Online

Pašreiz BMWPower skatās 240 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: E30 M3

AutorsZiņojums
DoubleD
22. Jan 2007, 23:29 #641

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

slinkums meklet, bet var paskatities, cik nM pie cik rpm ir S14...
es vel bmwpower festivala ar visu iiso reduktoru, ar 2.0iSu meginaju uzraut, tip skersu ielikt, bet sapratu, ka nav jeegas, negribejas pa mulki palikt un izgaju no situacijas

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
DoubleD
22. Jan 2007, 23:30 #642

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325


2007-01-22 23:21, emigrantss rakstīja:
..nevajadzetu but tik traki...ka neder

Ja gribi pa trasi, tad pie Gvido stāv tas e36 - Pa ielu staipīt, yess yesss yees e30!

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
edzulis
22. Jan 2007, 23:34 #643

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Lai nebūtu tukši jā****

325i 222nm@4300
M3 230nm@4600[]
Offline
DoubleD
22. Jan 2007, 23:36 #644

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

ainu, neiešu te nevienam neko pierādīt! Katrs pats zinās ko izvēlēties

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
emigrants
22. Jan 2007, 23:36 #645

Kopš: 01. Mar 2003

Ziņojumi: 4060

Braucu ar: to kas bildē

gvido vajadzetu iet un nopert par to e36
Offline
JZ
23. Jan 2007, 00:00 #646

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tie ir reklaamas ciparinji, m20 motoram taa griezes liikne buus daudz leezenaaka nekaa s14, tb ja uzziimees grafiku kur Y ass buus griezes moments un X motora apgriezieni, apreekjinaas laukumu m20 uzziimeetajai liiknei un s14 uzziimeetajai, tad ieraudziis ka m20 tas laukums ir daudz lielaaks, taatad efektiivi izmantojamo rpm diapazons plashaaks, ar s14 var drifteet, noteikti, tikai uzreiz tas prasiis attieciigu aatrumkaarbu noteiktai trases konfiguraacijai

un m20b25 ir niikulis arii, vispaar stock tie parastie mXX motori visi der tikai kraaninju pastaipiit pie luksafora pret taadiem pashiem parastajiem vw/audi/japiem
Offline
RM1
23. Jan 2007, 00:04 #647

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Tas ir skaidrs, ka stock vienmēr ir pa īsu, bet runa ir par to, ka daudzi cilveki domā, ka ar s14 varēs izpildīties kā viņiem gribēsies Mans ieteikums ir tāds, ja kāds grib ņemt auto priekš drifta, tad labāk sākt ar M20B25 nekā ar s14, pašam būs vieglāk Ja grib ņemt trasei, tad cita runa, bet es uzskatu, ka vienkārsi nevar nopirkt e30 M3 un pateikt "vot tagad es braukšu pa trasi ar šito"

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
RM1
23. Jan 2007, 00:05 #648

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Un JZ izstāstīja to ko es ar Daini teicu, tikai daudz pilnīgāk un ar pamatojumu

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
DoubleD
23. Jan 2007, 00:05 #649

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

Var, es tev 2us tādus cilvēkus parādīšu! viņi pat sagatavoja viņu, lai droši var topīt gan pa trasi gan pa dopu

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
dz3333
23. Jan 2007, 00:06 #650

Kopš: 22. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 990

Braucu ar: The Ultimate Driving Machine


2007-01-22 23:05, DoubleD rakstīja:
... nav viņš domāts ar 2o robu tīt saules!
Mierīgi

-----------------
IN BMW WE TRUST
Offline
DoubleD
23. Jan 2007, 00:08 #651

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325


2007-01-23 00:06, dz3333 rakstīja:

2007-01-22 23:05, DoubleD rakstīja:
... nav viņš domāts ar 2o robu tīt saules!
Mierīgi


Neenu saules noteikti var satiit, es bij savadak domajis, bet nepareizi izteicos - betnu slinkums man par šito visu tēmu vairs diskutēt. tāpat pagaidām nevienam no mums tā aparāta nav, un varam likt likmes, kurš pirmais kautko iegrābs, vai nu edzulis vai emigrantss

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
edzulis
23. Jan 2007, 00:09 #652

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-23 00:00, JZ rakstīja:
tie ir reklaamas ciparinji, m20 motoram taa griezes liikne buus daudz leezenaaka nekaa s14, tb ja uzziimees grafiku kur Y ass buus griezes moments un X motora apgriezieni, apreekjinaas laukumu m20 uzziimeetajai liiknei un s14 uzziimeetajai, tad ieraudziis ka m20 tas laukums ir daudz lielaaks, taatad efektiivi izmantojamo rpm diapazons plashaaks, ar s14 var drifteet, noteikti, tikai uzreiz tas prasiis attieciigu aatrumkaarbu noteiktai trases konfiguraacijai

un m20b25 ir niikulis arii, vispaar stock tie parastie mXX motori visi der tikai kraaninju pastaipiit pie luksafora pret taadiem pashiem parastajiem vw/audi/japiem


JZ, pastāsti kādas idejas kā palielināt S14 jauju saglabājot puslīdz sakarīgu resursu. Es nerunāju par 300zs, bet kādiem ~ 240-250. Droši vien jāsāk ar kapitalku. Ko tālāk, nav ne jausmas...

No šitā ir kāda jēga? Kā nekā 1000-1500 eur...

Offline
JZ
23. Jan 2007, 00:10 #653

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

s14 nav stock, tas jau ir tuuneets dzineejs, taadeelj parasts ierindas pilsonis domaa ka taa mashiina neiet, braukt ar tadau ir jaaprot...

un tam m20 vajag kaa minimums iisu reduktoru, bet peec tam arii achgaarno kaarbu, jo vinjai robi ir tuvaaki, taa arii ir lielaakaa beeda visiem standartiigajiem bmw taas defaultaas kaarbas ir apmeeram 200-300rpm pa garu, vai nu jaapaargriezh motors, vai ar kaaju jaauzstumj peec paarnesuma paarsleegshanas, iisais reduktors to bedri nedaudz samazina, bet pareizaa pieeja taa nav

zheel ka pie mums paarsvaraa achgaarnaas lieto tikai lai paziimeetos, jo bail nogriezt
Offline
DoubleD
23. Jan 2007, 00:11 #654

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

es zinu, kam karbas agraak bija, bet tanos laikos nevienam nevajadzeja, un aizgaja postaa... tagad huh...
kur mums te palika, viens te par 600ls laikam tirgoja

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
edzulis
23. Jan 2007, 00:12 #655

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Beidziet te ļečīt par tām saulēm, driftiem un trasēm Protams, ka var gan sauli uzmest, gan padriftēt, bet vislabāk pa biķerniekiem.

Kas nav redzējis, noskatās vēlreiz šito video

p.s Labi atceros kā savulaik martini pie sarkanā Biķernieku krustojumā izbrauca krustā un uzmeta pāris saules
Offline
DoubleD
23. Jan 2007, 00:13 #656

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

Nu mes uz Piedrujas ielas liela krustojuma, taa ar wheelu ar saviem 318iS esam darījuši...

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
JZ
23. Jan 2007, 00:15 #657

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kapitaalais remonts ir obligaats priekshnosaciijums taalaakajam:

vispraatiigaakais ir uzlikt kaadu no reguleejamiem motora vadiibas blokiem, tad uz stendu reguleet, Somija nemaz nav tik taalu, es runaaju pilniigi nopietni, mosh veel var kaadu sadaleni pameegjinaat pamainiit (ne obligaati abas uzreiz), tur var interesantu efektu panaakt

pat ar visaam stock detaljaam efekts buus ljoti juutams, jo standarta reguleejums ir ekonomijai/ielai, pat s14...

tas ogleklja kolektors ir vajadziigs tikai rpm augshgalam, bet to uzliekot pazaudees nedaudz apaksheejo liikni jaudas piikjim, tas buus veel augstaaks (lielaaka max jauda), bet sashaurinaasies izmantojamo rpm diapazons
Offline
diesel
23. Jan 2007, 00:16 #658

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

... rodas iespaids, ka kāds mēģina iestāstīt ka s14 neiet
Offline
RM1
23. Jan 2007, 00:16 #659

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


2007-01-23 00:10, JZ rakstīja:
s14 nav stock, tas jau ir tuuneets dzineejs, taadeelj parasts ierindas pilsonis domaa ka taa mashiina neiet, braukt ar tadau ir jaaprot...

un tam m20 vajag kaa minimums iisu reduktoru, bet peec tam arii achgaarno kaarbu, jo vinjai robi ir tuvaaki, taa arii ir lielaakaa beeda visiem standartiigajiem bmw taas defaultaas kaarbas ir apmeeram 200-300rpm pa garu, vai nu jaapaargriezh motors, vai ar kaaju jaauzstumj peec paarnesuma paarsleegshanas, iisais reduktors to bedri nedaudz samazina, bet pareizaa pieeja taa nav

zheel ka pie mums paarsvaraa achgaarnaas lieto tikai lai paziimeetos, jo bail nogriezt


Tu saki, ka ir tolks tādu kārbu likt virsū, pa 250Ls??? Nu pēc 3.73 pārejas uz 3.91+short shifters+vieglāks spararats-katalizātors, auto atdzīvojās Bet tagad taisos pāriet atpakaļ uz 3.73 ar torsen bloķi, un tas mani mazliet nepatīk, gribās lai paliek 3.91, bet visco sūkā

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
DoubleD
23. Jan 2007, 00:17 #660

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

torstenu ?

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo