Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
kaprons
06. May 2019, 22:21 #6481

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


06 May 2019, 20:33:55 @KateG rakstīja:
11. visbeidzot - man gluzhi nav paarlieciibas, ka RU ieguldiija taadu pashu effortu, kaa, piem., Airbus ljotenes izstraadee.

Es domā te ir atbilde
RU ir sistēmiski tā degradējusi, ka uztaisīt mūsdienīgu pasažieru vai kara(apdirsās arī) lidmašīnu nav spējīgi, kur nu vēl sankciju apstākļos.
Viduslaiku valsts kautkāda
(tādā ziņā)
Offline
DeeCee
06. May 2019, 22:28 #6482

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

ja tā ir tad šie nav daudz labāki

https://www.delfi.lv/news/arzemes/boeing-zinaja...as.d?id=51056957
Offline
bmwaddict
06. May 2019, 22:41 #6483

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


06 May 2019, 20:15:51 @koderis rakstīja:
nahuj nestāstiiet tos šausmu stāstus, man besī patiesībā lidot, es katru reizi kāpju liidmašīnā domās atvadījies no bērniem, sievas un tuvajiem. es negribu lasīt betmenu stāstus, visādi iri bijis, katram individuāla attieksme pret lietām.


Offline
kkas
06. May 2019, 22:52 #6484

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9323

Braucu ar: Alfu

krievu ziņu raidījums. evakuācijas video skaita sekundes un labi var redzēt kā pirms cilvēkiem ar bagāžu rokās cilvēku skaits apstājas. tirst jau par stresu var, bet imho turēties pie mantām ir raksturīgi krieviem. jo nabadzība ir iesista gēnos.

https://www.1tv.ru/news/issue/2019-05-06/21:00#3
Offline
sys9291
06. May 2019, 22:54 #6485

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 May 2019, 20:59:34 @KateG rakstīja:

06 May 2019, 20:56:54 @Ch rakstīja:
Pie bounca turpinot nose down inputu nākamais bounce būs vēl lielaks un nākamais vēl lielāks.. Ar šasijas dizainu tur nekāda sakara.

Beidziet filosofēt.


woowowoww - no kurienes radiisies energjija lielaakam bounce?
tu arii fizikas pamatus neesi apguvis

Kaspič - šoreiz gan tev galīgi nav taisnība - tā tas tiešām ir - un procedūra ir gaužām vienkārša - neaiztikt augstuma stūri - bet to fiksēt pēdējā pozīcijā...
un kādi te spoileri...kādi reversi, tam visam ir vajadzīgs laiks - a pa to laiku lidaparāts jau ir gaisā
par eleroniem labāk vispār nebūtu rakstījis...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 May 2019, 22:58:35 ]

Offline
edzulis
06. May 2019, 22:59 #6486

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

LAmera jautajums. Kadelj shados gadijumos, it ipashi, ja pilnas baakas, nesedina zaaliitee, plavaa bet uz smilshpapira?
Offline
RVR
06. May 2019, 23:00 #6487

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22289

Braucu ar: RVR


06 May 2019, 21:48:23 @artis83 rakstīja:
https://spoki.lv/vesture/Liepajas-aviokatastrofa-1967-gada/548185

vēl nesen sporta lidmašīna arii liepaajaa, kur pilots gāja bojā.


Ja stāsts ir par neatkarīgas Latvijas laiku, tad ir bijuši bēdīgi negadījumi ar mazajām lidmašīnām un helikopteriem. Tāpat arī militāristi Lielvārdē 90.-ajos nogāza vienu savu transporta L-410, tur arī bija bojā gājušie.

No regulārajiem pasažieru reisiem neatkarības laikā nopietnākais gadījums laikam bija 90.-to beigās, kad ЯК-40 Rīgā nosēdās uz vēdera. Bija tolaik tāda kompānija Transeast airlines, kas lidoja uz Zviedriju un Dāniju.
Offline
RVR
06. May 2019, 23:14 #6488

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22289

Braucu ar: RVR

Par padomju laikiem - bez jau pieminētā gadījuma Liepājā ar AN-24, bija vēl viens gadījums pie Liepājas, kad nogāzās TU-134. Tā bija pasažieru lidmašīna, kas bija neveiksmīgi pielāgota kravu pārvadāšanai, un tas arī nospēlēja savu lomu. Precīzāk gan es neatceros, varbūt kaut kur internetā var sameklēt.
Ir bijuši arī negadījumi ar kukuruzņikiem AN-2.

Militāristiem padomju laikos ir bijis daudz kas, bet par to, protams, info ir skops.
Zināmākais gadījums laikam bija Rumbulā, kad iznīcinātāju ielika Daugavā.

[ Šo ziņu laboja RVR, 06 May 2019, 23:17:42 ]

Offline
arizah
06. May 2019, 23:14 #6489

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


06 May 2019, 22:59:55 @edzulis rakstīja:
LAmera jautajums. Kadelj shados gadijumos, it ipashi, ja pilnas baakas, nesedina zaaliitee, plavaa bet uz smilshpapira?


Viens no iemesliem varētu būt, ka uz smilšpapīra riepām labāka saķere

lai gan dažreiz arī mēģina


Offline
sys9291
06. May 2019, 23:34 #6490

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 May 2019, 23:14:10 @RVR rakstīja:
Par padomju laikiem - bez jau pieminētā gadījuma Liepājā ar AN-24, bija vēl viens gadījums pie Liepājas, kad nogāzās TU-134. Tā bija pasažieru lidmašīna, kas bija neveiksmīgi pielāgota kravu pārvadāšanai, un tas arī nospēlēja savu lomu. Precīzāk gan es neatceros, varbūt kaut kur internetā var sameklēt.
Ir bijuši arī negadījumi ar kukuruzņikiem AN-2.

Militāristiem padomju laikos ir bijis daudz kas, bet par to, protams, info ir skops.
Zināmākais gadījums laikam bija Rumbulā, kad iznīcinātāju ielika Daugavā.



AN24 nogāzās dzinēja problēmu dēļ, jo auto flugeris tajā laikā vēl nebija - augstums par mazu un piloti nepaspēja
TU134 nogāzās tapēc, ka smaguma centrs bija stipri priekšējais - kārtīgi aiz pieļaujamā diapazona...rezultātā pie maza ātruma lēna lidaparāta reakcija uz augstuma stūri + mazs augstums un...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 May 2019, 23:34:35 ]

Offline
Instigater
06. May 2019, 23:40 #6491

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Mani priecē, ka ir tika daudz video, kas palīdzēs izmeklēšanā, kaut pēc noteikumiem nedrīkst filmēt.
Offline
Amakatanav
06. May 2019, 23:41 #6492

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

Gandrīz visur noteikumus un regulas raksta ar asinīm.
Offline
sys9291
06. May 2019, 23:45 #6493

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

starp citu - pavērojot video rodas iespaids, ka dzinēji turpina darboties evakuācijas laikā...
Offline
FR888
07. May 2019, 07:50 #6494

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


06 May 2019, 20:59:34 @KateG rakstīja:

06 May 2019, 20:56:54 @Ch rakstīja:
Pie bounca turpinot nose down inputu nākamais bounce būs vēl lielaks un nākamais vēl lielāks.. Ar šasijas dizainu tur nekāda sakara.

Beidziet filosofēt.


woowowoww - no kurienes radiisies energjija lielaakam bounce?
tu arii fizikas pamatus neesi apguvis


speciaali prieks tevis.

https://www.youtube.com/watch?v=KIHpR2ifhQc 6:30

nelien visur par specialistu ja nerubi. tas par ko Ch raksta ir aabece pilotesana un absoluti pareizi saka.

P.S. Par to "no kurienes papildus energija" vispar glups jautaajums. Lai tu savu behu ieliktu graavii kad saak kalbasiit uz slidena cela ari nevajag nekadu papildus energiju, tikai liikas rokas. un katrs nakamais kalbass uz katru pusi ir arvien lielaks, kamer attpoes gravi uz jumta. tas taa, lai vieglaak saprast.

[ Šo ziņu laboja FR888, 07 May 2019, 08:03:53 ]

Offline
karro
07. May 2019, 08:43 #6495

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4617

Braucu ar: studentu variantu

ļoti saprotu RU vēlmi norakstīt visu uz pilota kļūdu, tas ir daudz mīlīgāk kā atzīt, ka visvarenā, visai pasaulei priekšā ir uzbūvējusi zārkam līdzīgu priekšmetu. tas, protams, neizslēdz iespēju, ka tā tiešām ir bijusi pilota kļūda.

edit: + šādā situācijā vajag kādu, ko vainot. visiem sāp, visiem gribas kādam kaut virtuāli sadot pa muti - un tagad katastrofai ir seja, pa ko sasist

[ Šo ziņu laboja karro, 07 May 2019, 08:44:55 ]

Offline
arizah
07. May 2019, 09:37 #6496

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


07 May 2019, 08:43:04 @karro rakstīja:
ļoti saprotu RU vēlmi norakstīt visu uz pilota kļūdu, tas ir daudz mīlīgāk kā atzīt, ka visvarenā, visai pasaulei priekšā ir uzbūvējusi zārkam līdzīgu priekšmetu. tas, protams, neizslēdz iespēju, ka tā tiešām ir bijusi pilota kļūda.

edit: + šādā situācijā vajag kādu, ko vainot. visiem sāp, visiem gribas kādam kaut virtuāli sadot pa muti - un tagad katastrofai ir seja, pa ko sasist


vispirms - to, ka tā miskaste ir miskaste, sen visi ir sapratuši un nobalsojuši ar saviem daudzajiem pasūtījumiem. atgādināšu - vienīgā rietumos bāzētā aviokompānija CityJet atgrieza visus superdžetus šī gada sākumā un tā kļuva par 100% krievijas iekšējo lietu. Aeroflots viņus ekspluatē tikai tāpēc, ka viņiem to uzliek par pienākumu valsts.

otrs - visi aizmirst, ka ka avio negadījumu izmeklēšanā vispār nav mērķis atrast vainīgo - ar to izmeklēšanas komisija vienkārši nenodarbojas pēc būtības. Vienīgais mērķis ir - novērst līdzīgus negadījumus nākotnē. Un tam parasti kalpo neskaitāmas rekomendācijas dažnedažādos virzienos - gan konstrukcijās, gan instrukcijās gan procedūrās gan treiningā. Vainīgos pēctam ir visas iespējas noskaidrot policijai, kā arī krievijas gadījumā - propogandas mašīnai, balstoties uz izmeklēšanas komisijas datiem.
Piemēram Maxi izmeklē Etiopija, nevis Boeing, kurš savus pārstāvjus protams deleģē, lai nebūtu viss vienos vārtos novelts uz lidmašīnu. Taču Boeing nevar šajā gadījumā uztaisīt full cover-up un novelt visu uz pilotiem, tāds ir princips. Krieviem šoreiz gan laikam ir paveicies - visi upuri ir krievi, notika tas uz pašu zemes un tā ir un paliks krievijas iekšējā lieta, tā ka - who vispār cares? neviens tos sūdus nesāks pirkt tikai tāpēc, ka krievijas pirmais kanāls "visu būs novēlis uz pilotu".


Offline
RVR
07. May 2019, 09:52 #6497

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22289

Braucu ar: RVR


07 May 2019, 09:37:28 @arizah rakstīja:

visi upuri ir krievi, notika tas uz pašu zemes un tā ir un paliks krievijas iekšējā lieta



Viens bojā gājušais esot USA pilsonis, vismaz tā medijos kaut kur bija minēts.
Offline
kamikadzemk
07. May 2019, 10:01 #6498

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Tas IAC jeb MAK ir Krievijas organizācija vai starptautiska?

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
KaspichsS
07. May 2019, 10:07 #6499

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


07 May 2019, 07:50:49 @FR888 rakstīja:

06 May 2019, 20:59:34 @KateG rakstīja:

06 May 2019, 20:56:54 @Ch rakstīja:
Pie bounca turpinot nose down inputu nākamais bounce būs vēl lielaks un nākamais vēl lielāks.. Ar šasijas dizainu tur nekāda sakara.

Beidziet filosofēt.


woowowoww - no kurienes radiisies energjija lielaakam bounce?
tu arii fizikas pamatus neesi apguvis


speciaali prieks tevis.

https://www.youtube.com/watch?v=KIHpR2ifhQc 6:30

nelien visur par specialistu ja nerubi. tas par ko Ch raksta ir aabece pilotesana un absoluti pareizi saka.

P.S. Par to "no kurienes papildus energija" vispar glups jautaajums. Lai tu savu behu ieliktu graavii kad saak kalbasiit uz slidena cela ari nevajag nekadu papildus energiju, tikai liikas rokas. un katrs nakamais kalbass uz katru pusi ir arvien lielaks, kamer attpoes gravi uz jumta. tas taa, lai vieglaak saprast.


lai vieglaak buutu saprast, meegjini aptvert - papildus enegrija tiek sanjemta no dzineejiem. abos tevis minetajos gadiijumos.

ja uzeiz peec pimaa touchdown eleroni gaisaa, dzineejiem reverss, pieaugoshas svaarstiibas buut nevar.
vai kaut dzineejiem shutdown.

bet nu blje taads speciaalists, ka apdristies..
Offline
RVR
07. May 2019, 10:15 #6500

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22289

Braucu ar: RVR


07 May 2019, 10:01:13 @kamikadzemk rakstīja:
Tas IAC jeb MAK ir Krievijas organizācija vai starptautiska?


Skaitās starptautiska.
Visas bijušās PSRS republikas, izņemot Baltiju, Gruziju un Ukrainu.

Te var palasīties par viņu izmeklētajiem gadījumiem:
https://mak-iac.org/rassledovaniya/

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo