Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
arizah
06. May 2019, 16:11 #6421

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Nejau šis vienīgais gadījums, kad evakuācija ir kavēta dēļ bagāžas, tā tas ir bijis gadiem un par to jau pastiprināti domā pēc Emirātu 777 crashlandinga 2016 gadā. Main concern ir tiešām tāds, ka tā cīņa ar aizslēgtu compartmentu var kavēt vēl ilgāk. Taču kā būs īstenībā, to laikam uzzinās tikai pēc tam, kad pirmā tāda lidmašīna reāli kaut kur evakuēsies. Yakovleva MC21 it kā varētu būt pirmā tāda lidmašīna, bet papildus tam aviokompānijām ir jāievieš tā procedūra dzīvē. Var jau uzlikt tur sarkanu/zaļu diodi, kas skaidri rāda - ciet. Papildu ieguvums būtu - atkristu lohi, kas uzreiz pēc piezemēšanās ceļas kājās un rauj vaļā tos binus.

Daļēji to problēmu risināt varētu, aizliedzot iekasēt naudu par bagāžas iečekošanu. Tas ir salīdzinoši vienkāršs pasākums un īstenojams bez papildu investīcijām.

[ Šo ziņu laboja arizah, 06 May 2019, 16:13:41 ]

Offline
HaL
06. May 2019, 16:45 #6422

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo


06 May 2019, 16:11:22 @arizah rakstīja:
Nejau šis vienīgais gadījums, kad evakuācija ir kavēta dēļ bagāžas, tā tas ir bijis gadiem un par to jau pastiprināti domā pēc Emirātu 777 crashlandinga 2016 gadā. Main concern ir tiešām tāds, ka tā cīņa ar aizslēgtu compartmentu var kavēt vēl ilgāk. Taču kā būs īstenībā, to laikam uzzinās tikai pēc tam, kad pirmā tāda lidmašīna reāli kaut kur evakuēsies. Yakovleva MC21 it kā varētu būt pirmā tāda lidmašīna, bet papildus tam aviokompānijām ir jāievieš tā procedūra dzīvē. Var jau uzlikt tur sarkanu/zaļu diodi, kas skaidri rāda - ciet. Papildu ieguvums būtu - atkristu lohi, kas uzreiz pēc piezemēšanās ceļas kājās un rauj vaļā tos binus.

Daļēji to problēmu risināt varētu, aizliedzot iekasēt naudu par bagāžas iečekošanu. Tas ir salīdzinoši vienkāršs pasākums un īstenojams bez papildu investīcijām.

Stulbumu neizārstēs neviens jauns ierobežojums un procedūras, diemžēl!
Bet domāju, ka šoreiz tie daži bagāžas vācēji neieteikmēja izdzīvojušo skaitu, skaidri redzams, ka pēc spārna tur viss slikti un cilvēki vnk sadega.



-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
sys9291
06. May 2019, 16:45 #6423

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 May 2019, 16:11:22 @arizah rakstīja:
Nejau šis vienīgais gadījums, kad evakuācija ir kavēta dēļ bagāžas, tā tas ir bijis gadiem un par to jau pastiprināti domā pēc Emirātu 777 crashlandinga 2016 gadā. Main concern ir tiešām tāds, ka tā cīņa ar aizslēgtu compartmentu var kavēt vēl ilgāk. Taču kā būs īstenībā, to laikam uzzinās tikai pēc tam, kad pirmā tāda lidmašīna reāli kaut kur evakuēsies. Yakovleva MC21 it kā varētu būt pirmā tāda lidmašīna, bet papildus tam aviokompānijām ir jāievieš tā procedūra dzīvē. Var jau uzlikt tur sarkanu/zaļu diodi, kas skaidri rāda - ciet. Papildu ieguvums būtu - atkristu lohi, kas uzreiz pēc piezemēšanās ceļas kājās un rauj vaļā tos binus.

Daļēji to problēmu risināt varētu, aizliedzot iekasēt naudu par bagāžas iečekošanu. Tas ir salīdzinoši vienkāršs pasākums un īstenojams bez papildu investīcijām.

YES! par reģistrēto bagāžu būtu jāpārdomā politika, jo citādi BT reisos jāskrien uz lidaparātu skriešus - citādi nebūs kur salona bagāžu likt...
kas attiecas par spārnu - tad kāreiz no turienes tekošā gegviela arī radīja uguns sienu cauri kurai tikt nevarēja

[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 May 2019, 16:53:33 ]

Offline
ramex
06. May 2019, 16:52 #6424

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6

Nododamās bagāžas lielākā problēma ir ka viņu grounds mēdz padirst vai ielikt ne tur kur vajag.. :/

visādi citādi man pret viņu nav iebildumu.
Offline
arizah
06. May 2019, 17:12 #6425

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


06 May 2019, 16:45:06 @HaL rakstīja:
Stulbumu neizārstēs neviens jauns ierobežojums un procedūras, diemžēl!
Bet domāju, ka šoreiz tie daži bagāžas vācēji neieteikmēja izdzīvojušo skaitu, skaidri redzams, ka pēc spārna tur viss slikti un cilvēki vnk sadega.


Runa galīgi nav par to, ka sadegušie, protams, ir tur, kur bija ugunskurs, un neviena nav tur, kur ugunskura nebija. Ļotaks nesadeg 1 sekundē un, sertificējot ļotaku, visi evakuējas <90 sekundēs, izmantojot tikai pusi izeju. Esi drošs, ka aizmugurējie vienk sēdēja piesprādzēti un nekur netaisījās iet un pacietīgi vēroja, kā priekšā sēdošie savāc savu bagāžu? Nē, viņi nosmaka dūmos, jo netika uz priekšu, jo prieksā bija korķis.
Offline
HaL
06. May 2019, 17:26 #6426

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

RIP

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
IELEJAM
06. May 2019, 18:36 #6427

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: prieku

Šis tāds pārdomāts un saprotams skaidrojums, no cilvēka, kurš orientējas aviācijas nozarē.
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
KaspichsS
06. May 2019, 18:44 #6428

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


06 May 2019, 18:36:17 @IELEJAM rakstīja:
Šis tāds pārdomāts un saprotams skaidrojums, no cilvēka, kurš orientējas aviācijas nozarē.
Spied "Play", lai skatītos video!



o, jaa, zhurnaalists. eksperts.

kura arguments lidmashiina nav sazemeeta, taapeec zibens tai neko nenodara'' apstiprina tikai vienu: fizikas pamatkursu vinjsh apguvis nav.
kaut kaadu taadu dumumu var vnk pilniigs nejeega izsplajut.

turpiniet vien savu saturiigo diskusiju. jau 3..4 lpp piedirstas ar bagaazhas teemu ''es iekaapu lidmashiinaa''. apsveicu - tas ir vieniigais, ko power lohi saprata
bagaazha un silikons.

RVR kaut kaa pazuda. vinjsm tik labi sanaaca buut pie parashas ar cufikiem, rs7, useriem, bernderiem un veel paariiti.
Offline
ramex
06. May 2019, 18:48 #6429

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6

Izbanojiet to nezāli no šejienes ......
Offline
Bender
06. May 2019, 18:54 #6430

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91


06 May 2019, 15:53:45 @sys9291 rakstīja:
A man tāds jautājiens - jūs kāds esat piedalījies reālā avārijas nosēšanās pasākumā? esat kādreiz evakuējušies no lidaparāta? Domāju ka jums pagrūti iedomāties kas notika salonā - lai gan ir pieejams salona video ar reālo skaņu...lai rastos kaut mazākais priekšstats kas tur notika... Jā tādā situācijā jau glupi meklēt un ņemt bagāžu... lai gan arī nav fakts ka tieši tas bija par iemeslu. Ja paskatās shēmā - tad redzam, ka visi bojā gājušie atrodas aiz spārna - tātas aiz degvielas tvertnes - un viņi vairs fiziski netika ārā...

Esmu ar trešo piegājienu zemē apsēdināts. Pamperis prasījās jau pēc pirmā piegājiena.
Un tikai sānvējš.
Offline
Lafter
06. May 2019, 18:56 #6431

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Resnais piderass video varonis! Ar somu un vel raud, ka 45min laika nav biletes cena atgriezta

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
RVR
06. May 2019, 19:01 #6432

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22289

Braucu ar: RVR


Vien maza piezīme šim video.
METAR nav prognoze. METAR ir faktiskie laika apstākļi.
Prognoze ir TAF.

P.S. ja vien viņš ar to nedomāja TREND, kas mēdz būt METAR beigās

P.P.S. tajos METARos, kas publicēti Avheraldā, ir redzami CB mākoņi.







[ Šo ziņu laboja RVR, 06 May 2019, 19:01:59 ]

Offline
IELEJAM
06. May 2019, 19:20 #6433

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: prieku


06 May 2019, 18:48:27 @ramex rakstīja:
Izbanojiet to nezāli no šejienes ......

Puika ar meitenes vārdu, tur nekas jēdzīgs nevar sanākt. Topiks ir reāli aizdirsts ar viņa prātuļojumiem.
Offline
Lala
06. May 2019, 19:35 #6434

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Oi, eksperti, varbūt vienkārši pagaidīt izmeklēšanas rezultātus?
Offline
HiJaCKeR
06. May 2019, 19:40 #6435

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


06 May 2019, 19:35:12 @Lala rakstīja:
Oi, eksperti, varbūt vienkārši pagaidīt izmeklēšanas rezultātus?

no krieviem patiesību neuzzināsi
Offline
Lala
06. May 2019, 19:42 #6436

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


06 May 2019, 19:40:19 @HiJaCKeR rakstīja:

06 May 2019, 19:35:12 @Lala rakstīja:
Oi, eksperti, varbūt vienkārši pagaidīt izmeklēšanas rezultātus?

no krieviem patiesību neuzzināsi


No bēemvēpauvera gan.
Offline
KaspichsS
06. May 2019, 19:59 #6437

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

aktualizeshu veel vienu bezgala sarezgjitu teemu.
visi ''eksperti'' runaa par aatru/krutu evakueeshanu, 55 sekundes 90 vietaa.

FAIL

55 sekunzhu laikaa tika izglaabta mazaak kaa puse! Paarejie sadega!
Pat, ja mees pienjemam, ka evakueeshana turpinaajaas taadaa pat tempaa, prognozeejamais laiks ir ap 120 sekundeem.
Reaalais - njemot veeraa, ka peedeejo evakueeshana vienmeer paleeninaas, jo tie dodaas uz trapiem no taalaakajiem stuuriem - evakueeshana nekaadi [pat teoreetiski] neiekljaavaas noteiktajaa tempaa.
Offline
KaspichsS
06. May 2019, 20:04 #6438

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


06 May 2019, 18:54:38 @Bender rakstīja:

06 May 2019, 15:53:45 @sys9291 rakstīja:
A man tāds jautājiens - jūs kāds esat piedalījies reālā avārijas nosēšanās pasākumā? esat kādreiz evakuējušies no lidaparāta? Domāju ka jums pagrūti iedomāties kas notika salonā - lai gan ir pieejams salona video ar reālo skaņu...lai rastos kaut mazākais priekšstats kas tur notika... Jā tādā situācijā jau glupi meklēt un ņemt bagāžu... lai gan arī nav fakts ka tieši tas bija par iemeslu. Ja paskatās shēmā - tad redzam, ka visi bojā gājušie atrodas aiz spārna - tātas aiz degvielas tvertnes - un viņi vairs fiziski netika ārā...

Esmu ar trešo piegājienu zemē apsēdināts. Pamperis prasījās jau pēc pirmā piegājiena.
Un tikai sānvējš.


man JFK traapiijaas veetra/speeciigs saanveejsh.
nolaidaas ar otro. veejsh bija taads, ka ljotene gaaja lejaa 45 graadu lenkjiii, es mieriigi redzeeju skrejcelju.
bet, noseedinaja smalki. jaa, bija Aeroflot/krievi.
Offline
ramex
06. May 2019, 20:16 #6439

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6

kate - izstāsti man muļķim, kā tu sazemēsi lidmašīnu? īpaši ja tā atrodas piemēram 10 km augstumā?


par tēmu tālāk:
Par pašu faktu skaidrs ir tas ka ČēPē Krievzemē ir noticies liels un kā parasti sūdīgais iznākums ir vesela virkne ar nepareiziem, nekorektiem lēmumiem - tā ir vienmēr nav viena konkrēta iemesla kādēļ šhit notika. Kaut vai pats sākums - kas liedza tam pilotam+lidaparātam uztaisīt vel piemēram 5 riņķus ap lidostu(vienu go-arround spriežot pēc flightradar taču izveica) un tad sēsties zemē, nevies iet ar overweight...
Tālāk tur ar ir lietas ar dikti daudz jautājumiem un maz atbildēm...
Offline
xtreme21
06. May 2019, 20:26 #6440

Kopš: 24. Jan 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 2551

Braucu ar: Bobiku


06 May 2019, 10:35:48 @ramex rakstīja:

06 May 2019, 10:23:04 @koderis rakstīja:
kas par gļukiem ir Q400, kas tika pieminēts? man ar viņu ir jālido 2x mēnesī...


Regulāri mēdz nogļukot nehermetizēties durvis, front landing gear issues. tiesa tas šķiet ka lielākoties par pirmo paaudzi, Q400-nexgen it kā viss ir stipri labāk


BT NLG issue ir novērsts - visi "connecting pins" tika nomainīti pēc gadījuma 2016g 17sept. Lai gan ražotājs neuzskatīja to par nepieciešamu un BT tehniskais departaments to izdarīja par saviem līdzekļiem
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo