Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
Locis
09. Mar 2024, 19:01 #667

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nez,es tā uz ātro kaut kad biju paskatijies ,arī tādas 2l redzēju tikai nu ja tas ir meistars,viņš diez vai pavadis visu dienu meklējot lētāko ad blue ,teiksim pie standarta piegādātāja,kas ātri pieved nebija .. nu kaut kā tā varbūt arī.
Offline
crime
09. Mar 2024, 19:11 #668

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

83192295606

kods, pēc kura meklēt, variet iedot arī saviem meistariem
Offline
kexxx
09. Mar 2024, 19:24 #669

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12323

Braucu ar:

mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...
Online
sys9291
09. Mar 2024, 20:24 #670

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...

tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 09 Mar 2024, 20:25:27 ]

Offline
sliir
09. Mar 2024, 20:54 #671

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Sanāk ka par privilēģiju būt par AdBlue bākas lietotāju ir jāiegādājas BMW AdBlue bākas abonoments.

Mēneša maksa ir drusku virs 12 eur / mēn. Ja abonē uz 7 gadiem.

Nez vai līzinga kantori nepiedāvās AdBlue bākas nomaksu. Vai DPF līzingu.
Offline
HiJaCKeR
09. Mar 2024, 20:58 #672

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...

te var aizdomāties, vai braukt ar zirgu nav izdevīgāk
Offline
ozo
10. Mar 2024, 08:05 #673

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Nopirkšu priekšējās originālās G30 restes.
Offline
Briize
10. Mar 2024, 10:29 #674

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


09 Mar 2024, 18:52:19 @crime rakstīja:
nu uz to suslu tevi konkrēti uzgrillēja



22eur, tikko savam sūtīju.

Nu ja tu pērc par kaut kādām servisa cenām, kur tev ir vismaz 40% atlaide tad tā cena protams sanāk tāda, plus jautājums vēl ir vai tas ir ar vai bez pvn ?
Offline
Locis
10. Mar 2024, 10:41 #675

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Paskatījos,pie vairumnieka kur līgums uz firmu noslegts un diezgan labas atlaides pēc tā koda sanāk ap 30 euro ar PVN ,bet varbūt tur uz oem nav labas cenas ,bet man arī tada cena apmierina ja pieved klāt un tur pa vairākam nedēļam viena pvz

[ Šo ziņu laboja Locis, 10 Mar 2024, 10:42:27 ]

Offline
Briize
10. Mar 2024, 11:05 #676

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:

09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...

tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē...

Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt.
Offline
HiJaCKeR
10. Mar 2024, 11:22 #677

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


10 Mar 2024, 11:05:26 @Briize rakstīja:

09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:

09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...

tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē...

Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt.

a ko gribi? negribi lielus izdevumus, preci kolhoznieci slaucēju. gribi glītu cacu, esi gatavs izdevumiem. par visu ir jāmaksā. un dzinēji ir lūzuši vienmēr, 10, 20, 30 gadu atpakaļ taisīja kapitalkas, tāka nav ko čīkstēt.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 10 Mar 2024, 11:27:49 ]

Offline
Briize
10. Mar 2024, 11:36 #678

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


10 Mar 2024, 11:22:00 @HiJaCKeR rakstīja:

10 Mar 2024, 11:05:26 @Briize rakstīja:

09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:

09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...

tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē...

Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt.

a ko gribi? negribi lielus izdevumus, preci kolhoznieci slaucēju. gribi glītu cacu, esi gatavs izdevumiem. par visu ir jāmaksā. un dzinēji ir lūzuši vienmēr, 10, 20, 30 gadu atpakaļ taisīja kapitalkas, tāka nav ko čīkstēt.

Es neko negribu, es braucu ar dīzeli un punkts, bet te vairāki jūzeri propogandē, ka ar benzīnu viss ir labi, nav tur nekas, nedz labi, nedz lēti un arī benzīnu strebj 9l/100km mierīgi braucot, a ja grib pabraukt drusku dinamiskāk tad aiziet patēriņa aritmētiskā progresija kosmosā...
Čoms pirms pusgada atdzina no Vācijas Škodu Superb nodzina no treiļa, pabrauca 25km un saprata, ka viens stobrs neiet, uztaisīja kapitalku tam TSI sūdam un tagad brauc laimīgs ar 9,2l patēriņu

[ Šo ziņu laboja Briize, 10 Mar 2024, 11:37:27 ]

Offline
HiJaCKeR
10. Mar 2024, 11:38 #679

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


10 Mar 2024, 11:36:16 @Briize rakstīja:

10 Mar 2024, 11:22:00 @HiJaCKeR rakstīja:

10 Mar 2024, 11:05:26 @Briize rakstīja:

09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:

09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...

tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē...

Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt.

a ko gribi? negribi lielus izdevumus, preci kolhoznieci slaucēju. gribi glītu cacu, esi gatavs izdevumiem. par visu ir jāmaksā. un dzinēji ir lūzuši vienmēr, 10, 20, 30 gadu atpakaļ taisīja kapitalkas, tāka nav ko čīkstēt.

Es neko negribu, es braucu ar dīzeli un punkts, bet te vairāki jūzeri propogandē, ka ar benzīnu viss ir labi, nav tur nekas, nedz labi, nedz lēti un arī benzīnu strebj 9l/100km mierīgi braucot, a ja grib pabraukt drusku dinamiskāk tad aiziet patēriņa aritmētiskā progresija kosmosā...
Čoms pirms pusgada atdzina no Vācijas Škodu Superb nodzina no treiļa, pabrauca 25km un saprata, ka viens stobrs neiet, uztaisīja kapitalku tam TSI sūdsam un tagad brsuc laimīgs ar 9,2l patēriņu

nu es braucu ar savu 330i jau 10 gadus un man ir labi. degvielas patēriņš ir 9,7. lielisks dzinējs un auto. ir skaņa un dinamika. un nākamo domāju ņemt B48, B58 man nevajag, esmu vecss, kādu vēl naher dīzeli.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 10 Mar 2024, 11:42:17 ]

Offline
abyss
10. Mar 2024, 11:38 #680

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Tas, ko Tu gribi teikt, ka ir iespējams jebkuram ražotājam nopirkt nopistu miskasti

2.0 TSI(272-280zs) ir pa lielam tik pat uzticami kā b58 un arī tirgū ir tik pat ilgi.

P.s cik samaksāja par remontu? Tos pašus tūkstots eur?

P.p.s sagaidi, kad būs īstās izmaksas, kā priekšējie bremžu kluči un diski

[ Šo ziņu laboja abyss, 10 Mar 2024, 11:45:23 ]

Offline
sys9291
10. Mar 2024, 11:55 #681

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Mar 2024, 11:38:17 @HiJaCKeR rakstīja:

10 Mar 2024, 11:36:16 @Briize rakstīja:

10 Mar 2024, 11:22:00 @HiJaCKeR rakstīja:

10 Mar 2024, 11:05:26 @Briize rakstīja:

09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:

09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...

tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē...

Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt.

a ko gribi? negribi lielus izdevumus, preci kolhoznieci slaucēju. gribi glītu cacu, esi gatavs izdevumiem. par visu ir jāmaksā. un dzinēji ir lūzuši vienmēr, 10, 20, 30 gadu atpakaļ taisīja kapitalkas, tāka nav ko čīkstēt.

Es neko negribu, es braucu ar dīzeli un punkts, bet te vairāki jūzeri propogandē, ka ar benzīnu viss ir labi, nav tur nekas, nedz labi, nedz lēti un arī benzīnu strebj 9l/100km mierīgi braucot, a ja grib pabraukt drusku dinamiskāk tad aiziet patēriņa aritmētiskā progresija kosmosā...
Čoms pirms pusgada atdzina no Vācijas Škodu Superb nodzina no treiļa, pabrauca 25km un saprata, ka viens stobrs neiet, uztaisīja kapitalku tam TSI sūdsam un tagad brsuc laimīgs ar 9,2l patēriņu

nu es braucu ar savu 330i jau 10 gadus un man ir labi. degvielas patēriņš ir 9,7. lielisks dzinējs un auto. ir skaņa un dinamika. un nākamo domāju ņemt B48, B58 man nevajag, esmu vecss, kādu vēl naher dīzeli.

man arī B48 pietiek atliektiem galiem...
Offline
martins_usars
10. Mar 2024, 16:12 #682

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Iekšējais žopometrs un dažāda apkārtējo pieredze liecina, ka B48 ir ļoti ekonomisks motors, salīdzinot ar to pašu EA888
Offline
Deivid
10. Mar 2024, 16:28 #683

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


10 Mar 2024, 11:38:17 @HiJaCKeR rakstīja:
nu es braucu ar savu 330i jau 10 gadus un man ir labi. degvielas patēriņš ir 9,7. lielisks dzinējs un auto. ir skaņa un dinamika. un nākamo domāju ņemt B48, B58 man nevajag, esmu vecss, kādu vēl naher dīzeli.


Ir te vēl normāli auto cilvēki palikuši
Offline
Murphy
10. Mar 2024, 18:46 #684

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


10 Mar 2024, 16:12:46 @martins_usars rakstīja:
Iekšējais žopometrs un dažāda apkārtējo pieredze liecina, ka B48 ir ļoti ekonomisks motors, salīdzinot ar to pašu EA888


hz, ir gan B48, gan EA888 - EA888 ir ekonomiskāks, pat ar visu to ka lielāks kuzavs jāved
Offline
abyss
10. Mar 2024, 18:52 #685

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


10 Mar 2024, 18:46:24 @Murphy rakstīja:

10 Mar 2024, 16:12:46 @martins_usars rakstīja:
Iekšējais žopometrs un dažāda apkārtējo pieredze liecina, ka B48 ir ļoti ekonomisks motors, salīdzinot ar to pašu EA888


hz, ir gan B48, gan EA888 - EA888 ir ekonomiskāks, pat ar visu to ka lielāks kuzavs jāved


Tam EA888 dahuja variācijas .

200kw versija ~ 9.5L, bet tas ar vidējo ātrumu 37 km/h. Tas, kas ir sāpīgāk, ka BMW uzražoja mazāk jaudīgu sulas paku, lai gan to darīja ~ 5 gadus vēlāk . Litrs šurpu turpu pie patēriņa pilnīgi poh.
Offline
sliir
10. Mar 2024, 20:05 #686

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

sāpīgāk, ka BMW uzražoja mazāk jaudīgu sulas paku, lai gan to darīja ~ 5 gadus vēlāk


Nav jau tā ka BMW un VW sacentās kurš var uztaisīt jaudīgāku 2L. Vnk VAGam varbūt nebija īsti motora tajā 280 zs zonā un viņi izvēlējās ieviest jaudīgāku 2.0 variāciju. Neba tajā VAG dzinējā ir kaut kas maģisks kas viņam dod iespēju būt 30 zs jaudīgākam nekā BMW.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo