Online
Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0
Autors | Ziņojums |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2005-06-28 10:09, JZ rakstīja:
zigs, aizmirsti shito un maini nost to platiiti, ...
taa ar domaaju dariit, jo citu sapraatiigu risinaajumu nezinu!
taapee ar zem Pirkt/Paardot mekleeju paneli + veelo sho to! | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-28 09:57, JZ rakstīja:
mosh Permalatam ir taads info, jautaajums pa spraulsaam, taads - in general - ir sprauslas ar un bez balasta(papildus pretestiibas), vai tur ir kaadas nianses, kuros motoros kaadaam vajadziibaam izveelas lietot ar vai bez balasta sprauslas? (jautaajums nav saistiibaa ar bmw, bet taads vispaareejas dabas)
Labs jautājums
Tātad, sprauslas ar ārējo balasta R ir domātas 3-4V spriegumam. Pretestība dzēš pārējo spriegumu. Šādas sprauslas izmantoja sen atpakaļ Jetronic.
Augstsprieguma sprauslas ir tītas no augstomīga vada, R ir lielāka un ļauj pieslēgt ’pa tiešo’ pie 12V. Patiesībā 12V pieslēdz tikai īsu brīdi (nostrādāšanas mirklī), pārējā laikā DME uztur strāvu, kas ir krietni mazāk par starta strāvu. Tas nodrošina:
1. ātrāku sprauslas izslēgšanos
2. mazāku tās karšanu, ilgāku mūžu
3. mazāku DME izejas tranzistoru karšanu.
Teorētiski varētu slēgt zemomīgās sprauslas caur balasta pretestībām pie jaunajiem DME, bet:
1. problēmas ar noturēšanas strāvu (tā atšķiras)
2. problēmas ar impulsiem izslēgšanās brīdī (DME kontrolē to garumu, pārbauda sprauslu ’veselumu’).. | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-28 10:03, DoubleD rakstīja:
e30 aizdedzes atslega. kontaktgrupa.
nonjemot nost vinju, starp ’atslegas mehanismu, kas pagriez kontaktgrupu’ un pashu kontaktgrupu. kad vinji savienojas, ir tadas ka metala plaksnites, sheibites... kuras iizdiilst.
vai ir iespejams tadas nopirkt, jeb japerk jauna kontaktgrupa ?
Jaunas pirkt būs dārgi. Reizēm starp to pašu ’enkuru’ (kurš izdilst) un kontakrgrupu liek no metāla follijas izlocītu ’trubiņu’. Ja tā nevar, labāk pa šrotiem pameklēt lietotu atslēgu, nomainīt.. | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-28 10:05, ZigS rakstīja:
Dots:
E30 325i instrumentu panelis, taa dalja (mikrene) kura naak pashaa apakshaa (Oilservice/Inspection + paareejaas lampinjas)
Situaacija:
ir izteceejushi akjiishi un visa mikrene ir ar zaljo suunu apaugusi! Pat mikrenes otraa pusee zaljais puukjis ieliidis!
Jautaajums:
kaa to zankji lai dabuu nost?
Esmu dzirdeejis ka ar sodu var, bet nepameegjinaaju!
Patreiz izskataas ka tikai ar kasiishanu!
Nost var dabūt ar sārmainu šķidrumu (soda derēs), spirtu. Bet, sliktākais, ka mikrene varētu būt jāizlodē.. Jo, apakšai klāt netiksi! | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-28 10:09, JZ rakstīja:
zigs, aizmirsti shito un maini nost to platiiti, pati spiestaa plaaksne ir piesuukusies ar to skaabi, un to dabuut aaraa ir nereaali, gaisa mitruma iedarbiibaa pakaapeniski tiks saeesti celinji uz taas... ja tur shaize buutu pavisam neliela un virspuseeja, tad veel var kaut ko meegjinaat, bet tas taapat nebuus pilniigi droshi...
kaadus gadus apakalj remonteeju vienu laptopu, kuraa bija ieliets kefiirs , pamatplati nomazgaaju ar uudeni , izzhaaveeju, iesleedzu, viss iet bez gljukiem, bet pagaaja apmeeram meenesis un note saaka kaarties, gljuchiit, liidz vairs to nevareeja iesleegt...
Jā, ar ūdeni nedrīkst. Ūdens satur sāli, metālus, to oksīdus. Spirtā der!
Bet, ja lieta ielaista, tiešām, plates slāņos veidojas strāvu vadošs slānis, kuru dabūt nost ir grūti, reizēm neiespējami.. Ir bijuši varianti, kad jākasa caurums starp celiņiem. | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2005-06-28 11:27, Permalat rakstīja:
Nost var dabūt ar sārmainu šķidrumu (soda derēs), spirtu. Bet, sliktākais, ka mikrene varētu būt jāizlodē.. Jo, apakšai klāt netiksi!
ne-e, spirts tur nepaliidzeeja
Tikai tieshs kontakts - kasuushana!
Bet skaade ira paaraak liela lai ar kasiishanu buutu liidzeets!
P.S.: kaapee vispaar akjiishi jaalodee uz sheemas? Buutu uztaisiijushi normaalu kastiiti atseviskji un vadinjus pielodeejusjo tik pie mikrenes! | Offline | | |
crush | | Kopš: 14. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 136
Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu
| man tāds jautājums:
es vakar biju pie jums z diagnostiku, nevienmērīgi gāja motors, šāva utt, atklāja beigās, ka beigtas 2-spoles (e34 525 m50) nevienmērība tika novērsta, (ielika 2-lietotas spoles), bet man bija vēl viena problēma, proti reizēm, vispār jau reti mašīna nezkāpēc noraustās. kad veic testa braucienu šī problēma neuzpeldēja, bet braucot pa pilsētu vakar šis atkal vienreiz noraustījās, respektīvi problēma palika.
nu lūk jautājums ir sekojoš: ja es tagad atkal brauc ciemos, man atkal jāmaksā piemēram par diagnostiku, vai diagnostika būs par brīvu (viņa gan tā pat neko neparādīs, kā jau iepriekš, bet nu pirmāmkārtām jau gribēs pieslēgt pie kompja). Reāli jau viena no problēmām netika atrisināta... | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-28 11:55, crush rakstīja:
man tāds jautājums:
es vakar biju pie jums z diagnostiku, nevienmērīgi gāja motors, šāva utt, atklāja beigās, ka beigtas 2-spoles (e34 525 m50) nevienmērība tika novērsta, (ielika 2-lietotas spoles), bet man bija vēl viena problēma, proti reizēm, vispār jau reti mašīna nezkāpēc noraustās. kad veic testa braucienu šī problēma neuzpeldēja, bet braucot pa pilsētu vakar šis atkal vienreiz noraustījās, respektīvi problēma palika.
nu lūk jautājums ir sekojoš: ja es tagad atkal brauc ciemos, man atkal jāmaksā piemēram par diagnostiku, vai diagnostika būs par brīvu (viņa gan tā pat neko neparādīs, kā jau iepriekš, bet nu pirmāmkārtām jau gribēs pieslēgt pie kompja). Reāli jau viena no problēmām netika atrisināta...
Slēptie defekti ir visnepateicīgākie
Mēģini atrast kādas likumsakarības, citādi ilgi un dikti var cīnīties..
Par izmaksām labak uzzvani Guntaram, ’po tupomu’ ļoti cenšamies nestrādāt | Offline | | |
|
art_is | | Kopš: 07. Oct 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 297
Braucu ar: To kas pa rokai.
| Sveiks Permalat.
Jautaajums - vai 320/325/328 (e36) kaut kaa pa gadiem mainiijaas spidometri, jo cik esmu redzeejis 320/325 ir iedaljas liidz 260km/h, kameer 328 liidz 240km/h Tas gan nav nekas svariigs, bet tomeer interesanti buutu uzzinaat | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-28 12:56, NOS rakstīja:
Sveiks Permalat.
Jautaajums - vai 320/325/328 (e36) kaut kaa pa gadiem mainiijaas spidometri, jo cik esmu redzeejis 320/325 ir iedaljas liidz 260km/h, kameer 328 liidz 240km/h Tas gan nav nekas svariigs, bet tomeer interesanti buutu uzzinaat
Ir aizdoma, ka tas no tirgus, kur auto izplatīts, atkarīgs, Jo, ir dažādi ierobežojumi, kur 250km/h, kur 220km/h.. | Offline | | |
art_is | | Kopš: 07. Oct 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 297
Braucu ar: To kas pa rokai.
| Skaidrs - danke shits kkaads spaanju laikam | Offline | | |
Tomaass | | Kopš: 15. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 499
Braucu ar: BMW
| Cik var maksat termostats uz E34 M5 3.6 1991 gada? Un vai vins ir uz vietas?
Paldies! | Offline | | |
Lambertino | | Kopš: 12. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: braucamo
|
2005-06-27 22:20, Lambertino rakstīja:
2005-06-26 17:01, Lambertino rakstīja:
Man no labaa pakaljeejaa stuura naak taadi sitieni kad pa bedreem brauc.
Laikam vainiigs vareetu buut amiitim taas gumijas augshaa
Ja tas ta vareetu buut, tad cik vinjas pie jums maksaa?
325 92g kupeja=> taa kas augtaak bildee
Izraadaas ka shiis nav vainiigas
Vajadzeetu man taas tilta bukses kas tuvaak slieksnim! Vai jums taadas ir uz vietas, cik maksaa un cik gruuti nomainiit. Nju kas tur jadara un vai pats vareshu Nju labi tik daudz ka tas plaukts jaanonjem un uz preses jaaizpresee es saprotu, bet vai tur nav kaada aizkershanaas ar kautkaadiem siikumiem kas nenaak aaraa vai ko tamliidziigu
Vareetu luudzu uz sho atbildeet??? Uzinaaju ka pie jums maksaa 9.20 viena, bet kaa ar nomainju Ir kaadas shausmiigas probleemas? | Offline | | |
EmWe | | Kopš: 02. Dec 2003
Ziņojumi: 1451
Braucu ar:
| Permalat ieteiktu jums padomat par savu meistaru disciplinu un attieksmi pret klientu. Konkreti vienu potencialo klientu jau esat zaudejushi un otrs kaa reiz tagad izshkjiras par to pashu.
Un konkreetais gadijums: cilveks pierakstaas uz kondicioniera elektronikas diagnostiku un remontu, bet "meistars" kaveejas 3! stundas (itkaa aizgajis pie daktera). OK, visi mees mirstiigi. Ierodas "meistars", iznjem kondicioniera vadibas bloku un sola peec stundas gatavu, tai pashaa laikaa cilveks turpina gaidiit sezhot mashinaa. Savadi,bet pa to laiku meistars jau apkalpo nakamo klientu. Hmm... jums tur darba daliishana, viens iznjem, otrs lodee, treshais liek atpakalj.
Un gadijums no mana pasha pieredzes. Aizbraucu uz ABS diagnostiku, pierakstiitajaa laikaa. Peec krietna gaidishanas laika un uzprasiishanaas ielaizh mani aiz barjeras un atkal liek gaidiit. Bet pats diagnostikas proces aiznjeema 5min.
Sorre, netrauceshu ar savaam problemam. | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-28 13:52, Lambertino rakstīja:
2005-06-27 22:20, Lambertino rakstīja:
2005-06-26 17:01, Lambertino rakstīja:
Man no labaa pakaljeejaa stuura naak taadi sitieni kad pa bedreem brauc.
Laikam vainiigs vareetu buut amiitim taas gumijas augshaa
Ja tas ta vareetu buut, tad cik vinjas pie jums maksaa?
325 92g kupeja=> taa kas augtaak bildee
Izraadaas ka shiis nav vainiigas
Vajadzeetu man taas tilta bukses kas tuvaak slieksnim! Vai jums taadas ir uz vietas, cik maksaa un cik gruuti nomainiit. Nju kas tur jadara un vai pats vareshu Nju labi tik daudz ka tas plaukts jaanonjem un uz preses jaaizpresee es saprotu, bet vai tur nav kaada aizkershanaas ar kautkaadiem siikumiem kas nenaak aaraa vai ko tamliidziigu
Vareetu luudzu uz sho atbildeet??? Uzinaaju ka pie jums maksaa 9.20 viena, bet kaa ar nomainju Ir kaadas shausmiigas probleemas?
Grūti pateikt, vai Tev būs problēmas. Mūsu meistariem ir visi instrumenti, hidraulisko izvilcēju, presi ieskaitot. Bez tiem būs grūti.. | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-28 14:47, EmWe rakstīja:
Permalat ieteiktu jums padomat par savu meistaru disciplinu un attieksmi pret klientu. Konkreti vienu potencialo klientu jau esat zaudejushi un otrs kaa reiz tagad izshkjiras par to pashu.
Un konkreetais gadijums: cilveks pierakstaas uz kondicioniera elektronikas diagnostiku un remontu, bet "meistars" kaveejas 3! stundas (itkaa aizgajis pie daktera). OK, visi mees mirstiigi. Ierodas "meistars", iznjem kondicioniera vadibas bloku un sola peec stundas gatavu, tai pashaa laikaa cilveks turpina gaidiit sezhot mashinaa. Savadi,bet pa to laiku meistars jau apkalpo nakamo klientu. Hmm... jums tur darba daliishana, viens iznjem, otrs lodee, treshais liek atpakalj.
Un gadijums no mana pasha pieredzes. Aizbraucu uz ABS diagnostiku, pierakstiitajaa laikaa. Peec krietna gaidishanas laika un uzprasiishanaas ielaizh mani aiz barjeras un atkal liek gaidiit. Bet pats diagnostikas proces aiznjeema 5min.
Sorre, netrauceshu ar savaam problemam.
Paldies par informāciju. Jebkurā gadījumā, rūpīgi ieprecizēsim un izmeklēsim situācijas! Vai Tu, lūdzu, nevarētu uz PM atsūtīt a/m numurus un apmeklējumu laikus? Jau iepriekš pateicos. | Offline | | |
|
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Informācija no menedžeriem.
Šorīt no rīta mēs saņēmām ziņu, ka elektriķim Jurim bija palicis slikti, tādēļ viņš šorīt nekavējoši apmeklēja ārtstu. Menedžeris 10min pirms notiektā laika esot Tev piegājis klāt, atvainojies un piedāvājis atbraukt vēlāk. Tiklīdz meistars ieradās, viņš nekavējoši sāka remontēt bloku. Jā, mums ir 3 elektriķi, katrs specializējas savu darbu veikšanā. Jurijs, galvu nepacēlis, esot remontejis (elektriķu boksā) klimatkontroles moduli.
Atvainojos par sagādātajām neērtībām. Aicinu būt kaut nedaudz saprotošiem | Offline | | |
EmWe | | Kopš: 02. Dec 2003
Ziņojumi: 1451
Braucu ar:
| ....
Atvainojos par sagādātajām neērtībām. Aicinu būt kaut nedaudz saprotošiem
OK, es vienkarshi ieteicu jusu kantori cilvekam, kas pie jums bija pirmo reizi, un tur vinjam taads atgadiijums. Nezinu vai vinjsh velreiz parakstiisies uz ko lidzigu. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| mosh Permalat atceras taadu vecu luuzni kaa e30 318 ar kaut kaadu puselektronisku karbuuzi, vai tam gadiijumaa nebij elektriskais degvielas suuknis vai arii kaa visiem citiem karburatorniekiem - mehaanisks? | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2005-06-28 16:49, JZ rakstīja:
mosh Permalat atceras taadu vecu luuzni kaa e30 318 ar kaut kaadu puselektronisku karbuuzi, vai tam gadiijumaa nebij elektriskais degvielas suuknis vai arii kaa visiem citiem karburatorniekiem - mehaanisks?
Man skiet ka suuknis bija mehaanisks, choks tikai autgomaatisks! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|