Online

Pašreiz BMWPower skatās 181 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
kubs
02. Apr 2018, 20:41 #641

Kopš: 08. Jun 2009

Ziņojumi: 4315

Braucu ar:

Ir 2012 gada 2.0 vag ar dsg. 103 kv. Viss vēl savās, nobraukums arī vēl normāls. Cik naudas un kādi ieguvumi? PM.
Offline
Markijs
02. Apr 2018, 21:22 #642

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1367

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.


02 Apr 2018, 17:57:47 @Regisss rakstīja:
Auto - F30 320d 2013.g. 184zs automāts... 118k km...
Sen jau vēlme nočipot, bet kaut kā bail... ir pamats baidīties vai nav? Es par kārbu un kvēpu filtru?!



Par šo tēmu, kvēpu obligāti jāņem ārā ja čipo vai arī var atstāt ja viņš tur vēl elpo ?
Offline
7781
02. Apr 2018, 21:56 #643

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

Intereses pec kada ir statistika par beigtam karbam uz STOCK 535d un chipotiem 530d? Jo, cik zinu/atceros karbas vinjiem vienadas. Tikai tas, ko teica N53 par griezes pieprasijumu shiem abiem motoriem, skiet krasi atskiras. Teiksim, ja izbrauc ar. 535d pec chipota 530d skiet ka vinsh neiet. Vismaz pirmajos atrumos nav tadi ravieni, attiecigi grieze, kas ir pieejama 535d netiek pilniba izmantota, kas ir 530d Chip gadijuma. Es gribu pateikt, ka varbūt vajag chipot 530d, bet karba ielaist softu no 535d? Znatoki varbūt var pakomentēt
Offline
pelu_junkurs
02. Apr 2018, 22:09 #644

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2340

Braucu ar: žurx


02 Apr 2018, 21:56:28 @7781 rakstīja:
Intereses pec kada ir statistika par beigtam karbam uz STOCK 535d un chipotiem 530d? Jo, cik zinu/atceros karbas vinjiem vienadas. Tikai tas, ko teica N53 par griezes pieprasijumu shiem abiem motoriem, skiet krasi atskiras. Teiksim, ja izbrauc ar. 535d pec chipota 530d skiet ka vinsh neiet. Vismaz pirmajos atrumos nav tadi ravieni, attiecigi grieze, kas ir pieejama 535d netiek pilniba izmantota, kas ir 530d Chip gadijuma. Es gribu pateikt, ka varbūt vajag chipot 530d, bet karba ielaist softu no 535d? Znatoki varbūt var pakomentēt


Nav braukts ar čipotu 3.0d (tikai ar nečipotu), bet stokā nesalīdzināt ar biturbo. Nesen uzskrējos ar kūpošu (drošivien čipotu) 525d, 70- ~100-120 viņš cēla gandrīz tāpat kā 535d
Gandrīz jaņos paliku ar visu biturbo
Tīri interesēs pēc, kā čipots 525d un 530d teh. datos kotējas pret stock 535d?

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 02 Apr 2018, 22:09:57 ]

Offline
alxz
02. Apr 2018, 22:38 #645

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

Pirms sagriezu 535d, gandrīz papirdu 330d ar čipu. Kaross sagrieza un uztaisīja dpf vietā downpipe - tagad vienkārši lidoju, emkas blakus nestāv.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
kaadzis
02. Apr 2018, 22:56 #646

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


02 Apr 2018, 22:09:12 @pelu_junkurs rakstīja:

02 Apr 2018, 21:56:28 @7781 rakstīja:
Intereses pec kada ir statistika par beigtam karbam uz STOCK 535d un chipotiem 530d? Jo, cik zinu/atceros karbas vinjiem vienadas. Tikai tas, ko teica N53 par griezes pieprasijumu shiem abiem motoriem, skiet krasi atskiras. Teiksim, ja izbrauc ar. 535d pec chipota 530d skiet ka vinsh neiet. Vismaz pirmajos atrumos nav tadi ravieni, attiecigi grieze, kas ir pieejama 535d netiek pilniba izmantota, kas ir 530d Chip gadijuma. Es gribu pateikt, ka varbūt vajag chipot 530d, bet karba ielaist softu no 535d? Znatoki varbūt var pakomentēt


Nav braukts ar čipotu 3.0d (tikai ar nečipotu), bet stokā nesalīdzināt ar biturbo. Nesen uzskrējos ar kūpošu (drošivien čipotu) 525d, 70- ~100-120 viņš cēla gandrīz tāpat kā 535d
Gandrīz jaņos paliku ar visu biturbo
Tīri interesēs pēc, kā čipots 525d un 530d teh. datos kotējas pret stock 535d?

par kuru 525d iet runa? ja fl tad tas ir tas pats 3l tikai ar mazākām sprauslām un apgrieztu softu.uzčipot var gandrīz tā pat kā 530d.
runājot par 530d fl un 535d fl tad atšķirība ir tikai turbīnās, jo sprauslas un motors ir tāds pats. ja labi gribas to 530d var uzgriezt uz apmēram 340zs.
par kārbām runājot, nezinu tik smalki par FL bet pirmsfeisliftam 530d un 535d kārbas ir citādākas.
Offline
bdan
02. Apr 2018, 23:17 #647

Kopš: 07. Dec 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: 3.0sd

jautājums zinātniekiem, vai ir vērts čipot 3.0sd 210kw dzinēju ? Protams auto nav jauns.
Offline
kaadzis
02. Apr 2018, 23:23 #648

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


02 Apr 2018, 23:17:54 @bdan rakstīja:
jautājums zinātniekiem, vai ir vērts čipot 3.0sd 210kw dzinēju ? Protams auto nav jauns.

ko tu saproti ar vārdu vērts? ja domā vai būs atšķirība gaitā, uzrāvienā, jaudā, tad protams,ja domā ka gada laikā atsitīsi čipšanans izmaksas degvielas patēriņa samazinājumā, tad nē. dzelži no tā necietīs, ja speciāli visu laiku viņu nemocīsi.
Offline
bdan
02. Apr 2018, 23:26 #649

Kopš: 07. Dec 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: 3.0sd


02 Apr 2018, 23:23:03 @kaadzis rakstīja:

02 Apr 2018, 23:17:54 @bdan rakstīja:
jautājums zinātniekiem, vai ir vērts čipot 3.0sd 210kw dzinēju ? Protams auto nav jauns.

ko tu saproti ar vārdu vērts? ja domā vai būs atšķirība gaitā, uzrāvienā, jaudā, tad protams,ja domā ka gada laikā atsitīsi čipšanans izmaksas degvielas patēriņa samazinājumā, tad nē. dzelži no tā necietīs, ja speciāli visu laiku viņu nemocīsi.

vairāk domāju, to , ka dzinējam ir 10 gadi. Vai kaut kas neizdomās ātrāk nobeigties nekā tam paredzēts?


p.s. kurš jau braukā ar čipotu 3.0sd vai to pašu 3.5d un cik ilgi,ir noticis kas nevēlams , nav noticis, varbūt kādam ir ko teikt?
Offline
Kaross
03. Apr 2018, 00:14 #650

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Es braukāju 3 gadus ar 535D 2005.gada. 350zs un 700nm uz stenda bija. Nekas, izņemot standarta kaites, nenotika. Ar to auto tika vilkts arī treileris ar sporta auto aizmugurē. Kārba 3 gadus nogāja bez problēmām un joprojām jaunais saimnieks ar viņu brauc.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
03. Apr 2018, 11:09 #651

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


02 Apr 2018, 23:23:03 @kaadzis rakstīja:

02 Apr 2018, 23:17:54 @bdan rakstīja:
jautājums zinātniekiem, vai ir vērts čipot 3.0sd 210kw dzinēju ? Protams auto nav jauns.

ko tu saproti ar vārdu vērts? ja domā vai būs atšķirība gaitā, uzrāvienā, jaudā, tad protams,ja domā ka gada laikā atsitīsi čipšanans izmaksas degvielas patēriņa samazinājumā, tad nē. dzelži no tā necietīs, ja speciāli visu laiku viņu nemocīsi.
+1000
Perfekta atbilde!
Izmaksas degvielas patēriņā var mēģināt atsist 2-3 gadu laikā, ja čipojot ir pataisīts ekonomiskāks

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
N53series
03. Apr 2018, 12:15 #652

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

O, pastāstiet, kā jūs tos diizeljus dabuujiet ekonomiskaakus.
Offline
Jonix
03. Apr 2018, 13:59 #653

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Atslēgas vārdi ir samazināta ekoloģija (ne kūpēšana) un palielināta grieze, kura pie Normālas Braukšanas ļauj ātrāk sasniegt nepieciešamo ātrumu, veikt apdzīšanu nepārslēdzoties uz zemāku pārnesumu utt.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
N53series
03. Apr 2018, 14:03 #654

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


03 Apr 2018, 13:59:49 @Jonix rakstīja:
Atslēgas vārdi ir samazināta ekoloģija (ne kūpēšana) un palielināta grieze, kura pie Normālas Braukšanas ļauj ātrāk sasniegt nepieciešamo ātrumu, veikt apdzīšanu nepārslēdzoties uz zemāku pārnesumu utt.


Var bez atslēgas vārdiem, bet konkrētāk?
Teema par lielāku griezi, aatraaku pārslēgšanos - nav par tēmu. Mazākam pateerinjam vajag augstāku lietderības koeficientu.
Es gribu saprast, kaa tas tiek sasniegts.
Offline
Jonix
03. Apr 2018, 14:08 #655

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


03 Apr 2018, 14:03:48 @N53series rakstīja:

03 Apr 2018, 13:59:49 @Jonix rakstīja:
Atslēgas vārdi ir samazināta ekoloģija (ne kūpēšana) un palielināta grieze, kura pie Normālas Braukšanas ļauj ātrāk sasniegt nepieciešamo ātrumu, veikt apdzīšanu nepārslēdzoties uz zemāku pārnesumu utt.


Var bez atslēgas vārdiem, bet konkrētāk?
Teema par lielāku griezi, aatraaku pārslēgšanos - nav par tēmu. Mazākam pateerinjam vajag augstāku lietderības koeficientu.
Es gribu saprast, kaa tas tiek sasniegts.
Tā arī tas tiek sasniegts! Detalizētāka informācija ir daļējs komercnoslēpums un lomu spēlē čipotājam, nevis foruma daiļd**sējam

Diskusijām ar trolli, man īsti laika nav. Ja vēlies zinātniskā darba cienīgu aprakstu - esi laipni lūgts - vari tādu izpētīt un uzrakstīt.



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
N53series
03. Apr 2018, 15:14 #656

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Klau, smurguli, Tev vnk pašam nav sajēga, taapeec te blato.
Offline
Jonix
03. Apr 2018, 17:58 #657

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Man nav sajēgas un tu neesi Trollis

[ Šo ziņu laboja Jonix, 03 Apr 2018, 18:18:45 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Modrs
03. Apr 2018, 19:41 #658

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


03 Apr 2018, 14:08:27 @Jonix rakstīja:

03 Apr 2018, 14:03:48 @N53series rakstīja:

03 Apr 2018, 13:59:49 @Jonix rakstīja:
Atslēgas vārdi ir samazināta ekoloģija (ne kūpēšana) un palielināta grieze, kura pie Normālas Braukšanas ļauj ātrāk sasniegt nepieciešamo ātrumu, veikt apdzīšanu nepārslēdzoties uz zemāku pārnesumu utt.


Var bez atslēgas vārdiem, bet konkrētāk?
Teema par lielāku griezi, aatraaku pārslēgšanos - nav par tēmu. Mazākam pateerinjam vajag augstāku lietderības koeficientu.
Es gribu saprast, kaa tas tiek sasniegts.
Tā arī tas tiek sasniegts! Detalizētāka informācija ir daļējs komercnoslēpums un lomu spēlē čipotājam, nevis foruma daiļd**sējam

Diskusijām ar trolli, man īsti laika nav. Ja vēlies zinātniskā darba cienīgu aprakstu - esi laipni lūgts - vari tādu izpētīt un uzrakstīt.




Ja pareizi saprotu, tad ekonomija tiek panākta liesinot, bet tad NOx paaugstinās.
Tieši tā, kā to piekopa VW AG dīzeļgeitas gadījumā - auto bija ekonomisks, bet NOx Trap netika galā ar atgāzēm. Un tieši NOx iegāza VW, nevis cietās daļiņas, CO un pārējā draza

pagūglējie
Offline
N53series
03. Apr 2018, 20:04 #659

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


03 Apr 2018, 19:41:40 @Modrs rakstīja:

03 Apr 2018, 14:08:27 @Jonix rakstīja:

03 Apr 2018, 14:03:48 @N53series rakstīja:

03 Apr 2018, 13:59:49 @Jonix rakstīja:
Atslēgas vārdi ir samazināta ekoloģija (ne kūpēšana) un palielināta grieze, kura pie Normālas Braukšanas ļauj ātrāk sasniegt nepieciešamo ātrumu, veikt apdzīšanu nepārslēdzoties uz zemāku pārnesumu utt.


Var bez atslēgas vārdiem, bet konkrētāk?
Teema par lielāku griezi, aatraaku pārslēgšanos - nav par tēmu. Mazākam pateerinjam vajag augstāku lietderības koeficientu.
Es gribu saprast, kaa tas tiek sasniegts.
Tā arī tas tiek sasniegts! Detalizētāka informācija ir daļējs komercnoslēpums un lomu spēlē čipotājam, nevis foruma daiļd**sējam

Diskusijām ar trolli, man īsti laika nav. Ja vēlies zinātniskā darba cienīgu aprakstu - esi laipni lūgts - vari tādu izpētīt un uzrakstīt.




Ja pareizi saprotu, tad ekonomija tiek panākta liesinot, bet tad NOx paaugstinās.
Tieši tā, kā to piekopa VW AG dīzeļgeitas gadījumā - auto bija ekonomisks, bet NOx Trap netika galā ar atgāzēm. Un tieši NOx iegāza VW, nevis cietās daļiņas, CO un pārējā draza

pagūglējie


nee, tas ir Nosleepums!

un tagad pastaatiet man, luudzu, kaa iespeejama shii 'liesinaashana', ja tiek amputeets EGR????
Offline
Brugjis
03. Apr 2018, 21:26 #660

Kopš: 04. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 885

Braucu ar: Smukumu no Tukuma

535D FL pēc čipa kļuva daudz patīkamaks tieši pilsētas braukšanā. Kārba slēdzas ātrāk un, jā, ja arī tas ir kaitīgāk, griezes dēļ, "Recro" teica, ka kārbas pašas viņiem tur, a mufti es jau nomainīju.

Runājot par patēriņu, pat uzliekot lielākus un platākus ratus, pēc čipa tas palika mazāks, ne jau daudz, bet mazāks ir.

[ Šo ziņu laboja Brugjis, 03 Apr 2018, 22:08:29 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo