Online
Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
Ivo__ | | Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2041
Braucu ar: Auto
| daļa no apvalka +rotējošās detaļas iezemiešiem uz galvas+caurums spārnā | Offline | | |
coyots | | Kopš: 21. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 563
Braucu ar: 570 Nm
| Šeit būsbiki vairāk par šo gadījumu
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-11691197
| Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Kurš ir tas caurums | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
04 Nov 2010, 12:12:44 tomick rakstīja:
Qantas atkal ķibeles gadījušās. SWH gan saka ka motors nokritis, bet paskatoties bbc vai cnn ir tikai daļa no motora apvalka nokritusi.
Kaut kā neiet viņiem pēdējos gados, ta gaisa bedre, ta bagāžas nodaļā caurums izlūza, taaga motoram apvalka daļa nolūzusi. Bet nu labi ka vienmēr bez letālām sekām.
Kā tur ir. A380 var ar diviem dzinējiem nolaisties?
Jāaa, var.
| Offline | | |
Tigers | | Kopš: 29. Nov 2002
Ziņojumi: 477
Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II
| Nosēsties var arī bez neviena motora. Jautājums tikai vai var aizvilkt līdz piemērotam lidlaukam
04 Nov 2010, 21:12:13 Ch rakstīja:
04 Nov 2010, 12:12:44 tomick rakstīja:
Qantas atkal ķibeles gadījušās. SWH gan saka ka motors nokritis, bet paskatoties bbc vai cnn ir tikai daļa no motora apvalka nokritusi.
Kaut kā neiet viņiem pēdējos gados, ta gaisa bedre, ta bagāžas nodaļā caurums izlūza, taaga motoram apvalka daļa nolūzusi. Bet nu labi ka vienmēr bez letālām sekām.
Kā tur ir. A380 var ar diviem dzinējiem nolaisties?
Jāaa, var.
| Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
05 Nov 2010, 08:49:47 Tigers rakstīja:
Nosēsties var arī bez neviena motora. Jautājums tikai vai var aizvilkt līdz piemērotam lidlaukam
nu jā, neviena lidmašīna vēl gaisā nav palikusi.
bet imho, tādu milzi nosēdināt bez dzinēju vilkmes nav īpaši reāli.. | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| ir vēl opcija sēsties uz ūdens | Offline | | |
S_2 | | Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 660
Braucu ar: Audi
|
05 Nov 2010, 09:21:49 Ch rakstīja:
05 Nov 2010, 08:49:47 Tigers rakstīja:
Nosēsties var arī bez neviena motora. Jautājums tikai vai var aizvilkt līdz piemērotam lidlaukam
nu jā, neviena lidmašīna vēl gaisā nav palikusi.
bet imho, tādu milzi nosēdināt bez dzinēju vilkmes nav īpaši reāli..
Nezinu kā tieši ir ar A380, bet bieži esot tā, ka lielākai lidmašīnai salīdzinot ar līdzīgu mazāku (piemēram boeing 757 un 737) kāreiz ir labāka planēšanas performance. Izskaidrojums tam meklējams aerodinamikas likumos un konkrētās lidmašīnas uzbūvē, ko šeit sīkāk neapskatīsim | Offline | | |
|
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
05 Nov 2010, 09:49:01 S_2 rakstīja:
05 Nov 2010, 09:21:49 Ch rakstīja:
05 Nov 2010, 08:49:47 Tigers rakstīja:
Nosēsties var arī bez neviena motora. Jautājums tikai vai var aizvilkt līdz piemērotam lidlaukam
nu jā, neviena lidmašīna vēl gaisā nav palikusi.
bet imho, tādu milzi nosēdināt bez dzinēju vilkmes nav īpaši reāli..
Nezinu kā tieši ir ar A380, bet bieži esot tā, ka lielākai lidmašīnai salīdzinot ar līdzīgu mazāku (piemēram boeing 757 un 737) kāreiz ir labāka planēšanas performance. Izskaidrojums tam meklējams aerodinamikas likumos un konkrētās lidmašīnas uzbūvē, ko šeit sīkāk neapskatīsim
tā arī ir - pietiek degunu sašķiebt uz leju par pavisam nedaudz grādiem un sāk rasties paātrinājums..
Gan jau kāds profs (Schutzstaffel, i guess) zinās teikt labāk, taču imho dzinēju vilkme lieliem gaisa kuģiem ir nepieciešama arī nosēžoties [ Šo ziņu laboja Ch, 05 Nov 2010, 10:09:50 ] | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| Tam kuģim viss ir saprogrammēts, vispār, airbusu vada kompis. | Offline | | |
XJG | | Kopš: 16. Apr 2004
Ziņojumi: 421
Braucu ar: pirkstu pa skabargainu dēli
|
05 Nov 2010, 09:21:49 Ch rakstīja:
05 Nov 2010, 08:49:47 Tigers rakstīja:
Nosēsties var arī bez neviena motora. Jautājums tikai vai var aizvilkt līdz piemērotam lidlaukam
nu jā, neviena lidmašīna vēl gaisā nav palikusi.
bet imho, tādu milzi nosēdināt bez dzinēju vilkmes nav īpaši reāli..
Gimli Glider | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Nu bet taču nekas traks nebūs arī bez reversa, Rīgā gan tāds A380 bez dzinējiem vai nu apstātos kaut kur Jaunmārupē vai arī būtu cauri Mūkupurvam izdzinis stigu līdz K.Ulmaņgatvei. | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| ā, nu redz kur ir bijuši gadījumi kad lideni nosēdina bez dzinējiem. kļūdījos.
un gadījumos, kad reversu pielietot nav iespējams, vai ir kādas citas problēmas, izmanto emergency brakes..[ Šo ziņu laboja Ch, 05 Nov 2010, 10:24:07 ] | Offline | | |
Heller | | Kopš: 10. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1230
Braucu ar:
| Reverss jau pa lielam ir dēļ tā,lai nenokautu bremzes. | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| Man domāt, ka ļotenes testē uz spēju pilnībā apstāties ar bremzēm, ja pacelšanās laikā pie V1 tiek atlikta pacelšanās.
Pēc tam bremzēm jāiztur 5 minūtes, kamēr atbrauc ugunsdzēsēji. Tad riepas viena pēc otras sprāgst un bremzes deg, reizēm nodeg arī lidmašīna.
Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja martink, 05 Nov 2010, 11:39:41 ] | Offline | | |
meidei | | Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
|
05 Nov 2010, 09:36:03 martink rakstīja:
ir vēl opcija sēsties uz ūdens
man liekas ka tu esi idiots, kas pilnigi neko nerubī no aviācijas, fizikas un dzīves, bet viedoklis ir [ Šo ziņu laboja meidei, 12 Nov 2010, 19:49:23 ] | Offline | | |
|
defekc | | Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
|
05 Nov 2010, 10:14:10 XJG rakstīja:
Gimli Glider
piloti monstri | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Gaisā lidmašīnai pie nosēšanās dzinēju jauda ir vajadzīga tādēļ, lai saglabātu vertikālo ātrumu konkrētās robežās. Uz zemes - reversīvajai vilkmei. Samazinot augstumu ar 500 - 1000fpm (feet per minute, normālas "tuvošanās" skrejceļam gadījumā) kinētiskās enerģijas pieaugums noteikti nebūs tāds, lai reaktīvā pasažieru lidmašīna būtu spējīga planēt. Tātad ir vajadzīgs vēl kāds enerģijas avots. Pie tam nosēšanās konfigurācijā lidmašīnai ir būtiski lielāka aerodinamiskā pretestība.
Planējot bez dzinējiem vertikālais ātrums ir daudz augstāks, kas nosēžoties kaut kā tāpat ir jādzēš, tas parasti rezultējas laterālā ātruma pieaugumā.
A380 gadījumā domāju, ka nosēsties ar diviem dzinējiem, nenodarot lidmašīnai strukturālus bojājumus, problēmām būt nevajadzētu. | Offline | | |
Ekimons | | Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
| Ko aviācijas lietpratēji/zinātāja saka par šīm lietām?
Diezgan daudz visādu interesantu materiālu atrodams netā...
http://arthurzbygniew.blogspot.com/2010/03/weat...-chemtrails.html [ Šo ziņu laboja Ekimons, 15 Nov 2010, 17:06:56 ] | Offline | | |
kamikadzemk | | Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
|
15 Nov 2010, 16:59:58 Ekimons rakstīja:
Ko aviācijas lietpratēji/zinātāja saka par šīm lietām?
Diezgan daudz visādu interesantu materiālu atrodams netā...
http://arthurzbygniew.blogspot.com/2010/03/weat...-chemtrails.html
Pastudē šo, ja tas tevi tiešām interesē
Tīri offtopika pēc - kaut kādam tur weather control vai population control es neticu, bet saistībā ar izplūdes gāzēm ticu, ka tādas organizācijas kā ICAO, ECAC, EASA u.c. dara visu iespējamo, lai minimizētu lidmašīnu radītās izplūdes gāzes Kā nekā arī lidmašīnu ražotājus interesēs ir lietot pēc iespējas jaunākas lidmašīnas ar modernākajiem dzinējiem, kuri patērē mazāk degvielas tādā pašā veidā arī samazinot radītās izplūdes gāzes. Protams, ka vienmēr būs vietas, kur tas netiks ievērots, piemēram Āfrikā
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|