Online

Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
KaspichsS
06. May 2019, 20:59 #6461

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


06 May 2019, 20:56:54 @Ch rakstīja:
Pie bounca turpinot nose down inputu nākamais bounce būs vēl lielaks un nākamais vēl lielāks.. Ar šasijas dizainu tur nekāda sakara.

Beidziet filosofēt.


woowowoww - no kurienes radiisies energjija lielaakam bounce?
tu arii fizikas pamatus neesi apguvis
Offline
ramex
06. May 2019, 21:01 #6462

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


06 May 2019, 20:59:34 @KateG rakstīja:

06 May 2019, 20:56:54 @Ch rakstīja:
Pie bounca turpinot nose down inputu nākamais bounce būs vēl lielaks un nākamais vēl lielāks.. Ar šasijas dizainu tur nekāda sakara.

Beidziet filosofēt.


woowowoww - no kurienes radiisies energjija lielaakam bounce?
tu arii fizikas pamatus neesi apguvis



pagaidām gan izskatās ka Tu pats šo kursu būsi izlaidis....
Offline
Surr
06. May 2019, 21:04 #6463

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1834

Braucu ar: Kaskaiš


06 May 2019, 20:47:03 @KateG rakstīja:

zibens ir tik milziiga energjija, ka tas vienmeer ir un paliks arguments!


Arguments paliks, bet tīri no statistikas viedokļa, uz ātro pameklējot:

"The Federal Aviation Administration estimates that commercial jet airliners in the US are struck by lightning once every 1,000 flight hours, or once each year, on average. Planes can even trigger lightning themselves by flying through ionized clouds.

However, the last plane crash reported by the National Transportation Safety Board to have occurred due to an encounter with lightning was in 1963 when the fuel tank of the Pan American Boeing 707 was struck by lightning causing an explosion."

Dziļāk slinkums meklēt, tomēr atļaušos iepostot - iepiekš bija lasīts, ka globālā mērogā nevis tikai USA rādītājs bija vēl augstāks - katrs vidējais statistiskais aviolaineris saņem zibens triecienus 2reiz gadā, katru gadu
Offline
Ch
06. May 2019, 21:05 #6464

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


06 May 2019, 20:59:34 @KateG rakstīja:

06 May 2019, 20:56:54 @Ch rakstīja:
Pie bounca turpinot nose down inputu nākamais bounce būs vēl lielaks un nākamais vēl lielāks.. Ar šasijas dizainu tur nekāda sakara.

Beidziet filosofēt.


woowowoww - no kurienes radiisies energjija lielaakam bounce?
tu arii fizikas pamatus neesi apguvis


filosofiju es neesmu apguvis, nevis fiziku

Izlasi šo:
https://www.boldmethod.com/learn-to-fly/maneuve...bounced-landing/
Offline
Ch
06. May 2019, 21:07 #6465

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


06 May 2019, 21:04:22 @Surr rakstīja:

06 May 2019, 20:47:03 @KateG rakstīja:

zibens ir tik milziiga energjija, ka tas vienmeer ir un paliks arguments!


Arguments paliks, bet tīri no statistikas viedokļa, uz ātro pameklējot:

"The Federal Aviation Administration estimates that commercial jet airliners in the US are struck by lightning once every 1,000 flight hours, or once each year, on average. Planes can even trigger lightning themselves by flying through ionized clouds.

However, the last plane crash reported by the National Transportation Safety Board to have occurred due to an encounter with lightning was in 1963 when the fuel tank of the Pan American Boeing 707 was struck by lightning causing an explosion."

Dziļāk slinkums meklēt, tomēr atļaušos iepostot - iepiekš bija lasīts, ka globālā mērogā nevis tikai USA rādītājs bija vēl augstāks - katrs vidējais statistiskais aviolaineris saņem zibens triecienus 2reiz gadā, katru gadu


lightning strike ir pilnīgi normāla lieta un notiek regulāri un ļaunākajā scenārijā, parasti atstāj tikai structural damage ieejas un izejas punktos.
Offline
ramex
06. May 2019, 21:07 #6466

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6

zinu divus toč pie tam katrs no savas puses viens no gaisa otrs no zemes - Arizah, Kamikadze

Plus cik novērots ir vēl čupiņa kas cērt zivi. KateG noteikti nav viens no tiem


PS es pats esmu tikai entuziasts pētu visu info kas pieejama publiski, skatos visādus video lasu info utt, vienkārši man tas ir interesanti
Offline
KaspichsS
06. May 2019, 21:08 #6467

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

katrai mehaaniskai sisteemai ir primaaraa pashrezonanses frekvence. ljotaka gadiijumaa - aatrums, ar kaadu tas ''leekaa''.
ideaalaa gadiijuma - ja nav zudumu, shaada leekaashana buutu bezgaliiga [ar nemianigu amplituudu]. kaa ideaalam svaarstam.
reaalaa gadiijumaa - amorti ir tie, kas slaapee shos vilnjveida paarejas procesu. amorti dara 2 lietas:
a) absorbee energjiju, kad tie tiek saspiesti - tiek dzeeta energjija naakoshajam ''leecienam'';
b) tiek veidota dazhaada pashrezonanses frekvence up un down procesiem. Dazhaada frekvence - atkal papildus slaapeejums.
Auto amoti jau darobjas tieshi taapat!
Offline
KaspichsS
06. May 2019, 21:10 #6468

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


06 May 2019, 21:07:15 @Ch rakstīja:

06 May 2019, 21:04:22 @Surr rakstīja:

06 May 2019, 20:47:03 @KateG rakstīja:

zibens ir tik milziiga energjija, ka tas vienmeer ir un paliks arguments!


Arguments paliks, bet tīri no statistikas viedokļa, uz ātro pameklējot:

"The Federal Aviation Administration estimates that commercial jet airliners in the US are struck by lightning once every 1,000 flight hours, or once each year, on average. Planes can even trigger lightning themselves by flying through ionized clouds.

However, the last plane crash reported by the National Transportation Safety Board to have occurred due to an encounter with lightning was in 1963 when the fuel tank of the Pan American Boeing 707 was struck by lightning causing an explosion."

Dziļāk slinkums meklēt, tomēr atļaušos iepostot - iepiekš bija lasīts, ka globālā mērogā nevis tikai USA rādītājs bija vēl augstāks - katrs vidējais statistiskais aviolaineris saņem zibens triecienus 2reiz gadā, katru gadu


lightning strike ir pilnīgi normāla lieta un notiek regulāri un ļaunākajā scenārijā, parasti atstāj tikai structural damage ieejas un izejas punktos.


structural damage - siikums, ne?
un tas, ka ljotenes meedz seedinaat tuvakajaa lidostaa un uzreiz veic chupinju inspekcijas proceduuru - tas arii lohiem.
bet Ch GARANTEE, ka zibens nekad neko nenodara
Offline
ramex
06. May 2019, 21:11 #6469

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6

lidmašīnai NAV jālēkā piezemēšanās laikā - tas jau ir FAIL

ja ir izvēlēts pareizs angle of approach - tad nosēdināt teorētiski var pat vispārlādētāko lidaparātu ar piebildi ja pietiek skrejceļa.
Offline
KaspichsS
06. May 2019, 21:12 #6470

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


06 May 2019, 21:05:08 @Ch rakstīja:

06 May 2019, 20:59:34 @KateG rakstīja:

06 May 2019, 20:56:54 @Ch rakstīja:
Pie bounca turpinot nose down inputu nākamais bounce būs vēl lielaks un nākamais vēl lielāks.. Ar šasijas dizainu tur nekāda sakara.

Beidziet filosofēt.


woowowoww - no kurienes radiisies energjija lielaakam bounce?
tu arii fizikas pamatus neesi apguvis


filosofiju es neesmu apguvis, nevis fiziku

Izlasi šo:
https://www.boldmethod.com/learn-to-fly/maneuve...bounced-landing/


un? tev teema vnk par sarezgjiitu...
Offline
Ch
06. May 2019, 21:15 #6471

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


06 May 2019, 21:10:16 @KateG rakstīja:
structural damage - siikums, ne?
un tas, ka ljotenes meedz seedinaat tuvakajaa lidostaa un uzreiz veic chupinju inspekcijas proceduuru - tas arii lohiem.
bet Ch GARANTEE, ka zibens nekad neko nenodara


Es nesaku, ka tas ir sīkums, es saku to, ka aviokompānijas tas notiek ļoti regulāri un jebkurš mūsdienu gk, ja tiek sekots procedūrām, ir aizsargāts potenicāliem apdraudējumiem lidojumu drošībai.
Offline
968-jk
06. May 2019, 21:16 #6472

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13616

Braucu ar: 30niekiem

@KateG, Tu esi kādreiz ar čomiem pasēdējis, aliņu iedzēris, parunājuši, panakšķerējuši, gaļu pecepuši un tā? Šis nav uzaicinājums.
Offline
Surr
06. May 2019, 21:17 #6473

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1834

Braucu ar: Kaskaiš


06 May 2019, 21:08:12 @KateG rakstīja:
reaalaa gadiijumaa - amorti ir tie, kas slaapee shos vilnjveida paarejas procesu. amorti dara 2 lietas:
a) absorbee energjiju, kad tie tiek saspiesti - tiek dzeeta energjija naakoshajam ''leecienam'';
b) tiek veidota dazhaada pashrezonanses frekvence up un down procesiem. Dazhaada frekvence - atkal papildus slaapeejums.
Auto amoti jau darobjas tieshi taapat!


Atļaušos iepļūtīt savu ne-eksperta viedokli, bet "āzim" (un attiecīgi lēkāšanai) ir tieša saistība ar ekrāna efektu un ļotaka aerodinamiku - ātrumu un AOA, nevis amortizāciju saskaroties ar zemi...Nepareizs AoA un ātrums izsauc nākamo lēcienu neatkarīgi no amortizācijas...
Offline
KaspichsS
06. May 2019, 21:42 #6474

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


06 May 2019, 21:17:10 @Surr rakstīja:

06 May 2019, 21:08:12 @KateG rakstīja:
reaalaa gadiijumaa - amorti ir tie, kas slaapee shos vilnjveida paarejas procesu. amorti dara 2 lietas:
a) absorbee energjiju, kad tie tiek saspiesti - tiek dzeeta energjija naakoshajam ''leecienam'';
b) tiek veidota dazhaada pashrezonanses frekvence up un down procesiem. Dazhaada frekvence - atkal papildus slaapeejums.
Auto amoti jau darobjas tieshi taapat!


Atļaušos iepļūtīt savu ne-eksperta viedokli, bet "āzim" (un attiecīgi lēkāšanai) ir tieša saistība ar ekrāna efektu un ļotaka aerodinamiku - ātrumu un AOA, nevis amortizāciju saskaroties ar zemi...Nepareizs AoA un ātrums izsauc nākamo lēcienu neatkarīgi no amortizācijas...

viss ir pareizi, iznjmot priedeekli ''ne''.
tb., atkariigi no amortizaacijas.
Offline
esir
06. May 2019, 21:43 #6475

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 610

Braucu ar:


06 May 2019, 21:12:14 @KateG rakstīja:

06 May 2019, 21:05:08 @Ch rakstīja:

06 May 2019, 20:59:34 @KateG rakstīja:

06 May 2019, 20:56:54 @Ch rakstīja:
Pie bounca turpinot nose down inputu nākamais bounce būs vēl lielaks un nākamais vēl lielāks.. Ar šasijas dizainu tur nekāda sakara.

