Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Locis
25. May 2021, 23:53 #6421

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Es 3 auto liku Febi, 2 BMW virs 130k pēc mainas nobraukuši, Vag pagaidām ap 80k.
Offline
Livetorace
26. May 2021, 23:53 #6422

Kopš: 25. May 2021

Ziņojumi: 19

Braucu ar: 530d

Paldies par info, tad principā to pašu swag ir tikpat droši likt cik oem ? Ko darīt ar šālēm un ełłas sūkni, mainīt varbūt profilaksei?
Offline
radiaators
26. May 2021, 23:59 #6423

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


26 May 2021, 23:53:26 @Livetorace rakstīja:
Paldies par info, tad principā to pašu swag ir tikpat droši likt cik oem ? Ko darīt ar šālēm un ełłas sūkni, mainīt varbūt profilaksei?

Parasti jau nemaina bez vajadzības, bet ja ļoti gribas, tad tās gan vēlams būtu likt oriģinālās...
Offline
Burbul1s
27. May 2021, 13:19 #6424

Kopš: 09. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 134

Braucu ar: tavu māsu

Par šo pašu tematu - nevaru atrast tādu skaidru info, uz cik tad īsti tā ķēde būtu jamaina?
N57 230kw 160k
Offline
radiaators
27. May 2021, 13:48 #6425

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


27 May 2021, 13:19:24 @Burbul1s rakstīja:
Par šo pašu tematu - nevaru atrast tādu skaidru info, uz cik tad īsti tā ķēde būtu jamaina?
N57 230kw 160k


250k km, bet manam mainīja pie 187k km un bija jau pa 1cm pastiepusies...
Offline
smudo
27. May 2021, 15:54 #6426

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


27 May 2021, 13:48:56 @radiaators rakstīja:

27 May 2021, 13:19:24 @Burbul1s rakstīja:
Par šo pašu tematu - nevaru atrast tādu skaidru info, uz cik tad īsti tā ķēde būtu jamaina?
N57 230kw 160k


250k km, bet manam mainīja pie 187k km un bija jau pa 1cm pastiepusies...


Cik pēc ražotāja manuāla drīkst stiepties? Ķēdes stiepšanās ir normāls nolietojuma process un līdz noteiktai robežai nav nekas slikts pats par sevi, ar nosacījumu, ka spriegotājs ir darba kārtība un veic savu darbu. Ķēdei liela neplānota slodze sāk parādīties tad, kad spriegotājs ir max stāvoklī un ķēde sāk zaudēt spriegojumu vai arī ja citu iemeslu dēļ tas vairs nespēj nodrošināt optimālu ķēdes spriegojumu.
Offline
radiaators
27. May 2021, 16:06 #6427

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


27 May 2021, 15:54:07 @smudo rakstīja:

27 May 2021, 13:48:56 @radiaators rakstīja:

27 May 2021, 13:19:24 @Burbul1s rakstīja:
Par šo pašu tematu - nevaru atrast tādu skaidru info, uz cik tad īsti tā ķēde būtu jamaina?
N57 230kw 160k


250k km, bet manam mainīja pie 187k km un bija jau pa 1cm pastiepusies...


Cik pēc ražotāja manuāla drīkst stiepties? Ķēdes stiepšanās ir normāls nolietojuma process un līdz noteiktai robežai nav nekas slikts pats par sevi, ar nosacījumu, ka spriegotājs ir darba kārtība un veic savu darbu. Ķēdei liela neplānota slodze sāk parādīties tad, kad spriegotājs ir max stāvoklī un ķēde sāk zaudēt spriegojumu vai arī ja citu iemeslu dēļ tas vairs nespēj nodrošināt optimālu ķēdes spriegojumu.


5-6mm
Offline
protams
27. May 2021, 16:52 #6428

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5655

Braucu ar: null ziiben

Es N57 180kw mainīju uz 160kkm...esot arī metkas šķibas bijušas un dpf-ā izdegums bet plīst netaisījās

[ Šo ziņu laboja protams, 27 May 2021, 16:53:38 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Kaross
27. May 2021, 20:42 #6429

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


26 May 2021, 23:53:26 @Livetorace rakstīja:
Paldies par info, tad principā to pašu swag ir tikpat droši likt cik oem ? Ko darīt ar šālēm un ełłas sūkni, mainīt varbūt profilaksei?


Ja naudu nav kur likt, tad to visu var darīt uzreiz, tāpat vien, bet ir iespējams izjaukt un noteikt stāvokli. Ja beigts, mainam. Tikai rēķinies, ka sūknis maksā 400 euro + šāles ap 500e ja pareizi atceros. Pie tam Tad remonts ievelkas vismaz uz pusotru nedēļu 3 dienu vietā.
Šāles nāk 3 veidu - izmēru. Visi jāpasūta - 5 darba dienas. To, kādas ir uzstādītas tavam auto var pateikt tikai izjaucot, jo šāļu tips ir "uzdrukāts" uz kloķvārpstas "vaiga". Klaņu šālēm tips ārpusē uz bloka. Beidzas parasti pamata šāles, kas nozīmē, ka motors ir jāizceļ, jāizņem kloķvārpsta. Kas darbu sadārdzina vēl par 20-30%. Reāli tāds tāpat vien remonts sanāks uz 2500+ euro.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Narix15
27. May 2021, 20:43 #6430

Kopš: 30. Sep 2020

Ziņojumi: 24

Braucu ar:

Cik jums izmaksā apkope?- eļļas,visi filtri,drošvien ļoti dažādi tāpēc interesē.
Offline
Kaross
27. May 2021, 21:23 #6431

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

ar Mahle filriem un Motul eļļu ap 150-170 euro.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Livetorace
27. May 2021, 22:06 #6432

Kopš: 25. May 2021

Ziņojumi: 19

Braucu ar: 530d

Kaross paldies tev par atbildi, šodien parzvaniju uz servisu un ari apgalvoja ka swag ķēdes liekot 90% auto un iet bez problēmām. Tapēc nezinu vai jēga pārmaksāt uz Iwis.
Offline
Kaross
27. May 2021, 22:45 #6433

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Es taču saku to pašu. Tikai IWIS ir vienā cenā ar SWAG. OEM BMW IWIS ir dārgāks pasākums.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
smudo
27. May 2021, 23:11 #6434

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


27 May 2021, 16:06:07 @radiaators rakstīja:

27 May 2021, 15:54:07 @smudo rakstīja:

27 May 2021, 13:48:56 @radiaators rakstīja:

27 May 2021, 13:19:24 @Burbul1s rakstīja:
Par šo pašu tematu - nevaru atrast tādu skaidru info, uz cik tad īsti tā ķēde būtu jamaina?
N57 230kw 160k


250k km, bet manam mainīja pie 187k km un bija jau pa 1cm pastiepusies...


Cik pēc ražotāja manuāla drīkst stiepties? Ķēdes stiepšanās ir normāls nolietojuma process un līdz noteiktai robežai nav nekas slikts pats par sevi, ar nosacījumu, ka spriegotājs ir darba kārtība un veic savu darbu. Ķēdei liela neplānota slodze sāk parādīties tad, kad spriegotājs ir max stāvoklī un ķēde sāk zaudēt spriegojumu vai arī ja citu iemeslu dēļ tas vairs nespēj nodrošināt optimālu ķēdes spriegojumu.


5-6mm


Paldies par info! Pēc Tevis teiktā, sanāk, ka max pieļaujamo "izstiepumu" sasniedza jau krietni zem 187k km!
Offline
Locis
27. May 2021, 23:17 #6435

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tad man reāli paveicās,ka līdz 250k nobraucu. Protams tas nebija speciāli, es pat nezināju, ka pie 250 k jāmaina Godīgi sakot, pirms 4 gadi bija švakrāk ar info par šo tēmu.. Būtu kūkojis ceļa malā, kamēr evakuators atbrauc..

[ Šo ziņu laboja Locis, 27 May 2021, 23:19:24 ]

Offline
Elviss
28. May 2021, 09:51 #6436

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22131

Braucu ar: VAZ 2101 80'


27 May 2021, 13:48:56 @radiaators rakstīja:

27 May 2021, 13:19:24 @Burbul1s rakstīja:
Par šo pašu tematu - nevaru atrast tādu skaidru info, uz cik tad īsti tā ķēde būtu jamaina?
N57 230kw 160k


250k km, bet manam mainīja pie 187k km un bija jau pa 1cm pastiepusies...

Tikai starpība, ka dzinēji dažādi. Un tam 2.0 krietni ātrāk iestājas kapi

-----------------

RT Translations
Offline
radiaators
28. May 2021, 10:37 #6437

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


28 May 2021, 09:51:21 @Elviss rakstīja:

27 May 2021, 13:48:56 @radiaators rakstīja:

27 May 2021, 13:19:24 @Burbul1s rakstīja:
Par šo pašu tematu - nevaru atrast tādu skaidru info, uz cik tad īsti tā ķēde būtu jamaina?
N57 230kw 160k


250k km, bet manam mainīja pie 187k km un bija jau pa 1cm pastiepusies...

Tikai starpība, ka dzinēji dažādi. Un tam 2.0 krietni ātrāk iestājas kapi


Vecīt manam auto ir 6 cil. N57 525d un arī posta autors runā par N57 dzinējiem nevis N47 nemotoru sulas pakām...

[ Šo ziņu laboja radiaators, 28 May 2021, 10:42:53 ]

Offline
Elviss
28. May 2021, 10:46 #6438

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22131

Braucu ar: VAZ 2101 80'


28 May 2021, 10:37:06 @radiaators rakstīja:

28 May 2021, 09:51:21 @Elviss rakstīja:

27 May 2021, 13:48:56 @radiaators rakstīja:

27 May 2021, 13:19:24 @Burbul1s rakstīja:
Par šo pašu tematu - nevaru atrast tādu skaidru info, uz cik tad īsti tā ķēde būtu jamaina?
N57 230kw 160k


250k km, bet manam mainīja pie 187k km un bija jau pa 1cm pastiepusies...

Tikai starpība, ka dzinēji dažādi. Un tam 2.0 krietni ātrāk iestājas kapi


Vecīt manam auto ir 6 cil. N57 525d un arī posta autors runā par N57 dzinējiem nevis N47 nemotoru sulas pakām...

nu tad pie 187k kaut kas nav ne tā, ka jāmaina bija

[ Šo ziņu laboja Elviss, 28 May 2021, 10:46:50 ]



-----------------

RT Translations
Offline
snowy
28. May 2021, 10:49 #6439

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1234

Braucu ar: Kapeiku

-200k
Offline
radiaators
28. May 2021, 11:02 #6440

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


28 May 2021, 10:49:59 @snowy rakstīja:
-200k


Sava auto vin nr. jau biju ielicis te vienam tādam pašam dirsējam kā Tu ar lūgumu, lai sameklē cik mans auto ir notīts - pazuda kā žīds pa miķeļiem...tā ka nevajag lieki tupā veidā kladzināt !
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo