Online

Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
Mahars
11. Jan 2014, 11:52 #661

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530


03 Jul 2013, 12:21:29 Jonix rakstīja:

29 Apr 2013, 15:26:53 Mahars rakstīja:
Es cipoju pie Inc sākumā likās vilka labāk bet tagad nejūtu. Nav jau arī iznācis riktīgi atvilkt pa pilsētu vien bubinu
Labākās "zāles" ir uz laiku uzlikt atpakaļ standartu
Vaina bija atrasta,noversta un cēliens atgriezies,degvielas trubiņai posmā no filtra līdz dzinējam bija sūce.
Offline
Chainsaw
11. Jan 2014, 11:56 #662

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri


11 Jan 2014, 00:54:39 proTEST rakstīja:
Tēvs vēlas nočipot BMW F10 528i 2014. gada
Ir kādi varianti ?
Kas notiek ar auto garantiju ?

srsly čipot 11 dienas vecu mašīnu ?
vai rumbulā pērkot teica, ka nākotnes modelis ?
Offline
Kaross
11. Jan 2014, 12:02 #663

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


11 Jan 2014, 00:54:39 proTEST rakstīja:
Tēvs vēlas nočipot BMW F10 528i 2014. gada
Ir kādi varianti ?
Kas notiek ar auto garantiju ?


F10 modeļus nemaz nav iespējams nočipot. izņemot 2.0T dzinēju vai M5. Par pārējiem vēl uz kādu laiku vari aizmirst. Nav iespējas ne Latvijā, ne ārzemēs. Tā ka par garantiju vari neuztraukties.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
delfins01
11. Jan 2014, 13:03 #664

Kopš: 13. Feb 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 801

Braucu ar:


11 Jan 2014, 12:02:24 Kaross rakstīja:

11 Jan 2014, 00:54:39 proTEST rakstīja:
Tēvs vēlas nočipot BMW F10 528i 2014. gada
Ir kādi varianti ?
Kas notiek ar auto garantiju ?


F10 modeļus nemaz nav iespējams nočipot. izņemot 2.0T dzinēju vai M5. Par pārējiem vēl uz kādu laiku vari aizmirst. Nav iespējas ne Latvijā, ne ārzemēs. Tā ka par garantiju vari neuztraukties.

Man liekas, ka šie 528i jau ir 2.0T
Un paziņa nočipoja savu 535D f10 pie -INC-

[ Šo ziņu laboja delfins01, 11 Jan 2014, 13:08:15 ]

Offline
Marchs
11. Jan 2014, 13:23 #665

Kopš: 19. Jun 2002

No: Jelgava

Ziņojumi: 1418

Braucu ar:


11 Jan 2014, 13:03:46 delfins01 rakstīja:

11 Jan 2014, 12:02:24 Kaross rakstīja:

11 Jan 2014, 00:54:39 proTEST rakstīja:
Tēvs vēlas nočipot BMW F10 528i 2014. gada
Ir kādi varianti ?
Kas notiek ar auto garantiju ?


F10 modeļus nemaz nav iespējams nočipot. izņemot 2.0T dzinēju vai M5. Par pārējiem vēl uz kādu laiku vari aizmirst. Nav iespējas ne Latvijā, ne ārzemēs. Tā ka par garantiju vari neuztraukties.

Man liekas, ka šie 528i jau ir 2.0T
Un paziņa nočipoja savu 535D f10 pie -INC-



Ražotājs BMW
Modelis 5 serie (F10)
Modeļa specifikācija Saloon
Modeļa ražošanas gads (no) 2010
Modeļa ražošanas gads (līdz) 2017
AldocType 46358
Tips 528i 16_V (5A51; 5A52; XG31; XG32)
Dzinēja tips N20-B20A
Ražošanas gads (no) 09-2011
līdz 12-2017
degvielas tips Svinu nesaturoša degviela
Jauda 180 kW / 245 ZS
Dzinēja ietilpība 1995 cc
Cilindra diametrs 84 mm
Cilindru skaits 4
Riteņa izmērs 225/55 WR 17
Bākas ietilpība 70 L

ir arī 2 l turbo
Offline
delfins01
11. Jan 2014, 13:47 #666

Kopš: 13. Feb 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 801

Braucu ar:

No 2011.gada, nāca tikai ar Turbo!
Offline
Kaross
11. Jan 2014, 17:15 #667

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


11 Jan 2014, 13:03:46 delfins01 rakstīja:

11 Jan 2014, 12:02:24 Kaross rakstīja:

11 Jan 2014, 00:54:39 proTEST rakstīja:
Tēvs vēlas nočipot BMW F10 528i 2014. gada
Ir kādi varianti ?
Kas notiek ar auto garantiju ?


F10 modeļus nemaz nav iespējams nočipot. izņemot 2.0T dzinēju vai M5. Par pārējiem vēl uz kādu laiku vari aizmirst. Nav iespējas ne Latvijā, ne ārzemēs. Tā ka par garantiju vari neuztraukties.

Man liekas, ka šie 528i jau ir 2.0T
Un paziņa nočipoja savu 535D f10 pie -INC-


kā jau rakstīju otrā chiptuninga topikā, tad dažus pirmo gadu F sērijas BMW vēl var nočipot.
PASAULĒ vēl nav iespējas normāli čipot F sērijas BMW līdz ar to arī INC nevar.
Tā ka, nu lūdzu nerunājam par to, par ko nezinam.

Nebiju piefiksējis, ka arī 528i ir 2.0T.
Šo vēl ir iespējams, bet ne dīzeļus.
Konkrētajam 2.0T tieku klāt arī es.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 11 Jan 2014, 17:20:29 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
delfins01
11. Jan 2014, 19:08 #668

Kopš: 13. Feb 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 801

Braucu ar:

Skaidrs, bet nerunāju ko nezinu, jo čipojis viņš tur bija!
Bet nu jā, viņam bija pirmā versija ar 299zs.
Offline
Mahars
11. Jan 2014, 19:24 #669

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530


11 Jan 2014, 19:08:32 delfins01 rakstīja:
Skaidrs, bet nerunāju ko nezinu, jo čipojis viņš tur bija!
Bet nu jā, viņam bija pirmā versija ar 299zs.
un viņam 299zs bija par maz man ar 225zs pietiek "atliektiem galiem"lai nokostu sēņotājus un trāpītos pogainajiem.
Offline
Digital
11. Jan 2014, 19:27 #670

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


11 Jan 2014, 19:24:17 Mahars rakstīja:

11 Jan 2014, 19:08:32 delfins01 rakstīja:
Skaidrs, bet nerunāju ko nezinu, jo čipojis viņš tur bija!
Bet nu jā, viņam bija pirmā versija ar 299zs.
un viņam 299zs bija par maz man ar 225zs pietiek "atliektiem galiem"lai nokostu sēņotājus un trāpītos pogainajiem.


Šajā brīdī gribas teikt, ja pirki tik jaunu auto un jau ir pa iisu, varbut vnk vajadzeja lielaku motoru panjemt?


Bet jautājums chipotājiem, kas mainās e46 3.0d starp 184 un 204 versiju lai dabutu normalu griezi araa?
Mulkjigi, bet gribas lai iet labak par choma MB c30 amg.

[ Šo ziņu laboja Digital, 11 Jan 2014, 19:29:48 ]

Offline
Kaross
11. Jan 2014, 21:15 #671

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

kādā ziņa: kas mainās?
Daudz kas, Vadības bloku paaudzes, augstpiediena sūkņu paaudzes, virzuļi, sprauslas. vienkāršāk laikam uzskaitīt, kas nemainās.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AF
11. Jan 2014, 21:17 #672

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


11 Jan 2014, 21:15:06 Kaross rakstīja:
kādā ziņa: kas mainās?
Daudz kas, Vadības bloku paaudzes, augstpiediena sūkņu paaudzes, virzuļi, sprauslas. vienkāršāk laikam uzskaitīt, kas nemainās.

184 un 204 virzuļi, klaņi un kloķene pilnīgi vienādi parametri
viss pārējais tevis minētais gan atšķiras.
Offline
Kaross
11. Jan 2014, 23:14 #673

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

EU4 ir citādāki. Pirmajiem gadiem gan jau vienādi ja esi pārbaudījis.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Digital
12. Jan 2014, 11:49 #674

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Taatad nomainot augstspiediena sukni un sprauslas(vai tikai smidzinatajus), esošā vadība dod iespēju sagriezt vinju vairak, vai arī vadību krāmēt labāk no 204 vai pat no kkada e60?
Offline
Jonix
12. Jan 2014, 12:14 #675

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Nākamās paaudzes (204ZS) vadība sniedz plašākas iespējas un darbojas precīzāk, tomēr tā nāk komplektā ar virkni citām detaļām.
Te pat LV ir redzēti risinājumi ar jauno sūkni uz vecās vadības.

Patīkamu jaudas pieaugumu var iegūt jau sačipojot esošo vadību un nemaz nemainot sūkņus, sprauslas utt.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Digital
12. Jan 2014, 12:22 #676

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Tas standart varianta droshai chips jau man ir virsū, tapēc skatos varbūt kko var vairak izdarīt, vēl jāpapēta uzlikt turbu no e65 dizelja.
Offline
marihuans
12. Jan 2014, 12:27 #677

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

Digital ja būtu vasara,tad uzskrietos ar Tava čoma mersi

ari veco 184hp motoru var sagriezt ļoti labi,pareizi Jonix saka

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Jonix
12. Jan 2014, 12:37 #678

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


12 Jan 2014, 12:22:32 Digital rakstīja:
Tas standart varianta droshai chips jau man ir virsū, tapēc skatos varbūt kko var vairak izdarīt, vēl jāpapēta uzlikt turbu no e65 dizelja.
Ir jāskatās kāds ir čips, jo tos arī var dažādi uztaisīt. Ja pieiet čipošanai individuāli, parasti rezultāts ir labāks par masveida produkciju.
Uzlabojot vai pamainot komponentes + atbilstoši programmu arī var iegūt papildus pieaugumu.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
casperse46
12. Jan 2014, 14:31 #679

Kopš: 20. Sep 2011

Ziņojumi: 187

Braucu ar: e46 330D

un ko 3.0d 184 čipotam darīt ar spara ratu? Ja vienā jaukā momentā tiek aprauts
Offline
Kaross
12. Jan 2014, 14:36 #680

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Jan 2014, 11:49:33 Digital rakstīja:
Taatad nomainot augstspiediena sukni un sprauslas(vai tikai smidzinatajus), esošā vadība dod iespēju sagriezt vinju vairak, vai arī vadību krāmēt labāk no 204 vai pat no kkada e60?


Pasākums kopumā ir diezgan komplicēts. ar standarta CP1 sūkni vairāk par 1400bar degvielas spiedienu nevar uzgriezt, toties nakamās paaudzes sūknim jau standartā ir 1600bar. attiecīgi iespēja vairāk degvielas dabūt cilindros.
Labs variants ir uzlikt 535D sprauslas, bet tur attiecigi vajadzīgi citi virzuļi.
Pašlaik top viens projekts ar 184zs dzinēju un pārvirpotiem virzuļiem uz 535D virzuļu izmēriem un dimensijām + 535D sprauslas. Rezultātām jābūt iespaidīgam.
Vispār ja kas ir arī pieejamas sprauslas aftermarket, kas ir vēl lielākas par 535D sprauslām un derēs uz oriģinālajām iekšām - virzuļiem, bet cena ~900Euro par komplektu.
ar tām jau uz stenda ir parādīti ~400zs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo