Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Fandulis
22. Feb 2021, 11:40 #6481

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13379

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Paralēlā lādēšana. Vai tā kaut ko maina?
Offline
Zalespljavejs
22. Feb 2021, 11:59 #6482

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2495

Braucu ar: tautas auto

O, lādētāju sarunas panesās. Davaj, Kaspič, iesaki kāds lādētājs jāpērk lai maksimāli efektīvi uzlādētu Varta SD E38 (Svina skābes) aķīti. Par cik CTEK esi izbrāķējis, gaidu no tevis ieteikumus.
Offline
amons
22. Feb 2021, 12:05 #6483

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


22 Feb 2021, 11:59:36 @Zalespljavejs rakstīja:
O, lādētāju sarunas panesās. Davaj, Kaspič, iesaki kāds lādētājs jāpērk lai maksimāli efektīvi uzlādētu Varta SD E38 (Svina skābes) aķīti. Par cik CTEK esi izbrāķējis, gaidu no tevis ieteikumus.


Tu kaut atvēri un tālāk par virsrakstu izlasīji to bloga rakstu par lādētājiem? Saprati kādiem apstākļiem un lādēšanai CTEk tika izbrāķēts?
Offline
sys9291
22. Feb 2021, 12:08 #6484

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Feb 2021, 11:40:12 @Fandulis rakstīja:
Paralēlā lādēšana. Vai tā kaut ko maina?

Neesmu nekad lādējis divus akumulatorus paralēli, bet ja tu domā par to, ko rakstīju augstāk, tad otra baterija (es izmantoju barošanas bloku) bija vajadzīga tikai tam, lai lādēšana vispār sāktos (~30sec). Jo citādi vispār nekas nenotika...
Offline
uldens1
22. Feb 2021, 12:22 #6485

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


22 Feb 2021, 11:15:24 @sys9291 rakstīja:

22 Feb 2021, 10:04:00 @Fandulis rakstīja:
Davai bez tām tizlām uzrunām, gudrinieks. Varbūt visu izlasīsi?
Un ko nozīmē pilnīgi izlādējies? Izkritis no rokām?

nevis izkritis no rokām, bet izlādēts līdz ~4V. Protams lieki pieminēt, ka akumulatoram tas ir nāves spriedums - bet dzīvē gadās arī tādi kāzusi...
Gal beigās jau viņš šādu samocīto akumulatoru pielādēja, bet nu tas aizņēma kādas 40h
Un ko domāji ar "lādēt caur citu bateriju"?
P.S un kapēc personīgi apvainojumi?
šitā es pagājušopavasar pilnīgi jaunu moča AGM pirmajā dienā izsēdināju tukšu,tā ka lampiņas nedega pa nakti aizmirsu izslēgt aizdedzi,bet pielādējās un viss notiek,redzēs kā kalpos šogad,griezienu vajag pamatīgu 1700cm
Offline
Modrs
22. Feb 2021, 14:56 #6486

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

tad ar ko ir pareizi jālādē, vai arī vispār drīkst lādēt aķi autiņam ar IBS. parasto trafinieku var?
Offline
sys9291
22. Feb 2021, 16:33 #6487

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Feb 2021, 14:56:02 @Modrs rakstīja:
tad ar ko ir pareizi jālādē, vai arī vispār drīkst lādēt aķi autiņam ar IBS. parasto trafinieku var?

var! bet jākontrolē spriegums uz akumulatora, jo parastajiem trafiniekiem klasiskajā izpildījumā kontrolējas tikai A... Labāk jau izmantot stabilizētos barošanas blokus, kur ieregulējas tieši spriegums...
Offline
Modrs
22. Feb 2021, 18:09 #6488

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Autotransformatora tipa derēs? Tur jau varētu provēt piedzīt daudz maz max V, pēc kuriem tad arī A pielāgotos.
Un ja jā, tad izejā nevajag kādu dūšīgu elektrolītisko kondensatoru pulsāciju remdēšanai?

man garāžā ir šāds te. Varu teikt tikai tos labākos vārdus.

[ Šo ziņu laboja Modrs, 22 Feb 2021, 18:13:43 ]

Offline
cipargalva
22. Feb 2021, 19:03 #6489

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6622

Braucu ar: quattro

Pizdec, domāju, ka esmu vienīgais, kuram šāda relikvija saglabājusies.
Fāters gan nesen pamanījās nokurināt.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 22 Feb 2021, 19:05:21 ]

Offline
Mikels
22. Feb 2021, 19:28 #6490

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4942

Braucu ar: cieņu

Nu stulbi sanāk ar intiģento lādētāju nenoņemot aķi nevar normāli salādēt, bet noņemot un lādējot atkal dati nepareizi būs Nav variants,lai vilks paēdis un kaza dzīva noņemt aķi, uzlādēt ar inteliģento lādētāju un pēc tam vienkārši uzliekot atpakaļ caur istu piereģistrēt akumulatora maiņu,tā teikt restartēt to pasākumu?

[ Šo ziņu laboja Mikels, 22 Feb 2021, 19:48:49 ]

Offline
maasters
22. Feb 2021, 19:41 #6491

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Es jau tā baigi skaļi negribu bļaut, bet kāds nav iedomājies paņemt kādus mazos elektromontieru krokodilvadiņus, kādus es piemēram izmantoju, kad kautko laboju.
Vopšem paņemam hotj be mazu ka tik pielādētu Akumulatoru, saslēdzam ar krokšiem + ar + un - ar -, tad , kad tas izdarīts un ir pārliecība, ka ir stabils kontakts , tad esošo tukšo aķi var atvienot, tam atvienojot vienu (abas nemaz nevajag) klemmi, teiksim zemējumu jeb -.

Tad, kad tas izdarīts, tad tukšo patstāvīgo aķi pieslēdz pie dajebkāda kāds jums ir mīļākais lādētāja, kamēr auto pats tik cik tam izsklēgtam atmiņas saglabāšanai vajag paliek uz otru aķīti.

Problēma atrisināta netā?
Bloki būs mierīgi nekas nepisīsies, jo auto sēdēs uz stabiliem 12V no rezerves aķa, kamēr īstais lādēsies tā, ka tauki tek.

[ Šo ziņu laboja maasters, 22 Feb 2021, 19:43:25 ]

Offline
HiJaCKeR
22. Feb 2021, 19:44 #6492

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


22 Feb 2021, 19:41:21 @maasters rakstīja:
Es jau tā baigi skaļi negribu bļaut, bet kāds nav iedomājies paņemt kādus mazos elektromontieru krokodilvadiņus, kādus es piemēram izmantoju, kad kautko laboju.
Vopšem paņemam hotj be mazu ka tik pielādētu Akumulatoru, saslēdzam ar krokšiem + ar + un - ar -, tad , kad tas izdarīts un ir pārliecība, ka ir stabils kontakts , tad esošo tukšo aķi var atvienot, tam atvienojot vienu (abas nemaz nevajag) klemmi, teiksim zemējumu jeb -.

Tad, kad tas izdarīts, tad tukšo patstāvīgo aķi pieslēdz pie dajebkāda kāds jums ir mīļākais lādētāja, kamēr auto pats tik cik tam izsklēgtam atmiņas saglabāšanai vajag paliek uz otru aķīti.

Problēma atrisināta netā?
Bloki būs mierīgi nekas nepisīsies, jo auto sēdēs uz stabiliem 12V no rezerves aķa, kamēr īstais lādēsies tā, ka tauki tek.


cik saprotu nē. IBS dati būs nepareizi.
Offline
maasters
22. Feb 2021, 19:51 #6493

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

kapēc lai viņi būtu nepareizi ? tas viss tiek darīts pie izslēgta auto, kas jau "guļ", es aju nerunāju par gadījumu, kur auto aķis tā nosēdināts ka pat bez slodzes uz klemmēm nav 12v.

Nu lai kaspichs palabo, neesu tik ļoti iedziļinājies tajās BMW lietās, bet nu var jau vienam krokodilam ielikt virknē reostatu lai sklēdzot klāt papildus aķi nav nekādi mazi sprakšķi utt. un tad kad pieslēgts lēnām uzgriez līdz galam un tev ir 12v tāpat kā bija. Tik gudra es nedomāju ka tā mērījumu shēma varētu būt, ka viņa pie vieniem un tiem pašiem 12 voltiem, pie nosacījuma, ja nav bijuši pārtraukumi vai dzirksteļošaa, ka spētu "saost" atšķirību no kurienes tie 12v nāk.

Ja nu vienīg un te kaspich drošvien palabos, ja nu vienīg viņs nemēra to aķa pretestību utt arī auto esot izslēgtam un guļot?
ja tā, tad dirsā mati
Offline
Alkaans
22. Feb 2021, 22:26 #6494

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


21 Feb 2021, 12:58:55 @Angelz rakstīja:

20 Feb 2021, 15:57:07 @Alkaans rakstīja:
Viss safe, uzliku valeo 599101, kļūdas ne par ko nav, ne bsd, ne arī kas cits. Voltāža turās 14.8V, pat stabilāk kā ar veco oem. Izmaksas 38€ un 15min darbs paldies kaspič, šoreiz tu kļūdījies ar savu - oem tikai, viss cits sūds


Nekļūdījās Kaspars bet gan tu!

Kad tev saka cilvēki ar pieredzi, kā rīkoties pareizi, jo tev pašam poņa ir ļoti virspusēji, bet tev ir mode neklausīties bet dzīt savu "taisnību" līdz aplauzties.. Tad kāda jēga ko jautāt? Turpini tālāk kāpt uz grābekļiem!

Pareizi BMW a/m strādā tikai un vienīgi OEM voltāžas regulētājs! Abos gadījumos ražotājs ir viens bet rezultāti atšķirīgi.

Universālais Valeo voltāžas regulētājs BMW automašīnās strādās nekorekti, avārijas režīmā.

Skaidrot tev, kas kā strādā un kāpēc, ir lieks laika tēriņš, jo tu tāpat nesapratīsi detaļas.

Tieši tāds pats scenārijs ir ar vairākām detaļām, piemēram eļļas kvalitātes/līmeņa devēju.

Kapēc es kļūdijos? Kaspars teica ka avārijas režīmā lādē 14.3v vienmēr. OEM komunicē caur BSD līniju, un dod voltāžu pēc vajadzības. Tas ka Kaspars uzskata ka visi valeo ir universālie ir galīgi garām. Ieraksti kautvai kādā katalogā valeo, un tur izleks kaudze ar viņiem un katram savs kods. Kapēc tu domā ka Valeo nevarētu uzražot priekš bmw kas komunicē normāli kā OEM? Jūs tur visi strādājat ka zinat ko viņi ražo un ko nē? Kaspars savā blogā visu aprakstīja ko dara universālie. Kā jau teicu, man lādē ar 14.8V, kļūdu pa bsd līniju, sensoriem, kvēlsvecēm nav. Viss strādā kā vajag. Ja jums pieredze tik slikta ar tiem regulatoriem, tās jau jūsu problēmas. Man viss ok. To pašu varu teikt pa citiem kas ir uzlikuši Valeo aftermarket
Offline
Alkaans
22. Feb 2021, 22:32 #6495

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


22 Feb 2021, 19:51:10 @maasters rakstīja:
kapēc lai viņi būtu nepareizi ? tas viss tiek darīts pie izslēgta auto, kas jau "guļ", es aju nerunāju par gadījumu, kur auto aķis tā nosēdināts ka pat bez slodzes uz klemmēm nav 12v.

Nu lai kaspichs palabo, neesu tik ļoti iedziļinājies tajās BMW lietās, bet nu var jau vienam krokodilam ielikt virknē reostatu lai sklēdzot klāt papildus aķi nav nekādi mazi sprakšķi utt. un tad kad pieslēgts lēnām uzgriez līdz galam un tev ir 12v tāpat kā bija. Tik gudra es nedomāju ka tā mērījumu shēma varētu būt, ka viņa pie vieniem un tiem pašiem 12 voltiem, pie nosacījuma, ja nav bijuši pārtraukumi vai dzirksteļošaa, ka spētu "saost" atšķirību no kurienes tie 12v nāk.

Ja nu vienīg un te kaspich drošvien palabos, ja nu vienīg viņs nemēra to aķa pretestību utt arī auto esot izslēgtam un guļot?
ja tā, tad dirsā mati
Loģiski ka viņš mēra arī guļot, kā tad var atslēgt patērētājus uz KL_30, un iemest high battery discharge
Offline
Lafter
23. Feb 2021, 00:24 #6496

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Ja, nu vēl kādam liek likt trafu. 95% ražotāju lielajiem lādētājiem ir opcija. Sazvaniet ražotāju un saņemsiet mazu pdf failu



Ietaupīsiet apmēram 5k euro.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 23 Feb 2021, 00:25:42 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
sys9291
23. Feb 2021, 09:48 #6497

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Feb 2021, 22:26:44 @Alkaans rakstīja:

21 Feb 2021, 12:58:55 @Angelz rakstīja:

20 Feb 2021, 15:57:07 @Alkaans rakstīja:
Viss safe, uzliku valeo 599101, kļūdas ne par ko nav, ne bsd, ne arī kas cits. Voltāža turās 14.8V, pat stabilāk kā ar veco oem. Izmaksas 38€ un 15min darbs paldies kaspič, šoreiz tu kļūdījies ar savu - oem tikai, viss cits sūds


Nekļūdījās Kaspars bet gan tu!

Kad tev saka cilvēki ar pieredzi, kā rīkoties pareizi, jo tev pašam poņa ir ļoti virspusēji, bet tev ir mode neklausīties bet dzīt savu "taisnību" līdz aplauzties.. Tad kāda jēga ko jautāt? Turpini tālāk kāpt uz grābekļiem!

Pareizi BMW a/m strādā tikai un vienīgi OEM voltāžas regulētājs! Abos gadījumos ražotājs ir viens bet rezultāti atšķirīgi.

Universālais Valeo voltāžas regulētājs BMW automašīnās strādās nekorekti, avārijas režīmā.

Skaidrot tev, kas kā strādā un kāpēc, ir lieks laika tēriņš, jo tu tāpat nesapratīsi detaļas.

Tieši tāds pats scenārijs ir ar vairākām detaļām, piemēram eļļas kvalitātes/līmeņa devēju.

Kapēc es kļūdijos? Kaspars teica ka avārijas režīmā lādē 14.3v vienmēr. OEM komunicē caur BSD līniju, un dod voltāžu pēc vajadzības. Tas ka Kaspars uzskata ka visi valeo ir universālie ir galīgi garām. Ieraksti kautvai kādā katalogā valeo, un tur izleks kaudze ar viņiem un katram savs kods. Kapēc tu domā ka Valeo nevarētu uzražot priekš bmw kas komunicē normāli kā OEM? Jūs tur visi strādājat ka zinat ko viņi ražo un ko nē? Kaspars savā blogā visu aprakstīja ko dara universālie. Kā jau teicu, man lādē ar 14.8V, kļūdu pa bsd līniju, sensoriem, kvēlsvecēm nav. Viss strādā kā vajag. Ja jums pieredze tik slikta ar tiem regulatoriem, tās jau jūsu problēmas. Man viss ok. To pašu varu teikt pa citiem kas ir uzlikuši Valeo aftermarket

Žandra klasika - gluži kā ar Angelz un HUD kodēšanu... Sākumā: eu veči palīdziet - pēc laiciņa: jūs visi lohi a es gudrs...un pa lēto.
Offline
Usins
23. Feb 2021, 09:58 #6498

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Paldies, Kaspich, par lādēšanu.
Kā saprotu, problēma ir tikai ar auto kuri "patvaļīgi mostas"
Un otra problēma, ka patērētāju kaudze var nograut
gudrā lādētāja mērīšanas algoritmu arī auto bez "power management"?

Bet skatoties no otra gala - pievienoju lādētāju un vēroju un no rīta skatos, ja spriegums audzis atbilstoši lādētāja algoritmam - viss, ok.
Attēls piemēram ar pamirušu aķi. Tādēļ uzreiz pārslēdzās uz 0,8A režīmu. Iekšējā pretestība ap 90mOhm. Ja kādam Mārupes apkaimē ir desulfators labprāt aizņemšos eksperimentam.
Cik esmu lasījis tā arī nesapratu kādi ir optimālie in/out pulsi un frekvence desulfatizācijai.

[ Šo ziņu laboja Usins, 23 Feb 2021, 10:01:38 ]

Offline
Angelz
23. Feb 2021, 10:29 #6499

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


23 Feb 2021, 09:48:28 @sys9291 rakstīja:

Žandra klasika - gluži kā ar Angelz un HUD kodēšanu... Sākumā: eu veči palīdziet - pēc laiciņa: jūs visi lohi a es gudrs...un pa lēto.



Gluži manas domas, ko lai saka, vnk psc.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
23. Feb 2021, 10:51 #6500

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Un vispār ņemot vērā šodienu - visiem, kas tur ir bijuši PROZIT!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4