Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
Griva
06. Mar 2012, 11:37 #6621

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: E91

To Marchello

Ja runa ir par mazajām (space wagon) bremzēm, tad bremžu pārkaršanai standart auto vislielākā problēma ir bremžu vakum pastiprinātājs. Ja to amputē, tad problēmai vajadzētu pazust. Vienīgi sākumā būs ļoti nepierasti ar mizlīgu spēku spiest uz pedāli.
Pēdējā laikā ekonomijas pēc lietoju DS2000 uz rallija auto - nekāda vaina. Agrāk lietoju Carbon Lauren (nezinu kā pareizi tur raksta) - auto stājās daudz labāk - vienīgi diski bija jāmaina daudz biežāk.
Ja brauc ar lielajiem BREMBO suportiem, tad tur pārkarsināt bez vakumpastiprinātāja ir diezgan nereāli.
Rezumē - sāc ar to, ka pārveido bremžu sistēmu un tad skaties, kas un kā karst vai arī pērc Carbon Lauren klučus (~110-150ls).
Offline
jaks
06. Mar 2012, 11:37 #6622

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


06 Mar 2012, 08:37:58 Taimers rakstīja:

05 Mar 2012, 10:56:26 Jantarix rakstīja:
kads ko var par šo pastāstit, ja ko zin.
auto

Spriežot pēc ātrumkloķa novietojuma, tur vairs nav 6niece kārba

Ta jau noteikti lēzenajā atņemtais ar gc nobarotais upuris
Offline
Siipols
06. Mar 2012, 11:47 #6623

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Kādam varbūt gribas vairāk kumeliņus?



600 konjei,hulji ti hocjesh

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
GintsK
07. Mar 2012, 09:59 #6624

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


06 Mar 2012, 11:37:28 Griva rakstīja:
To Marchello

Ja runa ir par mazajām (space wagon) bremzēm, tad bremžu pārkaršanai standart auto vislielākā problēma ir bremžu vakum pastiprinātājs. Ja to amputē, tad problēmai vajadzētu pazust. Vienīgi sākumā būs ļoti nepierasti ar mizlīgu spēku spiest uz pedāli.
...........

Vai Tu pats saproti, ko uzrakstīji?
Offline
jaks
07. Mar 2012, 10:15 #6625

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

GintsK viss tak pareizi..... parastajam offisa vasariņam tak nebūs spēka bez vakumnieka to pedāli spaidīt un bremzes nekarsīs
Offline
Griva
07. Mar 2012, 10:56 #6626

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: E91


07 Mar 2012, 09:59:20 GintsK rakstīja:
Vai Tu pats saproti, ko uzrakstīji?


Ja Tu domā gramatikas kļūdu vārdā "mizlīgu", tad tur kļūdījos - bija domāts vārds milzīgu. Jeb kaut kas cits ne tā?
Offline
GintsK
07. Mar 2012, 11:05 #6627

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Nu šito arī iedomājos.
Principā, ja tās bremzes pārlieku karst, var ielaist sistēmā gaisu. Vai pat vispār atslēgt kā sugu. Sistēma ir pašregulējoša - tā ir balansā ar šofera pašsaglabāšanās instinktu.
====
Bet ja nopietni - bremzēm kas pārkarsētas baltas - vai vispār būs kluči, kuri nedrups un neslāņosies?
Offline
GirtzB
07. Mar 2012, 11:08 #6628

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22115

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

parasti jau pirmais uzvārās vecs šķidrums un tikai pēc tam sākās problēmas ar klučiem/diskiem...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GintsK
07. Mar 2012, 11:10 #6629

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


07 Mar 2012, 10:56:56 Griva rakstīja:

07 Mar 2012, 09:59:20 GintsK rakstīja:
Vai Tu pats saproti, ko uzrakstīji?


Ja Tu domā gramatikas kļūdu vārdā "mizlīgu", tad tur kļūdījos - bija domāts vārds milzīgu. Jeb kaut kas cits ne tā?
Bremžu pastiprinātājs čakarē bremzēšanu citādi: sēdinot ar kreiso vakuums "iztērējas" bet "jauna" vakuuma nav - kolektorā ir virsspiediens. Līdz ar ko šoferim katru reizi var sanākt citāds spēks jāpieliek pedālim.
Bet sasaistīt pārkarsēšanu ar vakuumpastiprinātāju sanāca vienīgi caur to offisa vasariņu
Offline
GintsK
07. Mar 2012, 11:15 #6630

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


07 Mar 2012, 11:08:48 GirtzB rakstīja:
parasti jau pirmais uzvārās vecs šķidrums un tikai pēc tam sākās problēmas ar klučiem/diskiem...

Škidrums ir regulāri jāmaina. Ar laiku tas no atmosfēras piesaista ūdeni un vārīšanās temperatūra aizvien krīt.
Offline
Griva
07. Mar 2012, 12:59 #6631

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: E91

Nu vispār jāatzīst, ka uzrakstīju padomu diezgan dilentantiski.
Protams, ka vispirms ir jābūt augstas klases bremžu škidrumam (50-60ls). Es vairāk biju domājis problēmu, kad kluči ir pārkarsuši un auto stājas aizvien sliktāk. Jā, tieši sēdināšana (ar kreiso) ir neiespējama ar vakumnieku.

[ Šo ziņu laboja Griva, 07 Mar 2012, 13:00:56 ]

Offline
ParaTr00per
07. Mar 2012, 13:19 #6632

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2057

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka

a kur probleema uzlikt elektrisku vakuumsuukni, kas nav atkariigs no spiediena kolektoraa? miljonu nemaxaa, straadaa efektiivi.
Offline
JZ
07. Mar 2012, 13:25 #6633

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kur problēma pamainīt plecu bremžu pedālim lai nevajadzētu nekādus pastiprinātājus?
Offline
gt99
07. Mar 2012, 13:49 #6634

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7181

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Bremzes ir domātas mīkstajiem!

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
JZ
07. Mar 2012, 13:58 #6635

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu tā jau ir bembistu filosofija
Offline
Zigmars
07. Mar 2012, 14:04 #6636

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 431

Braucu ar:


07 Mar 2012, 13:25:58 JZ rakstīja:
kur problēma pamainīt plecu bremžu pedālim lai nevajadzētu nekādus pastiprinātājus?

un izlauzt motora starpsienu /vecs audi/
Offline
JZ
07. Mar 2012, 14:12 #6637

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ja kāds mehs lien pārtaisīt bremzes un tad tur saplaisā motora starpsiena, tad es tādam pat riteni mainīt neļautu

bet nu ko gan es saprotu, ne es skrūvēju sporta mašīnas, ne braucu
Offline
Ruff
07. Mar 2012, 14:36 #6638

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

:tme_pa_taisno_kruumo:

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
GirtzB
07. Mar 2012, 14:47 #6639

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22115

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


07 Mar 2012, 13:25:58 JZ rakstīja:
kur problēma pamainīt plecu bremžu pedālim lai nevajadzētu nekādus pastiprinātājus?

bieži cilvēki takš arhimēdu nezin..., kur nu vēl bremžu pedāli aiztikt...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
gt99
07. Mar 2012, 15:09 #6640

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7181

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


07 Mar 2012, 14:47:26 GirtzB rakstīja:
bieži cilvēki takš arhimēdu nezin..., kur nu vēl bremžu pedāli aiztikt...


Tīri teorētisks jautājums, vai Tu pirktu auto, kam pārmetināts bremžu pedālis? Runājam par ielas auto Es nē. Un mans minējums, ka TA ar šādu modu neiziet.

Pēc klučiem un šķidruma, es mēģinātu kaut ko šādu, lai cīnītos ar karstošām bremzēm

Konkrētajam auto šis uzlabojums esot bijis ļoti efektīvs pēc saimnieka atsauksmēm.
Bet man nav bijušas problēmas arī Biķerniekos

[ Šo ziņu laboja gt99, 07 Mar 2012, 15:12:10 ]



-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex