Online

Pašreiz BMWPower skatās 180 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
ramex
06. May 2019, 01:54 #6401

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6

še lasi, ARĪ komentārus(parasti visa +/- oficiāli pieejama info un komentāros prātīgas teorijas no zinātājiem)

http://avherald.com/h?article=4c78f3e6&opt=0

Offline
Mike_November
06. May 2019, 02:01 #6402

Kopš: 04. Oct 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 46

Braucu ar: dārgu degvielu


06 May 2019, 01:47:15 @KateG rakstīja:

06 May 2019, 01:28:00 @Mike_November rakstīja:

06 May 2019, 00:47:45 @KateG rakstīja:

06 May 2019, 00:26:03 @uldens1 rakstīja:
pieļauju ka būs apstākļu sakritība,zibens safisa elektroniku un nemākulīgi piloti nemācēja ar rokas vadību nosēdināt,un krievijā ar profesionāliem pilotiem esot milzīgas problēmas


nu, tad vinjiem vajadzeeja palikt bez visa veida sakariem. ibo, pat, ja elektronika nospraagst, vadiibu paliidz to zemes [RVR/cufiks var palabot, protams].
tb., augstumu, aatrumu, attaalumu, atrashanaas vietu - redz no tornja, var dot korigjeejoshus riikojumus.
pat, ja sakari nospragst, bija dofiga laika nodibinaat tos kaut pa mobiilajiem...
gan pa Discovery buus interesants raidiijums.


Pieņemot ka lidmašīna palika bez elektrības, un pieņemot, ka pilotu workloads bija pārāk liels, lai izlaistu RAT(ram air turbine), no zemes vadīt/dot kaut kādus jēdzīgus norādījumus nav iespējams. Bez elektrības nestrādā arī transponderis, līdz ar to tornim nav ne pozīcijas, ne ātruma, ne augstuma informācijas.
Nemākulīgi piloti? Neteiktu vis. Piloti izdarīja milzu darbu lai relatīvi veiksmīgi lidmašīnu dabūtu uz zemes. Joprojām pieņemot, ka lidmašīnai nav elektrības pilotiem nav nedz ātruma, nedz augstuma, nedz attāluma indikāciju. Ļoti iespējams arī flapus nebija iespējams izlaist, kas nozīmē to, ka lai neiekristu ir jālido ātrāk nekā parasti, bet nezinot savu ātrumu ir neiespējami zināt, cik ātri tad ir pareizi.
Es gan gribētu teikt, ka pirmās 24h nevienu versiju nevar ņemt par pilnu.


pag, normaala keisaa vinji elektriibu dabuu no dzineejiem, pareizi? tie abi straadaaja.
ok, nav spanja. RAT nav viens no pirmajiem soljiem recovery proceduuraa? vinjiem bija 5+min. otrajam aplim. ok, nav skaidrs, kas veel vinjiem tur nestraadaaja, protams.

pag, tornis neredz ne augstumu, ne attaalumu? wtf? kaa tas ir iespeejams?
vispaar buutu interesanti izcelt info par dubleejoshajaam sisteemaam. pamatparametriem tak jaabuut nodubleetiem. tad jautaajums - kopiiga baroshana? daliita? sensori - kopiigi jeb dubleeti?


Pareizi. Un ja dzinējiem kas notiek, tad nākamais ir APU, un tad kad galīgi krīze ir RAT...
Tāpēc es uz total electrical failure skatos piesardzīgi, video tomēr labi redzams, kā strādā strobi un ja nemaldos arī taxy light. Ja kas tiešām ir noticis ar elektroierīcēm, tad mani pieci centi ir par to, ka nosvila kāds vai kādi avionikas bloki, bet ne viss un visi.
Skaidrs ir tas, ka kaut kas viņiem tomēr lika panikā nākt atpakaļ.


Ja nav transpondera, nav informācijas. Bez transpondera lidmašīna ir parasts pleķis uz ekrāna. Tieši transpondera atbilde ir tas, kas baro atc ar informāciju par ātrumu augstumu, vertikālo ātrumu un identitāti.
Parametri, ja domā par ātrumu, augstumu uc, barojas no vairākiem sensoriem, bet ja dators/-I ir nosvilis, nav jau kas tos datus apstrādā un nodod info tālāk vai pilotiem vai transponderim.
Offline
Mike_November
06. May 2019, 02:04 #6403

Kopš: 04. Oct 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 46

Braucu ar: dārgu degvielu


06 May 2019, 01:48:43 @KateG rakstīja:

06 May 2019, 01:46:57 @Mike_November rakstīja:

06 May 2019, 01:42:42 @KateG rakstīja:

06 May 2019, 01:39:53 @Mike_November rakstīja:

06 May 2019, 01:16:32 @KateG rakstīja:

06 May 2019, 00:49:48 @RVR rakstīja:
Tak viņiem bija 7600 skvoks.


un?
es saprotu, ka vidusmeera powera useris vnk ohujaa apklust, bet man rodas 117 jauni jautaajumi.
tos skvokus noraida pa emergency apriikojumu/kanaalu? kaads attalums/sakaru veids/aatrums?
kaa ir ar cell sakariem - ir/nav paredzeeti?
kad/kaa jaaveic/nav jaaveic degvielas nomeshana? saistiibaa ar 7700, piem.
kas notiek ar ugunsdzeeseejiem 7700 gadiijumaa? kur jaabuut/nav jaabuut?

ir kruta, ka tu iedevi linku uz papiiru, bet es pienjmu, ka tas nav vieniigais.

ja zini, luudzu - pastaasti. ja nee, dari zinaamu, ka nezini.
par overvoltage protection es tachu tevi nesuutu uz sadalju ''electronic components''...


-squak ievada transponder, ierīcē, kas raida atbildi radara radioviļņiem. Atc ekrānā iedegas sarkans siluets. *edit*
7600 ir lost communication, bet viņi skvokoja 7700 - general emergency
-cell, ja domā telefonu sakarus, nē.
-atkarīgs no lidmašīnas un procedūrām. Ir tipi, kuriem degvielu var fiziski izgāzt, ir tipi, kuriem tā ir jānodedzina. Ja viss ir slikti, tad neviens neies tērēt laiku uz svara nomešanu, un sēdīsies tāpat, bet pastāv liels risks pārslodžu dēļ izjukt.



nu, man jautaajumi tikai vairojas. ja ir interesanti

p.s. pag, RVR [kursh pa baaru atbild] rakstiija, ka bija arii 7600


Degviela jānomet tad, ja lidmašīnas kopējā masa ir lielāka par maximum landing weight. Max takeoff weight gandrīz vienmēr ir lielāks, nekā MLW.



logjiski. taatad - vinji kaut ko meta nost, jeb ar paarsniegtu MLW sljuuca lejaa un taapeec leekaaja?


Svarus var pateikt tikai pēc loadsheet datiem. Tie publiski nav pieejami, un diez vai līdz final report arī būs. SSJ, ja nemaldos(slinkums meklēt) nav iespēja nomest, ja vajag, tad jādedzina.
Offline
FR888
06. May 2019, 09:41 #6404

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

viss saakaas ar leemumu ielidot negaisa makoni.
Offline
SpOrcMeN
06. May 2019, 10:02 #6405

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

man liekas ka atkal kreivu slavenais -avosj

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
ramex
06. May 2019, 10:35 #6406

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


06 May 2019, 10:23:04 @koderis rakstīja:
kas par gļukiem ir Q400, kas tika pieminēts? man ar viņu ir jālido 2x mēnesī...


Regulāri mēdz nogļukot nehermetizēties durvis, front landing gear issues. tiesa tas šķiet ka lielākoties par pirmo paaudzi, Q400-nexgen it kā viss ir stipri labāk
Offline
Ch
06. May 2019, 10:52 #6407

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


06 May 2019, 10:35:48 @ramex rakstīja:

06 May 2019, 10:23:04 @koderis rakstīja:
kas par gļukiem ir Q400, kas tika pieminēts? man ar viņu ir jālido 2x mēnesī...


Regulāri mēdz nogļukot nehermetizēties durvis, front landing gear issues. tiesa tas šķiet ka lielākoties par pirmo paaudzi, Q400-nexgen it kā viss ir stipri labāk


nextgen jau pa lielam tas pats, tikai ar lediem un glukainu noise cancelling sistemu

BT gan nextgen, gan Tevis pieminetas problemas
Offline
ramex
06. May 2019, 11:01 #6408

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6

protams ka var just

Izkrīt skābekļa maskas un un piloti met to
ļotaku lejā uz šķiet ka FL100


ja uz zemes pirms pacelšanās tikmēr neceļas augšā kamēr vainu salabo/aizver vai nu nomaina lidmašīnu
Offline
Ch
06. May 2019, 11:01 #6409

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

durvīm ir piepūšamas blīvgumijas. tad kad tās gumijas sabojājas (visbiežak no tā, ka kāds virinot durvis pieķerās pie tās gumijas) vai arī tur tiek iekšā udens, kas sasalst lidojuma laikā, tās vairs nenodrošina kabīnes hermētiskumu.
izpaušās tā, ka švilpo, un nopietnākos gaījumos kabīnē nevar nodrošinaāt vajadzīgo spiedienu.

737 tieši kā reiz blīvgumija ir pa rokai, kur ieķerties verot vaļā durvis
Offline
SpOrcMeN
06. May 2019, 11:17 #6410

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

vajag njemt lidz hermetikji un pistoli un lieta risinama ar ilidojuma laikaaa ))

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Ch
06. May 2019, 11:47 #6411

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


06 May 2019, 11:30:10 @koderis rakstīja:
cik tad liels fail ir, ja durvis nehermetizējas? vai var gadīties tā, ka kabīnē nav ko elpot, jo Ryanair ekipāža, taisot durvis ciet, kko sačakarē? taisīja ciet durvis ar 3 piegājieniem un spēku, kad pacēlās līdz ~11km, kabīnē nebija ko elpot, visi žāvājās, galvassāpes, reiboņi, tad nometās zemāk, palika viegli elpot, palika siltāks. skābekļa maskas nekrita, nejutās arī panika, tik tas, ka durvis bija aizdomīga šķirba. iekšējās durvis nebija vienā līmenī ar sienu, kkā tā.

ja tās ir vienīgāks q400 problēmas, tad ir ok. lidojums RIX VNO, nav laika kam noiet greizi.


737 durvis ir samērā grūti aiztaisīt, tāpēc izmēros nelielai stjuartei tas var nesanāk ar pirmo reizi.
katrā gadījumā, jo to reisu izpildīja līdz galam un nelidoja ļoti zemu, tad visdrīzāk, ka viss bija kārtībā ar durvju hermētiskumu. drizāk kaut kas ar kabīnes temperatūras/spiediena regulēšanu.
Offline
bmwaddict
06. May 2019, 11:51 #6412

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


06 May 2019, 11:47:28 @Ch rakstīja:
katrā gadījumā, jo to reisu izpildīja līdz galam un nelidoja ļoti zemu, tad visdrīzāk, ka viss bija kārtībā ar durvju hermētiskumu. drizāk kaut kas ar kabīnes temperatūras/spiediena regulēšanu.

Man liekas ka vinji to speciaali dara lai pasazhieri nav paaraak energjiski lidojuma laikaa, labaak lai gulj vai zhaavaajas nevis riiko dzertinjus

P.S. man tam nav pieraadiijumu bet es maaku lodeet taapeec viss ir legit

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 06 May 2019, 11:51:51 ]

Offline
FR888
06. May 2019, 11:52 #6413

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

jaa, Cabin ALT bij nevis 080 bet 180, tapeec saapeeja galva
Offline
FR888
06. May 2019, 11:54 #6414

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


06 May 2019, 11:51:08 @bmwaddict rakstīja:

06 May 2019, 11:47:28 @Ch rakstīja:
katrā gadījumā, jo to reisu izpildīja līdz galam un nelidoja ļoti zemu, tad visdrīzāk, ka viss bija kārtībā ar durvju hermētiskumu. drizāk kaut kas ar kabīnes temperatūras/spiediena regulēšanu.

Man liekas ka vinji to speciaali dara lai pasazhieri nav paaraak energjiski lidojuma laikaa, labaak lai gulj vai zhaavaajas nevis riiko dzertinjus

P.S. man tam nav pieraadiijumu bet es maaku lodeet taapeec viss ir legit



lidojuma laika spiediens salona tapat nav taads kaa virs juras limena bet gan kkur max 2500m lai mazinatu spiedeina starpibu starp salonu un arpusi. mazaks stress korpusam. tapec jau krit ausis ciet zem FL100, jo pakapeniski salona spiediens celas lai leja butu = ieksaa / aaraa.
Offline
HiJaCKeR
06. May 2019, 12:52 #6415

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

skatīties no 5:30 min ...

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 06 May 2019, 12:53:26 ]

Offline
Bender
06. May 2019, 14:17 #6416

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Ahoi!
Fiksi uzmetu aci topika pēdējo dienu sarunām un acīs cērtas tikai viens...
KateG, kuram mēnešreizes ir 365 dienas gadā, stāv pūļa priekšā baltās piepļūtītās biksēs, smird un abos bikšu staros ir acīmredzamas brūnas strīpas, stāsta mums pelēkai masai, ka mēs neprotam mīzt pret vēju? Jo galvenais inženieris ar vārdu un uzvārdu un amatu tā ir pateicis publiski! Zibenis jopt! Jeb Zibsnis, lai ļaunie amerikosi ir pie vainas?

Līdzjūtības traģēdijā bojāgājušiem tuviniekiem. Vēl nezinu, bet ceru, ka manu radu to starpā nav.
Offline
rolis1987
06. May 2019, 14:44 #6417

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

Man viens jautājums - nah nevar uztaisīt, ka noslēdz bagāžu nodalījumus pie kādiem konkrētiem kritērijiem vai arī pilots, saprotot, ka būs emergency landings, noslēdz bagāžas nodalījumus, lai plānprātiņi netiek pie savām sūda parpalām. Tos kretīnus, kas vispār līdz kaut kam tādam aizdomājas tādās situācijās, kā minimums ir jāpavazā caur tiesām.
Offline
arizah
06. May 2019, 15:09 #6418

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Yo, kate, kad pēdējoreiz biji pie žoga ar trepēm? Māc pamatotas bažas, ka pārāk nevelc līdzi tēmā
Offline
FisherS
06. May 2019, 15:37 #6419

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem


06 May 2019, 14:17:29 @Bender rakstīja:
Ahoi!
Fiksi uzmetu aci topika pēdējo dienu sarunām un acīs cērtas tikai viens...
KateG, kuram mēnešreizes ir 365 dienas gadā, stāv pūļa priekšā baltās piepļūtītās biksēs, smird un abos bikšu staros ir acīmredzamas brūnas strīpas, stāsta mums pelēkai masai, ka mēs neprotam mīzt pret vēju? Jo galvenais inženieris ar vārdu un uzvārdu un amatu tā ir pateicis publiski! Zibenis jopt! Jeb Zibsnis, lai ļaunie amerikosi ir pie vainas?

Līdzjūtības traģēdijā bojāgājušiem tuviniekiem. Vēl nezinu, bet ceru, ka manu radu to starpā nav.


Drīz būs slēdziens no saļika imperatora, ka pa lielām šaibām visi samoļeti plivinās limpmodā ar izgrieztiem dpfiem, īpašniekiem kontā nav 80% no drapaka vērtības to uzturēšanai un vispār visi lohi.
Offline
sys9291
06. May 2019, 15:53 #6420

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

A man tāds jautājiens - jūs kāds esat piedalījies reālā avārijas nosēšanās pasākumā? esat kādreiz evakuējušies no lidaparāta? Domāju ka jums pagrūti iedomāties kas notika salonā - lai gan ir pieejams salona video ar reālo skaņu...lai rastos kaut mazākais priekšstats kas tur notika... Jā tādā situācijā jau glupi meklēt un ņemt bagāžu... lai gan arī nav fakts ka tieši tas bija par iemeslu. Ja paskatās shēmā - tad redzam, ka visi bojā gājušie atrodas aiz spārna - tātas aiz degvielas tvertnes - un viņi vairs fiziski netika ārā...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo