Online
Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF kvēpu filtrs
Autors | Ziņojums |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
22 Oct 2020, 09:59:52 @Mo4itajs rakstīja:
22 Oct 2020, 09:43:08 @HiJaCKeR rakstīja:
22 Oct 2020, 09:22:17 @Mo4itajs rakstīja:
Tu laikam tikai ar vecu lamatas dīzeli esi braucis, ja reiz mini vibrācijas un smakoņu salonā.
tu esi pieradis pie tās smakas, smaržiņa salonā ir? ir. visi dīzelisti smird.
To saka cilvēks kas brauc ar E90?
a kas vaina E90 | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
22 Oct 2020, 09:59:52 @Mo4itajs rakstīja:
22 Oct 2020, 09:43:08 @HiJaCKeR rakstīja:
22 Oct 2020, 09:22:17 @Mo4itajs rakstīja:
Tu laikam tikai ar vecu lamatas dīzeli esi braucis, ja reiz mini vibrācijas un smakoņu salonā.
tu esi pieradis pie tās smakas, smaržiņa salonā ir? ir. visi dīzelisti smird.
To saka cilvēks kas brauc ar E90?
Tiešām, man laikam oža sen nomirusi Vai arī C19.
Vienīgais kas dīzelim smird ir rokas pēc uzpildes, ja aizmirsti cimdus uzvilk. Tas citreiz besī. | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
22 Oct 2020, 10:14:19 @HiJaCKeR rakstīja:
22 Oct 2020, 09:47:23 @RR04 rakstīja:
22 Oct 2020, 09:43:08 @HiJaCKeR rakstīja:
22 Oct 2020, 09:22:17 @Mo4itajs rakstīja:
Tu laikam tikai ar vecu lamatas dīzeli esi braucis, ja reiz mini vibrācijas un smakoņu salonā.
tu esi pieradis pie tās smakas, smaržiņa salonā ir? ir. visi dīzelisti smird.
Kā zini, ka visi? ostīji izpūtējus visiem?
nē, vienkārši iekāpjot paziņu auto
Ja paziņas brauc ar e39, tad saprotams | Offline | | |
AV | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
|
22 Oct 2020, 09:49:35 @Mikels rakstīja:
Būsim atklāti, es šaubos vai kāds izvēlas dīzeli aiz baigās mīlestības pret to, drīzāk, ir ideja par iespēju iepist kapeiku uz degvielu
Parādiet man kādu, kurš ikdienā labprātāk pārvietotos ar 2.0d, nekā 3.0 benzīnu. Protams, ir vēl otrs variants, ka nepieciešams braukt tiešām garus gabalus, kur tā ir racionāla izvēle, bet tādi noteikti ir mazākumā.
Korekti butu salidzinat vienada tilpuma dzinejus, nevis 2.0d vs 3.0i. Piemeram, darba nomas auto Tiguana noteikti prieksroku dodu 2.0d ar savu griezes momentu pie zemiem rpm, nevis 2.0i, lai gan noskrejieni nelieli.
Tads pats secinajums paris gadus atpakal side-by-side testejot roadshowa cayenne - benzina V8 GTS skjita, ka totali neiet salidzinot ar dizela V8.
Ikdienas SUVos dizelis, manuprat, ir daudz piemerotaka izvele. | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
22 Oct 2020, 10:19:00 @AV rakstīja:
22 Oct 2020, 09:49:35 @Mikels rakstīja:
Būsim atklāti, es šaubos vai kāds izvēlas dīzeli aiz baigās mīlestības pret to, drīzāk, ir ideja par iespēju iepist kapeiku uz degvielu
Parādiet man kādu, kurš ikdienā labprātāk pārvietotos ar 2.0d, nekā 3.0 benzīnu. Protams, ir vēl otrs variants, ka nepieciešams braukt tiešām garus gabalus, kur tā ir racionāla izvēle, bet tādi noteikti ir mazākumā.
Korekti butu salidzinat vienada tilpuma dzinejus, nevis 2.0d vs 3.0i. Piemeram, darba nomas auto Tiguana noteikti prieksroku dodu 2.0d ar savu griezes momentu pie zemiem rpm, nevis 2.0i, lai gan noskrejieni nelieli.
Tads pats secinajums paris gadus atpakal side-by-side testejot roadshowa cayenne - benzina V8 GTS skjita, ka totali neiet salidzinot ar dizela V8.
Ikdienas SUVos dizelis, manuprat, ir daudz piemerotaka izvele.
Tas pats ar E9* 3.0i un 3.0d
Žopometrs starpību jūt | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Lai cik ļoti nepatiktu apgriezienu ///M dzinēji, ikdienas lietošanā 6cil dīzelis ir ērtāks, tā grieze no apakšām ir forša ikdienas režīmā. | Offline | | |
kreativsniks | | Kopš: 15. Oct 2018
Ziņojumi: 90
Braucu ar: vecu slīkoni,tīteni,šķilteni
| labdien, internetā ir konfliktējoša info par to no kura gada BMW sāka lietot DPF visos savos dīzeļos. Tiek minēts 2004.g. , taču redzu, ka dažādās vietnēs tirgo PDF'us domātus arī vecākiem BMW modeļiem.
Vai, teiksim, e39 (3.0d) 02' jau nāca par DPF? Paldies!
EDIT: izlaboju no PDF > DPF [ Šo ziņu laboja kreativsniks, 22 Oct 2020, 10:49:07 ] | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
22 Oct 2020, 10:25:07 @Digital rakstīja:
Lai cik ļoti nepatiktu apgriezienu ///M dzinēji, ikdienas lietošanā 6cil dīzelis ir ērtāks, tā grieze no apakšām ir forša ikdienas režīmā.
Pietam ja vēl čipots | Offline | | |
|
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
22 Oct 2020, 10:26:57 @kreativsniks rakstīja:
labdien, internetā ir konfliktējoša info par to no kura gada BMW sāka lietot PDF visos savos dīzeļos. Tiek minēts 2004.g. , taču redzu, ka dažādās vietnēs tirgo PDF'us domātus arī vecākiem BMW modeļiem.
Vai, teiksim, e39 (3.0d) 02' jau nāca par DPF? Paldies!
Ja godīgi uz e39/e46 paaudzes DPF kā tādu neesmu redzējis.
Uz e60/90 manlieks 2006/2007. gads, bet varu kļūdīties. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Oct 2020, 10:26:57 @kreativsniks rakstīja:
labdien, internetā ir konfliktējoša info par to no kura gada BMW sāka lietot PDF visos savos dīzeļos. Tiek minēts 2004.g. , taču redzu, ka dažādās vietnēs tirgo PDF'us domātus arī vecākiem BMW modeļiem.
Vai, teiksim, e39 (3.0d) 02' jau nāca par DPF? Paldies!
jā uz E39 bija iespējams DPF kā papildus opcija, bet ļoti reti sastopams (es tikai 1 dzīvē biju redzējis). Konkrēta gada nav, jo pat 2006 gada E90 varēja būt bez DPF | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
| nu jā, ja es dzīvotu laukos, tad man noteikti būtu dīzelis ar universāļa virsbūvi. varētu vilkt piekabi pa lauku pilnu ar kartupeļiem. uz mežu aizbraukt pēc malkas. saļarku varētu iepirkt no kāda vietējā zemnieka. ir arī savi plusi dīzelim. | Offline | | |
Gachaans | | Kopš: 05. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 786
Braucu ar: OOOO
| man ir 4 gadus vecs dīzelis, ar 68K nobraukumu, nekas nesmird un nevibrē. Tiesa gan, nav BMW.
Mūsdienu auto tirgū, gan jaunā gan lietotā, benzīnmotoru pieejamība ir diezgan ierobežota, tas arī nosaka to kapēc daudzi pērk dīzeļus | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
| Pieprasījums nosaka piedāvājumu, proti, tirgū ir tik daudz dīzeļi, jo ir pieprasījums pēc tiem, nevis otrādāk. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Oct 2020, 11:02:01 @Nixx rakstīja:
Atkārtošu
21 Oct 2020, 22:29:22 @Nixx rakstīja:
Bet ir kāds objektīvs tests, kā noteikt dpf kondīciju ?
Cik sapratu no , spiediena starpība pirms/pēc filtra neder, jo filtrs var būt izvarots.
tad kā
tikai laboratorijas darbi cienītais...
P.S ja jau filtrs mehāniski bojāts (izurbts, saplīsis utt) tad jau trubas būs piekvēpušas...
A spiediena starpiba iekš DPF norāda uz to, cik kvēpu viņā ir sakrājies un kad vadības blokam jāsāk / jābeidz reģenerācija... | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
22 Oct 2020, 10:33:18 @HiJaCKeR rakstīja:
nu jā, ja es dzīvotu laukos, tad man noteikti būtu dīzelis ar universāļa virsbūvi. varētu vilkt piekabi pa lauku pilnu ar kartupeļiem. uz mežu aizbraukt pēc malkas. saļarku varētu iepirkt no kāda vietējā zemnieka. ir arī savi plusi dīzelim.
Vispār jau tādām lietām ir traktors vai pickup truck kā minimums. | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
21 Oct 2020, 20:20:28 @Modrs rakstīja:
21 Oct 2020, 13:38:51 @Mikuzz rakstīja:
Arī DPF 300+k klubā
Braucu lielākus gabalus, termostati ok, nav pagaidām iemesla mirt viņam.
Ja nav grūti, variet nobildēt izpūtēju galus?
Bildes sagriezās, bet domu var saprast...
| Offline | | |
|
amons | | Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
| @Kaross vai man kā cilvēkam kas neko nesaprot čipošanas jomā, vari apskaidrot kā tieši tiek panākts klientam solītais rezultāts ja pē darbībām netiek tas viss uz jaudas stenda notestēts? Uz izjūtām, ķipa gāzes pedālim jūtību nomainija u tagad klietnam liekas ka ir raķete?
Kā tiek pārbaudīts teiksim solītais 20 vai 30% jaudas pieaugums, ja tas netiek nomērīts? Pēc prinicipa, ka pamainot šitos ciparus, parasti izdodas pacelt jaudu par tik un tik procnetiem?
Jaudas stendam takš ar ir kļūdas procents, kā arī vadoties no ievadītajām vērtībām rezultāti var būt pat par 10-15% atšķrīgi diviem mērījumiem pēc kārtas. No kurienes tiek paņemts teiksim klientam solītie 20% jaudas pieaugums ( 10% stenda kļūda + mainīgo parametru ievade jau iespējams nodrošina solītos 20% jaudas pieaugmu pat nederaot pilnīgi neko | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
| priekš kam vispār sērijveida auto vajadzīgs individuālais čiptjūnings ? | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
| Ar Karrosu viss skaidrs, viņš bieži brauc pie bračkas uz Dynosystems un tur viss ir kārtībā!
Nesaprotu čipotājus no garāžām kuri no pirksta izzīž zirgus | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
22 Oct 2020, 14:32:38 @HiJaCKeR rakstīja:
priekš kam vispār sērijveida auto vajadzīgs individuālais čiptjūnings ?
Jo pa lielam katrs auto ir pats pa sevi individuāls un katram resurss ir nofists individuāli
Cits e60 530d čipojas, cits e60 530d ne tik labi!
Tāpēc atrod zelta vidusceļu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|