Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
RolandsK
25. Nov 2024, 19:53 #661

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3539

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Jā, protams, tīrāks gaiss no izpūtēja, kā apkārtējā vidē
Offline
uldens1
25. Nov 2024, 20:21 #662

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


25 Nov 2024, 19:53:03 @RolandsK rakstīja:
Jā, protams, tīrāks gaiss no izpūtēja, kā apkārtējā vidē
TUR JAU NE JAU TĪRĪBU MĒRE,BET KVĒPUS
Offline
smudo
25. Nov 2024, 22:02 #663

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Pašam nav dīzeļa, bet esmu lasījis par DPF tīrīšanu. DPF filtra uzbūve ir relatīvi vienkārša. Tas filtra kanālos aiztura noteikta izmēra kvēpu daļiņas (degoša substance lielās t) un sasniedzot noteiktu filtra piepildījumu, auto uzsāk reģenerācijas procesu, kurā lielā t kvēpi tiek sadedzināti. Kā degšanas procesa blakus produkts rodas neliels apjoms pelnu, kas nu jau ir nedegošas daļiņas, kas pamazām nogulsnējas uz filtra sienām. Kad tiek sasniegts kritisks apjoms, filtrā samazinās caurpūstamība ar visām izrietošajām sekām dzinēja darbībā. Ja pats filtra režģis nav cietis, tad ar ķīmiju var atdalīt (izšķīdināt) pelnus no filtra režģa un izskalot ārā - un tur nav vajadzīgs liels spiediens vai mehāniska iedarbība uz filtru, līdz ar to "mazgāšanas" process pats par sevi nerada būtisku filtra nolietojumu. Ja izdodas dabūt ārā visus pelnus un filtra stuktūra ir saglabājusies, tad tas teorētiski un praktiski tuprinās labi kalpot un pildīt savu funkciju. Ja filtrā ir bijušas plaisas, tad viegli redzēs jau pirms "mazgāšanas" , jo izplūde būs nokvēpusi. Precīzi rezultāti būs redzami, kad CSDD sāks mērīt reālo daļinu apjomu izplūdē.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo