Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
RolandsK | | Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3539
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Jā, protams, tīrāks gaiss no izpūtēja, kā apkārtējā vidē | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
|
25 Nov 2024, 19:53:03 @RolandsK rakstīja:
Jā, protams, tīrāks gaiss no izpūtēja, kā apkārtējā vidē
TUR JAU NE JAU TĪRĪBU MĒRE,BET KVĒPUS | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Pašam nav dīzeļa, bet esmu lasījis par DPF tīrīšanu. DPF filtra uzbūve ir relatīvi vienkārša. Tas filtra kanālos aiztura noteikta izmēra kvēpu daļiņas (degoša substance lielās t) un sasniedzot noteiktu filtra piepildījumu, auto uzsāk reģenerācijas procesu, kurā lielā t kvēpi tiek sadedzināti. Kā degšanas procesa blakus produkts rodas neliels apjoms pelnu, kas nu jau ir nedegošas daļiņas, kas pamazām nogulsnējas uz filtra sienām. Kad tiek sasniegts kritisks apjoms, filtrā samazinās caurpūstamība ar visām izrietošajām sekām dzinēja darbībā. Ja pats filtra režģis nav cietis, tad ar ķīmiju var atdalīt (izšķīdināt) pelnus no filtra režģa un izskalot ārā - un tur nav vajadzīgs liels spiediens vai mehāniska iedarbība uz filtru, līdz ar to "mazgāšanas" process pats par sevi nerada būtisku filtra nolietojumu. Ja izdodas dabūt ārā visus pelnus un filtra stuktūra ir saglabājusies, tad tas teorētiski un praktiski tuprinās labi kalpot un pildīt savu funkciju. Ja filtrā ir bijušas plaisas, tad viegli redzēs jau pirms "mazgāšanas" , jo izplūde būs nokvēpusi. Precīzi rezultāti būs redzami, kad CSDD sāks mērīt reālo daļinu apjomu izplūdē. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo