Online
Pašreiz BMWPower skatās 181 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiptuning
Autors | Ziņojums |
kubs | | Kopš: 08. Jun 2009
Ziņojumi: 4315
Braucu ar:
| Ir 2012 gada 2.0 vag ar dsg. 103 kv. Viss vēl savās, nobraukums arī vēl normāls. Cik naudas un kādi ieguvumi? PM. | Offline | | |
Markijs | | Kopš: 24. Dec 2008
Ziņojumi: 1367
Braucu ar: Vecu vācu kupeju.
|
02 Apr 2018, 17:57:47 @Regisss rakstīja:
Auto - F30 320d 2013.g. 184zs automāts... 118k km...
Sen jau vēlme nočipot, bet kaut kā bail... ir pamats baidīties vai nav? Es par kārbu un kvēpu filtru?!
Par šo tēmu, kvēpu obligāti jāņem ārā ja čipo vai arī var atstāt ja viņš tur vēl elpo ? | Offline | | |
7781 | | Kopš: 24. Jul 2010
Ziņojumi: 813
Braucu ar:
| Intereses pec kada ir statistika par beigtam karbam uz STOCK 535d un chipotiem 530d? Jo, cik zinu/atceros karbas vinjiem vienadas. Tikai tas, ko teica N53 par griezes pieprasijumu shiem abiem motoriem, skiet krasi atskiras. Teiksim, ja izbrauc ar. 535d pec chipota 530d skiet ka vinsh neiet. Vismaz pirmajos atrumos nav tadi ravieni, attiecigi grieze, kas ir pieejama 535d netiek pilniba izmantota, kas ir 530d Chip gadijuma. Es gribu pateikt, ka varbūt vajag chipot 530d, bet karba ielaist softu no 535d? Znatoki varbūt var pakomentēt | Offline | | |
pelu_junkurs | | Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2340
Braucu ar: žurx
|
02 Apr 2018, 21:56:28 @7781 rakstīja:
Intereses pec kada ir statistika par beigtam karbam uz STOCK 535d un chipotiem 530d? Jo, cik zinu/atceros karbas vinjiem vienadas. Tikai tas, ko teica N53 par griezes pieprasijumu shiem abiem motoriem, skiet krasi atskiras. Teiksim, ja izbrauc ar. 535d pec chipota 530d skiet ka vinsh neiet. Vismaz pirmajos atrumos nav tadi ravieni, attiecigi grieze, kas ir pieejama 535d netiek pilniba izmantota, kas ir 530d Chip gadijuma. Es gribu pateikt, ka varbūt vajag chipot 530d, bet karba ielaist softu no 535d? Znatoki varbūt var pakomentēt
Nav braukts ar čipotu 3.0d (tikai ar nečipotu), bet stokā nesalīdzināt ar biturbo. Nesen uzskrējos ar kūpošu (drošivien čipotu) 525d, 70- ~100-120 viņš cēla gandrīz tāpat kā 535d
Gandrīz jaņos paliku ar visu biturbo
Tīri interesēs pēc, kā čipots 525d un 530d teh. datos kotējas pret stock 535d?[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 02 Apr 2018, 22:09:57 ] | Offline | | |
alxz | | Kopš: 15. Sep 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: riteni
| Pirms sagriezu 535d, gandrīz papirdu 330d ar čipu. Kaross sagrieza un uztaisīja dpf vietā downpipe - tagad vienkārši lidoju, emkas blakus nestāv.
----------------- Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM. | Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
02 Apr 2018, 22:09:12 @pelu_junkurs rakstīja:
02 Apr 2018, 21:56:28 @7781 rakstīja:
Intereses pec kada ir statistika par beigtam karbam uz STOCK 535d un chipotiem 530d? Jo, cik zinu/atceros karbas vinjiem vienadas. Tikai tas, ko teica N53 par griezes pieprasijumu shiem abiem motoriem, skiet krasi atskiras. Teiksim, ja izbrauc ar. 535d pec chipota 530d skiet ka vinsh neiet. Vismaz pirmajos atrumos nav tadi ravieni, attiecigi grieze, kas ir pieejama 535d netiek pilniba izmantota, kas ir 530d Chip gadijuma. Es gribu pateikt, ka varbūt vajag chipot 530d, bet karba ielaist softu no 535d? Znatoki varbūt var pakomentēt
Nav braukts ar čipotu 3.0d (tikai ar nečipotu), bet stokā nesalīdzināt ar biturbo. Nesen uzskrējos ar kūpošu (drošivien čipotu) 525d, 70- ~100-120 viņš cēla gandrīz tāpat kā 535d
Gandrīz jaņos paliku ar visu biturbo
Tīri interesēs pēc, kā čipots 525d un 530d teh. datos kotējas pret stock 535d?
par kuru 525d iet runa? ja fl tad tas ir tas pats 3l tikai ar mazākām sprauslām un apgrieztu softu.uzčipot var gandrīz tā pat kā 530d.
runājot par 530d fl un 535d fl tad atšķirība ir tikai turbīnās, jo sprauslas un motors ir tāds pats. ja labi gribas to 530d var uzgriezt uz apmēram 340zs.
par kārbām runājot, nezinu tik smalki par FL bet pirmsfeisliftam 530d un 535d kārbas ir citādākas. | Offline | | |
bdan | | Kopš: 07. Dec 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar: 3.0sd
| jautājums zinātniekiem, vai ir vērts čipot 3.0sd 210kw dzinēju ? Protams auto nav jauns. | Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
02 Apr 2018, 23:17:54 @bdan rakstīja:
jautājums zinātniekiem, vai ir vērts čipot 3.0sd 210kw dzinēju ? Protams auto nav jauns.
ko tu saproti ar vārdu vērts? ja domā vai būs atšķirība gaitā, uzrāvienā, jaudā, tad protams,ja domā ka gada laikā atsitīsi čipšanans izmaksas degvielas patēriņa samazinājumā, tad nē. dzelži no tā necietīs, ja speciāli visu laiku viņu nemocīsi. | Offline | | |
|
bdan | | Kopš: 07. Dec 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar: 3.0sd
|
02 Apr 2018, 23:23:03 @kaadzis rakstīja:
02 Apr 2018, 23:17:54 @bdan rakstīja:
jautājums zinātniekiem, vai ir vērts čipot 3.0sd 210kw dzinēju ? Protams auto nav jauns.
ko tu saproti ar vārdu vērts? ja domā vai būs atšķirība gaitā, uzrāvienā, jaudā, tad protams,ja domā ka gada laikā atsitīsi čipšanans izmaksas degvielas patēriņa samazinājumā, tad nē. dzelži no tā necietīs, ja speciāli visu laiku viņu nemocīsi.
vairāk domāju, to , ka dzinējam ir 10 gadi. Vai kaut kas neizdomās ātrāk nobeigties nekā tam paredzēts?
p.s. kurš jau braukā ar čipotu 3.0sd vai to pašu 3.5d un cik ilgi,ir noticis kas nevēlams , nav noticis, varbūt kādam ir ko teikt? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Es braukāju 3 gadus ar 535D 2005.gada. 350zs un 700nm uz stenda bija. Nekas, izņemot standarta kaites, nenotika. Ar to auto tika vilkts arī treileris ar sporta auto aizmugurē. Kārba 3 gadus nogāja bez problēmām un joprojām jaunais saimnieks ar viņu brauc.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
02 Apr 2018, 23:23:03 @kaadzis rakstīja:
02 Apr 2018, 23:17:54 @bdan rakstīja:
jautājums zinātniekiem, vai ir vērts čipot 3.0sd 210kw dzinēju ? Protams auto nav jauns.
ko tu saproti ar vārdu vērts? ja domā vai būs atšķirība gaitā, uzrāvienā, jaudā, tad protams,ja domā ka gada laikā atsitīsi čipšanans izmaksas degvielas patēriņa samazinājumā, tad nē. dzelži no tā necietīs, ja speciāli visu laiku viņu nemocīsi.
+1000
Perfekta atbilde!
Izmaksas degvielas patēriņā var mēģināt atsist 2-3 gadu laikā, ja čipojot ir pataisīts ekonomiskāks
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| O, pastāstiet, kā jūs tos diizeljus dabuujiet ekonomiskaakus. | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Atslēgas vārdi ir samazināta ekoloģija (ne kūpēšana) un palielināta grieze, kura pie Normālas Braukšanas ļauj ātrāk sasniegt nepieciešamo ātrumu, veikt apdzīšanu nepārslēdzoties uz zemāku pārnesumu utt.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
03 Apr 2018, 13:59:49 @Jonix rakstīja:
Atslēgas vārdi ir samazināta ekoloģija (ne kūpēšana) un palielināta grieze, kura pie Normālas Braukšanas ļauj ātrāk sasniegt nepieciešamo ātrumu, veikt apdzīšanu nepārslēdzoties uz zemāku pārnesumu utt.
Var bez atslēgas vārdiem, bet konkrētāk?
Teema par lielāku griezi, aatraaku pārslēgšanos - nav par tēmu. Mazākam pateerinjam vajag augstāku lietderības koeficientu.
Es gribu saprast, kaa tas tiek sasniegts. | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
03 Apr 2018, 14:03:48 @N53series rakstīja:
03 Apr 2018, 13:59:49 @Jonix rakstīja:
Atslēgas vārdi ir samazināta ekoloģija (ne kūpēšana) un palielināta grieze, kura pie Normālas Braukšanas ļauj ātrāk sasniegt nepieciešamo ātrumu, veikt apdzīšanu nepārslēdzoties uz zemāku pārnesumu utt.
Var bez atslēgas vārdiem, bet konkrētāk?
Teema par lielāku griezi, aatraaku pārslēgšanos - nav par tēmu. Mazākam pateerinjam vajag augstāku lietderības koeficientu.
Es gribu saprast, kaa tas tiek sasniegts.
Tā arī tas tiek sasniegts! Detalizētāka informācija ir daļējs komercnoslēpums un lomu spēlē čipotājam, nevis foruma daiļd**sējam
Diskusijām ar trolli, man īsti laika nav. Ja vēlies zinātniskā darba cienīgu aprakstu - esi laipni lūgts - vari tādu izpētīt un uzrakstīt.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| Klau, smurguli, Tev vnk pašam nav sajēga, taapeec te blato.
| Offline | | |
|
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Man nav sajēgas un tu neesi Trollis
[ Šo ziņu laboja Jonix, 03 Apr 2018, 18:18:45 ]
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
03 Apr 2018, 14:08:27 @Jonix rakstīja:
03 Apr 2018, 14:03:48 @N53series rakstīja:
03 Apr 2018, 13:59:49 @Jonix rakstīja:
Atslēgas vārdi ir samazināta ekoloģija (ne kūpēšana) un palielināta grieze, kura pie Normālas Braukšanas ļauj ātrāk sasniegt nepieciešamo ātrumu, veikt apdzīšanu nepārslēdzoties uz zemāku pārnesumu utt.
Var bez atslēgas vārdiem, bet konkrētāk?
Teema par lielāku griezi, aatraaku pārslēgšanos - nav par tēmu. Mazākam pateerinjam vajag augstāku lietderības koeficientu.
Es gribu saprast, kaa tas tiek sasniegts.
Tā arī tas tiek sasniegts! Detalizētāka informācija ir daļējs komercnoslēpums un lomu spēlē čipotājam, nevis foruma daiļd**sējam
Diskusijām ar trolli, man īsti laika nav. Ja vēlies zinātniskā darba cienīgu aprakstu - esi laipni lūgts - vari tādu izpētīt un uzrakstīt.
Ja pareizi saprotu, tad ekonomija tiek panākta liesinot, bet tad NOx paaugstinās.
Tieši tā, kā to piekopa VW AG dīzeļgeitas gadījumā - auto bija ekonomisks, bet NOx Trap netika galā ar atgāzēm. Un tieši NOx iegāza VW, nevis cietās daļiņas, CO un pārējā draza
pagūglējie | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
03 Apr 2018, 19:41:40 @Modrs rakstīja:
03 Apr 2018, 14:08:27 @Jonix rakstīja:
03 Apr 2018, 14:03:48 @N53series rakstīja:
03 Apr 2018, 13:59:49 @Jonix rakstīja:
Atslēgas vārdi ir samazināta ekoloģija (ne kūpēšana) un palielināta grieze, kura pie Normālas Braukšanas ļauj ātrāk sasniegt nepieciešamo ātrumu, veikt apdzīšanu nepārslēdzoties uz zemāku pārnesumu utt.
Var bez atslēgas vārdiem, bet konkrētāk?
Teema par lielāku griezi, aatraaku pārslēgšanos - nav par tēmu. Mazākam pateerinjam vajag augstāku lietderības koeficientu.
Es gribu saprast, kaa tas tiek sasniegts.
Tā arī tas tiek sasniegts! Detalizētāka informācija ir daļējs komercnoslēpums un lomu spēlē čipotājam, nevis foruma daiļd**sējam
Diskusijām ar trolli, man īsti laika nav. Ja vēlies zinātniskā darba cienīgu aprakstu - esi laipni lūgts - vari tādu izpētīt un uzrakstīt.
Ja pareizi saprotu, tad ekonomija tiek panākta liesinot, bet tad NOx paaugstinās.
Tieši tā, kā to piekopa VW AG dīzeļgeitas gadījumā - auto bija ekonomisks, bet NOx Trap netika galā ar atgāzēm. Un tieši NOx iegāza VW, nevis cietās daļiņas, CO un pārējā draza
pagūglējie
nee, tas ir Nosleepums!
un tagad pastaatiet man, luudzu, kaa iespeejama shii 'liesinaashana', ja tiek amputeets EGR???? | Offline | | |
Brugjis | | Kopš: 04. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 885
Braucu ar: Smukumu no Tukuma
| 535D FL pēc čipa kļuva daudz patīkamaks tieši pilsētas braukšanā. Kārba slēdzas ātrāk un, jā, ja arī tas ir kaitīgāk, griezes dēļ, "Recro" teica, ka kārbas pašas viņiem tur, a mufti es jau nomainīju.
Runājot par patēriņu, pat uzliekot lielākus un platākus ratus, pēc čipa tas palika mazāks, ne jau daudz, bet mazāks ir.[ Šo ziņu laboja Brugjis, 03 Apr 2018, 22:08:29 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|