Online

Pašreiz BMWPower skatās 167 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Driver
20. Jan 2014, 18:58 #6421

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Jan 2014, 16:29:37 LOLVO rakstīja:

19 Jan 2014, 21:52:25 Driver rakstīja:
pabrauc kadu laiku ar koka ratiem, atnaks valja.
...tik taa bus jadara katru riitu.
pa lielam neko daudz nezaudesi, jo tapat amishi pizdjets

Jeibogu, Tu tak esi tāds pats kapeikpisējs ka pārejie tik māžojies visu laiku.

es tik esmu galejibu cilveks, kas daziem auto dara visu, pat to, ko citi nedaritu. Un savukart citiem varu nedarit neko, ja auto spej vel kautka funkciju pildit.
Otrs apgalvojums parasti attiecinams uz tiem braucamajiem, kas tiek jaati pa ziemu :dg_740_gul_pa_ziemu:

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
aaziits
20. Jan 2014, 19:54 #6422

Kopš: 09. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e39

kāds var pateikt kā šādam migliniekam nomainīt spuldzi? Visur netā tik pamācības kā kantainajiem nomainīt, bet kā ar šādiem?
http://i.ss.lv/images/2013-12-23/327218/VH8OHkl...ries-1-1.800.jpg
Offline
Araajz
20. Jan 2014, 19:59 #6423

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


20 Jan 2014, 19:54:32 aaziits rakstīja:
kāds var pateikt kā šādam migliniekam nomainīt spuldzi? Visur netā tik pamācības kā kantainajiem nomainīt, bet kā ar šādiem?
http://i.ss.lv/images/2013-12-23/327218/VH8OHkl...ries-1-1.800.jpg

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
aaziits
20. Jan 2014, 21:03 #6424

Kopš: 09. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e39

ok, nu riit apskatiishu, vienigi neliekas, ka e39 bus tik viegli kaa e46 vismaz kaa youtube.
Offline
Araajz
20. Jan 2014, 21:05 #6425

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e52-z8-...9-m5-w-pics.html
Offline
oskars11
20. Jan 2014, 21:16 #6426

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


20 Jan 2014, 14:54:22 Enkurs rakstīja:
uzliku taimeri. Pa to laiku līdz veikalam, atnākot pūta remdenu gaisu, bet tik 5 min stradāja, varbūt tas tik ventilation. vakarā braukšu jāpārbauda vēlreiz
tas ir ventilaion. Shodien atrestaureju savam webasto, kartums salonaa kaa vasaraa
Offline
andronss8
20. Jan 2014, 21:31 #6427

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 490

Braucu ar: e39 530i


20 Jan 2014, 21:05:14 Araajz rakstīja:
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e52-z8-...9-m5-w-pics.html

Var jau arī čerez žopu,kā es to darīju pirmo reizi-pacēlu uz pacēlāja,atjaucu to plastmasu zem bampera,un neizņemot lukturi,nomainīju lampiņu.Un protams lādēju BMW inženierus!
Offline
Grivins
20. Jan 2014, 21:51 #6428

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 354

Braucu ar: BMW M1000RR #68

Vai ABS bloks e39 der no dažādiem dzinējiem? Gads/dīzelis/benzīns/tilpums
Piemēram 523ajam no 528tā?
Offline
Driver
20. Jan 2014, 21:54 #6429

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Jan 2014, 21:51:30 Grivins rakstīja:
Vai ABS bloks e39 der no dažādiem dzinējiem? Gads/dīzelis/benzīns/tilpums
Piemēram 523ajam no 528tā?

Der, bet tapat nesanaks pielikt no jebkura. Plug & play nebus, bus japiekode

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jan4ik1987
21. Jan 2014, 09:02 #6430

Kopš: 26. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 636

Braucu ar: biturbo sulas paku

kāpēc šitajos aukstumos e39 oriģinālā signalizācija gaudo, kad mašīna pastāv ilgāku laiku? Un pēc tam uz pogām nereaģē, ar atslēgu atslēdzas.
Offline
kubs
21. Jan 2014, 09:07 #6431

Kopš: 08. Jun 2009

Ziņojumi: 4315

Braucu ar:


20 Jan 2014, 21:16:35 oskars11 rakstīja:

20 Jan 2014, 14:54:22 Enkurs rakstīja:
uzliku taimeri. Pa to laiku līdz veikalam, atnākot pūta remdenu gaisu, bet tik 5 min stradāja, varbūt tas tik ventilation. vakarā braukšu jāpārbauda vēlreiz
tas ir ventilaion. Shodien atrestaureju savam webasto, kartums salonaa kaa vasaraa
kur restaurēji? Tev viņa nestrādāja, vai strādāja - bet sūdīgi?
Offline
Zakis18
21. Jan 2014, 09:28 #6432

Kopš: 18. Jan 2011

No: Ogre

Ziņojumi: 276

Braucu ar: Spaina krāsas e65


21 Jan 2014, 09:02:03 jan4ik1987 rakstīja:
kāpēc šitajos aukstumos e39 oriģinālā signalizācija gaudo, kad mašīna pastāv ilgāku laiku? Un pēc tam uz pogām nereaģē, ar atslēgu atslēdzas.

Pilniba tas pats
Nu es tagad uz nakti nesledzu ar OEM ,sledzu ar otru sigu ciet masinu,ar to itka nav problemas
Offline
Araajz
21. Jan 2014, 10:26 #6433

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


21 Jan 2014, 09:07:48 alvisrobeznieks rakstīja:

20 Jan 2014, 21:16:35 oskars11 rakstīja:

20 Jan 2014, 14:54:22 Enkurs rakstīja:
uzliku taimeri. Pa to laiku līdz veikalam, atnākot pūta remdenu gaisu, bet tik 5 min stradāja, varbūt tas tik ventilation. vakarā braukšu jāpārbauda vēlreiz
tas ir ventilaion. Shodien atrestaureju savam webasto, kartums salonaa kaa vasaraa
kur restaurēji? Tev viņa nestrādāja, vai strādāja - bet sūdīgi?

arī drīzumā braukšu pie mega māstera, lai paskatās manējo, citādi jau divus gadus nešancē, parūc 2min un izrubās
Offline
kubs
21. Jan 2014, 10:38 #6434

Kopš: 08. Jun 2009

Ziņojumi: 4315

Braucu ar:

Tad ieraksti reportu. Man viņa pat nerūc
Offline
anarchy
21. Jan 2014, 11:24 #6435

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1426

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU

SVeiki!
Saskaaros sodein no ritia ar interesantaam sajuutaam braucot! Masiins ir ar Mpiekari, bet sodien braucot radaas taada sajuuta, ka masiins ir palicis taads bumpiigaaks uz bedriteem, vairs netik ciets kaa biju pieradis. Vai aukstums kkaa baigi ietekmee amortizaaciju, vai arii ar to kkas iet uz beigaam. Zinu, ka apraksts taads - nekaads, bet varbuut kadam ir kkas liidziigs!
Offline
12
21. Jan 2014, 11:40 #6436

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Mans sencis ņepoņatkā. Īsāk sakot E 39 2.0i. Auksts slāpst nost, jātur ar kāju pedālis (auksts netur apgriezienus), mazliet uzsilst tad viss kā vajag. Zinu, ka caur netu mašīnu nesalabot, bet tomēr. Varbūt kādam bijis kas līdzīgs
Offline
abyss
21. Jan 2014, 12:07 #6437

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523


21 Jan 2014, 11:40:49 12 rakstīja:
Mans sencis ņepoņatkā. Īsāk sakot E 39 2.0i. Auksts slāpst nost, jātur ar kāju pedālis (auksts netur apgriezienus), mazliet uzsilst tad viss kā vajag. Zinu, ka caur netu mašīnu nesalabot, bet tomēr. Varbūt kādam bijis kas līdzīgs


Cik zinu divas tipiskākās problēmas ir vanos vai arī ICV(Idle control valve). Var sākt ar otro, iztīrīt un skatīties, kas notiek. Bet, vienkārsāk būs aizdzīt uz diagnostiku
Offline
ramyrez
21. Jan 2014, 12:28 #6438

Kopš: 11. Nov 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 428

Braucu ar: BMW 850Ci

kaadaas cenu robezhaas vispaar maksaa wbastas sataisiishana?-tkaa turbo remonts?man vnk vinja nesledzas iekshaa..tapeec nemaz nezinu kas ir ar vinju

20 Jan 2014, 21:16:35 oskars11 rakstīja:

20 Jan 2014, 14:54:22 Enkurs rakstīja:
uzliku taimeri. Pa to laiku līdz veikalam, atnākot pūta remdenu gaisu, bet tik 5 min stradāja, varbūt tas tik ventilation. vakarā braukšu jāpārbauda vēlreiz
tas ir ventilaion. Shodien atrestaureju savam webasto, kartums salonaa kaa vasaraa
Offline
Araajz
21. Jan 2014, 12:36 #6439

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


21 Jan 2014, 12:28:03 ramyrez rakstīja:
kaadaas cenu robezhaas vispaar maksaa wbastas sataisiishana?-tkaa turbo remonts?man vnk vinja nesledzas iekshaa..tapeec nemaz nezinu kas ir ar vinju

Nu tā jau neviens nepateiks
Tur tak tik daudz nianses, kas tur var būs nosprādzis, tā ka remonts var nostāties 10Ls un 300Ls par jaunu
Ja neslēdzās vispār, tad iespējams, ka sapuvusi un apaugusi ar sūnu
Offline
RooL
21. Jan 2014, 12:47 #6440

Kopš: 11. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 158

Braucu ar: ne BMW


21 Jan 2014, 12:36:50 Araajz rakstīja:

21 Jan 2014, 12:28:03 ramyrez rakstīja:
kaadaas cenu robezhaas vispaar maksaa wbastas sataisiishana?-tkaa turbo remonts?man vnk vinja nesledzas iekshaa..tapeec nemaz nezinu kas ir ar vinju

Nu tā jau neviens nepateiks
Tur tak tik daudz nianses, kas tur var būs nosprādzis, tā ka remonts var nostāties 10Ls un 300Ls par jaunu
Ja neslēdzās vispār, tad iespējams, ka sapuvusi un apaugusi ar sūnu

Ja neslēdzas pavisam,tad drīzāk ir noķerusi trīs reizes kādu kļūdu un nobloķējusies .. nu jā, pēc tam apaugusi ar sūnu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo