Online
Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Fandulis | 22. Feb 2021, 11:40 |
#6481
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13379
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Paralēlā lādēšana. Vai tā kaut ko maina? | Offline | | |
Zalespljavejs | 22. Feb 2021, 11:59 |
#6482
|
| Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2495
Braucu ar: tautas auto
| O, lādētāju sarunas panesās. Davaj, Kaspič, iesaki kāds lādētājs jāpērk lai maksimāli efektīvi uzlādētu Varta SD E38 (Svina skābes) aķīti. Par cik CTEK esi izbrāķējis, gaidu no tevis ieteikumus. | Offline | | |
amons | 22. Feb 2021, 12:05 |
#6483
|
| Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
22 Feb 2021, 11:59:36 @Zalespljavejs rakstīja:
O, lādētāju sarunas panesās. Davaj, Kaspič, iesaki kāds lādētājs jāpērk lai maksimāli efektīvi uzlādētu Varta SD E38 (Svina skābes) aķīti. Par cik CTEK esi izbrāķējis, gaidu no tevis ieteikumus.
Tu kaut atvēri un tālāk par virsrakstu izlasīji to bloga rakstu par lādētājiem? Saprati kādiem apstākļiem un lādēšanai CTEk tika izbrāķēts?
| Offline | | |
sys9291 | 22. Feb 2021, 12:08 |
#6484
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Feb 2021, 11:40:12 @Fandulis rakstīja:
Paralēlā lādēšana. Vai tā kaut ko maina?
Neesmu nekad lādējis divus akumulatorus paralēli, bet ja tu domā par to, ko rakstīju augstāk, tad otra baterija (es izmantoju barošanas bloku) bija vajadzīga tikai tam, lai lādēšana vispār sāktos (~30sec). Jo citādi vispār nekas nenotika... | Offline | | |
uldens1 | 22. Feb 2021, 12:22 |
#6485
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16210
Braucu ar:
|
22 Feb 2021, 11:15:24 @sys9291 rakstīja:
22 Feb 2021, 10:04:00 @Fandulis rakstīja:
Davai bez tām tizlām uzrunām, gudrinieks. Varbūt visu izlasīsi?
Un ko nozīmē pilnīgi izlādējies? Izkritis no rokām?
nevis izkritis no rokām, bet izlādēts līdz ~4V. Protams lieki pieminēt, ka akumulatoram tas ir nāves spriedums - bet dzīvē gadās arī tādi kāzusi...
Gal beigās jau viņš šādu samocīto akumulatoru pielādēja, bet nu tas aizņēma kādas 40h
Un ko domāji ar "lādēt caur citu bateriju"?
P.S un kapēc personīgi apvainojumi?
šitā es pagājušopavasar pilnīgi jaunu moča AGM pirmajā dienā izsēdināju tukšu,tā ka lampiņas nedega pa nakti aizmirsu izslēgt aizdedzi,bet pielādējās un viss notiek,redzēs kā kalpos šogad,griezienu vajag pamatīgu 1700cm | Offline | | |
Modrs | 22. Feb 2021, 14:56 |
#6486
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| tad ar ko ir pareizi jālādē, vai arī vispār drīkst lādēt aķi autiņam ar IBS. parasto trafinieku var? | Offline | | |
sys9291 | 22. Feb 2021, 16:33 |
#6487
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Feb 2021, 14:56:02 @Modrs rakstīja:
tad ar ko ir pareizi jālādē, vai arī vispār drīkst lādēt aķi autiņam ar IBS. parasto trafinieku var?
var! bet jākontrolē spriegums uz akumulatora, jo parastajiem trafiniekiem klasiskajā izpildījumā kontrolējas tikai A... Labāk jau izmantot stabilizētos barošanas blokus, kur ieregulējas tieši spriegums... | Offline | | |
Modrs | 22. Feb 2021, 18:09 |
#6488
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Autotransformatora tipa derēs? Tur jau varētu provēt piedzīt daudz maz max V, pēc kuriem tad arī A pielāgotos.
Un ja jā, tad izejā nevajag kādu dūšīgu elektrolītisko kondensatoru pulsāciju remdēšanai?
man garāžā ir šāds te. Varu teikt tikai tos labākos vārdus.
[ Šo ziņu laboja Modrs, 22 Feb 2021, 18:13:43 ] | Offline | | |
|
cipargalva | 22. Feb 2021, 19:03 |
#6489
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6622
Braucu ar: quattro
| Pizdec, domāju, ka esmu vienīgais, kuram šāda relikvija saglabājusies.
Fāters gan nesen pamanījās nokurināt. [ Šo ziņu laboja cipargalva, 22 Feb 2021, 19:05:21 ] | Offline | | |
Mikels | 22. Feb 2021, 19:28 |
#6490
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4942
Braucu ar: cieņu
| Nu stulbi sanāk ar intiģento lādētāju nenoņemot aķi nevar normāli salādēt, bet noņemot un lādējot atkal dati nepareizi būs Nav variants,lai vilks paēdis un kaza dzīva noņemt aķi, uzlādēt ar inteliģento lādētāju un pēc tam vienkārši uzliekot atpakaļ caur istu piereģistrēt akumulatora maiņu,tā teikt restartēt to pasākumu? [ Šo ziņu laboja Mikels, 22 Feb 2021, 19:48:49 ] | Offline | | |
maasters | 22. Feb 2021, 19:41 |
#6491
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| Es jau tā baigi skaļi negribu bļaut, bet kāds nav iedomājies paņemt kādus mazos elektromontieru krokodilvadiņus, kādus es piemēram izmantoju, kad kautko laboju.
Vopšem paņemam hotj be mazu ka tik pielādētu Akumulatoru, saslēdzam ar krokšiem + ar + un - ar -, tad , kad tas izdarīts un ir pārliecība, ka ir stabils kontakts , tad esošo tukšo aķi var atvienot, tam atvienojot vienu (abas nemaz nevajag) klemmi, teiksim zemējumu jeb -.
Tad, kad tas izdarīts, tad tukšo patstāvīgo aķi pieslēdz pie dajebkāda kāds jums ir mīļākais lādētāja, kamēr auto pats tik cik tam izsklēgtam atmiņas saglabāšanai vajag paliek uz otru aķīti.
Problēma atrisināta netā?
Bloki būs mierīgi nekas nepisīsies, jo auto sēdēs uz stabiliem 12V no rezerves aķa, kamēr īstais lādēsies tā, ka tauki tek.
[ Šo ziņu laboja maasters, 22 Feb 2021, 19:43:25 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 22. Feb 2021, 19:44 |
#6492
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
22 Feb 2021, 19:41:21 @maasters rakstīja:
Es jau tā baigi skaļi negribu bļaut, bet kāds nav iedomājies paņemt kādus mazos elektromontieru krokodilvadiņus, kādus es piemēram izmantoju, kad kautko laboju.
Vopšem paņemam hotj be mazu ka tik pielādētu Akumulatoru, saslēdzam ar krokšiem + ar + un - ar -, tad , kad tas izdarīts un ir pārliecība, ka ir stabils kontakts , tad esošo tukšo aķi var atvienot, tam atvienojot vienu (abas nemaz nevajag) klemmi, teiksim zemējumu jeb -.
Tad, kad tas izdarīts, tad tukšo patstāvīgo aķi pieslēdz pie dajebkāda kāds jums ir mīļākais lādētāja, kamēr auto pats tik cik tam izsklēgtam atmiņas saglabāšanai vajag paliek uz otru aķīti.
Problēma atrisināta netā?
Bloki būs mierīgi nekas nepisīsies, jo auto sēdēs uz stabiliem 12V no rezerves aķa, kamēr īstais lādēsies tā, ka tauki tek.
cik saprotu nē. IBS dati būs nepareizi. | Offline | | |
maasters | 22. Feb 2021, 19:51 |
#6493
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| kapēc lai viņi būtu nepareizi ? tas viss tiek darīts pie izslēgta auto, kas jau "guļ", es aju nerunāju par gadījumu, kur auto aķis tā nosēdināts ka pat bez slodzes uz klemmēm nav 12v.
Nu lai kaspichs palabo, neesu tik ļoti iedziļinājies tajās BMW lietās, bet nu var jau vienam krokodilam ielikt virknē reostatu lai sklēdzot klāt papildus aķi nav nekādi mazi sprakšķi utt. un tad kad pieslēgts lēnām uzgriez līdz galam un tev ir 12v tāpat kā bija. Tik gudra es nedomāju ka tā mērījumu shēma varētu būt, ka viņa pie vieniem un tiem pašiem 12 voltiem, pie nosacījuma, ja nav bijuši pārtraukumi vai dzirksteļošaa, ka spētu "saost" atšķirību no kurienes tie 12v nāk.
Ja nu vienīg un te kaspich drošvien palabos, ja nu vienīg viņs nemēra to aķa pretestību utt arī auto esot izslēgtam un guļot?
ja tā, tad dirsā mati | Offline | | |
Alkaans | 22. Feb 2021, 22:26 |
#6494
|
| Kopš: 14. Nov 2011
Ziņojumi: 637
Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC
|
21 Feb 2021, 12:58:55 @Angelz rakstīja:
20 Feb 2021, 15:57:07 @Alkaans rakstīja:
Viss safe, uzliku valeo 599101, kļūdas ne par ko nav, ne bsd, ne arī kas cits. Voltāža turās 14.8V, pat stabilāk kā ar veco oem. Izmaksas 38€ un 15min darbs paldies kaspič, šoreiz tu kļūdījies ar savu - oem tikai, viss cits sūds
Nekļūdījās Kaspars bet gan tu!
Kad tev saka cilvēki ar pieredzi, kā rīkoties pareizi, jo tev pašam poņa ir ļoti virspusēji, bet tev ir mode neklausīties bet dzīt savu "taisnību" līdz aplauzties.. Tad kāda jēga ko jautāt? Turpini tālāk kāpt uz grābekļiem!
Pareizi BMW a/m strādā tikai un vienīgi OEM voltāžas regulētājs! Abos gadījumos ražotājs ir viens bet rezultāti atšķirīgi.
Universālais Valeo voltāžas regulētājs BMW automašīnās strādās nekorekti, avārijas režīmā.
Skaidrot tev, kas kā strādā un kāpēc, ir lieks laika tēriņš, jo tu tāpat nesapratīsi detaļas.
Tieši tāds pats scenārijs ir ar vairākām detaļām, piemēram eļļas kvalitātes/līmeņa devēju.
Kapēc es kļūdijos? Kaspars teica ka avārijas režīmā lādē 14.3v vienmēr. OEM komunicē caur BSD līniju, un dod voltāžu pēc vajadzības. Tas ka Kaspars uzskata ka visi valeo ir universālie ir galīgi garām. Ieraksti kautvai kādā katalogā valeo, un tur izleks kaudze ar viņiem un katram savs kods. Kapēc tu domā ka Valeo nevarētu uzražot priekš bmw kas komunicē normāli kā OEM? Jūs tur visi strādājat ka zinat ko viņi ražo un ko nē? Kaspars savā blogā visu aprakstīja ko dara universālie. Kā jau teicu, man lādē ar 14.8V, kļūdu pa bsd līniju, sensoriem, kvēlsvecēm nav. Viss strādā kā vajag. Ja jums pieredze tik slikta ar tiem regulatoriem, tās jau jūsu problēmas. Man viss ok. To pašu varu teikt pa citiem kas ir uzlikuši Valeo aftermarket | Offline | | |
Alkaans | 22. Feb 2021, 22:32 |
#6495
|
| Kopš: 14. Nov 2011
Ziņojumi: 637
Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC
|
22 Feb 2021, 19:51:10 @maasters rakstīja:
kapēc lai viņi būtu nepareizi ? tas viss tiek darīts pie izslēgta auto, kas jau "guļ", es aju nerunāju par gadījumu, kur auto aķis tā nosēdināts ka pat bez slodzes uz klemmēm nav 12v.
Nu lai kaspichs palabo, neesu tik ļoti iedziļinājies tajās BMW lietās, bet nu var jau vienam krokodilam ielikt virknē reostatu lai sklēdzot klāt papildus aķi nav nekādi mazi sprakšķi utt. un tad kad pieslēgts lēnām uzgriez līdz galam un tev ir 12v tāpat kā bija. Tik gudra es nedomāju ka tā mērījumu shēma varētu būt, ka viņa pie vieniem un tiem pašiem 12 voltiem, pie nosacījuma, ja nav bijuši pārtraukumi vai dzirksteļošaa, ka spētu "saost" atšķirību no kurienes tie 12v nāk.
Ja nu vienīg un te kaspich drošvien palabos, ja nu vienīg viņs nemēra to aķa pretestību utt arī auto esot izslēgtam un guļot?
ja tā, tad dirsā mati
Loģiski ka viņš mēra arī guļot, kā tad var atslēgt patērētājus uz KL_30, un iemest high battery discharge | Offline | | |
Lafter | 23. Feb 2021, 00:24 |
#6496
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Ja, nu vēl kādam liek likt trafu. 95% ražotāju lielajiem lādētājiem ir opcija. Sazvaniet ražotāju un saņemsiet mazu pdf failu
Ietaupīsiet apmēram 5k euro.[ Šo ziņu laboja Lafter, 23 Feb 2021, 00:25:42 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
|
sys9291 | 23. Feb 2021, 09:48 |
#6497
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Feb 2021, 22:26:44 @Alkaans rakstīja:
21 Feb 2021, 12:58:55 @Angelz rakstīja:
20 Feb 2021, 15:57:07 @Alkaans rakstīja:
Viss safe, uzliku valeo 599101, kļūdas ne par ko nav, ne bsd, ne arī kas cits. Voltāža turās 14.8V, pat stabilāk kā ar veco oem. Izmaksas 38€ un 15min darbs paldies kaspič, šoreiz tu kļūdījies ar savu - oem tikai, viss cits sūds
Nekļūdījās Kaspars bet gan tu!
Kad tev saka cilvēki ar pieredzi, kā rīkoties pareizi, jo tev pašam poņa ir ļoti virspusēji, bet tev ir mode neklausīties bet dzīt savu "taisnību" līdz aplauzties.. Tad kāda jēga ko jautāt? Turpini tālāk kāpt uz grābekļiem!
Pareizi BMW a/m strādā tikai un vienīgi OEM voltāžas regulētājs! Abos gadījumos ražotājs ir viens bet rezultāti atšķirīgi.
Universālais Valeo voltāžas regulētājs BMW automašīnās strādās nekorekti, avārijas režīmā.
Skaidrot tev, kas kā strādā un kāpēc, ir lieks laika tēriņš, jo tu tāpat nesapratīsi detaļas.
Tieši tāds pats scenārijs ir ar vairākām detaļām, piemēram eļļas kvalitātes/līmeņa devēju.
Kapēc es kļūdijos? Kaspars teica ka avārijas režīmā lādē 14.3v vienmēr. OEM komunicē caur BSD līniju, un dod voltāžu pēc vajadzības. Tas ka Kaspars uzskata ka visi valeo ir universālie ir galīgi garām. Ieraksti kautvai kādā katalogā valeo, un tur izleks kaudze ar viņiem un katram savs kods. Kapēc tu domā ka Valeo nevarētu uzražot priekš bmw kas komunicē normāli kā OEM? Jūs tur visi strādājat ka zinat ko viņi ražo un ko nē? Kaspars savā blogā visu aprakstīja ko dara universālie. Kā jau teicu, man lādē ar 14.8V, kļūdu pa bsd līniju, sensoriem, kvēlsvecēm nav. Viss strādā kā vajag. Ja jums pieredze tik slikta ar tiem regulatoriem, tās jau jūsu problēmas. Man viss ok. To pašu varu teikt pa citiem kas ir uzlikuši Valeo aftermarket
Žandra klasika - gluži kā ar Angelz un HUD kodēšanu... Sākumā: eu veči palīdziet - pēc laiciņa: jūs visi lohi a es gudrs...un pa lēto.
| Offline | | |
Usins | 23. Feb 2021, 09:58 |
#6498
|
| Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| Paldies, Kaspich, par lādēšanu.
Kā saprotu, problēma ir tikai ar auto kuri "patvaļīgi mostas"
Un otra problēma, ka patērētāju kaudze var nograut
gudrā lādētāja mērīšanas algoritmu arī auto bez "power management"?
Bet skatoties no otra gala - pievienoju lādētāju un vēroju un no rīta skatos, ja spriegums audzis atbilstoši lādētāja algoritmam - viss, ok.
Attēls piemēram ar pamirušu aķi. Tādēļ uzreiz pārslēdzās uz 0,8A režīmu. Iekšējā pretestība ap 90mOhm. Ja kādam Mārupes apkaimē ir desulfators labprāt aizņemšos eksperimentam.
Cik esmu lasījis tā arī nesapratu kādi ir optimālie in/out pulsi un frekvence desulfatizācijai.
[ Šo ziņu laboja Usins, 23 Feb 2021, 10:01:38 ] | Offline | | |
Angelz | 23. Feb 2021, 10:29 |
#6499
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
23 Feb 2021, 09:48:28 @sys9291 rakstīja:
Žandra klasika - gluži kā ar Angelz un HUD kodēšanu... Sākumā: eu veči palīdziet - pēc laiciņa: jūs visi lohi a es gudrs...un pa lēto.
Gluži manas domas, ko lai saka, vnk psc.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
sys9291 | 23. Feb 2021, 10:51 |
#6500
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| Un vispār ņemot vērā šodienu - visiem, kas tur ir bijuši PROZIT! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|