Online
Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
KaspichsS | 06. May 2019, 20:59 |
#6461
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
06 May 2019, 20:56:54 @Ch rakstīja:
Pie bounca turpinot nose down inputu nākamais bounce būs vēl lielaks un nākamais vēl lielāks.. Ar šasijas dizainu tur nekāda sakara.
Beidziet filosofēt.
woowowoww - no kurienes radiisies energjija lielaakam bounce?
tu arii fizikas pamatus neesi apguvis | Offline | | |
ramex | 06. May 2019, 21:01 |
#6462
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
06 May 2019, 20:59:34 @KateG rakstīja:
06 May 2019, 20:56:54 @Ch rakstīja:
Pie bounca turpinot nose down inputu nākamais bounce būs vēl lielaks un nākamais vēl lielāks.. Ar šasijas dizainu tur nekāda sakara.
Beidziet filosofēt.
woowowoww - no kurienes radiisies energjija lielaakam bounce?
tu arii fizikas pamatus neesi apguvis
pagaidām gan izskatās ka Tu pats šo kursu būsi izlaidis.... | Offline | | |
Surr | 06. May 2019, 21:04 |
#6463
|
| Kopš: 23. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1834
Braucu ar: Kaskaiš
|
06 May 2019, 20:47:03 @KateG rakstīja:
zibens ir tik milziiga energjija, ka tas vienmeer ir un paliks arguments!
Arguments paliks, bet tīri no statistikas viedokļa, uz ātro pameklējot:
"The Federal Aviation Administration estimates that commercial jet airliners in the US are struck by lightning once every 1,000 flight hours, or once each year, on average. Planes can even trigger lightning themselves by flying through ionized clouds.
However, the last plane crash reported by the National Transportation Safety Board to have occurred due to an encounter with lightning was in 1963 when the fuel tank of the Pan American Boeing 707 was struck by lightning causing an explosion."
Dziļāk slinkums meklēt, tomēr atļaušos iepostot - iepiekš bija lasīts, ka globālā mērogā nevis tikai USA rādītājs bija vēl augstāks - katrs vidējais statistiskais aviolaineris saņem zibens triecienus 2reiz gadā, katru gadu | Offline | | |
Ch | 06. May 2019, 21:05 |
#6464
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
06 May 2019, 20:59:34 @KateG rakstīja:
06 May 2019, 20:56:54 @Ch rakstīja:
Pie bounca turpinot nose down inputu nākamais bounce būs vēl lielaks un nākamais vēl lielāks.. Ar šasijas dizainu tur nekāda sakara.
Beidziet filosofēt.
woowowoww - no kurienes radiisies energjija lielaakam bounce?
tu arii fizikas pamatus neesi apguvis
filosofiju es neesmu apguvis, nevis fiziku
Izlasi šo:
https://www.boldmethod.com/learn-to-fly/maneuve...bounced-landing/ | Offline | | |
Ch | 06. May 2019, 21:07 |
#6465
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
06 May 2019, 21:04:22 @Surr rakstīja:
06 May 2019, 20:47:03 @KateG rakstīja:
zibens ir tik milziiga energjija, ka tas vienmeer ir un paliks arguments!
Arguments paliks, bet tīri no statistikas viedokļa, uz ātro pameklējot:
"The Federal Aviation Administration estimates that commercial jet airliners in the US are struck by lightning once every 1,000 flight hours, or once each year, on average. Planes can even trigger lightning themselves by flying through ionized clouds.
However, the last plane crash reported by the National Transportation Safety Board to have occurred due to an encounter with lightning was in 1963 when the fuel tank of the Pan American Boeing 707 was struck by lightning causing an explosion."
Dziļāk slinkums meklēt, tomēr atļaušos iepostot - iepiekš bija lasīts, ka globālā mērogā nevis tikai USA rādītājs bija vēl augstāks - katrs vidējais statistiskais aviolaineris saņem zibens triecienus 2reiz gadā, katru gadu
lightning strike ir pilnīgi normāla lieta un notiek regulāri un ļaunākajā scenārijā, parasti atstāj tikai structural damage ieejas un izejas punktos. | Offline | | |
ramex | 06. May 2019, 21:07 |
#6466
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| zinu divus toč pie tam katrs no savas puses viens no gaisa otrs no zemes - Arizah, Kamikadze
Plus cik novērots ir vēl čupiņa kas cērt zivi. KateG noteikti nav viens no tiem
PS es pats esmu tikai entuziasts pētu visu info kas pieejama publiski, skatos visādus video lasu info utt, vienkārši man tas ir interesanti | Offline | | |
KaspichsS | 06. May 2019, 21:08 |
#6467
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| katrai mehaaniskai sisteemai ir primaaraa pashrezonanses frekvence. ljotaka gadiijumaa - aatrums, ar kaadu tas ''leekaa''.
ideaalaa gadiijuma - ja nav zudumu, shaada leekaashana buutu bezgaliiga [ar nemianigu amplituudu]. kaa ideaalam svaarstam.
reaalaa gadiijumaa - amorti ir tie, kas slaapee shos vilnjveida paarejas procesu. amorti dara 2 lietas:
a) absorbee energjiju, kad tie tiek saspiesti - tiek dzeeta energjija naakoshajam ''leecienam'';
b) tiek veidota dazhaada pashrezonanses frekvence up un down procesiem. Dazhaada frekvence - atkal papildus slaapeejums.
Auto amoti jau darobjas tieshi taapat! | Offline | | |
KaspichsS | 06. May 2019, 21:10 |
#6468
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
06 May 2019, 21:07:15 @Ch rakstīja:
06 May 2019, 21:04:22 @Surr rakstīja:
06 May 2019, 20:47:03 @KateG rakstīja:
zibens ir tik milziiga energjija, ka tas vienmeer ir un paliks arguments!
Arguments paliks, bet tīri no statistikas viedokļa, uz ātro pameklējot:
"The Federal Aviation Administration estimates that commercial jet airliners in the US are struck by lightning once every 1,000 flight hours, or once each year, on average. Planes can even trigger lightning themselves by flying through ionized clouds.
However, the last plane crash reported by the National Transportation Safety Board to have occurred due to an encounter with lightning was in 1963 when the fuel tank of the Pan American Boeing 707 was struck by lightning causing an explosion."
Dziļāk slinkums meklēt, tomēr atļaušos iepostot - iepiekš bija lasīts, ka globālā mērogā nevis tikai USA rādītājs bija vēl augstāks - katrs vidējais statistiskais aviolaineris saņem zibens triecienus 2reiz gadā, katru gadu
lightning strike ir pilnīgi normāla lieta un notiek regulāri un ļaunākajā scenārijā, parasti atstāj tikai structural damage ieejas un izejas punktos.
structural damage - siikums, ne?
un tas, ka ljotenes meedz seedinaat tuvakajaa lidostaa un uzreiz veic chupinju inspekcijas proceduuru - tas arii lohiem.
bet Ch GARANTEE, ka zibens nekad neko nenodara | Offline | | |
|
ramex | 06. May 2019, 21:11 |
#6469
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| lidmašīnai NAV jālēkā piezemēšanās laikā - tas jau ir FAIL
ja ir izvēlēts pareizs angle of approach - tad nosēdināt teorētiski var pat vispārlādētāko lidaparātu ar piebildi ja pietiek skrejceļa. | Offline | | |
KaspichsS | 06. May 2019, 21:12 |
#6470
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
06 May 2019, 21:05:08 @Ch rakstīja:
06 May 2019, 20:59:34 @KateG rakstīja:
06 May 2019, 20:56:54 @Ch rakstīja:
Pie bounca turpinot nose down inputu nākamais bounce būs vēl lielaks un nākamais vēl lielāks.. Ar šasijas dizainu tur nekāda sakara.
Beidziet filosofēt.
woowowoww - no kurienes radiisies energjija lielaakam bounce?
tu arii fizikas pamatus neesi apguvis
filosofiju es neesmu apguvis, nevis fiziku
Izlasi šo:
https://www.boldmethod.com/learn-to-fly/maneuve...bounced-landing/
un? tev teema vnk par sarezgjiitu... | Offline | | |
Ch | 06. May 2019, 21:15 |
#6471
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
06 May 2019, 21:10:16 @KateG rakstīja:
structural damage - siikums, ne?
un tas, ka ljotenes meedz seedinaat tuvakajaa lidostaa un uzreiz veic chupinju inspekcijas proceduuru - tas arii lohiem.
bet Ch GARANTEE, ka zibens nekad neko nenodara
Es nesaku, ka tas ir sīkums, es saku to, ka aviokompānijas tas notiek ļoti regulāri un jebkurš mūsdienu gk, ja tiek sekots procedūrām, ir aizsargāts potenicāliem apdraudējumiem lidojumu drošībai. | Offline | | |
968-jk | 06. May 2019, 21:16 |
#6472
|
| Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13616
Braucu ar: 30niekiem
| @KateG, Tu esi kādreiz ar čomiem pasēdējis, aliņu iedzēris, parunājuši, panakšķerējuši, gaļu pecepuši un tā? Šis nav uzaicinājums. | Offline | | |
Surr | 06. May 2019, 21:17 |
#6473
|
| Kopš: 23. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1834
Braucu ar: Kaskaiš
|
06 May 2019, 21:08:12 @KateG rakstīja:
reaalaa gadiijumaa - amorti ir tie, kas slaapee shos vilnjveida paarejas procesu. amorti dara 2 lietas:
a) absorbee energjiju, kad tie tiek saspiesti - tiek dzeeta energjija naakoshajam ''leecienam'';
b) tiek veidota dazhaada pashrezonanses frekvence up un down procesiem. Dazhaada frekvence - atkal papildus slaapeejums.
Auto amoti jau darobjas tieshi taapat!
Atļaušos iepļūtīt savu ne-eksperta viedokli, bet "āzim" (un attiecīgi lēkāšanai) ir tieša saistība ar ekrāna efektu un ļotaka aerodinamiku - ātrumu un AOA, nevis amortizāciju saskaroties ar zemi...Nepareizs AoA un ātrums izsauc nākamo lēcienu neatkarīgi no amortizācijas... | Offline | | |
KaspichsS | 06. May 2019, 21:42 |
#6474
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
06 May 2019, 21:17:10 @Surr rakstīja:
06 May 2019, 21:08:12 @KateG rakstīja:
reaalaa gadiijumaa - amorti ir tie, kas slaapee shos vilnjveida paarejas procesu. amorti dara 2 lietas:
a) absorbee energjiju, kad tie tiek saspiesti - tiek dzeeta energjija naakoshajam ''leecienam'';
b) tiek veidota dazhaada pashrezonanses frekvence up un down procesiem. Dazhaada frekvence - atkal papildus slaapeejums.
Auto amoti jau darobjas tieshi taapat!
Atļaušos iepļūtīt savu ne-eksperta viedokli, bet "āzim" (un attiecīgi lēkāšanai) ir tieša saistība ar ekrāna efektu un ļotaka aerodinamiku - ātrumu un AOA, nevis amortizāciju saskaroties ar zemi...Nepareizs AoA un ātrums izsauc nākamo lēcienu neatkarīgi no amortizācijas...
viss ir pareizi, iznjmot priedeekli ''ne''.
tb., atkariigi no amortizaacijas. | Offline | | |
esir | 06. May 2019, 21:43 |
#6475
|
| Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 610
Braucu ar:
|
06 May 2019, 21:12:14 @KateG rakstīja:
06 May 2019, 21:05:08 @Ch rakstīja:
06 May 2019, 20:59:34 @KateG rakstīja:
06 May 2019, 20:56:54 @Ch rakstīja:
Pie bounca turpinot nose down inputu nākamais bounce būs vēl lielaks un nākamais vēl lielāks.. Ar šasijas dizainu tur nekāda sakara.
Beidziet filosofēt.
woowowoww - no kurienes radiisies energjija lielaakam bounce?
tu arii fizikas pamatus neesi apguvis
filosofiju es neesmu apguvis, nevis fiziku
Izlasi šo:
https://www.boldmethod.com/learn-to-fly/maneuve...bounced-landing/
un? tev teema vnk par sarezgjiitu...
ar nose down pāatrinājums ir? ir. ātrums pieaug, pieaug, 8.klases fizika, lai to visu saliktu formulā un izdarītu secinājumus | Offline | | |
FisherS | 06. May 2019, 21:45 |
#6476
|
| Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: tīriem diskiem
|
06 May 2019, 21:31:26 @koderis rakstīja:
Kas ir trakākais negadījums, kas jebkad notcis LV aviācijā? Ir bijis hull loss?
Nekas īpašs nav bijis lielajiem, no mazajiem pēdējais šķiet liepājas rallija laikā helis pakārās vados. | Offline | | |
|
artis83 | 06. May 2019, 21:48 |
#6477
|
| Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| https://spoki.lv/vesture/Liepajas-aviokatastrofa-1967-gada/548185
vēl nesen sporta lidmašīna arii liepaajaa, kur pilots gāja bojā.[ Šo ziņu laboja artis83, 06 May 2019, 21:49:47 ] | Offline | | |
KaspichsS | 06. May 2019, 21:53 |
#6478
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
06 May 2019, 21:43:15 @esir rakstīja:
06 May 2019, 21:12:14 @KateG rakstīja:
06 May 2019, 21:05:08 @Ch rakstīja:
06 May 2019, 20:59:34 @KateG rakstīja:
06 May 2019, 20:56:54 @Ch rakstīja:
Pie bounca turpinot nose down inputu nākamais bounce būs vēl lielaks un nākamais vēl lielāks.. Ar šasijas dizainu tur nekāda sakara.
Beidziet filosofēt.
woowowoww - no kurienes radiisies energjija lielaakam bounce?
tu arii fizikas pamatus neesi apguvis
filosofiju es neesmu apguvis, nevis fiziku
Izlasi šo:
https://www.boldmethod.com/learn-to-fly/maneuve...bounced-landing/
un? tev teema vnk par sarezgjiitu...
ar nose down pāatrinājums ir? ir. ātrums pieaug, pieaug, 8.klases fizika, lai to visu saliktu formulā un izdarītu secinājumus
nu, un ja reveress, tad arii?
jaa, ar eleronime u.c. arii var uztaisiit pieaugoshu kazbeku. ne par to ir staasts.
staasts ''pri prochih ravnih uslovijah''. | Offline | | |
doppio | 06. May 2019, 22:00 |
#6479
|
| Kopš: 06. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 416
Braucu ar: pareizo piedziņu
|
06 May 2019, 21:31:26 @koderis rakstīja:
Kas ir trakākais negadījums, kas jebkad notcis LV aviācijā? Ir bijis hull loss?
Par laimi nekāds negadījums, bet trakākais atgadījums, kas ir bijis ir bijis ar airBaltic. Vienā no pirmajiem reisiem uz Islandi pirms 3 gadi Reikjavīkas lidosta kaut kādu apstākļu dēļ slēgta uz laiku, a degvielas ta nav lai riņķotu piloti bija manāmā stresā ar apkalpi, ka nekādu info arī nedeva, pilnā hodā deva uz kkādu mazo lidlauku pretēja salas pusē. Uz blakus pasažiera jautājumu - kur mēs lidojam, stjuarte paņēma karti, parādīja, ka esam uz salas un pateica, ka mums nav degvielas, nez kur mēs varētu lidot
Visu cieņu, viss ok ar nosēšanos nepazīstamā un droši vien sarežģītā vietā, kas atradās ieplakā. Mazā lidlauka darbinieki taisīja selfijus ar ļoteni fonā, jo tik lielu lidaparātu savā galā laikam redzējuši nebija | Offline | | |
Ch | 06. May 2019, 22:06 |
#6480
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Stāsts ir par to, ka tā sukhoja lēkāšana nav saistīta ar kaut kādu citādāku un unikālu šasiju un to, ka tas gk būtu kā žurka uz beigtiem ta techniks koiloveriem.
Tas nav tiešā veidā saistīts ar šasijas konstrukciju un tas efekts nav kaut kas kas ir raksturīgs tam sukhojam
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|