Online
Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 3. sēriju F30
Autors | Ziņojums |
MPBK | | Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
| ok ok. es nezinu. tikai nekliedz uz mani
viņš esot piesaistijis eiropas naudu un kautkāda projekta rezultātā ir šī iekārta. tāpēc izklausijās ka tas ir legāli | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Nu jā, iekārtu nopirkt un lietot var pilnīgi legāli
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Neesmu padzilinati petijis DPF nolietojumu un filtresanas spejas pie liela nobraukuma, bet faktiski DPF darbojas ka mehanisks kvepu slazds un taja nenotiek nekadi kimiski procesi (atskiriba no katalizatora, piemeram), tadel tas ik pa laikam piepildas ar iesprostotajam dalinam, kas paliek filtra (tuklat tie ir >99% no dalinam - vismaz tam, kuru filtresanai filtrs ir domats). Kad tas notiek, tas tiek sadedzinatas un izklust ara ka vel mazakas dalinas, kas tiek uzskatitas pa mazak kaitigam. Bet, protams, ka ar laiku veidojas uzdegumi, kas filtra caurlaidibu pazemina, bet es neku neesmu atradi petijumu, kas pateiktu, ka taja bridi filtrs sak sliktak filtret dalinas, jo membranas neviena bridi nepaplasinas. Slikta filtresana notiktu, ja filtra struktura tiktu sagrauta, bet tad tas palielinatu caurlaidibu, bet ka mes empiriski visi zinam, tas nenotiek. Ja ir veids, ka mehaniski likvidet uzdegumus, nesagraujot strukturu, tad kapec lai tas neturpinatu pildit savu funkciju? Tas, ka razotajs noteicis 200k ne vienmer ir objektivi balstits uz pamatotu analizi, jo ka zinam, tad pie 200k beidzas pagarinata garantija un lielako dalu razotaju maz uztrauc, kas ar auto notiek pec tam (kaut vai paskatieties uz karbu lifetime ellam un dzineja kedem, kas ar garantiju iet tos pasus 200k km). Filtra uzdevums nav izfiltret pavisam mazas dalinas (kuras piemeram, DI bendzina dzinejos lidz 2019. Gadam vispar netika filtretas!). Faktiski, jaunam DI benzinam izputeja izplude bus melna jau pec paris k km, bet dizlim ta biezi bus tira ari pec 200k km. Manuprat, filtrus nobeidz 1) nepilniga regeneracija (vecajiem DPF pilsetas rezima nebija variantu attirities un EURO6 tas jau ir atrisinats, filtram spejot regenereties pat auto stavot uz vietas) un 2) problemas ar pasu dzineju (degmaisijums, sprauslas, ellas “essana” utml., kas vienkarsi mehaniski aizsere filtru isa laika perioda. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
08 Jan 2020, 17:20:11 @DM-101 rakstīja:
palasiiju pirmo dalju un ir iebildes.
No dirselja aaraa naak dazhaada veida cietaas daljas. ir liela izmeera, ir mikrodaljas. mikrodaljas ir dazhu liidz 10um lielas. Taa ir 10..30 dalja mata biezuma.
DPF lielaas daljas aiztur labirintaa, mazaas - shuunaas. taas ir 2 dazhaadas funkcijas.
mazaas daljas nevar aizdirsinaat DPF - to slaanim jaabuut sumtos/tuukstoshos. DPF aizdirsina lielaas frakcijas.
Kas notiek ar shuunu formu reaalam/konkreetajam DPF peec liela nolietojuma - neviens nezina.
Otra teema - es neesmu atradis preciizu info - vai mikrodaljas tiiri mehaaniski tiek kjertas tajaas poraas, jeb arii augstas temperatuuras ietekmee veidojas potenciaalu starpiiba un elektriski pievelk/notur. Jebkuraa gadiijumaa - ar katru reizi taas poras pilniigi neattiiraas - paliek pielipushaas mikrodaljas.
Mikrodalju aizkaveshanas efektivitaate samazinaas.
Jaunajiem BMW [saakot no F10 LCI] jau ir speciaals mikrodalju sensors, kursh meera DPF reaalo speeju aizturet mikrodaljas. Liidz tam - protams, katram, kursh naudu ieguldiit negrib, bus argumenti - a regjeneraacijas notiek. Regeneraacijas NAV saistiitas ar mikrodalju aiztureshanu!
Nestridesos - loti iespejams ka Tev ir taisniba. Ka jau teicu, neesmu specs un ir loti maz publisku petijumu par so temu. DPF poras ir 10-30 mikrometri (angl. microns) un tadel ir gruti garaza novertet ar aci lietota filtra strukturu. Viena lieta, ko vel velos piebilst ir: kvepi (Angliski soot) vs pelni (ash). DPF aiztur kvepus (principa noteiktos apstaklos degoss materials) un regeneracijas procesa parvers pelnos (vel mazakasdalina), kas jau ir kimiski nedegosas dalinas un tas ir iemesls, kadel ar laiku, kad izveidojas pelnu uzdegums, ar to ir mehaniski loti gruti cinities filtra, kura poru diametrs ir 10-30 mikrometri. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| JMJ toč nav TUV
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
illbeedat | | Kopš: 26. Nov 2005
Ziņojumi: 385
Braucu ar:
| Vai kāds var aizlienet/izirēt n47 motora timing tools komplektu ķēžu maiņai? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Ja uz īsu brīdi, tad jā, varu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| ja 20k atliksi, tad sanāks | Offline | | |
|
MPBK | | Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
| https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/330/dmjgk.html
reku viens preFL ir. Vienīgais perekups atkal stumj basņu par pašu pilnāko komplektāciju.
viens powerists arī tirgoja rudenī vairākus mēnešus arī preFL , bet tas bija krietni labāks, melns ar paku, bez tiem spīdīgajiem sūdiem, melnu ādas salonu pareizo stūri, utt. cenu īsti neatceros šķiet 16k€. Es viņu izskatīju kā variantu, bet beigās nopirku labāku
ps. skaties ko kaross sarakstijis par n57 motoriem [ Šo ziņu laboja MPBK, 29 Jan 2020, 22:38:28 ] | Offline | | |
freimo | | Kopš: 26. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2400
Braucu ar: F31 M-Sport
| Kāds ir mēģinājis cīnīties ar kondensātu F3x aizm. lampās?
Izskatās, ka ar laiku sakalst tā blīvgumija ap spuldzīšu vāku... | Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
|
29 Jan 2020, 20:39:52 @MPBK rakstīja:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/330/dmjgk.html
reku viens preFL ir. Vienīgais perekups atkal stumj basņu par pašu pilnāko komplektāciju.
viens powerists arī tirgoja rudenī vairākus mēnešus arī preFL , bet tas bija krietni labāks, melns ar paku, bez tiem spīdīgajiem sūdiem, melnu ādas salonu pareizo stūri, utt. cenu īsti neatceros šķiet 16k€. Es viņu izskatīju kā variantu, bet beigās nopirku labāku
ps. skaties ko kaross sarakstijis par n57 motoriem
Nu pastāsti,ko varēji nopirkt labāku šai cenu kategorijā?
330 efkas,normālā stāvoklī,DE parasti maksā 18+k.
Pie arābiem ,,normāalā stāvoklī,, krietni lētāk | Offline | | |
MPBK | | Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
| 330 mani neinteresēja. nopirku 320 FL ar Led lampām, melnu, ar m-paku, ar pareizo stūri, ar alcantra salonu, ar diskiem, ar 140kkm un galvenais bez tiem idiotiskajiem spīdīgajiem sūdiem ap logiem | Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| 320 jā,to var atrast puslīdz normālā cenu līmenī.
330,tas pavisam cits stāsts.
Nupat biju atradis 2012 gada f31,330,nobraukums 87k.,vidēji plika.Vācietis lētāk par 17 pakām atteicās runāt | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
| a drīz vispār R6 dzinēji būs ekskluzīva lieta ... | Offline | | |
doppio | | Kopš: 06. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 416
Braucu ar: pareizo piedziņu
| Ar ko atšķiras šīs klimata kontroles? 2-zonu un 1-zonas vai vēl kas? Neesmu sastapies ar tādu kam nav displeja.
[ Šo ziņu laboja doppio, 22 Feb 2020, 15:45:59 ] | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Augšējā ir high klimatkontrole, apakšējā - basis, tur tiek uzturēta tikai aptuvena temperatūra bet plūsmu sadalījumi un stiprums ir pašam jāregulē.
| Offline | | |
|
hrusts | | Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
|
26 Nov 2019, 18:51:41 @Maxis rakstīja:
26 Nov 2019, 18:03:31 @Zusurs rakstīja:
26 Nov 2019, 16:12:47 @Maxis rakstīja:
[..] Beigu galā aliexpresī pēc oem detaļas koda uzsūtiju komplektu (4gab) ar kkādām replikām [..]
Padalīsies ar linku? Es jau kādu laiku atpakaļ arī skatījos, jo gribējās, lai arī ziemas diskos ir tie sensori, bet arī paskatījos uz oriģinālo cenu, un iekodu pirkstos. Ķīniešus baidījos sūtīt, taču ja saki, ka strādā, tad par 60Eur gan labprāt uzliktu.
Man ir šie:
https://s.click.aliexpress.com/e/LdeMyM2M
Par cik iegādājos otru disku komplektu, kuriem nav sensoru un sensorus mainīt katru sezonu neizskatu kā variantu, tad man arī ir aktuāls šis jautājums!!!! Links vairs neiet, varbūt kāds var padalīties pieredzē, kur, kā, par saprātīgu cenu atrisināt šo jautājumu | Offline | | |
MPBK | | Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
| var uzkodēt uz riteņu griešanās ātrumu un rādiusu, lai nebūtu vajadzīgi spiediena sensori | Offline | | |
hrusts | | Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
| Un ko darīt, kad run flatā iemetīsies caurums???? | Offline | | |
MPBK | | Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
|
24 Feb 2020, 21:30:18 @hrusts rakstīja:
Un ko darīt, kad run flatā iemetīsies caurums????
viņa taču arī paliek mīksta, ne tik ļoti kā parastā bet tomēr. un izmainīsies riteņa rādiuss | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|