Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
JDS
22. Feb 2013, 09:41 #6481

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


21 Feb 2013, 17:26:03 BMW-braucejs rakstīja:

21 Feb 2013, 13:20:02 snap rakstīja:
bmwbraucēj, Tu esi trollis vai nepilngadīgs? 960Ls par gāzes iekārtu - Tu rēķināt proti :smskredjit2000%gada?? Ja nav naudas, prasi bankai, overdrafts vai patēriņa kredīts būs daudzkārt lētāk (15-20% gadā), kā tie ātrie kredīti!

banka prasa visādas stabilas algas u.t.t., šis bija labākais variants kāds šobrīd ir tirgū.

man sanāk izdevīgi, vienalga par tiem procentiem, beigās vienalga kabatā paliek pāri nauda jau pirmajā dienā.

tikai tagad jāsaprot kur pildīties pārdaugavas rajonā?

Shis ir daargaakais piedaavaajums Latvijaa, nevis izdeviigaakais

Powerbmw, nu uz gaazi iet pat bishki labaak nekaa benaaru
Offline
kjemals
22. Feb 2013, 11:02 #6482

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


22 Feb 2013, 08:45:54 PowerBMW rakstīja:

22 Feb 2013, 08:43:59 krabiss_k rakstīja:

22 Feb 2013, 08:41:37 PowerBMW rakstīja:
man patik apgalvojums: ar gazi braucot nav jaudas izmainu minhauzeni jūs esat kas to apgalo


ir, tikai tik nenozimigas, ka tas nebutu verts pieminet, ar nosacijumu, ka mes braucam ekanomiskak, kljudos?

nu varbut uz 5,0 litiem es vinu nosauktu par nenozimigu bet uz mopēdiem 1.6-2.8 tikai nevajag


Tieši uz mopēdiem es vispār neko nejūtu. Piemēram škoda bija ar 3 cil.visādi fordi ar 1.6, golfs 1.4 utt. Griežās tikpat labi(vai tikpat slikti) kā ar beņu. Uzrāvienā arī parastimax 0.1-0.4sek gāze zaudē,a citreiz vinnē.

Kuri saka, aij man jau 1.6, ja būtu 3.0, tad jau jēga, ar galvu nedraudzējas. Ar mazajiem vispār nav rezona braukt ar benju šodien. Iet viņš tāpat patēriņš gan 2x lētāks.
Offline
edzulis
22. Feb 2013, 11:15 #6483

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Biš mazāka jauda ir, bet pie tā ātri pierod, pie tam ar V8 diezgan pajāt uz to visu. Kickdownā tāpat visiem lido garām, bet pilsētā normālai baukšanai vairāk pa 2.5k ripm nemaz nav jāgriež.
Offline
uudensputns
22. Feb 2013, 11:19 #6484

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


22 Feb 2013, 09:39:41 garfs rakstīja:
Parādiet kāds kā izskatās dzinējs no iekšpuses pēc ~60tkm .. tīri intereses pēc vai Vecais_ varētu parādīt sportinieka iekšas..

ps cik maksātu sagāzēt 4 cyl 636cc dzinēju ar jaudu ~130zs ???


Tūliņ(šodien vai rīt)mainīšu savam drotam motoru un tad būs bildes no vecā ar apmēram 30 kkm noskrējienu uz gāzes visiem par biedinājumu...
Cik esmu rakņājies pa motoriem,tik tie,kas uz gāzes,ir tīrāki,kā tikai ar benzīnu.Galvenā atšķirība ir degkameras tīrībā.
Motoru mainu,jo dzeņi saviesās dēļ eļļas nebūšanas karterī,savukārt tā aizmuka pa izspiestu blīvslēgu,ko pamanīju pārāk vēlu.
Viss dēļ gāzes...
Offline
JDS
22. Feb 2013, 11:21 #6485

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


22 Feb 2013, 11:15:44 edzulis rakstīja:
Biš mazāka jauda ir, bet pie tā ātri pierod, pie tam ar V8 diezgan pajāt uz to visu. Kickdownā tāpat visiem lido garām, bet pilsētā normālai baukšanai vairāk pa 2.5k ripm nemaz nav jāgriež.

Man liekas tieshi otraadi, ka uz gaazes veras labaak.
Offline
JDS
22. Feb 2013, 11:23 #6486

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


22 Feb 2013, 11:22:40 adolfs rakstīja:
man liekas - tas atkariigs no reguleejuma

arii fakts, jo peec otraas piereguleeshanas taa vairs neveraas, bet pateerinsh ar nokritaas
Offline
uudensputns
22. Feb 2013, 12:31 #6487

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


22 Feb 2013, 09:39:41 garfs rakstīja:
Parādiet kāds kā izskatās dzinējs no iekšpuses pēc ~60tkm .. tīri intereses pēc vai Vecais_ varētu parādīt sportinieka iekšas..

ps cik maksātu sagāzēt 4 cyl 636cc dzinēju ar jaudu ~130zs ???


Par sportiniekiem pie ūdrīša,jams tajā jomā specs.
Offline
uudensputns
22. Feb 2013, 12:40 #6488

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


22 Feb 2013, 11:23:35 JDS rakstīja:

22 Feb 2013, 11:22:40 adolfs rakstīja:
man liekas - tas atkariigs no reguleejuma

arii fakts, jo peec otraas piereguleeshanas taa vairs neveraas, bet pateerinsh ar nokritaas


Bij(un ir joprojām)klients ar volvo-ēd daudz,bet nu jā,ejot arī nikni,izgāzu,labs... ,mazāk vajagot,šams tā nebraukšot,nogriezu,nu tā braukt var,ālēties vairs nē... .Pēc dienas klāt atkal,tomēr kā iepriekš bij labāk,poh par to tēriņu...
Offline
Black
22. Feb 2013, 12:56 #6489

Kopš: 27. Mar 2003

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: 1

v8 jaudas pietiek, bet tuvu maksimumam (jaudas)tomēr braukšana ar benzīnu ir jūtami labāka



22 Feb 2013, 11:15:44 edzulis rakstīja:
Biš mazāka jauda ir, bet pie tā ātri pierod, pie tam ar V8 diezgan pajāt uz to visu. Kickdownā tāpat visiem lido garām, bet pilsētā normālai baukšanai vairāk pa 2.5k ripm nemaz nav jāgriež.
Offline
Black
22. Feb 2013, 13:12 #6490

Kopš: 27. Mar 2003

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: 1

ne
Offline
garfs
22. Feb 2013, 13:17 #6491

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

nu gāzētāji..vai kāds jau ir no divriteņiem sagāzēts..???
Offline
uudensputns
22. Feb 2013, 13:20 #6492

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Iekš LV to darīt nedrīkst.
Offline
Laoshi
22. Feb 2013, 13:26 #6493

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Aiz ko ta nedrīkst? Tādam mopim vispār ideāli - nenopērc cīgas un par to piķi brauc līdz Rēzeknei
Offline
garfs
22. Feb 2013, 13:33 #6494

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

...nuuu rollerim varbūt normālam mocim tāpat savi 7-9L būs
Offline
edzulis
22. Feb 2013, 13:48 #6495

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


22 Feb 2013, 12:56:33 Black rakstīja:
v8 jaudas pietiek, bet tuvu maksimumam (jaudas)tomēr braukšana ar benzīnu ir jūtami labāka


To tikai pie lielāka aukstuma novēroju, jo gāze nespēj uzsilt. Zem -20 vispār nav ieteicams braukt uz gāzi un to var ļoti labi just, ka pie augšām vispār nav jaudas.
Offline
iwo
22. Feb 2013, 13:51 #6496

Kopš: 19. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: TOYOTA AVENSIS


22 Feb 2013, 13:48:44 edzulis rakstīja:

22 Feb 2013, 12:56:33 Black rakstīja:
v8 jaudas pietiek, bet tuvu maksimumam (jaudas)tomēr braukšana ar benzīnu ir jūtami labāka


To tikai pie lielāka aukstuma novēroju, jo gāze nespēj uzsilt. Zem -20 vispār nav ieteicams braukt uz gāzi un to var ļoti labi just, ka pie augšām vispār nav jaudas.

ziemā vispār no gāzes maza izdevība, kamēr motors labi ieslist, tikmēr labi paēd benzīnu.
Offline
Black
22. Feb 2013, 14:06 #6497

Kopš: 27. Mar 2003

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: 1

cik maksaa rolerim gaazi uzlikt?
Offline
JDS
22. Feb 2013, 14:08 #6498

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


22 Feb 2013, 13:48:44 edzulis rakstīja:

22 Feb 2013, 12:56:33 Black rakstīja:
v8 jaudas pietiek, bet tuvu maksimumam (jaudas)tomēr braukšana ar benzīnu ir jūtami labāka


To tikai pie lielāka aukstuma novēroju, jo gāze nespēj uzsilt. Zem -20 vispār nav ieteicams braukt uz gāzi un to var ļoti labi just, ka pie augšām vispār nav jaudas.

nekaadu starpiibu nejutu, vieniigais kad bij sareguleeta gaaze neekonomiski, tad veeraas veel labaak

iwo, Tev daudz auto nokurina pa 3-7 minuuteem ? benziinieki nesilst kaa diizelji

[ Šo ziņu laboja JDS, 22 Feb 2013, 14:09:08 ]

Offline
Laoshi
22. Feb 2013, 14:16 #6499

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Es esmu ievērojis, ka riktīgos mīnusos pārslēdzas pa kādām 30 sec vēlāk. Tas sit pa kabatu
Offline
gumijkoks
22. Feb 2013, 15:08 #6500

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 486

Braucu ar:

ja reiz te par briesmīgajiem gramu patēriņiem panesās diskusija...
Vai gāze patērējas vairāk, kamēr dzinējs nav sasilis līdz saviem ~90 grādiem?
Nu piemērs:
ar benzīnu rūc līdz 40 grādiem
ar gāzi rūc sākot ar 40 grādiem
vai gāzes patēriņš teorētiski ir lielāks līdz brīdim, kad braucam jau ar 90 grādu temperatūru?

Man gan tas absolūti neko nemaina, bet gribēju uzdot kādu nereāli teorētisku jautājumu..

[ Šo ziņu laboja gumijkoks, 22 Feb 2013, 15:09:13 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo