Online

Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Gāzes uzstādīšana

AutorsZiņojums
Murphy
04. Jan 2012, 16:03 #641

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Mans 2.5 TDI pilsētā ēd 15l dīzeļa un pat ziema vēl nav sākusies

Offline
uldens1
04. Jan 2012, 16:42 #642

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16202

Braucu ar:


04 Jan 2012, 15:31:11 BROCKERIS rakstīja:

04 Jan 2012, 15:05:38 uldens1 rakstīja:

04 Jan 2012, 14:26:14 BROCKERIS rakstīja:

04 Jan 2012, 13:52:40 autobusavaditajs rakstīja:

04 Jan 2012, 13:36:52 kotuluuri rakstīja:
Perkot TDI lidzi naak paris nepatikamas lietas.

1. gruti ir nopirkt nenobrauktu.
2. nenobraukts TDI parasti maksa par 1/3 dargak neka analogs benzinnieks
3. dizelim ka degvielai cena ir neadekvati liela.
4. visiem ziniamas aukstaa laika problemas, prasa ipashu uzmanibu.

lai nopirktu labu tdi nevajag but miljonaram
neviens neliek pirkt A6 2.5, kur viss ir dargi un slikti, bet gan janjem 1.9, kur motors stav skersam (golfs, a3) un bus lets dirsas parvietotajs

Ne jau visi strādā autobusu parkos un var dabūt haļavno dīzeli. Man principā nepatīk dīzeļi un tieši īsajiem kabaliem kāreiz tie nekam neder. Kaimiņš E60 525d ziemā panāk pilsētas patēriņu 16l, nu kas tā par ekonomiju.
Visi lielie dīzeļmotori arī attiecīgi patērē.
Man audi ar 4,2 motoru patērē ziemā ~20-22 L, kas izmaksās ir gandrīz tas pats, kas 1.9 TDI, bet kuram nav pilnpiedziņas un jaudas, un viss pārējais.
teikšu rupi,nu gan tu smagi dirs.Viens no ekonomiskakajiem dizeļiem ir vw 1,9.Ziema ar neko daudz vairak netere ka vasara.labi ja litrs klat uz sildišanas reķina

Izglītojies aritmētikā!
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/874.html
9,6 l dīzelis pilsētā = 8,6 LVL pret 21 l LPG= 8,4
tur gan ir pilsetas 7,3.Pašam ir pasuds ar 1,9 un videjais ir 5,5,70% ir pilsetas nobraukums.9litri nezinu kada režima var dabut
Offline
uldens1
04. Jan 2012, 16:47 #643

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16202

Braucu ar:


04 Jan 2012, 16:03:26 Murphy rakstīja:
Mans 2.5 TDI pilsētā ēd 15l dīzeļa un pat ziema vēl nav sākusies


saved kartibā to šrotu
Offline
morris
04. Jan 2012, 16:56 #644

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


04 Jan 2012, 16:47:01 uldens1 rakstīja:

04 Jan 2012, 16:03:26 Murphy rakstīja:
Mans 2.5 TDI pilsētā ēd 15l dīzeļa un pat ziema vēl nav sākusies


saved kartibā to šrotu


apbrīnoju to cilvēkus kas pērk vecus dīzeļus, pēctam nomaina visu ko var nomainīt iegūldot otru auto tirgus vērtību un tad stāsta cik labs auto, netērē vispār....
Offline
kotuluuri
04. Jan 2012, 16:59 #645

Kopš: 23. Dec 2011

Ziņojumi: 70

Braucu ar:


04 Jan 2012, 15:11:19 Laoshi rakstīja:

04 Jan 2012, 14:55:32 kotuluuri rakstīja:
Laoshi, nemuldi, pazvani uz autoveikaliem un pajauta. gribi riktigi pa leto - robusto uz e46 prieksa maksa 25ls/gab, aizmugure zem 20ls/gab.


Es domāju normālus amjus. Protams, ka jau rūpnīcā notecējuši un atjaunoti MaiHui eļļas amji apmēram maksā, kā Tu saki.

Monroe un Sacks ir normali tavuprat? Ja taa, tad cenas tur arii ir praktiski vienadas. e46 ir reali labs auto cenas/kvalitates/uzturesanas izmaksu zinja. katra zina daudz paraks par golf 4 kur nu vel par to a3, kuru normali cilveki vispar par auto neuzskata.
Offline
uldens1
04. Jan 2012, 17:14 #646

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16202

Braucu ar:


04 Jan 2012, 16:56:03 morris rakstīja:

04 Jan 2012, 16:47:01 uldens1 rakstīja:

04 Jan 2012, 16:03:26 Murphy rakstīja:
Mans 2.5 TDI pilsētā ēd 15l dīzeļa un pat ziema vēl nav sākusies


saved kartibā to šrotu


apbrīnoju to cilvēkus kas pērk vecus dīzeļus, pēctam nomaina visu ko var nomainīt iegūldot otru auto tirgus vērtību un tad stāsta cik labs auto, netērē vispār....
Ta ir viņu problema kas noperk nojatus auto.
Offline
kotuluuri
04. Jan 2012, 17:20 #647

Kopš: 23. Dec 2011

Ziņojumi: 70

Braucu ar:


04 Jan 2012, 17:14:38 uldens1 rakstīja:

04 Jan 2012, 16:56:03 morris rakstīja:

04 Jan 2012, 16:47:01 uldens1 rakstīja:

04 Jan 2012, 16:03:26 Murphy rakstīja:
Mans 2.5 TDI pilsētā ēd 15l dīzeļa un pat ziema vēl nav sākusies


saved kartibā to šrotu


apbrīnoju to cilvēkus kas pērk vecus dīzeļus, pēctam nomaina visu ko var nomainīt iegūldot otru auto tirgus vērtību un tad stāsta cik labs auto, netērē vispār....
Ta ir viņu problema kas noperk nojatus auto.


ta drizak ir laimes spele.
Offline
Amakatanav
04. Jan 2012, 17:21 #648

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

kāpēc jābrauc ar 1.9TD, ja var braukt pa tādu pašu cenu ar 4.2?
Offline
Murphy
04. Jan 2012, 17:23 #649

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


04 Jan 2012, 16:47:01 uldens1 rakstīja:

04 Jan 2012, 16:03:26 Murphy rakstīja:
Mans 2.5 TDI pilsētā ēd 15l dīzeļa un pat ziema vēl nav sākusies


saved kartibā to šrotu


šrots ir tev biksēs

Auto ir perfektā kārtībā, katru otro mēnesi visi mezgli tiek pārbaudīti un pie mazākajām aizdomām viss tiek mainīts.

15l patēriņu dod smaga kāja, automāts, pilnpiedziņa, braucot tikai pa centru un dienā ~30km

Viņam jau pēc grāmatiņas ir 12,2l uz 100km pilsētā.

Nepirku to auto lai mīlētu kapeiku, bet komfortabli un patīkami pārvietotos.
Offline
uldens1
04. Jan 2012, 17:48 #650

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16202

Braucu ar:


04 Jan 2012, 17:21:31 Amakatanav rakstīja:
kāpēc jābrauc ar 1.9TD, ja var braukt pa tādu pašu cenu ar 4.2?
Offline
RaimisBMW
04. Jan 2012, 18:23 #651

Kopš: 28. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: S420


04 Jan 2012, 17:48:52 uldens1 rakstīja:

04 Jan 2012, 17:21:31 Amakatanav rakstīja:
kāpēc jābrauc ar 1.9TD, ja var braukt pa tādu pašu cenu ar 4.2?



ir arī citas izmaksas ne tikai degvielas, tam 4.2 maksā viss "drusku dārgāk" kā 1.9
Offline
arny
04. Jan 2012, 18:46 #652

Kopš: 27. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 966

Braucu ar: Insignia


04 Jan 2012, 18:23:04 RaimisBMW rakstīja:

04 Jan 2012, 17:48:52 uldens1 rakstīja:

04 Jan 2012, 17:21:31 Amakatanav rakstīja:
kāpēc jābrauc ar 1.9TD, ja var braukt pa tādu pašu cenu ar 4.2?



ir arī citas izmaksas ne tikai degvielas, tam 4.2 maksā viss "drusku dārgāk" kā 1.9

Bet visas detaļas taču var dabūt pa lēto šrotos!

[ Šo ziņu laboja arny, 04 Jan 2012, 18:46:35 ]

Offline
BROCKERIS
04. Jan 2012, 19:08 #653

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu


04 Jan 2012, 17:21:31 Amakatanav rakstīja:
kāpēc jābrauc ar 1.9TD, ja var braukt pa tādu pašu cenu ar 4.2?

1) Tā saucamā liellitrāžmotorfobija.. Daudzi baidās no lieliem motoriem un stipri nepamatoti. Šādi "zaķi" bēgot no vilka uzskrien bieži vien lācim, piemēram, baidoties no Voyādžeriem ar 3.3 un 3.8, kas ir vienīgie sakarīgie motori, nopērk 2,4, kas rij tikpat, bet iet ļoti švaki vai vēl ļaunāk iegādājas 2.5 CRD, kas ir īsts servismeņu bieds un reizē maizes nodrošinātājs.
Tas pats audi V6 2.5 TDI ir tāda loterija, kur gandrīz katra otrā loze agrāk vai vēlāk nozīmē mainīt sadalenes, degvielas sūkņus, sprauslas utt. Neredzu jēgu riskēt, ja ir labas gazifikācijas alternatīvas.

Par bmw diesel neesmu tik daudz briesmas dzirdējis, tik tās kaimiņa nedienas ar 16 litriem pilsētā ziemā, nu un tas, ka pērnziem bieži vien nepielaida pie -20.
Offline
Bembiks
04. Jan 2012, 19:09 #654

Kopš: 27. Oct 2011

Ziņojumi: 1031

Braucu ar: Autobusu


04 Jan 2012, 11:10:02 nagla rakstīja:

03 Jan 2012, 14:36:05 gumijkoks rakstīja:

02 Jan 2012, 21:03:47 Vecais_ rakstīja:

02 Jan 2012, 18:43:48 kexxx rakstīja:
hm, jamie tā "ietaupīt" mēģina? nu, tjip ar liesāku maisījumu, lai mazāk gāzes tērē?

Ar liesu maisījums mazāks patēriņš nebūs.. būs tādspats vai vēl lielāks
Mēģina ietaupīt uz "Es pats māku..."
Ideālā variantā būtu uz ruļļiem jāpiebrauc.

Paskaidrojiet vai tas ir OK vai man iesprauda batonu ausīs..
Gāzes iekārta 2.paaudze
Biju pie gāzenieka saregulēt atgāzes, cerēju arī, ka patēriņu sakoriģēs (normāli tam 2.0 80-o gadu motoram būtu 14-15l/100km pilsētā), jo bija virs stipri virs 20.
Atgāzes saregulēja un tukšgaita perfekta. Bet par patēriņu meistars skaidroja, ka to nevarot noregulēt pēc mērījumiem, tas ir jādara pašam, grozot puļķi pie trubas, kas savieno kolektoru ar reduktoru.
Kad 1000km biju norullējis un visādi grozījies joprojām nepalīdu zem 20litriem/100km. Beigās ķēros klāt reduktoram - 1 pilns apgrieziens gāzes padevei ciet un nedaudz vaļā tukšgaitas skrūvi reduktoram. Tukšgaita varbūt nav vairs tik maiga, bet patēriņš tagad vismaz 15,5l/100km sēņojot..

vairak jau izklausas pec pirmas paaudzes iekartas! otrai paaudzei CO regulejas pats! un nav nekada pulcha,vis notiek elektroniski ar solu motoru!


es kko dzirdēju ka elektronika regulē jau 4ai paaudzei un netiek rekomendēts!
Offline
BROCKERIS
04. Jan 2012, 19:31 #655

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu


04 Jan 2012, 18:23:04 RaimisBMW rakstīja:

04 Jan 2012, 17:48:52 uldens1 rakstīja:

04 Jan 2012, 17:21:31 Amakatanav rakstīja:
kāpēc jābrauc ar 1.9TD, ja var braukt pa tādu pašu cenu ar 4.2?


ir arī citas izmaksas ne tikai degvielas, tam 4.2 maksā viss "drusku dārgāk" kā 1.9

Vienīgais, kas nāk prātā ir :
bremzes; (lielāki diski drošvien dārgāk maksā)
vairāk eļļams pie maiņas (7,6 l);
zobsiksnas komplekta maiņa; (~500 LVL);

[ Šo ziņu laboja BROCKERIS, 04 Jan 2012, 19:32:45 ]

Offline
kotuluuri
04. Jan 2012, 19:31 #656

Kopš: 23. Dec 2011

Ziņojumi: 70

Braucu ar:


04 Jan 2012, 19:08:11 BROCKERIS rakstīja:

04 Jan 2012, 17:21:31 Amakatanav rakstīja:
kāpēc jābrauc ar 1.9TD, ja var braukt pa tādu pašu cenu ar 4.2?

1) Tā saucamā liellitrāžmotorfobija.. Daudzi baidās no lieliem motoriem un stipri nepamatoti. Šādi "zaķi" bēgot no vilka uzskrien bieži vien lācim, piemēram, baidoties no Voyādžeriem ar 3.3 un 3.8, kas ir vienīgie sakarīgie motori, nopērk 2,4, kas rij tikpat, bet iet ļoti švaki vai vēl ļaunāk iegādājas 2.5 CRD, kas ir īsts servismeņu bieds un reizē maizes nodrošinātājs.
Tas pats audi V6 2.5 TDI ir tāda loterija, kur gandrīz katra otrā loze agrāk vai vēlāk nozīmē mainīt sadalenes, degvielas sūkņus, sprauslas utt. Neredzu jēgu riskēt, ja ir labas gazifikācijas alternatīvas.

Par bmw diesel neesmu tik daudz briesmas dzirdējis, tik tās kaimiņa nedienas ar 16 litriem pilsētā ziemā, nu un tas, ka pērnziem bieži vien nepielaida pie -20.


taa nu gluzhi nav. tie lielakie saucamie "kapeikpsieji" tiesi parasti izvelas tirgu pieejamos letos lielmotorus. kurs pirms tam ir piederejis tadam pasham individam. gazi protams tadam luznim uzlikt nearmaksajas un ari tehniski nav iespejams, jo investicijas lai sakartotu agregatus gazes uzstadisanai vienkarsi sevi neattaisno. dizelim jau pasos pamatos ir liela pecpardosanas vertiba, delj nepamatotajiem uzskatiem par mazo paterinju. reala sitaucija gan ir biski citada.
Offline
nagla
04. Jan 2012, 19:51 #657

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


04 Jan 2012, 19:09:07 Bembiks rakstīja:

es kko dzirdēju ka elektronika regulē jau 4ai paaudzei un netiek rekomendēts!
Gāzes iekārtu paaudzes
1. paaudze. Vienkāršākā iekārta – balons – multivārsts – reduktors – maisītājs, poga, ar kuru pārslēdz gāze/benzīns. Benzīna atslēgšana notiek ar vārsu karburatoriem, bet šprices iekārtām noslēdzot nost sprauslas un benzīna sūkni.

Priekšrocības – vienkāršākā no gāzes iekārtām, ļoti viegli uzstādāma, ļoti laba cena –> ātri atmaksājas.

Trūkumi – 99% servisos regulē tikai divus režīmus brīvgaita un paaugstināti apgriezieni. Tāds regulējums ir derīgs tikai, lai iziet atgāzu pārbaudi TA. Kad dzinējam ir slodze, viss degmaisījums ir nedaudz nost no optimālā, tāpēc ir lieli jaudas zudumi.

Noslāpējot dzinēju var nedaudz smirdēt pēc gāzes, jo gāze, kura nepaspēja ieplūst kolektorā, caur gaisa filtru nonāk atmosfērā.

2. paaudze. Tas pats kas 1. paaudze, tikai starp reduktoru un maisītāju ir degmaisījuma regulators, kas ņem signālu no lambda zondes un attiecīgi pieregule gāzes padevi. Šo iekārtu parasti pielieto automašīnām, kuras ir aprīkotas ar katalizatoru.

Priekšrocības: Mazāki jaudas zudumi, mazāks gāzes patēriņs.

Trūkumi: Noslāpējot dzinēju var nedaudz smirdēt pēc gāzes, jo gāze, kas nepaspēja ieplūst kolektorā, caur gaisa filtru nonāk atmosfērā.

3. paaudze.. Mehāniskā gāzes šprice – ļoti reta iekārta. Sastāvdaļas:

Balons – vārsts – reduktors – dozators ar elektronisko regulāciju – mehāniskās sprauslas uz katru cilindru.

Priekšrocības: laba dinamika, degvielas patēriņš.

Trūkumi: Dārgs remonts. Ja iekārta sāk "čakarēties" parasti to nomaina uz 4. paaudzes iekārtu.

4. paaudze. Gāzveida gāzes iešprice.

Reduktors uztur konstantu gāzes spiedienu attiecībā pret spiedienu ieplūdes kolektorā. Gāzes daudzuma aprēķinu veic benzīna kompis, gāzes kompis veic nelielas korekcijas, kas attiecas tikai uz gāzi.

Priekšrocības: Minimāli jaudas zudumi. Laba degvielas ekonomija. Laba dimanika. Nesmird!!!

Trūkumi: Cena nedaudz kož. Lai perfekti noregulēt nepieciešams jaudas stends, bet parasti iztiek ar pabraukāšanos pa pilsētu. Mans viedoklis ir tāds, ja nav jaudas stenda, tad vajag vismaz slēgtu ceļa posmu, lai varētu noregulēt visos režīmos.

5. paaudze. Šķidrās gāzes iešprice.

Aktuāla tikai Eiropā. Gāze no balona tiek padota uz augstspiediena gāzes sūkni–regulatoru, pēc tam uz augstspiediena gāzes elektriskām sprauslām, atplūde no gāzes "reikas " atpakaļ balonā. Princips ļoti līdzīgs benzīna špricei.

Priekšrocības: Euor5 atgāžū normas, jaudas pieaugums līdz 10%.

Trūkumi: Ar LV pirkto gāzi ilgi nepabrauksi. Ļoti dārga.


Tipiskās problēmas:
"Šķaudiens ieplūdes kolektorā"
Ļoti daudz ir dzirdēts par šo un ļoti daudzi baidās no parastajām iekārtām tikai dēļ tā, ka motors nošķaudījās. Nu, ko lai saka –

–Uzturiet dzinēju un iekārtu labā stāvoklī!!
–Un viss???
–JĀ!!!

Šķaudienu var izraisīt ļoti ilgi degošs gāzes/gaisa maisījums. Tas var būt ļoti par liesu, vai ļoti par treknu. Ja vārstiem ir nonēsājušās vadīklas, tad vārsts degkameru vairs nenoslēdz hermētiski... Ja svečvadi ir sūdīgi (ne veci, bet sūdīgi), tad gāze aizdegas lēni.

Dzinēja kompresija TIEŠI ietekmē degšanas ātrumu. Māzāka komptresija – ilgāk deg gāze.

Un, protams, gāzes iekārtas regulēšana. Parasto iekārtu, 1. paaudzes, jāparregulē 2 reizes gadā, kad mainās vasaras un ziemas gāze. Pārējās pēc nepieciešamības. Nebrauciet ar tādu gāzes iekārtu, kas smird vai nevelk un nebūs problēmu ar šķaudieniem.

avots:http://www.uscars.lv/nt_Diskusijas/viewtopic.php?f=30&p=28405

[ Šo ziņu laboja nagla, 04 Jan 2012, 19:52:58 ]

Offline
kotuluuri
04. Jan 2012, 19:56 #658

Kopš: 23. Dec 2011

Ziņojumi: 70

Braucu ar:

dazhreiz ta noshkaudisanas izmaksa ta padargi, ja ir piemeram plasmtasas kolektors, vai ari uzspragst kads gaisa masas meritajs, jeb gaisafiltra kaste.

parsvara pie visam problemam vainojamas beigtas sveces un svecvadi. ari 1. paaudzes iekarta strada perfekti ja uzpase aizdedzi un 1X gada aizbrauc noregulet degmaisijumu.
Offline
nagla
04. Jan 2012, 19:59 #659

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

man 1 paaudze strada perfekti ,nekadu shchaudienu(varbut patik iridija sveces,un jaunie svechvadi?)! kad bus nauda updeitoshu uz 2 poaaudzi protams!

[ Šo ziņu laboja nagla, 04 Jan 2012, 20:03:09 ]

Offline
Bembiks
04. Jan 2012, 20:51 #660

Kopš: 27. Oct 2011

Ziņojumi: 1031

Braucu ar: Autobusu


04 Jan 2012, 19:59:18 nagla rakstīja:
man 1 paaudze strada perfekti ,nekadu shchaudienu(varbut patik iridija sveces,un jaunie svechvadi?)! kad bus nauda updeitoshu uz 2 poaaudzi protams!


Paldies par izsmelošo atbildi (daudziem noderēs)!

Taču - cik kantoru tik pamācību - katrā kaut kas mazliet ir savādāk aprakstīts!

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo