Autors | Ziņojums |
Marta_22 | 30. Dec 2010, 12:14 |
#6441
|
|
Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
|
30 Dec 2010, 12:13:02 riddler rakstīja:
30 Dec 2010, 11:57:52 Marta_22 rakstīja:
30 Dec 2010, 11:54:53 Srakans rakstīja:
30 Dec 2010, 11:54:26 Marta_22 rakstīja:
30 Dec 2010, 11:53:25 riddler rakstīja:
viltvaardis
Kas viltvārdis? tas tirgotājs?
Martis22
Nepiekritīšu, jo šis nav nekāds cilvēku iepazīšanās portāls tāpēc es neprezenēju sevi un man nav jānorāda savs vārds. Tākā šis ir BMW portāls jeb automašinu tehniska rakstura apsriešanas portāls tad vairāk jāsliecas uz auto prezentēšnu. Tākā mans auto no purna izskatās pēc ritīgas Martas un tam auto ir 22 gadi tad loģiski ir Marta22 :P
labi ka neraksti vairs sievieshu dzimtee atkriit lieki jautaajumi
Pirmos postus sieva rakstīja man tikai vēlāk iepatikās šitais protāls |
Offline | |
|
Marta_22 | 30. Dec 2010, 12:16 |
#6442
|
|
Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
|
30 Dec 2010, 12:11:37 Zinchux rakstīja:
Nē, tā nav skaļuma regulēšanas poga. Tā ir radiostaciju atrašanai.
Varbūt labāk atrodi tādu? (Bez tās ///M bļembas)
Skaidrs, es gribēju kaut ko ātru un vienkāršu atrast līdz vasarai jo pagaidām tur stāv kaut kāds WV Beta4 maģis kam kaut kas nočakarējies ar to kodu, neņem vairs pretī uz patstāvīgu laiku neoem galvu noteikti |
Offline | |
|
Instigater | 30. Dec 2010, 12:47 |
#6443
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Some people on eBay sell CD43's with M logos on them to cover up a land rover logo - since they are at the same headunits. |
Offline | |
|
Zinchux | 30. Dec 2010, 12:49 |
#6444
|
|
Kopš: 18. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 814
Braucu ar: un reizēm arī bez.
|
30 Dec 2010, 12:47:13 Instigater rakstīja:
Some people on eBay sell CD43's with M logos on them to cover up a land rover logo - since they are at the same headunits.
Jā, jo par tādu BMW maģi var prasīt ap 100 GBP, bet par Rovera krietni mazāk.
P.S.
Kur restaurē M52 ( E38 ) stūres pastiprinātāju sūkņus? Kur vispār restaurē BMW sūkņus? [ Šo ziņu laboja Zinchux, 30 Dec 2010, 12:53:29 ] |
Offline | |
|
Instigater | 30. Dec 2010, 13:10 |
#6445
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Atradu arī bildi.
|
Offline | |
|
tattoo-artist | 30. Dec 2010, 14:46 |
#6446
|
|
Kopš: 17. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 889
Braucu ar: v8 bobiku
| Pipec,mainiiju akji un izshaava blakusseedeetaaja airbags e39 un saskaidiija prieksheejo stiklu ....kaa tas nafig ir iespeejams??!!.... .
|
Offline | |
|
RENIO | 30. Dec 2010, 14:50 |
#6447
|
|
Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
|
30 Dec 2010, 12:47:13 Instigater rakstīja:
Some people on eBay sell CD43's with M logos on them to cover up a land rover logo - since they are at the same headunits.
Jā, jo par tādu BMW maģi var prasīt ap 100 GBP, bet par Rovera krietni mazāk.
Moš kāds zin cik maksā ar to Rover zīmi?[ Šo ziņu laboja RENIO, 30 Dec 2010, 14:51:58 ]
|
Offline | |
|
matrixxxx | 30. Dec 2010, 15:36 |
#6448
|
|
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
30 Dec 2010, 14:46:19 tattoo-artist rakstīja:
Pipec,mainiiju akji un izshaava blakusseedeetaaja airbags e39 un saskaidiija prieksheejo stiklu ....kaa tas nafig ir iespeejams??!!.... .
Atbildi nezinu, bet kuraa briidii jobnjiija ?
Un vai aizdedzes atsleega tajaa briidii vispaar bija sleedzenee, un ja bija, tad kaadaa poziicijaa ? |
Offline | |
|
|
tattoo-artist | 30. Dec 2010, 15:41 |
#6449
|
|
Kopš: 17. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 889
Braucu ar: v8 bobiku
| noup,aizdedzes atsleega bija kabataa..ne jau pirmo reizi paarliku akjus..nekas tamliidziigs agraak nebij bijis...saprastu,bishk stikls ieplaisaatu,bet blin.. ...visa labaa puse vienaas plaisaas... ...jobanie bagi... |
Offline | |
|
RM1 | 30. Dec 2010, 16:12 |
#6450
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Kāds ir min. un max. sajūga diska biezums e46 M43B19??? Nekur nevaru atrast
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
matrixxxx | 30. Dec 2010, 16:53 |
#6451
|
|
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
30 Dec 2010, 15:41:41 tattoo-artist rakstīja:
noup,aizdedzes atsleega bija kabataa..ne jau pirmo reizi paarliku akjus..nekas tamliidziigs agraak nebij bijis...saprastu,bishk stikls ieplaisaatu,bet blin.. ...visa labaa puse vienaas plaisaas... ...jobanie bagi...
Jobnjiija tad kad liki klemmi virsuu ? |
Offline | |
|
fubuz | 30. Dec 2010, 17:07 |
#6452
|
|
Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5138
Braucu ar: trafic
|
30 Dec 2010, 12:47:13 Instigater rakstīja:
Some people on eBay sell CD43's with M logos on them to cover up a land rover logo - since they are at the same headunits.
bet tas rover izskatās, ka ir ar zaļu gaismiņu, nevis oranžu |
Offline | |
|
tattoo-artist | 30. Dec 2010, 17:39 |
#6453
|
|
Kopš: 17. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 889
Braucu ar: v8 bobiku
|
30 Dec 2010, 16:53:31 matrixxxx rakstīja:
30 Dec 2010, 15:41:41 tattoo-artist rakstīja:
noup,aizdedzes atsleega bija kabataa..ne jau pirmo reizi paarliku akjus..nekas tamliidziigs agraak nebij bijis...saprastu,bishk stikls ieplaisaatu,bet blin.. ...visa labaa puse vienaas plaisaas... ...jobanie bagi...
Jobnjiija tad kad liki klemmi virsuu ?
nu jaa..kad klemmi liku.. |
Offline | |
|
Zinchux | 30. Dec 2010, 17:55 |
#6454
|
|
Kopš: 18. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 814
Braucu ar: un reizēm arī bez.
|
30 Dec 2010, 17:07:57 fubuz rakstīja:
bet tas rover izskatās, ka ir ar zaļu gaismiņu, nevis oranžu
Nē. Gaisma ir oranža arī Roveru CD43. |
Offline | |
|
roliks | 30. Dec 2010, 18:48 |
#6455
|
|
Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2773
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
| krievi sludinajumos citreiz raksta torg umesten, tas ir var kaulēties vai nevar? |
Offline | |
|
RENIO | 30. Dec 2010, 18:49 |
#6456
|
|
Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
|
30 Dec 2010, 18:48:54 roliks rakstīja:
krievi sludinajumos citreiz raksta torg umesten, tas ir var kaulēties vai nevar?
Var kaulēties |
Offline | |
|
|
egonspleeve | 30. Dec 2010, 18:53 |
#6457
|
|
Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
|
30 Dec 2010, 18:50:57 xjs_4 rakstīja:
30 Dec 2010, 18:48:54 roliks rakstīja:
krievi sludinajumos citreiz raksta torg umesten, tas ir var kaulēties vai nevar?
Var!
ar krieviem vienmer var kauleeeties pat tad kad rakstiits bez torga. protams, tikai uz vietas, nepiepishoties precei, bet vienkarshi sakot ka gribi tadu cenu un viss. |
Offline | |
|
RENIO | 30. Dec 2010, 18:54 |
#6458
|
|
Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
|
30 Dec 2010, 18:53:34 egonspleeve rakstīja:
30 Dec 2010, 18:50:57 xjs_4 rakstīja:
30 Dec 2010, 18:48:54 roliks rakstīja:
krievi sludinajumos citreiz raksta torg umesten, tas ir var kaulēties vai nevar?
Var!
ar krieviem vienmer var kauleeeties pat tad kad rakstiits bez torga. protams, tikai uz vietas, nepiepishoties precei, bet vienkarshi sakot ka gribi tadu cenu un viss.
Jebkurā gadījumā var kaulēties, ja uz rokas ir reālss cash |
Offline | |
|
PowerBMW | 30. Dec 2010, 20:43 |
#6459
|
|
Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| TDS-rokasgramata
Tātad liekam visu savās vietās:
1. Dzinējam jābūt DARBA temperatūrā,
2.Elektro patērētājiem jābūt IZSLĒGTIEM,
3. Pievienojam auto pie PC, palaižam DIS (BOSCH KTS vai arī kādu citu diagnostikas softu, kas nolasa dzīvos datus)
4. Atlaižam skrūves
5. Ar mazā āmurīša palīdzību iestādam augšējo daļu tā, lai PC rādītu degvielas padevi 5-7mg/hub. Pie kam padevi palielinot – vērtības SAMAZINĀS!!!!! No šejienes arī kļūdainie rādījumi uz instrumentu paneļa
6. Pievelkam skrūves un vēlreiz pārbaudam padeves parametrus. Ja nepieciešams NEDAUDZ izmainīt pielietojam elektroniskās kalibrācijas funkciju DIS (Pc).
7. Pārbaudam iesmidzināšanas leņķi (2,7-3 grādi prirms AMP), lai pārbaudītu apsteidzes regulatora darbību – atvienojam tā štepseli – iesmidzināšana paliek stipri agrāka un parādās raksturīgā traktora skaņa.
Par apgriezienu staigāšanu nost slāpšanu un citiem defektiem:
1. Ja apgriezieni tukšgaitā kādā momentā strauji palielinās (it kā kāds uzgāzētu) vai arī ieslēdzot kādu patērētāju auto noslāpst – tas norāda uz regulatoru (sūkņa augšējā daļa) defektu un vienīgā iespēja to novērst ir tā nomaiņa pret JAUNU! Šeit nekas nelīdzēs, ne labi vārdi, ne gaisa maiņa riepās, ne pīļu mēslu piejaukums degvielai, ne arī “Man čomam tā bija”, ne arī “Es esmu gudrāks par visiem”. Jebkuras citas manipulācijas, kā nepareizs sūkņa regulējums, tukšgaitas rpm pacelšana ir tikai risinājums uz laiku (pārdošanu).
Ja padevi uzliek par daudz, parādās melnie dūmi, auto tērē vairāk (uz paneļa jau šādā gadījumā rāda mazāk). Ja padevi uzliek par mazu tad auto nevelk (tērē maz, bet uz paneļa rāda, ka daudz).
Patēriņu uz paneļa (arī padevi uz PC) pareizi rāda TIKAI TAD, JA SŪKNIS PAREIZI NOREGULĒTS, citos gadījumos rādījumi ir TIEŠI PRETĒJI REĀLAJIEM. Mašīnām līdz 1994. gadam vienīgais kardinālais problēmas risinājums ir pārbūve uz jauno dzinēja vadības sistēmu (sūkņa galva+dzinēja vadības bloks), jo vecās sistēmas jauno rezerves daļu kvalitāte ir izcili zema. (kalpo 1-2 mēneši!!!)
2. Tukšgaitas rpm peld lēnām un kaut kādā momentā ~2200rpm auto izteikti raustās. Norāda uz zemspiediena sekcijas sūkņa vai tā pretvārsta problēmu. Visideālāk sūkni pārjaukt (vizīte uz Bolderāju, vai citur).
3. Grūta auksta motora iedarbināšana (kvēlsveces ir OK) ar nesadegušas degvielas smaku visapkārt. Pēc iedarbināšanas nav raksturīgās traktora skaņas. Norāda uz iesmidzināšanas leņķa regulācijas problēmu. Nepieciešama sūkņa pārjaukšana).
4. Nelec karsts dzinējs – nepieciešama plundžera nomaiņa pret JAUNU!!!! Cita teorija nestrādā.(Nekādi starteri te nav vainīgi!) Kādu laiku problēmu var risināt piemēram uzlejot auksta ūdens spaini uz sūkni (tiešām palīdz!)
5. Auksts dzinējs it kā saķer un pēc tam jāzāģē – gaiss degvielas padeves sistēmā. Klasiskais variants sūkņa blīvītes vai zemspiediena redukcijas vārsts. Jebkādu papildus vārstu uzstādīšana problēmu neatrisina, jo degviela notek uz bāku caur apakaļnoplūdi!!!! Dažreiz palīdz redukcijas vārsta vītnes daļas (kas ieskrūvēta sūkņa regulatorā) notīšana ar FUM lentu.
P.S Nievājoša attieksme pret meistariem, kas strādā kā paredzējis ražotājs ir nevietā. Pirms ironizēt būtu jāatbild uz jautājumu: “Kapēc es negribu nomainīt bojāto detaļu?” Jā maksā dārgi, bet veca dīzeļa uzturēšana NAV LĒTA un tas, ka meistars nav dievs un nevar saregulēt tā, lai izdilušais regulators neraustītu rpm ir paša taupīgā (skopā, neticīgā, pārgudrā) īpašnieka vaina. Meistars jau saregulē pareizi un pasaka – ka detaļa jāmaina (to parasti aizmirst), bet šāds auto īpašnieks jau grib būt gudrāks par visiem (arī es tāds gribēju būt), bet dzīve tāpat visu saliek savās vietās… Rezultāts – neskaitāmi servisa apmeklējumi, iztērēta nauda, sabeigti nervi un sparīgi kliedzieni interneta forumos: “BMW dīzelis ir SXXXXX”…
|
Offline | |
|
PowerBMW | 30. Dec 2010, 20:45 |
#6460
|
|
Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
Vai šādu defektu galvai var salabot un cik aptuveni maksātu?
nee TDS |
Offline | |
|