Online
Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60 II
Autors | Ziņojums |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
27 May 2017, 23:31:04 @N53series rakstīja:
aha, shauraa piikjii +25%, aarpus piikja -krietni vairaak. rezultaataa - shauraa rpm diapazonaa straadaajosh dzineejs.
Bet ar visu to dīzelim tā grieze būs lielāka kādā 70% apgriezienu diapazonā, tevis ieliktais grafiks to arī apstiprina.
p.s. gaidu tavus _korektos_ aprēķinus tikai pēc reduktora.
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 May 2017, 09:17:27 @josi rakstīja:
27 May 2017, 23:31:04 @N53series rakstīja:
aha, shauraa piikjii +25%, aarpus piikja -krietni vairaak. rezultaataa - shauraa rpm diapazonaa straadaajosh dzineejs.
Bet ar visu to dīzelim tā grieze būs lielāka kādā 70% apgriezienu diapazonā, tevis ieliktais grafiks to arī apstiprina.
p.s. gaidu tavus _korektos_ aprēķinus tikai pēc reduktora.
kaapeec tikai peec reduktora? es rakstiiju - jaanjem veeraa arii kaarbas paarnesumu reizinaataaji!!!
uz sitiena atradu M54 E60 kuzovaa [200Nm grieze] un 530d E60 kuzovaa.
kas ir interesanti: piem., 4.,5.robaa saglabaajaas tas paardemit % diizelja paarsvars griezes piikjii.
daudz interesantaaks ir 1.,2. robs.
1. vispaar: diizelim alja uz ratiem novadiitaa grieze ir gandriiz 2(!!!) rezies lielaaka [protams, griezes piikjii]. diizelja 1. robs ir kuda ''iisaaks'', kaut - idejiski vajadzeetu buut otraadi, ne?
tb, sanaak kaa - tad, kad tas M57 ir ''raskachegariits'' starp 2000..3000 RPM + ir gaiss [turbiina to dzen], raaviens ir skaists. tikai - laiks, kas vajadziigs, lai tas dzineejs iegrieztos [spararats, citas kustiigaas detaljas + turbiinas iegrieshana + gaisa sadziishana] ir ILGS. ar visu savu gandriiz 2 reizes lielaako griezi uz ratiem [piikjii, 1.robs] liidz 100 tas diizelis ir biisku aatraaks par M54. Un iepaliek N52/53.
teema ir taa, ko mineeju - ja/kameer atmosfeeriekais benziins paatrinaas vienmeeriigi, diizelim ir [statiskaja liiknee] pumpa shauraa RPM diapazonaa + laikaa stipri mainiga dinamiskaa griezes liikne [kaa katram turbo dzineejam].
no shii izriet - diizelis ar rucku: vnk murgs. paatrinaas raavieniem, jaastepselee biezhi. kruts automaats daljeeji situaaciju glaabj, protams. bet - ar pamatiiju frikciju disku slodzi.
p.s. jaa, esmu braucis ar diizeli + rucku. ar jaunu naglukasti [lai nav staasti = nopists, turbo negaaja kaa vajag, utml.]. tas bija episki
p.p.s. interesanti, ka, piem., 525d, 520d tieshais ir 4.(!!!), nevis 5.aarums, kas arii jaanjem veeraa [reizinot/reekjinot griezi uz ratiem].[ Šo ziņu laboja N53series, 28 May 2017, 09:55:12 ] | Offline | | |
oskalo | | Kopš: 16. Feb 2015
No: Valmiera
Ziņojumi: 13
Braucu ar: E39 2.8 e60 2.2
| Sveiki.(e60 2.2 benzīns)Pieslēdzu pie radio bloka no ebaya pirktu plug n play aux vadu bet neskan ,kas jādara lai skanētu man tas radio jau maigi sakot ir apnicis. | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
28 May 2017, 09:53:50 @N53series rakstīja:
kaapeec tikai peec reduktora? es rakstiiju - jaanjem veeraa arii kaarbas paarnesumu reizinaataaji!!!
uz sitiena atradu M54 E60 kuzovaa [200Nm grieze] un 530d E60 kuzovaa.
kas ir interesanti: piem., 4.,5.robaa saglabaajaas tas paardemit % diizelja paarsvars griezes piikjii.
daudz interesantaaks ir 1.,2. robs.
1. vispaar: diizelim alja uz ratiem novadiitaa grieze ir gandriiz 2(!!!) rezies lielaaka [protams, griezes piikjii]. diizelja 1. robs ir kuda ''iisaaks'', kaut - idejiski vajadzeetu buut otraadi, ne?
tb, sanaak kaa - tad, kad tas M57 ir ''raskachegariits'' starp 2000..3000 RPM + ir gaiss [turbiina to dzen], raaviens ir skaists. tikai - laiks, kas vajadziigs, lai tas dzineejs iegrieztos [spararats, citas kustiigaas detaljas + turbiinas iegrieshana + gaisa sadziishana] ir ILGS. ar visu savu gandriiz 2 reizes lielaako griezi uz ratiem [piikjii, 1.robs] liidz 100 tas diizelis ir biisku aatraaks par M54. Un iepaliek N52/53.
teema ir taa, ko mineeju - ja/kameer atmosfeeriekais benziins paatrinaas vienmeeriigi, diizelim ir [statiskaja liiknee] pumpa shauraa RPM diapazonaa + laikaa stipri mainiga dinamiskaa griezes liikne [kaa katram turbo dzineejam].
no shii izriet - diizelis ar rucku: vnk murgs. paatrinaas raavieniem, jaastepselee biezhi. kruts automaats daljeeji situaaciju glaabj, protams. bet - ar pamatiiju frikciju disku slodzi.
p.s. jaa, esmu braucis ar diizeli + rucku. ar jaunu naglukasti [lai nav staasti = nopists, turbo negaaja kaa vajag, utml.]. tas bija episki
p.p.s. interesanti, ka, piem., 525d, 520d tieshais ir 4.(!!!), nevis 5.aarums, kas arii jaanjem veeraa [reizinot/reekjinot griezi uz ratiem].
Neaizmirsti ņemt vērā 535d divu turbīnu konfigu, līdz ar to cēliena lags/bedre nav. [ Šo ziņu laboja Angelz, 28 May 2017, 10:44:01 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
28 May 2017, 09:55:17 @oskalo rakstīja:
Sveiki.(e60 2.2 benzīns)Pieslēdzu pie radio bloka no ebaya pirktu plug n play aux vadu bet neskan ,kas jādara lai skanētu man tas radio jau maigi sakot ir apnicis.
Kurš gads, kāds media konfigs, pliks radio?
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 May 2017, 10:43:40 @Angelz rakstīja:
28 May 2017, 09:53:50 @N53series rakstīja:
kaapeec tikai peec reduktora? es rakstiiju - jaanjem veeraa arii kaarbas paarnesumu reizinaataaji!!!
uz sitiena atradu M54 E60 kuzovaa [200Nm grieze] un 530d E60 kuzovaa.
kas ir interesanti: piem., 4.,5.robaa saglabaajaas tas paardemit % diizelja paarsvars griezes piikjii.
daudz interesantaaks ir 1.,2. robs.
1. vispaar: diizelim alja uz ratiem novadiitaa grieze ir gandriiz 2(!!!) rezies lielaaka [protams, griezes piikjii]. diizelja 1. robs ir kuda ''iisaaks'', kaut - idejiski vajadzeetu buut otraadi, ne?
tb, sanaak kaa - tad, kad tas M57 ir ''raskachegariits'' starp 2000..3000 RPM + ir gaiss [turbiina to dzen], raaviens ir skaists. tikai - laiks, kas vajadziigs, lai tas dzineejs iegrieztos [spararats, citas kustiigaas detaljas + turbiinas iegrieshana + gaisa sadziishana] ir ILGS. ar visu savu gandriiz 2 reizes lielaako griezi uz ratiem [piikjii, 1.robs] liidz 100 tas diizelis ir biisku aatraaks par M54. Un iepaliek N52/53.
teema ir taa, ko mineeju - ja/kameer atmosfeeriekais benziins paatrinaas vienmeeriigi, diizelim ir [statiskaja liiknee] pumpa shauraa RPM diapazonaa + laikaa stipri mainiga dinamiskaa griezes liikne [kaa katram turbo dzineejam].
no shii izriet - diizelis ar rucku: vnk murgs. paatrinaas raavieniem, jaastepselee biezhi. kruts automaats daljeeji situaaciju glaabj, protams. bet - ar pamatiiju frikciju disku slodzi.
p.s. jaa, esmu braucis ar diizeli + rucku. ar jaunu naglukasti [lai nav staasti = nopists, turbo negaaja kaa vajag, utml.]. tas bija episki
p.p.s. interesanti, ka, piem., 525d, 520d tieshais ir 4.(!!!), nevis 5.aarums, kas arii jaanjem veeraa [reizinot/reekjinot griezi uz ratiem].
Neaizmirsti ņemt vērā 535d divu turbīnu konfigu, līdz ar to cēliena lags/bedre nav.
pag, ja nebuutu, vinjam buutu jaaieskrienaas liidz 100 kaa M5. peec teh datiem. liidz tam, diemzheel, ir kaa liidz meenesim.. jeb kljuudos?
p.s. Tev, kaa [alja] tehniskam cilveekam nav iisti korekti mineet ''nav''. katram mehaaniskam elementam ar masu m ir interce. taada ir gan izpludes gaazeem, gan mazajai turbiinai, gan gaisam iepluudes kolektoraa [plus -berze, kas bremzee gaisa/gaazu paarvietoshanaas aatrumu, u.t.t.]. tb, laags ir SAMAZINAATS.
p.p.s. ir jau 2 veidu lagi. viens ir statisks: tb, turbiinai paaraak maz RPM [dzineejam paaraak maz RPM/paaraak maza pluusma izpluudee], lai buutu boosts iepluude. un ir dinamiskais lags, kas ir papildus - visas taas turbo sisteemas inerce. ar 2 turbiinaam, korigjeejot DDE, vari dabuut statiski kaut ideaalu griezes liikni vs RPM, bet dinamikaa - lags buus. vinjsh vnk nevar nebuut![ Šo ziņu laboja N53series, 28 May 2017, 10:55:09 ] | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
28 May 2017, 10:47:58 @N53series rakstīja:
28 May 2017, 10:43:40 @Angelz rakstīja:
28 May 2017, 09:53:50 @N53series rakstīja:
kaapeec tikai peec reduktora? es rakstiiju - jaanjem veeraa arii kaarbas paarnesumu reizinaataaji!!!
uz sitiena atradu M54 E60 kuzovaa [200Nm grieze] un 530d E60 kuzovaa.
kas ir interesanti: piem., 4.,5.robaa saglabaajaas tas paardemit % diizelja paarsvars griezes piikjii.
daudz interesantaaks ir 1.,2. robs.
1. vispaar: diizelim alja uz ratiem novadiitaa grieze ir gandriiz 2(!!!) rezies lielaaka [protams, griezes piikjii]. diizelja 1. robs ir kuda ''iisaaks'', kaut - idejiski vajadzeetu buut otraadi, ne?
tb, sanaak kaa - tad, kad tas M57 ir ''raskachegariits'' starp 2000..3000 RPM + ir gaiss [turbiina to dzen], raaviens ir skaists. tikai - laiks, kas vajadziigs, lai tas dzineejs iegrieztos [spararats, citas kustiigaas detaljas + turbiinas iegrieshana + gaisa sadziishana] ir ILGS. ar visu savu gandriiz 2 reizes lielaako griezi uz ratiem [piikjii, 1.robs] liidz 100 tas diizelis ir biisku aatraaks par M54. Un iepaliek N52/53.
teema ir taa, ko mineeju - ja/kameer atmosfeeriekais benziins paatrinaas vienmeeriigi, diizelim ir [statiskaja liiknee] pumpa shauraa RPM diapazonaa + laikaa stipri mainiga dinamiskaa griezes liikne [kaa katram turbo dzineejam].
no shii izriet - diizelis ar rucku: vnk murgs. paatrinaas raavieniem, jaastepselee biezhi. kruts automaats daljeeji situaaciju glaabj, protams. bet - ar pamatiiju frikciju disku slodzi.
p.s. jaa, esmu braucis ar diizeli + rucku. ar jaunu naglukasti [lai nav staasti = nopists, turbo negaaja kaa vajag, utml.]. tas bija episki
p.p.s. interesanti, ka, piem., 525d, 520d tieshais ir 4.(!!!), nevis 5.aarums, kas arii jaanjem veeraa [reizinot/reekjinot griezi uz ratiem].
Neaizmirsti ņemt vērā 535d divu turbīnu konfigu, līdz ar to cēliena lags/bedre nav.
pag, ja nebuutu, vinjam buutu jaaieskrienaas liidz 100 kaa M5. peec teh datiem. liidz tam, diemzheel, ir kaa liidz meenesim.. jeb kljuudos?
p.s. Tev, kaa [alja] tehniskam cilveekam nav iisti korekti mineet ''nav''. katram mehaaniskam elementam ar masu m ir interce. taada ir gan izpludes gaazeem, gan mazajai turbiinai, gan gaisam iepluudes kolektoraa [plus -berze, kas bremzee gaisa/gaazu paarvietoshanaas aatrumu, u.t.t.]. tb, laags ir SAMAZINAATS.
Ja jau tāda piesiešanās vārdiem tad korektāk būtu teikt ievērojami samazināts turbo lags.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
oskalo | | Kopš: 16. Feb 2015
No: Valmiera
Ziņojumi: 13
Braucu ar: E39 2.8 e60 2.2
|
28 May 2017, 10:45:29 @Angelz rakstīja:
28 May 2017, 09:55:17 @oskalo rakstīja:
Sveiki.(e60 2.2 benzīns)Pieslēdzu pie radio bloka no ebaya pirktu plug n play aux vadu bet neskan ,kas jādara lai skanētu man tas radio jau maigi sakot ir apnicis.
Kurš gads, kāds media konfigs, pliks radio?
2004 gads .
radio un parasta diska(cd) lasitajs
| Offline | | |
|
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| ikdienai dīzelis ir foršāks,jo vismaz man emkai sanāk griezt līdz galam,lai justu tās izjūtas ko dod čipots dīzelis
un labi sačipots 535d iet gandrīz vienādi ar manu s54
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 May 2017, 11:37:41 @marihuans rakstīja:
ikdienai dīzelis ir foršāks,jo vismaz man emkai sanāk griezt līdz galam,lai justu tās izjūtas ko dod čipots dīzelis
un labi sačipots 535d iet gandrīz vienādi ar manu s54
nu, progress ir nenoveershams,jaa :P
es tikai gaidu, kad poweraa saksies teema - danunah tos sieviskjus. mums/pashiem, vienam ar otru ir ok. mazaak naudas aiziet, da vecis tomeer labaak saprot, kaa vecim patiik.. redz, kaa Taizemee jau taa pienjemts, u.t.t. | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
28 May 2017, 11:24:34 @oskalo rakstīja:
28 May 2017, 10:45:29 @Angelz rakstīja:
28 May 2017, 09:55:17 @oskalo rakstīja:
Sveiki.(e60 2.2 benzīns)Pieslēdzu pie radio bloka no ebaya pirktu plug n play aux vadu bet neskan ,kas jādara lai skanētu man tas radio jau maigi sakot ir apnicis.
Kurš gads, kāds media konfigs, pliks radio?
2004 gads .
radio un parasta diska(cd) lasitajs
Ja vadu esi korekti piesledzis tad kodēšanas vaina. Jebkurā gadījumā jāskatās eksemplārs, iespējams bik lielāks seks gaidāms nekā parasti.[ Šo ziņu laboja Angelz, 28 May 2017, 13:02:11 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
FisherS | | Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: tīriem diskiem
| Kkā pox kas iet labāk vai sliktāk. Kad mekleeju 60, ssā un mobilē degvielas tipa vietā tikai atzīmēju dīzeli.
Hz kas dzīvē būtu jānotiek lai pirktu e60 beņu un vēl ar slotas kātu. Riktīgs veiksmes stāsts.
Un dārgāks esot benzīns precentuāli tādas miskastes ir tik maz tirgū, ka pārdevējam gaidot kad kāds toposais veiksminieks(līdz 7 stukām apgr vilcējs )atbrauks apskatīt, vismaz gada laikā, ir jāliek augstāka cena.
| Offline | | |
Fernnando | | Kopš: 22. Nov 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 71
Braucu ar: 535d FL
| Kā tur ar tām ķēdēm ir 535d FL? Ja pārtrūkst tad motors metams laukā ja? Kaut kur tepat forumā bija saruna, ja plīst ķēde tad tik kaut kāds bloks jānomaina esot un izmaksas sastāda nedaudz virs 1k.
Taisnība vai es šo nosapņoju šonakt? | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
28 May 2017, 13:08:37 @Fernnando rakstīja:
Kā tur ar tām ķēdēm ir 535d FL? Ja pārtrūkst tad motors metams laukā ja? Kaut kur tepat forumā bija saruna, ja plīst ķēde tad tik kaut kāds bloks jānomaina esot un izmaksas sastāda nedaudz virs 1k.
Taisnība vai es šo nosapņoju šonakt?
Atkarībā kā nepaveicās. Draugam pēc ķēdes saplīšanas pasākums uz 1.5k € nostājas, tb kapitalka. Manējai laicīgi mainīta ķēde uz 200k.[ Šo ziņu laboja Angelz, 28 May 2017, 13:30:09 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
28 May 2017, 13:08:37 @Fernnando rakstīja:
Kā tur ar tām ķēdēm ir 535d FL? Ja pārtrūkst tad motors metams laukā ja? Kaut kur tepat forumā bija saruna, ja plīst ķēde tad tik kaut kāds bloks jānomaina esot un izmaksas sastāda nedaudz virs 1k.
Taisnība vai es šo nosapņoju šonakt?
Tikko mainīju vienam ķēdes. Pārplīsa tieši 535D FL.
Izjaucām un vienīgais, kas bija beigts - sadales vārpstas līkas. Un pāris skrūves, kas piespiež sadales vārpstu kakliņus.
Ja neskaita sadalenes, tad remonts ap 1k euro. Bet nu tur cilvēks bija ar pareizo pieeju un kapeiku nepisa. Samainījām pa ceļam visu pārējo, kas bija jāmaina. Reāli pāris simtus lētāk var pat uztaisīt.
Sadales vārpstas komplekts no 300-500 Euro.
Motors vaļā netika taisīts.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 May 2017, 14:06:56 @Kaross rakstīja:
28 May 2017, 13:08:37 @Fernnando rakstīja:
Kā tur ar tām ķēdēm ir 535d FL? Ja pārtrūkst tad motors metams laukā ja? Kaut kur tepat forumā bija saruna, ja plīst ķēde tad tik kaut kāds bloks jānomaina esot un izmaksas sastāda nedaudz virs 1k.
Taisnība vai es šo nosapņoju šonakt?
Tikko mainīju vienam ķēdes. Pārplīsa tieši 535D FL.
Izjaucām un vienīgais, kas bija beigts - sadales vārpstas līkas. Un pāris skrūves, kas piespiež sadales vārpstu kakliņus.
Ja neskaita sadalenes, tad remonts ap 1k euro. Bet nu tur cilvēks bija ar pareizo pieeju un kapeiku nepisa. Samainījām pa ceļam visu pārējo, kas bija jāmaina. Reāli pāris simtus lētāk var pat uztaisīt.
Sadales vārpstas komplekts no 300-500 Euro.
Motors vaļā netika taisīts.
Pag,tb,vaarsti iemauca pa sadaleni taa,ka taa liika,un viss kaartiibaa?
Tb,ne vaarsti saliekti,ne vadiiklas izedmoleetas,kaati taisni????
Kaa tas var buut????
| Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Jā. Tieši tā. Sadalene nav pildīta - caurs vidus. Locās viņas ļoti viegli.
Vārsti 95% gadījumu paliek dzīvi. Salocās vai nu sadales vārpstas vai arī rokeri izšķīst. Diezgan tos dzinējus esam šādi pārvākuši. Nevienam nav bijis līks vārsts. Ja ir kompresija visos cilindros vienāda, tukšgaita laba ut.t. tad neredzu jēgu vērt vaļā un sadārdzināt procesu vēl par pāris simtiem.
Un ir auto, kuri pēc remonta pie manis apkalpojas. Nevienam nav sūdzību par dzinēja darbību vai patēriņu arī pēc 10 000km un vairāk.
Kā tas var būt?
1. Vārsti pret virzuli un sadaleni ir taisni pretī. Nav leņķī.
2. Sadales vārpstas ir ļoti vieglas un nav pildītas - uzņem triecienu uz sevi.[ Šo ziņu laboja Kaross, 28 May 2017, 14:39:14 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 May 2017, 14:36:27 @Kaross rakstīja:
Jā. Tieši tā. Sadalene nav pildīta - caurs vidus. Locās viņas ļoti viegli.
Vārsti 95% gadījumu paliek dzīvi. Salocās vai nu sadales vārpstas vai arī rokeri izšķīst. Diezgan tos dzinējus esam šādi pārvākuši. Nevienam nav bijis līks vārsts. Ja ir kompresija visos cilindros vienāda, tukšgaita laba ut.t. tad neredzu jēgu vērt vaļā un sadārdzināt procesu vēl par pāris simtiem.
Un ir auto, kuri pēc remonta pie manis apkalpojas. Nevienam nav sūdzību par dzinēja darbību vai patēriņu arī pēc 10 000km un vairāk.
Nu.. bez variantiem: es gribeetu vadiiklu luftes pameeriit.. ja normaali uzpisa atveertam (logjiski) vaarstam pa galvu, sitienu dabuuja vadiikla. Kompresija buus,bet vadiikla ar lufti. Tuksgaitu ar izvilks,diizelis tak.. nu,vnk neticu,ka bez sekaam taads mauciens var beigties.. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Par tukšgaitu te nu maldies. Dīzelim tā ir vislabākais rādītājs.
Ja sprauslas labas, tad daudz maz vēl ECU izvilks ar sprauslu korekcijām, bet ja nebūs kompresija visur vienāda, tad izslēdzot sprauslu kompensācijas būs jūtama nevienmērīga darbība ne tikai diagnostikā, bet jau uz "pakaļas".
Kapēc, lai vadīkla dabūtu sitienu ja vārsta cepure ir vienā plaknē ar virzuli?
Ja būtu vēl kāds grāds slīpi, tad jā.
Ja vadīkla būtu ar lufti, tad to jau pēc 10-20 000km noteikti izjustu.[ Šo ziņu laboja Kaross, 28 May 2017, 14:46:35 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 May 2017, 14:44:05 @Kaross rakstīja:
Par tukšgaitu te nu maldies. Dīzelim tā ir vislabākais rādītājs.
Ja sprauslas labas, tad daudz maz vēl ECU izvilks ar sprauslu korekcijām, bet ja nebūs kompresija visur vienāda, tad izslēdzot sprauslu kompensācijas būs jūtama nevienmērīga darbība ne tikai diagnostikā, bet jau uz "pakaļas".
Kapēc, lai vadīkla dabūtu sitienu ja vārsta cepure ir vienā plaknē ar virzuli?
Ja būtu vēl kāds grāds slīpi, tad jā.
Nee,Tu paarprati. Es to vdomaaju vairak,saliidzinot ar benziinu. Diizelis tomeer skarbaaks aparaats.
Redz,par to jau staasts - kompresija buus,jo tuksgaitaa vaarsts paspeej noseesties atpakalj. Kas notiek pie lielaakiem rpm,kaads ir elljas pateerinjsh..
Sore par skepsi,es saveejo dzineeju noteikti rautu valjaa.. pat nedomaajot.un meeriitu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|