Online
Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er G30
Autors | Ziņojums |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11228
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Nez,es tā uz ātro kaut kad biju paskatijies ,arī tādas 2l redzēju tikai nu ja tas ir meistars,viņš diez vai pavadis visu dienu meklējot lētāko ad blue ,teiksim pie standarta piegādātāja,kas ātri pieved nebija .. nu kaut kā tā varbūt arī. | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
| 83192295606
kods, pēc kura meklēt, variet iedot arī saviem meistariem | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12323
Braucu ar:
| mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus... | Online | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...
tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē... [ Šo ziņu laboja sys9291, 09 Mar 2024, 20:25:27 ] | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Sanāk ka par privilēģiju būt par AdBlue bākas lietotāju ir jāiegādājas BMW AdBlue bākas abonoments.
Mēneša maksa ir drusku virs 12 eur / mēn. Ja abonē uz 7 gadiem.
Nez vai līzinga kantori nepiedāvās AdBlue bākas nomaksu. Vai DPF līzingu. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...
te var aizdomāties, vai braukt ar zirgu nav izdevīgāk | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Nopirkšu priekšējās originālās G30 restes. | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
09 Mar 2024, 18:52:19 @crime rakstīja:
nu uz to suslu tevi konkrēti uzgrillēja
22eur, tikko savam sūtīju.
Nu ja tu pērc par kaut kādām servisa cenām, kur tev ir vismaz 40% atlaide tad tā cena protams sanāk tāda, plus jautājums vēl ir vai tas ir ar vai bez pvn ? | Offline | | |
|
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11228
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Paskatījos,pie vairumnieka kur līgums uz firmu noslegts un diezgan labas atlaides pēc tā koda sanāk ap 30 euro ar PVN ,bet varbūt tur uz oem nav labas cenas ,bet man arī tada cena apmierina ja pieved klāt un tur pa vairākam nedēļam viena pvz [ Šo ziņu laboja Locis, 10 Mar 2024, 10:42:27 ] | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...
tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē...
Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
10 Mar 2024, 11:05:26 @Briize rakstīja:
09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...
tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē...
Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt.
a ko gribi? negribi lielus izdevumus, preci kolhoznieci slaucēju. gribi glītu cacu, esi gatavs izdevumiem. par visu ir jāmaksā. un dzinēji ir lūzuši vienmēr, 10, 20, 30 gadu atpakaļ taisīja kapitalkas, tāka nav ko čīkstēt.[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 10 Mar 2024, 11:27:49 ] | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
10 Mar 2024, 11:22:00 @HiJaCKeR rakstīja:
10 Mar 2024, 11:05:26 @Briize rakstīja:
09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...
tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē...
Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt.
a ko gribi? negribi lielus izdevumus, preci kolhoznieci slaucēju. gribi glītu cacu, esi gatavs izdevumiem. par visu ir jāmaksā. un dzinēji ir lūzuši vienmēr, 10, 20, 30 gadu atpakaļ taisīja kapitalkas, tāka nav ko čīkstēt.
Es neko negribu, es braucu ar dīzeli un punkts, bet te vairāki jūzeri propogandē, ka ar benzīnu viss ir labi, nav tur nekas, nedz labi, nedz lēti un arī benzīnu strebj 9l/100km mierīgi braucot, a ja grib pabraukt drusku dinamiskāk tad aiziet patēriņa aritmētiskā progresija kosmosā...
Čoms pirms pusgada atdzina no Vācijas Škodu Superb nodzina no treiļa, pabrauca 25km un saprata, ka viens stobrs neiet, uztaisīja kapitalku tam TSI sūdam un tagad brauc laimīgs ar 9,2l patēriņu
[ Šo ziņu laboja Briize, 10 Mar 2024, 11:37:27 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
10 Mar 2024, 11:36:16 @Briize rakstīja:
10 Mar 2024, 11:22:00 @HiJaCKeR rakstīja:
10 Mar 2024, 11:05:26 @Briize rakstīja:
09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...
tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē...
Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt.
a ko gribi? negribi lielus izdevumus, preci kolhoznieci slaucēju. gribi glītu cacu, esi gatavs izdevumiem. par visu ir jāmaksā. un dzinēji ir lūzuši vienmēr, 10, 20, 30 gadu atpakaļ taisīja kapitalkas, tāka nav ko čīkstēt.
Es neko negribu, es braucu ar dīzeli un punkts, bet te vairāki jūzeri propogandē, ka ar benzīnu viss ir labi, nav tur nekas, nedz labi, nedz lēti un arī benzīnu strebj 9l/100km mierīgi braucot, a ja grib pabraukt drusku dinamiskāk tad aiziet patēriņa aritmētiskā progresija kosmosā...
Čoms pirms pusgada atdzina no Vācijas Škodu Superb nodzina no treiļa, pabrauca 25km un saprata, ka viens stobrs neiet, uztaisīja kapitalku tam TSI sūdsam un tagad brsuc laimīgs ar 9,2l patēriņu
nu es braucu ar savu 330i jau 10 gadus un man ir labi. degvielas patēriņš ir 9,7. lielisks dzinējs un auto. ir skaņa un dinamika. un nākamo domāju ņemt B48, B58 man nevajag, esmu vecss, kādu vēl naher dīzeli.[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 10 Mar 2024, 11:42:17 ] | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
| Tas, ko Tu gribi teikt, ka ir iespējams jebkuram ražotājam nopirkt nopistu miskasti
2.0 TSI(272-280zs) ir pa lielam tik pat uzticami kā b58 un arī tirgū ir tik pat ilgi.
P.s cik samaksāja par remontu? Tos pašus tūkstots eur?
P.p.s sagaidi, kad būs īstās izmaksas, kā priekšējie bremžu kluči un diski[ Šo ziņu laboja abyss, 10 Mar 2024, 11:45:23 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
10 Mar 2024, 11:38:17 @HiJaCKeR rakstīja:
10 Mar 2024, 11:36:16 @Briize rakstīja:
10 Mar 2024, 11:22:00 @HiJaCKeR rakstīja:
10 Mar 2024, 11:05:26 @Briize rakstīja:
09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...
tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē...
Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt.
a ko gribi? negribi lielus izdevumus, preci kolhoznieci slaucēju. gribi glītu cacu, esi gatavs izdevumiem. par visu ir jāmaksā. un dzinēji ir lūzuši vienmēr, 10, 20, 30 gadu atpakaļ taisīja kapitalkas, tāka nav ko čīkstēt.
Es neko negribu, es braucu ar dīzeli un punkts, bet te vairāki jūzeri propogandē, ka ar benzīnu viss ir labi, nav tur nekas, nedz labi, nedz lēti un arī benzīnu strebj 9l/100km mierīgi braucot, a ja grib pabraukt drusku dinamiskāk tad aiziet patēriņa aritmētiskā progresija kosmosā...
Čoms pirms pusgada atdzina no Vācijas Škodu Superb nodzina no treiļa, pabrauca 25km un saprata, ka viens stobrs neiet, uztaisīja kapitalku tam TSI sūdsam un tagad brsuc laimīgs ar 9,2l patēriņu
nu es braucu ar savu 330i jau 10 gadus un man ir labi. degvielas patēriņš ir 9,7. lielisks dzinējs un auto. ir skaņa un dinamika. un nākamo domāju ņemt B48, B58 man nevajag, esmu vecss, kādu vēl naher dīzeli.
man arī B48 pietiek atliektiem galiem... | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Iekšējais žopometrs un dažāda apkārtējo pieredze liecina, ka B48 ir ļoti ekonomisks motors, salīdzinot ar to pašu EA888 | Offline | | |
|
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
10 Mar 2024, 11:38:17 @HiJaCKeR rakstīja:
nu es braucu ar savu 330i jau 10 gadus un man ir labi. degvielas patēriņš ir 9,7. lielisks dzinējs un auto. ir skaņa un dinamika. un nākamo domāju ņemt B48, B58 man nevajag, esmu vecss, kādu vēl naher dīzeli.
Ir te vēl normāli auto cilvēki palikuši | Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
10 Mar 2024, 16:12:46 @martins_usars rakstīja:
Iekšējais žopometrs un dažāda apkārtējo pieredze liecina, ka B48 ir ļoti ekonomisks motors, salīdzinot ar to pašu EA888
hz, ir gan B48, gan EA888 - EA888 ir ekonomiskāks, pat ar visu to ka lielāks kuzavs jāved | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
10 Mar 2024, 18:46:24 @Murphy rakstīja:
10 Mar 2024, 16:12:46 @martins_usars rakstīja:
Iekšējais žopometrs un dažāda apkārtējo pieredze liecina, ka B48 ir ļoti ekonomisks motors, salīdzinot ar to pašu EA888
hz, ir gan B48, gan EA888 - EA888 ir ekonomiskāks, pat ar visu to ka lielāks kuzavs jāved
Tam EA888 dahuja variācijas .
200kw versija ~ 9.5L, bet tas ar vidējo ātrumu 37 km/h. Tas, kas ir sāpīgāk, ka BMW uzražoja mazāk jaudīgu sulas paku, lai gan to darīja ~ 5 gadus vēlāk . Litrs šurpu turpu pie patēriņa pilnīgi poh. | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| sāpīgāk, ka BMW uzražoja mazāk jaudīgu sulas paku, lai gan to darīja ~ 5 gadus vēlāk
Nav jau tā ka BMW un VW sacentās kurš var uztaisīt jaudīgāku 2L. Vnk VAGam varbūt nebija īsti motora tajā 280 zs zonā un viņi izvēlējās ieviest jaudīgāku 2.0 variāciju. Neba tajā VAG dzinējā ir kaut kas maģisks kas viņam dod iespēju būt 30 zs jaudīgākam nekā BMW. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|