Online

Pašreiz BMWPower skatās 241 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Araajz
03. Feb 2014, 12:07 #6641

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

visi abs/asc/dsc šancē?

atvieno vēlreiz
Offline
anarchy
03. Feb 2014, 13:04 #6642

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1426

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


03 Feb 2014, 12:07:03 Araajz rakstīja:
visi abs/asc/dsc šancē?
,
atvieno vēlreiz


Jaa, viss parejais sancee,tik cik kruiizs pazudis.
Offline
Driver
03. Feb 2014, 14:19 #6643

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Feb 2014, 12:01:44 anarchy rakstīja:

03 Feb 2014, 11:55:29 Araajz rakstīja:

03 Feb 2014, 11:40:14 anarchy rakstīja:

02 Feb 2014, 19:45:12 anarchy rakstīja:
Pazuda kruiizs peec akumulatora atvienosanas. Ar ko saakt izmeklesanu? Paldies


Joprojaam vel kadu sakarigu atbildi. Kur ko skatities un dariit nevienam nav praataa?

Brauc un met pie kompja, nav ko zīlēt internetā


Nu varbut kads var padalities ar infu kur saks skatiities. Ja nu uz diagnostiku nav iespejas aizbraukt?!

Samaini pilnigi visas detaljas pa vienai no coma auto, lai notestetu
Pietiek, lai butu atminja kljuda un kruizs var vairs neiet

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Fashion
03. Feb 2014, 14:58 #6644

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

Man ar kruīzs saplīsis, bet kkā vnm aizmirsu sataisīt viņu Tur vsp prikols, ka ieslēdz kruīzu ta autiņš pats sāk raut uz priekšu : pedal_to_metal: līdz cik iet hvz, kkā negribas provēt a ja nu pēc kādiem 180 neslēgsies ārā

[ Šo ziņu laboja Fashion, 03 Feb 2014, 15:07:54 ]

Offline
PASSATizhi
03. Feb 2014, 15:05 #6645

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

bljin, ar kādiem šrotiem te brauc
Offline
Fashion
03. Feb 2014, 15:07 #6646

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


03 Feb 2014, 15:05:18 PASSATizhi rakstīja:
bljin, ar kādiem šrotiem te brauc

es to neuzskatu par defektu, es to saucu par kodolpaātrinātāju
Offline
Laoshi
03. Feb 2014, 15:16 #6647

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Feb 2014, 15:07:36 Fashion rakstīja:

03 Feb 2014, 15:05:18 PASSATizhi rakstīja:
bljin, ar kādiem šrotiem te brauc

es to neuzskatu par defektu, es to saucu par kodolpaātrinātāju


Varbūt Tavs auto ir aprīkots ar rokas vadību, nevis kruīzu?
Offline
zuze91
03. Feb 2014, 15:19 #6648

Kopš: 25. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 131

Braucu ar: Kājām

Sveiki Biedri!
Lietojot meklētājā neko konkrētu neatradu, tādēļ esmu šeit.

Bez Alumīnija piekares uz ko vel pastiprināti jāpievērš uzmanību 2.0(e95) e39 pirms pirkšanas?
Paldies!
Offline
Edgars_J
03. Feb 2014, 15:24 #6649

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D

Zuze, a kāpēc izvēle krīt uz 2.0 dzinēju iekš e39 bundžas?!
Offline
Fashion
03. Feb 2014, 15:26 #6650

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


03 Feb 2014, 15:16:26 Laoshi rakstīja:

03 Feb 2014, 15:07:36 Fashion rakstīja:

03 Feb 2014, 15:05:18 PASSATizhi rakstīja:
bljin, ar kādiem šrotiem te brauc

es to neuzskatu par defektu, es to saucu par kodolpaātrinātāju


Varbūt Tavs auto ir aprīkots ar rokas vadību, nevis kruīzu?

Netraucē "diskutēt" (lasīt - gudri dirst) Da tur laikam kkāds elektronikas gļuks kruīzam, vajadzēs iebraukt pie datorista pastīties moš ko ieteiks
Offline
Fashion
03. Feb 2014, 15:26 #6651

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


03 Feb 2014, 15:24:44 Edgars_J rakstīja:
Zuze, a kāpēc izvēle krīt uz 2.0 dzinēju iekš e39 bundžas?!

+100 kāpēc 2.0? Ne ekonomijas ne braukšanas
Offline
zuze91
03. Feb 2014, 15:28 #6652

Kopš: 25. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 131

Braucu ar: Kājām


03 Feb 2014, 15:24:44 Edgars_J rakstīja:
Zuze, a kāpēc izvēle krīt uz 2.0 dzinēju iekš e39 bundžas?!


Jo tur ir M52 dvēsele.Un man ar M52 iekš e36 nav bijušas problēmas. Kur pretī 2.2 kas ir M54 man ir sveša kā sievasmāte.
+ M52B28 var ielikt.

[ Šo ziņu laboja zuze91, 03 Feb 2014, 15:28:49 ]

Offline
Fashion
03. Feb 2014, 15:31 #6653

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

nesalīdzini e36 ar e39, tas motors ir stipri par vāju priekš e39, pabraukā ar 316 e36 un būs tev sajūta kā iekš 520.. tad arī izdomā vai vajag tev to hemoroju
Offline
Edgars_J
03. Feb 2014, 15:34 #6654

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D

Nu iekš e36 tas m52 vēl ir oky(protams, ka poweram ir citas domas), bet iekš e39 būs, kā fashion saka, ne tur ekonomija, ne braukšana! Pa pilsētu būs jādod iekšās, lai to bundžu iekļautu satiksmē(ēdīs daudz 95), a pa šoseju virs 100km/h arī ēdīs daudz e95!

Ja jau tas m52 tik mīļš, tad jau uzreiz M52B28 vai M52TUB28.

[ Šo ziņu laboja Edgars_J, 03 Feb 2014, 15:38:11 ]

Offline
jj
03. Feb 2014, 16:01 #6655

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 595

Braucu ar: miskasti

Varu tikai pateikt ka e39 ar M52B25 vs e46 ar M54B22 līdz 100 km/h iet ~ vienādi, pēc tam M54 iet labāk :noskrēju_brāli:

[ Šo ziņu laboja _jj, 03 Feb 2014, 16:02:02 ]

Offline
wanksta
03. Feb 2014, 16:04 #6656

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Starp citu, ir pabraukts arī ar 316i E46 un nevarētu teikt, ka būtu problēma iekļauties satiksmē vai tamlīdzīgi.
Offline
Fashion
03. Feb 2014, 16:09 #6657

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

Spice ieskrējiena josla uz K.Ulmaņa ielas, Jūrmalas virzienā, aizbrauc paprovē no turienes uzreiz ielīst otrajā joslā lai apgriezties tur tālāk un nevienu nepatraucējot (naktī neskaitīsies) Kad pāris reiz griezu ar 316 no turienes ārā man tas bija pi%^* pasākums, 1-2 līdz redlainam jāaizgriež un vel paspēj uz 3šo pārslēgties Vienvārd sakot mēsls tie 1.6 visi..tāpēc pēc 1.6 tika iegādāties mazliet jaudīgāks agregāts

[ Šo ziņu laboja Fashion, 03 Feb 2014, 16:09:23 ]

Offline
zuze91
03. Feb 2014, 16:13 #6658

Kopš: 25. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 131

Braucu ar: Kājām

Jā ,ir nācies ar 316 pabraukt. Diezgan briesmīgi.
Reāli sanāk ka jāskatās uzreiz uz 3.0 uz augšu.
Offline
KriSsMans
03. Feb 2014, 16:14 #6659

Kopš: 07. Jun 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 361

Braucu ar: Akrapovic


03 Feb 2014, 16:09:10 Fashion rakstīja:
Spice ieskrējiena josla uz K.Ulmaņa ielas, Jūrmalas virzienā, aizbrauc paprovē no turienes uzreiz ielīst otrajā joslā lai apgriezties tur tālāk un nevienu nepatraucējot (naktī neskaitīsies) Kad pāris reiz griezu ar 316 no turienes ārā man tas bija pi%^* pasākums, 1-2 līdz redlainam jāaizgriež un vel paspēj uz 3šo pārslēgties Vienvārd sakot mēsls tie 1.6 visi..tāpēc pēc 1.6 tika iegādāties mazliet jaudīgāks agregāts

ikdienā braucot ar 1.6 (nenojātu) nav nekādu problēmu. viss atkarīgs tikai no kāda motora tu pārsēdies uz 1.6

[ Šo ziņu laboja KriSsMans, 03 Feb 2014, 16:15:14 ]

Offline
Fashion
03. Feb 2014, 16:18 #6660

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

Tas bija mans pirmais auto (bērnības E21 318 neskaitās) Bet nafig, man tagad katastrofiski bail no tiem 1.6 dzinējiem Pietam patēriņš reāli ir uz litru mazāks tikai par mana 3,5 V8 dzinēja patēriņu, hvz kur ekonomija.. kkā nesaskatu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo