Autors | Ziņojums |
desadesa | 09. Sep 2020, 13:36 |
#6581
|
|
Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
08 Sep 2020, 21:45:25 @josi rakstīja:
Brauc droši, Uldis aka @sys9291 arī šeit ir un īpaši neslēpjas
Sys solījās ar telefonu iglu atrast #speciālists |
Offline | |
|
sys9291 | 09. Sep 2020, 14:08 |
#6582
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
09 Sep 2020, 13:36:02 @desadesa rakstīja:
08 Sep 2020, 21:45:25 @josi rakstīja:
Brauc droši, Uldis aka @sys9291 arī šeit ir un īpaši neslēpjas
Sys solījās ar telefonu iglu atrast #speciālists
nemusini tautu - Tev neko neesmu solījis... un vispār nevienam neko nesolu... |
Offline | |
|
desadesa | 09. Sep 2020, 14:48 |
#6583
|
|
Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
09 Sep 2020, 14:08:55 @sys9291 rakstīja:
09 Sep 2020, 13:36:02 @desadesa rakstīja:
08 Sep 2020, 21:45:25 @josi rakstīja:
Brauc droši, Uldis aka @sys9291 arī šeit ir un īpaši neslēpjas
Sys solījās ar telefonu iglu atrast #speciālists
nemusini tautu - Tev neko neesmu solījis... un vispār nevienam neko nesolu...
06 Feb 2020, 14:49:28 @sys9291 rakstīja:
Kaspič - neizplūstot niansēs:
1. Iglu atrast fiziski - 5 min un to izpildīt jrbkurš ar telefona palīdzību...
2. neitralizēt iglu - tik cik fiziski tikt līdz can
3. auto bez gateway pietiek ar OBD
4. nav vajadzīgas nekādas zināšanas elektronikā - plug&play
|
Offline | |
|
CP17 | 09. Sep 2020, 16:59 |
#6584
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
09 Sep 2020, 14:48:34 @desadesa rakstīja:
09 Sep 2020, 14:08:55 @sys9291 rakstīja:
09 Sep 2020, 13:36:02 @desadesa rakstīja:
08 Sep 2020, 21:45:25 @josi rakstīja:
Brauc droši, Uldis aka @sys9291 arī šeit ir un īpaši neslēpjas
Sys solījās ar telefonu iglu atrast #speciālists
nemusini tautu - Tev neko neesmu solījis... un vispār nevienam neko nesolu...
06 Feb 2020, 14:49:28 @sys9291 rakstīja:
Kaspič - neizplūstot niansēs:
1. Iglu atrast fiziski - 5 min un to izpildīt jrbkurš ar telefona palīdzību...
2. neitralizēt iglu - tik cik fiziski tikt līdz can
3. auto bez gateway pietiek ar OBD
4. nav vajadzīgas nekādas zināšanas elektronikā - plug&play
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! |
Offline | |
|
kexxx | 10. Sep 2020, 11:06 |
#6585
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12310
Braucu ar:
|
10 Sep 2020, 10:41:53 @bokens rakstīja:
Vai kāds ir mainījis N52B230 otro zondi (bank 2) e9x? Ļoti neērtā vietā, no apakšas klāt netiek, no augšas liekas pašauri. Zonde (bosh) nopirkta. Interesanti, ka šo zondi ir mainījis jau ieriekšējais auto īpašnieks. Sagadīšanās, vai arī uzlicis kaut ko neatbilstošu?
P.S. Kļūdu uz zondi meta ārā pirms visiem auto remontiem, epizodiski mēdza pazust pati no sevis bet tad atkal parādīties (apsildes kontūrs, nav savienojums).
Bet varbūt vaina vispār nav zondē un tā bez iemesla tiks mainīta jau otro reizi... |
Offline | |
|
bikeman | 10. Sep 2020, 15:23 |
#6586
|
|
Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1071
Braucu ar: e91 330d
| Kāds var ieteikt labu braukšanas instruktoru b kategorijai?Vatbūt kāds no foruma ar to nodarbojas? |
Offline | |
|
Mixzzz | 10. Sep 2020, 17:04 |
#6587
|
|
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
10 Sep 2020, 11:32:06 @bokens rakstīja:
Okej, liekas ka viss par maiņu skaidrs, nav tikai zondes specatslēga, būs jāfleksē kāda 22 un tad jāskatas kā ar spēciņiem roķelēs.
Stekeri neiet cauri parastajai 22 atsleegai? Tad nekas nebus jaflekse. |
Offline | |
|
sergis15 | 10. Sep 2020, 21:38 |
#6588
|
|
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12023
Braucu ar: pikapu
| Vajadzētu no iekšpuses iztīrīt e65 prefa lukturi, asap, vēlams rīt.
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
|
Katwiaf | 11. Sep 2020, 10:14 |
#6589
|
|
Kopš: 15. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar:
| Help! Nezināma problēma x5 3.0d 2004g, uzsākot braukt vai strauji uzņemot ātrumu uz apdzīšanu sajūta itkā kardāns sistos pa grīdu, baigā vibrācija. Divos servisos paskatījās teica ka neredzot kur problēma vienā momentā bija noplīsis kardānam tas peldošais gultnis, tad vispār bija drausmīgi, to nomainīja palika labāk, bet joprojām nesaprotu kur īstā problēma! |
Offline | |
|
desadesa | 11. Sep 2020, 10:31 |
#6590
|
|
Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
11 Sep 2020, 10:14:22 @Katwiaf rakstīja:
Help! Nezināma problēma x5 3.0d 2004g, uzsākot braukt vai strauji uzņemot ātrumu uz apdzīšanu sajūta itkā kardāns sistos pa grīdu, baigā vibrācija. Divos servisos paskatījās teica ka neredzot kur problēma vienā momentā bija noplīsis kardānam tas peldošais gultnis, tad vispār bija drausmīgi, to nomainīja palika labāk, bet joprojām nesaprotu kur īstā problēma!
var atvienot xdrive (štekeri vai drošinātāju) un braukt - varbūt palīdzēs saprast problēma iet no priekšpiedziņas vai pakaļpiedziņas
ja normāls serviss, tad var mēģināt "pabraukt" uz pacēlāja
dažs labs powerists ir braucis ar gopro zem mašīnas |
Offline | |
|
wrecked | 12. Sep 2020, 18:02 |
#6591
|
|
Kopš: 03. May 2016
Ziņojumi: 99
Braucu ar: E92 335d
| Kungi palīdziet tikt skaidrība...
2 dzinēji 3.0L
1)M57TU2D30-UL: 197 hp (145 kw) 325d
2)M57TU2D30-OL: 235 hp (173 kw) 330d
Kādas viņiem ir atšķirības no tehniska viedokļa? Vai nav tā ka ir vienādi dzinēji un tikai ar programmatūru pirmais ir ierobežots? Lūgums paskaidrojiet sīkāk
|
Offline | |
|
sys9291 | 12. Sep 2020, 20:55 |
#6592
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
12 Sep 2020, 18:02:06 @wrecked rakstīja:
Kungi palīdziet tikt skaidrība...
2 dzinēji 3.0L
1)M57TU2D30-UL: 197 hp (145 kw) 325d
2)M57TU2D30-OL: 235 hp (173 kw) 330d
Kādas viņiem ir atšķirības no tehniska viedokļa? Vai nav tā ka ir vienādi dzinēji un tikai ar programmatūru pirmais ir ierobežots? Lūgums paskaidrojiet sīkāk
a kas traucē realoem.com detaļu kodus salīdzināt - ja kodi citi detaļa savādāka... |
Offline | |
|
josi | 12. Sep 2020, 21:42 |
#6593
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
12 Sep 2020, 20:55:08 @sys9291 rakstīja:
a kas traucē realoem.com detaļu kodus salīdzināt - ja kodi citi detaļa savādāka...
Arī ja kodi vienādi, tas nebūt nenozīmē, ka rūpnīcā vienādas detaļas ieliktas...
|
Offline | |
|
gumijkoks | 13. Sep 2020, 10:02 |
#6594
|
|
Kopš: 21. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 486
Braucu ar:
| Darba temperatūrā 5min rūcis tukšgaitā, pirmais gāzējiens ar ziliem dūmiem. Visticamāk vārstu blīvslēgi, bet ne par to stāsts..
Vai šāds auto var TA iziet vai tur ir kāds 1 vai 2 par dūmiem? Jo tas laiks cik ilgi mēra benzīnam atgāzes visticamāk pietiekams, lai inspektors gāzējot izsistu to dzilo dūmu. |
Offline | |
|
desadesa | 13. Sep 2020, 14:16 |
#6595
|
|
Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
12 Sep 2020, 18:02:06 @wrecked rakstīja:
Kungi palīdziet tikt skaidrība...
2 dzinēji 3.0L
1)M57TU2D30-UL: 197 hp (145 kw) 325d
2)M57TU2D30-OL: 235 hp (173 kw) 330d
Kādas viņiem ir atšķirības no tehniska viedokļa? Vai nav tā ka ir vienādi dzinēji un tikai ar programmatūru pirmais ir ierobežots? Lūgums paskaidrojiet sīkāk
cik atceros no galvas - siemens sprauslas, 325d turbīna un cita vadība |
Offline | |
|
sys9291 | 13. Sep 2020, 17:47 |
#6596
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
12 Sep 2020, 21:42:37 @josi rakstīja:
12 Sep 2020, 20:55:08 @sys9291 rakstīja:
a kas traucē realoem.com detaļu kodus salīdzināt - ja kodi citi detaļa savādāka...
Arī ja kodi vienādi, tas nebūt nenozīmē, ka rūpnīcā vienādas detaļas ieliktas...
ja kodi vienādi -funkcionāli detaļas vienādas, tas, ka dzinējiem būs citi kodi - tas pats par sevi saprotams... |
Offline | |
|
|
josi | 13. Sep 2020, 19:22 |
#6597
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Vēlreiz - runa ir par aizvietotājdetaļas kodu, kurš var neatbilst tam, kas tur no rūpīcas oriģināli ir nācis iekšā.
Dzīvē to ļoti labi redz uz elektronikas blokiem - FRM/klimata/pat DME/DDE kuram atbilstošajā komplektācijā kāds BSD nav izlodēts.
Un tagad pieņemsim, ka BMW iekš jaudīgākā OL liek 10.9 cietības galvas skrūves, bet iekš mazjaudīgā UL - tikai 8.8, jo grāmatveži ir izrēķinājuši, ka tā uz katru auto var ietaupīt 1€. Savukārt kā rezerves daļa tiek piedāvāta tikai 10.9 skrūves, kura der abiem.
|
Offline | |
|
sys9291 | 13. Sep 2020, 20:15 |
#6598
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
13 Sep 2020, 19:22:06 @josi rakstīja:
Vēlreiz - runa ir par aizvietotājdetaļas kodu, kurš var neatbilst tam, kas tur no rūpīcas oriģināli ir nācis iekšā.
Dzīvē to ļoti labi redz uz elektronikas blokiem - FRM/klimata/pat DME/DDE kuram atbilstošajā komplektācijā kāds BSD nav izlodēts.
Un tagad pieņemsim, ka BMW iekš jaudīgākā OL liek 10.9 cietības galvas skrūves, bet iekš mazjaudīgā UL - tikai 8.8, jo grāmatveži ir izrēķinājuši, ka tā uz katru auto var ietaupīt 1€. Savukārt kā rezerves daļa tiek piedāvāta tikai 10.9 skrūves, kura der abiem.
nu tas ko tur sarēķinājuši - piekrītu, bet ja detaļās kods vienāds - tad daļas vienādas ne tā?
Tevis aprakstītajā piemērā vairāk jādomā par to, ka nav rezona turēt stokā vājākās skrūves, tapēc visiem pietāvā top, lai būtu mazāka nomenklatūra...
A uz elektronikas jau parasti uzlodē nevis izlodē... jo atkal - turēt noliktavā blokus īpaši aizvēsturiskajiem aparātiem nav rentabli...[ Šo ziņu laboja sys9291, 13 Sep 2020, 20:17:42 ] |
Offline | |
|
australia | 13. Sep 2020, 22:02 |
#6599
|
|
Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| Jautājums par ķīseļiem un swirl-flaps.
Vairums taisa flaps-delete. Bet vai gadījumā tas nav tā kā iecirst kājā? (iecirst DFP pa riekstiem)
Tātad - tukšgaitā u.c. mazajās jaudās netiek sagatavots paredzētais maisījums, nenotiek pareiza sadegšana (DPF dabūn pa riekstiem).
EGR, cik zinu, lielāko daļu savas dzīves aktivizējas tukšgaitā. Tātad - dzinējs pārstrādā savus izplūdes sūdus un vēl jo vairāk ieplūdē vairs nav swirl-flapi, kas nodrošina korektu gaisa maisījumu. DPF dabūn kārtīgi pa riekstiem.
Jeb tas ir poh, kamēr vien var izskrieties, lai notiktu reģenerācija... |
Offline | |
|
Martinsse | 14. Sep 2020, 11:29 |
#6600
|
|
Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
| Galvenā atšķirība ir cita automātkārba un nav ieplūdes klapes 325d modelim. Kārba, cik saprotu ir vājāka.
Cik pats esmu pētijis realoem (325d vs 330d), tad sprauslām kodi atšķiras. Savukārt turbas gan sanāk vienādas (ņemam par piemēru 325d un 330d abus 12.2006)
Pārregulēts 325d un 330d uz stenda uzrādot vienādus rezultātus pie nosacījuma, ka abiem visi mezgli ir kārtībā.
12 Sep 2020, 18:02:06 @wrecked rakstīja:
Kungi palīdziet tikt skaidrība...
2 dzinēji 3.0L
1)M57TU2D30-UL: 197 hp (145 kw) 325d
2)M57TU2D30-OL: 235 hp (173 kw) 330d
Kādas viņiem ir atšķirības no tehniska viedokļa? Vai nav tā ka ir vienādi dzinēji un tikai ar programmatūru pirmais ir ierobežots? Lūgums paskaidrojiet sīkāk
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/...BMW_M57D30TU.jpg
|
Offline | |
|