Online

Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Robciks2011
07. Oct 2012, 17:12 #6521

Kopš: 13. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: e39 530d, e30 2.8 stroker

Kāds var ietekt kādu vietu kur uzlikt signalizāciju
e39 530D 2001g?
Piedāvājumus PM
Offline
Gintons
07. Oct 2012, 17:43 #6522

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

kads var steidzigi palidzet?
kas pa vainu peksnji kad starteju klat griezu atslegu lai pielaistu masinu,man no motor telpas atskan tikai klikšķis un viss,masinu pat neiegriez,aķītis nevar but nosedies,jo pirms tam braukaju,bij ta ka apstajos,noslapeju pec 10min startešu klāt un man uzreiz tikai no motortelpas klikšķis atskan un vsjo.kas varetu but pa lietu?

auto ir e39 525tds

[ Šo ziņu laboja Gintons, 07 Oct 2012, 17:43:51 ]

Offline
Dzvile
07. Oct 2012, 17:49 #6523

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


07 Oct 2012, 17:43:27 Gintons rakstīja:
kads var steidzigi palidzet?
kas pa vainu peksnji kad starteju klat griezu atslegu lai pielaistu masinu,man no motor telpas atskan tikai klikšķis un viss,masinu pat neiegriez,aķītis nevar but nosedies,jo pirms tam braukaju,bij ta ka apstajos,noslapeju pec 10min startešu klāt un man uzreiz tikai no motortelpas klikšķis atskan un vsjo.kas varetu but pa lietu?

auto ir e39 525tds

Starteris beigts.
Un tas,ka brauci nebút nenozímé,ka tas akis ir labs,moshka Tev generátors tik shvaki ládé ka braucot aki drízák sédina neká uzládé.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
uldens1
07. Oct 2012, 18:23 #6524

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


07 Oct 2012, 17:43:27 Gintons rakstīja:
kads var steidzigi palidzet?
kas pa vainu peksnji kad starteju klat griezu atslegu lai pielaistu masinu,man no motor telpas atskan tikai klikšķis un viss,masinu pat neiegriez,aķītis nevar but nosedies,jo pirms tam braukaju,bij ta ka apstajos,noslapeju pec 10min startešu klāt un man uzreiz tikai no motortelpas klikšķis atskan un vsjo.kas varetu but pa lietu?

auto ir e39 525tds
ticamakais ka aķitis nospradzis
Offline
Valcha
07. Oct 2012, 18:23 #6525

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21278

Braucu ar: ar ar ar ..

Nekur neizdodas atrast precīzu info ..

Cik sver motors M52B28 un cik sver M62B44
Offline
Gintons
07. Oct 2012, 18:39 #6526

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual


07 Oct 2012, 18:23:28 uldens1 rakstīja:

07 Oct 2012, 17:43:27 Gintons rakstīja:
kads var steidzigi palidzet?
kas pa vainu peksnji kad starteju klat griezu atslegu lai pielaistu masinu,man no motor telpas atskan tikai klikšķis un viss,masinu pat neiegriez,aķītis nevar but nosedies,jo pirms tam braukaju,bij ta ka apstajos,noslapeju pec 10min startešu klāt un man uzreiz tikai no motortelpas klikšķis atskan un vsjo.kas varetu but pa lietu?

auto ir e39 525tds
ticamakais ka aķitis nospradzis

bet vaitad tad ja akjis butu nospradzis,vaitad nevaidzetu vismaz a mokam bet kka griezst to starteri? akjitis nevaretu but nosedies..jo neko tadu nedariju lai pec 10min darbinot klat butu klikskis
Offline
Laoshi
07. Oct 2012, 18:44 #6527

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Oct 2012, 18:39:57 Gintons rakstīja:

07 Oct 2012, 18:23:28 uldens1 rakstīja:

07 Oct 2012, 17:43:27 Gintons rakstīja:
kads var steidzigi palidzet?
kas pa vainu peksnji kad starteju klat griezu atslegu lai pielaistu masinu,man no motor telpas atskan tikai klikšķis un viss,masinu pat neiegriez,aķītis nevar but nosedies,jo pirms tam braukaju,bij ta ka apstajos,noslapeju pec 10min startešu klāt un man uzreiz tikai no motortelpas klikšķis atskan un vsjo.kas varetu but pa lietu?

auto ir e39 525tds
ticamakais ka aķitis nospradzis

bet vaitad tad ja akjis butu nospradzis,vaitad nevaidzetu vismaz a mokam bet kka griezst to starteri? akjitis nevaretu but nosedies..jo neko tadu nedariju lai pec 10min darbinot klat butu klikskis


Aķis nosēdies vai nav kontakta, skaties vadus, būs kāda klemme atkratījusies vaļā
Offline
Gintons
07. Oct 2012, 18:57 #6528

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual


07 Oct 2012, 18:44:17 Laoshi rakstīja:

07 Oct 2012, 18:39:57 Gintons rakstīja:

07 Oct 2012, 18:23:28 uldens1 rakstīja:

07 Oct 2012, 17:43:27 Gintons rakstīja:
kads var steidzigi palidzet?
kas pa vainu peksnji kad starteju klat griezu atslegu lai pielaistu masinu,man no motor telpas atskan tikai klikšķis un viss,masinu pat neiegriez,aķītis nevar but nosedies,jo pirms tam braukaju,bij ta ka apstajos,noslapeju pec 10min startešu klāt un man uzreiz tikai no motortelpas klikšķis atskan un vsjo.kas varetu but pa lietu?

auto ir e39 525tds
ticamakais ka aķitis nospradzis

bet vaitad tad ja akjis butu nospradzis,vaitad nevaidzetu vismaz a mokam bet kka griezst to starteri? akjitis nevaretu but nosedies..jo neko tadu nedariju lai pec 10min darbinot klat butu klikskis


Aķis nosēdies vai nav kontakta, skaties vadus, būs kāda klemme atkratījusies vaļā

klemes stingri klat,akim vis ok
Offline
seeingman
07. Oct 2012, 19:02 #6529

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


07 Oct 2012, 18:44:17 Laoshi rakstīja:

07 Oct 2012, 18:39:57 Gintons rakstīja:

07 Oct 2012, 18:23:28 uldens1 rakstīja:

07 Oct 2012, 17:43:27 Gintons rakstīja:
kads var steidzigi palidzet?
kas pa vainu peksnji kad starteju klat griezu atslegu lai pielaistu masinu,man no motor telpas atskan tikai klikšķis un viss,masinu pat neiegriez,aķītis nevar but nosedies,jo pirms tam braukaju,bij ta ka apstajos,noslapeju pec 10min startešu klāt un man uzreiz tikai no motortelpas klikšķis atskan un vsjo.kas varetu but pa lietu?

auto ir e39 525tds
ticamakais ka aķitis nospradzis

bet vaitad tad ja akjis butu nospradzis,vaitad nevaidzetu vismaz a mokam bet kka griezst to starteri? akjitis nevaretu but nosedies..jo neko tadu nedariju lai pec 10min darbinot klat butu klikskis


Aķis nosēdies vai nav kontakta, skaties vadus, būs kāda klemme atkratījusies vaļā

aķis VAR būt nosēdies, kaut vai tu tikko mašīnu noslāpēji - ģenerators nelādē vai kas cits
voltāžu aķim pārbaudi

[ Šo ziņu laboja seeingman, 07 Oct 2012, 19:02:50 ]

Offline
DrumB
07. Oct 2012, 19:23 #6530

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Kā varētu vislabāk cīnīties pret sakaltušu līmi (iespējams superlīme) uz gumijas/plastmasas virsmas? Ar kasīšanu vai nazi nost nenāk ar nekādiem cilit neatmiekšķējas. Ir kāds risinājums?
Offline
Laoshi
07. Oct 2012, 19:27 #6531

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Oct 2012, 19:23:56 DrumB rakstīja:
Kā varētu vislabāk cīnīties pret sakaltušu līmi (iespējams superlīme) uz gumijas/plastmasas virsmas? Ar kasīšanu vai nazi nost nenāk ar nekādiem cilit neatmiekšķējas. Ir kāds risinājums?


Acetons arī nepalīdz? Nu aizved, kur autiņiem ķīmisko taisa, viņiem visādas viltīgas ķīmijas ir
Offline
DrumB
07. Oct 2012, 19:32 #6532

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


07 Oct 2012, 19:27:20 Laoshi rakstīja:

07 Oct 2012, 19:23:56 DrumB rakstīja:
Kā varētu vislabāk cīnīties pret sakaltušu līmi (iespējams superlīme) uz gumijas/plastmasas virsmas? Ar kasīšanu vai nazi nost nenāk ar nekādiem cilit neatmiekšķējas. Ir kāds risinājums?


Acetons arī nepalīdz? Nu aizved, kur autiņiem ķīmisko taisa, viņiem visādas viltīgas ķīmijas ir

Acetonu vēl neesmu mēģinājis. Nav tik uzkrītošā vietā, lai vestu uz ķīmisko, tāpēc pašam gribas dabūt nost.
Offline
Rama85
07. Oct 2012, 20:24 #6533

Kopš: 13. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar: turbo traktors

Kā var e39 instrumentu paneli attaisīt vaļa?
Tur tādi kā krustveida stiprinājumi-hvz ne raujot arā ne griežot nemāku attaisīt.
Offline
keiby
07. Oct 2012, 20:30 #6534

Kopš: 23. May 2002

Ziņojumi: 265

Braucu ar: E38 735i Sport

Kas jāņem vērā ja tiks mainīts dzinējs ar visu kārbu no '96 E38 M62 3.5 un likts iekšā '97 E39, kurā jau stāv tāds pats motors, bet tikai sliktākā stāvoklī un ar lielāku noskrējienu ? Pietiks tikai ar 1:1 nomaiņu vai būs nepieciešams vest pie elektriķa arī ?

otrs jautājums. ir tas pats e38 pirms feislifta ar pneimopiekari. un ir e38 pēc feislifta bez tās. vai ir vērts to pārlikt un ja ir tad, vai tas būs iespējams un kuras detaļas būs nepieciešamas lai tas viss darbotos ?
Offline
UVIS
07. Oct 2012, 20:53 #6535

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: carrera


07 Oct 2012, 20:30:40 keiby rakstīja:
Kas jāņem vērā ja tiks mainīts dzinējs ar visu kārbu no '96 E38 M62 3.5 un likts iekšā '97 E39, kurā jau stāv tāds pats motors, bet tikai sliktākā stāvoklī un ar lielāku noskrējienu ? Pietiks tikai ar 1:1 nomaiņu vai būs nepieciešams vest pie elektriķa arī ?

otrs jautājums. ir tas pats e38 pirms feislifta ar pneimopiekari. un ir e38 pēc feislifta bez tās. vai ir vērts to pārlikt un ja ir tad, vai tas būs iespējams un kuras detaļas būs nepieciešamas lai tas viss darbotos ?

e38 nebija pneimopiekares,bija SLS,EDC un parasta!
Offline
keiby
07. Oct 2012, 20:54 #6536

Kopš: 23. May 2002

Ziņojumi: 265

Braucu ar: E38 735i Sport


07 Oct 2012, 20:53:15 UVIS rakstīja:

07 Oct 2012, 20:30:40 keiby rakstīja:
Kas jāņem vērā ja tiks mainīts dzinējs ar visu kārbu no '96 E38 M62 3.5 un likts iekšā '97 E39, kurā jau stāv tāds pats motors, bet tikai sliktākā stāvoklī un ar lielāku noskrējienu ? Pietiks tikai ar 1:1 nomaiņu vai būs nepieciešams vest pie elektriķa arī ?

otrs jautājums. ir tas pats e38 pirms feislifta ar pneimopiekari. un ir e38 pēc feislifta bez tās. vai ir vērts to pārlikt un ja ir tad, vai tas būs iespējams un kuras detaļas būs nepieciešamas lai tas viss darbotos ?

e38 nebija pneimopiekares,bija SLS,EDC un parasta!


es tā arī domāju, ka sajaucu. es biju domājis EDC.
Offline
UVIS
07. Oct 2012, 21:00 #6537

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: carrera


07 Oct 2012, 20:54:18 keiby rakstīja:

07 Oct 2012, 20:53:15 UVIS rakstīja:

07 Oct 2012, 20:30:40 keiby rakstīja:
Kas jāņem vērā ja tiks mainīts dzinējs ar visu kārbu no '96 E38 M62 3.5 un likts iekšā '97 E39, kurā jau stāv tāds pats motors, bet tikai sliktākā stāvoklī un ar lielāku noskrējienu ? Pietiks tikai ar 1:1 nomaiņu vai būs nepieciešams vest pie elektriķa arī ?

otrs jautājums. ir tas pats e38 pirms feislifta ar pneimopiekari. un ir e38 pēc feislifta bez tās. vai ir vērts to pārlikt un ja ir tad, vai tas būs iespējams un kuras detaļas būs nepieciešamas lai tas viss darbotos ?

e38 nebija pneimopiekares,bija SLS,EDC un parasta!


es tā arī domāju, ka sajaucu. es biju domājis EDC.

Nu es nemainitu,jo ta pat tiem EDC amjiem ir pipec....bet skaties pats,var jau mainit,bet tur vajadzes elektriki!
Offline
Driver
07. Oct 2012, 21:14 #6538

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Oct 2012, 15:22:51 Ri rakstīja:
Kam tad paredzēts? Izskatās, ka veikt diagnostiku mājas apstākļos tomēr nebūs vis tik vienkārši
Nedaudz uzgūglējot uzskrēju šim, varbūt nedaudz tuvāk īstenībai?

tak noperkiet katrs vismaz reizi kautkadu sudu pa leto un labakaja gadijuma izmetiet ara, jo neiet, bet sliktakaja gadijuma nograujiet savu auto vai pamainiet mezglus par ko izdod kljudas, bet kas patiesiba nav beigti

tad varbut ari naks apskaidriba par to, ka cilveki, kas profesionali nodarbojas nav tikai sapirkusi viskautko, bet ari ir attiecigas zinashanas & pieredze un tapec par to prasa naudu un uznjemas ari kautkadu atbildibu par savu darbu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Dzvile
07. Oct 2012, 21:19 #6539

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Tu ne tajá saitá to stásti,shis ir paredzéts kapeik jáshanai un visu pa léto{tas ir ja galígi nevar pa velti}.
Ieskaidrot,ka ebay kabeli nav ísti tas ko vajadzétu izmantot ir bezjédzíg,tas te ir jau apspriests entás reizes.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Driver
07. Oct 2012, 21:21 #6540

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Oct 2012, 20:54:18 keiby rakstīja:

07 Oct 2012, 20:53:15 UVIS rakstīja:

07 Oct 2012, 20:30:40 keiby rakstīja:
Kas jāņem vērā ja tiks mainīts dzinējs ar visu kārbu no '96 E38 M62 3.5 un likts iekšā '97 E39, kurā jau stāv tāds pats motors, bet tikai sliktākā stāvoklī un ar lielāku noskrējienu ? Pietiks tikai ar 1:1 nomaiņu vai būs nepieciešams vest pie elektriķa arī ?

otrs jautājums. ir tas pats e38 pirms feislifta ar pneimopiekari. un ir e38 pēc feislifta bez tās. vai ir vērts to pārlikt un ja ir tad, vai tas būs iespējams un kuras detaļas būs nepieciešamas lai tas viss darbotos ?

e38 nebija pneimopiekares,bija SLS,EDC un parasta!


es tā arī domāju, ka sajaucu. es biju domājis EDC.

isuma nav verts - es ari gribeju, parunaju ar vienu cilveku un sapratu, ka es nespeju x ik pa paris gadiem nopirkt jaunus visus cetrus amjus delj musu jaukajiem celjiem...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo