Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Vēsturiskas bildes/video. Otrais sējums.

AutorsZiņojums
bum_bumz
06. Dec 2020, 01:21 #6459

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6754

Braucu ar: E34

Tur, kur tagad PTA, bija kautkādi mēbeļu cehi. Mums kazarmas bija Duntes ielā, kāreiz turpat pāri tādam dūksnājam gājam uz cehu pastrādāt. Tehniku neatceros, bija finiša lakas pulēšanas līnijas.
Kas attiecas uz Ventspils koku, skolas brīvlaikā bija nedēļa jāpastrādā. Līnijas bija automatizētas, DDR ražojums. Tie interesantie kāri paši veda gatavās plāksnes uz eksporta ostu. Vai uz Kubu, Angolu vai DDR, hvz - viss gāja uz eksportu.
Pārmaiņu laikā Koks iegādājās Bizon kapitālistu ražošanas līniju. Ilgi stādīja un līdz galam neuzstādīja. Priekšniekam tapa villa luksus zonā iepretī Ventspils nafas priekšnieka villai. Kur palika Bizons, hvz.
Latvijas finieris tur diezgan lielās, man gan neliekas, ka tur no baltas lapas radīts. Air Baltic arī var lielīties, jebkurš varētu.
Cita lieta ir Kurekss, kur bračkas uzbūvēja no 0. Sāka tirgot baļķus, funkcionārs Lembergs saoda kāpostu, gribēja daļu, bet šie parādīja čigānam vidējo pirkstu un aizvācās uz rajonu

Par RAF, Alfa utml. tomēr cits stāsts. VEFa ulmaņlaiku panākumi tā arī paliek tādas palielas garāžas līmeņa, krievu laiku izaugsme sasaistāma ar iepriekš pieminēto kantoru vēsturi.
Krievu doma bija mūs asimilēt, lielie uzņēmumi tika radīti kopā ar sveštautiešu iepludināšanu. Bez Duntes mēbelēm, pastrādājam arī VEF telefoncentrālu cehā. 500 duņkas baltos halātos vienā lielā cehā viņas montēja. Nu tā tas bija visur. Mūsu cilvēku prāti bija iesaistīti, cits ar mīlestību pret psrs, cits ar naidu. Izgudrotājam ir misija izgudrot. Militārajai rūpniecībai bija labi materiāli, sadzīves - takuju privezļi.
Vai 90.tajos kādam vajadzēja tos uzņēmumus - nevajadzēja. Te minēja, ka esot bijuši piedāvājumi no Japānas u.c. Tad funkcionāri joprojām domāja, ka atgriezīsies psrs, bija prihvatizācijas laiks, gan jau viņi lūgsies ... Jaunais gadsimts iezīmējās ar lielu emigrāciju, kad kautkam lielam vairs nepietika darbaspēka. Tāds nebija arī Latvijas laikā. Vēl par pēdējo autobūves mēģinājumu šeit investēt, pat tā laika minprezis teica, ka nosacījums esot bijis neizpildāms darba roku trūkuma dēļ. Visi mūsu šāsdienas autobūves panākumi ir garāžas līmenī. Labāk ir veicies lodētājiem, kaut gan mūsu galā trūkst darba rokas, jo maksā maz.
Visam pāri vēl, ko jau rakstīju, visādu funkcionāru zaglīgās tieksmes, kas atraida vēlmi šeit investēt.
Offline
jbeee
06. Dec 2020, 02:23 #6460

Kopš: 13. Dec 2018

Ziņojumi: 86

Braucu ar:

Līnijas, daudzie cehi utt. no Padomijas nebija izredžu ielekt kapitālisma industrializācijas mašinērijā, jau iepriekš minēto iemeslu (tehnoloģikās nesederības un izglītotu, apmācītu pie attiecīgajām tehnoloģijām kadru trūkuma) dēļ, TOMĒR par cik man personīgi arī (un joprojām ik pa brīžam) ir nācies ar koka izstrādājumiem un to "radīšanu" saskarties, sfērā, ko var dēvēt par "individuālajiem pasūtījumiem", joprojām mēs konkurējam visā pasaulē. Meistaru paaudze(kurus man ir laimejies pazīt) ir sasnieguši diezgan izcilus rezultātus darbam tīri uz pasūtījuma "gabaldarbiem". Lielākā daļa savu skilu, prasmju pamatus ir kaluši USSR laikos, pēc kā spriežu - ja vajadzēja un zināji kur meklēt, arī Padumju laikos varēja pēc pasūtījuma izgatavot ļoti kvalitatīvas durvis, trepes un logus, mēbeles. Tikai tas, kā jau min;eju, nebija produkts massām, bet izredzētajiem
Offline
Agrello
06. Dec 2020, 09:41 #6461

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Paldies. Ļoti interesanti. Šīs vēstures diskusijas attīstās kvalitatīvi.


06 Dec 2020, 00:17:15 @Nixx rakstīja:

06 Dec 2020, 00:01:47 @mrc rakstīja:
Noice!
Ja vien vēl neapsprāgušie padomjusosi spētu tik daudz burtu vienā piegājienā izlasīt...
Paldies, apraksts super


Sorī, nav ne1 bildes
Un par mašīnītēm arī nav


Es tiešām nezinu, ka tā transformācija notika un varētu notikt citās nozarēs. Skatoties uz mēbelēm, tas kas notika ar RAF un VEF, mani nepārsteidz.
Offline
ATB
06. Dec 2020, 10:24 #6462

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Paldies par garajiem postiem
Offline
restar79
06. Dec 2020, 11:01 #6463

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe


06 Dec 2020, 00:46:27 @Vantage rakstīja:
Ieteikumi auto iegādei no 90tajiem

https://vantagehistoric.wordpress.com/2020/12/0...iegadei-90tajos/


Šitas labs, pat 18 procentnieki brauca ar opel ascona, tam laikam figetj auto
Offline
restar79
06. Dec 2020, 11:14 #6464

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe


06 Dec 2020, 11:07:33 @koderis rakstīja:
1993. gadā USD LVL kurss bija max 0.65, min 0.6

Padārgi, bet cilvēki kaut kā nebūt pirka


Kad sāka parādities ārzemju auto ar automātisko kārbu, bezkameru riepām, el.logiem utt, psrs izbadējušais indivīds pat bija gatavs iemainit īpasumus pret ford sierra,rekordu.
Vienā no pirmajiem žurnaliem "Auto" pat sludinājumi bija. Īpašums, ābeļdārzs, velvēts pagrabs, pretī ,liekas, sierru gribeja
Offline
abyss
06. Dec 2020, 11:38 #6465

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


06 Dec 2020, 11:16:47 @koderis rakstīja:

06 Dec 2020, 11:14:02 @restar79 rakstīja:

06 Dec 2020, 11:07:33 @koderis rakstīja:
1993. gadā USD LVL kurss bija max 0.65, min 0.6

Padārgi, bet cilvēki kaut kā nebūt pirka


Kad sāka parādities ārzemju auto ar automātisko kārbu, bezkameru riepām, el.logiem utt, psrs izbadējušais indivīds pat bija gatavs iemainit īpasumus pret ford sierra,rekordu.
Vienā no pirmajiem žurnaliem "Auto" pat sludinājumi bija. Īpašums, ābeļdārzs, velvēts pagrabs, pretī ,liekas, sierru gribeja

nevar būt, ka vēlme par katru cenu braukt ar lepnu limuzīnu, velkas līdzi no PSRS prioritāte nr. 1 nav mainījusies no 1993. gada


Drīzāk riebums pret tām krievu miskastēm tik liels.

Offline
abyss
06. Dec 2020, 11:43 #6466

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


06 Dec 2020, 11:40:52 @koderis rakstīja:
aha, riebums tik liels, ka nekustamo iemaina pret lūzni, un tad raud, ka uz airlendu jālido tāds naids, ka mājās viss ir PSRS, bet ārpus mājas bagātā rietumu pārticība tev turpat, abyss, gan jau kādu dienu sapratīsi, ka nekustamais savu vērtību čaka ielas bedrēs nezaudē


Ne lēnak kā Tava japāņu miskaste .

Vainot cilvēkus, ka viņi grib izmēģināt, kas 50 gadus liegts un tagad te tikumsignalizēt ir diezgan debīli. Dodies vien kopā ar hronistu un deecee, jums saskanēs
Offline
abyss
06. Dec 2020, 11:52 #6467

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


06 Dec 2020, 11:46:39 @koderis rakstīja:

06 Dec 2020, 11:43:02 @abyss rakstīja:

06 Dec 2020, 11:40:52 @koderis rakstīja:
aha, riebums tik liels, ka nekustamo iemaina pret lūzni, un tad raud, ka uz airlendu jālido tāds naids, ka mājās viss ir PSRS, bet ārpus mājas bagātā rietumu pārticība tev turpat, abyss, gan jau kādu dienu sapratīsi, ka nekustamais savu vērtību čaka ielas bedrēs nezaudē


Ne lēnak kā Tava japāņu miskaste .

Vainot cilvēkus, ka viņi grib izmēģināt, kas 50 gadus liegts un tagad te tikumsignalizēt ir diezgan debīli. Dodies vien kopā ar hronistu un deecee, jums saskanēs

ahujetj labi, ej iemaini vecmammas dzīvokli pret glaunu bembi lai arī cilvēki ārpus bmwpowera redz kā izskatās kompleksains pamuļķīts neaizmirsti banku topikā uzdirst par žīdiem un kredītu jūgu




Tev ir nopietnas problēmas, ej meklē palīdzību. Laikam jau taisnība, par psiholoģisko stāvokli un covid.

P.s nav man pat vecmammas dzīvoklis kā Tev, esmu tik nabadzīgs
Offline
marekovich
06. Dec 2020, 12:00 #6468

Kopš: 02. Dec 2012

Ziņojumi: 995

Braucu ar: Suuuuzuuuukiiii

Arī atceros, ka tajos laikos nekustamā maiņa pret auto galīgi nebija retums, vismaz sludinājumos piedāvājumu netrūka. Tad gan vairāk mežu piedāvāja.
Offline
restar79
06. Dec 2020, 12:26 #6469

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe


06 Dec 2020, 12:00:03 @marekovich rakstīja:
Arī atceros, ka tajos laikos nekustamā maiņa pret auto galīgi nebija retums, vismaz sludinājumos piedāvājumu netrūka. Tad gan vairāk mežu piedāvāja.

Vedejtēva stāsts,tajos laikos pārdeva mežu un ieguva 1200 latus, par to " nopelnīto" viņam sanāca mobilais telefons. Protams Zlēkās un tuvakajos km zona nav bijusi.
Offline
abyss
06. Dec 2020, 12:33 #6470

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


06 Dec 2020, 11:59:39 @koderis rakstīja:
es norādu uz to, ka nav prātīgi iemainīt nekustamo pret kustamo, bet tu saki, ka man ir problēmas jaunība ir netikums, kurš ātri pāriet vienu dienu tev pieleks, ka luksuss segmenta preces ir domātas tiem, kuriem nevajag pārdot vai ieķīlāt dzīvokli, lai purkšķi nolaistu desmit gadus vecas piektās sērijas salonā


Tu norādi, ka tie cilvēki, kuri to darīja bija lohi un sāc apvainoties/izteikt apvainojumus, hz tik šķidri ka grūti atšķirt.

Tā kā jā, Tev vajag palīdzību.

Jāsaprot, ka toreiz 99% cilvēku nebija ne mazākās nojausmas kā valsts izskatīsies pēc 20 gadiem. Tik pat labi, pēc gada visus nekustamo varēja atņemt jauna psrs. Un tad tie ar lietotām sierrām būtu tikai ieguvēji.

Starpcitu, kāds Tev attaisnojums, ka juke vietā nenopirki vēl vienu nekustamo

Ja nopirki juke no kabatas naudas, bez jebkādiem līzingiem tad visu cieņu
Offline
ixers
06. Dec 2020, 13:33 #6471

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3276

Braucu ar: svešu auto


06 Dec 2020, 00:01:47 @mrc rakstīja:
Noice!
Ja vien vēl neapsprāgušie padomjusosi spētu tik daudz burtu vienā piegājienā izlasīt...
Paldies, apraksts super

Jep, piekritīšu. @Nixx nice apraksts
Offline
RVR
06. Dec 2020, 15:31 #6472

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


06 Dec 2020, 12:18:39 @Vantage rakstīja:

[vagonrūpnīcas bildes]





Offline
RVR
06. Dec 2020, 15:38 #6473

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR

Viens no pēdējiem "jaunajiem" RVR produktiem bija šie dīzeļvilcieni Baltkrievijai.
Pēc būtības tie paši vecie padomju dīzeļvilcieni mazliet uzlabotā veidā.


[ Šo ziņu laboja RVR, 06 Dec 2020, 15:41:11 ]

Offline
deus_ex_machina
06. Dec 2020, 16:06 #6474

Kopš: 08. Feb 2018

Ziņojumi: 315

Braucu ar: e-Tampons


06 Dec 2020, 15:38:23 @RVR rakstīja:
Viens no pēdējiem "jaunajiem" RVR produktiem bija šie dīzeļvilcieni Baltkrievijai.
Pēc būtības tie paši vecie padomju dīzeļvilcieni mazliet uzlabotā veidā.




Kaut kas ļoti līdzīgs ripo arī pa LV sliedēm.
Offline
RVR
06. Dec 2020, 16:17 #6475

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


06 Dec 2020, 16:06:24 @deus_ex_machina rakstīja:

Kaut kas ļoti līdzīgs ripo arī pa LV sliedēm.



Vizuāla līdzība ir ar dažiem modernizētajiem PV elektrovilcieniem un dīzeļvilcieniem, bet atšķirība tāda, ka PV modernizēja vecos sastāvus, kas bija būvēti 70./80.-jos, bet šie priekš Baltkrievijas tika uzbūvēti no nulles.

Offline
deus_ex_machina
06. Dec 2020, 16:21 #6476

Kopš: 08. Feb 2018

Ziņojumi: 315

Braucu ar: e-Tampons


06 Dec 2020, 16:17:21 @RVR rakstīja:

06 Dec 2020, 16:06:24 @deus_ex_machina rakstīja:

Kaut kas ļoti līdzīgs ripo arī pa LV sliedēm.



Vizuāla līdzība ir ar dažiem modernizētajiem PV elektrovilcieniem un dīzeļvilcieniem, bet atšķirība tāda, ka PV modernizēja vecos sastāvus, kas bija būvēti 70./80.-jos, bet šie priekš Baltkrievijas tika uzbūvēti no nulles.



Bet laikam jau tik un tā tā bāze bija 70.gadu RVR
Offline
RVR
06. Dec 2020, 16:25 #6477

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


06 Dec 2020, 16:21:22 @deus_ex_machina rakstīja:

06 Dec 2020, 16:17:21 @RVR rakstīja:

06 Dec 2020, 16:06:24 @deus_ex_machina rakstīja:

Kaut kas ļoti līdzīgs ripo arī pa LV sliedēm.



Vizuāla līdzība ir ar dažiem modernizētajiem PV elektrovilcieniem un dīzeļvilcieniem, bet atšķirība tāda, ka PV modernizēja vecos sastāvus, kas bija būvēti 70./80.-jos, bet šie priekš Baltkrievijas tika uzbūvēti no nulles.



Bet laikam jau tik un tā tā bāze bija 70.gadu RVR


Jā, protams.
Padomju laikā tiem bija nosaukums DR1A, šie ir DR1B.
Offline
RVR
06. Dec 2020, 18:21 #6478

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR

Ladas mēģināja tirgot arī tāds "Heiko Line", viņiem bija "salons" Priedainē, pie iebraukšanas Jūrmalā. Ilgi gan nenovilka, dažus gadus ap 2000.-šo.
Bildes Google neatrada, varbūt kādos dziļākos arhīvos ir.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4