Online
Pašreiz BMWPower skatās 167 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
Laoshi | 23. Feb 2013, 13:37 |
#6541
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Jā, vakar un aizvakar no rīta man tā bija | Offline | | |
RaL | 23. Feb 2013, 13:42 |
#6542
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
liels paldies lietotājam Vecais_ par izpalīdzēšanu Liepājā!
steidzamības kārtā tiku pie remonta, tagad mašīna vispār vairs negrab
vēlreiz paldies | Offline | | |
RECARO | 24. Feb 2013, 14:50 |
#6543
|
| Kopš: 16. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 393
Braucu ar: BMW
| Nepieciešams Rīgā noregulēt atgāzes gāzes iekārtai , modeli nezinu , bet tā sauktā (plītiņa) tjip ar vienu sprauslu !
Pm ar piedāvajumiem kurš to un pa cik var izdarīt, vai arī ietekumus pie kā labāk gristies !
Paldies iepriekš
| Offline | | |
Vecais | 24. Feb 2013, 14:59 |
#6544
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
23 Feb 2013, 13:42:38 raivis88 rakstīja:
liels paldies lietotājam Vecais_ par izpalīdzēšanu Liepājā!
steidzamības kārtā tiku pie remonta, tagad mašīna vispār vairs negrab
vēlreiz paldies
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
einaars | 24. Feb 2013, 15:00 |
#6545
|
| Kopš: 17. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2264
Braucu ar:
|
24 Feb 2013, 14:50:48 RECARO rakstīja:
Nepieciešams Rīgā noregulēt atgāzes gāzes iekārtai , modeli nezinu , bet tā sauktā (plītiņa) tjip ar vienu sprauslu !
Pm ar piedāvajumiem kurš to un pa cik var izdarīt, vai arī ietekumus pie kā labāk gristies !
Paldies iepriekš
Rīgā koijotss savedīs tev visu kārtībā | Offline | | |
Juanito | 24. Feb 2013, 21:35 |
#6546
|
| Kopš: 08. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1278
Braucu ar: benzīnu
|
23 Feb 2013, 00:07:08 Vecais_ rakstīja:
22 Feb 2013, 23:58:07 Juanito rakstīja:
Ar aci var atskirt 4-5 un kadu veel tur pedejo paaudzi?
ir kads jedzigs apraksts ar ko tas paaudzes atkshjiras un ko no taa iegust ls/km?
Uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt auto iekš LV kam ir 5. paaudze.. tas ka ss'ā katrs 10mitais sludina
Atšķirt var.. sūknis balonā / reduktora-iztvaicētāja vietā regulators kurš nav saslēgts ar dzesēšanas sistēmu / sprauslām "abratka"
Paldies par informaaciju | Offline | | |
jan4ik1987 | 24. Feb 2013, 22:37 |
#6547
|
| Kopš: 26. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 636
Braucu ar: biturbo sulas paku
|
23 Feb 2013, 11:25:02 soulfreak rakstīja:
Motoforumā runājot ar eļļu spečuku, noskaidroju, ka auto nedrīkst sildīt, ir jāsāk braukt un likt auto zem slodzes jau neilgi pēc iedarbināšanas, lai novērstu eļļas viskozitātes zudumus - degvielas nonākšanu eļļā. Iedarbinam, ~30 sekunžu laikā braucam, kamēr motors nav uzsilis, tikmēr turamies zem 3Krpm diapazona.
un galvas blīve izspiezta.. no pieredzes.. -20 grādi, tikko iekurbulēta un sākts braukt... jaunam auto iespējams,ka var, bet ne jau visiem citiem kam 150+ tūkstoši uz odometra | Offline | | |
Laoshi | 24. Feb 2013, 22:40 |
#6548
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
24 Feb 2013, 22:37:31 jan4ik1987 rakstīja:
23 Feb 2013, 11:25:02 soulfreak rakstīja:
Motoforumā runājot ar eļļu spečuku, noskaidroju, ka auto nedrīkst sildīt, ir jāsāk braukt un likt auto zem slodzes jau neilgi pēc iedarbināšanas, lai novērstu eļļas viskozitātes zudumus - degvielas nonākšanu eļļā. Iedarbinam, ~30 sekunžu laikā braucam, kamēr motors nav uzsilis, tikmēr turamies zem 3Krpm diapazona.
un galvas blīve izspiezta.. no pieredzes.. -20 grādi, tikko iekurbulēta un sākts braukt... jaunam auto iespējams,ka var, bet ne jau visiem citiem kam 150+ tūkstoši uz odometra
Blīve jau veca bija. Pie -20 un vairāk golfam no ātruma izņemt nevarēja, tad pielaidu un braucu, lai kārba silst. Nekāda vaina, līdz štrāsei varēja iebakstīt jau 2ajā | Offline | | |
|
uldens1 | 24. Feb 2013, 22:43 |
#6549
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
24 Feb 2013, 22:37:31 jan4ik1987 rakstīja:
23 Feb 2013, 11:25:02 soulfreak rakstīja:
Motoforumā runājot ar eļļu spečuku, noskaidroju, ka auto nedrīkst sildīt, ir jāsāk braukt un likt auto zem slodzes jau neilgi pēc iedarbināšanas, lai novērstu eļļas viskozitātes zudumus - degvielas nonākšanu eļļā. Iedarbinam, ~30 sekunžu laikā braucam, kamēr motors nav uzsilis, tikmēr turamies zem 3Krpm diapazona.
un galvas blīve izspiezta.. no pieredzes.. -20 grādi, tikko iekurbulēta un sākts braukt... jaunam auto iespējams,ka var, bet ne jau visiem citiem kam 150+ tūkstoši uz odometra
neko tur neizspiedis,neraksti muļķibas
| Offline | | |
edzhaans | 24. Feb 2013, 22:49 |
#6550
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Sencim viens "eļļas specs" teica, ka nedrīkst braukt kamēr neizslēdzas tie zaļie kubiki panelī. Ja nesapratāt kuri, tad tie tie paši, kur rādās OIL INSPECTION. Cik daudz no tā ir patiesība, jo pats vienmēr aizdomājos, kā tur ir un kā vajag ? Personīgi pielaižu, pagaidu kādas 30 sekundes, un tad braucu. Laikam vienota viedokļa par to nav. [ Šo ziņu laboja edzhaans, 24 Feb 2013, 22:49:47 ] | Offline | | |
NautMEN | 24. Feb 2013, 22:49 |
#6551
|
| Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 158
Braucu ar:
|
24 Feb 2013, 22:40:59 Laoshi rakstīja:
24 Feb 2013, 22:37:31 jan4ik1987 rakstīja:
23 Feb 2013, 11:25:02 soulfreak rakstīja:
Motoforumā runājot ar eļļu spečuku, noskaidroju, ka auto nedrīkst sildīt, ir jāsāk braukt un likt auto zem slodzes jau neilgi pēc iedarbināšanas, lai novērstu eļļas viskozitātes zudumus - degvielas nonākšanu eļļā. Iedarbinam, ~30 sekunžu laikā braucam, kamēr motors nav uzsilis, tikmēr turamies zem 3Krpm diapazona.
un galvas blīve izspiezta.. no pieredzes.. -20 grādi, tikko iekurbulēta un sākts braukt... jaunam auto iespējams,ka var, bet ne jau visiem citiem kam 150+ tūkstoši uz odometra
Blīve jau veca bija. Pie -20 un vairāk golfam no ātruma izņemt nevarēja, tad pielaidu un braucu, lai kārba silst. Nekāda vaina, līdz štrāsei varēja iebakstīt jau 2ajā
Nu nezinu kas ko izspiež, manam "Drotam" odometrā 319000km, no rīta piešķiļu neko nesildot braucu. | Offline | | |
jan4ik1987 | 24. Feb 2013, 22:52 |
#6552
|
| Kopš: 26. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 636
Braucu ar: biturbo sulas paku
|
24 Feb 2013, 22:49:17 NautMEN rakstīja:
24 Feb 2013, 22:40:59 Laoshi rakstīja:
24 Feb 2013, 22:37:31 jan4ik1987 rakstīja:
23 Feb 2013, 11:25:02 soulfreak rakstīja:
Motoforumā runājot ar eļļu spečuku, noskaidroju, ka auto nedrīkst sildīt, ir jāsāk braukt un likt auto zem slodzes jau neilgi pēc iedarbināšanas, lai novērstu eļļas viskozitātes zudumus - degvielas nonākšanu eļļā. Iedarbinam, ~30 sekunžu laikā braucam, kamēr motors nav uzsilis, tikmēr turamies zem 3Krpm diapazona.
un galvas blīve izspiezta.. no pieredzes.. -20 grādi, tikko iekurbulēta un sākts braukt... jaunam auto iespējams,ka var, bet ne jau visiem citiem kam 150+ tūkstoši uz odometra
Blīve jau veca bija. Pie -20 un vairāk golfam no ātruma izņemt nevarēja, tad pielaidu un braucu, lai kārba silst. Nekāda vaina, līdz štrāsei varēja iebakstīt jau 2ajā
Nu nezinu kas ko izspiež, manam "Drotam" odometrā 319000km, no rīta piešķiļu neko nesildot braucu.
neiešu strīdēties, tikai rūgta pieredze.. | Offline | | |
vrz | 24. Feb 2013, 23:44 |
#6553
|
| Kopš: 06. Sep 2008
Ziņojumi: 162
Braucu ar: Turbo
| vw manuaalii vispaar rakstiits ka nav veelams mashiinu sildiit uz vietas - iedarbini un brauc | Offline | | |
soulfreak | 25. Feb 2013, 08:43 |
#6554
|
| Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6606
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
|
24 Feb 2013, 22:52:45 jan4ik1987 rakstīja:
24 Feb 2013, 22:49:17 NautMEN rakstīja:
24 Feb 2013, 22:40:59 Laoshi rakstīja:
24 Feb 2013, 22:37:31 jan4ik1987 rakstīja:
23 Feb 2013, 11:25:02 soulfreak rakstīja:
Motoforumā runājot ar eļļu spečuku, noskaidroju, ka auto nedrīkst sildīt, ir jāsāk braukt un likt auto zem slodzes jau neilgi pēc iedarbināšanas, lai novērstu eļļas viskozitātes zudumus - degvielas nonākšanu eļļā. Iedarbinam, ~30 sekunžu laikā braucam, kamēr motors nav uzsilis, tikmēr turamies zem 3Krpm diapazona.
un galvas blīve izspiezta.. no pieredzes.. -20 grādi, tikko iekurbulēta un sākts braukt... jaunam auto iespējams,ka var, bet ne jau visiem citiem kam 150+ tūkstoši uz odometra
Blīve jau veca bija. Pie -20 un vairāk golfam no ātruma izņemt nevarēja, tad pielaidu un braucu, lai kārba silst. Nekāda vaina, līdz štrāsei varēja iebakstīt jau 2ajā
Nu nezinu kas ko izspiež, manam "Drotam" odometrā 319000km, no rīta piešķiļu neko nesildot braucu.
neiešu strīdēties, tikai rūgta pieredze..
Nē nu ir jau visādi pieņēmumi, vēl vajadzētu no rīta, pirms liec robā, noskaitīt tēvreizi [ Šo ziņu laboja soulfreak, 25 Feb 2013, 08:43:30 ] | Offline | | |
jan4ik1987 | 25. Feb 2013, 10:27 |
#6555
|
| Kopš: 26. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 636
Braucu ar: biturbo sulas paku
|
25 Feb 2013, 08:43:09 soulfreak rakstīja:
24 Feb 2013, 22:52:45 jan4ik1987 rakstīja:
24 Feb 2013, 22:49:17 NautMEN rakstīja:
24 Feb 2013, 22:40:59 Laoshi rakstīja:
24 Feb 2013, 22:37:31 jan4ik1987 rakstīja:
23 Feb 2013, 11:25:02 soulfreak rakstīja:
Motoforumā runājot ar eļļu spečuku, noskaidroju, ka auto nedrīkst sildīt, ir jāsāk braukt un likt auto zem slodzes jau neilgi pēc iedarbināšanas, lai novērstu eļļas viskozitātes zudumus - degvielas nonākšanu eļļā. Iedarbinam, ~30 sekunžu laikā braucam, kamēr motors nav uzsilis, tikmēr turamies zem 3Krpm diapazona.
un galvas blīve izspiezta.. no pieredzes.. -20 grādi, tikko iekurbulēta un sākts braukt... jaunam auto iespējams,ka var, bet ne jau visiem citiem kam 150+ tūkstoši uz odometra
Blīve jau veca bija. Pie -20 un vairāk golfam no ātruma izņemt nevarēja, tad pielaidu un braucu, lai kārba silst. Nekāda vaina, līdz štrāsei varēja iebakstīt jau 2ajā
Nu nezinu kas ko izspiež, manam "Drotam" odometrā 319000km, no rīta piešķiļu neko nesildot braucu.
neiešu strīdēties, tikai rūgta pieredze..
Nē nu ir jau visādi pieņēmumi, vēl vajadzētu no rīta, pirms liec robā, noskaitīt tēvreizi
tas varētu bieži vien palīdzēt īpaši pret zaļajiem, kad visa nakts noplostota | Offline | | |
jan4ik1987 | 25. Feb 2013, 10:29 |
#6556
|
| Kopš: 26. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 636
Braucu ar: biturbo sulas paku
| bet pārejot pie gāzes tēmas- kāds ir saskāries ar Dragon sprauslām Links ? | Offline | | |
|
BMW-braucejs
| 25. Feb 2013, 11:17 |
#6557
|
| Kopš: 17. Feb 2013
Ziņojumi: 24
Braucu ar:
| kur iesakat pildīt autogāzi pārdaugavā? | Offline | | |
Robercz | 25. Feb 2013, 11:46 |
#6558
|
| Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| Imantā - pie Rīgas Siltuma ir LPG
Pie TA - EkoGāze (laikam )
Uz Ulmaņa gatves - Statoil
Pēc manas pieredzes - ar LPG var nobraukt vairāk km nekā ar pārējo gāzi. | Offline | | |
jan4ik1987 | 25. Feb 2013, 11:49 |
#6559
|
| Kopš: 26. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 636
Braucu ar: biturbo sulas paku
|
25 Feb 2013, 11:46:35 Robercz rakstīja:
Imantā - pie Rīgas Siltuma ir LPG
Pie TA - EkoGāze (laikam )
Uz Ulmaņa gatves - Statoil
Pēc manas pieredzes - ar LPG var nobraukt vairāk km nekā ar pārējo gāzi.
LPG un statoil netīra gāze, filtri ātri aizkakājas .. | Offline | | |
Gordenfromlv | 25. Feb 2013, 13:24 |
#6560
|
| Kopš: 22. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 678
Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R
| sveiki. Ir divi piedāvājumi :
1) ALEX sprauslas, OPTIMA dators, shark reduktors . . . .
2) Tomasseto red. OMWL / Valtek, STAG 4 . .
Cena abiem +- vienāda, kurš komplekts ir labāks? Cik daudz jauda zudīs piemēram ar valtekiem, jūtami? Vai tomēr ņemt hana sprauslas, lai gan viņu darba resursu es nespētu iztērēt. Tagad ŗakstot no mob.tel nevaru uzrakstīt visu plašāk. .[ Šo ziņu laboja Gordenfromlv, 25 Feb 2013, 13:31:35 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|