Autors | Ziņojums |
raitiz | 18. Nov 2017, 01:22 |
#6641
|
|
Kopš: 28. Nov 2014
Ziņojumi: 9
Braucu ar: e46, e91 vw mk2 golf, Renault Master 3
| Cik būtu pieklājīga summa nočipot EGR,PDF filtru un ieplūdes klapītes? |
Offline | |
|
bum_bumz | 18. Nov 2017, 11:29 |
#6642
|
|
Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6746
Braucu ar: E34
|
04 Nov 2017, 17:52:47 @ElementY rakstīja:
Paldies. Vajag vēl viedokļus.
04 Nov 2017, 17:46:12 @oskars11 rakstīja:
04 Nov 2017, 17:31:46 @ElementY rakstīja:
Situācija, vēlos iegādāties e90. Šobrīd ir divi varianti, kuri man patīk. Viens ir 2l bedzīns, manual, kuram saimnieks saka ka ir nomainīta ķēde un zobrati. Otrs ir 2 l dīzelis, automāts, kuram nekas nav bijis jāmaina un nebūšot jāmaina. Abiem nobraukums biki virs 200k, gads abiem 2006. Kā tur ir ar motoriem un gearboxiem šiem auto?
dievs pasarg no 2l valvetronic.. varstu blivsleegi, eljas eeshana, kartera ventilacija , valvetronic problemas, sadilushas sadelenes utt . longlife elljas rulle..
06.gads2D ir 163PS, tur viss kārtībā ar ķēdi, nākamais ar 177PS ir problemātiskais
galvenais uzsvars tik tajos maģiskajos 200K, kuri 5 gadus atpakaļ arī jau bija un vēl pēc 5 būs |
Offline | |
|
kkkkk | 20. Nov 2017, 09:52 |
#6643
|
|
Kopš: 28. Jan 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: e91xd
| Kādas kvelsveces iesaka foruma gudrie
Izskatas , ka ir pārītis izbeidzies |
Offline | |
|
smilee45 | 20. Nov 2017, 11:20 |
#6644
|
|
Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 986
Braucu ar:
| Tākā viņas samainīt ir "5min darbs" tad BERU Būtu vienkāršāk noamainīt varētu arī ko lētāku likt iekšā. [ Šo ziņu laboja smilee45, 20 Nov 2017, 11:20:58 ] |
Offline | |
|
VRB | 20. Nov 2017, 12:19 |
#6645
|
|
Kopš: 20. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 83
Braucu ar: F34 LCI
|
20 Nov 2017, 09:52:29 @kkkkk rakstīja:
Kādas kvelsveces iesaka foruma gudrie
Izskatas , ka ir pārītis izbeidzies
Es liku NGK, arī diezgan labi strādā |
Offline | |
|
yanjux | 20. Nov 2017, 12:29 |
#6646
|
|
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
20 Nov 2017, 11:20:11 @smilee45 rakstīja:
Tākā viņas samainīt ir "5min darbs" tad BERU Būtu vienkāršāk noamainīt varētu arī ko lētāku likt iekšā.
Viņas tiešām nav grūti nomainīt. Nu cik, 30min darbs?
Man arī ar Beru slikta pieredze, bet tas laikam ir labākais variants. |
Offline | |
|
guzlis | 23. Nov 2017, 08:19 |
#6647
|
|
Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
|
20 Nov 2017, 12:29:10 @yanjux rakstīja:
20 Nov 2017, 11:20:11 @smilee45 rakstīja:
Tākā viņas samainīt ir "5min darbs" tad BERU Būtu vienkāršāk noamainīt varētu arī ko lētāku likt iekšā.
Viņas tiešām nav grūti nomainīt. Nu cik, 30min darbs?
Man arī ar Beru slikta pieredze, bet tas laikam ir labākais variants.
cik dzirdēju no servisnieka tad pēc kvēlsveču maiņas kā likums noklājoties relejs. Tas pie nosacījuma ja liek jaunas. Ja lietotas tad viss ok
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
|
Offline | |
|
VRB | 23. Nov 2017, 10:53 |
#6648
|
|
Kopš: 20. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 83
Braucu ar: F34 LCI
| Diezvai tas ir deļ tā, ka uzliek jaunās sveces. Relejs mirst, ja ilgi brauc ar beigtām svecēm, kurām sanāk lielāka pretestība. |
Offline | |
|
|
HiJaCKeR | 23. Nov 2017, 11:07 |
#6649
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| domāju pie tās sveču un releja epopejas pie vainas ir oma likums |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 23. Nov 2017, 12:23 |
#6650
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
20 Nov 2017, 09:52:29 @kkkkk rakstīja:
Kādas kvelsveces iesaka foruma gudrie
Izskatas , ka ir pārītis izbeidzies
Viennozīmīgi BOSCH
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 23. Nov 2017, 12:24 |
#6651
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Bloks mirst tāpēc, ka nav pieprogrammēta sveču nomaiņa
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
yanjux | 23. Nov 2017, 12:26 |
#6652
|
|
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
23 Nov 2017, 12:24:33 @RSAWorkshop rakstīja:
Bloks mirst tāpēc, ka nav pieprogrammēta sveču nomaiņa
sīkāk lūdzu |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 23. Nov 2017, 12:58 |
#6653
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Dodies uz Bosch mācību centru Tur izskaidros sīkāk kāpēc un kas ir jādara Izskaidros arī kāpēc kvēlsveces jaunākiem BMW var mainīt pa vienai, tikai jāreģistrē kuram cilindram mainīta
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
N53series | 23. Nov 2017, 14:32 |
#6654
|
|
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| Sho postu luugums nelasiit tipiskam diizelja lietotajam. Tikai lieks stress garanteets.
Kaut arii diizelisti, runaajot par kveesvechu moduli, turpina lietot apziimeejumu ‘’relejs’’, patiesiibaa jau gadus 25+ tas vairs nav relejs. Tas ir kveelsvechu apsildes modulis. Modulis, kursh ar MOSFET sleedza/u paliidziibu dozee kveelsveceem pievadamo jaudu. Pievadaamaa jauda atkariiga no – aara t, no dzineeja t, no rezhiima (laika no apsildes saakuma, pieprasiitaas jaudas, RPM, u.t.t.).
Peedeejo dekaazhu diizeljiem kveelsvechu apsilde (ar daljeeju jaudu) turpinaas visu laiku, kameer dzineejs nesasniedz darba t. Atseviskjos rezhiimos taa var tikt veikta pat siltam dzineejam.
No taa pirmais secinaajums – ja ir bojaats dzineeja termostats/i, dzineejs nesasniedz darba t, kvelsveces turpina sildiit VISU laiku.
Sekas shim: aatra kveeslvechu resursa beigshanaas; vadiibas modulja defekti. Modulja vadiibas MOSFETi paarkaarst, jo nav paredzeeti nepaartrauktai darbiibai daljeejas jaudas rezhiimaa (shis ir visnezheliigaakais rezhiims, jo borta spriegums ir augsts, kveelsvechu t pazema, attieciigi, arii to R ir mazaaka kaa pilniigi karstaam – palielinaata slodze vadiibas elementiem).
Veel nianse – ja ir atskjiriiga cilindru pieslidishana [dalja kveesvechu bojaatas, kvelsveces no dazhaadiem razhotaajiem, utml], DDE megjina izliidzinaat dzineeja darbu. Pat izliidzinot degmaisiijumu cilindros, mehaanisko efektivitaati izliidzinaat neizdodas. Rezultaataa – dzineejs vibree, sprauslaam ir lielas korekcijas, 99% remontnjiku suuta tiiriit/mainiit sprauslas.
Jaunaakajiem diizeljiem ar PWM tiek individuaali piesildiits katrs cilindrs – kveelsveces piedalaas dzineeja cilindru darbiibas izliidzinaashana [iipashi – aukstam/veesam, tuksgaitai]. Mainot kveelsveci, tiek paarrakstiita taas apsildiishanas karte, jaaveic adapteeshana. Atkal – ja to [kveesvechu mainju] dara Vasja, rezultaats ir zaraa. Dzineejs vibree, duumo, izpluude tiek piekjeeziita, paarslogota.
Jaatziimee, ka muusu valsteles remontnjiku un useru liimenis par teemu ir sekojosh – sak, iedarbinaat izdevaas? Super! Ko tur vairs saspringt. Neesmu redzeejis nevienu diizeli, kuram ieprieksmineetaas lietas buutu savestas kaartiibaa. Nevienu.
Kaapeec nevajadzeetu likt leetos da kreisos vadiibas blokus? Leetaaki MOSFETi ar lielaakiem zudumiem, PCB ar plaanaaku vara slaani – sliktaaku dzeseeshanu, nepareiza PCB razvodka, u.t.t. Kaa rezultaataa – ja nospraagst bloka vadoshie elementi, tie paarcepina sveces, un arii taas nospraagst.
|
Offline | |
|
matrixxxx | 23. Nov 2017, 14:56 |
#6655
|
|
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| Kaspar, nepiesaarnjo topiku.
Ir taa:
pagriezj aizdedzes atsleegu poziicijaa pirms starteeshanas - tiek padots shpanis uz releju.
Relejs padod shpani uz kveelsveceem, kameer peec noteikta laika atsleedz taas (var pateikt peec taa, ka nodziest lampinja panelii).
Tad ja startee, bet nepielec, proceduuru atkaarto (atkaartoti uzsildot kveelsveces).
Ja pielec kaut uz paaris stobriem, tad viss OK, un paareejie stobri pashi aizies.
Es zinu, man ir bijis diizelis lietoshanaa. |
Offline | |
|
HiJaCKeR | 23. Nov 2017, 15:12 |
#6656
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| re cik interesanti, atnāk cilvēks un visu patiesību par relejiem un kvēlsvecēm izstāsta, a to te gadiem maļ vienu un to pašu problēmu |
Offline | |
|
|
yanjux | 23. Nov 2017, 15:20 |
#6657
|
|
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
23 Nov 2017, 15:12:12 @HiJaCKeR rakstīja:
re cik interesanti, atnāk cilvēks un visu patiesību par relejiem un kvēlsvecēm izstāsta, a to te gadiem maļ vienu un to pašu problēmu
Kaut tā notiktu biežāk. Pat es kaut ko sapratu. |
Offline | |
|
RolandsK | 23. Nov 2017, 19:27 |
#6658
|
|
Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3533
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
|
23 Nov 2017, 14:32:52 @N53series rakstīja:
...
Super izskaidrots |
Offline | |
|
Negantelis | 23. Nov 2017, 19:39 |
#6659
|
|
Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Kur ir tā pareizā vieta kur braukt tās sveces mainīt? |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 23. Nov 2017, 20:08 |
#6660
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Tur kur saprot un izdara augstākminēto+iztīra sveču sēžas, iesmērē vītni ar keramisko pastu un sveces pievelk ar dinamometrisko atslēgu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|