Online
Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er G30
Autors | Ziņojums |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
26 Feb 2024, 09:51:06 @smudo rakstīja:
26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"
Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).
Nevajag dīleri salīdzināt ar kādu kaktu kantori, kas darbojas vecā, ar malku vai atrabotku apkurināmā padomju-laika garāžā. Dīleriem ir jāmaksā par oficiālās programmatūras licencēm, jāpērk visi oriģinālie instrumenti / spectool'i, darbinieki regulāri jāsūta uz ražotāja apmācībām (nevis caur youtube / pašdarbību jāiemācās vakaros), jāmaksā visi darbaspēka nodokļi, un jāuztur milzīgs šķūnis (showroom) ar demo-autoparku.
Un dienas beigās visi klienti sagaida, ka pie dīleriem būs tīras telpas ar dizaina dīvānu kur piesēst un iedzert kafiju kamēr gaida auto; tas viss maksā naudu, un to var redzēt peļņas maržās. | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1072
Braucu ar:
|
26 Feb 2024, 10:03:15 @kexxx rakstīja:
26 Feb 2024, 09:51:06 @smudo rakstīja:
26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"
Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).
Alternatīva ir Teslas modelis, ko daudz kur Eiropā un daļēji Latvijā ieviesīs arī "vecie" auto ražotāji, kad auto pēc pa tiešo no ražotāja un dīleris darbojas kā aģents un servisa centrs. Tas, visdrīzāk novestu pie auto cenu izlīdzināšanās starp tirgiem, kas Latvijas patērētājam kopumā par labu nenāktu pērkot jaunus auto. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ Teslai Baltijas tirgus galīgi nav interesants.
garš un gudrs palags, bet 800 eur par eļļas maiņu kārbā es vnk savādāk kā par zagšanu nevaru nosaukt nevajag tikai to pārāk nopietni uztvert
Kārbas eļļas maiņai vienīgais kas rais jautājumus ir service kit un eļļa atsevišķi, neesmu specs bet uz ātro ZF kitu ar iekļautu eļļu var atrast par ~300eur ar PVN šī būtu vienīgā lieta par ko šausmināties. Darba stunda 89eur, ja VW prasa 80 | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
| mja, nu, jāpieņem realitāte ar jaunākajiem auto- remkomplektiņš tāds, filtrs šitāds, eļļa 20 eur litrā un tā pa simtiņam/diviem rezultātā saskrien štuka | Online | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7073
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| jāņem vērā arī, ka nauda ir palikusi nevērtīgāka (inflācija)
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
26 Feb 2024, 11:38:45 @RSAWorkshop rakstīja:
jāņem vērā arī, ka nauda ir palikusi nevērtīgāka (inflācija)
pie kam divas reizes... | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
26 Feb 2024, 10:24:50 @cmax rakstīja:
26 Feb 2024, 10:03:15 @kexxx rakstīja:
26 Feb 2024, 09:51:06 @smudo rakstīja:
26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"
Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).
Alternatīva ir Teslas modelis, ko daudz kur Eiropā un daļēji Latvijā ieviesīs arī "vecie" auto ražotāji, kad auto pēc pa tiešo no ražotāja un dīleris darbojas kā aģents un servisa centrs. Tas, visdrīzāk novestu pie auto cenu izlīdzināšanās starp tirgiem, kas Latvijas patērētājam kopumā par labu nenāktu pērkot jaunus auto. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ Teslai Baltijas tirgus galīgi nav interesants.
garš un gudrs palags, bet 800 eur par eļļas maiņu kārbā es vnk savādāk kā par zagšanu nevaru nosaukt nevajag tikai to pārāk nopietni uztvert
Kārbas eļļas maiņai vienīgais kas rais jautājumus ir service kit un eļļa atsevišķi, neesmu specs bet uz ātro ZF kitu ar iekļautu eļļu var atrast par ~300eur ar PVN šī būtu vienīgā lieta par ko šausmināties. Darba stunda 89eur, ja VW prasa 80
Pie manis tas pats ZF komplekts ar eļļu un ar visu maiņu ir par 300e.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
27 Feb 2024, 17:54:41 @Kaross rakstīja:
26 Feb 2024, 10:24:50 @cmax rakstīja:
26 Feb 2024, 10:03:15 @kexxx rakstīja:
26 Feb 2024, 09:51:06 @smudo rakstīja:
26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"
Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).
Alternatīva ir Teslas modelis, ko daudz kur Eiropā un daļēji Latvijā ieviesīs arī "vecie" auto ražotāji, kad auto pēc pa tiešo no ražotāja un dīleris darbojas kā aģents un servisa centrs. Tas, visdrīzāk novestu pie auto cenu izlīdzināšanās starp tirgiem, kas Latvijas patērētājam kopumā par labu nenāktu pērkot jaunus auto. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ Teslai Baltijas tirgus galīgi nav interesants.
garš un gudrs palags, bet 800 eur par eļļas maiņu kārbā es vnk savādāk kā par zagšanu nevaru nosaukt nevajag tikai to pārāk nopietni uztvert
Kārbas eļļas maiņai vienīgais kas rais jautājumus ir service kit un eļļa atsevišķi, neesmu specs bet uz ātro ZF kitu ar iekļautu eļļu var atrast par ~300eur ar PVN šī būtu vienīgā lieta par ko šausmināties. Darba stunda 89eur, ja VW prasa 80
Pie manis tas pats ZF komplekts ar eļļu un ar visu maiņu ir par 300e.
tur reāli ir 3,5h darbs, kā dīleris satāmējis? | Online | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Vienkārša eļļas un filtra maiņa neaizņem tik daudz.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
| Ja tas ir kāds mierinājums, tad pie greenmotors škodai 377 eur dq381 kārbai eļlas maiņa.
Bet tas jau offtopic. Tīri referencei.[ Šo ziņu laboja abyss, 27 Feb 2024, 19:48:48 ] | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Dīleriem protams uzskrūvētas cenas par visu. Piemēram zobratu eļļa tajā tāmē ir aptuveni ar 300% uzceonojumu, salīdzinot ar ekvivalentu (vai drīzāk vēl labāku) Liqui Moly no veikala. Bet no tā gan uzvārās visvairāk tieši pats BMW, nevis dīleris. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7073
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| savulaik dzirdēts komentārs-gribi nokaut diffu, ielej neOE BMW eļļu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5655
Braucu ar: null ziiben
| Dilerim dīleru cenas, nosaka ražotāji par nosaukumu iespēju un garantiju utt, pārējiem lai varētu strādāt un pelnīt ar aftermarketu citas cenas, jūs vēl paspamojat ka Mikas bija BMW dīleris
Un 3.5 h eļļas maiņu izrēķinājis un noteicis ražotājs nevis serviss[ Šo ziņu laboja protams, 27 Feb 2024, 20:09:19 ]
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7073
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Dīlerim uz detaļām niecīgs uzcenojums, reizēm pat nekāds un nekādas 50% atlaides tur vairumniekiem nav. Tas inter cars ir 48% atlaide priekš vairumniekiem un arī tikai tāpēc, ka Inter cars detaļu uzcenojums ir minimums 200% no kuriem tad visžēlīgi nomet līdz pat 48%, tiesa tur ir ieteicamā mazumtirdzniecības cena vēl, kuru tad kurš grib tas liek, kurš negrib tas neliek. Pareizāk ir likt un pelnīt, lai var attīstīties [ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 27 Feb 2024, 20:12:36 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7073
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
27 Feb 2024, 20:03:21 @protams rakstīja:
Dilerim dīleru cenas, nosaka ražotāji par nosaukumu iespēju un garantiju utt, pārējiem lai varētu strādāt un pelnīt ar aftermarketu citas cenas, jūs vēl paspamojat ka Mikas bija BMW dīleris
Un 3.5 h eļļas maiņu izrēķinājis un noteicis ražotājs nevis serviss
Tur nekur nav 3,5h kārbas eļļas maiņai
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Amserv Peugeot Rifter automātam eļļas maiņa 500Eur. Ar neorģinālo eļļu 400Eur.
Kaut ko minēja, ka tikai pie dīlera to var izdarīt, jo kaut kas tur ar programmas palīdzību esot jādara, kas ir pieejama tikai dīlerim.
Ja kāds var ieteikt kurš nedīleris šo procedūru var izveikt PM.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Neticu, ka dīlerim ir pieejama kaut kāda programma, kas nav nevienam citam. Nu neticu. Visticamāk tā funkcija ir pat Launch, vienkārši cilvēki nemāk izmantot un/vai nezina kā izmantot. Ar launch man te daži pazīstami pat programmas update veic. Nezinu cik tas ir droši, bet sanāk. Līdz brīdim.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
| Jautājums vai uzliekot jaunu aktīvo adblue bāku tā kaut kādā veidā ir jāpieprogrammē auto, nu ,piemēram, kaut kāds tur darbības algoritms jāievada un lai rādītu korektu šķidruma līmeni utt. ? Vai vnk plug and play un nodzēš iepriekšējas kļūdas par adblue un aiziet dzīvītē ? | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5655
Braucu ar: null ziiben
|
28 Feb 2024, 22:33:34 @Briize rakstīja:
Jautājums vai uzliekot jaunu aktīvo adblue bāku tā kaut kādā veidā ir jāpieprogrammē auto, nu ,piemēram, kaut kāds tur darbības algoritms jāievada un lai rādītu korektu šķidruma līmeni utt. ? Vai vnk plug and play un nodzēš iepriekšējas kļūdas par adblue un aiziet dzīvītē ?
bimeram bij video par šo
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
| Informatīvais kosavilkums, ja nu kādam kadreiz vajag - SCR aktīvās ADblue bākas maiņa kopā ar jau iekļautu pvn nostājās 1020euro.
- pati bāka oem 661euro+pvn
- nomaiņa (darbs) 84,60euro+pvn
- adblue šķidrums oriģinālais 5 pudeles (katrā 1,89l) 75euro+pvn
- pieslēgt pie kompja un nosmelt vecās adaptācijas kā arī pieregistrēt jauno bačoku, lai viss strādā kā nākas 22,5euro+pvn
Kopumā nav tik traki, ja ņem vērā, ka ta detaļa kalpos vismaz vēl 7 gadus, kad to auto jau sen būsu pardevis, arī nākamais saimnieks brauks un slavēs BMW marku jibim [ Šo ziņu laboja Briize, 19 Mar 2024, 20:03:49 ] | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
| nu uz to suslu tevi konkrēti uzgrillēja
22eur, tikko savam sūtīju. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|