Online
Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Audi topiks
Autors | Ziņojums |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
06 Feb 2022, 12:31:02 @OS83 rakstīja:
06 Feb 2022, 11:40:06 @Sandis_UR rakstīja:
Vēl par q7 tēmu runajot varu piebilst, ka pamēģinaju un apsvēru ideju par 21gada modeļa iegadi. Būtisku atšķirību nesaskatīju, ne vizuāli ne arī braukšanas ziņā. Vienigā sajuta biia ka pie pašam apakšām motors ir nedaudz dzivīgāks dēļ mild hybrid sistēmas.
Klimata kontrole uz planšetes nelikās ļoti kruti, jo ļoti jānovēršas no ceļa, lai ko saregulētu. Kautkad skatījos video, kur stastija par to ka audi inžinieri ir pavadījuši simtiem stundu lai pogas stradātu ar noteiktu sajūtu un klikšķa skaņa būtu vispareizākā.
Arī izbīdama navigacija/Android auto 15-20g ir ertāk redzama acīm, jo atrodas vairāk priekšā nekā feislifta modelim.
Audi ne spečuks neredzēs arī atškirību starp feisliftu un veco modeli līdz ar to pačota un krāna garināšanas punkti vienādi.
Sakuma ari likās touch displejs baigā hui.. bet ātri vien pieradu un nav nekāda vaina, viss tur ļoti easy un pārdomāts.
Iepriekšējiem dzinējiem 272hp dizeļiem vismaz aizture nebija, iespied un iet, tagad visiem jaunajiem (ne mild hybrid) iespied un domā, kad tā mašina sāks braukt. Savu mūžu vairs dizeli nepirkšu,vismaz ne sev, bez nerviem var palikt, kad zem kapota ir turpat 300hp, bet mašīna tupī visu laiku. Bet nu protams, katram savs braukšanas stils.
Ja man būtu jaizvēlās, tad es protams arī labāk ņemtu pa stock cenu ar sūdīgāku komplektāciju jaunu no salona, nevis pilnu 10-15k lētāk, bet jau ar virs 100k km nobraukumu.
The way to go ir variants pirkt no DE dilera kadu demo auto ar nelielu nobraukumu 20-30k km 1-2gadus vecu, bet ar pagarināto garantiju 5 gadi vai 100-150k km. Garantija būs un brauc bēdu nezinot.
Atrast var diez gan labas komplektacijas par jauna auto bazes cenu.
Pārskatāmība nu tā, pat KIA, projecē uz instrumentu paneļa navigāciju. Lielākā dirsa ir aizvāktā slotiņu apsilde. Un dēļ novietojuma ziemā. Ir pilnīgā dirsā. Viņas apledo. Vēl nevienam auto 3/4x nav nācies ledu čakarēt nost no slotiņām. Apsalst vienkārši fenomenāli[ Šo ziņu laboja Lafter, 06 Feb 2022, 14:42:01 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| Interesanti palasit par Q7, bija ari doma par tadu… bet kapec viniem, tiesi tiem 200kw dzinejiem ir tik daudz piedavajumi ar motora defektiem? Tas del ellas mainam vai kas? Pazinam bija A4 ar so dzineju, menesi pabrauca, bija atvests no Holandes… kkadi 180tkm… varbut kadam ir info? | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
| tepat pie mums ir zēni, kas nopērkot audi 3litrīgo pēc mēneša pērk citu dzinēju no polijas pa 4k. Audi labā griba- puse no cenas, kas tāpat nav interesanta.
Ja patīk vācu valoda/pieejams pārlūka tulkotājs var paskatīt te
2019.g. paziņa nopirka a7 tfsi 3.0 mollerī. pagajušā gadā izbeidzās starteris-ģenerators. (cik iemetu aci detaļu katalogā, tam nr 3x jau mainijies). vāģim 2,5g, 1k eur+ pa muguru ar visu labo gribu.
Man šķiet pēdējo gadu vāģus var tik pirkt ar to 5g garantiju, nezini kādi pārsteigumi gaidāmi.[ Šo ziņu laboja BigDog24, 06 Feb 2022, 16:19:59 ] | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
06 Feb 2022, 15:57:15 @BigDog24 rakstīja:
tepat pie mums ir zēni, kas nopērkot audi 3litrīgo pēc mēneša pērk citu dzinēju no polijas pa 4k. Audi labā griba- puse no cenas, kas tāpat nav interesanta.
Ja patīk vācu valoda/pieejams pārlūka tulkotājs var paskatīt te
2019.g. paziņa nopirka a7 tfsi 3.0 mollerī. pagajušā gadā izbeidzās starteris-ģenerators. (cik iemetu aci detaļu katalogā, tam nr 3x jau mainijies). vāģim 2,5g, 1k eur+ pa muguru ar visu labo gribu.
Man šķiet pēdējo gadu vāģus var tik pirkt ar to 5g garantiju, nezini kādi pārsteigumi gaidāmi.
Precīzi - komplektā ar servisa maiņas auto. Citādāk pirkt 250k nogājušu auto pa cenu, kas ir tuvu jaunam auto, ir jocīgi | Offline | | |
endurists | | Kopš: 21. Apr 2009
Ziņojumi: 362
Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d
| Kamēr citi kungi meklē Q7, RS un citus "elitārus" AUDI, tikmēr man drīzumā būs nepieciešams pavecs mazlitrāžas dīzelis, kuru ziemā dzenāt pa Rīga-Ventpils šoseju un pēc tam nesezonā nomest uz 5 mēnešiem pagalmā jo braukšu ar moto vai citu auto.
Tā kā lielākoties braucu viens tad skatījos uz apmēram 2004/5 gada A3, bet tiem visiem 2.0 tdi, cik dzirdēts, tad esot ne pārāk veiksmīgs dzinējs. Ar seškanti eļļas sūknim un gan jau vēl kaut kas! Tiešām ir tik sūdīgi vai skatīties uz A4 , 1.9? | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| ja neinteresē q, tad a6/a4 1.9 tdi eco šmeko | Offline | | |
Frostijs | | Kopš: 05. Oct 2016
No: Ventspils
Ziņojumi: 621
Braucu ar: Z1000sx
| 2.0tdi ir normāli motori. Jāskatās pēc 2006 gada, kuriem vairs nav noverotas plaisas galvā.
Pašu seškanti nomaini pie katras zobenes maiņas un brauc laimīgs. | Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
| Ir kādam arī pieredze ar ilgtermiņa ekspluatāciju SQ7 15-20gads?
Būtu pateicīgs ja padalītos. | Offline | | |
|
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2496
Braucu ar: tautas auto
|
06 Feb 2022, 21:39:46 @endurists rakstīja:
Kamēr citi kungi meklē Q7, RS un citus "elitārus" AUDI, tikmēr man drīzumā būs nepieciešams pavecs mazlitrāžas dīzelis, kuru ziemā dzenāt pa Rīga-Ventpils šoseju un pēc tam nesezonā nomest uz 5 mēnešiem pagalmā jo braukšu ar moto vai citu auto.
Tā kā lielākoties braucu viens tad skatījos uz apmēram 2004/5 gada A3, bet tiem visiem 2.0 tdi, cik dzirdēts, tad esot ne pārāk veiksmīgs dzinējs. Ar seškanti eļļas sūknim un gan jau vēl kaut kas! Tiešām ir tik sūdīgi vai skatīties uz A4 , 1.9?
2005.gada A3 būs PD dzinējs. Viņš nav slikts, tikai jāseko līdzi un nedrīkst liet atrabotku. Jāpievērš uzmanība sadalenei, un sūkņa seškantei. Pārējais viss ir labi, radi braukā ar tādu jau 4 gadus un vispār nekādu problēmu - lej un brauc. Vienīgais mīnuss tam auto ir rūsa.
B8 jau ir CR dīzeļi, kam tiešām vienīgā problēma ir seškante. Kā jau te minēja, vienīgais ir tā sūkņa seškante kuru nomaina pie zobenes maiņas un brauc laimīgs.
Ja interesē vecs lūznis kur var pist un slavēt, tad savu pāris mēnešu laikā laidīšu uz tirgu, bet nebūs lēti. | Offline | | |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1180
Braucu ar: Paseratti
| Ir kas pie 200 000 km nobeidz SQ7 motoru...bet nu tur vairs jau nav standarts, bet "tunings" uz 600+hp un patstāvīgi pedal to metal... | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
| man patīk sq7 bremžu izmaksas (ne keramiskās), bremžu disks 600eur, kluči tuvu 500eur (oe, protams).
Tad nu nobrauc kādus 40'000 un priekšā bremzītes nomainīt ap 1800-2000eur (viņiem, kā saprotu, samērā mīksti tie bremžu diski)
Būtu interesanti redzēt, cik ātri sq7 ielec aftermarketā | Offline | | |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1180
Braucu ar: Paseratti
|
07 Feb 2022, 10:18:11 @BigDog24 rakstīja:
man patīk sq7 bremžu izmaksas (ne keramiskās), bremžu disks 600eur, kluči tuvu 500eur (oe, protams).
Tad nu nobrauc kādus 40'000 un priekšā bremzītes nomainīt ap 1800-2000eur (viņiem, kā saprotu, samērā mīksti tie bremžu diski)
Būtu interesanti redzēt, cik ātri sq7 ielec aftermarketā
SQ7 keramiskie diski+kluči priekšējie - 18K EUR (moller cena) | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
07 Feb 2022, 10:18:11 @BigDog24 rakstīja:
man patīk sq7 bremžu izmaksas (ne keramiskās), bremžu disks 600eur, kluči tuvu 500eur (oe, protams).
Tad nu nobrauc kādus 40'000 un priekšā bremzītes nomainīt ap 1800-2000eur (viņiem, kā saprotu, samērā mīksti tie bremžu diski)
Būtu interesanti redzēt, cik ātri sq7 ielec aftermarketā
Identiski ar SQ5 ~2014.g, un alternatīvas nav pagaidām... | Offline | | |
Saabich | | Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: WC numurzīmēm
| Nav visiem 2,0tdi a3 modelī tās seškantes ap to 2004-2006. Piem BKD un otru kodu neatceros NAV seškantes viņiem. | Offline | | |
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 468
Braucu ar:
| Tāpēc man besī lielas un smagas mašīnas, visas dilstošās daļas dārgas un biežăk jāmaina. Īpaši performance SuViem, riepas, bremzes kosmoss, patēriņš++
Par komfortu jāmaksā. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4582
Braucu ar:
|
07 Feb 2022, 10:20:52 @Gestus rakstīja:
07 Feb 2022, 10:18:11 @BigDog24 rakstīja:
man patīk sq7 bremžu izmaksas (ne keramiskās), bremžu disks 600eur, kluči tuvu 500eur (oe, protams).
Tad nu nobrauc kādus 40'000 un priekšā bremzītes nomainīt ap 1800-2000eur (viņiem, kā saprotu, samērā mīksti tie bremžu diski)
Būtu interesanti redzēt, cik ātri sq7 ielec aftermarketā
SQ7 keramiskie diski+kluči priekšējie - 18K EUR (moller cena)
vai tad feģa nevar novirpot? | Online | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
07 Feb 2022, 10:29:58 @bertons rakstīja:
a man patiik ka Mollers man jau 2 gadus saka, ka kluchi iet uz beigaam (1200eur pa perimetru), a es saku nu kad lampinja iedegsies tad arii runaasim, bet vinja kaa nedeg taa nedeg
nav liidziigs gadiijums, jo iisti neticaas, ka pa 40kkm var bremzes nokurinaat ja vien tas nav DZ2222
Bremzes var nokurināt vienā dienā uz trasi aizbraucot (neattiecas uz Q7) un var 100k km+ pa šoseju easy nobraukt. Tas katram ļoti individuāli. Man 2017 A6 ir ap 50k km nobraukti un liekot ziemas diskus rudenī vizuāli izskatījās, ka OEM kluči noteikti vēl kādu kalpos.[ Šo ziņu laboja smudo, 07 Feb 2022, 10:49:38 ] | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4582
Braucu ar:
| noteikti ka var ceškas tedešaks diskus pielāgot.... | Online | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Keramiskie diski atkarībā no ražotājaun auto maksā 5-15k EUR gabalā + kluči. off topic: Piemēram, Cayman R (2012. gads) katrs disks 5+k EUR + kluči pāris k. Tāds auto lietots tagad maksā 50-70k EUR, bet ja būs jāveic disku maiņa pie 100k km (ja auto daudz trasi redzējis), tad rēķins uz 25k EUR, vai arī pa kādi 5-7k EUR konversija uz OEM steel brakes set-upu, ja nedod līzingu bremžu apkopei. Starp citu CF bremžu diskiem nemēra biezumu, bet gan blīvumu. Karstuma rezultātā blīvums ar laiku samazinās un vienā brīdi jāmaina. Bet braukājot pa ielu, tie CF diski viegliem auto var noiet arī 200k km. | Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
07 Feb 2022, 10:18:11 @BigDog24 rakstīja:
man patīk sq7 bremžu izmaksas (ne keramiskās), bremžu disks 600eur, kluči tuvu 500eur (oe, protams).
Tad nu nobrauc kādus 40'000 un priekšā bremzītes nomainīt ap 1800-2000eur (viņiem, kā saprotu, samērā mīksti tie bremžu diski)
Būtu interesanti redzēt, cik ātri sq7 ielec aftermarketā
Pats lieto? Saprotu muļķīgs jautajums, bet kāds pateriņš?
Aftermarketa diski (ne keramika) ir pieejami?
Cik parastā apkope? Ir bijušas arī kādas kaites? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|