Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Dzhanis
22. Feb 2013, 23:10 #6521

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

es no rita golfinju pieskilju un atstaju, lai ruc kamer edu brokastis. pec 15min mashiinaa patikams siltums.

ja nav laika sildit, tad atvelku uzreiz ar auktu dzineju bez mazakajiem sirdsapzinjas parmetumiem, jo tas taksh golfs.

sakuma sildiju uz degvielas, lai taupitu reduktora muzhu utt. tad parekjinaju, ka menesi iztereju sildot tik cik remkomplekts reduktoram tagad pie -15C poh skilju uz gazi. neatceros kad pedejo reizi uz benzinu darbinaju

golf- das auto
Offline
edzulis
22. Feb 2013, 23:14 #6522

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

un kad šķilsim 750
Offline
edzulis
22. Feb 2013, 23:15 #6523

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


22 Feb 2013, 22:40:14 _----_ rakstīja:
Lai ātrāk uzsiltu mans pepeladzs, izrubīju salona apsildi/ventilāciju - ķipa, lai salona sildīšana netraucē dzinējam max ātri uzsilt... sāku braukt. Kad pārslēdzas uz gāzi, tikai tad klimatu ierubīju... ietaupās santīms

Protams, ja logi aizsalsts, tad šis vartiants atkrīt


kādi cilvēki
Offline
edzulis
22. Feb 2013, 23:16 #6524

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


22 Feb 2013, 23:09:56 ghost rakstīja:
Un kad vispaar paarsleedzas videeji bmw uz lpg? Ar to domaaju - zilaas iedaljas saakums/vidus/beigas/sviitra ap 1/4...?


biš pāri zilajai.

Offline
edzulis
22. Feb 2013, 23:18 #6525

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


22 Feb 2013, 22:58:22 crime rakstīja:
m62tub44 pagaajushoziem, kad nopirku autinju, uzsila liidz darba temperatuurai peec ~ 2km, m57 ar visu webasto silst daudz ilgaak, principaa 7-8 km, tas viss pilseetas rezhiimaa.


ja tev kādreiz būtu bijusi Mka, tu saprastu, ka motora temp un darba temp ir atšķirīgas lietas, jo eļļa uzsilst daudz lēnāk. Tapēc nekad negriežu lielus rpm, kamēr ar optimālo motora temp nav pabraukts kādu brīdi
Offline
crime
22. Feb 2013, 23:23 #6526

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


22 Feb 2013, 23:18:06 edzulis rakstīja:

22 Feb 2013, 22:58:22 crime rakstīja:
m62tub44 pagaajushoziem, kad nopirku autinju, uzsila liidz darba temperatuurai peec ~ 2km, m57 ar visu webasto silst daudz ilgaak, principaa 7-8 km, tas viss pilseetas rezhiimaa.


ja tev kādreiz būtu bijusi Mka, tu saprastu, ka motora temp un darba temp ir atšķirīgas lietas, jo eļļa uzsilst daudz lēnāk. Tapēc nekad negriežu lielus rpm, kamēr ar optimālo motora temp nav pabraukts kādu brīdi


emkai taas iedaljas ap tahometru iedegas?

kad ir paari zilajai, diizeli mieriigi var jau liidz 2.0-2.5k griezt, benziinu 3.0-3.5k, bezjeedziigi ir kurbuleet tukshgaitaa to autinju, tjip ar domu, iedarbinaaju un atstaaju sildiities - nekaada ekonomija tur nav un neko daudz tur tas auto neuzsilst, ja ir lieli miinusi. iedarbinaaji, 30-60 sekundes un kusties jau leenu garu laukaa.
Offline
edzulis
22. Feb 2013, 23:24 #6527

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Emkām vienkārši ir arī eļļas temp datčiks. Kāpj 3x lēnāk par motora temp. Pieļauju, ka tas pats ir arī kārbā un reduktorā.
Offline
ghost
22. Feb 2013, 23:27 #6528

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem

Kaarbaa un reduktoraa nekaa nav, bet vienalga tahometraa taas dzeltenaas iedaljas labi "iemaaca motoru"
Offline
Laoshi
22. Feb 2013, 23:31 #6529

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Vispār atmosfēriskus dzinējus uzreiz pēc iedarbinšanas vajag griezt, lai ātrāk viņš karst, parādās eļļas spiediens un augšējie virzuļu gredzeni nebrauc pa sauso. Tā arī "saudzētāji" sataisa trepi uz cilindra sienām un tad ir vainīga slikta eļļa, piecepuši gredzeni un kas tik vēl ne.

Turbomotorus, arī dīzeļus, uzreiz griezt nevar, jo eļļa bieza, pa turbīnas eļļošanas trubām netek, turbīnas ass uzkarst, atdziest, ap to rodas piedegums, kas saēd tur visu, tad turbīna sāk laist eļļu un ir jārestaurē vai arī dīzels aiziet raznosā.
Offline
crime
22. Feb 2013, 23:33 #6530

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


22 Feb 2013, 23:31:22 Laoshi rakstīja:
Vispār atmosfēriskus dzinējus uzreiz pēc iedarbinšanas vajag griezt, lai ātrāk viņš karst, parādās eļļas spiediens un augšējie virzuļu gredzeni nebrauc pa sauso. Tā arī "saudzētāji" sataisa trepi uz cilindra sienām un tad ir vainīga slikta eļļa, piecepuši gredzeni un kas tik vēl ne.

Turbomotorus, arī dīzeļus, uzreiz griezt nevar, jo eļļa bieza, pa turbīnas eļļošanas trubām netek, turbīnas ass uzkarst, atdziest, ap to rodas piedegums, kas saēd tur visu, tad turbīna sāk laist eļļu un ir jārestaurē vai arī dīzels aiziet raznosā.


+ tam visam veel v8, kameer auksts, skanja ir kad uzsilst, vairs nav tas
Offline
_----_
22. Feb 2013, 23:42 #6531

Kopš: 12. Nov 2002

No: Ventspils

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Četru riņķu plīti


22 Feb 2013, 23:15:00 edzulis rakstīja:
kādi cilvēki


Aha, vecie kadri
Offline
Juanito
22. Feb 2013, 23:58 #6532

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu

Ar aci var atskirt 4-5 un kadu veel tur pedejo paaudzi?
ir kads jedzigs apraksts ar ko tas paaudzes atkshjiras un ko no taa iegust ls/km?
Offline
Vecais
23. Feb 2013, 00:07 #6533

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


22 Feb 2013, 23:58:07 Juanito rakstīja:
Ar aci var atskirt 4-5 un kadu veel tur pedejo paaudzi?
ir kads jedzigs apraksts ar ko tas paaudzes atkshjiras un ko no taa iegust ls/km?
Uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt auto iekš LV kam ir 5. paaudze.. tas ka ss'ā katrs 10mitais sludina

Atšķirt var.. sūknis balonā / reduktora-iztvaicētāja vietā regulators kurš nav saslēgts ar dzesēšanas sistēmu / sprauslām "abratka"



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
peecise28
23. Feb 2013, 04:14 #6534

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


22 Feb 2013, 21:32:18 NautMEN rakstīja:

22 Feb 2013, 13:17:37 garfs rakstīja:
nu gāzētāji..vai kāds jau ir no divriteņiem sagāzēts..???



Ja kāds arī ir tad tiešam nelegāli, jo bija doma gazificēt 125cm3 scooteri, bet CSDD pateica, ka jāizstrādā tehniskie noteikumi lai to varētu legāli darīt. Bet ja jau scooteris tērē 3L/100km, tad gribētāju sagāzēt praktiski nav, un nevienam "nestāv" izstrādāt noteikumus


konkrētajam viss tik smuki, ka skati izgāja bez problēmām
Offline
Oldijs
23. Feb 2013, 09:38 #6535

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci

Kur meklet vainu ja motors negribi darbojas uz bendzu, bet sajos minusos ideali lec/strada uz gazi?
Motors- m20b20, gazes iekarta, noteikti veca, nezinu tikai cik.. Neesmu ta papetijis!
Offline
Laoshi
23. Feb 2013, 10:21 #6536

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


23 Feb 2013, 09:38:44 Oldijs rakstīja:
Kur meklet vainu ja motors negribi darbojas uz bendzu, bet sajos minusos ideali lec/strada uz gazi?
Motors- m20b20, gazes iekarta, noteikti veca, nezinu tikai cik.. Neesmu ta papetijis!


Benzīna nav, filtrs aiztirsies, sūknis nomiris. Tās ir populārākās vainas.
Offline
soulfreak
23. Feb 2013, 11:25 #6537

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6606

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Motoforumā runājot ar eļļu spečuku, noskaidroju, ka auto nedrīkst sildīt, ir jāsāk braukt un likt auto zem slodzes jau neilgi pēc iedarbināšanas, lai novērstu eļļas viskozitātes zudumus - degvielas nonākšanu eļļā. Iedarbinam, ~30 sekunžu laikā braucam, kamēr motors nav uzsilis, tikmēr turamies zem 3Krpm diapazona.
Offline
Shkodists
23. Feb 2013, 11:29 #6538

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


23 Feb 2013, 11:25:02 soulfreak rakstīja:
Motoforumā runājot ar eļļu spečuku, noskaidroju, ka auto nedrīkst sildīt, ir jāsāk braukt un likt auto zem slodzes jau neilgi pēc iedarbināšanas, lai novērstu eļļas viskozitātes zudumus - degvielas nonākšanu eļļā. Iedarbinam, ~30 sekunžu laikā braucam, kamēr motors nav uzsilis, tikmēr turamies zem 3Krpm diapazona.

Tas tā kā skaidrs, ka sildīšanai stāvot uz vietas nav liela jēga, bet kāpēc auto ražotāji ir uztaisījuši, lai kādu 1 min apgriezieni ir nedaudz aukstāki un pēc tam nokrītas uz 800-900 rpm? Es pagaidu, kamēr nokrītās apgriezieni un tad braucu negriežot vairāk par 2500 rpm. Tādā veidā divas trīs reizes dienā aukstu šķiļot mēnesī notērēju 10ls tagad aukstajā laikā. Līdz decembrim šķiet, gāja vēl mazāk.
Offline
Laoshi
23. Feb 2013, 13:11 #6539

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


23 Feb 2013, 11:29:44 Shkodists rakstīja:
kāpēc auto ražotāji ir uztaisījuši, lai kādu 1 min apgriezieni ir nedaudz aukstāki


Tapēc arī uztaisījuši, ka joprojām ir paradums sildīt mašīnas. Griezt nejēgā arī nevar tukšgaitā, tapēc daudziem auto un ne tikai dīzeļiem tukšgaitā nevar pacelt virs 3k, 3.5k rpm
Offline
VMR
23. Feb 2013, 13:27 #6540

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Jā tie apgriezieni ir tik auksti, ka tahometrs nosarmo
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo