Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
N53series
27. May 2017, 22:47 #641

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


27 May 2017, 22:45:26 @josi rakstīja:
Konkrēts piemērs - elastīgums pie apdzīšanas 80-120km/h. Ar dīzeli to var izveikt kaut 6. pārnesumā, jo tāpat trāpīs maksimālās griezes apgriezienu diapzonā. Kas notiks ar benzīnieku, kuram tā grieze ir vismaz par 1/3 mazāka?



josi, kad Tu griezi reekjinaaji, kaarbas un reduktora paarnesumus ar iereizinaaji? kas sanaaca?
Offline
KF
27. May 2017, 22:52 #642

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7


27 May 2017, 22:47:40 @N53series rakstīja:

27 May 2017, 22:45:26 @josi rakstīja:
Konkrēts piemērs - elastīgums pie apdzīšanas 80-120km/h. Ar dīzeli to var izveikt kaut 6. pārnesumā, jo tāpat trāpīs maksimālās griezes apgriezienu diapzonā. Kas notiks ar benzīnieku, kuram tā grieze ir vismaz par 1/3 mazāka?



josi, kad Tu griezi reekjinaaji, kaarbas un reduktora paarnesumus ar iereizinaaji? kas sanaaca?


pizdjets, jums neliekas ka juus par daudz domaajat, reekinat, analizeejat?
Offline
N53series
27. May 2017, 22:54 #643

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


27 May 2017, 22:52:32 @KristapsRA rakstīja:

27 May 2017, 22:47:40 @N53series rakstīja:

27 May 2017, 22:45:26 @josi rakstīja:
Konkrēts piemērs - elastīgums pie apdzīšanas 80-120km/h. Ar dīzeli to var izveikt kaut 6. pārnesumā, jo tāpat trāpīs maksimālās griezes apgriezienu diapzonā. Kas notiks ar benzīnieku, kuram tā grieze ir vismaz par 1/3 mazāka?



josi, kad Tu griezi reekjinaaji, kaarbas un reduktora paarnesumus ar iereizinaaji? kas sanaaca?


pizdjets, jums neliekas ka juus par daudz domaajat, reekinat, analizeejat?



tb, mees esam paaraak gudri?
nu, nekas, gan tev garaaks, vai balss skaljaaka, vai kaads cits talants
Offline
AigarsV
27. May 2017, 23:10 #644

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 477

Braucu ar:

Pēc linka datiem ar e60 530d vai 535d 80-120 kmh diapazonā var tikai 550 būt līdzvērtīgs. Es arī pārnesumu attiecības nerēķināju, bet pieņemu, ka sekundes būs pietiekami labs rādītājs novadītajai jaudai uz riteņiem ar domu, ka mazāk sekundes - vairāk jaudas novadīts?
Offline
Marrakesh
27. May 2017, 23:13 #645

Kopš: 26. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1408

Braucu ar: E70 & E60 ///M


27 May 2017, 22:52:32 @KristapsRA rakstīja:
pizdjets, jums neliekas ka juus par daudz domaajat, reekinat, analizeejat?


Jo lētāki E60 paliek, jo lielākā grāvī ies. Drīz jau sāksies temati kā iebombīt hidraulisko roceni un, kur labāk nolīmet ar stickerbomb E46 jau labu laiku piedzīvo šīs šausmas. E60 būs next.

[ Šo ziņu laboja Marrakesh, 27 May 2017, 23:14:07 ]

Offline
N53series
27. May 2017, 23:21 #646

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


27 May 2017, 23:10:49 @AigarsV rakstīja:
Pēc linka datiem ar e60 530d vai 535d 80-120 kmh diapazonā var tikai 550 būt līdzvērtīgs. Es arī pārnesumu attiecības nerēķināju, bet pieņemu, ka sekundes būs pietiekami labs rādītājs novadītajai jaudai uz riteņiem ar domu, ka mazāk sekundes - vairāk jaudas novadīts?


bljaaaa..

kungi, cik jums fizikaa bija? juus vispaar sho prieksmetu apguvaat?

jaa, ja 80..120 traapa dizeja konkretaa aatruma [5 vai 6, atbilstoshi testam] griezes maksimumaa, deelj griezes pumpas rezultaats buus labaaks.
bet, ja saliidzinaatu, piem., 80..120 tajaa aatrumaa, kuraa ir max paatrinaajums, viss bonuss buutu veejaa.
tb, tests NAV max performance, bet paatrinaajums 5. vai 6. aatrumaa.
piem., 60..90 iekabinaas benziins [tajaa 5/6], 120..160, atkal - benziins [jo diizelim max grieze buus beigusies]..
Offline
HiJaCKeR
27. May 2017, 23:24 #647

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


27 May 2017, 23:10:49 @AigarsV rakstīja:
Pēc linka datiem ar e60 530d vai 535d 80-120 kmh diapazonā var tikai 550 būt līdzvērtīgs. Es arī pārnesumu attiecības nerēķināju, bet pieņemu, ka sekundes būs pietiekami labs rādītājs novadītajai jaudai uz riteņiem ar domu, ka mazāk sekundes - vairāk jaudas novadīts?

535d 0-100 km/h 6,5 s ir tik lēns? tiešām?
330i 0-100 km/h 5,6 s

Edit. 330i tomēr 6,3 s (wiki laikam melo)

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 28 May 2017, 00:04:52 ]

Offline
josi
27. May 2017, 23:27 #648

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


27 May 2017, 22:47:40 @N53series rakstīja:
josi, kad Tu griezi reekjinaaji, kaarbas un reduktora paarnesumus ar iereizinaaji? kas sanaaca?

Tieši tā arī sanāca. Kas tālāk?

N53B30 272Zs 320Nm 7000rpm
M57TUD30 272Zs 560Nm 5000rpm

Dīzeļdzinējam 1.75 reizes lielāka grieze, 1.4x mazāki max RPM. Ja pieņem, ka maksimālais ātrums vienāds (jo jauda vienāda), tad pat ar atšķirībām pārnesumu attiecības kārbā un reduktorā dīzelim uz riteņiem būs 1.25x lielāka grieze.
Offline
N53series
27. May 2017, 23:31 #649

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


27 May 2017, 23:27:15 @josi rakstīja:

27 May 2017, 22:47:40 @N53series rakstīja:
josi, kad Tu griezi reekjinaaji, kaarbas un reduktora paarnesumus ar iereizinaaji? kas sanaaca?

Tieši tā arī sanāca. Kas tālāk?

N53B30 272Zs 320Nm 7000rpm
M57TUD30 272Zs 560Nm 5000rpm

Dīzeļdzinējam 1.75 reizes lielāka grieze, 1.4x mazāki max RPM. Ja pieņem, ka maksimālais ātrums vienāds (jo jauda vienāda), tad pat ar atšķirībām pārnesumu attiecības kārbā un reduktorā dīzelim uz riteņiem būs 1.25x lielāka grieze.



aha, shauraa piikjii +25%, aarpus piikja -krietni vairaak. rezultaataa - shauraa rpm diapazonaa straadaajosh dzineejs.

tb, pat taa kaa Tu reekjini, sanaak TIKAI 25% [piikjii], nevis kaa te citi reekjina: 300/500, piemeeram.

p.s. korekti ir reekjinaat peec reduktora cipariem, jo diizelim tas rpm auksgals nav reaali [pie max v] izmantojams - tur jauda pat galaa kriitaas [ne aug, pieaugpt rpm].
Offline
N53series
27. May 2017, 23:32 #650

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


27 May 2017, 23:24:31 @HiJaCKeR rakstīja:

27 May 2017, 23:10:49 @AigarsV rakstīja:
Pēc linka datiem ar e60 530d vai 535d 80-120 kmh diapazonā var tikai 550 būt līdzvērtīgs. Es arī pārnesumu attiecības nerēķināju, bet pieņemu, ka sekundes būs pietiekami labs rādītājs novadītajai jaudai uz riteņiem ar domu, ka mazāk sekundes - vairāk jaudas novadīts?

535d 0-100 km/h 6,5 s ir tik lēns? tiešām?
330i 0-100 km/h 5,6 s



bet logjisks rezultaats.
ja, piem., salidzinaatu ietopiishanu 80..120 [nerunaajot par ietopiishanu no tuksgaitas RPM] - rezultaats buutu liidziigi skumjsh.
Offline
N53series
27. May 2017, 23:46 #651

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Offline
Angelz
28. May 2017, 00:13 #652

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


27 May 2017, 20:45:13 @N53series rakstīja:
P.s. un diizeljus juus izveelejaties,jo tie ir leetaaki.un pamataa komplektaa ar automaatu. Un soljara chutj leetaaka.un visi baida ar benziina dzineeju sarezgjiitiibu un daardziibu. Deelj kapeikas pishanas juus bruciet ar diem diumojoshajiem traktoriem. Esiet nu godiigi shoreiz.


Vot ko var #irst par dūmojošiem, es neesmu redzējis kad mans zvērs būtu dūmojis. Trubas tīras, spīdīgas.

Dikti šaubos kad stock vs stock 530i benzīnieks būtu dinamiskāks un cēlienā ātrāks par 535d. Runājot par cenām dīzeļa modeļi ir dārgāki par benzīniekiem ja kas, kur te pista kapeika? Rodas tāds priekšstats kad daži labi vnk #irš iršanas heiterisma dēļ. Mans auto man sagādā pozitīvas emocijas, ja kādam skauž izdzerat tak vienreiz indi!

Pag, naher salīdzināt ar troiku kas ir vieglāka par 5to? Fiziku neviens nav atcēlis, kw/kg!

[ Šo ziņu laboja Angelz, 28 May 2017, 00:20:27 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
HiJaCKeR
28. May 2017, 00:21 #653

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


28 May 2017, 00:13:18 @Angelz rakstīja:

27 May 2017, 20:45:13 @N53series rakstīja:
P.s. un diizeljus juus izveelejaties,jo tie ir leetaaki.un pamataa komplektaa ar automaatu. Un soljara chutj leetaaka.un visi baida ar benziina dzineeju sarezgjiitiibu un daardziibu. Deelj kapeikas pishanas juus bruciet ar diem diumojoshajiem traktoriem. Esiet nu godiigi shoreiz.


Vot ko var #irst par dūmojošiem, es neesmu redzējis kad mans zvērs būtu dūmojis. Trubas tīras, spīdīgas.

Dikti šaubos kad stock vs stock 530i benzīnieks būtu dinamiskāks un cēlienā ātrāks par 535d. Runājot par cenām dīzeļa modeļi ir dārgāki par benzīniekiem ja kas, kur te pista kapeika? Rodas tāds priekšstats kad daži labi vnk #irš iršanas heiterisma dēļ. Mans auto man sagādā pozitīvas emocijas, ja kādam skauž izdzerat tak vienreiz indi!

Pag, naher salīdzināt ar troiku kas ir vieglāka par 5to? Fiziku neviens nav atcēlis, kw/kg!

mana troika ir ātrāka par tavu piecīti
Offline
sn
28. May 2017, 00:33 #654

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


27 May 2017, 23:24:31 @HiJaCKeR rakstīja:

27 May 2017, 23:10:49 @AigarsV rakstīja:
Pēc linka datiem ar e60 530d vai 535d 80-120 kmh diapazonā var tikai 550 būt līdzvērtīgs. Es arī pārnesumu attiecības nerēķināju, bet pieņemu, ka sekundes būs pietiekami labs rādītājs novadītajai jaudai uz riteņiem ar domu, ka mazāk sekundes - vairāk jaudas novadīts?

535d 0-100 km/h 6,5 s ir tik lēns? tiešām?
330i 0-100 km/h 5,6 s

Edit. 330i tomēr 6,3 s (wiki laikam melo)
un cik ir 135 un toyota mr2?

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
HiJaCKeR
28. May 2017, 00:36 #655

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


28 May 2017, 00:33:19 @sn rakstīja:

27 May 2017, 23:24:31 @HiJaCKeR rakstīja:

27 May 2017, 23:10:49 @AigarsV rakstīja:
Pēc linka datiem ar e60 530d vai 535d 80-120 kmh diapazonā var tikai 550 būt līdzvērtīgs. Es arī pārnesumu attiecības nerēķināju, bet pieņemu, ka sekundes būs pietiekami labs rādītājs novadītajai jaudai uz riteņiem ar domu, ka mazāk sekundes - vairāk jaudas novadīts?

535d 0-100 km/h 6,5 s ir tik lēns? tiešām?
330i 0-100 km/h 5,6 s

Edit. 330i tomēr 6,3 s (wiki laikam melo)
un cik ir 135 un toyota mr2?

nav ne jausmas un arī neinteresē kas tur ar to tojotu, man patīk BMW

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 28 May 2017, 00:41:04 ]

Offline
Latvietis96
28. May 2017, 00:42 #656

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i

E90 330i ir 6.1 sekundes, E60 535d 6.2, nav ko dirst

[ Šo ziņu laboja Latvietis96, 28 May 2017, 00:48:47 ]

Offline
Angelz
28. May 2017, 00:46 #657

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


28 May 2017, 00:21:43 @HiJaCKeR rakstīja:

28 May 2017, 00:13:18 @Angelz rakstīja:

27 May 2017, 20:45:13 @N53series rakstīja:
P.s. un diizeljus juus izveelejaties,jo tie ir leetaaki.un pamataa komplektaa ar automaatu. Un soljara chutj leetaaka.un visi baida ar benziina dzineeju sarezgjiitiibu un daardziibu. Deelj kapeikas pishanas juus bruciet ar diem diumojoshajiem traktoriem. Esiet nu godiigi shoreiz.


Vot ko var #irst par dūmojošiem, es neesmu redzējis kad mans zvērs būtu dūmojis. Trubas tīras, spīdīgas.

Dikti šaubos kad stock vs stock 530i benzīnieks būtu dinamiskāks un cēlienā ātrāks par 535d. Runājot par cenām dīzeļa modeļi ir dārgāki par benzīniekiem ja kas, kur te pista kapeika? Rodas tāds priekšstats kad daži labi vnk #irš iršanas heiterisma dēļ. Mans auto man sagādā pozitīvas emocijas, ja kādam skauž izdzerat tak vienreiz indi!

Pag, naher salīdzināt ar troiku kas ir vieglāka par 5to? Fiziku neviens nav atcēlis, kw/kg!

mana troika ir ātrāka par tavu piecīti


Bez real tukša #irsana! Cik ir bijušas gadījumi paskrieties troikas visas aizmugurē. Nesen ar vienu x6 pavilku uz Ogres šosejas, nesanāca jamam

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Kaross
28. May 2017, 01:03 #658

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Visi tik gudri, rēķina kaut ko, ņemās.
Bet kāds no jums benzīna mīlētājiem ir dzirdējis par tādu lietu kā lietderības koeficientu?
10.klasē fizikā par tādu lietu runāja.
Kaukt jau jūs variet internetā, bet fiziku nepiemānīsiet.
Dīzelis mazāk ēd, pārsvarā salīdzinot ar benzīnu - arī labāk iet.

Kāda interesantāk tēma šeit arī būs?


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
28. May 2017, 07:37 #659

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 01:03:55 @Kaross rakstīja:
Visi tik gudri, rēķina kaut ko, ņemās.
Bet kāds no jums benzīna mīlētājiem ir dzirdējis par tādu lietu kā lietderības koeficientu?
10.klasē fizikā par tādu lietu runāja.
Kaukt jau jūs variet internetā, bet fiziku nepiemānīsiet.
Dīzelis mazāk ēd, pārsvarā salīdzinot ar benzīnu - arī labāk iet.

Kāda interesantāk tēma šeit arī būs?



buus.
ja tik ljoti interesee lietderiba, paskati divus dzinejus:
1. N43/N53 series
2. N55 series

bet, es tieshaam priecaajos, ka par leitderibu [njenjemot veeraa dazhaadas degvielas] kads uztraucaas

p.s. Tu neviji tas, kura buuveetajam turbo projektam grieze bija pusoktavas platumaa, aarpus taas 3X mazaaka?


p.s. FB savulaik bja teema. ljoti atbilstosha shai diskusijai, starp citu
nevari, luudzu, ielik to liikni + manus komentus?

[ Šo ziņu laboja N53series, 28 May 2017, 07:38:01 ]

Offline
cibis
28. May 2017, 07:42 #660

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 80

Braucu ar:

Kad M5 būs dīzelis,tad parunājiet vel pa šo tēmu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo