājs vainīgs vai tukšgaitas regulators? Ar ko sākt? kā pārbaudīt?
nav viennozimigas atbildes, bet tuksgaitas regulators ir tikai izpildmehanisms, kas dara to, ko DME vinjam liek darit, ja esi spejigs ar "laukju metodem" dabut zemus rpm, tad attiecigi tuksgaitas regulators spej ienjemt tadu stavokli un problema visdrizak nebus vinjaa :viela_tev_pardomam:
nojaucu nost gaisa filtra kasti, mērītāju trubas un sapratu, ka bez papildus rīkiem laukos nevar noņemt to brīvgaitas vārstu
Saliku visu atpakaļ un tagad viss normāli
Jautājums gan cits: Vai pēc lauķu metodes vadu raustīšanas tas vecais kompis nebrauc tagad kaut kādā avārijas režīmā bez pilnvērtīgas gaisa masas mērītāja vērā ņemšanas? Man vajag obligāti braukt meklēt servisu, kur nomest kļūdu?
| Offline | | |
Driver | 11. Oct 2012, 12:55 |
#6663
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Oct 2012, 12:51:32 Staris rakstīja:
10 Oct 2012, 23:11:29 Driver rakstīja:
10 Oct 2012, 21:01:37 Staris rakstīja:
m50B25 motora apgriezieni stāv uz ~1500rpm. Kā norauju nost gaisa mērītājam štepseli tā nokrīt uz tiem 600rpm. Gaisa masas mērītājs vainīgs vai tukšgaitas regulators? Ar ko sākt? kā pārbaudīt?
nav viennozimigas atbildes, bet tuksgaitas regulators ir tikai izpildmehanisms, kas dara to, ko DME vinjam liek darit, ja esi spejigs ar "laukju metodem" dabut zemus rpm, tad attiecigi tuksgaitas regulators spej ienjemt tadu stavokli un problema visdrizak nebus vinjaa :viela_tev_pardomam:
nojaucu nost gaisa filtra kasti, mērītāju trubas un sapratu, ka bez papildus rīkiem laukos nevar noņemt to brīvgaitas vārstu
Saliku visu atpakaļ un tagad viss normāli
Jautājums gan cits: Vai pēc lauķu metodes vadu raustīšanas tas vecais kompis nebrauc tagad kaut kādā avārijas režīmā bez pilnvērtīgas gaisa masas mērītāja vērā ņemšanas? Man vajag obligāti braukt meklēt servisu, kur nomest kļūdu?
vainu kautko nesaliki atpakal kaa bija, vai pirms jauksanas kautkas pats bija kautkur atkritis nost, utt
...vai ari atkal gaidi to gljuku, driz bus.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Staris | 11. Oct 2012, 12:59 |
#6664
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| saliku atpakaļ kā vajag, jo tik daudz jau tur arī nebija nekas jādara.
Bet tad kā ar to gaisa masas mērītāja kļūdu? Viņa kompja darbību ietekmē šobrīd? Es esmu vārda tiešākajā nozīmē laukos un laikam vienīgā versija ir aķi noņemt, lai nodzēšas kļūdas? | Offline | | |
Driver | 11. Oct 2012, 13:01 |
#6665
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Oct 2012, 12:59:22 Staris rakstīja:
saliku atpakaļ kā vajag, jo tik daudz jau tur arī nebija nekas jādara.
Bet tad kā ar to gaisa masas mērītāja kļūdu? Viņa kompja darbību ietekmē šobrīd? Es esmu vārda tiešākajā nozīmē laukos un laikam vienīgā versija ir aķi noņemt, lai nodzēšas kļūdas?
nu tavam vel kljudas un adaptacijas dzeshas nost, ja nonem akji, javien auto nav 95 gada pasha beigas vai jaunaks
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Mikels | 11. Oct 2012, 13:10 |
#6666
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4942
Braucu ar: cieņu
| Izlūza ārā gaisa masas mērītājam šī daļa....kaut ko ietekmē vai brauc tālāk
[IMG][URL=http://failiem.lv/viewer.php?i=ivjyruy&n=2-500x500.PNG/][/URL][/IMG] | Offline | | |
dust | 11. Oct 2012, 13:12 |
#6667
|
| Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
| Principā neko. Tā kā norādījis esi izplūdes pusi, vienīgais, ko dari, paskaties vai pārējā konstrukcija turas stigri.
-----------------
| Offline | | |
Driver | 11. Oct 2012, 13:12 |
#6668
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Oct 2012, 13:10:39 Mikels rakstīja:
Izlūza ārā gaisa masas mērītājam šī daļa....kaut ko ietekmē vai brauc tālāk
[IMG][URL=http://failiem.lv/viewer.php?i=ivjyruy&n=2-500x500.PNG/][/URL][/IMG]
ietekme tik to, lai SCT firmas gaisa filtrs un zvirbulis neielido motora!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Mikels | 11. Oct 2012, 13:17 |
#6669
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4942
Braucu ar: cieņu
| Skaidrs, paldies | Offline | | |
Driver | 11. Oct 2012, 13:20 |
#6670
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Oct 2012, 13:17:33 Mikels rakstīja:
Skaidrs, paldies
ir ari sastopami tjuuneri, kas vinjus pashi lauz ara un ar putam uz lupam apgalvo, kad tad auto iet jutami labak, jo netiek piebremzeta gaisa plusma
izples ari otra pusee un pastasti vai taa ir
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Laoshi | 11. Oct 2012, 13:23 |
#6671
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
11 Oct 2012, 13:20:18 Driver rakstīja:
11 Oct 2012, 13:17:33 Mikels rakstīja:
Skaidrs, paldies
ir ari sastopami tjuuneri, kas vinjus pashi lauz ara un ar putam uz lupam apgalvo, kad tad auto iet jutami labak, jo netiek piebremzeta gaisa plusma
izples ari otra pusee un pastasti vai taa ir
Es ieteiktu likvidēt gaisa filtru un kasti, bet GMM ienākošo galu aptīt ar marli, lai lapas un zari nelido motorā, ies vēl labāk. Ā, to visu uzparikti izvadīt kkur auto priekšā, lai braucot ar spiedienu gaisu spiež iekšā, būs kā turbo | Offline | | |
Mikels | 11. Oct 2012, 13:25 |
#6672
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4942
Braucu ar: cieņu
|
11 Oct 2012, 13:20:18 Driver rakstīja:
11 Oct 2012, 13:17:33 Mikels rakstīja:
Skaidrs, paldies
ir ari sastopami tjuuneri, kas vinjus pashi lauz ara un ar putam uz lupam apgalvo, kad tad auto iet jutami labak, jo netiek piebremzeta gaisa plusma
izples ari otra pusee un pastasti vai taa ir
Neko ārā nelauzu, liekot atpakaļ gaisa gofru sanāca nedaudz tizli , nekas tāpat ir aizdomas, ka šis MAF ir izbeidzies | Offline | | |
Driver | 11. Oct 2012, 13:27 |
#6673
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Oct 2012, 13:23:43 Laoshi rakstīja:
11 Oct 2012, 13:20:18 Driver rakstīja:
11 Oct 2012, 13:17:33 Mikels rakstīja:
Skaidrs, paldies
ir ari sastopami tjuuneri, kas vinjus pashi lauz ara un ar putam uz lupam apgalvo, kad tad auto iet jutami labak, jo netiek piebremzeta gaisa plusma
izples ari otra pusee un pastasti vai taa ir
Es ieteiktu likvidēt gaisa filtru un kasti, bet GMM ienākošo galu aptīt ar marli, lai lapas un zari nelido motorā, ies vēl labāk. Ā, to visu uzparikti izvadīt kkur auto priekšā, lai braucot ar spiedienu gaisu spiež iekšā, būs kā turbo
meritajs ir jaieliek salona peckas gaisab trubaas un tad bus reims "normals", turbo1, turbo2, turbo3 un turbo4 !
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Laoshi | 11. Oct 2012, 13:30 |
#6674
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
11 Oct 2012, 13:27:48 Driver rakstīja:
11 Oct 2012, 13:23:43 Laoshi rakstīja:
11 Oct 2012, 13:20:18 Driver rakstīja:
11 Oct 2012, 13:17:33 Mikels rakstīja:
Skaidrs, paldies
ir ari sastopami tjuuneri, kas vinjus pashi lauz ara un ar putam uz lupam apgalvo, kad tad auto iet jutami labak, jo netiek piebremzeta gaisa plusma
izples ari otra pusee un pastasti vai taa ir
Es ieteiktu likvidēt gaisa filtru un kasti, bet GMM ienākošo galu aptīt ar marli, lai lapas un zari nelido motorā, ies vēl labāk. Ā, to visu uzparikti izvadīt kkur auto priekšā, lai braucot ar spiedienu gaisu spiež iekšā, būs kā turbo
meritajs ir jaieliek salona peckas gaisab trubaas un tad bus reims "normals", turbo1, turbo2, turbo3 un turbo4 !
Un pečkas radiators darbosies kā interkūlers, tikai trubas jāsalaiž pa taisno!
Principā sanāk auto ar elektrisku kompresoru [ Šo ziņu laboja Laoshi, 11 Oct 2012, 13:31:29 ] | Offline | | |
hasans | 11. Oct 2012, 14:37 |
#6675
|
| Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
11 Oct 2012, 13:30:23 Laoshi rakstīja:
11 Oct 2012, 13:27:48 Driver rakstīja:
11 Oct 2012, 13:23:43 Laoshi rakstīja:
11 Oct 2012, 13:20:18 Driver rakstīja:
11 Oct 2012, 13:17:33 Mikels rakstīja:
Skaidrs, paldies
ir ari sastopami tjuuneri, kas vinjus pashi lauz ara un ar putam uz lupam apgalvo, kad tad auto iet jutami labak, jo netiek piebremzeta gaisa plusma
izples ari otra pusee un pastasti vai taa ir
Es ieteiktu likvidēt gaisa filtru un kasti, bet GMM ienākošo galu aptīt ar marli, lai lapas un zari nelido motorā, ies vēl labāk. Ā, to visu uzparikti izvadīt kkur auto priekšā, lai braucot ar spiedienu gaisu spiež iekšā, būs kā turbo
meritajs ir jaieliek salona peckas gaisab trubaas un tad bus reims "normals", turbo1, turbo2, turbo3 un turbo4 !
Un pečkas radiators darbosies kā interkūlers, tikai trubas jāsalaiž pa taisno!
Principā sanāk auto ar elektrisku kompresoru
Es ieteiktu steidzami abiem iet uz patentu biroju un zvanit uz BMW AG [ Šo ziņu laboja hasans, 11 Oct 2012, 14:37:43 ] | Offline | | |
Melvins | 11. Oct 2012, 17:53 |
#6676
|
| Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
|
11 Oct 2012, 12:38:07 Driver rakstīja:
1) nu temp devejs stav perfekti pa vidu jau no 80' un trupina stavet lidz pat 110' (simts tochna) tad tikai atkal parvietojas uz priekshu - softiska panelja nianse, kas katrai virsbuvei un motoam var atskirties.
2) saremontet visu kaa nakas un viss
3) taa ari saproti - salej skirumu sistema, saliec jaunu sudensuukni un termostatu un pabrauka un skaties kas bus, ja esi nokavis, tad sudi izlidis nedlas laika, ja viss ok, tad problemas vairs nebus
Driver,
Paldies par komentāru
Katru dienu uzzinu ko jaunu... nezināju par šādām softiskām paneļa niansēm - principā, pat loģiski. Kāds pedantiskāks bultiņu vērotājs sajuktu prātā, ja tur t panelī visu laiku pa pus-iedaļu klejotu
Par to termostatu gan man vēl īsti nepielec
Kāpēc viņš ir 100% jāmaina, ja viņš man liekas vēl Ok. | Offline | | |
|
edzhaans | 11. Oct 2012, 18:33 |
#6677
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
10 Oct 2012, 21:53:36 agaFU rakstīja:
paldies.
m42 bloks, m47 klokene m3 virzuli. kuriem motoriem naak 135mm klani un kurus varees uzstuteet klokenei.
Nu tak palīdziet cilvēkam | Offline | | |
Ekimons | 11. Oct 2012, 20:07 |
#6678
|
| Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
| ir kādam komenti par šādu braucamo?
Kā ar dzinējiem? Kādu labāk izvēlēties, kādu nē?
...pa ausu galam - kkādā gadā mainījās uz jaunākiem/sūdīgākiem... kas/ko/kā?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/movano/ikkob.html
Kuru? movano, boxer, master? No kura līdz kuram gadam, kuru dzinēju - kāpēc?
Nepieciešams uzticams (kravinieks) darba zirgs.
Vajag L2H2. Ja kādam ir kas labs, ko piedāvāt - PM[ Šo ziņu laboja Ekimons, 11 Oct 2012, 20:15:19 ] | Offline | | |
agaFU | 11. Oct 2012, 20:10 |
#6679
|
| Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
|
11 Oct 2012, 18:33:59 edzhaans rakstīja:
10 Oct 2012, 21:53:36 agaFU rakstīja:
paldies.
m42 bloks, m47 klokene m3 virzuli. kuriem motoriem naak 135mm klani un kurus varees uzstuteet klokenei.
Nu tak palīdziet cilvēkam
viss jau ir noskaidrots | Offline | | |
rookie | 11. Oct 2012, 20:12 |
#6680
|
| Kopš: 29. Nov 2008
Ziņojumi: 126
Braucu ar: MB
| Piešķiļot, kādu brīdi ir tikšķoša skaņa no motora, kas par joku? Eļļa līmenī, motoram nobraukums zem 200k, dzīts netiek. Kaut kādas vārstu atsperes iet uz beigām, vai kas? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|