Beidziet filosofēt.


woowowoww - no kurienes radiisies energjija lielaakam bounce?
tu arii fizikas pamatus neesi apguvis


filosofiju es neesmu apguvis, nevis fiziku

Izlasi šo:
https://www.boldmethod.com/learn-to-fly/maneuve...bounced-landing/


un? tev teema vnk par sarezgjiitu...


ar nose down pāatrinājums ir? ir. ātrums pieaug, pieaug, 8.klases fizika, lai to visu saliktu formulā un izdarītu secinājumus
Offline
FisherS
06. May 2019, 21:45 #6476

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem


06 May 2019, 21:31:26 @koderis rakstīja:
Kas ir trakākais negadījums, kas jebkad notcis LV aviācijā? Ir bijis hull loss?


Nekas īpašs nav bijis lielajiem, no mazajiem pēdējais šķiet liepājas rallija laikā helis pakārās vados.
Offline
artis83
06. May 2019, 21:48 #6477

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

https://spoki.lv/vesture/Liepajas-aviokatastrofa-1967-gada/548185

vēl nesen sporta lidmašīna arii liepaajaa, kur pilots gāja bojā.

[ Šo ziņu laboja artis83, 06 May 2019, 21:49:47 ]

Offline
KaspichsS
06. May 2019, 21:53 #6478

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


06 May 2019, 21:43:15 @esir rakstīja:

06 May 2019, 21:12:14 @KateG rakstīja:

06 May 2019, 21:05:08 @Ch rakstīja:

06 May 2019, 20:59:34 @KateG rakstīja:

06 May 2019, 20:56:54 @Ch rakstīja:
Pie bounca turpinot nose down inputu nākamais bounce būs vēl lielaks un nākamais vēl lielāks.. Ar šasijas dizainu tur nekāda sakara.

Beidziet filosofēt.


woowowoww - no kurienes radiisies energjija lielaakam bounce?
tu arii fizikas pamatus neesi apguvis


filosofiju es neesmu apguvis, nevis fiziku

Izlasi šo:
https://www.boldmethod.com/learn-to-fly/maneuve...bounced-landing/


un? tev teema vnk par sarezgjiitu...


ar nose down pāatrinājums ir? ir. ātrums pieaug, pieaug, 8.klases fizika, lai to visu saliktu formulā un izdarītu secinājumus

nu, un ja reveress, tad arii?
jaa, ar eleronime u.c. arii var uztaisiit pieaugoshu kazbeku. ne par to ir staasts.
staasts ''pri prochih ravnih uslovijah''.
Offline
doppio
06. May 2019, 22:00 #6479

Kopš: 06. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 416

Braucu ar: pareizo piedziņu


06 May 2019, 21:31:26 @koderis rakstīja:
Kas ir trakākais negadījums, kas jebkad notcis LV aviācijā? Ir bijis hull loss?


Par laimi nekāds negadījums, bet trakākais atgadījums, kas ir bijis ir bijis ar airBaltic. Vienā no pirmajiem reisiem uz Islandi pirms 3 gadi Reikjavīkas lidosta kaut kādu apstākļu dēļ slēgta uz laiku, a degvielas ta nav lai riņķotu piloti bija manāmā stresā ar apkalpi, ka nekādu info arī nedeva, pilnā hodā deva uz kkādu mazo lidlauku pretēja salas pusē. Uz blakus pasažiera jautājumu - kur mēs lidojam, stjuarte paņēma karti, parādīja, ka esam uz salas un pateica, ka mums nav degvielas, nez kur mēs varētu lidot

Visu cieņu, viss ok ar nosēšanos nepazīstamā un droši vien sarežģītā vietā, kas atradās ieplakā. Mazā lidlauka darbinieki taisīja selfijus ar ļoteni fonā, jo tik lielu lidaparātu savā galā laikam redzējuši nebija
Offline
Ch
06. May 2019, 22:06 #6480

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Stāsts ir par to, ka tā sukhoja lēkāšana nav saistīta ar kaut kādu citādāku un unikālu šasiju un to, ka tas gk būtu kā žurka uz beigtiem ta techniks koiloveriem.

Tas nav tiešā veidā saistīts ar šasijas konstrukciju un tas efekts nav kaut kas kas ir raksturīgs tam sukhojam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo