Online
Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
hrusts | 05. Feb 2022, 23:17 |
#6661
|
| Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
|
05 Feb 2022, 23:15:16 @CJEdzhooons rakstīja:
05 Feb 2022, 22:41:11 @hrusts rakstīja:
05 Feb 2022, 22:20:05 @CJEdzhooons rakstīja:
Jautājums speciem par N57 motoriem, no kura gada viņi palika daudz maz uzticami lielos noskrējienos, nav problēmas ar šallēm, nav augstspiediena sūkņu problēmas, ķēdes iet ilgāk? Skatos ka, pat reputabliem mehiem opinioni atšķirās.
Lai arī ko nozīmētu reputabli mehi, ja jau viņu viedoklis tev neder, tad kā viedokli tu gaidi??? Bmw dieva??? Ja saimnieks lohs, jāj to miseni un maina eļļu 25-40k km tad šālēm žopa,ja nē, tad viss safe, bet es netēmēju uz reputabla meha opiniona balvu...
tak tāpēc arī jautāju šeit, jo specu viedoklis atšķirās, ja visi vienu un to pašu teiktu, tad kādi vēl jaut.
Aaaaa, ok
Tagat skaidrs? | Offline | | |
CJEdzhooons | 05. Feb 2022, 23:25 |
#6662
|
| Kopš: 03. May 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar:
|
05 Feb 2022, 23:17:46 @hrusts rakstīja:
05 Feb 2022, 23:15:16 @CJEdzhooons rakstīja:
05 Feb 2022, 22:41:11 @hrusts rakstīja:
05 Feb 2022, 22:20:05 @CJEdzhooons rakstīja:
Jautājums speciem par N57 motoriem, no kura gada viņi palika daudz maz uzticami lielos noskrējienos, nav problēmas ar šallēm, nav augstspiediena sūkņu problēmas, ķēdes iet ilgāk? Skatos ka, pat reputabliem mehiem opinioni atšķirās.
Lai arī ko nozīmētu reputabli mehi, ja jau viņu viedoklis tev neder, tad kā viedokli tu gaidi??? Bmw dieva??? Ja saimnieks lohs, jāj to miseni un maina eļļu 25-40k km tad šālēm žopa,ja nē, tad viss safe, bet es netēmēju uz reputabla meha opiniona balvu...
tak tāpēc arī jautāju šeit, jo specu viedoklis atšķirās, ja visi vienu un to pašu teiktu, tad kādi vēl jaut.
Aaaaa, ok
Tagat skaidrs?
zāles neesi aizmirsis iedzert? | Offline | | |
Kaross | 05. Feb 2022, 23:29 |
#6663
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| benzīns vienkārši caurmērā būs nobraucis/nobraukts mazāk. Tāpēc tāda ideja.
Intersanti kā tie mehi pamato, ka N57 būtu labs? Šāles noraksta uz retām eļļas maiņām? Audi intervāli mazāki? Nē? Audi kāds biežāk maina eļļu? Nē.
BMW šāles neraujas bieži nost vai kāds vēl pamatojums?
Ikars tos motorus cik sapratu vairs pat remontēt neņem. Silver engine Dāvis N57 blokus arī vairs neremontē praktiski. Ikšķilē Šūtelis remontē? Nezinu, bet arī ar viņu runāju un neko labu neizteicās. Bloki kādu laiku atpakaļ rindā stāvēja pie remontētājiem. Es saprastu ja vēl dažiem motoriem tas notiktu, bet tas ir sistemātiski, periodiski visiem man zināmajiem servisiem, kas strādā ar BMW. Es tiešām gribētu dzirdēt to mehu argumentus, kas saka, ka N57 ir labs motors.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
hrusts | 06. Feb 2022, 00:08 |
#6664
|
| Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
|
05 Feb 2022, 23:29:45 @Kaross rakstīja:
benzīns vienkārši caurmērā būs nobraucis/nobraukts mazāk. Tāpēc tāda ideja.
Intersanti kā tie mehi pamato, ka N57 būtu labs? Šāles noraksta uz retām eļļas maiņām? Audi intervāli mazāki? Nē? Audi kāds biežāk maina eļļu? Nē.
BMW šāles neraujas bieži nost vai kāds vēl pamatojums?
Ikars tos motorus cik sapratu vairs pat remontēt neņem. Silver engine Dāvis N57 blokus arī vairs neremontē praktiski. Ikšķilē Šūtelis remontē? Nezinu, bet arī ar viņu runāju un neko labu neizteicās. Bloki kādu laiku atpakaļ rindā stāvēja pie remontētājiem. Es saprastu ja vēl dažiem motoriem tas notiktu, bet tas ir sistemātiski, periodiski visiem man zināmajiem servisiem, kas strādā ar BMW. Es tiešām gribētu dzirdēt to mehu argumentus, kas saka, ka N57 ir labs motors.
Mans viedoklis - ja mēs skatām auto ar nobraukumu līdz 200kkm tad poh vai benzīns vai dīzelis, ja nobraukums lielāks, tad jāpadomā nopietnāk, man lietošanā ir gan N57 gan N47 abiem +-240 kkm ir pieredze ar šālēm utt nēesmu mehs, kur nu vēl reputabls, bet ja vēlreiz būtu izvēle pirkt N57 ar 200+kkm tad pirktu pa to pašu naudu audi bet tas ir subjektīvs viedoklis un neveiksmīga pieredze ar 4k+ iekritienu + abiem bmw pēc
200k km (+-) motora spilveni ir nokalpojuši (protams, ja neesi mazohists un nemīli vibrāciju)
F11 530d facelift automāts -
reduktora bukses 3gab
Priekšējie amīši ar visu kas nāk klāt
Pneimas baloni 2 gab
Kardāna mufta
Motora spilveni
Ieplūdes kolektora tīrīšana
Cits motors ar 75k km nobraukumu (šāles)
Nobraukums ~236k km
F31 320d manuālis - ķēžu maiņa, sajūga komplekts+divmasnieks, motora spilveni un viens gultnis ~238 k km
Spriediet paši vai tas ir daudz, vai maz priekš auto līdz 250kkm | Offline | | |
CJEdzhooons | 06. Feb 2022, 00:57 |
#6665
|
| Kopš: 03. May 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar:
|
05 Feb 2022, 23:29:45 @Kaross rakstīja:
benzīns vienkārši caurmērā būs nobraucis/nobraukts mazāk. Tāpēc tāda ideja.
Intersanti kā tie mehi pamato, ka N57 būtu labs? Šāles noraksta uz retām eļļas maiņām? Audi intervāli mazāki? Nē? Audi kāds biežāk maina eļļu? Nē.
BMW šāles neraujas bieži nost vai kāds vēl pamatojums?
Ikars tos motorus cik sapratu vairs pat remontēt neņem. Silver engine Dāvis N57 blokus arī vairs neremontē praktiski. Ikšķilē Šūtelis remontē? Nezinu, bet arī ar viņu runāju un neko labu neizteicās. Bloki kādu laiku atpakaļ rindā stāvēja pie remontētājiem. Es saprastu ja vēl dažiem motoriem tas notiktu, bet tas ir sistemātiski, periodiski visiem man zināmajiem servisiem, kas strādā ar BMW. Es tiešām gribētu dzirdēt to mehu argumentus, kas saka, ka N57 ir labs motors.
Neviens neslavē, neesmu prasījis vai labs vai slikts salīdzinot ar konkurentiem, vienkārši interesējos kurš gads n57 ir safe ilgtermiņā, viens saka kategoriski neko pirms 2012, otrs 2015, tu atkal ka vispār pat B sērija ir hujņa. Ok, labi ka pajautāju, tādas infas man vispār nebija. Naudas no salona paņemt nav, tāpēc nākas bomžot un viss kas man spīd ir 200kkm+ bmw. Pašam 300kkm M57 poļot normaļņij [ Šo ziņu laboja CJEdzhooons, 06 Feb 2022, 01:01:13 ] | Offline | | |
Amphiney | 06. Feb 2022, 00:58 |
#6666
|
| Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1033
Braucu ar: F11
| Tagad jau tad tik jābrauc
Otra lieta vai tiešām jums tām fkam ir tie 200k, nevis 300k km. | Offline | | |
hrusts | 06. Feb 2022, 08:55 |
#6667
|
| Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
|
06 Feb 2022, 00:58:51 @Amphiney rakstīja:
Tagad jau tad tik jābrauc
Otra lieta vai tiešām jums tām fkam ir tie 200k, nevis 300k km.
Ja jautājums man, tad maniem auto nav grozīts nobraukums.... Jautājums kā tie auto ir ekspluotēti pirms tam - čomi brauc ar N57 - vienam ~320k km otram tuvu pie 300 abi kastrēti + čips un abi brauc un nezin kas ir šāles, man vienk nepaveicās, lai gan kad atdzinu no vācijas uzreiz samainīju ķēdes, iztīriju kolektoru, tā teikt, lai var droši braukt | Offline | | |
Amphiney | 06. Feb 2022, 10:08 |
#6668
|
| Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1033
Braucu ar: F11
| Arī apņēmīgi Vācieši mēdz starp oficiālām apkopēm grozīt odo, netikai A-Eiropa tā dara.
Galu galā tad nedaudz dārgāk tev sanāca, bet arī tagad visam jau vajadzētu ilgi kalpot. | Offline | | |
|
R_S | 22. Feb 2022, 10:16 |
#6669
|
| Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 776
Braucu ar: nākotnes klasiku
| Nemāku dīzeļus - 525d ar n47T dzinēju beigtas sprauslas.
Ir iespējams un cik tas ir gudri viņas restaurēt?
Ja jaunas, tad var ņemt BOSCH aftermarket vai OEM ? | Offline | | |
eernijss | 22. Feb 2022, 12:35 |
#6670
|
| Kopš: 17. Apr 2020
Ziņojumi: 612
Braucu ar:
| Kādi iemesli, ka auto pats netaisa filtram reģenerāciju? | Offline | | |
Karlis_ | 22. Feb 2022, 14:38 |
#6671
|
| Kopš: 10. Jun 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 337
Braucu ar: G20 330i
| Varbūt filtra nemaz nav? | Offline | | |
sys9291 | 22. Feb 2022, 14:53 |
#6672
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Feb 2022, 12:35:12 @eernijss rakstīja:
Kādi iemesli, ka auto pats netaisa filtram reģenerāciju?
par kādu auto runājam? kā zinām, ka netaisa? | Offline | | |
Angelz | 22. Feb 2022, 15:41 |
#6673
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
22 Feb 2022, 12:35:12 @eernijss rakstīja:
Kādi iemesli, ka auto pats netaisa filtram reģenerāciju?
Pietiekami daudz, bez priekšzināšanām dotā informācija neko daudz nedos.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Kaross | 22. Feb 2022, 18:12 |
#6674
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
22 Feb 2022, 10:16:10 @R_S rakstīja:
Nemāku dīzeļus - 525d ar n47T dzinēju beigtas sprauslas.
Ir iespējams un cik tas ir gudri viņas restaurēt?
Ja jaunas, tad var ņemt BOSCH aftermarket vai OEM ?
Kas ir domāts ar Bosch aftermarket?
BMW Bosch sprauslas uzstāda no rūpnīcas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
sn | 22. Feb 2022, 18:25 |
#6675
|
| Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879725
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
22 Feb 2022, 12:35:12 @eernijss rakstīja:
Kādi iemesli, ka auto pats netaisa filtram reģenerāciju?
tev degviela par maz bākā, vajag vismaz 20 litrus
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
rabbit | 22. Feb 2022, 19:01 |
#6676
|
| Kopš: 03. Jan 2010
No: Gulbene
Ziņojumi: 244
Braucu ar: f11 530xd
| varbūt kādam ir ? savējo novērpu
pēc visa vajadzetu būt nr57[ Šo ziņu laboja rabbit, 22 Feb 2022, 19:01:58 ] | Offline | | |
|
R_S | 22. Feb 2022, 22:34 |
#6677
|
| Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 776
Braucu ar: nākotnes klasiku
|
22 Feb 2022, 18:12:20 @Kaross rakstīja:
22 Feb 2022, 10:16:10 @R_S rakstīja:
Nemāku dīzeļus - 525d ar n47T dzinēju beigtas sprauslas.
Ir iespējams un cik tas ir gudri viņas restaurēt?
Ja jaunas, tad var ņemt BOSCH aftermarket vai OEM ?
Kas ir domāts ar Bosch aftermarket?
BMW Bosch sprauslas uzstāda no rūpnīcas.
Tad viss skaidrs. Vienkārši redzu, ka Bosch viņas tirgo zem diviem saviem artikula nr. 150 eur lētāk nekā zem BMW OE numura. | Offline | | |
eernijss | 23. Feb 2022, 16:37 |
#6678
|
| Kopš: 17. Apr 2020
Ziņojumi: 612
Braucu ar:
| ir kaads kas sestdien f10 var dzinejam diagnostiku uztaisit? pm | Offline | | |
NN | 23. Feb 2022, 17:21 |
#6679
|
| Kopš: 23. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 44
Braucu ar: XC90, Yamaha Tenere
| Sveiciens!
Kādus motora spilvenus eksperti ieteiktu (oem vs lemforder)?
Auto F11 525d (2.0),14.gada.
Paldies | Offline | | |
Kaross | 24. Feb 2022, 11:49 |
#6680
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
22 Feb 2022, 22:34:04 @R_S rakstīja:
22 Feb 2022, 18:12:20 @Kaross rakstīja:
22 Feb 2022, 10:16:10 @R_S rakstīja:
Nemāku dīzeļus - 525d ar n47T dzinēju beigtas sprauslas.
Ir iespējams un cik tas ir gudri viņas restaurēt?
Ja jaunas, tad var ņemt BOSCH aftermarket vai OEM ?
Kas ir domāts ar Bosch aftermarket?
BMW Bosch sprauslas uzstāda no rūpnīcas.
Tad viss skaidrs. Vienkārši redzu, ka Bosch viņas tirgo zem diviem saviem artikula nr. 150 eur lētāk nekā zem BMW OE numura.
Nu tad gan brīnumi. Jebkurš dīleris Bosch vai jebkura cita ražotāja detaļas tirgo ar savu uzcenojumu savā kastītē.
Bosch 0445 xx - jaunas
Bosch 0986 xx - rupnieciski restaurētas
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|