Online
Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Audi topiks
Autors | Ziņojums |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
05 Feb 2022, 10:47:36 @deadalive rakstīja:
Tas ka viņš nav pilns pat mans suns saprot
Protams Belģija + Jelgava ir skarba kombinācija. Bet ja viņu ar dabūt uz molleru, ta varbūt pat nav tik traki. Kopā lipinātos slikoņus var atkost.
No kurienes savu pirki? Caur moller?
Vācijā no auto dīlera, pirmo reizi mūžā paņemu auto pat neapskatot, job tajā brīdī ceļošana nebija iespējama. Tik pēc bildēm un komunikācijas ar dīleri-pardevēju.
Viss bija kā sarunāts. Ja Vācijā nem uz privatpersonu tad 14 dienu laika vari atgriezt ja kautkas nav tā.
Vietejā tirgū diezgan pliki aprīkoti tiek puedavati jo visi pērkot jaunu centas iesipt kapeiku.
Vēl forša fīča ir pakaļejā pagriežamā ass, loti forši parkojas pat šaurās vietās.
Ja apsver no perekupa auto, salīdzini cik tads pats unffalfrei vacijā maksā, pēc tam padomā kāpēc cena šeit lētāka??? Perekups jau nav nekāds santaklauss, lai atdotu labu auto par cenu, kas zemāka kā de, sava varka vismaz paris k eur no auto jāizceļ.
Vācieši patreiz dēl lielā auto deficīta baigi cenas auto nemet nost.
Pie tam Beļģijā pret auto īpašnieki izturas diezgan pavirši, kamer nekas nekrīt nost nesteidzas labot cai braukt pie dīlera, tur tomer vairāk valda pohujisma mentalitate. | Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
05 Feb 2022, 11:46:39 @shirminieks rakstīja:
04 Feb 2022, 23:30:43 @deadalive rakstīja:
04 Feb 2022, 22:26:14 @shibernieks rakstīja:
Ko gribi dzirdēt? Pēdējos gados bmw un mb bik pielikuši un spēj konkurēt. Ap 2015 šie abi vnk apdirsās ieraugot q7 perfomanci.
Cik zinu no pazīstamiem visi brauc ilgi un dikti bez gļukiem. Dažam labam sq7 jau tuvojas 200k. Man tik kādus 14k nogājis feislifts. Nekādu sūdzību
Kāds ir reālais patēriņš tādā 50/50 variantā ar vidēji smagu kāju. Saprotu nav puška/raketa viņš, jo man laikam prasītos vairāk zs priekš nepilnām 3t. Motoram nav kādi standarta kāši, kā N sērijai bmw?
Man acis saka F15, prāts sak q7
Es ar savu b8 audi esmu nobraucis 100+ k km, tagad odo ir ~350k un nevienu sliktu vārdu negribas par to 3tdi v6 teikt.
Ir doma aizbraukt šo q7 aplūkot. Izņemot Jelgava, ir kādas citas aizdomas?
Es, protams, saprotu, ka melna spīdīga mantintiņa ar gaismiņām, bet kur prāts maksāt 40k€ par 5-gadus vecu auto ar 235k km nobraukumu? Tak visu laiku ir 50k + PVN offeri uz jauniem auto ar garantiju no visiem lielajiem dīleriem - Inchcape, Wess/Amserv/Moller, utt. Janvāra sākumā bija 60’400€ par jaunu Q7, tad bija ~10x G05 par 60’500€, tagad vēljoprojām ir lielais Discovery pa 60’400€ (gandrīz tikpat labi aprīkots kā šis Q7).
Pa tiem 59 000 viš ir pliks kā nabags. Ja sakomplektē normlālu pat bez vipendroniem, tad zem 95 nu nekadīgi nesanāk. Pirms ņemt lietotu molleris man sarēķinaja, tagad noteikti ņemot visi 100 kā minimums sanāk un jauns vēl jagaida buus pusgadu.
A pa 50 var atrast 3-4 gadigu ar mazu nobraukumu un pilna komplektacija kam np bija virs 100 000.
Ņemt protams tādu ar 200k+ nobraukumu pa 40 toč nav prata darbs, jo būs jau jasak guldīties, vel jo vairak no perekupuem.
Ja nav principiāli 7 vietas iesaku paskatit 18 gada touaregu. Pasam ļoti patīk. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4583
Braucu ar:
|
05 Feb 2022, 12:12:48 @Sandis_UR rakstīja:
Ja apsver no perekupa auto, salīdzini cik tads pats unffalfrei vacijā maksā, pēc tam padomā kāpēc cena šeit lētāka???
zelta vārdi, šito vajag uzlikt powerim augšā, blogo vietā.....
mani pieci centi - 235k km - tas auto jau ir pusmiris, protams atkarīgs no ikgadeā nobraukuma, bet pēc dažiem gadiem intensīvas lietošanas jau būs miris. | Online | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
05 Feb 2022, 12:19:17 @Sandis_UR rakstīja:
05 Feb 2022, 11:46:39 @shirminieks rakstīja:
04 Feb 2022, 23:30:43 @deadalive rakstīja:
04 Feb 2022, 22:26:14 @shibernieks rakstīja:
Ko gribi dzirdēt? Pēdējos gados bmw un mb bik pielikuši un spēj konkurēt. Ap 2015 šie abi vnk apdirsās ieraugot q7 perfomanci.
Cik zinu no pazīstamiem visi brauc ilgi un dikti bez gļukiem. Dažam labam sq7 jau tuvojas 200k. Man tik kādus 14k nogājis feislifts. Nekādu sūdzību
Kāds ir reālais patēriņš tādā 50/50 variantā ar vidēji smagu kāju. Saprotu nav puška/raketa viņš, jo man laikam prasītos vairāk zs priekš nepilnām 3t. Motoram nav kādi standarta kāši, kā N sērijai bmw?
Man acis saka F15, prāts sak q7
Es ar savu b8 audi esmu nobraucis 100+ k km, tagad odo ir ~350k un nevienu sliktu vārdu negribas par to 3tdi v6 teikt.
Ir doma aizbraukt šo q7 aplūkot. Izņemot Jelgava, ir kādas citas aizdomas?
Es, protams, saprotu, ka melna spīdīga mantintiņa ar gaismiņām, bet kur prāts maksāt 40k€ par 5-gadus vecu auto ar 235k km nobraukumu? Tak visu laiku ir 50k + PVN offeri uz jauniem auto ar garantiju no visiem lielajiem dīleriem - Inchcape, Wess/Amserv/Moller, utt. Janvāra sākumā bija 60’400€ par jaunu Q7, tad bija ~10x G05 par 60’500€, tagad vēljoprojām ir lielais Discovery pa 60’400€ (gandrīz tikpat labi aprīkots kā šis Q7).
Pa tiem 59 000 viš ir pliks kā nabags. Ja sakomplektē normlālu pat bez vipendroniem, tad zem 95 nu nekadīgi nesanāk. Pirms ņemt lietotu molleris man sarēķinaja, tagad noteikti ņemot visi 100 kā minimums sanāk un jauns vēl jagaida buus pusgadu.
A pa 50 var atrast 3-4 gadigu ar mazu nobraukumu un pilna komplektacija kam np bija virs 100 000.
Ņemt protams tādu ar 200k+ nobraukumu pa 40 toč nav prata darbs, jo būs jau jasak guldīties, vel jo vairak no perekupuem.
Ja nav principiāli 7 vietas iesaku paskatit 18 gada touaregu. Pasam ļoti patīk.
Protams, ka tie 60.5k€ offeri ir pustukši, bet viņiem visiem tie 60.5k€ ir uzlikti no 75k-80k€ bāzes:
- Q7 offers: B&O, pneimo, 7-vietas, softclose, matrix LED, vēl kaut kādi sīkumi klāt;;
- Q5 G05: elektriskie sporta kresli, apsilde, 30d, keyless, parkingi & kamera, lielie ekrani, un citi sīkumi;
- Tikko bija lielais Discovery offer: elektriskie kresli ar atminu, pneimo, panoramas lūka, kameras, keyless, digitālais spido, 7-vietas, lane assist, celazimju lasitajs, apsildama sture/sprauslas/vejstikls.
Pēdējam līdz optimālai (nevis max pilnai) komplektācijai (kur neko papildus neprasītos) trūka tikai adaptīvai kruīzs.
Es saprotu, ka papildaprīkojumā ir daudzas foršas lietas, bet es laikam vairāk novērtētu jauni auto ar garantiju, kur esmu pirmais lietotājs, nevis domātu kā un kas to auto ir ekspluatējis 5-gadus pirms manis un plānotu remontus un ‘profilaktiskos darbus’.
Un beigās pēc pieciem gadiem tas ‘plikais’ Q7 ar pilnu vēsturi un 100-125k nobraukumu tāpat ātri aizies pa 30-35k€, savukārt nevienam to 350k nogājušo ‘pilno’ Q7 nevajadzēs pat pa 15k€.
Abos gadījumos būsi uz vērtības zudumu samaksājis 25-30k€, tikai lietota gadījumā vēl klāt nāks visi remontu un profilaktiskie darbi, kā arī iztērētais laiks.[ Šo ziņu laboja shirminieks, 05 Feb 2022, 12:49:43 ] | Offline | | |
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 468
Braucu ar:
| Tāpēc jāpērk auto kad tam vērtība ir zemākajā punktā. | Offline | | |
deadalive | | Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1545
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
| Ļoti daudz kam te rakstītam piekrītu.
Bet taj pašā laika visādi next, ez utt auto plači tirgo 30/40/50/60/70/80+ k e vērtus autiņus, visi klapē plaukstiņas. Šeit tik spelē Jelgava. diskusijā kas labāks 40k lietots, 70k jauns vai vispar pa 30k jauns kaškajs vispār neiesaistišos
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline | Offline | | |
deadalive | | Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1545
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
| uz Jelgavu nebraukšu, nav naudas dizelim un lauka snieg, nav ziemas riepas.
Labak atkorķēšu apinīti un no 9 stāv bloķenes, 2 istab dzivokla virtuves loga verošu citu jaunos autiņus, kuriem visas ekstras stradā
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4583
Braucu ar:
|
Bet taj pašā laika visādi next, ez utt auto plači tirgo 30/40/50/60/70/80+ k e vērtus autiņus, visi klapē plaukstiņas.
nu tie visi plauksitņu klapētaji ir līdzvērtīgi tam dzekam no jelgavas ar tuaregu.... tikai summas citas nu brauc un sakties konkrēto auto, varbūt izvilksi džekpotu un brauksi ilgi un laimīgi | Online | | |
|
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 468
Braucu ar:
| Lai pirktu 40k vērtu auto, ir jāpelna 13k-8k euro mēnesī.
Visi baigi biezie šajā forumā. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4583
Braucu ar:
|
05 Feb 2022, 13:34:27 @Jurka88 rakstīja:
Lai pirktu 40k vērtu auto, ir jāpelna 13k-8k euro mēnesī.
Visi baigi biezie šajā forumā.
Nebut ne, pietiek ar stuku. Var ēst mazak, riepas likt lietotas, ellu liet letaku, dd no lokomotives... Ir daudz dažādu veidu, kā ietaupīt | Online | | |
deadalive | | Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1545
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
|
05 Feb 2022, 13:39:28 @Samsasi rakstīja:
05 Feb 2022, 13:34:27 @Jurka88 rakstīja:
Lai pirktu 40k vērtu auto, ir jāpelna 13k-8k euro mēnesī.
Visi baigi biezie šajā forumā.
Nebut ne, pietiek ar stuku. Var ēst mazak, riepas likt lietotas, ellu liet letaku, dd no lokomotives... Ir daudz dažādu veidu, kā ietaupīt
Tieši tā. Un sliktākajā gadijumā var gulēt autiņā, mazgāties circleK izlietnē utt. Galvenais pačots uz ielas tik jācer, ka mogoveidigie iedos lezeno
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8520
Braucu ar: m635csi
|
05 Feb 2022, 13:34:27 @Jurka88 rakstīja:
Lai pirktu 40k vērtu auto, ir jāpelna 13k-8k euro mēnesī.
Visi baigi biezie šajā forumā.
tu tikko nosaucu powerista videjo menešalgu, kur problēma | Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
| Katrs dara ka grib, es esmu par to, ka premium auto jāperk max svaigi (dēl vertības krituma ja vien neņem op lizē pavisam jaunu ir ļoti neizdevīgi), pie tam premium auto bauda manuprāt ir to top komplektācijās nevis plikadīdās.
Ja nevar atļauties nenopistu premiumu, tad diezgan laba izvēle ir ar dažādiem Kia Sorento vai līdzigiem korejas analogiem, kur pa 40-50k var dabūt loti labi aprīkotus auto ar 5 vai 7 gadu garantiju un pilnaku komplektāciju nekā būs audi q7 starta komplektācijā.
Vienigais minus tādam premium korejietim būs garlaicibas piedeva, diemžēl šie nav drivers car, taču droši pārvietot gimeni bez liekām rupēm ar komfortu ir ļoti ok.
Ja potenciālais pircejs tomēr grib pirkt premiumu un gatavs ik pa laikam paciemoties vaņas garāžā, tad jāiet uz pilnu banku un jānem sq7.
Pats sava ziņā noželoju ka pērkot savu q7 nepieliku 5k un nepaņēmu lidzigu sq7, tagad izvēle unbcenas uz sq7 ir kosmosā.
Lielākais prieks protams tam sq7 buus kad jāmaina keramiskas bremzes, jauna mazauto cenā. | Offline | | |
deadalive | | Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1545
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
| Totāli piekritu sandim.
Es tik iemetu k-kadu variantu un sabruka virsū visa powera offtopik elite ar visu deguna līšanu maka satura utt. Bet kopumā bija ar paris labi posti no kuriem ar kādu info ieguvu. Tiem ar paldies
P.s. kad tirgo savu q7 lai nopirktu sq7, padod ziņu.
P.s.s. es jau šķībi skatos uz bmw, kurnu vel land roveru.
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6756
Braucu ar: E34
|
05 Feb 2022, 16:06:45 @Sandis_UR rakstīja:
Ja potenciālais pircejs tomēr grib pirkt premiumu un gatavs ik pa laikam paciemoties vaņas garāžā, tad jāiet uz pilnu banku un jānem sq7.
Vaņas šos necērt; bijām pie slavena oooo guru ar B9. Viņš pat diagnosticēja kāsi, bet jaukt visu to nost, kas sabāzts zem pārsega, neuzņēmās. Audi centrs tika galā, cēna x4. Vēl pastāv kāsis ar lietus sensoru, veči tur filosofēja, 80+pvn/h ļaut viņiem ar bakstīšanas metodi nodarboties, neceļas maks
Bet pa lielam, premiums ir premiums, 350K un tad var sākt skatīties uz citu, jo var sākties globālas ķibeles.
Ja tam auto ir 200K 3 gados noskriets, -15K no 100K nobrauktā, tad ir jāņem. Ne jau no Jelgavas +BE, bet no plača DE. Viss tur būs labi, 200K nav panaceja. | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
05 Feb 2022, 16:06:45 @Sandis_UR rakstīja:
Katrs dara ka grib, es esmu par to, ka premium auto jāperk max svaigi (dēl vertības krituma ja vien neņem op lizē pavisam jaunu ir ļoti neizdevīgi), pie tam premium auto bauda manuprāt ir to top komplektācijās nevis plikadīdās.
Ja nevar atļauties nenopistu premiumu, tad diezgan laba izvēle ir ar dažādiem Kia Sorento vai līdzigiem korejas analogiem, kur pa 40-50k var dabūt loti labi aprīkotus auto ar 5 vai 7 gadu garantiju un pilnaku komplektāciju nekā būs audi q7 starta komplektācijā.
Vienigais minus tādam premium korejietim būs garlaicibas piedeva, diemžēl šie nav drivers car, taču droši pārvietot gimeni bez liekām rupēm ar komfortu ir ļoti ok.
Ja potenciālais pircejs tomēr grib pirkt premiumu un gatavs ik pa laikam paciemoties vaņas garāžā, tad jāiet uz pilnu banku un jānem sq7.
Pats sava ziņā noželoju ka pērkot savu q7 nepieliku 5k un nepaņēmu lidzigu sq7, tagad izvēle unbcenas uz sq7 ir kosmosā.
Lielākais prieks protams tam sq7 buus kad jāmaina keramiskas bremzes, jauna mazauto cenā.
Es Tev piekrītu par to, ka jāņem maksimāli svaigs, bet tas iemestais 5-gadus vecais ar 240k nobraukumu nekādā ziņā neierakstās kategorijā 'svaigs' - <3g / <100k nobraukums / <50% no jauna cenas varētu būt 'sweetspot' ar labāko value, bet pie pašreizējā auto deficita tas gan varētu būt grūtāk izpildāms. Lai gan apskatoties mobile.de - tur ir padaudz pilni 18' gada Q7 ar <100k nobraukumu ap 50-55kEUR.
Un par aprīkojumu - lai arī papildaprīkojums maina user experience, pats auto (piekare / skaņas izolācija / apdares materiāli / kārba & motors / ergonomika) paliek nemainīgs - un tas KIA / Hyundai pa 50k nevilks līdzi premium'iem nevienā no šīm kategorijām.
Paskaties uz tiem pašiem jaunajiem X5 / Q7 / GLE / Discovery, kam ir ielikta 20-25% ražotāja atlaide lai ierakstītos uzņēmumu auto griestos - tam auto ir tas pats motors, kārba, piekare, skaņas izolācija un salona apdare, multimedia kā X5 / Q7 / GLE / Discovery pa 100k; protams nav ACC, komforta krēsli ar ventilāciju/masāžu, nakts redzamība, panorāma, utt., bet tas, manuprāt, nav galvenais, kas dod user experience. | Offline | | |
|
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4583
Braucu ar:
| Visas tās fīčas cilvēku notrulina, beigas vairs nemāk taisni nobraukt un mīž pat pa lietu vasarā braukt. Bet nu katram savs. Obligāti manuāli nem | Online | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6756
Braucu ar: E34
|
05 Feb 2022, 19:26:52 @Samsasi rakstīja:
Visas tās fīčas cilvēku notrulina, beigas vairs nemāk taisni nobraukt un mīž pat pa lietu vasarā braukt. Bet nu katram savs. Obligāti manuāli nem
Ne jau kādam viņas baigi vajag. LV 50+ veči rāda kaimiņam, kas un kā, pat nemākot pielietot, galvenais pačots. Attiecīgi, nespēsi pārdot, jo tam nākamajam arī vajadzīgs pakojums, ko savam kaimiņam izrādīt
Gluži kā apple topikā, sterili saudzēt, lai var uzsist gaisā
| Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
| Vēl par q7 tēmu runajot varu piebilst, ka pamēģinaju un apsvēru ideju par 21gada modeļa iegadi. Būtisku atšķirību nesaskatīju, ne vizuāli ne arī braukšanas ziņā. Vienigā sajuta biia ka pie pašam apakšām motors ir nedaudz dzivīgāks dēļ mild hybrid sistēmas.
Klimata kontrole uz planšetes nelikās ļoti kruti, jo ļoti jānovēršas no ceļa, lai ko saregulētu. Kautkad skatījos video, kur stastija par to ka audi inžinieri ir pavadījuši simtiem stundu lai pogas stradātu ar noteiktu sajūtu un klikšķa skaņa būtu vispareizākā.
Arī izbīdama navigacija/Android auto 15-20g ir ertāk redzama acīm, jo atrodas vairāk priekšā nekā feislifta modelim.
Audi ne spečuks neredzēs arī atškirību starp feisliftu un veco modeli līdz ar to pačota un krāna garināšanas punkti vienādi. | Offline | | |
OS83 | | Kopš: 06. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar: GTG
|
06 Feb 2022, 11:40:06 @Sandis_UR rakstīja:
Vēl par q7 tēmu runajot varu piebilst, ka pamēģinaju un apsvēru ideju par 21gada modeļa iegadi. Būtisku atšķirību nesaskatīju, ne vizuāli ne arī braukšanas ziņā. Vienigā sajuta biia ka pie pašam apakšām motors ir nedaudz dzivīgāks dēļ mild hybrid sistēmas.
Klimata kontrole uz planšetes nelikās ļoti kruti, jo ļoti jānovēršas no ceļa, lai ko saregulētu. Kautkad skatījos video, kur stastija par to ka audi inžinieri ir pavadījuši simtiem stundu lai pogas stradātu ar noteiktu sajūtu un klikšķa skaņa būtu vispareizākā.
Arī izbīdama navigacija/Android auto 15-20g ir ertāk redzama acīm, jo atrodas vairāk priekšā nekā feislifta modelim.
Audi ne spečuks neredzēs arī atškirību starp feisliftu un veco modeli līdz ar to pačota un krāna garināšanas punkti vienādi.
Sakuma ari likās touch displejs baigā hui.. bet ātri vien pieradu un nav nekāda vaina, viss tur ļoti easy un pārdomāts.
Iepriekšējiem dzinējiem 272hp dizeļiem vismaz aizture nebija, iespied un iet, tagad visiem jaunajiem (ne mild hybrid) iespied un domā, kad tā mašina sāks braukt. Savu mūžu vairs dizeli nepirkšu,vismaz ne sev, bez nerviem var palikt, kad zem kapota ir turpat 300hp, bet mašīna tupī visu laiku. Bet nu protams, katram savs braukšanas stils.
Ja man būtu jaizvēlās, tad es protams arī labāk ņemtu pa stock cenu ar sūdīgāku komplektāciju jaunu no salona, nevis pilnu 10-15k lētāk, bet jau ar virs 100k km nobraukumu.
The way to go ir variants pirkt no DE dilera kadu demo auto ar nelielu nobraukumu 20-30k km 1-2gadus vecu, bet ar pagarināto garantiju 5 gadi vai 100-150k km. Garantija būs un brauc bēdu nezinot.
Atrast var diez gan labas komplektacijas par jauna auto bazes cenu.
[ Šo ziņu laboja OS83, 06 Feb 2022, 14:27:16 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|