Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kjemals
20. Feb 2013, 13:36 #6441

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


20 Feb 2013, 12:42:39 marihuans rakstīja:
cilvēki runā,ka turbo imprezai vajag obligāti vārstu eļļošanu,kā tur īsti ir?

tagad ir iekārta,kas pie 3100rpm smidzina klāt benzīnu un atdzesē vārstus.


Ar hondu nobraucu ar gāzi kādus ~30k km (nav nekas daudz, lai saprastu) bez visādiem eļļotājiem. Tad izlīda virzulis laukā no bloka-pabraucu bez eļļas 25km-likās, ka Hondu motori izturīgi.

Norāvu galvu, vārstiem nekādu bojājumu pa šo laiku vispār, skaisti, balti Bija arī ar lieso pabraukts, tākā zonde pēdējā laikā nestrādāja.
Domāju fufels tā eļļa.
Offline
kjemals
20. Feb 2013, 13:41 #6442

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


20 Feb 2013, 12:51:06 Foxijs rakstīja:
jādzen pie heinriha paldies par pavedieniem, paeksperimentēšu..


Vakar cīnījos, ar Heinriha liktu 2.7 biturbo viegli čipotu. Uzlikts shark reduktors un Henris cilvēkam dievojās, ka šim reduktoram jāiet, čips vainīgs, bet spiediens no 1.35 aiziet līz 0.7 kā iedot mizā.
Offline
NautMEN
20. Feb 2013, 16:30 #6443

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 158

Braucu ar:

Runājot par kredītiem nejauši uzgāju šādu lapu!

http://visikrediti.lv/
Offline
BMW-braucejs
20. Feb 2013, 16:51 #6444

Kopš: 17. Feb 2013

Ziņojumi: 24

Braucu ar:


20 Feb 2013, 16:30:35 NautMEN rakstīja:
Runājot par kredītiem nejauši uzgāju šādu lapu!

http://visikrediti.lv/

paskatīšos, joprojām tas man aktuāli!
Offline
uudensputns
20. Feb 2013, 17:07 #6445

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


20 Feb 2013, 13:41:09 kjemals rakstīja:

20 Feb 2013, 12:51:06 Foxijs rakstīja:
jādzen pie heinriha paldies par pavedieniem, paeksperimentēšu..


Vakar cīnījos, ar Heinriha liktu 2.7 biturbo viegli čipotu. Uzlikts shark reduktors un Henris cilvēkam dievojās, ka šim reduktoram jāiet, čips vainīgs, bet spiediens no 1.35 aiziet līz 0.7 kā iedot mizā.


Kaut kā regulāri ar sharku šāda liga-acīmredzot tā gribas no klienta noplēst,ka uzliek nu tā knapi knapi,rezultātu varam te izlasīt...
Offline
Vecais
20. Feb 2013, 19:09 #6446

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


20 Feb 2013, 13:41:09 kjemals rakstīja:
Vakar cīnījos, ar Heinriha liktu 2.7 biturbo viegli čipotu. Uzlikts shark reduktors un Henris cilvēkam dievojās, ka šim reduktoram jāiet, čips vainīgs, bet spiediens no 1.35 aiziet līz 0.7 kā iedot mizā.

Ne pirmais un pēdējais
250zs turbomašīnai 200zs(ražotāja noteikts max pie ideāliem apstākļiem atmo motoram)reduktors
reāli vajag vismaz +25% no dzinēja kW
Vienam bija max 2500rpm un slēdzās uz E95 uzstādījās arī teicās "viss ir pikibello"

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
LOLVO
20. Feb 2013, 19:26 #6447

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:

Honda! varstu ellosanas nav, viss super, sagaidisu skati, apturesu muzigi tekoso elju, sagaidisu 15k km ar gazi tad brauksu pie gazinieka, iznemot palielo apetiti pec gazes, sudzibu nav. Motoram driz 300k km.
P.s. uz gazes mierigi var griest lidz redline. Iet labi.

[ Šo ziņu laboja LOLVO, 20 Feb 2013, 19:28:21 ]

Offline
kexxx
20. Feb 2013, 19:29 #6448

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


20 Feb 2013, 19:26:19 LOLVO rakstīja:
Honda! varstu ellosanas nav, viss super, sagaidisu skati, apturesu muzigi tekoso elju, sagaidisu 15k km ar gazi tad brauksu pie gazinieka, iznemot palielo apetiti pec gazes, sudzibu nav. Motoram driz 300k km.
P.s. uz gazes mierigi var griest lidz redline. Iet labi.

nu, 15 k km... ja būtu 150...
Offline
Modjo
20. Feb 2013, 19:39 #6449

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Gazinieks laikam gribeja panemt no plaukta, letak, atrak, varbut ari vieglak vietu atrast. Aizmirsa par ponijiem. Sanaca tipiski po situacija, kust uz prieksu, bet ne tik labi cik varetu

20 Feb 2013, 19:09:40 Vecais_ rakstīja:

20 Feb 2013, 13:41:09 kjemals rakstīja:
Vakar cīnījos, ar Heinriha liktu 2.7 biturbo viegli čipotu. Uzlikts shark reduktors un Henris cilvēkam dievojās, ka šim reduktoram jāiet, čips vainīgs, bet spiediens no 1.35 aiziet līz 0.7 kā iedot mizā.

Ne pirmais un pēdējais
250zs turbomašīnai 200zs(ražotāja noteikts max pie ideāliem apstākļiem atmo motoram)reduktors
reāli vajag vismaz +25% no dzinēja kW
Vienam bija max 2500rpm un slēdzās uz E95 uzstādījās arī teicās "viss ir pikibello"
Offline
Vecais
20. Feb 2013, 20:24 #6450

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


20 Feb 2013, 19:39:27 Modjo rakstīja:
Gazinieks laikam gribeja panemt no plaukta, letak, atrak, varbut ari vieglak vietu atrast. Aizmirsa par ponijiem. Sanaca tipiski po situacija, kust uz prieksu, bet ne tik labi cik varetu

Nu tas tak ir

no sērijas - pasūti pie galdnieka virtuves iekārtu.. virtuves izmēri 3x2,5 un
Tu prasi "cik maksās ?"
Galdieks atbild "pikibello = 350Ls"
Tu atbildi "ok.. kad būs gatavs.."

iznākums - poļu galds ar divām taburetēm + virsma ar gar sienu ar izlietni... vai tad nevar kartupeli uzvārīt ?

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 20 Feb 2013, 20:27:57 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
20. Feb 2013, 20:28 #6451

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

..

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 20 Feb 2013, 20:28:55 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
jaks
20. Feb 2013, 20:42 #6452

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Zinu subaru outback ar 3.0 h6 dzinēju pie 60k ar gāzi bez eļošanas izbeidzās vārstu sēžas - galvas metamas

imrezai vienai līdzīgs stāsts
Offline
Shkodists
20. Feb 2013, 21:05 #6453

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


20 Feb 2013, 19:09:40 Vecais_ rakstīja:

20 Feb 2013, 13:41:09 kjemals rakstīja:
Vakar cīnījos, ar Heinriha liktu 2.7 biturbo viegli čipotu. Uzlikts shark reduktors un Henris cilvēkam dievojās, ka šim reduktoram jāiet, čips vainīgs, bet spiediens no 1.35 aiziet līz 0.7 kā iedot mizā.

Ne pirmais un pēdējais
250zs turbomašīnai 200zs(ražotāja noteikts max pie ideāliem apstākļiem atmo motoram)reduktors
reāli vajag vismaz +25% no dzinēja kW
Vienam bija max 2500rpm un slēdzās uz E95 uzstādījās arī teicās "viss ir pikibello"

Manam 1.8T ar Shark reduktoru ir līdzīgi. Pie 4500rpm spiediens nokrītas līdz 0.8-0.9. Man gan tas auto nav tāds, lai grieztu līdz 4500. Vairāk par 3500rpm reti sanāk. Ir kāds risks motoram dēļ šāda spiediena?
Offline
PASSATizhi
20. Feb 2013, 21:11 #6454

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

šodien pildijos pie Molā. blakus piebrauc bābietis ar misupisi. un runajot pa savu skārienjūtīgo viedtālruni mēģināja uzpildīties. nekas nesanāca, tad adapteri nepieksrūvē līdz galam un gāze pa gaisu, tad pistoli šķībi ieliek, atkal viss pa gaisu. visu notiekošo šamā atstāsta personai trubas otrā galā, sulīgi lamājoties lielās kaimiņvalsts dialektā. beigās paziņoja sarunas biedram ka nafig, brauks tur kur operators pilda, nolika trubu, aigāja samaksāja 1.30ls par atmosfērā izpūsto gāzi, un aizsipa prom
Offline
kexxx
20. Feb 2013, 21:30 #6455

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


20 Feb 2013, 21:05:02 Shkodists rakstīja:

20 Feb 2013, 19:09:40 Vecais_ rakstīja:

20 Feb 2013, 13:41:09 kjemals rakstīja:
Vakar cīnījos, ar Heinriha liktu 2.7 biturbo viegli čipotu. Uzlikts shark reduktors un Henris cilvēkam dievojās, ka šim reduktoram jāiet, čips vainīgs, bet spiediens no 1.35 aiziet līz 0.7 kā iedot mizā.

Ne pirmais un pēdējais
250zs turbomašīnai 200zs(ražotāja noteikts max pie ideāliem apstākļiem atmo motoram)reduktors
reāli vajag vismaz +25% no dzinēja kW
Vienam bija max 2500rpm un slēdzās uz E95 uzstādījās arī teicās "viss ir pikibello"

Manam 1.8T ar Shark reduktoru ir līdzīgi. Pie 4500rpm spiediens nokrītas līdz 0.8-0.9. Man gan tas auto nav tāds, lai grieztu līdz 4500. Vairāk par 3500rpm reti sanāk. Ir kāds risks motoram dēļ šāda spiediena?


ja dauniski saregulēts un nepārmet uz benzīnu, tad var iestāties liesais un pēc nostāstiem izdedzināt virzulī ventilācijas caurumiņu

tad jau labāk reduktoru jaudīgāku ielikt vai vismaz softā ieregulēt, lai uz benzīnu pārslēdz
Offline
kexxx
20. Feb 2013, 21:32 #6456

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


20 Feb 2013, 21:11:09 PASSATizhi rakstīja:
šodien pildijos pie Molā. blakus piebrauc bābietis ar misupisi. un runajot pa savu skārienjūtīgo viedtālruni mēģināja uzpildīties. nekas nesanāca, tad adapteri nepieksrūvē līdz galam un gāze pa gaisu, tad pistoli šķībi ieliek, atkal viss pa gaisu. visu notiekošo šamā atstāsta personai trubas otrā galā, sulīgi lamājoties lielās kaimiņvalsts dialektā. beigās paziņoja sarunas biedram ka nafig, brauks tur kur operators pilda, nolika trubu, aigāja samaksāja 1.30ls par atmosfērā izpūsto gāzi, un aizsipa prom


a tanks jau jaunais, vai vēl vecais??? vecajā pagājušnedēļ nevarēja normāli uzpildīt- laikam pistolei blīve beigta bija- kā tik pievieno pistoli, gāze ar šņākoņu nāk ārā...
Offline
PASSATizhi
20. Feb 2013, 21:34 #6457

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

es vakar pildios arī tajā pusē. viss bija ok.
Offline
Vecais
20. Feb 2013, 23:06 #6458

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


20 Feb 2013, 21:05:02 Shkodists rakstīja:
Manam 1.8T ar Shark reduktoru ir līdzīgi. Pie 4500rpm spiediens nokrītas līdz 0.8-0.9. Man gan tas auto nav tāds, lai grieztu līdz 4500. Vairāk par 3500rpm reti sanāk. Ir kāds risks motoram dēļ šāda spiediena?

Nav viss viennozīmīgi.. ja spiediens krītas tad atvērumi sprauslām paaugstinās pēc koeficenta(normāliem ecu). Un ja šajā momentā sprauslas spēj izvilkt(reti kurš gāzinieks izmanto labus hamutus = nevar ielikt lielu reduktora spiedienu-hamuti netur/smaka = spiediena kritums pie diferenciālā spieda uz slodzi) ms tad ir ok
Šī protams ir teorija, bet jāredz dzīvajā.. cik nācies sastapties ar pārbūvēm, tad klienta ECU tiek saregulēts lai pirž gāzi maksimāli bez pārmešanās.. klients laimīgs = liess maisījums pie slodzes =


klients laimīgs "man pilnā slodzē uz LPG velk "

p.s ĻOTI DAUDZ gazificēto auto īpašnieki nemaz nenojauš reālo situāciju

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 20 Feb 2013, 23:14:11 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
uldens1
20. Feb 2013, 23:18 #6459

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


20 Feb 2013, 20:42:02 jaks rakstīja:
Zinu subaru outback ar 3.0 h6 dzinēju pie 60k ar gāzi bez eļošanas izbeidzās vārstu sēžas - galvas metamas

imrezai vienai līdzīgs stāsts
bet tu nezini cik tas galvas bij labas pirms lpg uzstadišanas
Offline
ghost
20. Feb 2013, 23:27 #6460

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem

Kursh sunim asti cels, ja ne pats
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo