Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Pieredze, padomi, saskarsme ar CP3

AutorsZiņojums
noisex
09. Mar 2008, 23:47 #661

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6050

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

ja ir nepartaukta, tad ko man no 2as joslas jagriezas? ..nu es tada kontextaa, ka driz gribes uz zemitana tilta 1o joslu uztaisit par sab.tr. joslu...visbizzak es griezos uz pernavas ielu, lai mochitu uz skansteni...nu vo iedomajos pagriest priekshaa trolebusam no 2as joslas ...nu es tikai gudri spridedelu, jo ir izderts pietiekams daudzums alko

nu tas visas gudribas es es censhos smelties, lai kad runashu ar CP par agrisivu braukshanu man butu argumenti...vienmer ir palidzejis...piemeram, lidz iepriekshejiem CSN grozijumiem, kur izmanija zimju kombinaciju (kjiegjelis+braukshana josla ..vai ka tur vinju) vareja mochit pa taam pasham sliedem, ja atrodas 1a plaknee, jo nebija nekada juridiska speka tam zimem pricipaa ... ai v pizdu, jaiedzer veel...var but labakas idejas radisies.

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
kristapz
09. Mar 2008, 23:53 #662

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

jep, tad griezies no otraas protams, palaizhot visu sab. transportu, kas pa savu joslu mauc. kameer Tev trollis neieskries saanos, tikmeer jau po kaa Tu pamanies tur izpsraukties cauri
Offline
Huligaans
09. Mar 2008, 23:53 #663

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


2008-03-07 04:35, ntc rakstīja:
risinājums ir dalāms 2 daļās:

1. Vadājiet līdzi maisiņu (iepakojumu kautkādu) kur to detektoru mudīgi iebāzt.

2. Kad jūs apstādina, tad neatsakaties no apskates izdarīšanas (savādāk auto tiks evakuēts un pa to laiku CP dabūs prokurora parakstu uz lēmuma (par apskates veikshanu), bet jūs dabūsiet paskraidīt ar kājām labu laiku + samaksāt par stāvvietas un evakuatora izmantošanu), bet protokolā uzreiz ierakstiet savu paskaidrojumu, kas satur aptuveni sekojošus argumentus:

a) apskate tika veikta no policijas darbinieku puses neprofesionāli, t.i. – izsvaidot pa transportlīdzekļa salonu manas personīgās mantas (apskate nozīmē - apskatīt pie mākslīga apgaismojuma nevis izmētāt un sabojāt);

b) ierīce bija iepakota, nebija aktivizēta, t.i. – pieslēgta pie strāvas avota, kā to paredz ierīces lietošanas instrukcija un bija paredzēta maniem personīgiem ierīces izpētes mērķiem, nevis tās izmantošanai ceļu satiksmē, kas arī tika konstatēts policijas darbiniekiem atrodot ierīci uz transportlīdzekļa sēdekļa iepakojumā;

c) pēc apstākļiem var minēt CP "sasveicināšanās" procedūras neievērošanu, ti izklāstot šādā tekstā (izņemot ārā to, ko viņi tomēr izdarīja):
policijas darbinieki apturot man piederošo transportlīdzekli nestādījās priekšā, t.i. – neminēja savu vārdu, uzvārdu, dienesta pakāpi, atteicās nosaukt transportlīdzekļa apstādināšanas iemeslu un neuzrādīja pēc mana mutiska pieprasījuma dienesta apliecību, tādējādi pārkāpjot likuma ”Par valsts policiju” 5.panta 4.daļu, kā arī 29.06.2004. Ministru kabineta noteikumu Nr.571 ”Ceļu satiksmes noteikumi” 8. un 9.punktu.

Pie tā paša var piemest klāt CP instrukcijas 49. punktā noteikto: "Inspektora un ceļu satiksmes dalībnieka savstarpējām attiecībām jābalstās uz likumu ievērošanu un savu pienākumu precīzu izpildīšanu. Inspektoram savā darbā apņēmība un principialitāte jāapvieno ar uzmanību un cieņu. Nav pieļaujama augstprātība, rupjība, vārdi un rīcība, kas pauž necieņu pret cēlu satiksmes dalībniekiem. Izskaidrojot izdarītos pārkāpumus, jāatsaucas uz Ceļu satiksmes noteikumiem vai citiem normatīvajiem aktiem."

3. Ieteikums būtu jau iepriekš mājās sastādīt šādu rakstisku paskaidrojumu un vadāt to līdzi, lai situācijā, kas būs aktīvu darbību pilna neapjuktu un uzreiz uzrakstītu sakarīgu pirmējo paskaidrojumu, kas savukārt no tiesu prakses ir svarīgākais dokuments:

"Tiesas ieskatā, ja persona patiešām nav vainīga, tad tā ir ieinteresēta uzreiz tūlīt pēc pārkāpuma sniegt patieso lietas apstākļu izklāstu sīkā paskaidrojumā. Sniegt paskaidrojumus ir pieteicēja tiesības, ja viņš tās neizmanto, tad vēlāk vairs nevar atsaukties uz saviem pirmajiem paskaidrojumiem. Vislielākā ticamība ir dodama tieši pirmajiem paskaidrojumiem, kamēr personai vēl nav bijis laika izdomāt sev izdevīgāku versiju. Pieteicējs nav izmantojis savas tiesības sniegt paskaidrojumu uzreiz pēc administratīvā pārkāpuma protokola sastādīšanas, tādēļ arī zaudējis tiesības atsaukties uz saviem pirmajiem paskaidrojumiem.

Tiesa lietā nesaskata nevienu apstākli vai iemeslu, kas norādītu uz to, ka policijas darbinieks, sastādot administratīvā pārkāpuma protokolu un sniedzot paskaidrojumu, būtu kļūdījies vai apzināti sniedzis nepatiesas. Turpretī pieteicējs ir ieinteresēts noliegt pārkāpumu, lai izvairītos no soda."

<font size=1>[ This message was edited by: ntc on 2008-03-07 04:36 ]</font>
apskates protokolu un 2 pieaicinaatie

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
Huligaans
09. Mar 2008, 23:55 #664

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


2008-03-07 10:26, Neoo rakstīja:

2008-03-07 09:12, Didzis85 rakstīja:

2008-03-07 08:56, Valcha rakstīja:

Priekš info Iebraucot no LT Lazdijai -> Polijā nolika mūs mierā dežurekipāža , Smaidīgs jau nāca vicinot štoku

"Nu što - Štraf budjem platjitj" ,
mēs - za što . ;
Nu kak za što - Za Halogeni (Miglinieki), izrādās ka nedrīkst PL braukt naktī ar ieslēgtām ...

Vtaroje , pocemu kurim za ruļom ! U nas eta zaprišeno u nas v PL..

I s šipami toze nelzja , (to gan es zināju) ,

Bet šķīrāmies draudzīgi nosponsorējot PL Ceļu policijas attīstībai


P.S. latvijā miglas lukturu lietošana ir atļauta tikai skaidrā dienas laikā kopā ar iedegtiem gabarītiem vai arī ar tuvajām gaismām miglas laikā


Draugi, atkaartoshana ir zinaashanu maate

181. Braucot priekšējos miglas lukturus atļauts iedegt:
181.1. nepietiekamas redzamības apstākļos - atsevišķi vai kopā ar tuvās gaismas lukturiem;
181.2. diennakts tumšajā laikā neapgaismotos ceļa posmos - kopā ar tuvās gaismas lukturiem.
pa dien uari idirixt gabariiti + miglas

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
Huligaans
10. Mar 2008, 00:00 #665

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


2008-03-07 18:49, Siipols rakstīja:

2008-03-07 13:13, shibernieks rakstīja:

2008-03-07 12:39, Siipols rakstīja:
Man par laimi RD ir pie griestiem,


es tavā vietā to nereklamētu jo CP te ar lasa

Nu lai tak izmežģa savus kaklus nobarotos lupījot man salonā! Man uz paneļa tik Orģinālā navigācija,kuru jaun viens jauns CP gurķis ir noturējis par radardetektoru
Un Kashelz tekstam atbildot,- Ja viņi tiešām tā mēģinātu ierobežot kautvai X5 zagļus,tad arī čekotu tikai X5 ! bet ne jau visus!
Visdrizak atkal ir direktīva,ka pārak maz naudas iekasē’juši,lai sarauj! jo redz maz parkapumi,maz ienakumi,nevar paradit ministram ka strada Zive pretīgā...
Bet tagad,daudz sodito,vel jo vairak kabatās pašiem! un priecigs prats!

eu a kaads var te preciizus puntus nosaukt kaa ar jamiem peec punkta un paragraafa var tirsties?? Kad bez iemesla aptur un prasa dokjus, kaa avr ilgaak sos padirsinaat??

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
Muchacho
10. Mar 2008, 00:07 #666

Kopš: 14. Oct 2007

Ziņojumi: 387

Braucu ar: divriteni


2008-03-09 23:53, kristapz rakstīja:
jep, tad griezies no otraas protams, palaizhot visu sab. transportu, kas pa savu joslu mauc. kameer Tev trollis neieskries saanos, tikmeer jau po kaa Tu pamanies tur izpsraukties cauri


A ja nepārtrauktā līnija ir tikai uz beigām cik tur metrus pirms krustojuma? Tad var pirms tās nepārtrauktās ielīst sab. transporta joslā, lai nogrieztos pa labi?
Offline
augusts
13. Mar 2008, 10:05 #667

Kopš: 23. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3041

Braucu ar:

kaa tagad ir ar to alko un staaveeshanu, vai var seedeet shmigaa pie stuures, bet nebraukt? motors straadaa / nestraadaa, kaadas ir taas nianses?!
Offline
AndrisK
13. Mar 2008, 10:06 #668

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1877

Braucu ar: Xu


13 Mar 2008, 10:05:18 gusts rakstīja:
kaa tagad ir ar to alko un staaveeshanu, vai var seedeet shmigaa pie stuures, bet nebraukt? motors straadaa / nestraadaa, kaadas ir taas nianses?!

Bieži sanāk mašīnā kvasīt???
Offline
AndrisK
13. Mar 2008, 10:08 #669

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1877

Braucu ar: Xu

Vienkārši sēdēt un dzert var, ja nedarbojās dzinējs!!!
Offline
gapp
13. Mar 2008, 10:10 #670

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


13 Mar 2008, 10:05:18 gusts rakstīja:
kaa tagad ir ar to alko un staaveeshanu, vai var seedeet shmigaa pie stuures, bet nebraukt? motors straadaa / nestraadaa, kaadas ir taas nianses?!


paslēp atslēgu, ierubī music un tik kod
Offline
kuzmitch
13. Mar 2008, 10:17 #671

Kopš: 02. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 212

Braucu ar: pirkstu


13 Mar 2008, 10:08:20 AndrisK rakstīja:
Vienkārši sēdēt un dzert var, ja nedarbojās dzinējs!!!


seediet visi aizmuguree un kvasijiet, ja pienaak ments tad sakiet ka jums priekshaa seezh ljoti labs shoferiitis kas atljaava
Offline
augusts
13. Mar 2008, 10:20 #672

Kopš: 23. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3041

Braucu ar:

karoch ja motors nedarbojas tad seedeet pie stuures un kvasiit var ja ?

[ Šo ziņu laboja gusts, 13 Mar 2008, 10:21:49 ]

Offline
shibernieks
13. Mar 2008, 10:21 #673

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

a nah mašīnā kvasīt?!
Offline
shibernieks
13. Mar 2008, 10:24 #674

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

vienīgais ko iedomājos ka visa nauda aiziet mašīnas un dzīvoklim nesanāk
tāpēc dzīvo mašīnā un tur arī ir jākvasī
Offline
augusts
13. Mar 2008, 10:31 #675

Kopš: 23. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3041

Braucu ar:


13 Mar 2008, 10:20:50 gusts rakstīja:
karoch ja motors nedarbojas tad seedeet pie stuures un kvasiit var ja ?

kaads zin ???
beidziet spamot
Offline
shibernieks
13. Mar 2008, 10:41 #676

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

dzinējs nedrīkst darboties un labāk ka aizdedzē nav arī atslēga. ja ir keyless tad vispār nekādu problēmu
ķip iekāpu šofera vietā papriecāties pa smuko paneli
Offline
Red_Rocket
13. Mar 2008, 10:42 #677

Kopš: 24. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4444

Braucu ar: C124 E320


13 Mar 2008, 10:31:02 gusts rakstīja:

13 Mar 2008, 10:20:50 gusts rakstīja:
karoch ja motors nedarbojas tad seedeet pie stuures un kvasiit var ja ?

kaads zin ???
beidziet spamot
nevar seedeet pie stuures un kvasiit jo ja tu seedi pie stuures tas ir gandriiz taspats kas ja tu brauc tev var vienkaarssi pieiet un uzprasiit uzraadiit dokumentus utt. karoch nevar
Offline
Bezdibenis
13. Mar 2008, 10:52 #678

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 323

Braucu ar: MB


13 Mar 2008, 10:42:00 Red_Rocket rakstīja:
nevar seedeet pie stuures un kvasiit jo ja tu seedi pie stuures tas ir gandriiz taspats kas ja tu brauc tev var vienkaarssi pieiet un uzprasiit uzraadiit dokumentus utt. karoch nevar


un ja tu seedi pie stuures nepiespraadzeejies, tad tevi arii var noshraafeet? Bljin, noteikumos takshs rakstiits - ja automobili VADA alkohola reibumaa. T.i., ja ar vinju brauc. Seedeeshana nav tas pats kas braukshana.
Offline
Neoo
13. Mar 2008, 10:53 #679

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4

Nu es raii laikam neriskeetu

-----------------

Offline
gapp
13. Mar 2008, 10:59 #680

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


13 Mar 2008, 10:42:00 Red_Rocket rakstīja:

13 Mar 2008, 10:31:02 gusts rakstīja:

13 Mar 2008, 10:20:50 gusts rakstīja:
karoch ja motors nedarbojas tad seedeet pie stuures un kvasiit var ja ?

kaads zin ???
beidziet spamot
nevar seedeet pie stuures un kvasiit jo ja tu seedi pie stuures tas ir gandriiz taspats kas ja tu brauc tev var vienkaarssi pieiet un uzprasiit uzraadiit dokumentus utt. karoch nevar


Var dzert, ja Tev nav atslēga!!! Ja nav atslēga, tad nevari pielaist, značit nevari braukt! Paņem tik sidzenes pulti ar ko durvis atslēdzas un aizslēdzas!

Katrā ziņā, ja būs riebīga ekipāža, tad tāpat piešūs atrašanos sabiedriskā vietā alko reibumā vai tml... Ja atcerās, ka toreiz tas 6er pie Laroccas bija tai getzā galīgā tārpā iebraucis, atlūzis un viņi "nevarēja" pierādīt, ka viņš ir braucis (motors vēl rūcēja), izdari attiecīgus secinājumus!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo