Online
Pašreiz BMWPower skatās 179 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
Negantelis | 30. Jan 2022, 20:46 |
#6641
|
| Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1463
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| DOMĀ ŠO? | Offline | | |
Kaross | 30. Jan 2022, 21:28 |
#6642
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
28 Jan 2022, 22:46:12 @eernijss rakstīja:
varbūt kādam kas sakāms par febi firmas detaļām? tieši interesē priekš ķēdes maiņas, teica nevajag lieki pārmaksāt 500eiro par oem detaļām (iepakojumu), ja febi to piedāvā tāda pašā kvalitātē
Ja gribās būt drošam un pirkt aftermarket, tad jāpērk IWIS, jo arī BMW no rūpnīcas uzstāda IWIS ķēdes. Laiku atpakaļ liku SWAG, tagad jau sen lieku tikai IWIS. Neredzu jēgu pārmaksāt par BMW kastīti, kurā ir IWIS detaļa.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Livetorace | 04. Feb 2022, 10:31 |
#6643
|
| Kopš: 25. May 2021
Ziņojumi: 19
Braucu ar: 530d
| Elektriskajam motora eļļes līmenim ko rāda kompī var ticēt? | Offline | | |
sys9291 | 04. Feb 2022, 10:35 |
#6644
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
04 Feb 2022, 10:31:58 @Livetorace rakstīja:
Elektriskajam motora eļļes līmenim ko rāda kompī var ticēt?
un ko darīt ja nav alternatīvas? būs vien jātic... | Offline | | |
Livetorace | 04. Feb 2022, 10:38 |
#6645
|
| Kopš: 25. May 2021
Ziņojumi: 19
Braucu ar: 530d
| Ļoti interesanti ir tas kad sievas auto uz ščupa aukstam dzinējam ir nedaudz virs min, kompi rāda max, mašinai taisni stāvot. Pielēju līmeni, mašīna vļauj kad eļļa par daudz.Tapēc jautāju?! [ Šo ziņu laboja Livetorace, 04 Feb 2022, 10:39:15 ] | Offline | | |
Elviss | 04. Feb 2022, 10:40 |
#6646
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22131
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Man tas dačiks nobeidzās. Bet nu rādīja kostanti maksimālu, cik varēja parādīt
-----------------
RT Translations | Offline | | |
sys9291 | 04. Feb 2022, 10:44 |
#6647
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
04 Feb 2022, 10:38:37 @Livetorace rakstīja:
Ļoti interesanti ir tas kad sievas auto uz ščupa aukstam dzinējam ir nedaudz virs min, kompi rāda max, mašinai taisni stāvot. Pielēju līmeni, mašīna vļauj kad eļļa par daudz.Tapēc jautāju?!
tu palaidi līmeņa mērīšanas procedūru?
P.S man uz F30 NBT bija (uz F20 NBT EVO arī ir)...
Bet vidrīzāk, ka tiešām problēmas ar līmeņa devēju. Ja izdomāsi mainīt - tad tikai OEM... | Offline | | |
Livetorace | 04. Feb 2022, 10:47 |
#6648
|
| Kopš: 25. May 2021
Ziņojumi: 19
Braucu ar: 530d
| Līmeņa mērīšanas procedūru? Tobiš?
Vissticamāk dačiks nobeidzies?[ Šo ziņu laboja Livetorace, 04 Feb 2022, 10:47:55 ] | Offline | | |
|
sys9291 | 04. Feb 2022, 11:09 |
#6649
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
04 Feb 2022, 10:47:24 @Livetorace rakstīja:
Līmeņa mērīšanas procedūru? Tobiš?
Vissticamāk dačiks nobeidzies?
uz NBT ir opcija izmērīt eļļas līmeni... nosacījumi - silts dzinējs, tukšgaita, auto uz līdzenas virsmas...
https://www.youtube.com/watch?v=cDgFDtn3sP0[ Šo ziņu laboja sys9291, 04 Feb 2022, 11:10:06 ] | Offline | | |
Livetorace | 04. Feb 2022, 12:04 |
#6650
|
| Kopš: 25. May 2021
Ziņojumi: 19
Braucu ar: 530d
| Man CIC, neatradu tādu iespeju, labi tas tā, ščups arī ir, vienkarši interesanti, ja man uz ščupa min līmenis, bet aukstam motoram, kompī rāda max. Tad iznāk tiem kam tikai e-dipstick jābrauc ar lūgšanu ka viņš pareizi rāda | Offline | | |
sys9291 | 04. Feb 2022, 14:03 |
#6651
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
04 Feb 2022, 12:04:28 @Livetorace rakstīja:
Man CIC, neatradu tādu iespeju, labi tas tā, ščups arī ir, vienkarši interesanti, ja man uz ščupa min līmenis, bet aukstam motoram, kompī rāda max. Tad iznāk tiem kam tikai e-dipstick jābrauc ar lūgšanu ka viņš pareizi rāda
āmen! | Offline | | |
eernijss | 04. Feb 2022, 19:42 |
#6652
|
| Kopš: 17. Apr 2020
Ziņojumi: 612
Braucu ar:
| nu man arī rāda max pilnu, lai gan pārbaudot tāgan nav.. | Offline | | |
protams | 04. Feb 2022, 19:58 |
#6653
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5655
Braucu ar: null ziiben
|
04 Feb 2022, 10:38:37 @Livetorace rakstīja:
Ļoti interesanti ir tas kad sievas auto uz ščupa aukstam dzinējam ir nedaudz virs min, kompi rāda max, mašinai taisni stāvot. Pielēju līmeni, mašīna vļauj kad eļļa par daudz.Tapēc jautāju?!
Eļļas limeni tokš pārbauda izsildītam motoram un izslēdzot motoru un nogaidot 5 min.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
V.I.P. | 05. Feb 2022, 17:46 |
#6654
|
| Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
| F10 veel ir "shchups"? | Offline | | |
CJEdzhooons | 05. Feb 2022, 22:20 |
#6655
|
| Kopš: 03. May 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar:
| Jautājums speciem par N57 motoriem, no kura gada viņi palika daudz maz uzticami lielos noskrējienos, nav problēmas ar šallēm, nav augstspiediena sūkņu problēmas, ķēdes iet ilgāk? Skatos ka, pat reputabliem mehiem opinioni atšķirās. [ Šo ziņu laboja CJEdzhooons, 05 Feb 2022, 22:20:32 ] | Offline | | |
hrusts | 05. Feb 2022, 22:41 |
#6656
|
| Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
|
05 Feb 2022, 22:20:05 @CJEdzhooons rakstīja:
Jautājums speciem par N57 motoriem, no kura gada viņi palika daudz maz uzticami lielos noskrējienos, nav problēmas ar šallēm, nav augstspiediena sūkņu problēmas, ķēdes iet ilgāk? Skatos ka, pat reputabliem mehiem opinioni atšķirās.
Lai arī ko nozīmētu reputabli mehi, ja jau viņu viedoklis tev neder, tad kā viedokli tu gaidi??? Bmw dieva??? Ja saimnieks lohs, jāj to miseni un maina eļļu 25-40k km tad šālēm žopa,ja nē, tad viss safe, bet es netēmēju uz reputabla meha opiniona balvu... | Offline | | |
|
hrusts | 05. Feb 2022, 22:41 |
#6657
|
| Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
|
05 Feb 2022, 22:20:05 @CJEdzhooons rakstīja:
Jautājums speciem par N57 motoriem, no kura gada viņi palika daudz maz uzticami lielos noskrējienos, nav problēmas ar šallēm, nav augstspiediena sūkņu problēmas, ķēdes iet ilgāk? Skatos ka, pat reputabliem mehiem opinioni atšķirās.
Lai arī ko nozīmētu reputabli mehi, ja jau viņu viedoklis tev neder, tad kā viedokli tu gaidi??? Bmw dieva??? Ja saimnieks lohs, jāj to miseni un maina eļļu 25-40k km tad šālēm žopa,ja nē, tad viss safe, bet es netēmēju uz reputabla meha opiniona balvu... | Offline | | |
Kaross | 05. Feb 2022, 22:51 |
#6658
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
05 Feb 2022, 22:20:05 @CJEdzhooons rakstīja:
Jautājums speciem par N57 motoriem, no kura gada viņi palika daudz maz uzticami lielos noskrējienos, nav problēmas ar šallēm, nav augstspiediena sūkņu problēmas, ķēdes iet ilgāk? Skatos ka, pat reputabliem mehiem opinioni atšķirās.
Ne no viena gada. Pat B57, kas nāk jau G sērījās ir tās pašas problēmas.
Atkārtošos 101.reizi. Nav starpības, ko saka reputabli vai kādi citi mehi. Statistika ir statistika. Ja remonta cehos tie dzinēji ienāk kaudzēm un stāv rindā, bet tajā pašā laikā Audi 3.0TDI nav neviena un vispār tādas problēmas pat dzirdētas nav, tad kāds vēl tur reputablu mehu viedoklis?! Tie ir fakti. Tas dzinējs ir sūds. Esmu nobraucis pats 100 000+km un ikdienā 80% apkalpoju BMW. Zinu, ka nākamais būs vai nu benzīns vai Audi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
hrusts | 05. Feb 2022, 23:14 |
#6659
|
| Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
|
05 Feb 2022, 22:51:47 @Kaross rakstīja:
05 Feb 2022, 22:20:05 @CJEdzhooons rakstīja:
Jautājums speciem par N57 motoriem, no kura gada viņi palika daudz maz uzticami lielos noskrējienos, nav problēmas ar šallēm, nav augstspiediena sūkņu problēmas, ķēdes iet ilgāk? Skatos ka, pat reputabliem mehiem opinioni atšķirās.
Ne no viena gada. Pat B57, kas nāk jau G sērījās ir tās pašas problēmas.
Atkārtošos 101.reizi. Nav starpības, ko saka reputabli vai kādi citi mehi. Statistika ir statistika. Ja remonta cehos tie dzinēji ienāk kaudzēm un stāv rindā, bet tajā pašā laikā Audi 3.0TDI nav neviena un vispār tādas problēmas pat dzirdētas nav, tad kāds vēl tur reputablu mehu viedoklis?! Tie ir fakti. Tas dzinējs ir sūds. Esmu nobraucis pats 100 000+km un ikdienā 80% apkalpoju BMW. Zinu, ka nākamais būs vai nu benzīns vai Audi.
Un kurš tad būtu tas benzīns, kurš nobrauks 300k bez gemera??? Par audi piekritīšu... | Offline | | |
CJEdzhooons | 05. Feb 2022, 23:15 |
#6660
|
| Kopš: 03. May 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar:
|
05 Feb 2022, 22:41:11 @hrusts rakstīja:
05 Feb 2022, 22:20:05 @CJEdzhooons rakstīja:
Jautājums speciem par N57 motoriem, no kura gada viņi palika daudz maz uzticami lielos noskrējienos, nav problēmas ar šallēm, nav augstspiediena sūkņu problēmas, ķēdes iet ilgāk? Skatos ka, pat reputabliem mehiem opinioni atšķirās.
Lai arī ko nozīmētu reputabli mehi, ja jau viņu viedoklis tev neder, tad kā viedokli tu gaidi??? Bmw dieva??? Ja saimnieks lohs, jāj to miseni un maina eļļu 25-40k km tad šālēm žopa,ja nē, tad viss safe, bet es netēmēju uz reputabla meha opiniona balvu...
tak tāpēc arī jautāju šeit, jo specu viedoklis atšķirās, ja visi vienu un to pašu teiktu, tad kādi vēl jaut.[ Šo ziņu laboja CJEdzhooons, 05 Feb 2022, 23:15:39 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|