Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
Vakar, 21:13 #641

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Arī tos pašu dīzeļus liela daļa nemāk, ''mācēšana'' beidzās ar pirmās paaudzes M57

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mikuzz
Vakar, 22:23 #642

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


24 Nov 2024, 16:03:25 @Saabpower rakstīja:
Vēl mēnesis un nevajadzēs ne mazgāt, ne tīrit. Vai nu jauns DPF vai tolmets. Kā arī tiem kam ķļūdas nemet, nav garantija ka viss būs ok. Laikam pietiks braukt ar diesel.

https://www.lsm.lv/raksts/dzive--stils/ikdienai...a-veida.a535835/


Nākamgad mērīs, bet "2" vēl netiks likts, gadu varēs domāt ko darīt ar to kasti
Offline
Mikuzz
Vakar, 22:24 #643

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


24 Nov 2024, 16:10:28 @RolandsK rakstīja:
Nevajag biedēt tautu, 1'000'000 daļiņu, visdrīzāk ies cauri arī labs dzinējs bez DPF. Dzīve, protams, rādīs, bet nav pamata celt paniku.


Stipri šaubos
Offline
depo
Vakar, 22:35 #644

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20950

Braucu ar: Zirgu


24 Nov 2024, 15:24:19 @crime rakstīja:
depo, jautājums tev kā ne-datoržurkai un pro-skrūvētājam. Ja auto, kuram DPF ir tā aizdiries, kā tikko aprakstīji, bet pašam auto nav tehnisku problēmu, tobiš viņš ir aizdirsies, jo ir nobraukti, piemēram, 500tk km ar vienu DPF, tas pēc tavas guru mazgāšanas pildīs tam uzdoto funkciju, aizturēt mikrodaļas nu tikai bez diršanas un locīšanās par un ap, vienu atbildi: jā vai nē


1. Ja dzinējam viss ir kārtībā, tad DPF var aizdirsties tikai, ja ļurkā pilsētā vai dzinējs nevar sasniegt darba režīmu - īsie gabali, piemēram, bērns netālu uz skolu/veikals utt.

2. Kādi 500k, tur jau pie 250k lielākā daļa DPF filtru ir izstrādājušies un miskastē metami +vēl plaisas +mehāniski sairuši.

Mazgāšana ir tikai gadījumiem, kad ir notikusi šaize ar dzinēju, sadzīta eļļa DPFā vai arī nav notikušas reģenerācijas un turpināts braukt kamēr viņš ir tik pilns, ka ar piespiedu reģenerāciju pat nevar izdedzināt.

[ Šo ziņu laboja depo, 24 Nov 2024, 22:40:00 ]

Offline
depo
Vakar, 22:38 #645

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20950

Braucu ar: Zirgu


24 Nov 2024, 17:27:46 @kkas rakstīja:
Kaross būs miljonārs.


Kaross čista peldēsies naudā. Sāks piedāvāt pakalpojumu DPF noma. Atbrauc, atstāj savu lamatu, viņš uzliks svaigu DPF, sabakstīs uz datora visu kā vajag, izies tev TA, noņems DPF, iešūs tev softu un tu gadu brauc.

Daudz filtrus viņam nevajag, uz BMW DPF varianti nav baigi daudz. Nopirks no katra pa 1 un atpelnīs viņus pirmajā gadā, kad CSDD sāks mērīt daļiņas

[ Šo ziņu laboja depo, 24 Nov 2024, 22:39:17 ]

Offline
protams
Vakar, 22:49 #646

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5650

Braucu ar: null ziiben


24 Nov 2024, 22:38:52 @depo rakstīja:

24 Nov 2024, 17:27:46 @kkas rakstīja:
Kaross būs miljonārs.


Kaross čista peldēsies naudā. Sāks piedāvāt pakalpojumu DPF noma. Atbrauc, atstāj savu lamatu, viņš uzliks svaigu DPF, sabakstīs uz datora visu kā vajag, izies tev TA, noņems DPF, iešūs tev softu un tu gadu brauc.

Daudz filtrus viņam nevajag, uz BMW DPF varianti nav baigi daudz. Nopirks no katra pa 1 un atpelnīs viņus pirmajā gadā, kad CSDD sāks mērīt daļiņas

-1

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
crime
Vakar, 23:23 #647

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8516

Braucu ar: m635csi


24 Nov 2024, 22:35:15 @depo rakstīja:

24 Nov 2024, 15:24:19 @crime rakstīja:
depo, jautājums tev kā ne-datoržurkai un pro-skrūvētājam. Ja auto, kuram DPF ir tā aizdiries, kā tikko aprakstīji, bet pašam auto nav tehnisku problēmu, tobiš viņš ir aizdirsies, jo ir nobraukti, piemēram, 500tk km ar vienu DPF, tas pēc tavas guru mazgāšanas pildīs tam uzdoto funkciju, aizturēt mikrodaļas nu tikai bez diršanas un locīšanās par un ap, vienu atbildi: jā vai nē


1. Ja dzinējam viss ir kārtībā, tad DPF var aizdirsties tikai, ja ļurkā pilsētā vai dzinējs nevar sasniegt darba režīmu - īsie gabali, piemēram, bērns netālu uz skolu/veikals utt.

2. Kādi 500k, tur jau pie 250k lielākā daļa DPF filtru ir izstrādājušies un miskastē metami +vēl plaisas +mehāniski sairuši.

Mazgāšana ir tikai gadījumiem, kad ir notikusi šaize ar dzinēju, sadzīta eļļa DPFā vai arī nav notikušas reģenerācijas un turpināts braukt kamēr viņš ir tik pilns, ka ar piespiedu reģenerāciju pat nevar izdedzināt.


tad nafig ieteikt to izšauto sūdu vēl mazgāt kā tev liekas, cik ir vidējais reālais nobraukums praktiskā latvieša notītajai miskastei ar aizdirstu dpf musarņikam karotēs bija jābūt salaistam, kāda vēl mazgāšana

[ Šo ziņu laboja crime, 24 Nov 2024, 23:24:45 ]

Offline
depo
Šodien, 00:22 #648

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20950

Braucu ar: Zirgu

Tak lasi vēlreiz - kādos gadījumos ved/ir jēga vest mazgāt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo