Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
Lafter
06. Feb 2022, 14:41 #661

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


06 Feb 2022, 12:31:02 @OS83 rakstīja:

06 Feb 2022, 11:40:06 @Sandis_UR rakstīja:
Vēl par q7 tēmu runajot varu piebilst, ka pamēģinaju un apsvēru ideju par 21gada modeļa iegadi. Būtisku atšķirību nesaskatīju, ne vizuāli ne arī braukšanas ziņā. Vienigā sajuta biia ka pie pašam apakšām motors ir nedaudz dzivīgāks dēļ mild hybrid sistēmas.
Klimata kontrole uz planšetes nelikās ļoti kruti, jo ļoti jānovēršas no ceļa, lai ko saregulētu. Kautkad skatījos video, kur stastija par to ka audi inžinieri ir pavadījuši simtiem stundu lai pogas stradātu ar noteiktu sajūtu un klikšķa skaņa būtu vispareizākā.
Arī izbīdama navigacija/Android auto 15-20g ir ertāk redzama acīm, jo atrodas vairāk priekšā nekā feislifta modelim.
Audi ne spečuks neredzēs arī atškirību starp feisliftu un veco modeli līdz ar to pačota un krāna garināšanas punkti vienādi.


Sakuma ari likās touch displejs baigā hui.. bet ātri vien pieradu un nav nekāda vaina, viss tur ļoti easy un pārdomāts.
Iepriekšējiem dzinējiem 272hp dizeļiem vismaz aizture nebija, iespied un iet, tagad visiem jaunajiem (ne mild hybrid) iespied un domā, kad tā mašina sāks braukt. Savu mūžu vairs dizeli nepirkšu,vismaz ne sev, bez nerviem var palikt, kad zem kapota ir turpat 300hp, bet mašīna tupī visu laiku. Bet nu protams, katram savs braukšanas stils.
Ja man būtu jaizvēlās, tad es protams arī labāk ņemtu pa stock cenu ar sūdīgāku komplektāciju jaunu no salona, nevis pilnu 10-15k lētāk, bet jau ar virs 100k km nobraukumu.
The way to go ir variants pirkt no DE dilera kadu demo auto ar nelielu nobraukumu 20-30k km 1-2gadus vecu, bet ar pagarināto garantiju 5 gadi vai 100-150k km. Garantija būs un brauc bēdu nezinot.
Atrast var diez gan labas komplektacijas par jauna auto bazes cenu.


Pārskatāmība nu tā, pat KIA, projecē uz instrumentu paneļa navigāciju.
Lielākā dirsa ir aizvāktā slotiņu apsilde. Un dēļ novietojuma ziemā. Ir pilnīgā dirsā. Viņas apledo. Vēl nevienam auto 3/4x nav nācies ledu čakarēt nost no slotiņām. Apsalst vienkārši fenomenāli

[ Šo ziņu laboja Lafter, 06 Feb 2022, 14:42:01 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
daticho
06. Feb 2022, 15:11 #662

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Interesanti palasit par Q7, bija ari doma par tadu… bet kapec viniem, tiesi tiem 200kw dzinejiem ir tik daudz piedavajumi ar motora defektiem? Tas del ellas mainam vai kas? Pazinam bija A4 ar so dzineju, menesi pabrauca, bija atvests no Holandes… kkadi 180tkm… varbut kadam ir info?
Offline
BigDog24
06. Feb 2022, 15:57 #663

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

tepat pie mums ir zēni, kas nopērkot audi 3litrīgo pēc mēneša pērk citu dzinēju no polijas pa 4k. Audi labā griba- puse no cenas, kas tāpat nav interesanta.
Ja patīk vācu valoda/pieejams pārlūka tulkotājs var paskatīt te

2019.g. paziņa nopirka a7 tfsi 3.0 mollerī. pagajušā gadā izbeidzās starteris-ģenerators. (cik iemetu aci detaļu katalogā, tam nr 3x jau mainijies). vāģim 2,5g, 1k eur+ pa muguru ar visu labo gribu.
Man šķiet pēdējo gadu vāģus var tik pirkt ar to 5g garantiju, nezini kādi pārsteigumi gaidāmi.

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 06 Feb 2022, 16:19:59 ]

Offline
shirminieks
06. Feb 2022, 16:53 #664

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


06 Feb 2022, 15:57:15 @BigDog24 rakstīja:
tepat pie mums ir zēni, kas nopērkot audi 3litrīgo pēc mēneša pērk citu dzinēju no polijas pa 4k. Audi labā griba- puse no cenas, kas tāpat nav interesanta.
Ja patīk vācu valoda/pieejams pārlūka tulkotājs var paskatīt te

2019.g. paziņa nopirka a7 tfsi 3.0 mollerī. pagajušā gadā izbeidzās starteris-ģenerators. (cik iemetu aci detaļu katalogā, tam nr 3x jau mainijies). vāģim 2,5g, 1k eur+ pa muguru ar visu labo gribu.
Man šķiet pēdējo gadu vāģus var tik pirkt ar to 5g garantiju, nezini kādi pārsteigumi gaidāmi.


Precīzi - komplektā ar servisa maiņas auto. Citādāk pirkt 250k nogājušu auto pa cenu, kas ir tuvu jaunam auto, ir jocīgi
Offline
endurists
06. Feb 2022, 21:39 #665

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d

Kamēr citi kungi meklē Q7, RS un citus "elitārus" AUDI, tikmēr man drīzumā būs nepieciešams pavecs mazlitrāžas dīzelis, kuru ziemā dzenāt pa Rīga-Ventpils šoseju un pēc tam nesezonā nomest uz 5 mēnešiem pagalmā jo braukšu ar moto vai citu auto.
Tā kā lielākoties braucu viens tad skatījos uz apmēram 2004/5 gada A3, bet tiem visiem 2.0 tdi, cik dzirdēts, tad esot ne pārāk veiksmīgs dzinējs. Ar seškanti eļļas sūknim un gan jau vēl kaut kas! Tiešām ir tik sūdīgi vai skatīties uz A4 , 1.9?
Offline
RS7
06. Feb 2022, 21:45 #666

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

ja neinteresē q, tad a6/a4 1.9 tdi eco šmeko
Offline
Frostijs
07. Feb 2022, 09:14 #667

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Z1000sx

2.0tdi ir normāli motori. Jāskatās pēc 2006 gada, kuriem vairs nav noverotas plaisas galvā.
Pašu seškanti nomaini pie katras zobenes maiņas un brauc laimīgs.
Offline
Sandis_UR
07. Feb 2022, 09:22 #668

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Ir kādam arī pieredze ar ilgtermiņa ekspluatāciju SQ7 15-20gads?
Būtu pateicīgs ja padalītos.
Offline
Zalespljavejs
07. Feb 2022, 09:58 #669

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2496

Braucu ar: tautas auto


06 Feb 2022, 21:39:46 @endurists rakstīja:
Kamēr citi kungi meklē Q7, RS un citus "elitārus" AUDI, tikmēr man drīzumā būs nepieciešams pavecs mazlitrāžas dīzelis, kuru ziemā dzenāt pa Rīga-Ventpils šoseju un pēc tam nesezonā nomest uz 5 mēnešiem pagalmā jo braukšu ar moto vai citu auto.
Tā kā lielākoties braucu viens tad skatījos uz apmēram 2004/5 gada A3, bet tiem visiem 2.0 tdi, cik dzirdēts, tad esot ne pārāk veiksmīgs dzinējs. Ar seškanti eļļas sūknim un gan jau vēl kaut kas! Tiešām ir tik sūdīgi vai skatīties uz A4 , 1.9?


2005.gada A3 būs PD dzinējs. Viņš nav slikts, tikai jāseko līdzi un nedrīkst liet atrabotku. Jāpievērš uzmanība sadalenei, un sūkņa seškantei. Pārējais viss ir labi, radi braukā ar tādu jau 4 gadus un vispār nekādu problēmu - lej un brauc. Vienīgais mīnuss tam auto ir rūsa.

B8 jau ir CR dīzeļi, kam tiešām vienīgā problēma ir seškante. Kā jau te minēja, vienīgais ir tā sūkņa seškante kuru nomaina pie zobenes maiņas un brauc laimīgs.

Ja interesē vecs lūznis kur var pist un slavēt, tad savu pāris mēnešu laikā laidīšu uz tirgu, bet nebūs lēti.
Offline
Gestus
07. Feb 2022, 10:11 #670

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1180

Braucu ar: Paseratti

Ir kas pie 200 000 km nobeidz SQ7 motoru...bet nu tur vairs jau nav standarts, bet "tunings" uz 600+hp un patstāvīgi pedal to metal...
Offline
BigDog24
07. Feb 2022, 10:18 #671

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

man patīk sq7 bremžu izmaksas (ne keramiskās), bremžu disks 600eur, kluči tuvu 500eur (oe, protams).

Tad nu nobrauc kādus 40'000 un priekšā bremzītes nomainīt ap 1800-2000eur (viņiem, kā saprotu, samērā mīksti tie bremžu diski)

Būtu interesanti redzēt, cik ātri sq7 ielec aftermarketā
Offline
Gestus
07. Feb 2022, 10:20 #672

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1180

Braucu ar: Paseratti


07 Feb 2022, 10:18:11 @BigDog24 rakstīja:
man patīk sq7 bremžu izmaksas (ne keramiskās), bremžu disks 600eur, kluči tuvu 500eur (oe, protams).

Tad nu nobrauc kādus 40'000 un priekšā bremzītes nomainīt ap 1800-2000eur (viņiem, kā saprotu, samērā mīksti tie bremžu diski)

Būtu interesanti redzēt, cik ātri sq7 ielec aftermarketā


SQ7 keramiskie diski+kluči priekšējie - 18K EUR (moller cena)
Offline
daticho
07. Feb 2022, 10:21 #673

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


07 Feb 2022, 10:18:11 @BigDog24 rakstīja:
man patīk sq7 bremžu izmaksas (ne keramiskās), bremžu disks 600eur, kluči tuvu 500eur (oe, protams).

Tad nu nobrauc kādus 40'000 un priekšā bremzītes nomainīt ap 1800-2000eur (viņiem, kā saprotu, samērā mīksti tie bremžu diski)

Būtu interesanti redzēt, cik ātri sq7 ielec aftermarketā


Identiski ar SQ5 ~2014.g, un alternatīvas nav pagaidām...
Offline
Saabich
07. Feb 2022, 10:28 #674

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: WC numurzīmēm

Nav visiem 2,0tdi a3 modelī tās seškantes ap to 2004-2006. Piem BKD un otru kodu neatceros NAV seškantes viņiem.
Offline
Jurka88
07. Feb 2022, 10:45 #675

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 468

Braucu ar:

Tāpēc man besī lielas un smagas mašīnas, visas dilstošās daļas dārgas un biežăk jāmaina. Īpaši performance SuViem, riepas, bremzes kosmoss, patēriņš++

Par komfortu jāmaksā.
Offline
Samsasi
07. Feb 2022, 10:47 #676

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4582

Braucu ar:


07 Feb 2022, 10:20:52 @Gestus rakstīja:

07 Feb 2022, 10:18:11 @BigDog24 rakstīja:
man patīk sq7 bremžu izmaksas (ne keramiskās), bremžu disks 600eur, kluči tuvu 500eur (oe, protams).

Tad nu nobrauc kādus 40'000 un priekšā bremzītes nomainīt ap 1800-2000eur (viņiem, kā saprotu, samērā mīksti tie bremžu diski)

Būtu interesanti redzēt, cik ātri sq7 ielec aftermarketā


SQ7 keramiskie diski+kluči priekšējie - 18K EUR (moller cena)


vai tad feģa nevar novirpot?
Online
smudo
07. Feb 2022, 10:49 #677

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


07 Feb 2022, 10:29:58 @bertons rakstīja:
a man patiik ka Mollers man jau 2 gadus saka, ka kluchi iet uz beigaam (1200eur pa perimetru), a es saku nu kad lampinja iedegsies tad arii runaasim, bet vinja kaa nedeg taa nedeg

nav liidziigs gadiijums, jo iisti neticaas, ka pa 40kkm var bremzes nokurinaat ja vien tas nav DZ2222


Bremzes var nokurināt vienā dienā uz trasi aizbraucot (neattiecas uz Q7) un var 100k km+ pa šoseju easy nobraukt. Tas katram ļoti individuāli. Man 2017 A6 ir ap 50k km nobraukti un liekot ziemas diskus rudenī vizuāli izskatījās, ka OEM kluči noteikti vēl kādu kalpos.

[ Šo ziņu laboja smudo, 07 Feb 2022, 10:49:38 ]

Offline
Samsasi
07. Feb 2022, 10:49 #678

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4582

Braucu ar:

noteikti ka var ceškas tedešaks diskus pielāgot....
Online
smudo
07. Feb 2022, 10:55 #679

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Keramiskie diski atkarībā no ražotājaun auto maksā 5-15k EUR gabalā + kluči. off topic: Piemēram, Cayman R (2012. gads) katrs disks 5+k EUR + kluči pāris k. Tāds auto lietots tagad maksā 50-70k EUR, bet ja būs jāveic disku maiņa pie 100k km (ja auto daudz trasi redzējis), tad rēķins uz 25k EUR, vai arī pa kādi 5-7k EUR konversija uz OEM steel brakes set-upu, ja nedod līzingu bremžu apkopei. Starp citu CF bremžu diskiem nemēra biezumu, bet gan blīvumu. Karstuma rezultātā blīvums ar laiku samazinās un vienā brīdi jāmaina. Bet braukājot pa ielu, tie CF diski viegliem auto var noiet arī 200k km.
Offline
Sandis_UR
07. Feb 2022, 10:59 #680

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


07 Feb 2022, 10:18:11 @BigDog24 rakstīja:
man patīk sq7 bremžu izmaksas (ne keramiskās), bremžu disks 600eur, kluči tuvu 500eur (oe, protams).

Tad nu nobrauc kādus 40'000 un priekšā bremzītes nomainīt ap 1800-2000eur (viņiem, kā saprotu, samērā mīksti tie bremžu diski)

Būtu interesanti redzēt, cik ātri sq7 ielec aftermarketā


Pats lieto? Saprotu muļķīgs jautajums, bet kāds pateriņš?

Aftermarketa diski (ne keramika) ir pieejami?

Cik parastā apkope? Ir bijušas arī kādas kaites?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo