Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 262 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Gāzes uzstādīšana

AutorsZiņojums
mxblack
04. Jan 2012, 20:52 #661

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu


04 Jan 2012, 19:56:31 kotuluuri rakstīja:
dazhreiz ta noshkaudisanas izmaksa ta padargi, ja ir piemeram plasmtasas kolektors, vai ari uzspragst kads gaisa masas meritajs, jeb gaisafiltra kaste.




šo problēmu vismaz lielā daļā gadījumu novērš koniskā gaisa filtra uzstādīšana, jo tad blīkšķa vilnis brīvi iziet ārā.
Offline
kotuluuri
04. Jan 2012, 21:03 #662

Kopš: 23. Dec 2011

Ziņojumi: 70

Braucu ar:


04 Jan 2012, 20:52:52 mxblack rakstīja:

04 Jan 2012, 19:56:31 kotuluuri rakstīja:
dazhreiz ta noshkaudisanas izmaksa ta padargi, ja ir piemeram plasmtasas kolektors, vai ari uzspragst kads gaisa masas meritajs, jeb gaisafiltra kaste.




šo problēmu vismaz lielā daļā gadījumu novērš koniskā gaisa filtra uzstādīšana, jo tad blīkšķa vilnis brīvi iziet ārā.


laukju metode. normali kantori uztaisa droshibas varstu. gumijas pleshu vai kautko lidzigu. koniskais filtrs motortelpa - pakju tunings.
Offline
otomars
04. Jan 2012, 21:13 #663

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


04 Jan 2012, 21:03:09 kotuluuri rakstīja:

04 Jan 2012, 20:52:52 mxblack rakstīja:

04 Jan 2012, 19:56:31 kotuluuri rakstīja:
dazhreiz ta noshkaudisanas izmaksa ta padargi, ja ir piemeram plasmtasas kolektors, vai ari uzspragst kads gaisa masas meritajs, jeb gaisafiltra kaste.




šo problēmu vismaz lielā daļā gadījumu novērš koniskā gaisa filtra uzstādīšana, jo tad blīkšķa vilnis brīvi iziet ārā.


laukju metode. normali kantori uztaisa droshibas varstu. gumijas pleshu vai kautko lidzigu. koniskais filtrs motortelpa - pakju tunings.

ielikshu veelreiz sava kolektora bildi
ne droshiibas vaarsts,ne koniskais,ne tevis piemineetaa gumijas pleesha neglaaba,jo pie aizveertas droseles spiedienam nav kur palikt
[IMG][url=http://bildez.lv/bildes/otomars/sssss/orig/1272811282.jpg]
[/url][/IMG]

[ Šo ziņu laboja otomars, 04 Jan 2012, 21:15:07 ]

Offline
Vecais
04. Jan 2012, 21:14 #664

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


04 Jan 2012, 11:58:15 BROCKERIS rakstīja:
Vecais_, paldies par interesantiem komentāriem! Vienīgi nevaru piekrist par HANA ..

Hana nav Keihin klons, bet Korejā korejiešu uzņēmums ražo pēc licenzes vecā tipa Keihin sprauslas. Cena vien jau izsaka 15Ls vs 50Ls(vienādas sprauslas tak ) Kā jau rakstīju Hana'i ir liels brāķa %, bet sliktas viņas nav. Sadarbojos ar rūpnīcu kas ražo tikai un vienīgi LPG ECU's... Viņu inžinieri testē visu kas tirgū ir pieejams, pēc testiem vislielākais brāķa % ir HANA, bet labas tehniskajos parametros. Viņu viedokli es pilnībā respektēju jo nodarbojas tikai ar ECU, bet testē pilnīgi citus produktus lai atsijātu labāko ko ieteikt saviem sadarbības partneriem.

LPG OBD ir ES direktīva autobūvē.. laiks rādīs "sauso atlikumu"

Tas ir jāskatās konkrētai mašīnai, kāda ir KP un un cik kvalitatīvai degvielai motors paredzēts/regulēts rūpnieciski.
Viennozīmīgi agrāka aizdedze pie lielāka oktāna veicina degvielas sadekšanu pilnībā, līdz ar to arī netiek izplūdes taktī "dadekšanas" proces un augstā temperatūra kas svilina izplūdes vārstus.
Bet motoram ar KP 8,5 nekad nesagriezīsi aizdedzi lai sadedzinātu <100oct.

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kotuluuri
04. Jan 2012, 21:16 #665

Kopš: 23. Dec 2011

Ziņojumi: 70

Braucu ar:


04 Jan 2012, 21:13:53 otomars rakstīja:

04 Jan 2012, 21:03:09 kotuluuri rakstīja:

04 Jan 2012, 20:52:52 mxblack rakstīja:

04 Jan 2012, 19:56:31 kotuluuri rakstīja:
dazhreiz ta noshkaudisanas izmaksa ta padargi, ja ir piemeram plasmtasas kolektors, vai ari uzspragst kads gaisa masas meritajs, jeb gaisafiltra kaste.




šo problēmu vismaz lielā daļā gadījumu novērš koniskā gaisa filtra uzstādīšana, jo tad blīkšķa vilnis brīvi iziet ārā.


laukju metode. normali kantori uztaisa droshibas varstu. gumijas pleshu vai kautko lidzigu. koniskais filtrs motortelpa - pakju tunings.

ielikshu veelreiz sava kolektora bildi
ne droshiibas vaarsts,ne koniskais,ne tevis piemineetaa gumijas pleesha neglaaba,jo pie aizveertas droseles spiedienam nav kur palikt
[IMG][url=http://bildez.lv/bildes/otomars/sssss/orig/1272811282.jpg]
[/url][/IMG]

zini ko ir ta, ka parsvara jau cilveki zina ka auto kuram ir plastmasas kolektors shadu sistemu nevajag likt. zhel ka esi macijies no savam kludam, umnik
Offline
otomars
04. Jan 2012, 21:20 #666

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

tur bija cita vaina,gudriniek mainiiju kjeedes mierinaataaju un aizmirsu uzlikt uz liimes klokjenes skruvi,nocirpa kjiili
Offline
kotuluuri
04. Jan 2012, 21:22 #667

Kopš: 23. Dec 2011

Ziņojumi: 70

Braucu ar:


04 Jan 2012, 21:20:57 otomars rakstīja:
tur bija cita vaina,gudriniek mainiiju kjeedes mierinaataaju un aizmirsu uzlikt uz liimes klokjenes skruvi,nocirpa kjiili


normali chuvaki ta nedara, vini nomaina visu motoru vai noperk jaunu mashinu. priekaa
Offline
mxblack
04. Jan 2012, 21:39 #668

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu


04 Jan 2012, 21:03:09 kotuluuri rakstīja:

04 Jan 2012, 20:52:52 mxblack rakstīja:

04 Jan 2012, 19:56:31 kotuluuri rakstīja:
dazhreiz ta noshkaudisanas izmaksa ta padargi, ja ir piemeram plasmtasas kolektors, vai ari uzspragst kads gaisa masas meritajs, jeb gaisafiltra kaste.




šo problēmu vismaz lielā daļā gadījumu novērš koniskā gaisa filtra uzstādīšana, jo tad blīkšķa vilnis brīvi iziet ārā.


laukju metode. normali kantori uztaisa droshibas varstu. gumijas pleshu vai kautko lidzigu. koniskais filtrs motortelpa - pakju tunings.


nedod neko tie drošības vārsti, savulaik šitāds joks pie nenostrādājuša drošības vārsta man izmaksāja 210 LVL par gaisa mērītāju. pēc tam ar apaļo filtru šaušana finansiālas dabas problēmas vairs neradīja.

protams, tagad ar iešprices tipa iekārtām šādu problēmu vairs nav.
Offline
kotuluuri
04. Jan 2012, 21:40 #669

Kopš: 23. Dec 2011

Ziņojumi: 70

Braucu ar:


04 Jan 2012, 21:39:28 mxblack rakstīja:

04 Jan 2012, 21:03:09 kotuluuri rakstīja:

04 Jan 2012, 20:52:52 mxblack rakstīja:

04 Jan 2012, 19:56:31 kotuluuri rakstīja:
dazhreiz ta noshkaudisanas izmaksa ta padargi, ja ir piemeram plasmtasas kolektors, vai ari uzspragst kads gaisa masas meritajs, jeb gaisafiltra kaste.




šo problēmu vismaz lielā daļā gadījumu novērš koniskā gaisa filtra uzstādīšana, jo tad blīkšķa vilnis brīvi iziet ārā.


laukju metode. normali kantori uztaisa droshibas varstu. gumijas pleshu vai kautko lidzigu. koniskais filtrs motortelpa - pakju tunings.


nedod neko tie drošības vārsti, savulaik šitāds joks pie nenostrādājuša drošības vārsta man izmaksāja 210 LVL par gaisa mērītāju. pēc tam ar apaļo filtru šaušana finansiālas dabas problēmas vairs neradīja.

protams, tagad ar iešprices tipa iekārtām šādu problēmu vairs nav.


kaadam auto?
Offline
autobusavaditajs
04. Jan 2012, 22:07 #670

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu


04 Jan 2012, 17:21:31 Amakatanav rakstīja:
kāpēc jābrauc ar 1.9TD, ja var braukt pa tādu pašu cenu ar 4.2?

tapec, ka nesapists (mazais) 1.9TDI edis lidz 6l uz sotaku un principa ari ir darbinams ar krasnju kurinamo (ja nav PD versijaa)
un nekad neticeshu, ka A8 4.2 edis mazak ka 15

tatad 6 x 0.95 (bet varbut 0.60) = 5.7ls (bet varbut 3.60ls)
vai 15 x 0.43 = 6.45Ls (neskaitot, ka jasilda uz benzu

kautkadam TDI bus r13, r14, r15 riepas
4.2q noteikti r17, r18, r[dahuja]

4.2 divas detaljas piekare ganjau bez stresa pavilks uz kadiem 70ls, bet otram auto par to ciparu var visu purnu parlasit

Offline
mxblack
04. Jan 2012, 22:21 #671

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu


04 Jan 2012, 21:40:53 kotuluuri rakstīja:


nedod neko tie drošības vārsti, savulaik šitāds joks pie nenostrādājuša drošības vārsta man izmaksāja 210 LVL par gaisa mērītāju. pēc tam ar apaļo filtru šaušana finansiālas dabas problēmas vairs neradīja.

protams, tagad ar iešprices tipa iekārtām šādu problēmu vairs nav.


kaadam auto?


90to gadu sākuma Volvo.
Offline
RH
04. Jan 2012, 22:27 #672

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: četriem riņķiem


04 Jan 2012, 22:07:12 autobusavaditajs rakstīja:

04 Jan 2012, 17:21:31 Amakatanav rakstīja:
kāpēc jābrauc ar 1.9TD, ja var braukt pa tādu pašu cenu ar 4.2?

tapec, ka nesapists (mazais) 1.9TDI edis lidz 6l uz sotaku un principa ari ir darbinams ar krasnju kurinamo (ja nav PD versijaa)
un nekad neticeshu, ka A8 4.2 edis mazak ka 15

tatad 6 x 0.95 (bet varbut 0.60) = 5.7ls (bet varbut 3.60ls)
vai 15 x 0.43 = 6.45Ls (neskaitot, ka jasilda uz benzu

kautkadam TDI bus r13, r14, r15 riepas
4.2q noteikti r17, r18, r[dahuja]

4.2 divas detaljas piekare ganjau bez stresa pavilks uz kadiem 70ls, bet otram auto par to ciparu var visu purnu parlasit



Atklāšu mazu noslēpumu A4, A6, A8 priekšējās piekares ir identiskas. atšķirība 2 svirās.

Par patēriņiem neko nezinu. Tik šaubos vai tādam a6 ar to 1,9 automātu būs 6l.
Offline
Vecais
05. Jan 2012, 00:18 #673

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Nelieciet gāzi savam auto...

Baigais čakars sāksies. Benzīntankā vairs pats nevarēsi pildīties, būs katru reizi jāgaida kādas piecas - desmit minūtes kamēr atvilksies tanka operators, uzvilks cimdus, atskrūvēs korķīti un sāks pildīt gāzi. Nāksies katru reizi uzpildes operātoram stāstīt par kādu summu, vai cik litriem gribi pildīties. Jā pateiksi, ka gribi pildītoes par 5 Ls vai mazāk, tad būs jānoklausās ņirgāšanās no operātora puses par to, ka par tādu smieklīgu summu jau neviens nepildās, un ka ar tādu gāzes daudzumu jau nekur tālu aizbraukt nevarēsi.
Tad kad būsi izstāvējis rindu pie kases, un gribēsi samaksāt par uzpildīto gāzi, tev kasiere regulāri patekis šādu frāzi - ''vēl pildās'' ! Tas nozīmē ka jāpavācās malā, un jāsāk stāvēt rindā atkal no jauna, jo pa to laiku kamēr stāvēsi rindā otro reizi, gāze jau droši vien būs paspējusi uzpildīties. Šāda situācija vedojās tāpēc, ka gāze pildās balonā afigenna lēnu, un ja pildi pilnu balonu, tad var sagatavotie uz ilgu gaidīšanu un nomirsi aiz garlaicības.
Vēl mīnuss ir tas, ka iedarbinot aukstu motoru, to vēlams ir darīt uz bendzīna. Uz gāzi var pārslēgties tikai tad, kad motora temperatūra ir ap +30 grādiem pēs celsija. Manā sitācijā tas nozīmē to, ka ziemas apstākļos, iedarinot dzinēju man jābrauc uz benzīna apmēram 10 minūtes. No rīta pa šīm 10 minūtēm es jau esmu atbraucis līdz darbam, jo dzīvoju darbam diezgan tuvu, un uz gāzi man pārslēgties nemaz nesanāca...eh kāda neraža. Vakarā dodoties mājās no darba, situācija ir tieši tāda pati.
Vēl jābūt gatavam uz to, ka tad, kad gāze balonā iet uz beigām, tad balons sāk tā interesanti tirkšķēt. Nu tā - tik...tik...tik-tik. Nu, koroče, jūs sapratāt kā tas ir. Es nezinu ar ko tas ir izskaidrojams, bet tā nu tas ir, un tur nu neko darīt. Viena meiča man reiz prasīja, kas tā tev tur par skaņu bagažniekā, tā it kā zirgs ar pakaviem pa asfaltu skrietu? Es pateicu, ai nepievērs uzmanību, tur balons tirkšķ! Šī uzreiz sabijās, ka tūlīt uziesim gaisā! Nācās mierināt.
Jā, tas ir vēlviens mīnus, ar gāzi var diezgan viegli uziet gaisā! Risks ir liels. Tās ir pasakas, ko stāsta servisos, ka gāzes balons pie gāzes noplūdes pats automātiski aiztaisās ciet. Neticie, tas tā nenotiek.
Ja gribēsi zināt cik daudz gāzes ir balonā atlicis, katru reizi vajadzēs vilkties uz bagažnieku, taisīt to vaļā, un skatīties datčikā uz balona, cik tad vēl gāzes tajā atlicis. Gadās arī tādi baloni kuriem datčiks vispār nav, un atlikušās gāzes daudzumu balonā var izzīlēt tikai kafijas biezumos.


-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
autobusavaditajs
05. Jan 2012, 00:30 #674

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu


04 Jan 2012, 22:27:23 DogyDog rakstīja:

04 Jan 2012, 22:07:12 autobusavaditajs rakstīja:

04 Jan 2012, 17:21:31 Amakatanav rakstīja:
kāpēc jābrauc ar 1.9TD, ja var braukt pa tādu pašu cenu ar 4.2?

tapec, ka nesapists (mazais) 1.9TDI edis lidz 6l uz sotaku un principa ari ir darbinams ar krasnju kurinamo (ja nav PD versijaa)
un nekad neticeshu, ka A8 4.2 edis mazak ka 15

tatad 6 x 0.95 (bet varbut 0.60) = 5.7ls (bet varbut 3.60ls)
vai 15 x 0.43 = 6.45Ls (neskaitot, ka jasilda uz benzu

kautkadam TDI bus r13, r14, r15 riepas
4.2q noteikti r17, r18, r[dahuja]

4.2 divas detaljas piekare ganjau bez stresa pavilks uz kadiem 70ls, bet otram auto par to ciparu var visu purnu parlasit



Atklāšu mazu noslēpumu A4, A6, A8 priekšējās piekares ir identiskas. atšķirība 2 svirās.

Par patēriņiem neko nezinu. Tik šaubos vai tādam a6 ar to 1,9 automātu būs 6l.

gribi braukt ekonomiski ir golfs un a3, vai ari pat a2
Offline
Murphy
05. Jan 2012, 07:34 #675

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Varētu padomāt, ka pumpadūzei un citiem 1.9tdi turbīnas, sprauslas un augstspiediena sūkņi nemirst Un visi G4 un A3 dīzeļi pie mums tiek atdzīti ar 150k km nobraukumu un LV ar viņiem nobrauc 10k km gadā.

90% no nopērkamajiem ir nopistas miskastes, kurām ir vismaz 500k nobraukums ar visām no tā izrietošajām sekām. Kad vajadzēja atrast labu G4 dīzeli, tad tikai viens no 10 bija ņemams un tas pats maksāja 30% dārgāk nekā tirgus cena.

Dīzelis būs izdevīgs tikai izdzenot jaunu no salona garantijas laikā. Pēc tam sāksies brīnumi. Vēl viņš ir izdevīgs tiem kas gāž iekšā nezināmas izcelsmes šļuru un neko neremontē, tiklīdz kaut kas noklājas, tā iesmērē to lūzni kādam un ņem nākamo.

Visādi citādi analoģisks benzīnnieks ar gāzi 3-5 gadu griezumā būs daudz reizes izdevīgāks.
Offline
xjs_4
05. Jan 2012, 07:44 #676

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Varbuuut tapeeec LV bija/ir kriziite ka visi ir mulkji un nebraukaa ar ekonomiskajiem A8 un 740/750

Es jau gadu leju PD motoritiii 70 sanju solkji un priecaajos .. vienkaarshi japeerk ir autinsh ar max maz cilindriem lai mazaaka iespeeja ka sprausla aizies

[ Šo ziņu laboja xjs_4, 05 Jan 2012, 07:51:42 ]



-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
uldens1
05. Jan 2012, 08:42 #677

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


04 Jan 2012, 22:27:23 DogyDog rakstīja:

04 Jan 2012, 22:07:12 autobusavaditajs rakstīja:

04 Jan 2012, 17:21:31 Amakatanav rakstīja:
kāpēc jābrauc ar 1.9TD, ja var braukt pa tādu pašu cenu ar 4.2?

tapec, ka nesapists (mazais) 1.9TDI edis lidz 6l uz sotaku un principa ari ir darbinams ar krasnju kurinamo (ja nav PD versijaa)
un nekad neticeshu, ka A8 4.2 edis mazak ka 15

tatad 6 x 0.95 (bet varbut 0.60) = 5.7ls (bet varbut 3.60ls)
vai 15 x 0.43 = 6.45Ls (neskaitot, ka jasilda uz benzu

kautkadam TDI bus r13, r14, r15 riepas
4.2q noteikti r17, r18, r[dahuja]

4.2 divas detaljas piekare ganjau bez stresa pavilks uz kadiem 70ls, bet otram auto par to ciparu var visu purnu parlasit



Atklāšu mazu noslēpumu A4, A6, A8 priekšējās piekares ir identiskas. atšķirība 2 svirās.

Par patēriņiem neko nezinu. Tik šaubos vai tādam a6 ar to 1,9 automātu būs 6l.
droši ka a8ta pati vienada piekare bus jamaina biežak deļ lielas auto masas.A6 ar tomatu ed tos pašus 6 videjos
Offline
uldens1
05. Jan 2012, 08:44 #678

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


05 Jan 2012, 07:34:47 Murphy rakstīja:
Varētu padomāt, ka pumpadūzei un citiem 1.9tdi turbīnas, sprauslas un augstspiediena sūkņi nemirst Un visi G4 un A3 dīzeļi pie mums tiek atdzīti ar 150k km nobraukumu un LV ar viņiem nobrauc 10k km gadā.

90% no nopērkamajiem ir nopistas miskastes, kurām ir vismaz 500k nobraukums ar visām no tā izrietošajām sekām. Kad vajadzēja atrast labu G4 dīzeli, tad tikai viens no 10 bija ņemams un tas pats maksāja 30% dārgāk nekā tirgus cena.

Dīzelis būs izdevīgs tikai izdzenot jaunu no salona garantijas laikā. Pēc tam sāksies brīnumi. Vēl viņš ir izdevīgs tiem kas gāž iekšā nezināmas izcelsmes šļuru un neko neremontē, tiklīdz kaut kas noklājas, tā iesmērē to lūzni kādam un ņem nākamo.

Visādi citādi analoģisks benzīnnieks ar gāzi 3-5 gadu griezumā būs daudz reizes izdevīgāks.
protams bemziniekiem nejuk spoles,zondes, droseles
Offline
Laoshi
05. Jan 2012, 08:54 #679

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


05 Jan 2012, 08:44:16 uldens1 rakstīja:

05 Jan 2012, 07:34:47 Murphy rakstīja:
Varētu padomāt, ka pumpadūzei un citiem 1.9tdi turbīnas, sprauslas un augstspiediena sūkņi nemirst Un visi G4 un A3 dīzeļi pie mums tiek atdzīti ar 150k km nobraukumu un LV ar viņiem nobrauc 10k km gadā.

90% no nopērkamajiem ir nopistas miskastes, kurām ir vismaz 500k nobraukums ar visām no tā izrietošajām sekām. Kad vajadzēja atrast labu G4 dīzeli, tad tikai viens no 10 bija ņemams un tas pats maksāja 30% dārgāk nekā tirgus cena.

Dīzelis būs izdevīgs tikai izdzenot jaunu no salona garantijas laikā. Pēc tam sāksies brīnumi. Vēl viņš ir izdevīgs tiem kas gāž iekšā nezināmas izcelsmes šļuru un neko neremontē, tiklīdz kaut kas noklājas, tā iesmērē to lūzni kādam un ņem nākamo.

Visādi citādi analoģisks benzīnnieks ar gāzi 3-5 gadu griezumā būs daudz reizes izdevīgāks.
protams bemziniekiem nejuk spoles,zondes, droseles



Vecam drotam ir viena spole, jaunākiem uz katru cilindru, var atsevišķi nomainīt, izņemot kādus tur opeļus, kam ir visas spoles vienā blokā. Pašam pa 1,5 gadi ir nojukusi viena spole, pārējās stāv vēl oem (drotam 11 gadi). Zondes nemaina, bet izprogrammē un aizmirst par viņām. Par droselēm... nezinu nevienu, kam tā būtu aizgājusi. Droseles stāvokļa devējs var aiziet, 30 - 45Ls atkarībā no drota.

Autobusašoferi, par 1.9tdi vs 4.2 LPG - personīgi es būtu gatavs piemaksāt pāris Ls/100km par 2,3x lielāku jaudu

Tomēr nePD dīzelis ir labs, ja brauc uz atrabotku, cepameļļu, kreiso soļķi. Ja degviela jāpērk tankā, tad dīzelis

Jēkabpilī LPG maksā 0.37 :viesulis:


Vecais_, vēl vajag izvilkt pasakainos gadu vecos postus, kur tika apgalvotas gāzes cenas tāpat kā benzīnam, rindas pie gāzes tankiem Par sprāgstošām mašīnām atradi pats

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 05 Jan 2012, 09:00:33 ]

Offline
Wave
05. Jan 2012, 08:57 #680

Kopš: 09. Oct 2006

No: Kandava

Ziņojumi: 234

Braucu ar: E30 un crx

Pats nodarbojos ar auto remontie.90%mašinu ko esmu redzējis uz pacēlaja vienmēr var atrast kadu beigtu šarniru,buksi...,Ari tiem kas riepas brauc montēt pie reizes pakustinot ko atradisies kads beigts pirksts vai šarnirs.Īpaši bieži tie ir a4,a6,pasati
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo