Autors | Ziņojums |
kjemals | 20. Feb 2013, 13:36 |
#6441
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
|
20 Feb 2013, 12:42:39 marihuans rakstīja:
cilvēki runā,ka turbo imprezai vajag obligāti vārstu eļļošanu,kā tur īsti ir?
tagad ir iekārta,kas pie 3100rpm smidzina klāt benzīnu un atdzesē vārstus.
Ar hondu nobraucu ar gāzi kādus ~30k km (nav nekas daudz, lai saprastu) bez visādiem eļļotājiem. Tad izlīda virzulis laukā no bloka-pabraucu bez eļļas 25km-likās, ka Hondu motori izturīgi.
Norāvu galvu, vārstiem nekādu bojājumu pa šo laiku vispār, skaisti, balti Bija arī ar lieso pabraukts, tākā zonde pēdējā laikā nestrādāja.
Domāju fufels tā eļļa. |
Offline | |
|
kjemals | 20. Feb 2013, 13:41 |
#6442
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
|
20 Feb 2013, 12:51:06 Foxijs rakstīja:
jādzen pie heinriha paldies par pavedieniem, paeksperimentēšu..
Vakar cīnījos, ar Heinriha liktu 2.7 biturbo viegli čipotu. Uzlikts shark reduktors un Henris cilvēkam dievojās, ka šim reduktoram jāiet, čips vainīgs, bet spiediens no 1.35 aiziet līz 0.7 kā iedot mizā. |
Offline | |
|
NautMEN | 20. Feb 2013, 16:30 |
#6443
|
|
Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 158
Braucu ar:
| Runājot par kredītiem nejauši uzgāju šādu lapu!
http://visikrediti.lv/ |
Offline | |
|
BMW-braucejs
| 20. Feb 2013, 16:51 |
#6444
|
|
Kopš: 17. Feb 2013
Ziņojumi: 24
Braucu ar:
|
20 Feb 2013, 16:30:35 NautMEN rakstīja:
Runājot par kredītiem nejauši uzgāju šādu lapu!
http://visikrediti.lv/
paskatīšos, joprojām tas man aktuāli! |
Offline | |
|
uudensputns | 20. Feb 2013, 17:07 |
#6445
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
20 Feb 2013, 13:41:09 kjemals rakstīja:
20 Feb 2013, 12:51:06 Foxijs rakstīja:
jādzen pie heinriha paldies par pavedieniem, paeksperimentēšu..
Vakar cīnījos, ar Heinriha liktu 2.7 biturbo viegli čipotu. Uzlikts shark reduktors un Henris cilvēkam dievojās, ka šim reduktoram jāiet, čips vainīgs, bet spiediens no 1.35 aiziet līz 0.7 kā iedot mizā.
Kaut kā regulāri ar sharku šāda liga-acīmredzot tā gribas no klienta noplēst,ka uzliek nu tā knapi knapi,rezultātu varam te izlasīt... |
Offline | |
|
Vecais | 20. Feb 2013, 19:09 |
#6446
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
20 Feb 2013, 13:41:09 kjemals rakstīja:
Vakar cīnījos, ar Heinriha liktu 2.7 biturbo viegli čipotu. Uzlikts shark reduktors un Henris cilvēkam dievojās, ka šim reduktoram jāiet, čips vainīgs, bet spiediens no 1.35 aiziet līz 0.7 kā iedot mizā.
Ne pirmais un pēdējais
250zs turbomašīnai 200zs(ražotāja noteikts max pie ideāliem apstākļiem atmo motoram)reduktors
reāli vajag vismaz +25% no dzinēja kW
Vienam bija max 2500rpm un slēdzās uz E95 uzstādījās arī teicās "viss ir pikibello"
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
LOLVO | 20. Feb 2013, 19:26 |
#6447
|
|
Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
| Honda! varstu ellosanas nav, viss super, sagaidisu skati, apturesu muzigi tekoso elju, sagaidisu 15k km ar gazi tad brauksu pie gazinieka, iznemot palielo apetiti pec gazes, sudzibu nav. Motoram driz 300k km.
P.s. uz gazes mierigi var griest lidz redline. Iet labi.[ Šo ziņu laboja LOLVO, 20 Feb 2013, 19:28:21 ] |
Offline | |
|
kexxx | 20. Feb 2013, 19:29 |
#6448
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
20 Feb 2013, 19:26:19 LOLVO rakstīja:
Honda! varstu ellosanas nav, viss super, sagaidisu skati, apturesu muzigi tekoso elju, sagaidisu 15k km ar gazi tad brauksu pie gazinieka, iznemot palielo apetiti pec gazes, sudzibu nav. Motoram driz 300k km.
P.s. uz gazes mierigi var griest lidz redline. Iet labi.
nu, 15 k km... ja būtu 150... |
Offline | |
|
|
Modjo | 20. Feb 2013, 19:39 |
#6449
|
|
Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Gazinieks laikam gribeja panemt no plaukta, letak, atrak, varbut ari vieglak vietu atrast. Aizmirsa par ponijiem. Sanaca tipiski po situacija, kust uz prieksu, bet ne tik labi cik varetu
20 Feb 2013, 19:09:40 Vecais_ rakstīja:
20 Feb 2013, 13:41:09 kjemals rakstīja:
Vakar cīnījos, ar Heinriha liktu 2.7 biturbo viegli čipotu. Uzlikts shark reduktors un Henris cilvēkam dievojās, ka šim reduktoram jāiet, čips vainīgs, bet spiediens no 1.35 aiziet līz 0.7 kā iedot mizā.
Ne pirmais un pēdējais
250zs turbomašīnai 200zs(ražotāja noteikts max pie ideāliem apstākļiem atmo motoram)reduktors
reāli vajag vismaz +25% no dzinēja kW
Vienam bija max 2500rpm un slēdzās uz E95 uzstādījās arī teicās "viss ir pikibello"
|
Offline | |
|
Vecais | 20. Feb 2013, 20:24 |
#6450
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
20 Feb 2013, 19:39:27 Modjo rakstīja:
Gazinieks laikam gribeja panemt no plaukta, letak, atrak, varbut ari vieglak vietu atrast. Aizmirsa par ponijiem. Sanaca tipiski po situacija, kust uz prieksu, bet ne tik labi cik varetu
Nu tas tak ir
no sērijas - pasūti pie galdnieka virtuves iekārtu.. virtuves izmēri 3x2,5 un
Tu prasi "cik maksās ?"
Galdieks atbild "pikibello = 350Ls"
Tu atbildi "ok.. kad būs gatavs.."
iznākums - poļu galds ar divām taburetēm + virsma ar gar sienu ar izlietni... vai tad nevar kartupeli uzvārīt ? [ Šo ziņu laboja Vecais_, 20 Feb 2013, 20:27:57 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
Vecais | 20. Feb 2013, 20:28 |
#6451
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| .. [ Šo ziņu laboja Vecais_, 20 Feb 2013, 20:28:55 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
jaks | 20. Feb 2013, 20:42 |
#6452
|
|
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Zinu subaru outback ar 3.0 h6 dzinēju pie 60k ar gāzi bez eļošanas izbeidzās vārstu sēžas - galvas metamas
imrezai vienai līdzīgs stāsts |
Offline | |
|
Shkodists | 20. Feb 2013, 21:05 |
#6453
|
|
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
20 Feb 2013, 19:09:40 Vecais_ rakstīja:
20 Feb 2013, 13:41:09 kjemals rakstīja:
Vakar cīnījos, ar Heinriha liktu 2.7 biturbo viegli čipotu. Uzlikts shark reduktors un Henris cilvēkam dievojās, ka šim reduktoram jāiet, čips vainīgs, bet spiediens no 1.35 aiziet līz 0.7 kā iedot mizā.
Ne pirmais un pēdējais
250zs turbomašīnai 200zs(ražotāja noteikts max pie ideāliem apstākļiem atmo motoram)reduktors
reāli vajag vismaz +25% no dzinēja kW
Vienam bija max 2500rpm un slēdzās uz E95 uzstādījās arī teicās "viss ir pikibello"
Manam 1.8T ar Shark reduktoru ir līdzīgi. Pie 4500rpm spiediens nokrītas līdz 0.8-0.9. Man gan tas auto nav tāds, lai grieztu līdz 4500. Vairāk par 3500rpm reti sanāk. Ir kāds risks motoram dēļ šāda spiediena? |
Offline | |
|
PASSATizhi | 20. Feb 2013, 21:11 |
#6454
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| šodien pildijos pie Molā. blakus piebrauc bābietis ar misupisi. un runajot pa savu skārienjūtīgo viedtālruni mēģināja uzpildīties. nekas nesanāca, tad adapteri nepieksrūvē līdz galam un gāze pa gaisu, tad pistoli šķībi ieliek, atkal viss pa gaisu. visu notiekošo šamā atstāsta personai trubas otrā galā, sulīgi lamājoties lielās kaimiņvalsts dialektā. beigās paziņoja sarunas biedram ka nafig, brauks tur kur operators pilda, nolika trubu, aigāja samaksāja 1.30ls par atmosfērā izpūsto gāzi, un aizsipa prom |
Offline | |
|
kexxx | 20. Feb 2013, 21:30 |
#6455
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
20 Feb 2013, 21:05:02 Shkodists rakstīja:
20 Feb 2013, 19:09:40 Vecais_ rakstīja:
20 Feb 2013, 13:41:09 kjemals rakstīja:
Vakar cīnījos, ar Heinriha liktu 2.7 biturbo viegli čipotu. Uzlikts shark reduktors un Henris cilvēkam dievojās, ka šim reduktoram jāiet, čips vainīgs, bet spiediens no 1.35 aiziet līz 0.7 kā iedot mizā.
Ne pirmais un pēdējais
250zs turbomašīnai 200zs(ražotāja noteikts max pie ideāliem apstākļiem atmo motoram)reduktors
reāli vajag vismaz +25% no dzinēja kW
Vienam bija max 2500rpm un slēdzās uz E95 uzstādījās arī teicās "viss ir pikibello"
Manam 1.8T ar Shark reduktoru ir līdzīgi. Pie 4500rpm spiediens nokrītas līdz 0.8-0.9. Man gan tas auto nav tāds, lai grieztu līdz 4500. Vairāk par 3500rpm reti sanāk. Ir kāds risks motoram dēļ šāda spiediena?
ja dauniski saregulēts un nepārmet uz benzīnu, tad var iestāties liesais un pēc nostāstiem izdedzināt virzulī ventilācijas caurumiņu
tad jau labāk reduktoru jaudīgāku ielikt vai vismaz softā ieregulēt, lai uz benzīnu pārslēdz |
Offline | |
|
kexxx | 20. Feb 2013, 21:32 |
#6456
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
20 Feb 2013, 21:11:09 PASSATizhi rakstīja:
šodien pildijos pie Molā. blakus piebrauc bābietis ar misupisi. un runajot pa savu skārienjūtīgo viedtālruni mēģināja uzpildīties. nekas nesanāca, tad adapteri nepieksrūvē līdz galam un gāze pa gaisu, tad pistoli šķībi ieliek, atkal viss pa gaisu. visu notiekošo šamā atstāsta personai trubas otrā galā, sulīgi lamājoties lielās kaimiņvalsts dialektā. beigās paziņoja sarunas biedram ka nafig, brauks tur kur operators pilda, nolika trubu, aigāja samaksāja 1.30ls par atmosfērā izpūsto gāzi, un aizsipa prom
a tanks jau jaunais, vai vēl vecais??? vecajā pagājušnedēļ nevarēja normāli uzpildīt- laikam pistolei blīve beigta bija- kā tik pievieno pistoli, gāze ar šņākoņu nāk ārā... |
Offline | |
|
|
PASSATizhi | 20. Feb 2013, 21:34 |
#6457
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| es vakar pildios arī tajā pusē. viss bija ok. |
Offline | |
|
Vecais | 20. Feb 2013, 23:06 |
#6458
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
20 Feb 2013, 21:05:02 Shkodists rakstīja:
Manam 1.8T ar Shark reduktoru ir līdzīgi. Pie 4500rpm spiediens nokrītas līdz 0.8-0.9. Man gan tas auto nav tāds, lai grieztu līdz 4500. Vairāk par 3500rpm reti sanāk. Ir kāds risks motoram dēļ šāda spiediena?
Nav viss viennozīmīgi.. ja spiediens krītas tad atvērumi sprauslām paaugstinās pēc koeficenta(normāliem ecu). Un ja šajā momentā sprauslas spēj izvilkt(reti kurš gāzinieks izmanto labus hamutus = nevar ielikt lielu reduktora spiedienu-hamuti netur/smaka = spiediena kritums pie diferenciālā spieda uz slodzi) ms tad ir ok
Šī protams ir teorija, bet jāredz dzīvajā.. cik nācies sastapties ar pārbūvēm, tad klienta ECU tiek saregulēts lai pirž gāzi maksimāli bez pārmešanās.. klients laimīgs = liess maisījums pie slodzes =
klients laimīgs "man pilnā slodzē uz LPG velk "
p.s ĻOTI DAUDZ gazificēto auto īpašnieki nemaz nenojauš reālo situāciju [ Šo ziņu laboja Vecais_, 20 Feb 2013, 23:14:11 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
uldens1 | 20. Feb 2013, 23:18 |
#6459
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
20 Feb 2013, 20:42:02 jaks rakstīja:
Zinu subaru outback ar 3.0 h6 dzinēju pie 60k ar gāzi bez eļošanas izbeidzās vārstu sēžas - galvas metamas
imrezai vienai līdzīgs stāsts
bet tu nezini cik tas galvas bij labas pirms lpg uzstadišanas |
Offline | |
|
ghost | 20. Feb 2013, 23:27 |
#6460
|
|
Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
| Kursh sunim asti cels, ja ne pats |
Offline | |
|