Autors | Ziņojums |
Locis | 18. Jan 2011, 11:12 |
#6481
|
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
18 Jan 2011, 10:45:46 DrumB rakstīja:
Labākās jāliek priekšā. Braucot uz šosejas un griežot pa labi līkumā ja aizies taisni, būs labākajā gadījumā pretējais grāvis, sliktākajā gadījumā frontālais. Šis FWD gadījumā noteikti.
Ja ir RWD un nejēdz labas riepas nopirkt, tad nav ko runāt, ej ar kājām
Nē,nu kādam loham jābūtlai uz koplietošanas ceļiem pis taisni sāktu taisīt?
|
Offline | |
|
arizah | 18. Jan 2011, 11:19 |
#6482
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| manliekas jātaisa bmwpower neatkarīgais tests. kamēr vēl ziema, beluuns uzsauc trasi vajadzīgas tik mizas un 3 piedziņu auto. sadalās 2 vienādās grupās - priekšnieki un pakaļnieki, laikus summē |
Offline | |
|
Dezinfektors | 18. Jan 2011, 11:21 |
#6483
|
|
Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Jawu un Audi
| Te tak ir daži autoinženieri. Ko tad tie neizsakās? Tiem jau vajadzēja zināt, ka labākām riepām jābūt aizmugurē. |
Offline | |
|
DrumB | 18. Jan 2011, 11:21 |
#6484
|
|
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
18 Jan 2011, 11:12:42 Locis rakstīja:
18 Jan 2011, 10:45:46 DrumB rakstīja:
Labākās jāliek priekšā. Braucot uz šosejas un griežot pa labi līkumā ja aizies taisni, būs labākajā gadījumā pretējais grāvis, sliktākajā gadījumā frontālais. Šis FWD gadījumā noteikti.
Ja ir RWD un nejēdz labas riepas nopirkt, tad nav ko runāt, ej ar kājām
Nē,nu kādam loham jābūtlai uz koplietošanas ceļiem pis taisni sāktu taisīt?
Tu nesaprati.
Ja ir jāveic labais pagrieziens/līkums bet dari ko gribi un mašīna iet taisni (ziemā - ledus) tad vari būt lohs vai nē, bet tad tikai vari cerētu uz labāko. |
Offline | |
|
subaru | 18. Jan 2011, 11:22 |
#6485
|
|
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
| tieši tā ... KATRAM ir savādāk ...
katram reakcija uz izslīdēšanu ir savādāka ...
FWD - ja purnā ir sūdīgas riepas, tad vari kruķīt stūri cik gribi un spaidīt gāzi cik gribi - mašīna tpt ies taisni ...
protams, ja FWD purnā ir labas riepas, pakaļā sūdīgas un līkumā pakaļa raujas nost un tad tēls atlaiž gāzi vai vispār nospiež bremzes pedāli - lōģiski, ka 180 grādi garantēti ... a ja met stuuri sliideeshanas virzienā un nedaudz piedod gāzi, tad viss čiki
Bet te jau vēl jāskatās - kuras no 2 dažādiem riepu pāriem skaitās labākas
Piemēram, vai 2gadīgs Dunlop Graspic ir labāks vai sliktāks par jaunu Nankang ?
Vienam mazāks protektors, bet pats par sevi ir efektiivaaks (lameles utt), otram atkal jaunāks gumijas sastāvs (varbūt mīkstāka gumija) bet dizainiski ne tik efektīvs protektors ... |
Offline | |
|
walder | 18. Jan 2011, 11:22 |
#6486
|
|
Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8562
Braucu ar: 7 seat MPV
|
Always put a new tires on the back |
Offline | |
|
subaru | 18. Jan 2011, 11:25 |
#6487
|
|
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
18 Jan 2011, 11:22:11 walder rakstīja:
Always put a new tires on the back
njaa .... tur cilvēks ir uztaisīts par tuparilu, kas nejuut briidi, kas norausies pakaļa, bet juut briidi, kad norausies priekša ... |
Offline | |
|
arizah | 18. Jan 2011, 11:26 |
#6488
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
18 Jan 2011, 11:22:10 subaru rakstīja:
Piemēram, vai 2gadīgs Dunlop Graspic ir labāks vai sliktāks par jaunu Nankang ?
graspiks jau pilnīgi jauns bija sūds. dusmīgs noplēsu pa granti nežēlojot |
Offline | |
|
|
subaru | 18. Jan 2011, 11:26 |
#6489
|
|
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
18 Jan 2011, 11:26:17 arizah rakstīja:
18 Jan 2011, 11:22:10 subaru rakstīja:
Piemēram, vai 2gadīgs Dunlop Graspic ir labāks vai sliktāks par jaunu Nankang ?
graspiks jau pilnīgi jauns bija sūds. dusmīgs noplēsu pa granti nežēlojot
es gan tieši varu teikt preteejo ... bij pat ļoti labs, bet ātri nodila |
Offline | |
|
arizah | 18. Jan 2011, 11:30 |
#6490
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| EDIT: jā viņš ir labs. līdz brīdim, kad uzkrīt sniegs. |
Offline | |
|
Usins | 18. Jan 2011, 11:35 |
#6491
|
|
Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
|
18 Jan 2011, 11:00:11 zbmono rakstīja:
oij gonščegi
FWD gadījumā labākajām riepām ir jābūt aizmugurē un punkts. Citādi "nejaušas" samešanās par 180, 270 un 360 grādiem līkumos ir garantētas.
Ja kāds netic - ieejiet līkumā ar FWD un noraujiet roceni - tas pats efekts, tikai bez jebkādas kontroles.
pats punkts, braucu ar fwd šoziem un palaikam līkumā ir problēma, ka purns iet taisni (riepas +- vienādas, normālas) un tad esmu spiests piecirst roceeni lai panāktu auto sagriešanos vēlamajā virzienā.
lai iegūtu nekontrolējamu pakaļas slīdēšanu vajag tā FWD, priekšā labi šipi, pakaļā sliki, un tad pa slapju ledu - tad gan ir jautri.
RWD sen nav braukts bet vispār labajām bija jābūt apakaļ, jo RWD pa pusei stūrē ar pakaļu un gāzes pedāli
kas man nepiekrīt tiem uz calis.lv vai cosmo.lv īstā vieta |
Offline | |
|
GS | 18. Jan 2011, 11:37 |
#6492
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| RWD vienmer lieku labakas prieksa, vairak uztraucos par laicigu apstasanos nevis par aizmugures izslidesanu. Un ja aizmugure labakas ka prieksa tiek stumts purns ara ko vadit ir daudz sarezgitak ka izslidejusu pakalu
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder |
Offline | |
|
e34 | 18. Jan 2011, 11:39 |
#6493
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
18 Jan 2011, 11:35:00 Usins rakstīja:
18 Jan 2011, 11:00:11 zbmono rakstīja:
oij gonščegi
FWD gadījumā labākajām riepām ir jābūt aizmugurē un punkts. Citādi "nejaušas" samešanās par 180, 270 un 360 grādiem līkumos ir garantētas.
Ja kāds netic - ieejiet līkumā ar FWD un noraujiet roceni - tas pats efekts, tikai bez jebkādas kontroles.
pats punkts, braucu ar fwd šoziem un palaikam līkumā ir problēma, ka purns iet taisni (riepas +- vienādas, normālas) un tad esmu spiests piecirst roceeni lai panāktu auto sagriešanos vēlamajā virzienā.
lai iegūtu nekontrolējamu pakaļas slīdēšanu vajag tā FWD, priekšā labi šipi, pakaļā sliki, un tad pa slapju ledu - tad gan ir jautri.
RWD sen nav braukts bet vispār labajām bija jābūt apakaļ, jo RWD pa pusei stūrē ar pakaļu un gāzes pedāli
kas man nepiekrīt tiem uz calis.lv vai cosmo.lv īstā vieta
Piekrītu. |
Offline | |
|
hronists | 18. Jan 2011, 11:41 |
#6494
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
18 Jan 2011, 11:35:00 Usins rakstīja:
pats punkts, braucu ar fwd šoziem un palaikam līkumā ir problēma, ka purns iet taisni (riepas +- vienādas, normālas) un tad esmu spiests piecirst roceeni lai panāktu auto sagriešanos vēlamajā virzienā.
Ieejot līkumā novelc roceni un neatlaid. ja nepielec - izņem līkumu ar lielāku ātrumu un neatlaid roceni. un tad paskatīsimies kur tev tas auto sagriezīsies, cik daudz tu spēsi izvilkt berot virsū gāzi un kur tu apstāsies.
ja tev pakaļa ar lisakiem sāk šļūkt tu vairs neko nevari kontrolēt atšķirībā no "piecirtu roceni". |
Offline | |
|
DrumB | 18. Jan 2011, 11:47 |
#6495
|
|
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Viss šitais tirdziņš varētu vienkārši nebūt, ja uzliktu visas 4 normālas. Ko tur vēl runāt. |
Offline | |
|
Zaarciniex | 18. Jan 2011, 11:48 |
#6496
|
|
Kopš: 14. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: Ziloni
|
18 Jan 2011, 11:39:02 e34 rakstīja:
18 Jan 2011, 11:35:00 Usins rakstīja:
18 Jan 2011, 11:00:11 zbmono rakstīja:
oij gonščegi
FWD gadījumā labākajām riepām ir jābūt aizmugurē un punkts. Citādi "nejaušas" samešanās par 180, 270 un 360 grādiem līkumos ir garantētas.
Ja kāds netic - ieejiet līkumā ar FWD un noraujiet roceni - tas pats efekts, tikai bez jebkādas kontroles.
pats punkts, braucu ar fwd šoziem un palaikam līkumā ir problēma, ka purns iet taisni (riepas +- vienādas, normālas) un tad esmu spiests piecirst roceeni lai panāktu auto sagriešanos vēlamajā virzienā.
lai iegūtu nekontrolējamu pakaļas slīdēšanu vajag tā FWD, priekšā labi šipi, pakaļā sliki, un tad pa slapju ledu - tad gan ir jautri.
RWD sen nav braukts bet vispār labajām bija jābūt apakaļ, jo RWD pa pusei stūrē ar pakaļu un gāzes pedāli
kas man nepiekrīt tiem uz calis.lv vai cosmo.lv īstā vieta
Piekrītu.
+100000
Deelj rakzlada, ka labaakas riepas priekshaa, man viens bijushais koleegjis vairs nav shajaa saulee, un, pats arii kaadreiz sen esmu pabijis uz jumta...
FWD viennoziimiigi - labaakaas riepas aizmuguree! |
Offline | |
|
|
matiicins | 18. Jan 2011, 12:26 |
#6497
|
|
Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
|
18 Jan 2011, 11:26:17 arizah rakstīja:
18 Jan 2011, 11:22:10 subaru rakstīja:
Piemēram, vai 2gadīgs Dunlop Graspic ir labāks vai sliktāks par jaunu Nankang ?
graspiks jau pilnīgi jauns bija sūds. dusmīgs noplēsu pa granti nežēlojot
manuprāt graspic pagaidām ir labākās ziemas riepas kādas esmu lietojis un ar vienu komplektu jau 3. sezonu braucu |
Offline | |
|
dainiiz | 18. Jan 2011, 12:29 |
#6498
|
|
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| nu labi bet kas notiek tajaa briidii kad jaabremzee taisni ar slilktaakaam riepaam prieksaa??? Cik reizes dienaa, tev pa piesnigusu sniegu ir jaabremzee taisnvirzienaa, un cik reizes tu brauc taa lai aipeldeetu pakala??? |
Offline | |
|
arizah | 18. Jan 2011, 12:42 |
#6499
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
18 Jan 2011, 12:26:35 matiicins rakstīja:
manuprāt graspic pagaidām ir labākās ziemas riepas kādas esmu lietojis un ar vienu komplektu jau 3. sezonu braucu
ar to nu gan nav jālielās |
Offline | |
|
Zaarciniex | 18. Jan 2011, 12:45 |
#6500
|
|
Kopš: 14. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: Ziloni
|
18 Jan 2011, 12:29:24 dainiiz rakstīja:
nu labi bet kas notiek tajaa briidii kad jaabremzee taisni ar slilktaakaam riepaam prieksaa??? Cik reizes dienaa, tev pa piesnigusu sniegu ir jaabremzee taisnvirzienaa, un cik reizes tu brauc taa lai aipeldeetu pakala???
Logjiski, ka staasies suudiigaak, bet...
Ja ir suudiigas riepas aizmuguree, ir pilniigi pofig kaa tu brauc. Arii tajaa pashaa taisnvirzienaa braucot/bremzeejot pietiek ar mazu neliidzenumu aizmugureejiem ratiem, lai vinji aizietu. Protams tas viss atkariigs no taa, cik dranjkjiigas riepas ir aizmuguree, un tas viss ir pakaartots shim apstaaklim... |
Offline | |
|