Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
raitiz
18. Nov 2017, 01:22 #6641

Kopš: 28. Nov 2014

Ziņojumi: 9

Braucu ar: e46, e91 vw mk2 golf, Renault Master 3

Cik būtu pieklājīga summa nočipot EGR,PDF filtru un ieplūdes klapītes?
Offline
bum_bumz
18. Nov 2017, 11:29 #6642

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34


04 Nov 2017, 17:52:47 @ElementY rakstīja:
Paldies. Vajag vēl viedokļus.


04 Nov 2017, 17:46:12 @oskars11 rakstīja:

04 Nov 2017, 17:31:46 @ElementY rakstīja:
Situācija, vēlos iegādāties e90. Šobrīd ir divi varianti, kuri man patīk. Viens ir 2l bedzīns, manual, kuram saimnieks saka ka ir nomainīta ķēde un zobrati. Otrs ir 2 l dīzelis, automāts, kuram nekas nav bijis jāmaina un nebūšot jāmaina. Abiem nobraukums biki virs 200k, gads abiem 2006. Kā tur ir ar motoriem un gearboxiem šiem auto?
dievs pasarg no 2l valvetronic.. varstu blivsleegi, eljas eeshana, kartera ventilacija , valvetronic problemas, sadilushas sadelenes utt . longlife elljas rulle..


06.gads2D ir 163PS, tur viss kārtībā ar ķēdi, nākamais ar 177PS ir problemātiskais
galvenais uzsvars tik tajos maģiskajos 200K, kuri 5 gadus atpakaļ arī jau bija un vēl pēc 5 būs
Offline
kkkkk
20. Nov 2017, 09:52 #6643

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: e91xd

Kādas kvelsveces iesaka foruma gudrie

Izskatas , ka ir pārītis izbeidzies
Offline
smilee45
20. Nov 2017, 11:20 #6644

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 986

Braucu ar:

Tākā viņas samainīt ir "5min darbs" tad BERU Būtu vienkāršāk noamainīt varētu arī ko lētāku likt iekšā.

[ Šo ziņu laboja smilee45, 20 Nov 2017, 11:20:58 ]

Offline
VRB
20. Nov 2017, 12:19 #6645

Kopš: 20. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: F34 LCI


20 Nov 2017, 09:52:29 @kkkkk rakstīja:
Kādas kvelsveces iesaka foruma gudrie

Izskatas , ka ir pārītis izbeidzies

Es liku NGK, arī diezgan labi strādā
Offline
yanjux
20. Nov 2017, 12:29 #6646

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


20 Nov 2017, 11:20:11 @smilee45 rakstīja:
Tākā viņas samainīt ir "5min darbs" tad BERU Būtu vienkāršāk noamainīt varētu arī ko lētāku likt iekšā.

Viņas tiešām nav grūti nomainīt. Nu cik, 30min darbs?

Man arī ar Beru slikta pieredze, bet tas laikam ir labākais variants.
Offline
guzlis
23. Nov 2017, 08:19 #6647

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


20 Nov 2017, 12:29:10 @yanjux rakstīja:

20 Nov 2017, 11:20:11 @smilee45 rakstīja:
Tākā viņas samainīt ir "5min darbs" tad BERU Būtu vienkāršāk noamainīt varētu arī ko lētāku likt iekšā.

Viņas tiešām nav grūti nomainīt. Nu cik, 30min darbs?

Man arī ar Beru slikta pieredze, bet tas laikam ir labākais variants.
cik dzirdēju no servisnieka tad pēc kvēlsveču maiņas kā likums noklājoties relejs. Tas pie nosacījuma ja liek jaunas. Ja lietotas tad viss ok

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
VRB
23. Nov 2017, 10:53 #6648

Kopš: 20. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: F34 LCI

Diezvai tas ir deļ tā, ka uzliek jaunās sveces. Relejs mirst, ja ilgi brauc ar beigtām svecēm, kurām sanāk lielāka pretestība.
Offline
HiJaCKeR
23. Nov 2017, 11:07 #6649

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

domāju pie tās sveču un releja epopejas pie vainas ir oma likums
Offline
RSAWorkshop
23. Nov 2017, 12:23 #6650

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Nov 2017, 09:52:29 @kkkkk rakstīja:
Kādas kvelsveces iesaka foruma gudrie

Izskatas , ka ir pārītis izbeidzies

Viennozīmīgi BOSCH

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
23. Nov 2017, 12:24 #6651

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Bloks mirst tāpēc, ka nav pieprogrammēta sveču nomaiņa

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
yanjux
23. Nov 2017, 12:26 #6652

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


23 Nov 2017, 12:24:33 @RSAWorkshop rakstīja:
Bloks mirst tāpēc, ka nav pieprogrammēta sveču nomaiņa

sīkāk lūdzu
Offline
RSAWorkshop
23. Nov 2017, 12:58 #6653

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Dodies uz Bosch mācību centru Tur izskaidros sīkāk kāpēc un kas ir jādara Izskaidros arī kāpēc kvēlsveces jaunākiem BMW var mainīt pa vienai, tikai jāreģistrē kuram cilindram mainīta

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
23. Nov 2017, 14:32 #6654

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Sho postu luugums nelasiit tipiskam diizelja lietotajam. Tikai lieks stress garanteets.

Kaut arii diizelisti, runaajot par kveesvechu moduli, turpina lietot apziimeejumu ‘’relejs’’, patiesiibaa jau gadus 25+ tas vairs nav relejs. Tas ir kveelsvechu apsildes modulis. Modulis, kursh ar MOSFET sleedza/u paliidziibu dozee kveelsveceem pievadamo jaudu. Pievadaamaa jauda atkariiga no – aara t, no dzineeja t, no rezhiima (laika no apsildes saakuma, pieprasiitaas jaudas, RPM, u.t.t.).
Peedeejo dekaazhu diizeljiem kveelsvechu apsilde (ar daljeeju jaudu) turpinaas visu laiku, kameer dzineejs nesasniedz darba t. Atseviskjos rezhiimos taa var tikt veikta pat siltam dzineejam.
No taa pirmais secinaajums – ja ir bojaats dzineeja termostats/i, dzineejs nesasniedz darba t, kvelsveces turpina sildiit VISU laiku.
Sekas shim: aatra kveeslvechu resursa beigshanaas; vadiibas modulja defekti. Modulja vadiibas MOSFETi paarkaarst, jo nav paredzeeti nepaartrauktai darbiibai daljeejas jaudas rezhiimaa (shis ir visnezheliigaakais rezhiims, jo borta spriegums ir augsts, kveelsvechu t pazema, attieciigi, arii to R ir mazaaka kaa pilniigi karstaam – palielinaata slodze vadiibas elementiem).
Veel nianse – ja ir atskjiriiga cilindru pieslidishana [dalja kveesvechu bojaatas, kvelsveces no dazhaadiem razhotaajiem, utml], DDE megjina izliidzinaat dzineeja darbu. Pat izliidzinot degmaisiijumu cilindros, mehaanisko efektivitaati izliidzinaat neizdodas. Rezultaataa – dzineejs vibree, sprauslaam ir lielas korekcijas, 99% remontnjiku suuta tiiriit/mainiit sprauslas.
Jaunaakajiem diizeljiem ar PWM tiek individuaali piesildiits katrs cilindrs – kveelsveces piedalaas dzineeja cilindru darbiibas izliidzinaashana [iipashi – aukstam/veesam, tuksgaitai]. Mainot kveelsveci, tiek paarrakstiita taas apsildiishanas karte, jaaveic adapteeshana. Atkal – ja to [kveesvechu mainju] dara Vasja, rezultaats ir zaraa. Dzineejs vibree, duumo, izpluude tiek piekjeeziita, paarslogota.
Jaatziimee, ka muusu valsteles remontnjiku un useru liimenis par teemu ir sekojosh – sak, iedarbinaat izdevaas? Super! Ko tur vairs saspringt. Neesmu redzeejis nevienu diizeli, kuram ieprieksmineetaas lietas buutu savestas kaartiibaa. Nevienu.
Kaapeec nevajadzeetu likt leetos da kreisos vadiibas blokus? Leetaaki MOSFETi ar lielaakiem zudumiem, PCB ar plaanaaku vara slaani – sliktaaku dzeseeshanu, nepareiza PCB razvodka, u.t.t. Kaa rezultaataa – ja nospraagst bloka vadoshie elementi, tie paarcepina sveces, un arii taas nospraagst.
Offline
matrixxxx
23. Nov 2017, 14:56 #6655

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Kaspar, nepiesaarnjo topiku.
Ir taa:
pagriezj aizdedzes atsleegu poziicijaa pirms starteeshanas - tiek padots shpanis uz releju.
Relejs padod shpani uz kveelsveceem, kameer peec noteikta laika atsleedz taas (var pateikt peec taa, ka nodziest lampinja panelii).
Tad ja startee, bet nepielec, proceduuru atkaarto (atkaartoti uzsildot kveelsveces).
Ja pielec kaut uz paaris stobriem, tad viss OK, un paareejie stobri pashi aizies.
Es zinu, man ir bijis diizelis lietoshanaa.
Offline
HiJaCKeR
23. Nov 2017, 15:12 #6656

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

re cik interesanti, atnāk cilvēks un visu patiesību par relejiem un kvēlsvecēm izstāsta, a to te gadiem maļ vienu un to pašu problēmu
Offline
yanjux
23. Nov 2017, 15:20 #6657

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


23 Nov 2017, 15:12:12 @HiJaCKeR rakstīja:
re cik interesanti, atnāk cilvēks un visu patiesību par relejiem un kvēlsvecēm izstāsta, a to te gadiem maļ vienu un to pašu problēmu

Kaut tā notiktu biežāk. Pat es kaut ko sapratu.
Offline
RolandsK
23. Nov 2017, 19:27 #6658

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3533

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni


23 Nov 2017, 14:32:52 @N53series rakstīja:
...



Super izskaidrots
Offline
Negantelis
23. Nov 2017, 19:39 #6659

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Kur ir tā pareizā vieta kur braukt tās sveces mainīt?
Offline
RSAWorkshop
23. Nov 2017, 20:08 #6660

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tur kur saprot un izdara augstākminēto+iztīra sveču sēžas, iesmērē vītni ar keramisko pastu un sveces pievelk ar dinamometrisko atslēgu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo