Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Skaistākās auto (neBMW) bildes II

AutorsZiņojums
wheelie
16. May 2008, 14:32 #661

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6797

Braucu ar: 1.6



-----------------
8)
Online
barracuda
16. May 2008, 14:50 #662

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


08 May 2008, 13:33:49 Orlis rakstīja:

08 May 2008, 12:30:51 mayday rakstīja:

08 May 2008, 12:29:11 Orlis rakstīja:
Jebkurš ar kādu brītiņu brīva laika tā varētu..


sasmīdināji

ņem fotogrāfiju, savelc rūtiņas uz foto, nomērogo precīzi pēc bildes papīru, savelc uz tā arī rūtiņas pēc attiecīgā mēroga. Un sāc zīmēt, sākumā vajadzēs nedaudz piešauties, pēc tam jau varēsi uz "aci" zīmēt


tieši tā. visu cepumu tam pārzīmētājam, bet tomēr mākslinieks nekāds nav.
Offline
kars
21. May 2008, 01:11 #663

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Offline
maxell
21. May 2008, 01:25 #664

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10605

Braucu ar: Kaplīti.

Dazhi no tiem ziimeejumiem labi, dazhi galiigi nekaadi.

Ir jaabuut nedaudz maaksliniekam, lai saprastu kaa "pareizi paarziimeet" fotograafiju, ko Tu ar ziimeejumu gribi pateikt.

Offline
kars
21. May 2008, 10:11 #665

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

miura SV pilnīgs






vēl daudz bilžu
Offline
barracuda
21. May 2008, 10:12 #666

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

mjā , tas ir mega, mega seks :kaspich_raud:
Offline
GirtzB
21. May 2008, 10:19 #667

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22091

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

manā garažā neko vairāk nevajag

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 21 May 2008, 10:27:19 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
barracuda
21. May 2008, 10:21 #668

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


21 May 2008, 10:19:23 GirtzB rakstīja:
manā garažā neko vairāk nevajag



tavā garāžā neko citu nevajag kā iksiņu ?
Offline
kars
21. May 2008, 10:27 #669

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


21 May 2008, 10:19:23 GirtzB rakstīja:
manā garažā neko vairāk nevajag



no tās lapas nerāda bildes pa taisno
lai nav

pieregulējam karburatorus(v12 šķērsām)

[ Šo ziņu laboja kars, 21 May 2008, 10:28:30 ]

Offline
gg
21. May 2008, 12:04 #670

Kopš: 14. Apr 2003

Ziņojumi: 570

Braucu ar: NISSAN RS13

reāls skaistums....




Offline
trojasZ
29. May 2008, 17:07 #671

Kopš: 17. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 457

Braucu ar: betona maisītāju


29 May 2008, 17:00:18 nikns rakstīja:

kautari neesu nekads VW miletajs bet sis liekas diezgan iespaidigs


nu nezin, kur vispār var pabraukt ar šito! tikai uztaisīt tādu un
Offline
wheelie
30. May 2008, 22:33 #672

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6797

Braucu ar: 1.6

sabraukuši studenti Maskavā uz "Smotru"









-----------------
8)
Online
wheelie
30. May 2008, 22:40 #673

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6797

Braucu ar: 1.6

Psc kas pa hulliti otrajā plānā



-----------------
8)
Online
Mberg
30. May 2008, 22:52 #674

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21465

Braucu ar: B5254T un M57D30


16 May 2008, 14:32:24 wheelie rakstīja:



Offline
Mizx
31. May 2008, 01:33 #675

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6146

Braucu ar:

Skatos, nesen runājāt par Mercedes. Un pēc tam par sportu. Tad lai būtu bilde no viņu būtiskajiem panākumiem WRC, ar to gan arī oficiāla dalība rallijos beidzās:

Offline
Dullais
31. May 2008, 12:45 #676

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528

Nu jopcik, mers nav tas autiņš, ar kuru pa ralli braukt. Ja nepielec, iedomājaties kādu klasisku Rolls-Royce, kurš būtu izmantots rallim
Offline
varonis
31. May 2008, 13:31 #677

Kopš: 05. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1276

Braucu ar: Volvo s90

Offline
varonis
31. May 2008, 14:12 #678

Kopš: 05. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1276

Braucu ar: Volvo s90


31 May 2008, 14:05:27 yanks rakstīja:

31 May 2008, 12:45:48 Dullais rakstīja:
Nu jopcik, mers nav tas autiņš, ar kuru pa ralli braukt. Ja nepielec, iedomājaties kādu klasisku Rolls-Royce, kurš būtu izmantots rallim

nekas mersii nav taads ka vinu nevar rallli izmantot! piemeers ar RR galiigi garaam.

Vareet jau var, bet ir tachu daudz citas mashiinas kas paredzeets speciaali rallim...
Offline
Orlis
31. May 2008, 14:25 #679

Kopš: 28. Dec 2005

Ziņojumi: 695

Braucu ar: bezpiedziņu


31 May 2008, 14:12:57 varonis rakstīja:

31 May 2008, 14:05:27 yanks rakstīja:

31 May 2008, 12:45:48 Dullais rakstīja:
Nu jopcik, mers nav tas autiņš, ar kuru pa ralli braukt. Ja nepielec, iedomājaties kādu klasisku Rolls-Royce, kurš būtu izmantots rallim

nekas mersii nav taads ka vinu nevar rallli izmantot! piemeers ar RR galiigi garaam.

Vareet jau var, bet ir tachu daudz citas mashiinas kas paredzeets speciaali rallim...
bet ko darīt, ja čaļiem patīk jebanatorijs
Offline
Mizx
02. Jun 2008, 18:03 #680

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6146

Braucu ar:


31 May 2008, 12:45:48 Dullais rakstīja:
Nu jopcik, mers nav tas autiņš, ar kuru pa ralli braukt. Ja nepielec, iedomājaties kādu klasisku Rolls-Royce, kurš būtu izmantots rallim

Kā reizi skepse nevietā, jo 1979-1980. gadā MB piedalījās rallijos un parādīja, uz ko ir spējīgi. Jau debija bija graujoša -- Dienvidamerikas rallijs, kurā finišu sasniedza tikai nepilna trešdaļa dalībnieku, bet no astoņiem MB visi astoņi arī finišēja. Rallijā viņi piedalījās ar faktiski ielas versijas W107 un W123 un debijas rallijā ieņēma pirmās 5 vietas. MB ir iegājuši vēsturē ar to, ka viņi bija pirmie, kas WRC vinnēja ar V8 motoriem un pirmie, kas WRC vinnēja ar automātiskajām ātrumkārbām. Kāpēc vairs nepiedalījās 1981. gada sezonā?:
1) Smaga avārija, kurā žurnālisti vainoja komandas administrāciju un vilka paralēles ar 1955. gada avāriju;
2) Sākās 4x4 ēra rallijā, bet MB nebija plānots izstrādāt šādu automašīnu;
3) Uzvaras bija tehniski smagākajos, garākajos un ātrākajos ralliju posmos, bet Eiropas stila ralliji ar maziem ātrumiem pa līkumotiem ceļiem un ne tik garām distancēm tomēr nebija MB stiprā puse, mazie un vieglie knīpas bija ātrāki.

MB bija pirmie ar ļoti spēcīgu komandas vadību, tehnisko nodrošinājumu un milzīgiem honorāriem, arī ar to viņi mainīja citu ražotāju attieksmi pret ralliju.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo