Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
GirtzB
07. Mar 2012, 15:11 #6641

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22115

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

kādēļ jāmetina esošais CNC ģriešana mūsdienās vairs kosmosu nemaksā uzzīmē un izgriez kadu vēlies...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 07 Mar 2012, 15:12:43 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Griva
07. Mar 2012, 17:23 #6642

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: E91

Gt99, tieši šādu risinājumu ļoti daudzi sportisti uztaisa savām a/m pirms 1000KM gonkas tehniskās apskates - tai skaitās arī mēs (uz Hondas). Pareizāk būtu uztaisīt normālu difūzerus, bet nu šis ir ātrais un lētais variants, kurš der tikai pie nosacījuma, ja nav peļķes un netiek grieztas iekšmalas vai "borģūras".

[ Šo ziņu laboja Griva, 07 Mar 2012, 17:23:38 ]

Offline
GintsK
07. Mar 2012, 18:11 #6643

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Pedālim plecu gan mainīt ir diezgan neprātīgi. Automobilim kā likums ir 2 bremžu kontūri. Ja viens plīst, otra kontūra darbināšanai ir nepieciešams gājiens. Ar mainītu pedāļa plecu gājiena vairs nebūs!

Ja bez pastiprinātāja, tad 1)lielāki diski 2)suporti ar lielāku virzulīšu laukumu vai galvenais cilindrs ar mazāku 3)kluči, kas labāk "ņem". Bet nu man vakuumsūknīša variants liekas ļoti OK.
Es teiksim nevaru precīzi nodozēt, ja pedālis ir jāspiež ar 70kgf. Bet nu ir sportisti, kas apgalvo, ka ir OK.
Offline
_MaRcHeLLo_
07. Mar 2012, 19:17 #6644

Kopš: 04. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: evo ix

Pasūtīti Carbone Lorraine RC6 kluči,Castrol SRF bremžu šķidrums,cerams,kad tas problēmu atrisinās! Tagad jāsāk domāt par riepu uzvēli,cik palasīju ārzemju forumos tad viens no labākajiem variantiem ielas riepas ir Yokohama Advan AD08, Slava arī pagājušo sezonu ar tādām startēja,protams,rezultāts neizpalika... Ir vēl kādi citi viedokļi par riepām?
Offline
JZ
07. Mar 2012, 20:23 #6645

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Gint, ieliniekiem tur ir visādi "kreisi" varianti drošībai utt, mēs te par ko citu runājam, kā man gudri cilvēki stāsta, vienīgais "gājiens" micu variantā ir vakumņika vārstu darbināšanai (tam pasākumam būtu jābūt jau nomainītam), un 2sekciju galvenajā cilindrā abas sekcijas strādā vienlaicīgi (ir varianti, visādiem tur vw/audi/bmw un vai tik ne toyotai ar, kur otrā sekcija strādā vēlāk, bet par tiem te nav runa), ir regulātors aizmugurei, un normāli noregulētam pedālim darba gājiens ir pavisam minimāls

ir arī, sportam, galvenie cilindri ar 1 sekciju un ir varianti ar 2 galvenajiem cilindriem, bet tas ir offtopiks
Offline
bobix
07. Mar 2012, 22:06 #6646

Kopš: 27. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: stulbaru un jebalution


07 Mar 2012, 13:19:43 ParaTr00per rakstīja:
a kur probleema uzlikt elektrisku vakuumsuukni, kas nav atkariigs no spiediena kolektoraa? miljonu nemaxaa, straadaa efektiivi.


trūp, viņs tak sver atkal lieku svaru! :P

tieši evo vajag tieši 20mm nobīdīt spēka plecu un uzbūvēt normālu starpliku vakumņika vietā (tā gatavā nopērkamā īsti laba nebūs) un tad viss ir labi- varēs bremzes pat frizūras nospiest, bet nu streetreiseris parastais tādas lietas tok nedarīs (jo ir jāizmet abs, jānomaina acd/ayc kompis utt), tā kā velti te peramies

[ Šo ziņu laboja bobix, 07 Mar 2012, 22:37:20 ]

Offline
Griva
08. Mar 2012, 16:25 #6647

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: E91

Nu re, kamēr mēs te ņēmāmies ar viedokļu apmaiņu un to apšaubīšanu. Marchello, izdarījis pirmo soli attīstībā, varētu piebilst, ka pareizu Tālāk, kad sāks sēdināt ar kreiso, tad sapratīs, ka manis ieteiktais variants arī būs jāattīsta Lai veicas sprintā.
p.s. Man ir kādi 12 sliki uz 17", ko pa lēto varētu Tev atdot - treniņiem vai pat gonkai. Cena dārgākais sliks būtu ~25ls lētākais 10ls - atkarībā no stāvokļa.
Kas attiecās uz ielas riepu, tad vienīgais ar ko esmu braucis ir toyo888, bet tiesa gan uz 15". 2 apļos 333 trasē uzkarsa tā, ka vairāk neturēja un sakusa. Varbūt uz 17" būs labāk, nezinu. + šīm riepām, gandrīz nav jāsilda, saķere ir uzreiz.

[ Šo ziņu laboja Griva, 08 Mar 2012, 16:26:06 ]

Offline
spy
08. Mar 2012, 17:20 #6648

Kopš: 18. Jul 2007

Ziņojumi: 1429

Braucu ar:

adolfs noņēma bildi, jo nebij vakumņiks izņemts
Offline
_MaRcHeLLo_
08. Mar 2012, 18:45 #6649

Kopš: 04. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: evo ix

Par tiem slikiem varētu padomāt, tīri tā, kaut vai treniņa pēc! Tu jau ik pa brīdim iegriezies pie manis Skandi pēc rez. daļām, tad jau ja kas,kko sarunās!
par to kreileni, kkā uz asfalta ar to baigi neizraujos,ziemā un uz grants,protams, bez tā neiztikt! Tā kā domāju būs viss ok, vismaz pie mana braukšanas stila...
Offline
GirtzB
08. Mar 2012, 18:50 #6650

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22115

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

grīva asflata slikiem kāds diametrs?

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
limbo
09. Mar 2012, 18:04 #6651

Kopš: 16. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: V70R, MGF

Gribetu dzirdet atsauksmes par Mitsubishi Galant 4x4
Tie kas naca no 1988-1992
2.0 GTI
Kas slikts,kas labs,ka uz cela uzvedas!
Offline
GintsK
09. Mar 2012, 18:41 #6652

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


09 Mar 2012, 18:04:33 limbo rakstīja:
Gribetu dzirdet atsauksmes par Mitsubishi Galant 4x4
Tie kas naca no 1988-1992
2.0 GTI
Kas slikts,kas labs,ka uz cela uzvedas!

Smags. Motors it kā "griežas", bet reāli tur nav ne jaudas ne griezes. Nesalīdzinām ar 2L Subaru, kuram vispār pēc uzrāviena nepateiksi, vai motors darojas. Bet nu 2.5 n/a Impreza noteikti ir jaukāks izstrādājums, lai gan arī gribas kāpt ārā un piestumt...
Offline
1414
09. Mar 2012, 20:51 #6653

Kopš: 04. Oct 2007

Ziņojumi: 792

Braucu ar: IX un VI

Aktualizēšu atkal Varbūt kāds grib nopārdot savu īvo 9 eiropieti ar max +/- 60k km? Jābūt ļoti labam, vēlams zilam, melnam, baltam vai sarkanam. Atkarībā no labuma pakāpes max 22k eur cash. p.s. Trasi protams var but redzējis, bet treniņmašīnu negribu! pm
Offline
Griva
09. Mar 2012, 22:18 #6654

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: E91


08 Mar 2012, 16:25:07 Griva rakstīja:
p.s. Man ir kādi 12 sliki uz 17"
Offline
GirtzB
09. Mar 2012, 22:26 #6655

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22115

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


09 Mar 2012, 22:18:27 Griva rakstīja:

08 Mar 2012, 16:25:07 Griva rakstīja:
p.s. Man ir kādi 12 sliki uz 17"


ārējais diametrs kāds?

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Griva
10. Mar 2012, 13:18 #6656

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: E91


09 Mar 2012, 22:26:00 GirtzB rakstīja:
ārējais diametrs kāds?
No galvas nepateikšu - kādā darba dienā apskatīšos un tad pateikšu.
Offline
limbo
10. Mar 2012, 13:24 #6657

Kopš: 16. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: V70R, MGF


09 Mar 2012, 18:41:47 GintsK rakstīja:

09 Mar 2012, 18:04:33 limbo rakstīja:
Gribetu dzirdet atsauksmes par Mitsubishi Galant 4x4
Tie kas naca no 1988-1992
2.0 GTI
Kas slikts,kas labs,ka uz cela uzvedas!

Smags. Motors it kā "griežas", bet reāli tur nav ne jaudas ne griezes. Nesalīdzinām ar 2L Subaru, kuram vispār pēc uzrāviena nepateiksi, vai motors darojas. Bet nu 2.5 n/a Impreza noteikti ir jaukāks izstrādājums, lai gan arī gribas kāpt ārā un piestumt...


Smags,tas ja...ja nemaldos 1360kg pasmasa!
140hp un 190nm laikam!
Varbut kads zin,kada ir vadamiiba tam auto,4WS
Kas viniem plist?ko vajadzetu saudzet!
Offline
us
12. Mar 2012, 13:55 #6658

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Atkal jau atlika vienam iemīt taciņu

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
kars
12. Mar 2012, 19:38 #6659

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Interesanta stenogramma
Offline
erwinn
13. Mar 2012, 16:32 #6660

Kopš: 07. Aug 2006

Ziņojumi: 919

Braucu ar:

kas tad nu Alex?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex