Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Marta_22
30. Dec 2010, 12:14 #6441

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


30 Dec 2010, 12:13:02 riddler rakstīja:

30 Dec 2010, 11:57:52 Marta_22 rakstīja:

30 Dec 2010, 11:54:53 Srakans rakstīja:

30 Dec 2010, 11:54:26 Marta_22 rakstīja:

30 Dec 2010, 11:53:25 riddler rakstīja:
viltvaardis


Kas viltvārdis? tas tirgotājs?

Martis22


Nepiekritīšu, jo šis nav nekāds cilvēku iepazīšanās portāls tāpēc es neprezenēju sevi un man nav jānorāda savs vārds. Tākā šis ir BMW portāls jeb automašinu tehniska rakstura apsriešanas portāls tad vairāk jāsliecas uz auto prezentēšnu. Tākā mans auto no purna izskatās pēc ritīgas Martas un tam auto ir 22 gadi tad loģiski ir Marta22 :P


labi ka neraksti vairs sievieshu dzimtee atkriit lieki jautaajumi


Pirmos postus sieva rakstīja man tikai vēlāk iepatikās šitais protāls
Offline
Marta_22
30. Dec 2010, 12:16 #6442

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


30 Dec 2010, 12:11:37 Zinchux rakstīja:
Nē, tā nav skaļuma regulēšanas poga. Tā ir radiostaciju atrašanai.

Varbūt labāk atrodi tādu? (Bez tās ///M bļembas)




Skaidrs, es gribēju kaut ko ātru un vienkāršu atrast līdz vasarai jo pagaidām tur stāv kaut kāds WV Beta4 maģis kam kaut kas nočakarējies ar to kodu, neņem vairs pretī uz patstāvīgu laiku neoem galvu noteikti
Offline
Instigater
30. Dec 2010, 12:47 #6443

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Some people on eBay sell CD43's with M logos on them to cover up a land rover logo - since they are at the same headunits.
Offline
Zinchux
30. Dec 2010, 12:49 #6444

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.


30 Dec 2010, 12:47:13 Instigater rakstīja:
Some people on eBay sell CD43's with M logos on them to cover up a land rover logo - since they are at the same headunits.

Jā, jo par tādu BMW maģi var prasīt ap 100 GBP, bet par Rovera krietni mazāk.

P.S.
Kur restaurē M52 ( E38 ) stūres pastiprinātāju sūkņus? Kur vispār restaurē BMW sūkņus?

[ Šo ziņu laboja Zinchux, 30 Dec 2010, 12:53:29 ]

Offline
Instigater
30. Dec 2010, 13:10 #6445

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Atradu arī bildi.

Offline
tattoo-artist
30. Dec 2010, 14:46 #6446

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku

Pipec,mainiiju akji un izshaava blakusseedeetaaja airbags e39 un saskaidiija prieksheejo stiklu ....kaa tas nafig ir iespeejams??!!.... .
Offline
RENIO
30. Dec 2010, 14:50 #6447

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw



30 Dec 2010, 12:47:13 Instigater rakstīja:
Some people on eBay sell CD43's with M logos on them to cover up a land rover logo - since they are at the same headunits.


Jā, jo par tādu BMW maģi var prasīt ap 100 GBP, bet par Rovera krietni mazāk.


Moš kāds zin cik maksā ar to Rover zīmi?

[ Šo ziņu laboja RENIO, 30 Dec 2010, 14:51:58 ]

Offline
matrixxxx
30. Dec 2010, 15:36 #6448

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


30 Dec 2010, 14:46:19 tattoo-artist rakstīja:
Pipec,mainiiju akji un izshaava blakusseedeetaaja airbags e39 un saskaidiija prieksheejo stiklu ....kaa tas nafig ir iespeejams??!!.... .


Atbildi nezinu, bet kuraa briidii jobnjiija ?
Un vai aizdedzes atsleega tajaa briidii vispaar bija sleedzenee, un ja bija, tad kaadaa poziicijaa ?
Offline
tattoo-artist
30. Dec 2010, 15:41 #6449

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku

noup,aizdedzes atsleega bija kabataa..ne jau pirmo reizi paarliku akjus..nekas tamliidziigs agraak nebij bijis...saprastu,bishk stikls ieplaisaatu,bet blin.. ...visa labaa puse vienaas plaisaas... ...jobanie bagi...
Offline
RM1
30. Dec 2010, 16:12 #6450

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Kāds ir min. un max. sajūga diska biezums e46 M43B19??? Nekur nevaru atrast

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
matrixxxx
30. Dec 2010, 16:53 #6451

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


30 Dec 2010, 15:41:41 tattoo-artist rakstīja:
noup,aizdedzes atsleega bija kabataa..ne jau pirmo reizi paarliku akjus..nekas tamliidziigs agraak nebij bijis...saprastu,bishk stikls ieplaisaatu,bet blin.. ...visa labaa puse vienaas plaisaas... ...jobanie bagi...

Jobnjiija tad kad liki klemmi virsuu ?
Offline
fubuz
30. Dec 2010, 17:07 #6452

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


30 Dec 2010, 12:47:13 Instigater rakstīja:
Some people on eBay sell CD43's with M logos on them to cover up a land rover logo - since they are at the same headunits.


bet tas rover izskatās, ka ir ar zaļu gaismiņu, nevis oranžu
Offline
tattoo-artist
30. Dec 2010, 17:39 #6453

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku


30 Dec 2010, 16:53:31 matrixxxx rakstīja:

30 Dec 2010, 15:41:41 tattoo-artist rakstīja:
noup,aizdedzes atsleega bija kabataa..ne jau pirmo reizi paarliku akjus..nekas tamliidziigs agraak nebij bijis...saprastu,bishk stikls ieplaisaatu,bet blin.. ...visa labaa puse vienaas plaisaas... ...jobanie bagi...

Jobnjiija tad kad liki klemmi virsuu ?
nu jaa..kad klemmi liku..
Offline
Zinchux
30. Dec 2010, 17:55 #6454

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.


30 Dec 2010, 17:07:57 fubuz rakstīja:
bet tas rover izskatās, ka ir ar zaļu gaismiņu, nevis oranžu

Nē. Gaisma ir oranža arī Roveru CD43.
Offline
roliks
30. Dec 2010, 18:48 #6455

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**

krievi sludinajumos citreiz raksta torg umesten, tas ir var kaulēties vai nevar?
Offline
RENIO
30. Dec 2010, 18:49 #6456

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw


30 Dec 2010, 18:48:54 roliks rakstīja:
krievi sludinajumos citreiz raksta torg umesten, tas ir var kaulēties vai nevar?

Var kaulēties
Offline
egonspleeve
30. Dec 2010, 18:53 #6457

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


30 Dec 2010, 18:50:57 xjs_4 rakstīja:

30 Dec 2010, 18:48:54 roliks rakstīja:
krievi sludinajumos citreiz raksta torg umesten, tas ir var kaulēties vai nevar?


Var!


ar krieviem vienmer var kauleeeties pat tad kad rakstiits bez torga. protams, tikai uz vietas, nepiepishoties precei, bet vienkarshi sakot ka gribi tadu cenu un viss.
Offline
RENIO
30. Dec 2010, 18:54 #6458

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw


30 Dec 2010, 18:53:34 egonspleeve rakstīja:

30 Dec 2010, 18:50:57 xjs_4 rakstīja:

30 Dec 2010, 18:48:54 roliks rakstīja:
krievi sludinajumos citreiz raksta torg umesten, tas ir var kaulēties vai nevar?


Var!


ar krieviem vienmer var kauleeeties pat tad kad rakstiits bez torga. protams, tikai uz vietas, nepiepishoties precei, bet vienkarshi sakot ka gribi tadu cenu un viss.

Jebkurā gadījumā var kaulēties, ja uz rokas ir reālss cash
Offline
PowerBMW
30. Dec 2010, 20:43 #6459

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

TDS-rokasgramata


Tātad liekam visu savās vietās:
1. Dzinējam jābūt DARBA temperatūrā,
2.Elektro patērētājiem jābūt IZSLĒGTIEM,
3. Pievienojam auto pie PC, palaižam DIS (BOSCH KTS vai arī kādu citu diagnostikas softu, kas nolasa dzīvos datus)
4. Atlaižam skrūves
5. Ar mazā āmurīša palīdzību iestādam augšējo daļu tā, lai PC rādītu degvielas padevi 5-7mg/hub. Pie kam padevi palielinot – vērtības SAMAZINĀS!!!!! No šejienes arī kļūdainie rādījumi uz instrumentu paneļa
6. Pievelkam skrūves un vēlreiz pārbaudam padeves parametrus. Ja nepieciešams NEDAUDZ izmainīt pielietojam elektroniskās kalibrācijas funkciju DIS (Pc).
7. Pārbaudam iesmidzināšanas leņķi (2,7-3 grādi prirms AMP), lai pārbaudītu apsteidzes regulatora darbību – atvienojam tā štepseli – iesmidzināšana paliek stipri agrāka un parādās raksturīgā traktora skaņa.

Par apgriezienu staigāšanu nost slāpšanu un citiem defektiem:
1. Ja apgriezieni tukšgaitā kādā momentā strauji palielinās (it kā kāds uzgāzētu) vai arī ieslēdzot kādu patērētāju auto noslāpst – tas norāda uz regulatoru (sūkņa augšējā daļa) defektu un vienīgā iespēja to novērst ir tā nomaiņa pret JAUNU! Šeit nekas nelīdzēs, ne labi vārdi, ne gaisa maiņa riepās, ne pīļu mēslu piejaukums degvielai, ne arī “Man čomam tā bija”, ne arī “Es esmu gudrāks par visiem”. Jebkuras citas manipulācijas, kā nepareizs sūkņa regulējums, tukšgaitas rpm pacelšana ir tikai risinājums uz laiku (pārdošanu).
Ja padevi uzliek par daudz, parādās melnie dūmi, auto tērē vairāk (uz paneļa jau šādā gadījumā rāda mazāk). Ja padevi uzliek par mazu tad auto nevelk (tērē maz, bet uz paneļa rāda, ka daudz).
Patēriņu uz paneļa (arī padevi uz PC) pareizi rāda TIKAI TAD, JA SŪKNIS PAREIZI NOREGULĒTS, citos gadījumos rādījumi ir TIEŠI PRETĒJI REĀLAJIEM. Mašīnām līdz 1994. gadam vienīgais kardinālais problēmas risinājums ir pārbūve uz jauno dzinēja vadības sistēmu (sūkņa galva+dzinēja vadības bloks), jo vecās sistēmas jauno rezerves daļu kvalitāte ir izcili zema. (kalpo 1-2 mēneši!!!)
2. Tukšgaitas rpm peld lēnām un kaut kādā momentā ~2200rpm auto izteikti raustās. Norāda uz zemspiediena sekcijas sūkņa vai tā pretvārsta problēmu. Visideālāk sūkni pārjaukt (vizīte uz Bolderāju, vai citur).
3. Grūta auksta motora iedarbināšana (kvēlsveces ir OK) ar nesadegušas degvielas smaku visapkārt. Pēc iedarbināšanas nav raksturīgās traktora skaņas. Norāda uz iesmidzināšanas leņķa regulācijas problēmu. Nepieciešama sūkņa pārjaukšana).
4. Nelec karsts dzinējs – nepieciešama plundžera nomaiņa pret JAUNU!!!! Cita teorija nestrādā.(Nekādi starteri te nav vainīgi!) Kādu laiku problēmu var risināt piemēram uzlejot auksta ūdens spaini uz sūkni (tiešām palīdz!)
5. Auksts dzinējs it kā saķer un pēc tam jāzāģē – gaiss degvielas padeves sistēmā. Klasiskais variants sūkņa blīvītes vai zemspiediena redukcijas vārsts. Jebkādu papildus vārstu uzstādīšana problēmu neatrisina, jo degviela notek uz bāku caur apakaļnoplūdi!!!! Dažreiz palīdz redukcijas vārsta vītnes daļas (kas ieskrūvēta sūkņa regulatorā) notīšana ar FUM lentu.

P.S Nievājoša attieksme pret meistariem, kas strādā kā paredzējis ražotājs ir nevietā. Pirms ironizēt būtu jāatbild uz jautājumu: “Kapēc es negribu nomainīt bojāto detaļu?” Jā maksā dārgi, bet veca dīzeļa uzturēšana NAV LĒTA un tas, ka meistars nav dievs un nevar saregulēt tā, lai izdilušais regulators neraustītu rpm ir paša taupīgā (skopā, neticīgā, pārgudrā) īpašnieka vaina. Meistars jau saregulē pareizi un pasaka – ka detaļa jāmaina (to parasti aizmirst), bet šāds auto īpašnieks jau grib būt gudrāks par visiem (arī es tāds gribēju būt), bet dzīve tāpat visu saliek savās vietās… Rezultāts – neskaitāmi servisa apmeklējumi, iztērēta nauda, sabeigti nervi un sparīgi kliedzieni interneta forumos: “BMW dīzelis ir SXXXXX”…
Offline
PowerBMW
30. Dec 2010, 20:45 #6460

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:



Vai šādu defektu galvai var salabot un cik aptuveni maksātu?

nee TDS
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo