Online
Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 M3
Autors | Ziņojums |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
2007-01-23 00:16, diesel rakstīja:
... rodas iespaids, ka kāds mēģina iestāstīt ka s14 neiet
Neviens to nemēģina darīt. Cilveki vienkārši skaidro, ka tas auto līdz 4k ir ļoti gurdens
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
2007-01-23 00:17, DoubleD rakstīja:
torstenu ?
Torsen - tas ir ar krustu iekšā Ja es nekļūdos
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-23 00:15, JZ rakstīja:
kapitaalais remonts ir obligaats priekshnosaciijums taalaakajam:
vispraatiigaakais ir uzlikt kaadu no reguleejamiem motora vadiibas blokiem, tad uz stendu reguleet, Somija nemaz nav tik taalu, es runaaju pilniigi nopietni, mosh veel var kaadu sadaleni pameegjinaat pamainiit (ne obligaati abas uzreiz), tur var interesantu efektu panaakt
pat ar visaam stock detaljaam efekts buus ljoti juutams, jo standarta reguleejums ir ekonomijai/ielai, pat s14...
tas ogleklja kolektors ir vajadziigs tikai rpm augshgalam, bet to uzliekot pazaudees nedaudz apaksheejo liikni jaudas piikjim, tas buus veel augstaaks (lielaaka max jauda), bet sashaurinaasies izmantojamo rpm diapazons
Stulbs jautājums, bet kapitalka ir virzuļi, gredzeni, svečvadi, vārstu pieslīpēšana vai arī tikai gredzeni?
Likt regulējamo kompi un dzīt vēl abroad imo baigi nerentabls pasākums... | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-23 00:16, diesel rakstīja:
... rodas iespaids, ka kāds mēģina iestāstīt ka s14 neiet
7.0 sekundes 0-100 | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Pats dārgākais ir virzuļi/gredzeni/pirksts. M20 dzinēja viens virzulis maksā ap 90Ls, par s14 es pat domāt negribu
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| rekur atradu linku kā uzpimpot 2.3 uz 2.5 tipa kā sport evo.
http://www.e30m3performance.com/installs/2.5_rebuild/2.5_rebuild.htm | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| ... citreiz pietiek ar cilindru honēšanu un gredzenenu maiņu. Neviens jau Tev neteiks, kas ar to dzinēju pagātnē ir darīts. | Offline | | |
rosigais | | Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
|
2007-01-23 00:20, edzulis rakstīja:
2007-01-23 00:15, JZ rakstīja:
kapitaalais remonts ir obligaats priekshnosaciijums taalaakajam:
vispraatiigaakais ir uzlikt kaadu no reguleejamiem motora vadiibas blokiem, tad uz stendu reguleet, Somija nemaz nav tik taalu, es runaaju pilniigi nopietni, mosh veel var kaadu sadaleni pameegjinaat pamainiit (ne obligaati abas uzreiz), tur var interesantu efektu panaakt
pat ar visaam stock detaljaam efekts buus ljoti juutams, jo standarta reguleejums ir ekonomijai/ielai, pat s14...
tas ogleklja kolektors ir vajadziigs tikai rpm augshgalam, bet to uzliekot pazaudees nedaudz apaksheejo liikni jaudas piikjim, tas buus veel augstaaks (lielaaka max jauda), bet sashaurinaasies izmantojamo rpm diapazons
Stulbs jautājums, bet kapitalka ir virzuļi, gredzeni, svečvadi, vārstu pieslīpēšana vai arī tikai gredzeni?
Likt regulējamo kompi un dzīt vēl abroad imo baigi nerentabls pasākums...
neaizmirsi vārstu micītes arī bet tur ir ari visadi sikumi,blives,kaut kadas vadiklas utt | Offline | | |
|
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2007-01-23 00:24, edzulis rakstīja:
rekur atradu linku kā uzpimpot 2.3 uz 2.5 tipa kā sport evo.
http://www.e30m3performance.com/installs/2.5_rebuild/2.5_rebuild.htm
Blja, Edzulis, kad tu jau noperksi sho M3 E30?! A to skaties, pats atnemsnu naudu no tev un pats atvedishu M3 no Vacija prieksh tev! Takshto labak pats perci vinju atrak, es neesmu M3 fans, bet man jau sakas lomkas! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| es nesaku ka s14 neiet, es saku ka aamuri to saka tas ir specifiska pielietojuma aparaats, not for general use
kapitaalais remonts noziimee pilnu izjaukshanu, meeriishanu, gan jau ka klokjvaarpsta buus jaasliipee, remont shaales pat var buut, jaaskataas kaads izdilums cilindriem, virzuljiem, var buut var iztikt tikai ar gredzeniem, var buut ka remonta virzulji/gredzeni, galvu jaaizpeeta, visus vaarstus jaapaarsliipee, var buut kaads vaarsts(i) buus jaamaina, s14 galvas laikam neprasija papildus kanaalu apstraadi, tur jau saakumaa viss bija daudz maz labi, kad ir paarlieciiba, ka motoram nenotiks nekas slikts ja vinju biezhi grieziis liidz 7500rpm, tad var arii turpinaat tuuneeshanu
jebkuraa gadiijumaa - reguleejamais ECU ir galvenaa lieta, kuraa ir veerts ieguldiit naudu, za bazar otvechaju, tikai vajag arii labu meistaru, kas to saregulees...
e30 NAV torsen tipa diferenciaalju, ir vainu LSD vai visko, vienaa tiek spiests kopaa slapjais sajuugs, es domaaju ka visi zin kas tas ir, otraa, rupji runaajot, biezaa smaakjii griezhas "diski ar cauruminjiem", bet tur nav nekaada sakara ar Torsen tipa difiem, tas ir pavisam kas cits
manam e30 bija 3.64 difs no 325ix, taatad, laikam, visko, braucaas ljoti patiikami, gan uz asfalta, gan grants, bet standarta kaarba lika paaraak biezhi to piemineet ne paaraak labiem vaardiem | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Okei, paldies par skaidrojumu Bet pēc tavām domām, ačgārnā kārbi ir must have???
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| jaa, saprot momentaa padzenaajot auto pa trasi
nevajag meegjinaat saprast taas kaarbas priekshrociibas uz ielas, starp luksaforiem, nopietni | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| izplūdes atšķirības. Stock vs Group A
| Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Tagad jau praktisi ar to auto tikai līdz trasei un atpakaļ braucu Okei pēc 3.73 uzinstalēšanas būs jāpapēta, vai nav izklupienu pārslēzot robus
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| finālā pēc visām pārbūvēm džekam rekas sanāca uz ratiem. Tie paši apmēram 250zs.
| Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
2007-01-23 00:40, JZ rakstīja:
jaa, saprot momentaa padzenaajot auto pa trasi
nevajag meegjinaat saprast taas kaarbas priekshrociibas uz ielas, starp luksaforiem, nopietni
... principā jau katrai trasei vaig savu kārbu/reduktoru, ne tikai s14. | Offline | | |
|
THEBEST | | Kopš: 14. Jun 2006
Ziņojumi: 579
Braucu ar:
|
2007-01-23 00:46, edzulis rakstīja:
finālā pēc visām pārbūvēm džekam rekas sanāca uz ratiem. Tie paši apmēram 250zs.
izskatās pēc 212 | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| uz ratiem | Offline | | |
Dullais | | Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
|
2007-01-22 17:48, edzulis rakstīja:
džeko rekonstruē M3 sport evo...
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=588170
Pizgats es apskatiiju visu pa taam 5 lapām, džekiem meximāls RESPECT!!! Cepuri nost! | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Es te sezhot izpetiju tuvak to 333i nez, kadas iespejas tadu dabut?? itkaa varetu sanakt diezgan slims auto ar tadiem parametrim ieks e30?? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|