Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 249 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Arsmens
16. Mar 2011, 11:47 #661

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


16 Mar 2011, 10:36:40 kvatra rakstīja:
Vai ir kāds lietas kursā kur Latvijā var iegadāties dabasgāzes uzpildes iekārtu mājai?

Nesen šito pasērčoju un konstatēju, ka pie mums visticamāk neviens ar to neņemās. Alibabā ir atrodami kompaktie uzpildītāji. Cenas pārsvarā no 1.5tk Ls un uz augšu.
Kāpēc interesējies? Ir auto uz dabasgāzi?
Offline
kvatra
16. Mar 2011, 11:56 #662

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Sanāk baigi daudz braukāt, mājās ir dabasgāze un autiņu ar it kā nav problēmu iegādāt. Opel, volvo, vw piedāvā tādus aparātus. Cena uzpildie mājās ir 0.28 sant. par kubu. Piemēram, vw touran vidējais dabasgāzes patēriņs ir 8m3 uz sotaku. Ja es braucu pie 100 tūkstoši gadā, tad atmaksātos diezgan ātri.
Offline
Arsmens
16. Mar 2011, 12:01 #663

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Tur tā balonu uzpilde sapratu, ka laikietilpīga un kompresors elektrību patērēs padaudz kamēr piekačās balonus. Esi smalkāk parēķinājis visu šito?
Offline
kvatra
16. Mar 2011, 12:06 #664

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Nē, kaut tikai sāku zondēt. Uzpildes aparātiem ir dažādi uzpildes ātrumi, lētākie pilda bāku kādas 8-12 stundas. Te it kā latviešu firma piedāvā kaut ko, bijusī ekohanza: http://www.hygen.org/index.php?id=9&lang=lv&table=cat_0

Offline
gumijkoks
16. Mar 2011, 12:42 #665

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 486

Braucu ar:

Vai kāds ir praktizējis gāzes iekārtu uzstādīt pats?
Kāpēc es par to iedomājos - ir laiks ķimerēties pašam, balons un vēl kādas citas muļķības varētu šrotā sameklēt un izšķirot, ko jaunu meklēt.
Varbūt kāds var uzrakstīt sastāvu, no kā sastāv gāzes iekārta?
Nu balons, reduktors ir nepieciešams, bet sīkāks izdalījums?

Kur var pasmelties informāciju, par sagāzēšanu autiņam ar karburatoru vai inžektoru?

Kāpēc par to esmu aizdomājies? Tāpēc, ka auto, kurš maksā 400 latus negribas 500 latus noskaitīt tikai tāpēc, ka viss jauns uzstādīts spīdīgā kantorī - pusi varu veikt pats, cerībā, ka vismaz pusi no tiem 500 var ietaupīt.
Offline
Driver
16. Mar 2011, 12:53 #666

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 Mar 2011, 11:42:44 mxblack rakstīja:
Driver: par šo tēmu esmu runājis ar vairākiem gāzes kantoriem, jo pats braucu ar gāzi un ir bijusi interese. Atbilde ir viena: ja klients vēlas un ir gatavs par to samaksāt, tad sagādāt komplektu un uzlikt nav nekādu problēmu. Tikai tie ieguvumi nav tik lieli, lai maksātu klāt vēl ~2K LVL, tāpēc ar to neviens neaizraujas.

atbilde neder!
man vajag precizi zinat katras detaljas specifikaciju, smadzenju darbibas algoritmu un pasham redzet piesleguma shemu + perfektaja gadijuma to visu gribetu pataustit, paostit, paraustit...
bet par tiem (ne)ieguvumiem ir plika dirshana
uzstadot tiktiesham "pareizu" gazes iesprici, dzinejs ari mehaniski tiek parbuvets un tiek darbinats tikai un vienigi ar gaazi

atbildot VMR, ko un kaa vajag zinu un ari esmu izpipejis ko no kaa var pielagot, bet kopeja cena tur nebus nekada mazaa un musu LV tirguu tadu iekartu toch neliks plukatas uz puspuvushiem bmw ar nojatam ritoshajam.
ja ari kads liks, tad vinjs neskaitis cik atri tas vinjam atpirksies, tapat ka liekot programmejamos vadibas blokus un custom made izpudes stock detalju vieta, neviens neskaita par cik litiem riis mazak/vairak un vai tas "atpelnisies"
braukt ar tadu iekartu tiktiesham varetu but "kruta" un tikai ilgterminja vinja atpelnitos...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mikelis
16. Mar 2011, 13:05 #667

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Ietaupīsi kādus 200Ls
Vajadzīgs balons, trubas, reduktors, sprauslas, vadības bloks, vārsts balonā, uzpildes caurums, ganjau vēl kautkas. Uzlikt visu čakars + jāpērk vēl sertifikāts pie kāda gāzinieka, lai piereģistrētu pārbūvi un vēl ganjau vajag saprogrammēt vadības bloku

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
otomars
16. Mar 2011, 13:25 #668

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

tev vajag ,pats arii meklee info sagribeeji ka te ar karotiiti muutee kaads ieliks



16 Mar 2011, 12:53:53 Driver rakstīja:

atbilde neder!
man vajag precizi zinat katras detaljas specifikaciju, smadzenju darbibas algoritmu un pasham redzet piesleguma shemu + perfektaja gadijuma to visu gribetu pataustit, paostit, paraustit...

[ Šo ziņu laboja otomars, 16 Mar 2011, 13:25:36 ]

Offline
markelis
16. Mar 2011, 14:05 #669

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12924

Braucu ar: eFku


16 Mar 2011, 12:42:49 gumijkoks rakstīja:
Vai kāds ir praktizējis gāzes iekārtu uzstādīt pats?
Kāpēc es par to iedomājos - ir laiks ķimerēties pašam, balons un vēl kādas citas muļķības varētu šrotā sameklēt un izšķirot, ko jaunu meklēt.
Varbūt kāds var uzrakstīt sastāvu, no kā sastāv gāzes iekārta?
Nu balons, reduktors ir nepieciešams, bet sīkāks izdalījums?

Kur var pasmelties informāciju, par sagāzēšanu autiņam ar karburatoru vai inžektoru?

Kāpēc par to esmu aizdomājies? Tāpēc, ka auto, kurš maksā 400 latus negribas 500 latus noskaitīt tikai tāpēc, ka viss jauns uzstādīts spīdīgā kantorī - pusi varu veikt pats, cerībā, ka vismaz pusi no tiem 500 var ietaupīt.

jaa bij te kaadu laiku atpakalj. briemu lietu topikaa kur onkulisa ar savu njivu un visu paslikto iekaartu nodega.
Offline
mrpresident
16. Mar 2011, 14:23 #670

Kopš: 31. May 2004

Ziņojumi: 1275

Braucu ar:


16 Mar 2011, 12:01:51 Arsmens rakstīja:
Tur tā balonu uzpilde sapratu, ka laikietilpīga un kompresors elektrību patērēs padaudz kamēr piekačās balonus. Esi smalkāk parēķinājis visu šito?

Tur jarekina aptuvenais elektribas paterinsh 0,6-0,8 kWh/m3, letakas ierices pumpes to 1.5-2 m3 stunda.
Un, ja skaita, piemeram, Volvo S80, tad tam gazes tanks ir 24m3 + 30 litri benzina. Paterinsh videjais-aprekinatais 8m3 vai 9 litri benzina uz 100km.
Pie shiem datiem sanak, ka maksimalais, ko var nobraukt uz gazes ir 300km, bet nemot vera ka parsvara mashinas jau ir pabrauktas, tad iespejams, ka paterinsh tomer bus lielaks.
Cenas var katrs pats izrekinat un saprast, kad atmaksasies 750-1200Ls investicija iepildes aparata.
Un nevajag aizmirst, ka ir ari vairakas problemas - ierobezhotais nobraukums un ilga uzpilde pret to, mashinas talakas pardoshanas iespejas problemas un ari iespejamas problemas ar sistemas apkalposhanu!
Offline
gumijkoks
16. Mar 2011, 14:24 #671

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 486

Braucu ar:


16 Mar 2011, 14:05:04 markelis rakstīja:

16 Mar 2011, 12:42:49 gumijkoks rakstīja:
...

jaa bij te kaadu laiku atpakalj. briemu lietu topikaa kur onkulisa ar savu njivu un visu paslikto iekaartu nodega.


neesi nu tik skeptisks, zinu ar ko riskēju. nedomāju, ka ir vērts lieki pārmaksāt par darbu, kuru varu veikt pats. to, ko nevaru - meklēju speciālistu.

[ Šo ziņu laboja gumijkoks, 16 Mar 2011, 14:25:21 ]

Offline
Arsmens
16. Mar 2011, 14:45 #672

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


16 Mar 2011, 14:23:44 mrpresident rakstīja:

16 Mar 2011, 12:01:51 Arsmens rakstīja:
Tur tā balonu uzpilde sapratu, ka laikietilpīga un kompresors elektrību patērēs padaudz kamēr piekačās balonus. Esi smalkāk parēķinājis visu šito?

Tur jarekina aptuvenais elektribas paterinsh 0,6-0,8 kWh/m3, letakas ierices pumpes to 1.5-2 m3 stunda.
Un, ja skaita, piemeram, Volvo S80, tad tam gazes tanks ir 24m3 + 30 litri benzina. Paterinsh videjais-aprekinatais 8m3 vai 9 litri benzina uz 100km.
Pie shiem datiem sanak, ka maksimalais, ko var nobraukt uz gazes ir 300km, bet nemot vera ka parsvara mashinas jau ir pabrauktas, tad iespejams, ka paterinsh tomer bus lielaks.
Cenas var katrs pats izrekinat un saprast, kad atmaksasies 750-1200Ls investicija iepildes aparata.
Un nevajag aizmirst, ka ir ari vairakas problemas - ierobezhotais nobraukums un ilga uzpilde pret to, mashinas talakas pardoshanas iespejas problemas un ari iespejamas problemas ar sistemas apkalposhanu!


Taisnība vien ir... Investīcijas lielas un ilgtermiņā. Atmaksājas drošvien, ja liels autoparks. Itālijā cng populāri un mēdz gadīties, ka no turienes ievestiem auto jau stāv virsū tā gāzes iekārta.
Offline
lietus
16. Mar 2011, 15:03 #673

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


16 Mar 2011, 10:18:20 Siipols rakstīja:

14 Mar 2011, 09:19:55 lietus rakstīja:

12 Mar 2011, 22:20:51 Archy96 rakstīja:

12 Mar 2011, 21:58:47 lietus rakstīja:
kuraa uznjeemumaa labaak uzstaadiit gaazes iekaartu? budzhets 500lvl 4 cilindri, bokser motors. galvenais, lai nav pipljuki kaut kaadi un, lai zina ko dara + atbild par to ko izdariijushi.

Heinrihs gāze - tāds civilizēts kantoris

leetaako variantu sareekjinaaja 600

Kad es intreses pēc meklēju cenas,tad man viens labs gāzes meistars piedāvaja Subaru turbo boksermotoram uzstādīt inžektorgāzi ar vadibas bloku par 450ls,ja es pats kautkādus sikumus veicu,priekšdarbus utt.

paldies par info, izskataas, ka likshu pie Ulda laikam Raņķa dambī
Offline
mrpresident
16. Mar 2011, 15:04 #674

Kopš: 31. May 2004

Ziņojumi: 1275

Braucu ar:


16 Mar 2011, 14:45:02 Arsmens rakstīja:

Taisnība vien ir... Investīcijas lielas un ilgtermiņā. Atmaksājas drošvien, ja liels autoparks. Itālijā cng populāri un mēdz gadīties, ka no turienes ievestiem auto jau stāv virsū tā gāzes iekārta.

Un vel janem vera, ka vieniga iespeja atri un erti iepildities LG specialajas uzpildes stacijas vairs nepastav, jo pagajusha gada tas visas jau aizvera!
Offline
kvatra
16. Mar 2011, 16:33 #675

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

VW ar CNG var nobraukt 500-600 km. Vienīgais tā lēnā uzpilde, var sanākt, ka pa nakti nemaz nevar to drapaku uzpildīt.
Offline
mrpresident
16. Mar 2011, 17:13 #676

Kopš: 31. May 2004

Ziņojumi: 1275

Braucu ar:


16 Mar 2011, 16:33:26 kvatra rakstīja:
VW ar CNG var nobraukt 500-600 km. Vienīgais tā lēnā uzpilde, var sanākt, ka pa nakti nemaz nevar to drapaku uzpildīt.

Ar leto majas ladetaju var sanakt, ka pilna diennakts (vai pat vairak) japilda, lai tik daudz sapilditu!
Offline
nagla
16. Mar 2011, 17:44 #677

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


16 Mar 2011, 17:13:01 mrpresident rakstīja:

16 Mar 2011, 16:33:26 kvatra rakstīja:
VW ar CNG var nobraukt 500-600 km. Vienīgais tā lēnā uzpilde, var sanākt, ka pa nakti nemaz nevar to drapaku uzpildīt.

Ar leto majas ladetaju var sanakt, ka pilna diennakts (vai pat vairak) japilda, lai tik daudz sapilditu!
diena plano nomaukt 600km ?

[ Šo ziņu laboja nagla, 16 Mar 2011, 17:45:05 ]

Offline
kvatra
16. Mar 2011, 17:51 #678

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Diezgan bieži braucu 300-500 km dienā, tāpēc jau ir tā interese pēc iespējas vairāk kapeiku iesist

[ Šo ziņu laboja kvatra, 16 Mar 2011, 17:51:59 ]

Offline
spritzmashinebanned
16. Mar 2011, 18:09 #679

Kopš: 11. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1892

Braucu ar: peni pa vagiinaam


16 Mar 2011, 17:51:44 kvatra rakstīja:
Diezgan bieži braucu 300-500 km dienā, tāpēc jau ir tā interese pēc iespējas vairāk kapeiku iesist


nez kapec tik ilgi japilda ta mashina? kur tev tada infa? esmu tagad italija, te cng iepildit var ari parastos benzintankos. ka tad vini tajos tankos tik aatri uzpilda?
Offline
JG1990
16. Mar 2011, 18:25 #680

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

parcik jelgavā neatradu nevienu vietu, kur var iegādāties membrānu, filtru un trubas gāzes iekārtai, tad varbūt kāds var padalīties ar kādiem kantoriem rigā, kur to visu varetu dabut?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo