Online
Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Vēsturiskas bildes/video. Otrais sējums.
Autors | Ziņojums |
badmoon | 02. Dec 2020, 22:59 |
#6401
|
| Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8443
Braucu ar: Braucu ar
|
02 Dec 2020, 15:35:00 @Vantage rakstīja:
Tas brīdis ir noticis! Ar Zīgerista partijas un Banka Baltija atbalstu ir tapis mans blogs:
vantagehistoric.wordpress.com
Pirmais posts par interesanto VF124 jeb W124 Lang versiju Latvijā!
https://vantagehistoric.wordpress.com/2020/12/0...24-lang-latvija/
Vēl tik vārdu kļūdu "blusas" izķert un uz priekšu | Offline | | |
CP17 | 02. Dec 2020, 23:01 |
#6402
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
02 Dec 2020, 22:59:02 @badmoon rakstīja:
02 Dec 2020, 15:35:00 @Vantage rakstīja:
Tas brīdis ir noticis! Ar Zīgerista partijas un Banka Baltija atbalstu ir tapis mans blogs:
vantagehistoric.wordpress.com
Pirmais posts par interesanto VF124 jeb W124 Lang versiju Latvijā!
https://vantagehistoric.wordpress.com/2020/12/0...24-lang-latvija/
Vēl tik vārdu kļūdu "blusas" izķert un uz priekšu
un aizvaakt to srano cookies checkingu , vai vismaz ljaut iespeeju atteikties, negribu ka vantage lien manos paradumos
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
artis83 | 02. Dec 2020, 23:27 |
#6403
|
| Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| Laiks par apņēmību | Offline | | |
RVR | 03. Dec 2020, 00:34 |
#6404
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22293
Braucu ar: RVR
| Iepriekš pieminētie trolejbusi tikuši līdz Moldovai.
| Offline | | |
CP17 | 04. Dec 2020, 06:21 |
#6405
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
Amerikāņu zemnieks demonstrē savu transportlīdzekli. To kustina uz priekshu kaza, kas atrodas skriešanas ritenī. Kazas mašīna varēja sasniegt ātrumu līdz 15 km / h. Augšā kazas rezerves ritenis.
ASV, 1937. gads.
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
tg
| 04. Dec 2020, 11:11 |
#6406
|
| Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 946
Braucu ar: Ar ko pagadās
| Vantage, Tevī ir vēsturnieka talants! | Online | | |
ramtairidi | 04. Dec 2020, 11:49 |
#6407
|
| Kopš: 27. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2685
Braucu ar: pilnu pulksteni
| Doma laukums, pirms tas bija doma laukums
| Offline | | |
plakanais | 04. Dec 2020, 13:38 |
#6408
|
| Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| Tas nav Doma laukums, tas ir Smilšu ielas gals un tur tagad atrodas biržas ēka [ Šo ziņu laboja plakanais, 04 Dec 2020, 13:39:22 ] | Offline | | |
|
CP17 | 04. Dec 2020, 14:16 |
#6409
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| CCCP aviācija bija labākā pasaulē (taa apgalvo pashi krievi). Lidmašīna TU-144 Taškentas lidostā. Eksperimentālā lidojuma laiks Maskava-Taškenta bija 1 stunda 50 minūtes. 1972. gads.
Vispar apbriinojami, ka ar taadu milzeni vareeja paarsist skanjas aatrumu jau 69g.
Komerciālā darbība sākās 1975. gadā un turpinājās līdz 1978. gadam.
Nejaukt ar concorde
[ Šo ziņu laboja CP17, 04 Dec 2020, 14:56:32 ]
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
jbeee | 04. Dec 2020, 15:03 |
#6410
|
| Kopš: 13. Dec 2018
Ziņojumi: 86
Braucu ar:
| Kāpēc bildes nevar ielikt? Te kkādam mega adminam jābūt, lai kko uploadotu?! | Offline | | |
Mizx | 04. Dec 2020, 15:06 |
#6411
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
02 Dec 2020, 15:58:10 @Vantage rakstīja:
02 Dec 2020, 15:50:25 @Harcix rakstīja:
Iirijaa shaadaas konfiguriaacijaas limo izmanto prieksh beereem. Redzeeti gan, visbiezhaak acainie un w211 mershi, gan peedeejais skorpis.
Jā, tāda prakse daudz kur ir. Šis VF124 varētu būt īpašs ar to, ka tas gan nav Binz custom ražojums, bet gan rūpnīcas izpildījuma variants.
Tā bija ar 123, kad tapa VF123, gan 114 (tiesa abi ne sešdurvju). Trešajā Godfather kad Maikls Korleone dodas uz Vatikānu tieši pārvietojās ar tādu VF123 izpildījumā.
Tā bāze VF124 gan Latvijā nav bijusi šāda vienīgā, Lang versija bija pamats ātrās palīdzības auto, šāds
Pareizi raksti — pagarinātās E klases sedani ir rūpnīcas versija kopš senseniem laikiem. Ātrās palīdzības uz vieglo bāzes nav no rūpnīcas, bet no šim pārbūves firmām kā (ātrajām palīdzībām vēsturiski vispopulārāk) Binz. | Offline | | |
CP17 | 04. Dec 2020, 15:07 |
#6412
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
04 Dec 2020, 15:03:26 @jbeee rakstīja:
Kāpēc bildes nevar ielikt? Te kkādam mega adminam jābūt, lai kko uploadotu?!
Jaa! jaaciena steels, ja nopietni tad kko dari nepareizi
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
Mizx | 04. Dec 2020, 15:13 |
#6413
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
01 Dec 2020, 19:53:03 @Gachaans rakstīja:
Vismaz viens no Aizstrauta brauktajiem močiem ir dzīvs un atrodas pie Raimonda. ja nemaldos ir atrestaurēts.
Pieminētais Smertjevs arī sveiks un vesels, joprojām darbojas ar močiem un arī ir šo to no tiem laikiem savācis un sakopis, tā ka tā vēsture ir arī aptaustāma. | Offline | | |
deus_ex_machina | 04. Dec 2020, 15:55 |
#6414
|
| Kopš: 08. Feb 2018
Ziņojumi: 315
Braucu ar: e-Tampons
|
04 Dec 2020, 14:16:07 @CP17 rakstīja:
CCCP aviācija bija labākā pasaulē (taa apgalvo pashi krievi). Lidmašīna TU-144 Taškentas lidostā. Eksperimentālā lidojuma laiks Maskava-Taškenta bija 1 stunda 50 minūtes. 1972. gads.
Vispar apbriinojami, ka ar taadu milzeni vareeja paarsist skanjas aatrumu jau 69g.
Komerciālā darbība sākās 1975. gadā un turpinājās līdz 1978. gadam.
Nejaukt ar concorde
Verķis bij ātrs, bet ļoti neekonomisks.
Principā viņu turēja tikai tāpēc , lai teiktu, ka mums tāds ar ir.
| Offline | | |
RVR | 04. Dec 2020, 16:06 |
#6415
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22293
Braucu ar: RVR
| Bija gan neekonomisks, gan tā arī līdz galam nenovērsa dažas problēmas.
Viens eksemplārs viņiem bija dzīvs vēl diezgan ilgi, līdz 90.-to beigām, tikai pasažierus nevadāja. Tika izmantots kā laboratorija sadarbībā ar NASA un Boeing.
| Offline | | |
deus_ex_machina | 04. Dec 2020, 16:08 |
#6416
|
| Kopš: 08. Feb 2018
Ziņojumi: 315
Braucu ar: e-Tampons
|
04 Dec 2020, 16:06:05 @RVR rakstīja:
Bija gan neekonomisks, gan tā arī līdz galam nenovērsa dažas problēmas.
Viens eksemplārs viņiem bija dzīvs vēl diezgan ilgi, līdz 90.-to beigām, tikai pasažierus nevadāja. Tika izmantots kā laboratorija sadarbībā ar NASA un Boeing.
Domāju, ka pamatīgu naglu Tu-144 zārkā iesita arī 1973.gada crash. | Offline | | |
|
CP17 | 04. Dec 2020, 16:15 |
#6417
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
04 Dec 2020, 15:55:41 @deus_ex_machina rakstīja:
Verķis bij ātrs, bet ļoti neekonomisks.
Principā viņu turēja tikai tāpēc , lai teiktu, ka mums tāds ar ir.
protams ka neekonomisks, ja vinju laida arii taados marshrutos, kur sasniedzot max aatrumu, bija jau jaadzeeshas vareeja laist uz USA, bet dzelzs priekshkars un vinji bija vairaaki cik saprotu arii kkaadi M modelji
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
deus_ex_machina | 04. Dec 2020, 16:17 |
#6418
|
| Kopš: 08. Feb 2018
Ziņojumi: 315
Braucu ar: e-Tampons
|
04 Dec 2020, 16:15:12 @CP17 rakstīja:
04 Dec 2020, 15:55:41 @deus_ex_machina rakstīja:
Verķis bij ātrs, bet ļoti neekonomisks.
Principā viņu turēja tikai tāpēc , lai teiktu, ka mums tāds ar ir.
protams ka neekonomisks, ja vinju laida arii taados marshrutos, kur sasniedzot max aatrumu, bija jau jaadzeeshas vareeja laist uz USA, bet dzelzs priekshkars un vinji bija vairaaki cik saprotu arii kkaadi M modelji
Varbūt kļūdos, bet maršruts bija viens. Aaskava - Almati | Offline | | |
CP17 | 04. Dec 2020, 16:22 |
#6419
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
04 Dec 2020, 16:17:56 @deus_ex_machina rakstīja:
04 Dec 2020, 16:15:12 @CP17 rakstīja:
04 Dec 2020, 15:55:41 @deus_ex_machina rakstīja:
Verķis bij ātrs, bet ļoti neekonomisks.
Principā viņu turēja tikai tāpēc , lai teiktu, ka mums tāds ar ir.
protams ka neekonomisks, ja vinju laida arii taados marshrutos, kur sasniedzot max aatrumu, bija jau jaadzeeshas vareeja laist uz USA, bet dzelzs priekshkars un vinji bija vairaaki cik saprotu arii kkaadi M modelji
Varbūt kļūdos, bet maršruts bija viens. Aaskava - Almati
hvz bet bija vini dafiga
Производство самолёта развернули на Воронежском заводе № 64. Всего построено с 1968 по 1984 год:
Серия 0: 2 планера, 1 лётный. Регистрационный номер СССР-68001 и второй планер для статических испытаний.
Серия 1: 4 планера, 2 лётных. СССР-77101 — эталон для серийного производства, после программы испытаний Ту-144 использовался для лётных экспериментов программы создания Ту-160. СССР-77102 разбит на Парижском авиасалоне 3 июня 1973 года. Третий планер для испытаний герметичности под давлением. Четвёртый — нагрузочный стенд, разрушен при испытаниях.
Серия 2: 2 планера, оба лётные. СССР-77103 использовался для лётных испытаний. В частности, для сертификационных облётов аэропортов СССР. СССР-77104 (изменён на СССР-77144) передан исполнителю для опытной эксплуатации, числился за КБ Туполева. Списан по выработке ресурса, налёт 497 часов (99 % от назначенного).
Серия 3: 1 лётный планер. СССР-77105 построен и переделан в Ту-144Д для испытаний.
Серия 4: 2 лётных планера. СССР-77106 впервые повёз пассажиров. Ныне памятник в Центральном музее Военно-воздушных сил РФ.[1] СССР-77108 использовался для доводки АБСУ-144, потом возил почту. Передан на хранение в Куйбышев (ныне Самара).[1]
Серия 5: 3 планера, 2 лётных. СССР-77107 самолёт для лётных испытаний. Теперь памятник в Казани[1]. СССР-77109 летал в гражданской авиации, затем передан в СибНИА в Новосибирск для ресурсных испытаний, разрушен. Третий тоже разрушен после статических испытаний в Новосибирске.
Серия 6: 2 лётных планера. СССР-77110 летал в гражданской авиации, а после передан в ЛИИ, где переоборудован в опытный постановщик помех для ВМФ. После окончания программы испытаний передан в Ульяновск, где установлен как памятник[1]. Ту-144Д СССР-77111 — первый серийный Ту-144Д. Катастрофа во время испытательного полёта 23 мая 1978 года под Егорьевском.
Серия 7: 1 лётный планер. Ту-144Д СССР-77112 выполнил 50 испытательных полётов на авиалинии Москва-Хабаровск, затем использовался как донор запчастей. В 2000 году продан в частный Музей техники в Зинсхайме[10] за $500 тыс.
Серия 8: 2 лётных планера. Ту-144Д СССР-77113 вовремя испытательного полёта выполнил вынужденную посадку на авиабазе Энгельс после разрушения двигателя в полёте, пожара и отказа двух двигателей. Порезан на площадке КБ Туполева. Ту-144Д СССР-77114 (изменен на RA-77114) в 1996 году переоборудован в Ту-144ЛЛ с двигателями НК-32-1.[11] Самолёт использовался для программы NASA High Speed Civil Transport[en][11](выполнил 32 полёта). Установлен в качестве памятника в Жуковском[12].
Серия 9: 2 планера, 1 лётный. Ту-144Д СССР-77115 почти не летал (налёт 39 часов). Использовался в программе подготовки экипажа «Бурана». Выставляется и открыт для посещения зрителями во время проведения авиасалонов «МАКС».[10] Ту-144Д СССР-77116 до лётного состояния не доведён. В 1990-х разобран на металл.
Разобраны ещё три новых планера разной степени готовности.
Все самолёты выполнили 2556 вылетов и налетали 4300 часов.
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
jbeee | 04. Dec 2020, 16:29 |
#6420
|
| Kopš: 13. Dec 2018
Ziņojumi: 86
Braucu ar:
| Viens no pirmajiem Dragreisiem Mežparkā
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|