Autors | Ziņojums |
Griva | 06. Mar 2012, 11:37 |
#6621
|
|
Kopš: 16. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 279
Braucu ar: E91
| To Marchello
Ja runa ir par mazajām (space wagon) bremzēm, tad bremžu pārkaršanai standart auto vislielākā problēma ir bremžu vakum pastiprinātājs. Ja to amputē, tad problēmai vajadzētu pazust. Vienīgi sākumā būs ļoti nepierasti ar mizlīgu spēku spiest uz pedāli.
Pēdējā laikā ekonomijas pēc lietoju DS2000 uz rallija auto - nekāda vaina. Agrāk lietoju Carbon Lauren (nezinu kā pareizi tur raksta) - auto stājās daudz labāk - vienīgi diski bija jāmaina daudz biežāk.
Ja brauc ar lielajiem BREMBO suportiem, tad tur pārkarsināt bez vakumpastiprinātāja ir diezgan nereāli.
Rezumē - sāc ar to, ka pārveido bremžu sistēmu un tad skaties, kas un kā karst vai arī pērc Carbon Lauren klučus (~110-150ls). |
Offline | |
|
jaks | 06. Mar 2012, 11:37 |
#6622
|
|
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
|
06 Mar 2012, 08:37:58 Taimers rakstīja:
05 Mar 2012, 10:56:26 Jantarix rakstīja:
kads ko var par šo pastāstit, ja ko zin.
auto
Spriežot pēc ātrumkloķa novietojuma, tur vairs nav 6niece kārba
Ta jau noteikti lēzenajā atņemtais ar gc nobarotais upuris |
Offline | |
|
Siipols | 06. Mar 2012, 11:47 |
#6623
|
|
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Kādam varbūt gribas vairāk kumeliņus?
600 konjei,hulji ti hocjesh
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
GintsK | 07. Mar 2012, 09:59 |
#6624
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
06 Mar 2012, 11:37:28 Griva rakstīja:
To Marchello
Ja runa ir par mazajām (space wagon) bremzēm, tad bremžu pārkaršanai standart auto vislielākā problēma ir bremžu vakum pastiprinātājs. Ja to amputē, tad problēmai vajadzētu pazust. Vienīgi sākumā būs ļoti nepierasti ar mizlīgu spēku spiest uz pedāli.
...........
Vai Tu pats saproti, ko uzrakstīji? |
Offline | |
|
jaks | 07. Mar 2012, 10:15 |
#6625
|
|
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| GintsK viss tak pareizi..... parastajam offisa vasariņam tak nebūs spēka bez vakumnieka to pedāli spaidīt un bremzes nekarsīs |
Offline | |
|
Griva | 07. Mar 2012, 10:56 |
#6626
|
|
Kopš: 16. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 279
Braucu ar: E91
|
07 Mar 2012, 09:59:20 GintsK rakstīja:
Vai Tu pats saproti, ko uzrakstīji?
Ja Tu domā gramatikas kļūdu vārdā "mizlīgu", tad tur kļūdījos - bija domāts vārds milzīgu. Jeb kaut kas cits ne tā? |
Offline | |
|
GintsK | 07. Mar 2012, 11:05 |
#6627
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Nu šito arī iedomājos.
Principā, ja tās bremzes pārlieku karst, var ielaist sistēmā gaisu. Vai pat vispār atslēgt kā sugu. Sistēma ir pašregulējoša - tā ir balansā ar šofera pašsaglabāšanās instinktu.
====
Bet ja nopietni - bremzēm kas pārkarsētas baltas - vai vispār būs kluči, kuri nedrups un neslāņosies? |
Offline | |
|
GirtzB | 07. Mar 2012, 11:08 |
#6628
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22115
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| parasti jau pirmais uzvārās vecs šķidrums un tikai pēc tam sākās problēmas ar klučiem/diskiem...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
|
GintsK | 07. Mar 2012, 11:10 |
#6629
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
07 Mar 2012, 10:56:56 Griva rakstīja:
07 Mar 2012, 09:59:20 GintsK rakstīja:
Vai Tu pats saproti, ko uzrakstīji?
Ja Tu domā gramatikas kļūdu vārdā "mizlīgu", tad tur kļūdījos - bija domāts vārds milzīgu. Jeb kaut kas cits ne tā?
Bremžu pastiprinātājs čakarē bremzēšanu citādi: sēdinot ar kreiso vakuums "iztērējas" bet "jauna" vakuuma nav - kolektorā ir virsspiediens. Līdz ar ko šoferim katru reizi var sanākt citāds spēks jāpieliek pedālim.
Bet sasaistīt pārkarsēšanu ar vakuumpastiprinātāju sanāca vienīgi caur to offisa vasariņu |
Offline | |
|
GintsK | 07. Mar 2012, 11:15 |
#6630
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
07 Mar 2012, 11:08:48 GirtzB rakstīja:
parasti jau pirmais uzvārās vecs šķidrums un tikai pēc tam sākās problēmas ar klučiem/diskiem...
Škidrums ir regulāri jāmaina. Ar laiku tas no atmosfēras piesaista ūdeni un vārīšanās temperatūra aizvien krīt. |
Offline | |
|
Griva | 07. Mar 2012, 12:59 |
#6631
|
|
Kopš: 16. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 279
Braucu ar: E91
| Nu vispār jāatzīst, ka uzrakstīju padomu diezgan dilentantiski.
Protams, ka vispirms ir jābūt augstas klases bremžu škidrumam (50-60ls). Es vairāk biju domājis problēmu, kad kluči ir pārkarsuši un auto stājas aizvien sliktāk. Jā, tieši sēdināšana (ar kreiso) ir neiespējama ar vakumnieku.
[ Šo ziņu laboja Griva, 07 Mar 2012, 13:00:56 ] |
Offline | |
|
ParaTr00per | 07. Mar 2012, 13:19 |
#6632
|
|
Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2057
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
| a kur probleema uzlikt elektrisku vakuumsuukni, kas nav atkariigs no spiediena kolektoraa? miljonu nemaxaa, straadaa efektiivi. |
Offline | |
|
JZ | 07. Mar 2012, 13:25 |
#6633
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| kur problēma pamainīt plecu bremžu pedālim lai nevajadzētu nekādus pastiprinātājus? |
Offline | |
|
gt99 | 07. Mar 2012, 13:49 |
#6634
|
|
Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7181
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Bremzes ir domātas mīkstajiem!
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! |
Offline | |
|
JZ | 07. Mar 2012, 13:58 |
#6635
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nu tā jau ir bembistu filosofija |
Offline | |
|
Zigmars | 07. Mar 2012, 14:04 |
#6636
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 431
Braucu ar:
|
07 Mar 2012, 13:25:58 JZ rakstīja:
kur problēma pamainīt plecu bremžu pedālim lai nevajadzētu nekādus pastiprinātājus?
un izlauzt motora starpsienu /vecs audi/ |
Offline | |
|
|
JZ | 07. Mar 2012, 14:12 |
#6637
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ja kāds mehs lien pārtaisīt bremzes un tad tur saplaisā motora starpsiena, tad es tādam pat riteni mainīt neļautu
bet nu ko gan es saprotu, ne es skrūvēju sporta mašīnas, ne braucu |
Offline | |
|
Ruff | 07. Mar 2012, 14:36 |
#6638
|
|
Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
| :tme_pa_taisno_kruumo:
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen |
Offline | |
|
GirtzB | 07. Mar 2012, 14:47 |
#6639
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22115
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
07 Mar 2012, 13:25:58 JZ rakstīja:
kur problēma pamainīt plecu bremžu pedālim lai nevajadzētu nekādus pastiprinātājus?
bieži cilvēki takš arhimēdu nezin..., kur nu vēl bremžu pedāli aiztikt...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
gt99 | 07. Mar 2012, 15:09 |
#6640
|
|
Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7181
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
07 Mar 2012, 14:47:26 GirtzB rakstīja:
bieži cilvēki takš arhimēdu nezin..., kur nu vēl bremžu pedāli aiztikt...
Tīri teorētisks jautājums, vai Tu pirktu auto, kam pārmetināts bremžu pedālis? Runājam par ielas auto Es nē. Un mans minējums, ka TA ar šādu modu neiziet.
Pēc klučiem un šķidruma, es mēģinātu kaut ko šādu, lai cīnītos ar karstošām bremzēm
Konkrētajam auto šis uzlabojums esot bijis ļoti efektīvs pēc saimnieka atsauksmēm.
Bet man nav bijušas problēmas arī Biķerniekos [ Šo ziņu laboja gt99, 07 Mar 2012, 15:12:10 ]
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! |
Offline | |
|