Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXV

AutorsZiņojums
Locis
18. Jan 2011, 11:12 #6481

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11140

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


18 Jan 2011, 10:45:46 DrumB rakstīja:
Labākās jāliek priekšā. Braucot uz šosejas un griežot pa labi līkumā ja aizies taisni, būs labākajā gadījumā pretējais grāvis, sliktākajā gadījumā frontālais. Šis FWD gadījumā noteikti.
Ja ir RWD un nejēdz labas riepas nopirkt, tad nav ko runāt, ej ar kājām

Nē,nu kādam loham jābūtlai uz koplietošanas ceļiem pis taisni sāktu taisīt?
Offline
arizah
18. Jan 2011, 11:19 #6482

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

manliekas jātaisa bmwpower neatkarīgais tests. kamēr vēl ziema, beluuns uzsauc trasi vajadzīgas tik mizas un 3 piedziņu auto. sadalās 2 vienādās grupās - priekšnieki un pakaļnieki, laikus summē
Offline
Dezinfektors
18. Jan 2011, 11:21 #6483

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 489

Braucu ar: Jawu un Audi

Te tak ir daži autoinženieri. Ko tad tie neizsakās? Tiem jau vajadzēja zināt, ka labākām riepām jābūt aizmugurē.
Offline
DrumB
18. Jan 2011, 11:21 #6484

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


18 Jan 2011, 11:12:42 Locis rakstīja:

18 Jan 2011, 10:45:46 DrumB rakstīja:
Labākās jāliek priekšā. Braucot uz šosejas un griežot pa labi līkumā ja aizies taisni, būs labākajā gadījumā pretējais grāvis, sliktākajā gadījumā frontālais. Šis FWD gadījumā noteikti.
Ja ir RWD un nejēdz labas riepas nopirkt, tad nav ko runāt, ej ar kājām

Nē,nu kādam loham jābūtlai uz koplietošanas ceļiem pis taisni sāktu taisīt?


Tu nesaprati.
Ja ir jāveic labais pagrieziens/līkums bet dari ko gribi un mašīna iet taisni (ziemā - ledus) tad vari būt lohs vai nē, bet tad tikai vari cerētu uz labāko.
Offline
subaru
18. Jan 2011, 11:22 #6485

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10255

Braucu ar: rokām uz stūres

tieši tā ... KATRAM ir savādāk ...
katram reakcija uz izslīdēšanu ir savādāka ...

FWD - ja purnā ir sūdīgas riepas, tad vari kruķīt stūri cik gribi un spaidīt gāzi cik gribi - mašīna tpt ies taisni ...
protams, ja FWD purnā ir labas riepas, pakaļā sūdīgas un līkumā pakaļa raujas nost un tad tēls atlaiž gāzi vai vispār nospiež bremzes pedāli - lōģiski, ka 180 grādi garantēti ... a ja met stuuri sliideeshanas virzienā un nedaudz piedod gāzi, tad viss čiki


Bet te jau vēl jāskatās - kuras no 2 dažādiem riepu pāriem skaitās labākas

Piemēram, vai 2gadīgs Dunlop Graspic ir labāks vai sliktāks par jaunu Nankang ?
Vienam mazāks protektors, bet pats par sevi ir efektiivaaks (lameles utt), otram atkal jaunāks gumijas sastāvs (varbūt mīkstāka gumija) bet dizainiski ne tik efektīvs protektors ...
Offline
walder
18. Jan 2011, 11:22 #6486

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8548

Braucu ar: 7 seat MPV


Always put a new tires on the back
Offline
subaru
18. Jan 2011, 11:25 #6487

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10255

Braucu ar: rokām uz stūres


18 Jan 2011, 11:22:11 walder rakstīja:

Always put a new tires on the back


njaa .... tur cilvēks ir uztaisīts par tuparilu, kas nejuut briidi, kas norausies pakaļa, bet juut briidi, kad norausies priekša ...
Offline
arizah
18. Jan 2011, 11:26 #6488

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


18 Jan 2011, 11:22:10 subaru rakstīja:
Piemēram, vai 2gadīgs Dunlop Graspic ir labāks vai sliktāks par jaunu Nankang ?


graspiks jau pilnīgi jauns bija sūds. dusmīgs noplēsu pa granti nežēlojot
Offline
subaru
18. Jan 2011, 11:26 #6489

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10255

Braucu ar: rokām uz stūres


18 Jan 2011, 11:26:17 arizah rakstīja:

18 Jan 2011, 11:22:10 subaru rakstīja:
Piemēram, vai 2gadīgs Dunlop Graspic ir labāks vai sliktāks par jaunu Nankang ?


graspiks jau pilnīgi jauns bija sūds. dusmīgs noplēsu pa granti nežēlojot


es gan tieši varu teikt preteejo ... bij pat ļoti labs, bet ātri nodila
Offline
arizah
18. Jan 2011, 11:30 #6490

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

EDIT: jā viņš ir labs. līdz brīdim, kad uzkrīt sniegs.
Offline
Usins
18. Jan 2011, 11:35 #6491

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203


18 Jan 2011, 11:00:11 zbmono rakstīja:
oij gonščegi

FWD gadījumā labākajām riepām ir jābūt aizmugurē un punkts. Citādi "nejaušas" samešanās par 180, 270 un 360 grādiem līkumos ir garantētas.

Ja kāds netic - ieejiet līkumā ar FWD un noraujiet roceni - tas pats efekts, tikai bez jebkādas kontroles.

pats punkts, braucu ar fwd šoziem un palaikam līkumā ir problēma, ka purns iet taisni (riepas +- vienādas, normālas) un tad esmu spiests piecirst roceeni lai panāktu auto sagriešanos vēlamajā virzienā.

lai iegūtu nekontrolējamu pakaļas slīdēšanu vajag tā FWD, priekšā labi šipi, pakaļā sliki, un tad pa slapju ledu - tad gan ir jautri.

RWD sen nav braukts bet vispār labajām bija jābūt apakaļ, jo RWD pa pusei stūrē ar pakaļu un gāzes pedāli

kas man nepiekrīt tiem uz calis.lv vai cosmo.lv īstā vieta
Offline
GS
18. Jan 2011, 11:37 #6492

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

RWD vienmer lieku labakas prieksa, vairak uztraucos par laicigu apstasanos nevis par aizmugures izslidesanu. Un ja aizmugure labakas ka prieksa tiek stumts purns ara ko vadit ir daudz sarezgitak ka izslidejusu pakalu

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
e34
18. Jan 2011, 11:39 #6493

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3999

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


18 Jan 2011, 11:35:00 Usins rakstīja:

18 Jan 2011, 11:00:11 zbmono rakstīja:
oij gonščegi

FWD gadījumā labākajām riepām ir jābūt aizmugurē un punkts. Citādi "nejaušas" samešanās par 180, 270 un 360 grādiem līkumos ir garantētas.

Ja kāds netic - ieejiet līkumā ar FWD un noraujiet roceni - tas pats efekts, tikai bez jebkādas kontroles.

pats punkts, braucu ar fwd šoziem un palaikam līkumā ir problēma, ka purns iet taisni (riepas +- vienādas, normālas) un tad esmu spiests piecirst roceeni lai panāktu auto sagriešanos vēlamajā virzienā.

lai iegūtu nekontrolējamu pakaļas slīdēšanu vajag tā FWD, priekšā labi šipi, pakaļā sliki, un tad pa slapju ledu - tad gan ir jautri.

RWD sen nav braukts bet vispār labajām bija jābūt apakaļ, jo RWD pa pusei stūrē ar pakaļu un gāzes pedāli

kas man nepiekrīt tiem uz calis.lv vai cosmo.lv īstā vieta


Piekrītu.
Offline
hronists
18. Jan 2011, 11:41 #6494

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


18 Jan 2011, 11:35:00 Usins rakstīja:
pats punkts, braucu ar fwd šoziem un palaikam līkumā ir problēma, ka purns iet taisni (riepas +- vienādas, normālas) un tad esmu spiests piecirst roceeni lai panāktu auto sagriešanos vēlamajā virzienā.



Ieejot līkumā novelc roceni un neatlaid. ja nepielec - izņem līkumu ar lielāku ātrumu un neatlaid roceni. un tad paskatīsimies kur tev tas auto sagriezīsies, cik daudz tu spēsi izvilkt berot virsū gāzi un kur tu apstāsies.

ja tev pakaļa ar lisakiem sāk šļūkt tu vairs neko nevari kontrolēt atšķirībā no "piecirtu roceni".
Offline
DrumB
18. Jan 2011, 11:47 #6495

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Viss šitais tirdziņš varētu vienkārši nebūt, ja uzliktu visas 4 normālas. Ko tur vēl runāt.
Offline
Zaarciniex
18. Jan 2011, 11:48 #6496

Kopš: 14. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: Ziloni


18 Jan 2011, 11:39:02 e34 rakstīja:

18 Jan 2011, 11:35:00 Usins rakstīja:

18 Jan 2011, 11:00:11 zbmono rakstīja:
oij gonščegi

FWD gadījumā labākajām riepām ir jābūt aizmugurē un punkts. Citādi "nejaušas" samešanās par 180, 270 un 360 grādiem līkumos ir garantētas.

Ja kāds netic - ieejiet līkumā ar FWD un noraujiet roceni - tas pats efekts, tikai bez jebkādas kontroles.

pats punkts, braucu ar fwd šoziem un palaikam līkumā ir problēma, ka purns iet taisni (riepas +- vienādas, normālas) un tad esmu spiests piecirst roceeni lai panāktu auto sagriešanos vēlamajā virzienā.

lai iegūtu nekontrolējamu pakaļas slīdēšanu vajag tā FWD, priekšā labi šipi, pakaļā sliki, un tad pa slapju ledu - tad gan ir jautri.

RWD sen nav braukts bet vispār labajām bija jābūt apakaļ, jo RWD pa pusei stūrē ar pakaļu un gāzes pedāli

kas man nepiekrīt tiem uz calis.lv vai cosmo.lv īstā vieta


Piekrītu.


+100000

Deelj rakzlada, ka labaakas riepas priekshaa, man viens bijushais koleegjis vairs nav shajaa saulee, un, pats arii kaadreiz sen esmu pabijis uz jumta...

FWD viennoziimiigi - labaakaas riepas aizmuguree!
Offline
matiicins
18. Jan 2011, 12:26 #6497

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


18 Jan 2011, 11:26:17 arizah rakstīja:

18 Jan 2011, 11:22:10 subaru rakstīja:
Piemēram, vai 2gadīgs Dunlop Graspic ir labāks vai sliktāks par jaunu Nankang ?


graspiks jau pilnīgi jauns bija sūds. dusmīgs noplēsu pa granti nežēlojot
manuprāt graspic pagaidām ir labākās ziemas riepas kādas esmu lietojis un ar vienu komplektu jau 3. sezonu braucu
Offline
dainiiz
18. Jan 2011, 12:29 #6498

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

nu labi bet kas notiek tajaa briidii kad jaabremzee taisni ar slilktaakaam riepaam prieksaa??? Cik reizes dienaa, tev pa piesnigusu sniegu ir jaabremzee taisnvirzienaa, un cik reizes tu brauc taa lai aipeldeetu pakala???
Offline
arizah
18. Jan 2011, 12:42 #6499

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


18 Jan 2011, 12:26:35 matiicins rakstīja:
manuprāt graspic pagaidām ir labākās ziemas riepas kādas esmu lietojis un ar vienu komplektu jau 3. sezonu braucu


ar to nu gan nav jālielās
Offline
Zaarciniex
18. Jan 2011, 12:45 #6500

Kopš: 14. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: Ziloni


18 Jan 2011, 12:29:24 dainiiz rakstīja:
nu labi bet kas notiek tajaa briidii kad jaabremzee taisni ar slilktaakaam riepaam prieksaa??? Cik reizes dienaa, tev pa piesnigusu sniegu ir jaabremzee taisnvirzienaa, un cik reizes tu brauc taa lai aipeldeetu pakala???


Logjiski, ka staasies suudiigaak, bet...
Ja ir suudiigas riepas aizmuguree, ir pilniigi pofig kaa tu brauc. Arii tajaa pashaa taisnvirzienaa braucot/bremzeejot pietiek ar mazu neliidzenumu aizmugureejiem ratiem, lai vinji aizietu. Protams tas viss atkariigs no taa, cik dranjkjiigas riepas ir aizmuguree, un tas viss ir pakaartots shim apstaaklim...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4