Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Driver
10. Oct 2012, 23:51 #6641

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

varbut tas auto ir tads sranis, ka meistars ieraugot labak pasaka, ka kljudu nav un parausta plecus, kaa megina vinju atdzivinat!?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
lapsins
10. Oct 2012, 23:55 #6642

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 900

Braucu ar: subaru


10 Oct 2012, 23:51:22 Driver rakstīja:
varbut tas auto ir tads sranis, ka meistars ieraugot labak pasaka, ka kljudu nav un parausta plecus, kaa megina vinju atdzivinat!?


nebūtu nekāds brīnums

-----------------
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8220
Offline
Driver
10. Oct 2012, 23:55 #6643

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Oct 2012, 23:50:14 RENIO rakstīja:

kas varētu būt pie vainas ja ir iedegušās lampiņas ar indekātoriem "izsaukuma zīme" un "izsaukuma zime trijstūrī"?

tur tak pie katra simbola ir klat iss paskaidrojums.

jeb gribi atbildi, ka nomainam detalju ar numuru 0 xxx xxx xxx un viss bus ok.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Skeivs
11. Oct 2012, 09:13 #6644

Kopš: 13. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 220

Braucu ar: visiem lipekļiem

Varbūt kāds var palīdzēt?!Cik litri antifrīza jalej iekš audi a4 q 2,4 v6 121kw motora?
Offline
Dzvile
11. Oct 2012, 10:00 #6645

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


11 Oct 2012, 09:13:13 Skeivs rakstīja:
Varbūt kāds var palīdzēt?!Cik litri antifrīza jalej iekš audi a4 q 2,4 v6 121kw motora?

8

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
jan4uxx
11. Oct 2012, 10:08 #6646

Kopš: 10. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 236

Braucu ar: 2103 uz 2103

*Ar ko atšķiras M50 no M52 aizdedzes spolēm?
*Vajag izvirpot priekšējos bremžu diskus, iesakiet kādu servi, vai varbūt kāds pats var.
Offline
acha
11. Oct 2012, 10:09 #6647

Kopš: 10. Sep 2007

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo

kādi style diski ir tam e39?
Offline
Melvins
11. Oct 2012, 10:21 #6648

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

Tā vīri!...
Būtu pateicīgs par nelielu konsultāciju un viedokli.

e36, M44 dzīvnieciņš (1.9l) = tika nedaudz pārkarsēts motorītis
It kā ne traģiski - t mērītājs sarkanajā netika laists + kaut kā līdz servisa vīram tikts, n-reizes apstājoties, pielejot ūdeni, visādi dzesējot utt.

Manas prognozes bija, ka termostats vesels, radiators arī - ka noklājies ūdenssūknis, un visdrīzāk arī kāda trubele.
Rezultāts samērā skarbs - ūdenssūknis iekusis blokā (nācās pa gabaliem lauzt laukā), nu un viens patruboks.
Mans meistars man apgalvo, ka eļa (tika mainīta pie viena) - esot brūna sadegusi + ka iespējams, gaidāma galvas, vai pat motora (??) maiņa. Dzīvnieciņš dabūjis trūkties pēc pilnas programmas, praktiski pārkarsēts.
Apgalvo, ka tas t datčiks salonā neko īpaši neuzrādot

Jautājumi:
1) kā var būt?, ka M44 motoram t devējs nerāda pārkaršanu?, jo esot kaut kur bloka malā (devējs vesels)... Nu kā tā var būt? - man liekas, ka man kaut kādu tuftu karina uz ausīm,
2) pēc kā ta man tagad noteikt? - vai t motoram normāla? - ne jau visu laiku krāsniņu salonā kurināt + sajust, vai siltums zūd/nezūd?...
3) un ko tagad nozīmē meistara teiktais? - 2 nedēļas pabraukā, paskatīsimies, kas notiks
Sviests kaut kāds.
Svaigs antifrīzelis arī vēl nav ieliets.
(pirms gada mainītas visas blīves, tas gan pašlaik neko nemaina...).

[ Šo ziņu laboja Melvins, 11 Oct 2012, 10:26:55 ]

Offline
sandis224
11. Oct 2012, 10:21 #6649

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive

Sakiet ludzu vj ir iespejams parbaudit kautkur svetdienas diena BMW ? Uztaisit diagnostiku ,pacelt uz pacelaja apskatit , kas un ka! (vardu sakot parbaudit auto pirms iegades)
Offline
IngusSeflers
11. Oct 2012, 10:24 #6650

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


11 Oct 2012, 10:09:29 acha rakstīja:
kādi style diski ir tam e39?

Tie ir burvīgie "95" !
Offline
sandis224
11. Oct 2012, 10:29 #6651

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


11 Oct 2012, 10:21:30 sandis224 rakstīja:
Sakiet ludzu vj ir iespejams parbaudit kautkur svetdienas diena BMW ? Uztaisit diagnostiku ,pacelt uz pacelaja apskatit , kas un ka! (vardu sakot parbaudit auto pirms iegades)

Parbaudit vaig RIGA!
Offline
Dzvile
11. Oct 2012, 10:38 #6652

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


11 Oct 2012, 10:21:27 Melvins rakstīja:
blā blā blā.

Ieliec jaunu sūkni,trubas,salej šidrumu un brauc.Kur Tu redzi problēmas?
Un nomaini to temp sensoru,nav tak šis tik dārgs.Laikam jau šis Tev rādija nepareizi,ja tjipa sarkanajā nebiji,bet sūknis izkusis.

Nu i ja pēc tā visa motors vārīsies un vai vēl kā savādāk šūdīgi uzvedīsies tad varbūt sūkņa bojājums radījis arī galvas blīves bojājumus un/vai ko smagāku.

P.S.Termostatu ar pie reizes ieliec jaunu.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Melvins
11. Oct 2012, 10:50 #6653

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


11 Oct 2012, 10:38:09 Dzvile rakstīja:

11 Oct 2012, 10:21:27 Melvins rakstīja:
blā blā blā.

Ieliec jaunu sūkni,trubas,salej šidrumu un brauc.Kur Tu redzi problēmas?
Un nomaini to temp sensoru,nav tak šis tik dārgs.Laikam jau šis Tev rādija nepareizi,ja tjipa sarkanajā nebiji,bet sūknis izkusis.

Nu i ja pēc tā visa motors vārīsies un vai vēl kā savādāk šūdīgi uzvedīsies tad varbūt sūkņa bojājums radījis arī galvas blīves bojājumus un/vai ko smagāku.

P.S.Termostatu ar pie reizes ieliec jaunu.


Visu pēc kārtas samainīt jau nav māksla...
Kam mainīt veselās trubas? Termostats kamēr iet, lai iet - viņam nočakarējoties var būt ieslēgts tikai lielais/vai mazais cikls.

Sūknis visdrīzāk bija defekta pamatā - dzeses šķidrums necirkulēja + noklāja visu pārējo...

Par t devēju padomāšu - man apgalvo, ka šams ir vesels.
Ka motora kontsrukcija tāda
Jā, šādi tas nevarētu būt. M44 ir Labs dzīvnieciņš, vēl kaudzē e46 tika komplektēts.

Tagad kādas 2 nedēļas, aukstam motoram pačekošu šķidruma līmeni radiatorā.
Offline
kkas
11. Oct 2012, 10:57 #6654

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9331

Braucu ar: Alfu


11 Oct 2012, 10:50:59 Melvins rakstīja:

11 Oct 2012, 10:38:09 Dzvile rakstīja:

11 Oct 2012, 10:21:27 Melvins rakstīja:
blā blā blā.

Ieliec jaunu sūkni,trubas,salej šidrumu un brauc.Kur Tu redzi problēmas?
Un nomaini to temp sensoru,nav tak šis tik dārgs.Laikam jau šis Tev rādija nepareizi,ja tjipa sarkanajā nebiji,bet sūknis izkusis.

Nu i ja pēc tā visa motors vārīsies un vai vēl kā savādāk šūdīgi uzvedīsies tad varbūt sūkņa bojājums radījis arī galvas blīves bojājumus un/vai ko smagāku.

P.S.Termostatu ar pie reizes ieliec jaunu.


Visu pēc kārtas samainīt jau nav māksla...
Kam mainīt veselās trubas? Termostats kamēr iet, lai iet - viņam nočakarējoties var būt ieslēgts tikai lielais/vai mazais cikls.

Sūknis visdrīzāk bija defekta pamatā - dzeses šķidrums necirkulēja + noklāja visu pārējo...

Par t devēju padomāšu - man apgalvo, ka šams ir vesels.
Ka motora kontsrukcija tāda
Jā, šādi tas nevarētu būt. M44 ir Labs dzīvnieciņš, vēl kaudzē e46 tika komplektēts.

Tagad kādas 2 nedēļas, aukstam motoram pačekošu šķidruma līmeni radiatorā.

klausi gudrus cilvēkus, nomaini termostatu. ja karsīs ar nomainītu būs skaidrs, ka motoram kapi. a tā, atkal būs jāzīlē, termostats vai galva.
Online
Dzvile
11. Oct 2012, 10:59 #6655

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Es tak Tev nepiedāvāju mainīt veselas trubas.Tik ja kāda no viņām ir bojāta.
Un neticu,ka tas temp devējs vesels vai vadi no viņa.Ja sarkanajā neiebrauci,bet visu izkausēji.
Nav ne vainas tam nemotoram,galvas blīves problēmas retāk nekā 2.8,tik uz priekšu īsti neiet.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
sandis224
11. Oct 2012, 11:25 #6656

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


11 Oct 2012, 10:29:54 sandis224 rakstīja:

11 Oct 2012, 10:21:30 sandis224 rakstīja:
Sakiet ludzu vj ir iespejams parbaudit kautkur svetdienas diena BMW ? Uztaisit diagnostiku ,pacelt uz pacelaja apskatit , kas un ka! (vardu sakot parbaudit auto pirms iegades)

Parbaudit vaig RIGA!
[/quote
Tiesam neviens nezin kaadu servisu vaj privato kas var parbaudit?
Offline
edgars89
11. Oct 2012, 11:25 #6657

Kopš: 08. Oct 2012

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

Kas notiek ar jaunām bremžu uzlikām, ja tās uzstāda uz saskrāpēta priekšējā bremžu diska? (skrāpējuma dziļums 3mm)

[ Šo ziņu laboja edgars89, 11 Oct 2012, 11:27:28 ]

Offline
Laoshi
11. Oct 2012, 11:31 #6658

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


11 Oct 2012, 11:25:54 edgars89 rakstīja:
Kas notiek ar jaunām bremžu uzlikām, ja tās uzstāda uz saskrāpēta priekšējā bremžu diska? (skrāpējuma dziļums 3mm)


Sākumā būs sūdīgi bremži, pēc tam pieberzīsies. Ja kluči būs par cietu, noberzīs disku
Offline
Melvins
11. Oct 2012, 12:19 #6659

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

kkas un Dzvile - Paldies

Mani iekšējie secinājumi:
1) t devēju pamēģināšu citu ielikt,
2) termostata maiņu pagaidām vēl apdomāšu...

Nu un tālāk?... Jāčeko:
Vai nezūd dzeses šķidrums?
Ir normāla t?
utt.

Ekh!... Labs motors bija Vēl pirms gada kapitālo uztaisīju - visas blīves nomainīju, velk kā negudrs utt.
Offline
ZeroXXX
11. Oct 2012, 12:27 #6660

Kopš: 26. Feb 2009

Ziņojumi: 297

Braucu ar: volvo

kāds varbūt zin kādā cenā tagad alumīnijs, un kur izdevīgāk nodot?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo