Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 239 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
desadesa
09. Sep 2020, 13:36 #6581

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


08 Sep 2020, 21:45:25 @josi rakstīja:
Brauc droši, Uldis aka @sys9291 arī šeit ir un īpaši neslēpjas



Sys solījās ar telefonu iglu atrast #speciālists
Offline
sys9291
09. Sep 2020, 14:08 #6582

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


09 Sep 2020, 13:36:02 @desadesa rakstīja:

08 Sep 2020, 21:45:25 @josi rakstīja:
Brauc droši, Uldis aka @sys9291 arī šeit ir un īpaši neslēpjas



Sys solījās ar telefonu iglu atrast #speciālists

nemusini tautu - Tev neko neesmu solījis... un vispār nevienam neko nesolu...
Offline
desadesa
09. Sep 2020, 14:48 #6583

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


09 Sep 2020, 14:08:55 @sys9291 rakstīja:

09 Sep 2020, 13:36:02 @desadesa rakstīja:

08 Sep 2020, 21:45:25 @josi rakstīja:
Brauc droši, Uldis aka @sys9291 arī šeit ir un īpaši neslēpjas



Sys solījās ar telefonu iglu atrast #speciālists

nemusini tautu - Tev neko neesmu solījis... un vispār nevienam neko nesolu...



06 Feb 2020, 14:49:28 @sys9291 rakstīja:
Kaspič - neizplūstot niansēs:
1. Iglu atrast fiziski - 5 min un to izpildīt jrbkurš ar telefona palīdzību...
2. neitralizēt iglu - tik cik fiziski tikt līdz can
3. auto bez gateway pietiek ar OBD
4. nav vajadzīgas nekādas zināšanas elektronikā - plug&play
Offline
CP17
09. Sep 2020, 16:59 #6584

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


09 Sep 2020, 14:48:34 @desadesa rakstīja:

09 Sep 2020, 14:08:55 @sys9291 rakstīja:

09 Sep 2020, 13:36:02 @desadesa rakstīja:

08 Sep 2020, 21:45:25 @josi rakstīja:
Brauc droši, Uldis aka @sys9291 arī šeit ir un īpaši neslēpjas



Sys solījās ar telefonu iglu atrast #speciālists

nemusini tautu - Tev neko neesmu solījis... un vispār nevienam neko nesolu...



06 Feb 2020, 14:49:28 @sys9291 rakstīja:
Kaspič - neizplūstot niansēs:
1. Iglu atrast fiziski - 5 min un to izpildīt jrbkurš ar telefona palīdzību...
2. neitralizēt iglu - tik cik fiziski tikt līdz can
3. auto bez gateway pietiek ar OBD
4. nav vajadzīgas nekādas zināšanas elektronikā - plug&play




-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
kexxx
10. Sep 2020, 11:06 #6585

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12310

Braucu ar:


10 Sep 2020, 10:41:53 @bokens rakstīja:
Vai kāds ir mainījis N52B230 otro zondi (bank 2) e9x? Ļoti neērtā vietā, no apakšas klāt netiek, no augšas liekas pašauri. Zonde (bosh) nopirkta. Interesanti, ka šo zondi ir mainījis jau ieriekšējais auto īpašnieks. Sagadīšanās, vai arī uzlicis kaut ko neatbilstošu?
P.S. Kļūdu uz zondi meta ārā pirms visiem auto remontiem, epizodiski mēdza pazust pati no sevis bet tad atkal parādīties (apsildes kontūrs, nav savienojums).


Bet varbūt vaina vispār nav zondē un tā bez iemesla tiks mainīta jau otro reizi...
Offline
bikeman
10. Sep 2020, 15:23 #6586

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1071

Braucu ar: e91 330d

Kāds var ieteikt labu braukšanas instruktoru b kategorijai?Vatbūt kāds no foruma ar to nodarbojas?
Offline
Mixzzz
10. Sep 2020, 17:04 #6587

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


10 Sep 2020, 11:32:06 @bokens rakstīja:
Okej, liekas ka viss par maiņu skaidrs, nav tikai zondes specatslēga, būs jāfleksē kāda 22 un tad jāskatas kā ar spēciņiem roķelēs.
Stekeri neiet cauri parastajai 22 atsleegai? Tad nekas nebus jaflekse.
Offline
sergis15
10. Sep 2020, 21:38 #6588

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu

Vajadzētu no iekšpuses iztīrīt e65 prefa lukturi, asap, vēlams rīt.


-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Katwiaf
11. Sep 2020, 10:14 #6589

Kopš: 15. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar:

Help! Nezināma problēma x5 3.0d 2004g, uzsākot braukt vai strauji uzņemot ātrumu uz apdzīšanu sajūta itkā kardāns sistos pa grīdu, baigā vibrācija. Divos servisos paskatījās teica ka neredzot kur problēma vienā momentā bija noplīsis kardānam tas peldošais gultnis, tad vispār bija drausmīgi, to nomainīja palika labāk, bet joprojām nesaprotu kur īstā problēma!
Offline
desadesa
11. Sep 2020, 10:31 #6590

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


11 Sep 2020, 10:14:22 @Katwiaf rakstīja:
Help! Nezināma problēma x5 3.0d 2004g, uzsākot braukt vai strauji uzņemot ātrumu uz apdzīšanu sajūta itkā kardāns sistos pa grīdu, baigā vibrācija. Divos servisos paskatījās teica ka neredzot kur problēma vienā momentā bija noplīsis kardānam tas peldošais gultnis, tad vispār bija drausmīgi, to nomainīja palika labāk, bet joprojām nesaprotu kur īstā problēma!


var atvienot xdrive (štekeri vai drošinātāju) un braukt - varbūt palīdzēs saprast problēma iet no priekšpiedziņas vai pakaļpiedziņas

ja normāls serviss, tad var mēģināt "pabraukt" uz pacēlāja

dažs labs powerists ir braucis ar gopro zem mašīnas
Offline
wrecked
12. Sep 2020, 18:02 #6591

Kopš: 03. May 2016

Ziņojumi: 99

Braucu ar: E92 335d

Kungi palīdziet tikt skaidrība...
2 dzinēji 3.0L
1)M57TU2D30-UL: 197 hp (145 kw) 325d
2)M57TU2D30-OL: 235 hp (173 kw) 330d

Kādas viņiem ir atšķirības no tehniska viedokļa? Vai nav tā ka ir vienādi dzinēji un tikai ar programmatūru pirmais ir ierobežots? Lūgums paskaidrojiet sīkāk

Offline
sys9291
12. Sep 2020, 20:55 #6592

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Sep 2020, 18:02:06 @wrecked rakstīja:
Kungi palīdziet tikt skaidrība...
2 dzinēji 3.0L
1)M57TU2D30-UL: 197 hp (145 kw) 325d
2)M57TU2D30-OL: 235 hp (173 kw) 330d

Kādas viņiem ir atšķirības no tehniska viedokļa? Vai nav tā ka ir vienādi dzinēji un tikai ar programmatūru pirmais ir ierobežots? Lūgums paskaidrojiet sīkāk



a kas traucē realoem.com detaļu kodus salīdzināt - ja kodi citi detaļa savādāka...
Offline
josi
12. Sep 2020, 21:42 #6593

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


12 Sep 2020, 20:55:08 @sys9291 rakstīja:

a kas traucē realoem.com detaļu kodus salīdzināt - ja kodi citi detaļa savādāka...

Arī ja kodi vienādi, tas nebūt nenozīmē, ka rūpnīcā vienādas detaļas ieliktas...
Offline
gumijkoks
13. Sep 2020, 10:02 #6594

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 486

Braucu ar:

Darba temperatūrā 5min rūcis tukšgaitā, pirmais gāzējiens ar ziliem dūmiem. Visticamāk vārstu blīvslēgi, bet ne par to stāsts..
Vai šāds auto var TA iziet vai tur ir kāds 1 vai 2 par dūmiem? Jo tas laiks cik ilgi mēra benzīnam atgāzes visticamāk pietiekams, lai inspektors gāzējot izsistu to dzilo dūmu.
Offline
desadesa
13. Sep 2020, 14:16 #6595

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


12 Sep 2020, 18:02:06 @wrecked rakstīja:
Kungi palīdziet tikt skaidrība...
2 dzinēji 3.0L
1)M57TU2D30-UL: 197 hp (145 kw) 325d
2)M57TU2D30-OL: 235 hp (173 kw) 330d

Kādas viņiem ir atšķirības no tehniska viedokļa? Vai nav tā ka ir vienādi dzinēji un tikai ar programmatūru pirmais ir ierobežots? Lūgums paskaidrojiet sīkāk




cik atceros no galvas - siemens sprauslas, 325d turbīna un cita vadība
Offline
sys9291
13. Sep 2020, 17:47 #6596

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Sep 2020, 21:42:37 @josi rakstīja:

12 Sep 2020, 20:55:08 @sys9291 rakstīja:

a kas traucē realoem.com detaļu kodus salīdzināt - ja kodi citi detaļa savādāka...

Arī ja kodi vienādi, tas nebūt nenozīmē, ka rūpnīcā vienādas detaļas ieliktas...


ja kodi vienādi -funkcionāli detaļas vienādas, tas, ka dzinējiem būs citi kodi - tas pats par sevi saprotams...
Offline
josi
13. Sep 2020, 19:22 #6597

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Vēlreiz - runa ir par aizvietotājdetaļas kodu, kurš var neatbilst tam, kas tur no rūpīcas oriģināli ir nācis iekšā.

Dzīvē to ļoti labi redz uz elektronikas blokiem - FRM/klimata/pat DME/DDE kuram atbilstošajā komplektācijā kāds BSD nav izlodēts.

Un tagad pieņemsim, ka BMW iekš jaudīgākā OL liek 10.9 cietības galvas skrūves, bet iekš mazjaudīgā UL - tikai 8.8, jo grāmatveži ir izrēķinājuši, ka tā uz katru auto var ietaupīt 1€. Savukārt kā rezerves daļa tiek piedāvāta tikai 10.9 skrūves, kura der abiem.
Offline
sys9291
13. Sep 2020, 20:15 #6598

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Sep 2020, 19:22:06 @josi rakstīja:
Vēlreiz - runa ir par aizvietotājdetaļas kodu, kurš var neatbilst tam, kas tur no rūpīcas oriģināli ir nācis iekšā.

Dzīvē to ļoti labi redz uz elektronikas blokiem - FRM/klimata/pat DME/DDE kuram atbilstošajā komplektācijā kāds BSD nav izlodēts.

Un tagad pieņemsim, ka BMW iekš jaudīgākā OL liek 10.9 cietības galvas skrūves, bet iekš mazjaudīgā UL - tikai 8.8, jo grāmatveži ir izrēķinājuši, ka tā uz katru auto var ietaupīt 1€. Savukārt kā rezerves daļa tiek piedāvāta tikai 10.9 skrūves, kura der abiem.


nu tas ko tur sarēķinājuši - piekrītu, bet ja detaļās kods vienāds - tad daļas vienādas ne tā?
Tevis aprakstītajā piemērā vairāk jādomā par to, ka nav rezona turēt stokā vājākās skrūves, tapēc visiem pietāvā top, lai būtu mazāka nomenklatūra...
A uz elektronikas jau parasti uzlodē nevis izlodē... jo atkal - turēt noliktavā blokus īpaši aizvēsturiskajiem aparātiem nav rentabli...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 13 Sep 2020, 20:17:42 ]

Offline
australia
13. Sep 2020, 22:02 #6599

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

Jautājums par ķīseļiem un swirl-flaps.

Vairums taisa flaps-delete. Bet vai gadījumā tas nav tā kā iecirst kājā? (iecirst DFP pa riekstiem)

Tātad - tukšgaitā u.c. mazajās jaudās netiek sagatavots paredzētais maisījums, nenotiek pareiza sadegšana (DPF dabūn pa riekstiem).

EGR, cik zinu, lielāko daļu savas dzīves aktivizējas tukšgaitā. Tātad - dzinējs pārstrādā savus izplūdes sūdus un vēl jo vairāk ieplūdē vairs nav swirl-flapi, kas nodrošina korektu gaisa maisījumu. DPF dabūn kārtīgi pa riekstiem.

Jeb tas ir poh, kamēr vien var izskrieties, lai notiktu reģenerācija...
Offline
Martinsse
14. Sep 2020, 11:29 #6600

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth

Galvenā atšķirība ir cita automātkārba un nav ieplūdes klapes 325d modelim. Kārba, cik saprotu ir vājāka.

Cik pats esmu pētijis realoem (325d vs 330d), tad sprauslām kodi atšķiras. Savukārt turbas gan sanāk vienādas (ņemam par piemēru 325d un 330d abus 12.2006)

Pārregulēts 325d un 330d uz stenda uzrādot vienādus rezultātus pie nosacījuma, ka abiem visi mezgli ir kārtībā.


12 Sep 2020, 18:02:06 @wrecked rakstīja:
Kungi palīdziet tikt skaidrība...
2 dzinēji 3.0L
1)M57TU2D30-UL: 197 hp (145 kw) 325d
2)M57TU2D30-OL: 235 hp (173 kw) 330d

Kādas viņiem ir atšķirības no tehniska viedokļa? Vai nav tā ka ir vienādi dzinēji un tikai ar programmatūru pirmais ir ierobežots? Lūgums paskaidrojiet sīkāk

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/...BMW_M57D30TU.jpg
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo