Online
Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pieredze, padomi, saskarsme ar CP3
Autors | Ziņojums |
noisex | | Kopš: 07. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6050
Braucu ar: M5 Luftwaffe/88
| ja ir nepartaukta, tad ko man no 2as joslas jagriezas? ..nu es tada kontextaa, ka driz gribes uz zemitana tilta 1o joslu uztaisit par sab.tr. joslu...visbizzak es griezos uz pernavas ielu, lai mochitu uz skansteni...nu vo iedomajos pagriest priekshaa trolebusam no 2as joslas ...nu es tikai gudri spridedelu, jo ir izderts pietiekams daudzums alko
nu tas visas gudribas es es censhos smelties, lai kad runashu ar CP par agrisivu braukshanu man butu argumenti...vienmer ir palidzejis...piemeram, lidz iepriekshejiem CSN grozijumiem, kur izmanija zimju kombinaciju (kjiegjelis+braukshana josla ..vai ka tur vinju) vareja mochit pa taam pasham sliedem, ja atrodas 1a plaknee, jo nebija nekada juridiska speka tam zimem pricipaa ... ai v pizdu, jaiedzer veel...var but labakas idejas radisies.
----------------- Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi | Offline | | |
kristapz | | Kopš: 23. Sep 2002
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: .
| jep, tad griezies no otraas protams, palaizhot visu sab. transportu, kas pa savu joslu mauc. kameer Tev trollis neieskries saanos, tikmeer jau po kaa Tu pamanies tur izpsraukties cauri | Offline | | |
Huligaans | | Kopš: 03. Jan 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5291
Braucu ar: e34
|
2008-03-07 04:35, ntc rakstīja:
risinājums ir dalāms 2 daļās:
1. Vadājiet līdzi maisiņu (iepakojumu kautkādu) kur to detektoru mudīgi iebāzt.
2. Kad jūs apstādina, tad neatsakaties no apskates izdarīšanas (savādāk auto tiks evakuēts un pa to laiku CP dabūs prokurora parakstu uz lēmuma (par apskates veikshanu), bet jūs dabūsiet paskraidīt ar kājām labu laiku + samaksāt par stāvvietas un evakuatora izmantošanu), bet protokolā uzreiz ierakstiet savu paskaidrojumu, kas satur aptuveni sekojošus argumentus:
a) apskate tika veikta no policijas darbinieku puses neprofesionāli, t.i. – izsvaidot pa transportlīdzekļa salonu manas personīgās mantas (apskate nozīmē - apskatīt pie mākslīga apgaismojuma nevis izmētāt un sabojāt);
b) ierīce bija iepakota, nebija aktivizēta, t.i. – pieslēgta pie strāvas avota, kā to paredz ierīces lietošanas instrukcija un bija paredzēta maniem personīgiem ierīces izpētes mērķiem, nevis tās izmantošanai ceļu satiksmē, kas arī tika konstatēts policijas darbiniekiem atrodot ierīci uz transportlīdzekļa sēdekļa iepakojumā;
c) pēc apstākļiem var minēt CP "sasveicināšanās" procedūras neievērošanu, ti izklāstot šādā tekstā (izņemot ārā to, ko viņi tomēr izdarīja):
policijas darbinieki apturot man piederošo transportlīdzekli nestādījās priekšā, t.i. – neminēja savu vārdu, uzvārdu, dienesta pakāpi, atteicās nosaukt transportlīdzekļa apstādināšanas iemeslu un neuzrādīja pēc mana mutiska pieprasījuma dienesta apliecību, tādējādi pārkāpjot likuma ”Par valsts policiju” 5.panta 4.daļu, kā arī 29.06.2004. Ministru kabineta noteikumu Nr.571 ”Ceļu satiksmes noteikumi” 8. un 9.punktu.
Pie tā paša var piemest klāt CP instrukcijas 49. punktā noteikto: "Inspektora un ceļu satiksmes dalībnieka savstarpējām attiecībām jābalstās uz likumu ievērošanu un savu pienākumu precīzu izpildīšanu. Inspektoram savā darbā apņēmība un principialitāte jāapvieno ar uzmanību un cieņu. Nav pieļaujama augstprātība, rupjība, vārdi un rīcība, kas pauž necieņu pret cēlu satiksmes dalībniekiem. Izskaidrojot izdarītos pārkāpumus, jāatsaucas uz Ceļu satiksmes noteikumiem vai citiem normatīvajiem aktiem."
3. Ieteikums būtu jau iepriekš mājās sastādīt šādu rakstisku paskaidrojumu un vadāt to līdzi, lai situācijā, kas būs aktīvu darbību pilna neapjuktu un uzreiz uzrakstītu sakarīgu pirmējo paskaidrojumu, kas savukārt no tiesu prakses ir svarīgākais dokuments:
"Tiesas ieskatā, ja persona patiešām nav vainīga, tad tā ir ieinteresēta uzreiz tūlīt pēc pārkāpuma sniegt patieso lietas apstākļu izklāstu sīkā paskaidrojumā. Sniegt paskaidrojumus ir pieteicēja tiesības, ja viņš tās neizmanto, tad vēlāk vairs nevar atsaukties uz saviem pirmajiem paskaidrojumiem. Vislielākā ticamība ir dodama tieši pirmajiem paskaidrojumiem, kamēr personai vēl nav bijis laika izdomāt sev izdevīgāku versiju. Pieteicējs nav izmantojis savas tiesības sniegt paskaidrojumu uzreiz pēc administratīvā pārkāpuma protokola sastādīšanas, tādēļ arī zaudējis tiesības atsaukties uz saviem pirmajiem paskaidrojumiem.
Tiesa lietā nesaskata nevienu apstākli vai iemeslu, kas norādītu uz to, ka policijas darbinieks, sastādot administratīvā pārkāpuma protokolu un sniedzot paskaidrojumu, būtu kļūdījies vai apzināti sniedzis nepatiesas. Turpretī pieteicējs ir ieinteresēts noliegt pārkāpumu, lai izvairītos no soda."
<font size=1>[ This message was edited by: ntc on 2008-03-07 04:36 ]</font>
apskates protokolu un 2 pieaicinaatie
----------------- Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks! | Offline | | |
Huligaans | | Kopš: 03. Jan 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5291
Braucu ar: e34
|
2008-03-07 10:26, Neoo rakstīja:
2008-03-07 09:12, Didzis85 rakstīja:
2008-03-07 08:56, Valcha rakstīja:
Priekš info Iebraucot no LT Lazdijai -> Polijā nolika mūs mierā dežurekipāža , Smaidīgs jau nāca vicinot štoku
"Nu što - Štraf budjem platjitj" ,
mēs - za što . ;
Nu kak za što - Za Halogeni (Miglinieki), izrādās ka nedrīkst PL braukt naktī ar ieslēgtām ...
Vtaroje , pocemu kurim za ruļom ! U nas eta zaprišeno u nas v PL..
I s šipami toze nelzja , (to gan es zināju) ,
Bet šķīrāmies draudzīgi nosponsorējot PL Ceļu policijas attīstībai
P.S. latvijā miglas lukturu lietošana ir atļauta tikai skaidrā dienas laikā kopā ar iedegtiem gabarītiem vai arī ar tuvajām gaismām miglas laikā
Draugi, atkaartoshana ir zinaashanu maate
181. Braucot priekšējos miglas lukturus atļauts iedegt:
181.1. nepietiekamas redzamības apstākļos - atsevišķi vai kopā ar tuvās gaismas lukturiem;
181.2. diennakts tumšajā laikā neapgaismotos ceļa posmos - kopā ar tuvās gaismas lukturiem.
pa dien uari idirixt gabariiti + miglas
----------------- Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks! | Offline | | |
Huligaans | | Kopš: 03. Jan 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5291
Braucu ar: e34
|
2008-03-07 18:49, Siipols rakstīja:
2008-03-07 13:13, shibernieks rakstīja:
2008-03-07 12:39, Siipols rakstīja:
Man par laimi RD ir pie griestiem,
es tavā vietā to nereklamētu jo CP te ar lasa
Nu lai tak izmežģa savus kaklus nobarotos lupījot man salonā! Man uz paneļa tik Orģinālā navigācija,kuru jaun viens jauns CP gurķis ir noturējis par radardetektoru
Un Kashelz tekstam atbildot,- Ja viņi tiešām tā mēģinātu ierobežot kautvai X5 zagļus,tad arī čekotu tikai X5 ! bet ne jau visus!
Visdrizak atkal ir direktīva,ka pārak maz naudas iekasē’juši,lai sarauj! jo redz maz parkapumi,maz ienakumi,nevar paradit ministram ka strada Zive pretīgā...
Bet tagad,daudz sodito,vel jo vairak kabatās pašiem! un priecigs prats!
eu a kaads var te preciizus puntus nosaukt kaa ar jamiem peec punkta un paragraafa var tirsties?? Kad bez iemesla aptur un prasa dokjus, kaa avr ilgaak sos padirsinaat??
----------------- Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks! | Offline | | |
Muchacho | | Kopš: 14. Oct 2007
Ziņojumi: 387
Braucu ar: divriteni
|
2008-03-09 23:53, kristapz rakstīja:
jep, tad griezies no otraas protams, palaizhot visu sab. transportu, kas pa savu joslu mauc. kameer Tev trollis neieskries saanos, tikmeer jau po kaa Tu pamanies tur izpsraukties cauri
A ja nepārtrauktā līnija ir tikai uz beigām cik tur metrus pirms krustojuma? Tad var pirms tās nepārtrauktās ielīst sab. transporta joslā, lai nogrieztos pa labi? | Offline | | |
augusts | | Kopš: 23. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3041
Braucu ar:
| kaa tagad ir ar to alko un staaveeshanu, vai var seedeet shmigaa pie stuures, bet nebraukt? motors straadaa / nestraadaa, kaadas ir taas nianses?! | Offline | | |
AndrisK | | Kopš: 20. Mar 2006
Ziņojumi: 1877
Braucu ar: Xu
|
13 Mar 2008, 10:05:18 gusts rakstīja:
kaa tagad ir ar to alko un staaveeshanu, vai var seedeet shmigaa pie stuures, bet nebraukt? motors straadaa / nestraadaa, kaadas ir taas nianses?!
Bieži sanāk mašīnā kvasīt??? | Offline | | |
|
AndrisK | | Kopš: 20. Mar 2006
Ziņojumi: 1877
Braucu ar: Xu
| Vienkārši sēdēt un dzert var, ja nedarbojās dzinējs!!! | Offline | | |
gapp | | Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
13 Mar 2008, 10:05:18 gusts rakstīja:
kaa tagad ir ar to alko un staaveeshanu, vai var seedeet shmigaa pie stuures, bet nebraukt? motors straadaa / nestraadaa, kaadas ir taas nianses?!
paslēp atslēgu, ierubī music un tik kod | Offline | | |
kuzmitch | | Kopš: 02. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 212
Braucu ar: pirkstu
|
13 Mar 2008, 10:08:20 AndrisK rakstīja:
Vienkārši sēdēt un dzert var, ja nedarbojās dzinējs!!!
seediet visi aizmuguree un kvasijiet, ja pienaak ments tad sakiet ka jums priekshaa seezh ljoti labs shoferiitis kas atljaava | Offline | | |
augusts | | Kopš: 23. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3041
Braucu ar:
| karoch ja motors nedarbojas tad seedeet pie stuures un kvasiit var ja ? [ Šo ziņu laboja gusts, 13 Mar 2008, 10:21:49 ] | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| a nah mašīnā kvasīt?! | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| vienīgais ko iedomājos ka visa nauda aiziet mašīnas un dzīvoklim nesanāk
tāpēc dzīvo mašīnā un tur arī ir jākvasī | Offline | | |
augusts | | Kopš: 23. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3041
Braucu ar:
|
13 Mar 2008, 10:20:50 gusts rakstīja:
karoch ja motors nedarbojas tad seedeet pie stuures un kvasiit var ja ?
kaads zin ???
beidziet spamot | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| dzinējs nedrīkst darboties un labāk ka aizdedzē nav arī atslēga. ja ir keyless tad vispār nekādu problēmu
ķip iekāpu šofera vietā papriecāties pa smuko paneli | Offline | | |
|
Red_Rocket | | Kopš: 24. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4444
Braucu ar: C124 E320
|
13 Mar 2008, 10:31:02 gusts rakstīja:
13 Mar 2008, 10:20:50 gusts rakstīja:
karoch ja motors nedarbojas tad seedeet pie stuures un kvasiit var ja ?
kaads zin ???
beidziet spamot
nevar seedeet pie stuures un kvasiit jo ja tu seedi pie stuures tas ir gandriiz taspats kas ja tu brauc tev var vienkaarssi pieiet un uzprasiit uzraadiit dokumentus utt. karoch nevar | Offline | | |
Bezdibenis | | Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 323
Braucu ar: MB
|
13 Mar 2008, 10:42:00 Red_Rocket rakstīja:
nevar seedeet pie stuures un kvasiit jo ja tu seedi pie stuures tas ir gandriiz taspats kas ja tu brauc tev var vienkaarssi pieiet un uzprasiit uzraadiit dokumentus utt. karoch nevar
un ja tu seedi pie stuures nepiespraadzeejies, tad tevi arii var noshraafeet? Bljin, noteikumos takshs rakstiits - ja automobili VADA alkohola reibumaa. T.i., ja ar vinju brauc. Seedeeshana nav tas pats kas braukshana. | Offline | | |
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
| Nu es raii laikam neriskeetu
-----------------
| Offline | | |
gapp | | Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
13 Mar 2008, 10:42:00 Red_Rocket rakstīja:
13 Mar 2008, 10:31:02 gusts rakstīja:
13 Mar 2008, 10:20:50 gusts rakstīja:
karoch ja motors nedarbojas tad seedeet pie stuures un kvasiit var ja ?
kaads zin ???
beidziet spamot
nevar seedeet pie stuures un kvasiit jo ja tu seedi pie stuures tas ir gandriiz taspats kas ja tu brauc tev var vienkaarssi pieiet un uzprasiit uzraadiit dokumentus utt. karoch nevar
Var dzert, ja Tev nav atslēga!!! Ja nav atslēga, tad nevari pielaist, značit nevari braukt! Paņem tik sidzenes pulti ar ko durvis atslēdzas un aizslēdzas!
Katrā ziņā, ja būs riebīga ekipāža, tad tāpat piešūs atrašanos sabiedriskā vietā alko reibumā vai tml... Ja atcerās, ka toreiz tas 6er pie Laroccas bija tai getzā galīgā tārpā iebraucis, atlūzis un viņi "nevarēja" pierādīt, ka viņš ir braucis (motors vēl rūcēja), izdari attiecīgus secinājumus! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|