Autors | Ziņojums |
arizah | 06. May 2019, 16:11 |
#6421
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Nejau šis vienīgais gadījums, kad evakuācija ir kavēta dēļ bagāžas, tā tas ir bijis gadiem un par to jau pastiprināti domā pēc Emirātu 777 crashlandinga 2016 gadā. Main concern ir tiešām tāds, ka tā cīņa ar aizslēgtu compartmentu var kavēt vēl ilgāk. Taču kā būs īstenībā, to laikam uzzinās tikai pēc tam, kad pirmā tāda lidmašīna reāli kaut kur evakuēsies. Yakovleva MC21 it kā varētu būt pirmā tāda lidmašīna, bet papildus tam aviokompānijām ir jāievieš tā procedūra dzīvē. Var jau uzlikt tur sarkanu/zaļu diodi, kas skaidri rāda - ciet. Papildu ieguvums būtu - atkristu lohi, kas uzreiz pēc piezemēšanās ceļas kājās un rauj vaļā tos binus.
Daļēji to problēmu risināt varētu, aizliedzot iekasēt naudu par bagāžas iečekošanu. Tas ir salīdzinoši vienkāršs pasākums un īstenojams bez papildu investīcijām.[ Šo ziņu laboja arizah, 06 May 2019, 16:13:41 ] |
Offline | |
|
HaL | 06. May 2019, 16:45 |
#6422
|
|
Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
|
06 May 2019, 16:11:22 @arizah rakstīja:
Nejau šis vienīgais gadījums, kad evakuācija ir kavēta dēļ bagāžas, tā tas ir bijis gadiem un par to jau pastiprināti domā pēc Emirātu 777 crashlandinga 2016 gadā. Main concern ir tiešām tāds, ka tā cīņa ar aizslēgtu compartmentu var kavēt vēl ilgāk. Taču kā būs īstenībā, to laikam uzzinās tikai pēc tam, kad pirmā tāda lidmašīna reāli kaut kur evakuēsies. Yakovleva MC21 it kā varētu būt pirmā tāda lidmašīna, bet papildus tam aviokompānijām ir jāievieš tā procedūra dzīvē. Var jau uzlikt tur sarkanu/zaļu diodi, kas skaidri rāda - ciet. Papildu ieguvums būtu - atkristu lohi, kas uzreiz pēc piezemēšanās ceļas kājās un rauj vaļā tos binus.
Daļēji to problēmu risināt varētu, aizliedzot iekasēt naudu par bagāžas iečekošanu. Tas ir salīdzinoši vienkāršs pasākums un īstenojams bez papildu investīcijām.
Stulbumu neizārstēs neviens jauns ierobežojums un procedūras, diemžēl!
Bet domāju, ka šoreiz tie daži bagāžas vācēji neieteikmēja izdzīvojušo skaitu, skaidri redzams, ka pēc spārna tur viss slikti un cilvēki vnk sadega.
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
|
Offline | |
|
sys9291 | 06. May 2019, 16:45 |
#6423
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 May 2019, 16:11:22 @arizah rakstīja:
Nejau šis vienīgais gadījums, kad evakuācija ir kavēta dēļ bagāžas, tā tas ir bijis gadiem un par to jau pastiprināti domā pēc Emirātu 777 crashlandinga 2016 gadā. Main concern ir tiešām tāds, ka tā cīņa ar aizslēgtu compartmentu var kavēt vēl ilgāk. Taču kā būs īstenībā, to laikam uzzinās tikai pēc tam, kad pirmā tāda lidmašīna reāli kaut kur evakuēsies. Yakovleva MC21 it kā varētu būt pirmā tāda lidmašīna, bet papildus tam aviokompānijām ir jāievieš tā procedūra dzīvē. Var jau uzlikt tur sarkanu/zaļu diodi, kas skaidri rāda - ciet. Papildu ieguvums būtu - atkristu lohi, kas uzreiz pēc piezemēšanās ceļas kājās un rauj vaļā tos binus.
Daļēji to problēmu risināt varētu, aizliedzot iekasēt naudu par bagāžas iečekošanu. Tas ir salīdzinoši vienkāršs pasākums un īstenojams bez papildu investīcijām.
YES! par reģistrēto bagāžu būtu jāpārdomā politika, jo citādi BT reisos jāskrien uz lidaparātu skriešus - citādi nebūs kur salona bagāžu likt...
kas attiecas par spārnu - tad kāreiz no turienes tekošā gegviela arī radīja uguns sienu cauri kurai tikt nevarēja[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 May 2019, 16:53:33 ] |
Offline | |
|
ramex | 06. May 2019, 16:52 |
#6424
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| Nododamās bagāžas lielākā problēma ir ka viņu grounds mēdz padirst vai ielikt ne tur kur vajag.. :/
visādi citādi man pret viņu nav iebildumu. |
Offline | |
|
arizah | 06. May 2019, 17:12 |
#6425
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
06 May 2019, 16:45:06 @HaL rakstīja:
Stulbumu neizārstēs neviens jauns ierobežojums un procedūras, diemžēl!
Bet domāju, ka šoreiz tie daži bagāžas vācēji neieteikmēja izdzīvojušo skaitu, skaidri redzams, ka pēc spārna tur viss slikti un cilvēki vnk sadega.
Runa galīgi nav par to, ka sadegušie, protams, ir tur, kur bija ugunskurs, un neviena nav tur, kur ugunskura nebija. Ļotaks nesadeg 1 sekundē un, sertificējot ļotaku, visi evakuējas <90 sekundēs, izmantojot tikai pusi izeju. Esi drošs, ka aizmugurējie vienk sēdēja piesprādzēti un nekur netaisījās iet un pacietīgi vēroja, kā priekšā sēdošie savāc savu bagāžu? Nē, viņi nosmaka dūmos, jo netika uz priekšu, jo prieksā bija korķis. |
Offline | |
|
HaL | 06. May 2019, 17:26 |
#6426
|
|
Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| RIP
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
|
Offline | |
|
IELEJAM | 06. May 2019, 18:36 |
#6427
|
|
Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3207
Braucu ar: prieku
| Šis tāds pārdomāts un saprotams skaidrojums, no cilvēka, kurš orientējas aviācijas nozarē.
Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
KaspichsS | 06. May 2019, 18:44 |
#6428
|
|
Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
06 May 2019, 18:36:17 @IELEJAM rakstīja:
Šis tāds pārdomāts un saprotams skaidrojums, no cilvēka, kurš orientējas aviācijas nozarē.
Spied "Play", lai skatītos video!
o, jaa, zhurnaalists. eksperts.
kura arguments lidmashiina nav sazemeeta, taapeec zibens tai neko nenodara'' apstiprina tikai vienu: fizikas pamatkursu vinjsh apguvis nav.
kaut kaadu taadu dumumu var vnk pilniigs nejeega izsplajut.
turpiniet vien savu saturiigo diskusiju. jau 3..4 lpp piedirstas ar bagaazhas teemu ''es iekaapu lidmashiinaa''. apsveicu - tas ir vieniigais, ko power lohi saprata
bagaazha un silikons.
RVR kaut kaa pazuda. vinjsm tik labi sanaaca buut pie parashas ar cufikiem, rs7, useriem, bernderiem un veel paariiti. |
Offline | |
|
|
ramex | 06. May 2019, 18:48 |
#6429
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| Izbanojiet to nezāli no šejienes ...... |
Offline | |
|
Bender | 06. May 2019, 18:54 |
#6430
|
|
Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
|
06 May 2019, 15:53:45 @sys9291 rakstīja:
A man tāds jautājiens - jūs kāds esat piedalījies reālā avārijas nosēšanās pasākumā? esat kādreiz evakuējušies no lidaparāta? Domāju ka jums pagrūti iedomāties kas notika salonā - lai gan ir pieejams salona video ar reālo skaņu...lai rastos kaut mazākais priekšstats kas tur notika... Jā tādā situācijā jau glupi meklēt un ņemt bagāžu... lai gan arī nav fakts ka tieši tas bija par iemeslu. Ja paskatās shēmā - tad redzam, ka visi bojā gājušie atrodas aiz spārna - tātas aiz degvielas tvertnes - un viņi vairs fiziski netika ārā...
Esmu ar trešo piegājienu zemē apsēdināts. Pamperis prasījās jau pēc pirmā piegājiena.
Un tikai sānvējš. |
Offline | |
|
Lafter | 06. May 2019, 18:56 |
#6431
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Resnais piderass video varonis! Ar somu un vel raud, ka 45min laika nav biletes cena atgriezta
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
RVR | 06. May 2019, 19:01 |
#6432
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22289
Braucu ar: RVR
|
Vien maza piezīme šim video.
METAR nav prognoze. METAR ir faktiskie laika apstākļi.
Prognoze ir TAF.
P.S. ja vien viņš ar to nedomāja TREND, kas mēdz būt METAR beigās
P.P.S. tajos METARos, kas publicēti Avheraldā, ir redzami CB mākoņi.
[ Šo ziņu laboja RVR, 06 May 2019, 19:01:59 ] |
Offline | |
|
IELEJAM | 06. May 2019, 19:20 |
#6433
|
|
Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3207
Braucu ar: prieku
|
06 May 2019, 18:48:27 @ramex rakstīja:
Izbanojiet to nezāli no šejienes ......
Puika ar meitenes vārdu, tur nekas jēdzīgs nevar sanākt. Topiks ir reāli aizdirsts ar viņa prātuļojumiem. |
Offline | |
|
Lala | 06. May 2019, 19:35 |
#6434
|
|
Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
| Oi, eksperti, varbūt vienkārši pagaidīt izmeklēšanas rezultātus? |
Offline | |
|
HiJaCKeR | 06. May 2019, 19:40 |
#6435
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
06 May 2019, 19:35:12 @Lala rakstīja:
Oi, eksperti, varbūt vienkārši pagaidīt izmeklēšanas rezultātus?
no krieviem patiesību neuzzināsi |
Offline | |
|
Lala | 06. May 2019, 19:42 |
#6436
|
|
Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
06 May 2019, 19:40:19 @HiJaCKeR rakstīja:
06 May 2019, 19:35:12 @Lala rakstīja:
Oi, eksperti, varbūt vienkārši pagaidīt izmeklēšanas rezultātus?
no krieviem patiesību neuzzināsi
No bēemvēpauvera gan. |
Offline | |
|
|
KaspichsS | 06. May 2019, 19:59 |
#6437
|
|
Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| aktualizeshu veel vienu bezgala sarezgjitu teemu.
visi ''eksperti'' runaa par aatru/krutu evakueeshanu, 55 sekundes 90 vietaa.
FAIL
55 sekunzhu laikaa tika izglaabta mazaak kaa puse! Paarejie sadega!
Pat, ja mees pienjemam, ka evakueeshana turpinaajaas taadaa pat tempaa, prognozeejamais laiks ir ap 120 sekundeem.
Reaalais - njemot veeraa, ka peedeejo evakueeshana vienmeer paleeninaas, jo tie dodaas uz trapiem no taalaakajiem stuuriem - evakueeshana nekaadi [pat teoreetiski] neiekljaavaas noteiktajaa tempaa. |
Offline | |
|
KaspichsS | 06. May 2019, 20:04 |
#6438
|
|
Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
06 May 2019, 18:54:38 @Bender rakstīja:
06 May 2019, 15:53:45 @sys9291 rakstīja:
A man tāds jautājiens - jūs kāds esat piedalījies reālā avārijas nosēšanās pasākumā? esat kādreiz evakuējušies no lidaparāta? Domāju ka jums pagrūti iedomāties kas notika salonā - lai gan ir pieejams salona video ar reālo skaņu...lai rastos kaut mazākais priekšstats kas tur notika... Jā tādā situācijā jau glupi meklēt un ņemt bagāžu... lai gan arī nav fakts ka tieši tas bija par iemeslu. Ja paskatās shēmā - tad redzam, ka visi bojā gājušie atrodas aiz spārna - tātas aiz degvielas tvertnes - un viņi vairs fiziski netika ārā...
Esmu ar trešo piegājienu zemē apsēdināts. Pamperis prasījās jau pēc pirmā piegājiena.
Un tikai sānvējš.
man JFK traapiijaas veetra/speeciigs saanveejsh.
nolaidaas ar otro. veejsh bija taads, ka ljotene gaaja lejaa 45 graadu lenkjiii, es mieriigi redzeeju skrejcelju.
bet, noseedinaja smalki. jaa, bija Aeroflot/krievi. |
Offline | |
|
ramex | 06. May 2019, 20:16 |
#6439
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| kate - izstāsti man muļķim, kā tu sazemēsi lidmašīnu? īpaši ja tā atrodas piemēram 10 km augstumā?
par tēmu tālāk:
Par pašu faktu skaidrs ir tas ka ČēPē Krievzemē ir noticies liels un kā parasti sūdīgais iznākums ir vesela virkne ar nepareiziem, nekorektiem lēmumiem - tā ir vienmēr nav viena konkrēta iemesla kādēļ šhit notika. Kaut vai pats sākums - kas liedza tam pilotam+lidaparātam uztaisīt vel piemēram 5 riņķus ap lidostu(vienu go-arround spriežot pēc flightradar taču izveica) un tad sēsties zemē, nevies iet ar overweight...
Tālāk tur ar ir lietas ar dikti daudz jautājumiem un maz atbildēm... |
Offline | |
|
xtreme21 | 06. May 2019, 20:26 |
#6440
|
|
Kopš: 24. Jan 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 2551
Braucu ar: Bobiku
|
06 May 2019, 10:35:48 @ramex rakstīja:
06 May 2019, 10:23:04 @koderis rakstīja:
kas par gļukiem ir Q400, kas tika pieminēts? man ar viņu ir jālido 2x mēnesī...
Regulāri mēdz nogļukot nehermetizēties durvis, front landing gear issues. tiesa tas šķiet ka lielākoties par pirmo paaudzi, Q400-nexgen it kā viss ir stipri labāk
BT NLG issue ir novērsts - visi "connecting pins" tika nomainīti pēc gadījuma 2016g 17sept. Lai gan ražotājs neuzskatīja to par nepieciešamu un BT tehniskais departaments to izdarīja par saviem līdzekļiem |
Offline | |
|