Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Ivo__
04. Nov 2010, 21:02 #661

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto

daļa no apvalka +rotējošās detaļas iezemiešiem uz galvas+caurums spārnā
Offline
coyots
04. Nov 2010, 21:06 #662

Kopš: 21. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 563

Braucu ar: 570 Nm

Šeit būsbiki vairāk par šo gadījumu
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-11691197
Offline
Srakans
04. Nov 2010, 21:12 #663

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Kurš ir tas caurums
Offline
Ch
04. Nov 2010, 21:12 #664

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


04 Nov 2010, 12:12:44 tomick rakstīja:
Qantas atkal ķibeles gadījušās. SWH gan saka ka motors nokritis, bet paskatoties bbc vai cnn ir tikai daļa no motora apvalka nokritusi.

Kaut kā neiet viņiem pēdējos gados, ta gaisa bedre, ta bagāžas nodaļā caurums izlūza, taaga motoram apvalka daļa nolūzusi. Bet nu labi ka vienmēr bez letālām sekām.

Kā tur ir. A380 var ar diviem dzinējiem nolaisties?




Jāaa, var.

Offline
Tigers
05. Nov 2010, 08:49 #665

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

Nosēsties var arī bez neviena motora. Jautājums tikai vai var aizvilkt līdz piemērotam lidlaukam


04 Nov 2010, 21:12:13 Ch rakstīja:

04 Nov 2010, 12:12:44 tomick rakstīja:
Qantas atkal ķibeles gadījušās. SWH gan saka ka motors nokritis, bet paskatoties bbc vai cnn ir tikai daļa no motora apvalka nokritusi.

Kaut kā neiet viņiem pēdējos gados, ta gaisa bedre, ta bagāžas nodaļā caurums izlūza, taaga motoram apvalka daļa nolūzusi. Bet nu labi ka vienmēr bez letālām sekām.

Kā tur ir. A380 var ar diviem dzinējiem nolaisties?




Jāaa, var.


Offline
Ch
05. Nov 2010, 09:21 #666

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


05 Nov 2010, 08:49:47 Tigers rakstīja:
Nosēsties var arī bez neviena motora. Jautājums tikai vai var aizvilkt līdz piemērotam lidlaukam


nu jā, neviena lidmašīna vēl gaisā nav palikusi.
bet imho, tādu milzi nosēdināt bez dzinēju vilkmes nav īpaši reāli..
Offline
martink
05. Nov 2010, 09:36 #667

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

ir vēl opcija sēsties uz ūdens
Offline
S_2
05. Nov 2010, 09:49 #668

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 660

Braucu ar: Audi


05 Nov 2010, 09:21:49 Ch rakstīja:

05 Nov 2010, 08:49:47 Tigers rakstīja:
Nosēsties var arī bez neviena motora. Jautājums tikai vai var aizvilkt līdz piemērotam lidlaukam


nu jā, neviena lidmašīna vēl gaisā nav palikusi.
bet imho, tādu milzi nosēdināt bez dzinēju vilkmes nav īpaši reāli..


Nezinu kā tieši ir ar A380, bet bieži esot tā, ka lielākai lidmašīnai salīdzinot ar līdzīgu mazāku (piemēram boeing 757 un 737) kāreiz ir labāka planēšanas performance. Izskaidrojums tam meklējams aerodinamikas likumos un konkrētās lidmašīnas uzbūvē, ko šeit sīkāk neapskatīsim
Offline
Ch
05. Nov 2010, 10:05 #669

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


05 Nov 2010, 09:49:01 S_2 rakstīja:

05 Nov 2010, 09:21:49 Ch rakstīja:

05 Nov 2010, 08:49:47 Tigers rakstīja:
Nosēsties var arī bez neviena motora. Jautājums tikai vai var aizvilkt līdz piemērotam lidlaukam


nu jā, neviena lidmašīna vēl gaisā nav palikusi.
bet imho, tādu milzi nosēdināt bez dzinēju vilkmes nav īpaši reāli..


Nezinu kā tieši ir ar A380, bet bieži esot tā, ka lielākai lidmašīnai salīdzinot ar līdzīgu mazāku (piemēram boeing 757 un 737) kāreiz ir labāka planēšanas performance. Izskaidrojums tam meklējams aerodinamikas likumos un konkrētās lidmašīnas uzbūvē, ko šeit sīkāk neapskatīsim


tā arī ir - pietiek degunu sašķiebt uz leju par pavisam nedaudz grādiem un sāk rasties paātrinājums..
Gan jau kāds profs (Schutzstaffel, i guess) zinās teikt labāk, taču imho dzinēju vilkme lieliem gaisa kuģiem ir nepieciešama arī nosēžoties

[ Šo ziņu laboja Ch, 05 Nov 2010, 10:09:50 ]

Offline
martink
05. Nov 2010, 10:09 #670

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

Tam kuģim viss ir saprogrammēts, vispār, airbusu vada kompis.
Offline
XJG
05. Nov 2010, 10:14 #671

Kopš: 16. Apr 2004

Ziņojumi: 421

Braucu ar: pirkstu pa skabargainu dēli


05 Nov 2010, 09:21:49 Ch rakstīja:

05 Nov 2010, 08:49:47 Tigers rakstīja:
Nosēsties var arī bez neviena motora. Jautājums tikai vai var aizvilkt līdz piemērotam lidlaukam

nu jā, neviena lidmašīna vēl gaisā nav palikusi.
bet imho, tādu milzi nosēdināt bez dzinēju vilkmes nav īpaši reāli..

Gimli Glider
Offline
Instigater
05. Nov 2010, 10:22 #672

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nu bet taču nekas traks nebūs arī bez reversa, Rīgā gan tāds A380 bez dzinējiem vai nu apstātos kaut kur Jaunmārupē vai arī būtu cauri Mūkupurvam izdzinis stigu līdz K.Ulmaņgatvei.
Offline
Ch
05. Nov 2010, 10:23 #673

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

ā, nu redz kur ir bijuši gadījumi kad lideni nosēdina bez dzinējiem. kļūdījos.

un gadījumos, kad reversu pielietot nav iespējams, vai ir kādas citas problēmas, izmanto emergency brakes..

[ Šo ziņu laboja Ch, 05 Nov 2010, 10:24:07 ]

Offline
Heller
05. Nov 2010, 10:44 #674

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:

Reverss jau pa lielam ir dēļ tā,lai nenokautu bremzes.
Offline
martink
05. Nov 2010, 11:30 #675

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

Man domāt, ka ļotenes testē uz spēju pilnībā apstāties ar bremzēm, ja pacelšanās laikā pie V1 tiek atlikta pacelšanās.

Pēc tam bremzēm jāiztur 5 minūtes, kamēr atbrauc ugunsdzēsēji. Tad riepas viena pēc otras sprāgst un bremzes deg, reizēm nodeg arī lidmašīna.

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja martink, 05 Nov 2010, 11:39:41 ]

Offline
meidei
12. Nov 2010, 19:48 #676

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er


05 Nov 2010, 09:36:03 martink rakstīja:
ir vēl opcija sēsties uz ūdens


man liekas ka tu esi idiots, kas pilnigi neko nerubī no aviācijas, fizikas un dzīves, bet viedoklis ir

[ Šo ziņu laboja meidei, 12 Nov 2010, 19:49:23 ]

Offline
defekc
12. Nov 2010, 20:02 #677

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW


05 Nov 2010, 10:14:10 XJG rakstīja:
Gimli Glider


piloti monstri
Offline
Schutzstaffel
12. Nov 2010, 21:55 #678

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Gaisā lidmašīnai pie nosēšanās dzinēju jauda ir vajadzīga tādēļ, lai saglabātu vertikālo ātrumu konkrētās robežās. Uz zemes - reversīvajai vilkmei. Samazinot augstumu ar 500 - 1000fpm (feet per minute, normālas "tuvošanās" skrejceļam gadījumā) kinētiskās enerģijas pieaugums noteikti nebūs tāds, lai reaktīvā pasažieru lidmašīna būtu spējīga planēt. Tātad ir vajadzīgs vēl kāds enerģijas avots. Pie tam nosēšanās konfigurācijā lidmašīnai ir būtiski lielāka aerodinamiskā pretestība.

Planējot bez dzinējiem vertikālais ātrums ir daudz augstāks, kas nosēžoties kaut kā tāpat ir jādzēš, tas parasti rezultējas laterālā ātruma pieaugumā.


A380 gadījumā domāju, ka nosēsties ar diviem dzinējiem, nenodarot lidmašīnai strukturālus bojājumus, problēmām būt nevajadzētu.
Offline
Ekimons
15. Nov 2010, 16:59 #679

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

Ko aviācijas lietpratēji/zinātāja saka par šīm lietām?

Diezgan daudz visādu interesantu materiālu atrodams netā...

http://arthurzbygniew.blogspot.com/2010/03/weat...-chemtrails.html

[ Šo ziņu laboja Ekimons, 15 Nov 2010, 17:06:56 ]

Offline
kamikadzemk
15. Nov 2010, 18:22 #680

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:


15 Nov 2010, 16:59:58 Ekimons rakstīja:
Ko aviācijas lietpratēji/zinātāja saka par šīm lietām?

Diezgan daudz visādu interesantu materiālu atrodams netā...

http://arthurzbygniew.blogspot.com/2010/03/weat...-chemtrails.html

Pastudē šo, ja tas tevi tiešām interesē
Tīri offtopika pēc - kaut kādam tur weather control vai population control es neticu, bet saistībā ar izplūdes gāzēm ticu, ka tādas organizācijas kā ICAO, ECAC, EASA u.c. dara visu iespējamo, lai minimizētu lidmašīnu radītās izplūdes gāzes Kā nekā arī lidmašīnu ražotājus interesēs ir lietot pēc iespējas jaunākas lidmašīnas ar modernākajiem dzinējiem, kuri patērē mazāk degvielas tādā pašā veidā arī samazinot radītās izplūdes gāzes. Protams, ka vienmēr būs vietas, kur tas netiks ievērots, piemēram Āfrikā

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo