Online
Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
Dzhanis | 22. Feb 2013, 23:10 |
#6521
|
| Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
| es no rita golfinju pieskilju un atstaju, lai ruc kamer edu brokastis. pec 15min mashiinaa patikams siltums.
ja nav laika sildit, tad atvelku uzreiz ar auktu dzineju bez mazakajiem sirdsapzinjas parmetumiem, jo tas taksh golfs.
sakuma sildiju uz degvielas, lai taupitu reduktora muzhu utt. tad parekjinaju, ka menesi iztereju sildot tik cik remkomplekts reduktoram tagad pie -15C poh skilju uz gazi. neatceros kad pedejo reizi uz benzinu darbinaju
golf- das auto | Offline | | |
edzulis | 22. Feb 2013, 23:14 |
#6522
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| un kad šķilsim 750 | Offline | | |
edzulis | 22. Feb 2013, 23:15 |
#6523
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
22 Feb 2013, 22:40:14 _----_ rakstīja:
Lai ātrāk uzsiltu mans pepeladzs, izrubīju salona apsildi/ventilāciju - ķipa, lai salona sildīšana netraucē dzinējam max ātri uzsilt... sāku braukt. Kad pārslēdzas uz gāzi, tikai tad klimatu ierubīju... ietaupās santīms
Protams, ja logi aizsalsts, tad šis vartiants atkrīt
kādi cilvēki | Offline | | |
edzulis | 22. Feb 2013, 23:16 |
#6524
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
22 Feb 2013, 23:09:56 ghost rakstīja:
Un kad vispaar paarsleedzas videeji bmw uz lpg? Ar to domaaju - zilaas iedaljas saakums/vidus/beigas/sviitra ap 1/4...?
biš pāri zilajai.
| Offline | | |
edzulis | 22. Feb 2013, 23:18 |
#6525
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
22 Feb 2013, 22:58:22 crime rakstīja:
m62tub44 pagaajushoziem, kad nopirku autinju, uzsila liidz darba temperatuurai peec ~ 2km, m57 ar visu webasto silst daudz ilgaak, principaa 7-8 km, tas viss pilseetas rezhiimaa.
ja tev kādreiz būtu bijusi Mka, tu saprastu, ka motora temp un darba temp ir atšķirīgas lietas, jo eļļa uzsilst daudz lēnāk. Tapēc nekad negriežu lielus rpm, kamēr ar optimālo motora temp nav pabraukts kādu brīdi | Offline | | |
crime | 22. Feb 2013, 23:23 |
#6526
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
|
22 Feb 2013, 23:18:06 edzulis rakstīja:
22 Feb 2013, 22:58:22 crime rakstīja:
m62tub44 pagaajushoziem, kad nopirku autinju, uzsila liidz darba temperatuurai peec ~ 2km, m57 ar visu webasto silst daudz ilgaak, principaa 7-8 km, tas viss pilseetas rezhiimaa.
ja tev kādreiz būtu bijusi Mka, tu saprastu, ka motora temp un darba temp ir atšķirīgas lietas, jo eļļa uzsilst daudz lēnāk. Tapēc nekad negriežu lielus rpm, kamēr ar optimālo motora temp nav pabraukts kādu brīdi
emkai taas iedaljas ap tahometru iedegas?
kad ir paari zilajai, diizeli mieriigi var jau liidz 2.0-2.5k griezt, benziinu 3.0-3.5k, bezjeedziigi ir kurbuleet tukshgaitaa to autinju, tjip ar domu, iedarbinaaju un atstaaju sildiities - nekaada ekonomija tur nav un neko daudz tur tas auto neuzsilst, ja ir lieli miinusi. iedarbinaaji, 30-60 sekundes un kusties jau leenu garu laukaa. | Offline | | |
edzulis | 22. Feb 2013, 23:24 |
#6527
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Emkām vienkārši ir arī eļļas temp datčiks. Kāpj 3x lēnāk par motora temp. Pieļauju, ka tas pats ir arī kārbā un reduktorā. | Offline | | |
ghost | 22. Feb 2013, 23:27 |
#6528
|
| Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
| Kaarbaa un reduktoraa nekaa nav, bet vienalga tahometraa taas dzeltenaas iedaljas labi "iemaaca motoru" | Offline | | |
|
Laoshi | 22. Feb 2013, 23:31 |
#6529
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Vispār atmosfēriskus dzinējus uzreiz pēc iedarbinšanas vajag griezt, lai ātrāk viņš karst, parādās eļļas spiediens un augšējie virzuļu gredzeni nebrauc pa sauso. Tā arī "saudzētāji" sataisa trepi uz cilindra sienām un tad ir vainīga slikta eļļa, piecepuši gredzeni un kas tik vēl ne.
Turbomotorus, arī dīzeļus, uzreiz griezt nevar, jo eļļa bieza, pa turbīnas eļļošanas trubām netek, turbīnas ass uzkarst, atdziest, ap to rodas piedegums, kas saēd tur visu, tad turbīna sāk laist eļļu un ir jārestaurē vai arī dīzels aiziet raznosā. | Offline | | |
crime | 22. Feb 2013, 23:33 |
#6530
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
|
22 Feb 2013, 23:31:22 Laoshi rakstīja:
Vispār atmosfēriskus dzinējus uzreiz pēc iedarbinšanas vajag griezt, lai ātrāk viņš karst, parādās eļļas spiediens un augšējie virzuļu gredzeni nebrauc pa sauso. Tā arī "saudzētāji" sataisa trepi uz cilindra sienām un tad ir vainīga slikta eļļa, piecepuši gredzeni un kas tik vēl ne.
Turbomotorus, arī dīzeļus, uzreiz griezt nevar, jo eļļa bieza, pa turbīnas eļļošanas trubām netek, turbīnas ass uzkarst, atdziest, ap to rodas piedegums, kas saēd tur visu, tad turbīna sāk laist eļļu un ir jārestaurē vai arī dīzels aiziet raznosā.
+ tam visam veel v8, kameer auksts, skanja ir kad uzsilst, vairs nav tas | Offline | | |
_----_ | 22. Feb 2013, 23:42 |
#6531
|
| Kopš: 12. Nov 2002
No: Ventspils
Ziņojumi: 47
Braucu ar: Četru riņķu plīti
|
22 Feb 2013, 23:15:00 edzulis rakstīja:
kādi cilvēki
Aha, vecie kadri | Offline | | |
Juanito | 22. Feb 2013, 23:58 |
#6532
|
| Kopš: 08. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1278
Braucu ar: benzīnu
| Ar aci var atskirt 4-5 un kadu veel tur pedejo paaudzi?
ir kads jedzigs apraksts ar ko tas paaudzes atkshjiras un ko no taa iegust ls/km? | Offline | | |
Vecais | 23. Feb 2013, 00:07 |
#6533
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
22 Feb 2013, 23:58:07 Juanito rakstīja:
Ar aci var atskirt 4-5 un kadu veel tur pedejo paaudzi?
ir kads jedzigs apraksts ar ko tas paaudzes atkshjiras un ko no taa iegust ls/km?
Uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt auto iekš LV kam ir 5. paaudze.. tas ka ss'ā katrs 10mitais sludina
Atšķirt var.. sūknis balonā / reduktora-iztvaicētāja vietā regulators kurš nav saslēgts ar dzesēšanas sistēmu / sprauslām "abratka"
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
peecise28 | 23. Feb 2013, 04:14 |
#6534
|
| Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
|
22 Feb 2013, 21:32:18 NautMEN rakstīja:
22 Feb 2013, 13:17:37 garfs rakstīja:
nu gāzētāji..vai kāds jau ir no divriteņiem sagāzēts..???
Ja kāds arī ir tad tiešam nelegāli, jo bija doma gazificēt 125cm3 scooteri, bet CSDD pateica, ka jāizstrādā tehniskie noteikumi lai to varētu legāli darīt. Bet ja jau scooteris tērē 3L/100km, tad gribētāju sagāzēt praktiski nav, un nevienam "nestāv" izstrādāt noteikumus
konkrētajam viss tik smuki, ka skati izgāja bez problēmām | Offline | | |
Oldijs | 23. Feb 2013, 09:38 |
#6535
|
| Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
| Kur meklet vainu ja motors negribi darbojas uz bendzu, bet sajos minusos ideali lec/strada uz gazi?
Motors- m20b20, gazes iekarta, noteikti veca, nezinu tikai cik.. Neesmu ta papetijis! | Offline | | |
Laoshi | 23. Feb 2013, 10:21 |
#6536
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
23 Feb 2013, 09:38:44 Oldijs rakstīja:
Kur meklet vainu ja motors negribi darbojas uz bendzu, bet sajos minusos ideali lec/strada uz gazi?
Motors- m20b20, gazes iekarta, noteikti veca, nezinu tikai cik.. Neesmu ta papetijis!
Benzīna nav, filtrs aiztirsies, sūknis nomiris. Tās ir populārākās vainas. | Offline | | |
|
soulfreak | 23. Feb 2013, 11:25 |
#6537
|
| Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6606
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Motoforumā runājot ar eļļu spečuku, noskaidroju, ka auto nedrīkst sildīt, ir jāsāk braukt un likt auto zem slodzes jau neilgi pēc iedarbināšanas, lai novērstu eļļas viskozitātes zudumus - degvielas nonākšanu eļļā. Iedarbinam, ~30 sekunžu laikā braucam, kamēr motors nav uzsilis, tikmēr turamies zem 3Krpm diapazona. | Offline | | |
Shkodists | 23. Feb 2013, 11:29 |
#6538
|
| Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
23 Feb 2013, 11:25:02 soulfreak rakstīja:
Motoforumā runājot ar eļļu spečuku, noskaidroju, ka auto nedrīkst sildīt, ir jāsāk braukt un likt auto zem slodzes jau neilgi pēc iedarbināšanas, lai novērstu eļļas viskozitātes zudumus - degvielas nonākšanu eļļā. Iedarbinam, ~30 sekunžu laikā braucam, kamēr motors nav uzsilis, tikmēr turamies zem 3Krpm diapazona.
Tas tā kā skaidrs, ka sildīšanai stāvot uz vietas nav liela jēga, bet kāpēc auto ražotāji ir uztaisījuši, lai kādu 1 min apgriezieni ir nedaudz aukstāki un pēc tam nokrītas uz 800-900 rpm? Es pagaidu, kamēr nokrītās apgriezieni un tad braucu negriežot vairāk par 2500 rpm. Tādā veidā divas trīs reizes dienā aukstu šķiļot mēnesī notērēju 10ls tagad aukstajā laikā. Līdz decembrim šķiet, gāja vēl mazāk. | Offline | | |
Laoshi | 23. Feb 2013, 13:11 |
#6539
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
23 Feb 2013, 11:29:44 Shkodists rakstīja:
kāpēc auto ražotāji ir uztaisījuši, lai kādu 1 min apgriezieni ir nedaudz aukstāki
Tapēc arī uztaisījuši, ka joprojām ir paradums sildīt mašīnas. Griezt nejēgā arī nevar tukšgaitā, tapēc daudziem auto un ne tikai dīzeļiem tukšgaitā nevar pacelt virs 3k, 3.5k rpm | Offline | | |
VMR | 23. Feb 2013, 13:27 |
#6540
|
| Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Jā tie apgriezieni ir tik auksti, ka tahometrs nosarmo | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|