Autors | Ziņojums |
GirtzB | 07. Mar 2012, 15:11 |
#6641
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22115
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| kādēļ jāmetina esošais CNC ģriešana mūsdienās vairs kosmosu nemaksā uzzīmē un izgriez kadu vēlies... [ Šo ziņu laboja GirtzB, 07 Mar 2012, 15:12:43 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Griva | 07. Mar 2012, 17:23 |
#6642
|
|
Kopš: 16. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 279
Braucu ar: E91
| Gt99, tieši šādu risinājumu ļoti daudzi sportisti uztaisa savām a/m pirms 1000KM gonkas tehniskās apskates - tai skaitās arī mēs (uz Hondas). Pareizāk būtu uztaisīt normālu difūzerus, bet nu šis ir ātrais un lētais variants, kurš der tikai pie nosacījuma, ja nav peļķes un netiek grieztas iekšmalas vai "borģūras". [ Šo ziņu laboja Griva, 07 Mar 2012, 17:23:38 ] |
Offline | |
|
GintsK | 07. Mar 2012, 18:11 |
#6643
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Pedālim plecu gan mainīt ir diezgan neprātīgi. Automobilim kā likums ir 2 bremžu kontūri. Ja viens plīst, otra kontūra darbināšanai ir nepieciešams gājiens. Ar mainītu pedāļa plecu gājiena vairs nebūs!
Ja bez pastiprinātāja, tad 1)lielāki diski 2)suporti ar lielāku virzulīšu laukumu vai galvenais cilindrs ar mazāku 3)kluči, kas labāk "ņem". Bet nu man vakuumsūknīša variants liekas ļoti OK.
Es teiksim nevaru precīzi nodozēt, ja pedālis ir jāspiež ar 70kgf. Bet nu ir sportisti, kas apgalvo, ka ir OK. |
Offline | |
|
_MaRcHeLLo_ | 07. Mar 2012, 19:17 |
#6644
|
|
Kopš: 04. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 31
Braucu ar: evo ix
| Pasūtīti Carbone Lorraine RC6 kluči,Castrol SRF bremžu šķidrums,cerams,kad tas problēmu atrisinās! Tagad jāsāk domāt par riepu uzvēli,cik palasīju ārzemju forumos tad viens no labākajiem variantiem ielas riepas ir Yokohama Advan AD08, Slava arī pagājušo sezonu ar tādām startēja,protams,rezultāts neizpalika... Ir vēl kādi citi viedokļi par riepām? |
Offline | |
|
JZ | 07. Mar 2012, 20:23 |
#6645
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Gint, ieliniekiem tur ir visādi "kreisi" varianti drošībai utt, mēs te par ko citu runājam, kā man gudri cilvēki stāsta, vienīgais "gājiens" micu variantā ir vakumņika vārstu darbināšanai (tam pasākumam būtu jābūt jau nomainītam), un 2sekciju galvenajā cilindrā abas sekcijas strādā vienlaicīgi (ir varianti, visādiem tur vw/audi/bmw un vai tik ne toyotai ar, kur otrā sekcija strādā vēlāk, bet par tiem te nav runa), ir regulātors aizmugurei, un normāli noregulētam pedālim darba gājiens ir pavisam minimāls
ir arī, sportam, galvenie cilindri ar 1 sekciju un ir varianti ar 2 galvenajiem cilindriem, bet tas ir offtopiks |
Offline | |
|
bobix | 07. Mar 2012, 22:06 |
#6646
|
|
Kopš: 27. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2166
Braucu ar: stulbaru un jebalution
|
07 Mar 2012, 13:19:43 ParaTr00per rakstīja:
a kur probleema uzlikt elektrisku vakuumsuukni, kas nav atkariigs no spiediena kolektoraa? miljonu nemaxaa, straadaa efektiivi.
trūp, viņs tak sver atkal lieku svaru! :P
tieši evo vajag tieši 20mm nobīdīt spēka plecu un uzbūvēt normālu starpliku vakumņika vietā (tā gatavā nopērkamā īsti laba nebūs) un tad viss ir labi- varēs bremzes pat frizūras nospiest, bet nu streetreiseris parastais tādas lietas tok nedarīs (jo ir jāizmet abs, jānomaina acd/ayc kompis utt), tā kā velti te peramies [ Šo ziņu laboja bobix, 07 Mar 2012, 22:37:20 ] |
Offline | |
|
Griva | 08. Mar 2012, 16:25 |
#6647
|
|
Kopš: 16. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 279
Braucu ar: E91
| Nu re, kamēr mēs te ņēmāmies ar viedokļu apmaiņu un to apšaubīšanu. Marchello, izdarījis pirmo soli attīstībā, varētu piebilst, ka pareizu Tālāk, kad sāks sēdināt ar kreiso, tad sapratīs, ka manis ieteiktais variants arī būs jāattīsta Lai veicas sprintā.
p.s. Man ir kādi 12 sliki uz 17", ko pa lēto varētu Tev atdot - treniņiem vai pat gonkai. Cena dārgākais sliks būtu ~25ls lētākais 10ls - atkarībā no stāvokļa.
Kas attiecās uz ielas riepu, tad vienīgais ar ko esmu braucis ir toyo888, bet tiesa gan uz 15". 2 apļos 333 trasē uzkarsa tā, ka vairāk neturēja un sakusa. Varbūt uz 17" būs labāk, nezinu. + šīm riepām, gandrīz nav jāsilda, saķere ir uzreiz.[ Šo ziņu laboja Griva, 08 Mar 2012, 16:26:06 ] |
Offline | |
|
spy | 08. Mar 2012, 17:20 |
#6648
|
|
Kopš: 18. Jul 2007
Ziņojumi: 1429
Braucu ar:
| adolfs noņēma bildi, jo nebij vakumņiks izņemts |
Offline | |
|
|
_MaRcHeLLo_ | 08. Mar 2012, 18:45 |
#6649
|
|
Kopš: 04. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 31
Braucu ar: evo ix
| Par tiem slikiem varētu padomāt, tīri tā, kaut vai treniņa pēc! Tu jau ik pa brīdim iegriezies pie manis Skandi pēc rez. daļām, tad jau ja kas,kko sarunās!
par to kreileni, kkā uz asfalta ar to baigi neizraujos,ziemā un uz grants,protams, bez tā neiztikt! Tā kā domāju būs viss ok, vismaz pie mana braukšanas stila... |
Offline | |
|
GirtzB | 08. Mar 2012, 18:50 |
#6650
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22115
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| grīva asflata slikiem kāds diametrs?
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
limbo | 09. Mar 2012, 18:04 |
#6651
|
|
Kopš: 16. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 107
Braucu ar: V70R, MGF
| Gribetu dzirdet atsauksmes par Mitsubishi Galant 4x4
Tie kas naca no 1988-1992
2.0 GTI
Kas slikts,kas labs,ka uz cela uzvedas! |
Offline | |
|
GintsK | 09. Mar 2012, 18:41 |
#6652
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
09 Mar 2012, 18:04:33 limbo rakstīja:
Gribetu dzirdet atsauksmes par Mitsubishi Galant 4x4
Tie kas naca no 1988-1992
2.0 GTI
Kas slikts,kas labs,ka uz cela uzvedas!
Smags. Motors it kā "griežas", bet reāli tur nav ne jaudas ne griezes. Nesalīdzinām ar 2L Subaru, kuram vispār pēc uzrāviena nepateiksi, vai motors darojas. Bet nu 2.5 n/a Impreza noteikti ir jaukāks izstrādājums, lai gan arī gribas kāpt ārā un piestumt...
|
Offline | |
|
1414 | 09. Mar 2012, 20:51 |
#6653
|
|
Kopš: 04. Oct 2007
Ziņojumi: 792
Braucu ar: IX un VI
| Aktualizēšu atkal Varbūt kāds grib nopārdot savu īvo 9 eiropieti ar max +/- 60k km? Jābūt ļoti labam, vēlams zilam, melnam, baltam vai sarkanam. Atkarībā no labuma pakāpes max 22k eur cash. p.s. Trasi protams var but redzējis, bet treniņmašīnu negribu! pm |
Offline | |
|
Griva | 09. Mar 2012, 22:18 |
#6654
|
|
Kopš: 16. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 279
Braucu ar: E91
|
08 Mar 2012, 16:25:07 Griva rakstīja:
p.s. Man ir kādi 12 sliki uz 17"
|
Offline | |
|
GirtzB | 09. Mar 2012, 22:26 |
#6655
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22115
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
09 Mar 2012, 22:18:27 Griva rakstīja:
08 Mar 2012, 16:25:07 Griva rakstīja:
p.s. Man ir kādi 12 sliki uz 17"
ārējais diametrs kāds?
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Griva | 10. Mar 2012, 13:18 |
#6656
|
|
Kopš: 16. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 279
Braucu ar: E91
|
09 Mar 2012, 22:26:00 GirtzB rakstīja:
ārējais diametrs kāds?
No galvas nepateikšu - kādā darba dienā apskatīšos un tad pateikšu. |
Offline | |
|
|
limbo | 10. Mar 2012, 13:24 |
#6657
|
|
Kopš: 16. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 107
Braucu ar: V70R, MGF
|
09 Mar 2012, 18:41:47 GintsK rakstīja:
09 Mar 2012, 18:04:33 limbo rakstīja:
Gribetu dzirdet atsauksmes par Mitsubishi Galant 4x4
Tie kas naca no 1988-1992
2.0 GTI
Kas slikts,kas labs,ka uz cela uzvedas!
Smags. Motors it kā "griežas", bet reāli tur nav ne jaudas ne griezes. Nesalīdzinām ar 2L Subaru, kuram vispār pēc uzrāviena nepateiksi, vai motors darojas. Bet nu 2.5 n/a Impreza noteikti ir jaukāks izstrādājums, lai gan arī gribas kāpt ārā un piestumt...
Smags,tas ja...ja nemaldos 1360kg pasmasa!
140hp un 190nm laikam!
Varbut kads zin,kada ir vadamiiba tam auto,4WS
Kas viniem plist?ko vajadzetu saudzet!
|
Offline | |
|
us | 12. Mar 2012, 13:55 |
#6658
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Atkal jau atlika vienam iemīt taciņu
Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
kars | 12. Mar 2012, 19:38 |
#6659
|
|
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Interesanta stenogramma |
Offline | |
|
erwinn | 13. Mar 2012, 16:32 |
#6660
|
|
Kopš: 07. Aug 2006
Ziņojumi: 919
Braucu ar:
| kas tad nu Alex? |
Offline | |
|