Online
Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
sys9291 | 14. Sep 2020, 21:08 |
#6601
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5214
Braucu ar: F20 R1200RT
|
14 Sep 2020, 11:29:24 @Martinsse rakstīja:
Galvenā atšķirība ir cita automātkārba un nav ieplūdes klapes 325d modelim. Kārba, cik saprotu ir vājāka.
Cik pats esmu pētijis realoem (325d vs 330d), tad sprauslām kodi atšķiras. Savukārt turbas gan sanāk vienādas (ņemam par piemēru 325d un 330d abus 12.2006)
Pārregulēts 325d un 330d uz stenda uzrādot vienādus rezultātus pie nosacījuma, ka abiem visi mezgli ir kārtībā. 
12 Sep 2020, 18:02:06 @wrecked rakstīja:
Kungi palīdziet tikt skaidrība... 
2 dzinēji 3.0L
1)M57TU2D30-UL: 197 hp (145 kw) 325d
2)M57TU2D30-OL: 235 hp (173 kw) 330d
Kādas viņiem ir atšķirības no tehniska viedokļa? Vai nav tā ka ir vienādi dzinēji un tikai ar programmatūru pirmais ir ierobežots? Lūgums paskaidrojiet sīkāk 
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/...BMW_M57D30TU.jpg
nu re, kā jau te agrāk desa rakstīja sprauslas citas, kolektors cits (vez klapēm) un kas ir ar virzuļiem un galvu? | Offline | | |
anarchy | 15. Sep 2020, 10:03 |
#6602
|
|  Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1429
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
| sveiki zinātāji. vai ir kādam bijusi darīšana ar ko šādu?
https://modbmw.com/shop/thermostat-mod-m62/
Vai nav iespējams bez šitādas herņas pārrakstīt DME termostata karti, lai atvērtos pie savādākiem nosacījumiem, nevis defaultajiem, kas ir augsti.
Neviens programmers chipotaajs neko šādu neveic?
Ir kādi spēcīgi iemesli, kapēc to priekš M62TU nedarīt?
Paldies par kādu konstruktīvu atbildi. Skrupulozu analīzi par to cik labi/slikti tas varētu būt var arī piedāvāt DM101 izteikties. Paldies,  | Offline | | |
sys9291 | 15. Sep 2020, 10:08 |
#6603
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5214
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Sep 2020, 10:03:26 @anarchy rakstīja:
sveiki zinātāji. vai ir kādam bijusi darīšana ar ko šādu?
https://modbmw.com/shop/thermostat-mod-m62/
Vai nav iespējams bez šitādas herņas pārrakstīt DME termostata karti, lai atvērtos pie savādākiem nosacījumiem, nevis defaultajiem, kas ir augsti.
Neviens programmers chipotaajs neko šādu neveic?
Ir kādi spēcīgi iemesli, kapēc to priekš M62TU nedarīt?
Paldies par kādu konstruktīvu atbildi. Skrupulozu analīzi par to cik labi/slikti tas varētu būt var arī piedāvāt DM101 izteikties. Paldies, 
klau a tev ir kādi aizspriedumu pret dzinēja darba temperatūru? paskaidro iemeslu kapēc tu izdomāji, ka tev viņu vajag samazināt... | Offline | | |
anarchy | 15. Sep 2020, 10:32 |
#6604
|
|  Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1429
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
|
15 Sep 2020, 10:08:32 @sys9291 rakstīja:
15 Sep 2020, 10:03:26 @anarchy rakstīja:
sveiki zinātāji. vai ir kādam bijusi darīšana ar ko šādu?
https://modbmw.com/shop/thermostat-mod-m62/
Vai nav iespējams bez šitādas herņas pārrakstīt DME termostata karti, lai atvērtos pie savādākiem nosacījumiem, nevis defaultajiem, kas ir augsti.
Neviens programmers chipotaajs neko šādu neveic?
Ir kādi spēcīgi iemesli, kapēc to priekš M62TU nedarīt?
Paldies par kādu konstruktīvu atbildi. Skrupulozu analīzi par to cik labi/slikti tas varētu būt var arī piedāvāt DM101 izteikties. Paldies, 
klau a tev ir kādi aizspriedumu pret dzinēja darba temperatūru? paskaidro iemeslu kapēc tu izdomāji, ka tev viņu vajag samazināt...
manuprāt parastā lieta, ko arī riņķi apkārt raksta - liela darba temperatūra, kas nav laba motora kaut kādai ilgmūžībai, trubu, blīvju mūžam, kastums karstums karstums... šitas takā pa švaku arguments?
Es gan jautāju, kapēc to nedarīt, nevis kapēc to darīt. FFE, uz to kopējo man jau vairāk pie pašreizējā patēriņa tas neinteresē. | Offline | | |
sys9291 | 15. Sep 2020, 10:40 |
#6605
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5214
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Sep 2020, 10:32:49 @anarchy rakstīja:
15 Sep 2020, 10:08:32 @sys9291 rakstīja:
15 Sep 2020, 10:03:26 @anarchy rakstīja:
sveiki zinātāji. vai ir kādam bijusi darīšana ar ko šādu?
https://modbmw.com/shop/thermostat-mod-m62/
Vai nav iespējams bez šitādas herņas pārrakstīt DME termostata karti, lai atvērtos pie savādākiem nosacījumiem, nevis defaultajiem, kas ir augsti.
Neviens programmers chipotaajs neko šādu neveic?
Ir kādi spēcīgi iemesli, kapēc to priekš M62TU nedarīt?
Paldies par kādu konstruktīvu atbildi. Skrupulozu analīzi par to cik labi/slikti tas varētu būt var arī piedāvāt DM101 izteikties. Paldies, 
klau a tev ir kādi aizspriedumu pret dzinēja darba temperatūru? paskaidro iemeslu kapēc tu izdomāji, ka tev viņu vajag samazināt...
manuprāt parastā lieta, ko arī riņķi apkārt raksta - liela darba temperatūra, kas nav laba motora kaut kādai ilgmūžībai, trubu, blīvju mūžam, kastums karstums karstums... šitas takā pa švaku arguments?
Es gan jautāju, kapēc to nedarīt, nevis kapēc to darīt. FFE, uz to kopējo man jau vairāk pie pašreizējā patēriņa tas neinteresē.
ne jau patēriņā lieta, bet te jau DM savā sadaļā tev visu uzrakstīja.
Jā trubām šis temperatūras režīms ir smags, bet samaini un gadus 5 vismaz dzīvo bez bēdu... | Offline | | |
MrBadman | 15. Sep 2020, 20:23 |
#6606
|
|  Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 428
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
|
13 Sep 2020, 22:02:58 @australia rakstīja:
Jautājums par ķīseļiem un swirl-flaps.
Vairums taisa flaps-delete. Bet vai gadījumā tas nav tā kā iecirst kājā? (iecirst DFP pa riekstiem)
Tātad - tukšgaitā u.c. mazajās jaudās netiek sagatavots paredzētais maisījums, nenotiek pareiza sadegšana (DPF dabūn pa riekstiem).
EGR, cik zinu, lielāko daļu savas dzīves aktivizējas tukšgaitā. Tātad - dzinējs pārstrādā savus izplūdes sūdus un vēl jo vairāk ieplūdē vairs nav swirl-flapi, kas nodrošina korektu gaisa maisījumu. DPF dabūn kārtīgi pa riekstiem.
Jeb tas ir poh, kamēr vien var izskrieties, lai notiktu reģenerācija...
Šo gan kāds zinošs varētu pakomentēt. Mān tā kā nav aktuāli, bet dēlam vectra, kurai shwirli vairs nestrādā. Tad jautājums: labot, vai amputēt? | Offline | | |
uldens1 | 15. Sep 2020, 20:59 |
#6607
|
|  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16660
Braucu ar:
|
15 Sep 2020, 20:23:01 @MrBadman rakstīja:
13 Sep 2020, 22:02:58 @australia rakstīja:
Jautājums par ķīseļiem un swirl-flaps.
Vairums taisa flaps-delete. Bet vai gadījumā tas nav tā kā iecirst kājā? (iecirst DFP pa riekstiem)
Tātad - tukšgaitā u.c. mazajās jaudās netiek sagatavots paredzētais maisījums, nenotiek pareiza sadegšana (DPF dabūn pa riekstiem).
EGR, cik zinu, lielāko daļu savas dzīves aktivizējas tukšgaitā. Tātad - dzinējs pārstrādā savus izplūdes sūdus un vēl jo vairāk ieplūdē vairs nav swirl-flapi, kas nodrošina korektu gaisa maisījumu. DPF dabūn kārtīgi pa riekstiem.
Jeb tas ir poh, kamēr vien var izskrieties, lai notiktu reģenerācija...
Šo gan kāds zinošs varētu pakomentēt. Mān tā kā nav aktuāli, bet dēlam vectra, kurai shwirli vairs nestrādā. Tad jautājums: labot, vai amputēt?
bļe vektrai jauns kolektors maksā 160 eiro,nah jalikvidē??? | Offline | | |
MrBadman | 15. Sep 2020, 21:03 |
#6608
|
|  Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 428
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
|
15 Sep 2020, 20:59:41 @uldens1 rakstīja:
15 Sep 2020, 20:23:01 @MrBadman rakstīja:
13 Sep 2020, 22:02:58 @australia rakstīja:
Jautājums par ķīseļiem un swirl-flaps.
Vairums taisa flaps-delete. Bet vai gadījumā tas nav tā kā iecirst kājā? (iecirst DFP pa riekstiem)
Tātad - tukšgaitā u.c. mazajās jaudās netiek sagatavots paredzētais maisījums, nenotiek pareiza sadegšana (DPF dabūn pa riekstiem).
EGR, cik zinu, lielāko daļu savas dzīves aktivizējas tukšgaitā. Tātad - dzinējs pārstrādā savus izplūdes sūdus un vēl jo vairāk ieplūdē vairs nav swirl-flapi, kas nodrošina korektu gaisa maisījumu. DPF dabūn kārtīgi pa riekstiem.
Jeb tas ir poh, kamēr vien var izskrieties, lai notiktu reģenerācija...
Šo gan kāds zinošs varētu pakomentēt. Mān tā kā nav aktuāli, bet dēlam vectra, kurai shwirli vairs nestrādā. Tad jautājums: labot, vai amputēt?
bļe vektrai jauns kolektors maksā 160 eiro,nah jalikvidē???
Par to jau ir stāsts + vai - ; tāds ir jautājums, izmaksas varētu būt līdzīgas. | Offline | | |
|
uldens1 | 15. Sep 2020, 21:05 |
#6609
|
|  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16660
Braucu ar:
| domāju droši ņem arā arī katru otro virzuli,būs mazāka pretestība kloķenei  | Offline | | |
stukis | 16. Sep 2020, 21:40 |
#6610
|
| Kopš: 05. Mar 2017
Ziņojumi: 74
Braucu ar:
| Volvo xc90 2003 gada,ka var nomainīt numura apgaismojumu uz diodēm? Tas diodes nāk kopā ar visu stikliņu plus vēl kaut kādi vadi divi. Jāņem arī no iekšpuses nos tas dekoratīvais plastmas? | Offline | | |
wrecked | 16. Sep 2020, 21:50 |
#6611
|
| Kopš: 03. May 2016
Ziņojumi: 99
Braucu ar: E92 335d
|
14 Sep 2020, 11:29:24 @Martinsse rakstīja:
Galvenā atšķirība ir cita automātkārba un nav ieplūdes klapes 325d modelim. Kārba, cik saprotu ir vājāka.
Cik pats esmu pētijis realoem (325d vs 330d), tad sprauslām kodi atšķiras. Savukārt turbas gan sanāk vienādas (ņemam par piemēru 325d un 330d abus 12.2006)
Pārregulēts 325d un 330d uz stenda uzrādot vienādus rezultātus pie nosacījuma, ka abiem visi mezgli ir kārtībā. 
12 Sep 2020, 18:02:06 @wrecked rakstīja:
Kungi palīdziet tikt skaidrība... 
2 dzinēji 3.0L
1)M57TU2D30-UL: 197 hp (145 kw) 325d
2)M57TU2D30-OL: 235 hp (173 kw) 330d
Kādas viņiem ir atšķirības no tehniska viedokļa? Vai nav tā ka ir vienādi dzinēji un tikai ar programmatūru pirmais ir ierobežots? Lūgums paskaidrojiet sīkāk 
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/...BMW_M57D30TU.jpg
ļoti interesanti, personīga pieredze ? | Offline | | |
Kri5taps | 17. Sep 2020, 03:24 |
#6612
|
|  Kopš: 19. Apr 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 24
Braucu ar: E61 535d
| Iesakiet kādu PĀRBAUDĪTU, labu un uzticamu BMW auto servisu vai konkrētu BMW meistaru, kuram rokas un galva aug no pareizās vietas! Rīga, Rīgas rajons un 50km rādiusā ap Rīgu.
Lūdzu komentējiet/papildiniet sekojošus servisus un meistarus (citiem lietotājiem arī noderēs):
1.) BMWeast garage (atkrīt, jo rinda 3 mēneši)
2.) BMWlife garage
3.) Inchcape motors
4.) BMW WESS Serviss
5.) Permalat
6.) Senson Auto
5.) Bavaria Auto autocentrs
6.) ''Black_russian'' (lietotājs no BMWpower.lv)
7.) ''Siikais'' (lietotājs no E36.lv)
8.) ''MAXixt'' (lietotājs no BMWpower.lv)
...
Vajag reālu palīdzību no poweristiem, jo pagaidām ,diemžēl, ir bijusi tikai slikta pieredze ar servisu/ meistaru paveikto.
Kapeiku nepišu un nekasos, bet prasu, lai darbs tiktu padarīts pedantiski!
Labākais variants būtu apzināt kādu konkrētu meistaru. | Offline | | |
depo  | 17. Sep 2020, 06:51 |
#6613
|
|  Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20965
Braucu ar: Zirgu
| 6 un 8 var. | Offline | | |
tarzan | 17. Sep 2020, 09:43 |
#6614
|
|  Kopš: 21. Dec 2009
No: Talsi
Ziņojumi: 247
Braucu ar: melnu VOLGU
| E90 - 320 IS (ar karbona vārstu vāku) - motors izbeidzās. Jautājums spečukiem, vai N45 B20 A, kas tagad ir iekšā, vai var apmainīt pret N46 B20A? Kas notiek ar vadības blokiem un provodkām utt. | Offline | | |
Angelz  | 17. Sep 2020, 10:37 |
#6615
|
|  Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2881
Braucu ar: BMW
|
17 Sep 2020, 03:24:55 @Kri5taps rakstīja:
Iesakiet kādu PĀRBAUDĪTU, labu un uzticamu BMW auto servisu vai konkrētu BMW meistaru, kuram rokas un galva aug no pareizās vietas! Rīga, Rīgas rajons un 50km rādiusā ap Rīgu.
Lūdzu komentējiet/papildiniet sekojošus servisus un meistarus (citiem lietotājiem arī noderēs):
1.) BMWeast garage (atkrīt, jo rinda 3 mēneši)
2.) BMWlife garage
3.) Inchcape motors
4.) BMW WESS Serviss
5.) Permalat
6.) Senson Auto
5.) Bavaria Auto autocentrs
6.) ''Black_russian'' (lietotājs no BMWpower.lv)
7.) ''Siikais'' (lietotājs no E36.lv)
8.) ''MAXixt'' (lietotājs no BMWpower.lv)
...
Vajag reālu palīdzību no poweristiem, jo pagaidām ,diemžēl, ir bijusi tikai slikta pieredze ar servisu/ meistaru paveikto.
Kapeiku nepišu un nekasos, bet prasu, lai darbs tiktu padarīts pedantiski!
Labākais variants būtu apzināt kādu konkrētu meistaru.
Vari papildināt:
9.) Bavarian Workshop (RSAWorkshop mehānika, Angelz elektronika)
10.) Mārupe, Rožleju 44 (Agris mehānika, sys9291 elektronika)
Kas tieši ir nepieciešams?[ Šo ziņu laboja Angelz, 17 Sep 2020, 10:48:02 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
NK | 17. Sep 2020, 11:02 |
#6616
|
|  Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 395
Braucu ar: E39
| Iesakiet kādu meistaru vai servisu kurš var sataisīt atgāzes manam e46. Apskatē uzrādīja CO 0.460 pie paaugstinātiem apgriezieniem. E46 325ci Benz. 2003.g. | Offline | | |
|
Kri5taps | 17. Sep 2020, 12:12 |
#6617
|
|  Kopš: 19. Apr 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 24
Braucu ar: E61 535d
| Iesakiet kādu PĀRBAUDĪTU, labu un uzticamu BMW auto servisu vai konkrētu BMW meistaru, kuram rokas un galva aug no pareizās vietas! Rīga, Rīgas rajons un 50km rādiusā ap Rīgu.
Lūdzu komentējiet (labi vai slikti) un/vai papildiniet sekojošus servisus un meistarus (citiem lietotājiem arī noderēs):
1.) BMWeast garage (atkrīt, jo rinda 3 mēneši)
2.) BMWlife garage
3.) Inchcape motors
4.) BMW WESS Serviss
5.) Permalat
6.) Senson Auto
5.) Bavaria Auto autocentrs
6.) ''Black_russian'' (lietotājs no BMWpower.lv)
7.) ''Siikais'' (lietotājs no E36.lv)
8.) ''MAXixt'' (lietotājs no BMWpower.lv)
9.) Bavarian Workshop (''RSAWorkshop'' - mehānika, ''Angelz'' - elektronika)
10.) Mārupe, Rožleju 44 (''Agris'' - mehānika, ''sys9291'' - elektronika)
...[ Šo ziņu laboja Kri5taps, 17 Sep 2020, 12:22:13 ] | Offline | | |
sys9291 | 17. Sep 2020, 12:58 |
#6618
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5214
Braucu ar: F20 R1200RT
|
17 Sep 2020, 12:12:55 @Kri5taps rakstīja:
Iesakiet kādu PĀRBAUDĪTU, labu un uzticamu BMW auto servisu vai konkrētu BMW meistaru, kuram rokas un galva aug no pareizās vietas! Rīga, Rīgas rajons un 50km rādiusā ap Rīgu.
Lūdzu komentējiet (labi vai slikti) un/vai papildiniet sekojošus servisus un meistarus (citiem lietotājiem arī noderēs):
1.) BMWeast garage (atkrīt, jo rinda 3 mēneši)
2.) BMWlife garage
3.) Inchcape motors
4.) BMW WESS Serviss
5.) Permalat
6.) Senson Auto
5.) Bavaria Auto autocentrs
6.) ''Black_russian'' (lietotājs no BMWpower.lv)
7.) ''Siikais'' (lietotājs no E36.lv)
8.) ''MAXixt'' (lietotājs no BMWpower.lv)
9.) Bavarian Workshop (''RSAWorkshop'' - mehānika, ''Angelz'' - elektronika)
10.) Mārupe, Rožleju 44 (''Agris'' - mehānika, ''sys9291'' - elektronika)
...
viss atkarīgs no tā, ko vēlies izpildīt savam auto... | Offline | | |
bmwaddict | 17. Sep 2020, 13:00 |
#6619
|
|  Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| cik topikos te ir saposteets viens un tas pats  | Offline | | |
snowy | 19. Sep 2020, 08:46 |
#6620
|
|  Kopš: 05. Feb 2011
Ziņojumi: 1254
Braucu ar: Nepīpētu salonu
| Ja man auto noņemts no uzskaites, dienas pagājušas, pircējs caur e.csdd taisa īpašnieka maiņu - auto atjaunosies uzskaitē? Vai pirms īp.maiņas man atjaunot? Vai pēc jaunais pats varēs atjaunot? Gribas, lai 7dien cilvēks var droši braukt.  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|