Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Deivid
06. Mar 2023, 15:50 #6401

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Nobraukti pirmie 500km ar Citroen C5X.

Nevarēju vairs atļauties restaurēt vairāk kā vienu auto un sieva tika pie šāda. Devāmies skatīties Škodas, Seatus, bet visur tas DSG un sit mani nost, bet jebkuru versiju lietojot es jutu ka tas nav normāls automāts (kuri man tā jau riebjas)

Ja neskaita ierobežoto budžetu un faktu ka auto vajadzēja uzreiz, tad par labu franču auto būvei kā reiz nostrādāja fakts ka ir normāls 8pk automāts ko jau esmu patestējis darba Peugeot Rifter kablukā un tēvs lieto savā Opel Grandland

Dzinējs cik saprotu ir kopražojums ar BMW un ir tuvs radinieks ja ne klons N16



Ja neskaita to ka tas nav BMW ar normālu piedziņu, tad interesants aparāts

Sakarīgs interjers, bez kaut kādiem prikoliem. Ir vēl ar roku vadāma klimata kontrole. Tāda sajūta ka te kāds aizliedzis izpausties francūzim parastajam. Viss ir savās vietās.
Ļoti laba aktīvā piekares sistēma. Ir gan komforts, gan normāli līkumos rakstās.

Kopumā nav kur piesieties. Par šādu modeli pirms tam nemaz nezināju. Tāda nabadziņu Panamera. Laikam KIA bija kaut kas vizuāli līdzīgs

Offline
smudo
06. Mar 2023, 17:47 #6402

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Apsveicu ar pirkumu! Man, savukārt, ļoti patīk, kā slēdzas S-tronic audi - kā diena pret nakti vs torque convertet. Vienīgais trūkums, mazos ātrumos, kad auto ripo, pirmā sajūga pieslēgšanās ir asāka. Bet cik testēti DSG tie ir nedaudz "nervozāki" pa S-tronikiem.

Ja auto ir uz vietas, tad tas, protams, ir patīkams bonuss. Kā šiem ir ar pārdošanu pēc 4-6 gadi, kad gribas auto pamainīt?
Offline
Karavs
06. Mar 2023, 17:57 #6403

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 511

Braucu ar:

Vispār jau S-tronic ir Audi nosaukums priekš DSG, tas ir tas pats VW grupas izstrādājums. Man patīk kā tādi slēdzas.
Offline
Deivid
06. Mar 2023, 17:58 #6404

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Paldies. Pieņemu ka tev nav mazlitrāžas auto. Es neesmu pret robotkārbām, bet man viņas neiet kopā ar mazmotoriem, tur notiek kaut kāda cīņa visu laiku. Esmu teicis vairākiem ka man nepatīk DSG un pa lielam neviens nesaprot par ko es tur iespringstu. Katrā gadījumā 8tniece man liekas jūtami komfortablāka. Pie tam iekāpjot svaigā VAGā nekas īpaši neliecienaja par savādāku fīlingu kā esošajā 2012 Sharanā.

Ko šis maksās pēc 4-5 gadiem kad būsim nobraukuši ap 60-70k , grūti teikt, tas ir pirmais jaunais auto ģimenē + pirmais automāts. Sieva neseko līdzi autobūvei un netic ka vairs nevar pasūtīt ar manuāli . Ko tagad vispar prognozēt. Dīleris teica ka 2019 iegādāto darba kabluku es varu šobrīd pārdot par to pašu cenu Katrā gadījumā šis maksā pusi no līdzvērtīgi nopakota vācieša. Tas vērtības kritums tāpat naudas izteiksmē būs mazāks

[ Šo ziņu laboja Deivid, 06 Mar 2023, 17:59:49 ]

Offline
Samsasi
06. Mar 2023, 18:09 #6405

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4577

Braucu ar:


06 Mar 2023, 17:47:11 @smudo rakstīja:
Apsveicu ar pirkumu! Man, savukārt, ļoti patīk, kā slēdzas S-tronic audi - kā diena pret nakti vs torque convertet. Vienīgais trūkums, mazos ātrumos, kad auto ripo, pirmā sajūga pieslēgšanās ir asāka. Bet cik testēti DSG tie ir nedaudz "nervozāki" pa S-tronikiem.

Ja auto ir uz vietas, tad tas, protams, ir patīkams bonuss. Kā šiem ir ar pārdošanu pēc 4-6 gadi, kad gribas auto pamainīt?

Ganauka kadam muļkim var iestumt kā proletariāta panameru

Runajot par dsg, man nesen vienā salonā tirgonis teica, ka dsg ir domats sosejai.... Pa pilsetu lurkajoties vinai atri beigas pienākot
Online
michals1
06. Mar 2023, 18:11 #6406

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Nezinu,kāda sajūta braucot,taču izskatā smuks.
Man ir viens kolēģis,kurš brauc tikai ar franču auto.Pats ska,ka esot stilīgi un tiešām labi.
Offline
Deivid
06. Mar 2023, 18:17 #6407

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


06 Mar 2023, 18:11:22 @michals1 rakstīja:
kāda sajūta braucot


Sajūta ir afigetj jocīga, pat speciāli pa bedrēm gribas maukt



Arī no aizmugures nekas nebāžas lieki virsū. Ietilpība lieliska. Tas arī bija viens no kritērijiem - garš universālis, jo gājām skatīties Superbu (cenas pat nezinu) , bet teica ka jāgaida gads un no mazlietotajiem visi nobraukti bija.

Man gan nav skaidrs kā šis uzvestos ar mazo 130zs 3cil. Šie 180zs 4cil liekas jau uz robežas. Plug-in hibrīds būtu īstais, bet ne uz vietas bija, ne arī cena būtu tuvu šim.
Offline
smudo
06. Mar 2023, 18:19 #6408

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 Mar 2023, 17:57:31 @Karavs rakstīja:
Vispār jau S-tronic ir Audi nosaukums priekš DSG, tas ir tas pats VW grupas izstrādājums. Man patīk kā tādi slēdzas.


Es arī tā kādreiz domāju, bet tehnisku un softa ziņā esot atšķirības, lai arī tās štancē vienā rūpnīcā. Pats esmu braucis paralēli S-tronic un DSG un ir jūtama atšķirība darbībā.
Offline
smudo
06. Mar 2023, 18:25 #6409

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 Mar 2023, 17:58:15 @Deivid rakstīja:
Paldies. Pieņemu ka tev nav mazlitrāžas auto. Es neesmu pret robotkārbām, bet man viņas neiet kopā ar mazmotoriem, tur notiek kaut kāda cīņa visu laiku. Esmu teicis vairākiem ka man nepatīk DSG un pa lielam neviens nesaprot par ko es tur iespringstu. Katrā gadījumā 8tniece man liekas jūtami komfortablāka. Pie tam iekāpjot svaigā VAGā nekas īpaši neliecienaja par savādāku fīlingu kā esošajā 2012 Sharanā.

Ko šis maksās pēc 4-5 gadiem kad būsim nobraukuši ap 60-70k , grūti teikt, tas ir pirmais jaunais auto ģimenē + pirmais automāts. Sieva neseko līdzi autobūvei un netic ka vairs nevar pasūtīt ar manuāli . Ko tagad vispar prognozēt. Dīleris teica ka 2019 iegādāto darba kabluku es varu šobrīd pārdot par to pašu cenu Katrā gadījumā šis maksā pusi no līdzvērtīgi nopakota vācieša. Tas vērtības kritums tāpat naudas izteiksmē būs mazāks


Kad konfigurēju esošo A6, sieva arī teica, ka grib manuāli un man arī tāda doma bija galvā un tikai pēdējā brīdī pārdomāju (un labi ka tā), jo ikdienas auto, ko daudz brauc pilsētā, manuālis nav vajadzīgs, bet man ir čoms no foruma, kas vēl pirms 2 gadi konfigurēja SUVu un speciāli ņēma tādu speceni, kur vēl bija manuālis pieejams. 2023. tādas opcijas faktiski vairs nav. Man arī uz vasaru atnāks jaunais auto un arī pirmo reizi būs ZF8sp (ar B57) - tad padalīšos ar iespaidiem vs S-tronic.
Offline
smudo
06. Mar 2023, 18:27 #6410

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 Mar 2023, 18:09:06 @Samsasi rakstīja:

06 Mar 2023, 17:47:11 @smudo rakstīja:
Apsveicu ar pirkumu! Man, savukārt, ļoti patīk, kā slēdzas S-tronic audi - kā diena pret nakti vs torque convertet. Vienīgais trūkums, mazos ātrumos, kad auto ripo, pirmā sajūga pieslēgšanās ir asāka. Bet cik testēti DSG tie ir nedaudz "nervozāki" pa S-tronikiem.

Ja auto ir uz vietas, tad tas, protams, ir patīkams bonuss. Kā šiem ir ar pārdošanu pēc 4-6 gadi, kad gribas auto pamainīt?

Ganauka kadam muļkim var iestumt kā proletariāta panameru

Runajot par dsg, man nesen vienā salonā tirgonis teica, ka dsg ir domats sosejai.... Pa pilsetu lurkajoties vinai atri beigas pienākot


Tas noteikti ir mazajiem dzinējiem ar nelielo griezi, kam uzstāda versijas ar sauso sajūgu.
Offline
Samsasi
06. Mar 2023, 18:31 #6411

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4577

Braucu ar:

2 l benzins
Online
arba
06. Mar 2023, 20:17 #6412

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 960

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

VW grupai dsg karbas piegada 3 razotaji ! Tur atskiras ne tikai sajugi un smadzenes bet ari pasas karbas !
Razotaji - BorgWarner, Luk, ZF
Offline
Deivid
06. Mar 2023, 20:30 #6413

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

+ gan jau arī viena ražotāja ietvaros mainās programmatūra. Kaut vai pa mēnešiem

Tas pats pieminētais Rifters un Grandlands ir ar identiskiem motoriem un kārbām, bet Opels uzvedas krietni adekvātāk. Tā pat kā citrons.

[ Šo ziņu laboja Deivid, 06 Mar 2023, 20:30:44 ]

Offline
Samsasi
06. Mar 2023, 20:58 #6414

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4577

Braucu ar:

Tāpec nevajag dsg
Online
cipargalva
06. Mar 2023, 21:01 #6415

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

ZF ir PDK.
Visas citas VAG ar slapjo sajūgu ir Borg Warner, tai skaitā abas S-tronic (DL501 un DL382).
DQ200 ir Luk.
Atšķirības darbībā ir jūtamas starp dažādām paaudzēm. Jaunākās DQ381 un DL382 ir ļoti nomaidzinātas un pēc sajūtām gandrīz kā konvencionālais automāts.
Diemžēl dīleri daudzas problēmas ir spējuši noairēt, klientiem sastāstot, ka kaut kādas raustīšanās un diskomforts ir normāla kārbas darbība.

Bet, ja godīgi, nesaprotu, kāpēc vags gāja dsg ceļu. Mierīgi varēja palikt pie ZF, Aisin un neizdomāt velosipēdu vēlreiz.
Offline
Deivid
06. Mar 2023, 21:24 #6416

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


06 Mar 2023, 21:01:45 @cipargalva rakstīja:
Bet, ja godīgi, nesaprotu, kāpēc vags gāja dsg ceļu. Mierīgi varēja palikt pie ZF, Aisin un neizdomāt velosipēdu vēlreiz.


Vai nav tā ka DSG var iedot dažas simtdaļas labāku patēriņu rezultātus nekā standarta torque converter automāti? Uz visu VAG grupu tam liela nozīme.

[ Šo ziņu laboja Deivid, 06 Mar 2023, 21:25:34 ]

Offline
protams
06. Mar 2023, 21:35 #6417

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben


06 Mar 2023, 21:24:57 @Deivid rakstīja:

06 Mar 2023, 21:01:45 @cipargalva rakstīja:
Bet, ja godīgi, nesaprotu, kāpēc vags gāja dsg ceļu. Mierīgi varēja palikt pie ZF, Aisin un neizdomāt velosipēdu vēlreiz.


Vai nav tā ka DSG var iedot dažas simtdaļas labāku patēriņu rezultātus nekā standarta torque converter automāti? Uz visu VAG grupu tam liela nozīme.



Kas tas par 4cyl 180zs modeli?
tagad tāda nau

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
kamikadzemk
06. Mar 2023, 21:40 #6418

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Bija, bija. Es arī nesen pētīju, bet tagad pazudis. Kursora apskatā arī ir pieminēts

https://kursors.lv/2022/09/16/citroen-c5-x-apsk...vai-universalis/

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Deivid
06. Mar 2023, 21:49 #6419

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Wiki arī tādu modifikāciju dzinējam neatradu, man teica ka vairāk tādus neražos



Un ja pareizi sapratu dīlera teikto, tad no nākamā gada Rifter bulku vāģim nemaz nepiedāvās benzīnu. Tikai elektro. Tā kā pat 3cil benz. ir "nākotnes klasika"....

[ Šo ziņu laboja Deivid, 06 Mar 2023, 22:04:16 ]

Offline
kkas
06. Mar 2023, 23:39 #6420

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9324

Braucu ar: Alfu


06 Mar 2023, 21:24:57 @Deivid rakstīja:

06 Mar 2023, 21:01:45 @cipargalva rakstīja:
Bet, ja godīgi, nesaprotu, kāpēc vags gāja dsg ceļu. Mierīgi varēja palikt pie ZF, Aisin un neizdomāt velosipēdu vēlreiz.


Vai nav tā ka DSG var iedot dažas simtdaļas labāku patēriņu rezultātus nekā standarta torque converter automāti? Uz visu VAG grupu tam liela nozīme.


Dažas simtdaļas jau tur nav. Krietni vairāk. tq pārslēdzoties dafiga enerģijas aiziet siltumā. Dsg jau patēriņā tikpat kā manuālajai kārbai. Bet vispār franči salona dizainā un arī virsbūves dizainā saliek vienos vārtos VAG naftalīnam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo